آموزش اینستاگرام

اگر به دنبال آموزش اینستاگرام صفر تا صد از مبتدی تا حرفه ای هستید حتما مقاله آموزش پیج اینستاگرام ۲۰۲۴ را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله سعی کرده ایم تا با استفاده از اطلاعات به روز آموزش اینستاگرام را طی یک راهنمایی گام به گام در اختیار شما قرار بدهیم. طی فراگیری آموزش […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال آموزش اینستاگرام صفر تا صد از مبتدی تا حرفه ای هستید حتما مقاله آموزش پیج اینستاگرام ۲۰۲۴ را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا با استفاده از اطلاعات به روز آموزش اینستاگرام را طی یک راهنمایی گام به گام در اختیار شما قرار بدهیم. طی فراگیری آموزش گام به گام اینستاگرام، هر گونه سوالی برای شما پیش آمد، می توانید آن را در قسمت نظرات کامنت کرده تا تیم دیجیتال مارکتینگ آریا تهران پاسخگوی آن باشند.

سرفصل آموزش اینستاگرام

اینستاگرام چیست

قبل از شروع آموزش اینستاگرام باید بدانیم اینستاگرام چیست و دقیقا چه کاربردی دارد، اینستاگرام یکی از نرم افزار های محبوبی می باشد که همواره افراد زیادی را در خود جای داده است، برنامه اینستاگرام هم برای تلفن همراه و هم برای لپ تاپ و کامپیوتر قابل اجرا و استفاده می باشد و همیتوان گفت یکی از دلایل اینکه این شبکه اجتماعی از محبوبیت زیادی برخوردار است نیز همین دلیل می باشد.

اینستاگرام به دلیل داشتن تمامی افکت ها و همینطورفیلتر های مخصوص خود افراد را بیشتر به این برنامه علاقه مند کرده است. برنامه اینستاگرام همواره در حال معرفی و اعمال تغییرات جدید می باشد، این برنامه محبوب همیشه در تلاش است تا مخاطبین بیشتری را به خود جذب کند.

اگر بخواهیم یک تعریف خشک از اینستاگرام ارائه دهیم می‌گوییم یک شبکه اجتماعی است که افراد با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در آن فعالیت می‌کنند.

برخلاف فیس بوک و توییتر که بیش تر بر پایه محتوای متنی بنا شده اند، اینستاگرام با اولویت عکس و فیلم و محتوای تصویری فعالیت می‌کند ولی با این حال امکان قرار دادن محتوای متنی نیز در قسمت کپشن پست ها و هچنین استوری ها وجود دارد.

اگر بخواهیم یک تعریف به زبان عامیانه از اینستاگرام ارائه دهیم، می‌توان گفت این شبکه اجتماعی محبوب محل بسیار مناسبی است برای انجام فعالیت های گوناگون از فعالیت های سیاسی و اجتماعی تا تفریحی و یا ایجاد یک کسب و کار موفق.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی می باشد اینستاگرام شبکه اجتماعی می باشد که روزانه میلیون ها تا میلیاردها نفر در آن فعالیت دارند و از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام این است که در این شبکه اجتماعی شما می توانید به هر چیزی که علاقه دارید و یا قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید برسید.

قابلیت ها و امکانات اینستاگرام برای کاربران قرار داده است بسیار زیاد و متنوع بوده و همین یکی از دلایل محبوب بودن و پرکاربردی بودن این اپلیکیشن می باشد شما می توانید در اینستاگرام تمامی خوانندگان یا بازیگران و یا چیزهای مورد علاقه تان را دنبال کنید و از اخبار روز دنیا خبر دار باشید.

امروزه به دلیل شرایط کرونا و مجازی و اینترنتی شدن تمامی ارتباطات اینستاگرام بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت و یا خبر دار شدن از دیگران می باشد.

امکانات اینستاگرام به طوری می‌باشد که انگار سرزمین عجایب ای است که هر چیزی در آن پیدا می شود و هر ماه آپدیت ها و به روزرسانی های متنوعی در آن انجام می شود که رفته‌رفته قابلیت ها و امکانات این شبکه اجتماعی را افزایش می دهد.

مخاطبان بسیار زیاد این شبکه اجتماعی، باعث گسترده شدن افرادی است که می‌توانید آن ها را در دایره ارتباطی خود قرار داده و با آن ها با توجه به مقاصد مشترک و یا اهداف مشترک ارتباط موثر برقرار نمایید.

به طور مثال پیدا کردن مشتری های مناسب محصولاتی که در یک کسب و کار تولید می‌شوند در اینستاگرام می‌تواند بدون هیچ هزینه ای باشد.

البته بهتر است بدانید ویدیوهایی که در اینستاگرام قرار می‌گیرند محدود هستند و زمان آن ها باید برای هر پست یا هر صفحه از پست زیر یک دقیقه باشد. همچنین در هر استوری تنها می‌توانید پانزده ثانیه از ویدیو را به اشتراک بگذارید.

هر چند که نباید از قابلیت های IGTV غافل بود. برای یادگیری کامل کار با اینستاگرام می توانید بصورت رایگان از آموزش اینستاگرام مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

میزان درآمد از اینستاگرام
میزان درآمد از اینستاگرام

میزان درآمد از اینستاگرام

طی آموزش اینستاگرام باید بدانید که میزان درآمد از اینستاگرام به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. تعداد مخاطبان، تعداد استوری های پیج در طول روز و هفته، نحوه تولید محتوا، گروهی یا انفرادی بودن فعالیت پیج، تعداد پست در هفته، قیمت هر تبلیغ به صورت پست یا استوری و … جزو مواردی هستند که می‌توانند میزان درآمد یک اینفلوئنسر را تعیین کند.

درآمد های متفاوتی می‌توان به صورت ماهیانه از اینستاگرام به دست آورد. ممکن است موفق به کسب هیچگونه درآمدی نشوید و در مقابل این حالت، افرادی هستند که ماهانه حدود یک میلیارد تومان از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.
با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمی‌توان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد عوامل مختلفی در تعیین درامد یک فرد از اینستاگرام تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم. افراد مختلفی هستند که در اینستاگرام به کسب درآمد مشغولند و می‌توان آن ها را در دسته های متعدد جای داد.

با قرار گکرفتن قابلیت های جدید رد اینستاگرام مانند ریلز و پاسخ به پیام های دایرکت به صورت جداگانه، این شبکه اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردار شد. مارک زاکربرگ که مالک اصلی اینستاگرام و مخترع اینستاگرام می باشد نیز درامدی بالای ۱۰ میلیارد دلار در ماه از این اپلیکیشن دارد.

میزان درامد ماهیانه از اینستاگرام

درآمد های متفاوتی می‌توان به صورت ماهیانه از اینستاگرام به دست آورد. ممکن است موفق به کسب هیچگونه درآمدی نشوید و در مقابل این حالت، افرادی هستند که ماهانه حدود یک میلیارد تومان از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.
با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمی‌توان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد.
عوامل مختلفی در تعیین درامد یک فرد از اینستاگرام تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.

پردرآمدهای اینستاگرام

افراد مختلفی هستند که در اینستاگرام به کسب درآمد مشغولند و می‌توان آن ها را در دسته های متعدد جای داد.
در این مقاله به بررسی دسته بندی افرادی پرداخته ایم که با تولید محتوا از اینستاگرام درامد کسب می‌کنند. در واقع کسب درامد از پیج های فروشگاهی اینستاگرام موضوع دیگری است که جدا از مباحث این مقاله است.

آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام
آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام

آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام

قبل از شروع آموزش نصب و ثبت نام در اینستاگرام برای ساخت پیج در اینستاگرام و آموزش اینستاگرام ابتدا باید بدانیم که چگونه اینستاگرام نصب کنیم. امکان استفاده کردن از اینستاگرام بدون نرم افزار و با استفاده از موتور جستجوی گوگل نیز امکان پذیر است اما برای ایجاد یک پیج ابتدا بهتر است از طریق نرم افزار اینستاگرام اقدام نمایید که در ادامه مقاله آموزش نصب اینستاگرام با ایمیل آورده شده است.

امروزه به دلیل پیشرفت و گسترش تکنولوژی شبکه های اجتماعی یکی از روزمرگی های افراد شده است.
ازآنجاکه اینستاگرام جزو معروف ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد، نحوه نصب آن و همین طور کار کردن با آن برای تمامی افراد امری ضروری می باشد.

نحوه نصب اینستاگرام روی گوشی با توجه به سیستم عاملی که تلفن همراه شما از آن پشتیبانی می‌کند متفاوت است. هر کدام از سیستم عامل های IOS و Android قابلیت نصب این نرم افزار را دارا هستند اما شیوه نصب در آن ها متفاوت است.

ما در ابتدا به شما علاقمندان نحوه نصب اینستاگرام بر روی گوشی را آموزش خواهیم داد چنانچه گوشی شما اندروید باشد پس از دانلود این اپلیکیشن از برنامه بازار و یا سایت اصلی اینستاگرام باز کردن و اجرا کردن برنامه شما با اولین چیزی که مواجه خواهید شد نحوه ورود شما است.

اینستاگرام به کاربران داده است تا کاربران بتوانند از طریق فیسبوک خود و یا ایمیلی که دارند وارد اینستاگرام بشوند.
در این قسمت شما باید اکانت اینستاگرام خود را بسازید.
اولین چیزی که با آن مواجه می شویم نحوه ورود و انتخاب شیوه ساخت اکانت در اینستاگرام می باشد.
اولین گزینه ای که اینستاگرام برای کاربران قرار داده است ورود از طریق فیسبوک می باشد.

این گزینه برای افرادی است که در فیسبوک حساب کاربری دارند و قصد دارند که حساب کاربری اینستاگرام خود را به آن متصل کنند شما با انتخاب کردن این گزینه صفحه فیسبوک را برای خود باز می کنید در این قسمت نام کاربری و رمز عبور فیسبوک شما را از شما خواهد پرسید، که با وارد کردن آن ها حساب اکانت اینستاگرام شما فعال می شود.

انواع پیج های کاری در اینستاگرام

شما در طی آموزش اینستاگرام باید با انواع پیج های کاری در اینستاگرام آشنا شوید، با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن کارها در عصر کنونی، کسب و کارهای اینترنتی نیز روز به روز بیشتر رونق پیدا می‌کنند. یکی از پلت فرم های پرمخاطب که پتانسیل خیلی زیادی برای کسب درامد دارد شبکه اجتماعی اینستاگرام است که کاربرانی از تمام اقشار مردم در سرتاسر دنیا دارد،ما در این مقاله سعی داریم برای شما عزیزان انواع پیج های کاری در اینستاگرام را به طور کامل توضیح دهیم. همراه ما باشید !

اینستاگرام، قابلیت استفاده کردن از سه دسته اکانت مختلف دارد که هر یک از این دسته ها امکاناتی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با توجه به فعالیتی که می‌خواهید با اینستاگرام انجام دهید می‌توانید از هر یک از این سه دسته استفاده نمایید.

اکانت شخصی اینستاگرام در انواع اکانت های اینستاگرام ، بیشتر برای کسانی مناسب است که فقط برای تفریح و سرگرمی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید برخی اتفاقات را با دوستان صمیمی و آشنایانتان به اشتراک بگذارید، این نوع حساب کاربری اینستاگرام انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
اشتراک گذاری مدیا را می‌توانید با امکانات مختلف اینستاگرام مثل پست، استوری و IGTV انجام دهید.

نصب اینستاگرام

نصب اینستاگرام

نصب اینستاگرام مانند بقیه اپلیکیشن هایی که برای گوشی می باشند مراحل خاص خودش را دارد به طور مثال اگر شما بخواهید وارد اپلیکیشن تلگرام شوید برای ورود به این برنامه باید مراحل متفاوتی را طی کنید اینستاگرام مانند دیگر نرم افزار های گوشی و یا کامپیوتری مراحل ورود مختص به خود را دارد.

برای نصب اینستاگرام ابتدا شما باید این اپلیکیشن را دانلود کنید برای دانلود اینستاگرام اگر گوشی شما اندروید باشد میتوانید در قسمت پلی استور و یا در برنامه کافه بازار اینستاگرام را سرچ کرده و آن را دانلود کنید.
اگر نخواهید از طریق پلی استور و یا برنامه کافه بازار اینستاگرام را دانلود کنید می توانید این اپلیکیشن را را مستقیماً از سایت رسمی اینستاگرام در گوگل دانلود کنید.
ما در این قسمت تمامی روش های دانلود اینستاگرام را برای شما به صورت تصویری قرار داده ایم.

نصب اینستاگرام از برنامه کافه بازار

نصب اینستاگرام از برنامه کافه بازار

ابتدا وارد برنامه کافه بازار شده و در قسمت جستجو اینستاگرام را می نویسیم ، سپس پس از نمایش دادن آیکون اینستاگرام توسط کافه بازار برنامه را نصب می کنیم.

نصب اینستاگرام از پلی استور

نصب اینستاگرام از پلی استور play store

برای نصب اینستاگرام از پلی استور ابتدا باید برنامه را باز کرده و در قسمت سرچ و حستجو اینستاگرام را بنویسید ، سپس بعد از دیدن آیکون اینستاگرام روی ان ضربه زده و قسمت install ایسنتاگرام را نصب کنید.

اگر گوشی شما آی فون و ios باشد میتوانید در قسمت اپل استور اینستاگرام را سرچ کرده و به راحتی اینستاگرام را دانلود کنید.
همینطور برای ios نیز می توانید از طریق سایت اینستاگرام این برنامه را دانلود کرده و نصب کنید.

پس از دانلود اینستاگرام با یکی از روش‌هایی که بالا گفته شد شما می توانید برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد اولین مرحله نصب اینستاگرام شوید.

ورود به اینستاگرام

هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام بر روی گوشی صفحه به شما نمایش داده می شود اولین مرحله برای ورود به اینستاگرام میباشد شما در این مرحله با وارد کردن یک نام کاربری و رمز عبور به راحتی میتوانید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید .
شما قبلا اینستاگرام را نصب نکرده اید و هیچ اکانتی در اینستا گرام ندارید اینستاگرام به شما پیشنهاد می دهد که اکانت جدیدی برای خود بسازید.

برای ورود به اینستاگرام و ساخت اکانت اینستاگرام شما می توانید از طریق شماره تلفن و یا ایمیل تان و همینطور اگر صفحه و اکانتی در فیس بوک دارید می توانید از طریق اکانت فیسبوک تان وارد اینستاگرام شوید.
شما می توانید به انتخاب خودتان یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده و از طریق یکی از اینها اکانت اینستاگرام خود را بسازید.

نصب اینستاگرام مدت زمان زیادی را از شما نمی گیرد و شما اگر تمامی مراحل نصب اینستاگرام و ورود به اکانت اینستاگرام را به ترتیب طی کنید در کمتر از چند دقیقه به راحتی وارد برنامه محبوب و پرکاربرد اینستاگرام خواهید شد.

اگر شما نمی خواهید با شماره تلفن و ایمیل تان وارد اکانت اینستاگرام شوید فیسبوک بهترین گزینه برای شماست.

اگر شما در فیسبوک صفحه‌ای دارید به راحتی می توانید از طریق آن اکانت اینستاگرام بسازید و دیگر نیازی به وارد کردن شماره تلفن و ایمیل تان نیست.

اگر می‌خواهید بیشتر راجع به مراحل ورود به اینستاگرام و روش های ورود به اینستاگرام را بدانید مقاله آموزش نصب اینستاگرام در گوشی و کامپیوتر تهران را حتماً مطالعه کنید.

چراکه در این مقاله به صورت جامع تر راجع به مراحل و گزینه های نصب اینستاگرام به صورت تصویری و ویدیویی برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

انواع پیج های کاری در اینستاگرام
انواع پیج های کاری در اینستاگرام

انواع پیج های کاری در اینستاگرام

آشنایی با فضای اینستاگرام

فضای اینستاگرام یکی ازدلایل محبوب بودن و پرطرفدار بودن اینستاگرام می باشد غذای این اپلیکیشن بسیار جذاب بوده و همواره چیزهای جدید و آپدیت های سرگرم کننده را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در اولین مرحله آموزش اینستاگرام، هنگام ورود به اینستاگرام اولین چیزی که مشاهده می کنیم صفحه فید و یا خانه می باشد.
اگر شما در اینستاگرام تازه وارد هستید و اکانت اینستاگرام خود را تازه ساخته اید اینستاگرام کسانی را که در دفترچه تلفن گوشی شما می باشد که اکانت اینستاگرام دارند را برای شما نمایش می دهد.

شما می توانید با دنبال کردن افرادی که اینستاگرام برای شما به عنوان پیشنهاد نشان می دهد تمامی فعالیت هایی که آنها در اینستاگرام دارند را ببینید و همینطور دیگران با دنبال کردن شما می تواند به صورت متقابل تمامی فعالیت‌هایی که شما روزانه در اینستاگرام دارید از جمله گذاشتن پست و یا استوری (که در قسمت های بعدی بیشتر درباره آنها توضیح خواهیم داد) را مشاهده کنند.

پس از ورود به اینستاگرام شما می توانید فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کنید.
قسمت یوزرنیم و یا نام کاربری در اینستاگرام می باشد که هویت شما در اینستاگرام را بازگو می کند یعنی اگر دیگران بخواهند شما را در اینستاگرام پیدا کنند و یا اگر شما بخواهید افراد دیگر را در اینستاگرام دنبال کنید.

با استفاده از جستجو کردن نام کاربری و یوزرنیم اینستاگرام اکانت اینستاگرام افراد مورد نظر شما برای شما نمایش داده می شود اولین مرحله برای وود به اینستاگرام به اولین چیزی که در فضای اینستاگرام شما می‌بینید یوزرنیم و یا نام کاربری شما میباشد.

برای نام کاربری در اینستاگرام شما می توانید نام خودتان و یا نامی را که میخواهید دیگران توسط آن اکانت صفحه اینستاگرام شما را پیدا کنند،قرار دهید.

اگر بخواهید نام کاربری که در ابتدای ورود به اینستاگرام از آن استفاده کردید را تغییر دهید در قسمت ویرایش پروفایل می‌توانید در بخش یوزرنیم و نام کاربری اسم اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهید.

در قسمت پروفایلتان چند تا آپشن و گزینه را مشاهده می کنید این آپشن ها به ترتیب عبارتند از :

فالووینگ ها و یا دنبال شدگان

این قسمت تمامی اکانت ها و افرادی هستند که شما آنها را دنبال کرده اید و تمامی پستها و استوری ها و فعالیت های روزانه اینستاگرامی آنها را میتوانید مشاهده کنید.

فالورها و یا دنبال کنندگان

این قسمت نشان دهنده تمامی افرادی می باشد که شما را دنبال کرده‌اند و پست های شما را میتوانند مشاهده کنند و همینطور می توانند در قسمت دایرکت ها به شما پیام بدهند.

پست post

این بخش تمامی پست ها از جمله تصاویر و ویدیوهایی که شما در اینستاگرام منتشر کرده اید را نمایش می دهد.

در قسمت بالایی اکانت اینستاگرام تان این سه بخش را به صورت ثابت و همیشگی مشاهده خواهید کرد.

قسمت پایین اکانت اینستاگرام

اگر بخواهیم به صورت کامل به آموزش اینستاگرام بپردازیم ابتدا باید قسمت های مختلف برنامه اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کنیم، قسمت پایین برنامه اینستاگرام همانند قسمت بالایی ثابت می باشد، این بخش از راست به چپ عبارتند از:
قسمت پروفایل شما

فعالیت (activity )
در این بخش شما تمامی فعالیت هایی که دنبال کنندگان شما در اکانت شما انجام داده اند برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر این قسمت را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که هنگامی که شما پست جدیدی تصویر و یا ویدیو جدیدی را در اینستاگرام بارگذاری میکنید تمامی افرادی که پوست شما را مشاهده کردند لایک و کامنت برای شما گذاشتند در این قسمت برای شما نمایش داده می شود.

جستجو( که به صورت آیکون ذره بین می باشد)

این قسمت اکسپلور نام دارد، در نگاه اول ممکن است به شما کمی پیچیده باشد که چطور در این قسمت می توان هم افراد دیگر را با توجه به نام کاربری شان جستجو کرد و هم می توان تمامی پست ها از جمله تصاویر و ویدیوهایی که دیگران و افرادی که ما آنها را دنبال نکرده ایم برای ما نمایش داده می شود.

این قسمت ویدیوها و تصاویر افرادی که شما آنها را دنبال نکرده اید را برای شما نمایش می دهد و شما می توانید بدون دنبال کردن افراد فعالیت های اینستاگرامی آنها را مشاهده کنید.

فید feed
اگر شما بخواهید ویدیو و یا تصویری را در اینستاگرام منتشر کنید باید در این قسمت تصویر و فیلم مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را منتشر کنید.

این قسمت شامل بخش های کوچک تر نیز می باشد به عنوان مثال هنگامی که شما تصویر مورد نظرتان را انتخاب کردید یک تصویر به این چنین برای شما نمایش داده می شود :

نوشتن کپشن write caption

شما در این قسمت متن مورد نظرتان را برای ویدیو و یا تصویر تان می توانید قرار بدهید.

تگ کردن افراد tag people

اگر شما می‌خواهید افرادی را که در عکس و یا ویدیو شما حضور دارند در ویدیو برای تصویر مورد نظرتان مشخص کنید می توانید با تک کردن آن ها این کار را انجام بدهید و کسانی که شما را دنبال کردند هم میتوانند افراد تگ شده در پست شما را مشاهده کنند.

اضافه کردن مکان add location

اینستاگرام قابلیت را به کاربران داده است که محلی را که عکس و ویدیو موردنظرشان را گرفتند نیست در پست اینستاگرام خود مشخص کنند.

به عنوان مثال اگر شما عکس و ویدیویی که میخواهید در اینستاگرام منتشر کنید را را در تهران گرفته باشید می توانید قسمت اضافه کردن مکان تهران را جستجو کنید و بر پست خود قرار دهید.

پست Also post to

این بخش به شما این قابلیت را می دهد که پست مورد نظرتان را بتوانید در دیگر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توییتر منتشر کنید.

Advanced setting بخش
این قسمت شامل چند پخش مجزا می باشد، یکی از آپشن هایی که در این قسمت قرار دارد قابلیت بستن کامنت می باشد.

اگر شما نخواهید که افراد بتوانند زیر پستی که شما در اینستاگرام منتشر کردید کامل و نظر بگذارند در این قسمت می توانید با انتخاب گزینه بستن کامنت، کامنت های پست مورد نظرتان را ببندید .

در این صورت فالورهای شما و افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال کردند دیگر نمی‌توانند زیر پست مورد نظر شما نظر و کامنت شان را بنویسند.

 کلاس آموزش اینستاگرام
کلاس آموزش اینستاگرام

کلاس آموزش اینستاگرام

کلاس اینستاگرام یکی از بهترین و برترین کلاس ها بین دوره های آموزشی نرم افزاری می باشد کلاس اینستاگرام معمولاً شامل آموزش بازاریابی در اینستاگرام، آموزش مارکتینگ اینستاگرام، آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و آموزش دوره جامع برندسازی و کسب درآمد از اینستاگرام می باشد دوره آموزش اینستاگرام رایگان است و همینطور در این دوره شما استراتژی بازاریابی اینستاگرام را به طور کلی و حرفه‌ای یاد خواهید گرفت.

اگر میخواهید اینستاگرام را به صورت حرفه ای تر و پیشرفته تر یاد بگیرید و برای خود برند سازی کنید و استاد بازاریابی در اینستاگرام شوید باید در دوره های آموزش جامع برندسازی و کسب درآمد از اینستاگرام درآموزشگاه اینستاگرام آریا تهران شرکت کنید.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دو نوع کلاس برای آموزش اینستاگرام ویژه بازار کار را به صورت عمومی و خصوصی برگزار می نماید .

در هر دو کلاس آموزش اینستاگرام سرفصلهای دوره آموزش اینستاگرام یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلماً در کلاس خصوصی آموزش اینستاگرام زمان بیشتری برای رفع مشکل ها و سوالات متداول شما وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریع تر و بهتر جلو خواهد رفت شایان ذکر است که تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش اینستاگرام یک تا سه نفر می‌باشد و در کلاس های عمومی آموزش اینستاگرام حداقل چهار نفر می باشد.

هنرجویان پس از اتمام دوره آموزش اینستاگرام بلااستثنا قادر خواهند بود که مشغول به کار شوند و کسب و کار راه اندازی کنند.

نحوه برگزاری دوره آموزش اینستاگرام

همانطور که در قسمت پیش تر گفته شد نحوه برگزاری دوره آموزش اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار می‌شود که شما در هر جلسه ۲ ساعته تمامی ترفند های افزایش فالوور در اینستاگرام، گرفتن تیک آبی در اینستاگرام، افزایش بازدید پیج شما در اینستاگرام و همینطور آنالیز کلی پیج شما در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت .

همانطور که پیشتر گفته شد کلاسهای آموزش اینستاگرام به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار می‌شود که قیمت آن ها به شرح زیر می باشد:

هزینه کلاس خصوصی آموزش اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام و آموزش صفر تا صد اینستاگرام به صورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد آموزش اینستاگرام سنجیده می شود و با توجه به آن آموزشگاه تعداد ساعات اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند که در صورت نیاز هنرجو نیز می‌تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع سوالات و مشکل خود رزرو نماید.

دوره آموزش اینستاگرام رایگان در تهران و همینطور بهترین دوره آموزش اینستاگرام در تهران بدون شک کلاس اینستاگرام آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران می باشد ۹۸ درصد از کارآموزان دوره آموزش اینستاگرام در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران که در کلاس اینستاگرام این آموزشگاه حضور داشتند از روند آموزش و همینطور استاد آنالیز الگوریتم های اینستاگرام راضی بوده و پس از اتمام دوره توانسته‌اند استاد بازاریابی در اینستاگرام بشوند چرا که ما در این دوره استراتژی بازاریابی اینستاگرام همین طور آموزش فوق حرفه‌ای اینستاگرام مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام
ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام

ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام

برای ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام باید ترکیب رنگ های مکمل یکدیگر را بدانید.

وقتی اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد، شخص و مشاغل دارای یک قالب پروفایل اینستاگرام بودند و فقط یک بیوگرافی اولیه و فید اینستاگرام شما بود.

رسانه های اجتماعی واقعاً به سرعت تغییر می کنند، در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام پروفایل های تجاری را معرفی کرد. و از آن زمان مشخصات جدید روش جدیدی از بازاریابی اجتماعی را معرفی کرده است.

از زمان شروع نمایه های تجاری ،دکمه های تماس ایجاد شد و خریدهای اینستاگرام برجسته تر شد، این پلت فرم تجزیه و تحلیل خود را در ایسنتاگرام راه اندازی کرد. و در حال حاضر همه از شرکت ها تا استارتاپ ها تا اینفلوئنسرها، نمایه تجاری اینستاگرام دارند. در این قسمت متوجه خواهید شد که چرا باید یک نمایه تجاری اینستاگرام را در نظر بگیرید و چگونه یک پروفایل ایجاد کنید، بیایید شروع کنیم!

داشتن اطلاعات بیشتر و دکمه تماس سریع به نمای تجاری شما ظاهر حرفه ای تری می بخشد. و حتی راههای بیشتری را برای ارتباط مخاطبان با شما ارائه می دهد.

از آنجا که تفاوت بین دو نوع بسیار آشکار است ، کاربران اینستاگرام می توانند به طور خودکار تشخیص دهند که یک نمایه برای یک کسب و کار یا تولید کننده محتوا است و این باعث می شود اعتماد بیشتری ایجاد شود.

یکی دیگر از راه های ایجاد اعتماد ارسال و مشارکت مداوم در اینستاگرام است. اما انتشار محتوا و تعامل با مخاطبان تنها دو بخش از استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای جامع ما را بارگیری کنید تا نحوه رسیدن به اهداف خود را در اینستاگرام بیاموزید.

میتوانید در مقاله ساخت بنر اینستاگرام بیشتر در رابطه با ساخت یک صفحه پروفایل حرفه ای در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

ساخت محتوای پول ساز در اینستاگرام

در ادامه به یکی از مهترین قسمت های آموزش اینستاگرام ۲۰۲۴ می رسیم. یعنی ساخت محتوای پول ساز در اینستاگرام.

انواع محتوا در اینستاگرام

دلیل اینکه صاحبان مشاغل در ایجاد محتوا برای اینستاگرام بسیار مشکل دارند این است که احساس می کنند باید یک نوع پست را بر دیگری انتخاب کنند یا به سادگی نمی توانند ایده های کافی برای ایجاد یک ترکیب متعادل از محتوا ارائه دهند.

مخاطبان شما از تنوع استقبال می کنند، دیدن یک چیز بارها و بارها خسته کننده است. و اگر پیروان خود را درگیر نمی کنید من تضمین می کنم که آنها زحمت بررسی بیشتر محصولات و خدماتی را که برای ارائه آنها به سختی کار می کنیدندارند.

برای اینکه شما را از این موضوع دور کنیم لیستی از ۱۰ نوع مختلف محتوا ایجاد کرده ایم که می توانید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا به جذب مخاطب و ایجاد دنبال کننده وفادار کمک کند.

نقل قول
صرف نظر از اینکه مخاطب موردنظر شما چه کسی باشد من تقریباً می توانم تضمین کنم که آنها از نقل قول های مرتبط الهام بخش یا خنده دار لذت می برند. مخلوطی از تصاویر نقل قول مانند تصویر زیر را به اشتراک بگذارید یا یک تصویر را با نقل قول نوشته شده در زیرنویس خود جفت کنید.

پست های سبک زندگی
مردم می خواهند شخص پشت برند را بشناسند. یک نماد مشتری بنویسید تا به شما کمک کند تعیین کنید که سرگرمی ها و علایق مشتری ایده آل شما چیست. اگر تصمیم گرفته اید که مشتری شما شخصی است که از دویدن لذت می برد و شما نیز در اوقات فراغت خود دونده هستید ، در مورد نحوه تناسب با برنامه روزانه خود یا اینکه چه احساسی به شما می دهد صحبت کنید. به مخاطبان خود فرصت دهید تا شما را در سطح شخصی بشناسند.

پرسش و پاسخ
برای افزایش سطح مشارکت خود یک سوال را به عنوان خود در اینستاگرام اضافه کنید. گاهی اوقات مخاطبان شما واقعاً می خواهند با پست های شما ارتباط برقرار کنند اما نمی توانند راهی ساده برای پاسخ به آن پیدا کنند. این کار را آسان کنید اما از آنها بپرسید که مشکلاتشان چیست افکارشان در مورد موضوعی مرسوم یا اینکه روزشان چگونه می گذرد.

اگر میخواهید انواع تولید محتوا در اینستاگرام را به صورت کامل بدانید و از طریق تولید محتوا کسب درآمد کنید پیشنهاد میکنیم صفحه تولید محتوا در اینستاگرام خود وبسایت رسمی اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام
آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام

برای گذاشتن پست در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که در این قسمت تمامی این راه ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اگر میخواهید یک تصویر و یا یک ویدیو را داخل اینستاگرام به اشتراک بگذارید ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شده و در قسمت زیر برنامه که آیکون + قرار گرفته است تصویر و یا ویدیو مورد نظرتان را از گالری تصاویر و یا دانلود های خود پست مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس در قسمت بالای صفحه تیک آبی رنگ را ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی پست گذاری شوید.

در این مرحله شما باید یک متن و یا همان کپشن مورد نظرتان را نوشته و تایپ کرده و سپس دوباره تیک آبی رنگ را در قسمت بالایی اینستاگرام بزنید تا تصویر و یا ویدیو مورد نظرتان داخل پست های اینستاگرام منتسر شود.

آموزش استوری گذاشتن در اینستاگرام

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون کار آسانی میباشد اما اگر بخواهید آنها را سرگرم کننده بسازید می توانید فکرهای زیادی برای آن داشته باشید خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متفاوتی را برای کمک به سرگرم کننده ترین استوری های خود ارائه داده است که یکی از آن قابلیت موزیک استوری اینستاگرام می باشد.

گاهی اوقات شما ممکن است یک فیلم بسیارخوب به همراه عکسهایی با فیلترها و برچسب های جالب را داخل استوری اینستاگرام خود گذاشته باشید اما استوری شما هنوز یک عامل مهم را از دست داده است و آن عامل مهم موسیقی و یا آهنگ می باشد.

برای گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون و گذاشتن آهنگ روی عکس در اینستاگرام ios، اینستاگرام مجموعه آهنگهایی را از کتابخانه خودش و سرویس های پخش موسیقی مورد علاقه شما مانند اسپاتیفای به شما ارائه داده است.
در این مقاله هر آنچه باید در مورد قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام خود بدانید را برایتان آورده ایم.

گذاشتن هایلایت در اینستاگرام
گذاشتن هایلایت در اینستاگرام

گذاشتن هایلایت در اینستاگرام

در آموزش اینستاگرام چگونه می توان هایلایت اینستاگرام ایجاد کرد؟

برای مشاهده استوری و هایلایت روی آن ضربه بزنید.
روی گزینه پایین Highlight ضربه بزنید.
برای ایجاد Highlight جدید روی نماد plus ضربه بزنید.
نام Highlight جدید را وارد کنید.
روی دکمه های آبی افزودن ضربه بزنید.

آموزش لایو اینستاگرام

روی نماد علامت بعلاوه “+” در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی ضربه بزنید.
پس از ضربه زدن به علامت بعلاوه یا کشیدن انگشت به چپ ، به صفحه پست جدید منتقل می شوید.
صفحه دوربین باز می شود.
وقتی برای پخش زنده آماده شدید روی نماد حلقه در پایین صفحه ضربه بزنید و زنده خواهید بود.

ابزار های کمک به تولید محتوا

در این قسمت از آموزش اینستاگرام ابزار های کمک به تولید محتوا در ایسنتاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

تحقیقات موضوعی یکی از موثرترین روش ها برای ارائه سریع ایده هایی برای کاوش بیشتر و الهام بخشیدن به برنامه محتوا است. ابزار تحقیق موضوعی SEMrush یک فرایند سریع و آسان را ایجاد می کند تا بتوانید ایده های بالقوه زیادی را در مورد موضوع اصلی خود در عرض چند دقیقه ارائه دهید.

پس از مشخص کردن محتوایی که می خواهید ایجاد کنید باید یک تقویم تهیه کنید و به آن پایبند باشید.

برنامه ریزی یک استراتژی محتوا در تقویم به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید و اقدامات لازم را برای پیشبرد منظم رشد انجام دهید. این یک راه عالی برای ایجاد انگیزه برای حفظ برنامه چاپ منظم است و تقویم بازاریابی SEMrush ابزار کاملی است که به شما در انجام این کار کمک می کند.

همیشه ایجاد یک محتوای عالی مانند ایجاد یک تابلوی زیبای نقاشی نیازمند ابزارهایی است. برای تولید محتوا در اینستاگرام نیز نیاز به نرم افزارها، سایت ها و دیگر ابزارها هستیم تا ویدیوها و تصاویری را که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاریم بتوانیم با استفاده از آن ابزارها سلیقه و هنر خود را روی آن پیاده سازی کنیم. در ادامه مطلب چند سایت و نرم افزار رایگان برای ادیت تصاویر و ساخت ویدیوها و در کل برای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

ابتدا از معرفی نرم افزارهای کمک کننده به تولید محتوا شروع می‌کنیم، از معروف ترین آن‌ها که همه آن را می‌شناسند نرم افزار Adobe Spark است. این نرم افزار همان‌قدر که معروف می‌باشد همان‌قدر هم دارای قابلیت‌های زیادی میباشد این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا با ترکیب کردن عکس‌ها، متن‌ها و صداها و با کلی طرح های گرافیکی دیگر ویدو های مورد نظر خود را بسازید. تصاویر از مهم‌ترین بخش‌ها در اینستاگرام می‌باشند چرا که در ابتدا اینستاگرام بر پایه اشتراک‌ گذاری تصاویر بوده و در طی اپدیت ها اشتراک گذاری ویدیوها نیز به آن اضافه شده است، از ابزارهای کمک کننده به تولید محتوای تصویری برنامه Image quote می‌باشد؛ این برنامه به شما کمک می‌کند تصاویر را همراه با متن به خوبی ترکیب کنید و با فیلترهای گوناگون این نرم افزار تصاویر حرفه ای را ایجاد نمایید.

برای ایجاد ولاگ ها در اینستاگرام نیاز است که صدا روی ویدیو قرار داشته باشد؛ ابزارقرار دادن صدا روی ویدیو را معرفی کردیم اما برای ضبط صدا و ادیت آن نیازمند یک ابزار قدرتمند هستیم این ابزار آیداستی است. با این نرم افزار شما می‌توانید صداها را ضبط و ادیدت نمایید و یکی از بهترین ابزارها در حوزه تولید محتوای صوتی میباشد. پس از معرفی نرم افزارها نوبت به معرفی سایت‌های کمک کننده به تولید محتوا می‌رسد. سایت لاینگوجم یکی از بهترین سایت‌ها برای ادیت متن‌ها و دارای فونت‌های جذاب برای برای ایجاد یک متن زیبا است.گاهی وقت‌ها نیازمند آن هستیم که کیفیت تصاویر خود را کاهش دهیم سایت Compressorاز گذینه‌های بسیار مناسب در این مورد می‌باشد. سایت اسلازر از سایت‌هایی می‌باشد که شما را بسیار مجذوب خود می‌کند، این سایت تصاویر را می‌گیرد و پس زمینه آن را جدا می‌کند و شما می‌توانید با انتخاب پس زمینه‌های زیبا تصاویر خود را زیباتر کنید.

اندازه ها در اینستاگرام

آن دسته از کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ به طور متوسط ​​۳۰ دقیقه در روز در این پلتفرم مشغول به کار بودند و ۲۰۰ میلیون نفر از آنها روزانه حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.

این تعداد زیادی چشم در نوشته های شما دارد ، بنابراین اجازه دهید این اندازه ها را درست انتخاب کنیم!

اینستاگرام در ۶ ژوئیه ۲۰۱۵ مربع کوچک ۶۴۰ پیکسل را به ۱۰۸۰ قوی تر ارتقا داد. آنها همچنین در ۲۶ آگوست ۲۰۱۵ از تصاویر غیر مربعی پشتیبانی کردند.

اندازه مطلوب ۱۰۸۰ پیکسل عرض ۵۶۶ پیکسل تا ۱۳۵۰ پیکسل ارتفاع دارد.

حداکثر رزولوشن اینستاگرام ۱۰۸۰ پیکسل است.

شما می توانید یک تصویر افقی با نسبت تصویر ۱٫۹۱ به ۱ ارسال کنید ، که دقیقاً مشابه تصویر پیش نمایش پیوند فیس بوک است. بنابراین سازگاری بین پلت فرم با تبلیغات IG و Facebook وجود دارد.

اگر عکس یا گرافیکی منظره دارید که نمی خواهید به مربع برش دهید از یکی از برنامه های متعددی که حاشیه بالا و پایین را اضافه می کنند استفاده کنید تا فضای بیشتری در فید اشغال شود.

 دانلودعکس و فیلم از اینستاگرام

دانلودعکس و فیلم از اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام یکی از متداول ترین سوالات در آموزش اینستاگرام است. حتما برای شما هم پیش اومده که بخواهید حتی برای یک بار هم که شده از این اینستاگرام فیلم و یا عکس دانلود کنید.

در این بخش از آموزش پیج اینستاگرام خواهیم دید که چطور می توانیم این کار را به راحتی برای گوشی های اندرویدی و IOS انجام دهیم.

برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام می تونید از سه روش استفاده کنید.

  1. سایت های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام
  2. اپلیکیشن های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
  3. روش ۱۰۰ درصد تضمینی به کمک کامپیوتر
 سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

آموزش ساخت استوری موشن

آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های گرافیک و انیمیشن در تهران، با توجه به درخواست بسیاری از کارآموزان برای برگزاری دوره انیمیشن سازی، بر آن شده است تا با برگزاری کارگاه آموزش موشن گرافیک در قالب آموزش ساخت  استوری موشن و قالب اینستاگرام مهمترین نرم افزارهای مرتبط با ساخت انیمیشن و GIF را به شما معرفی کنیم.

در کارگاه رایگان آموزش موشن گرافیک شما عزیزان تحت نظر بهترین اساتید گرافیک و انیمیشن، با نرم افزار های ساخت تصاویر گرافیکی و انیمیشن سازی آشنا شده و در انتها دوره، آموزش ساخت قالب و استوری اینستاگرام را بصورت رایگان فرا خواهید گرفت.

کارآموزان شرکت کننده در این دوره با چهار نرم افزار قدرتمند شرکت ادوبی یعنی فتوشاپ، ایوستریتور، افترافکت و پریمیر پرو آشنا خواهند شد.

هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت  قالب و استوری اینستاگرام، افزایش سطح توانایی علاقه مندان به این حوزه می باشد.

توجه داشته باشید که به دلیل رایگان بودن دوره، ظرفیت آن محدود بوده و به سرعت در حال تکمیل ظرفیت شدن است. بنابریان اگر علاقمند به حوزه انیمیشن سازی هستید هر چه سریعتر با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

یکی از بهترین و سریع ترین روش های دانلود فیلم از اینستاگرام و البته عکس استفاده از سایت های فعال در این حوزه می باشند.
تعدادی از وب سایت های معروف در این حوزه به شرح ذیل می باشد.

  • downloadgram.com — عکس و فیلم
  • downloadinstagramvideos.net — فقط فیلم
  • ingramer.com — دانلود عکس و فیلم و استوری و igtv و پروفایل
  • instadownloader.co — دانلود عکس و فیلم

اپلیکیشن های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دو برنامه پرطرفدار که برای این کار استفاده می شوند برنامه های زیر هستند:

  • vidmate — دانلود فیلم از یوتوب، پینترست، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی با کیفیت بالا
  • gb instagram — اینستاگرامی که قابلیت دانلود رو هم در اختیار شما می گذاره

برای مطالعه ادامه آموزش و کسب اطلاعات جامع تر کامل تر در مورد ذخیر فیلم و عکس از اینستاگرام حتما مقاله نحوه دانلود و ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام را کامل مطالعه کنید.

چگونه مصرف اینترنت اینستا را کاهش دهیم
چگونه مصرف اینترنت اینستا را کاهش دهیم

چگونه مصرف اینترنت اینستا را کاهش دهیم

مشکلی که بسیاری از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام با آن مواجه هستند، این است که در زمان استفاده از این اپلیکیشن حجم زیادی از بسته ی اینترنت آن ها مصرف می شود. به همین دلیل یکی از سوالات علاقمندان به آموزش اینستاگرام این است که چگونه مصرف اینترنت اینستا را کاهش دهیم ؟

در این بخش از آموزش اینستاگرام از مبتدی تا حرفه ای به این موضوع می پردازیم.

مطمئنا اکثر شما از اینستاگرام فارسی استفاده می کنید، جهت کم کردن مصرف اینترنت اینستاگرام فارسی لازم است که مواردی که در این مقاله آموزشی گفته می شود را رعایت کنید.

به این دلیل در اینستاگرام مصرف اینترنت به شکل قابل توجهی افزایش می یابد، چون که این رسانه اجتماعی دارای حجم زیادی فیلم و عکس می باشد، و شما باید برای کاهش مصرف اینترنت خود تنظیماتی برروی اپلیکیشن اینستاگرام، تنظیماتی برروی تلفن همراه خود، و همچنین غیر فعال کردن آپدیت اینستاگرام در گوگل پلی انجام دهید.

بنابراین تمام مراحل زیر را گام گام با ما انجام دهید. همچنین برای یادگیری تصویری مراحل زیر و آموزش تکمیلی تر از مقاله چگونه مصرف اینترنت اینستا را پایین بیاوریم استفاده کنید.

  1. جلوگیری از پخش خودکار ویدئو ها 
  2. استفاده از قابلیت Allow Background Data Usage در setting گوشی
  3. غیر فعال کردن اعلان اینستاگرام 
  4. غیر فعال کردن آپدیت اینستاگرام 

برای یادگیری کامل و تصویری حتما وارد مقاله فوق شوید.

تکنیک های افزایش فالور در اینستاگرام

مهمترین قسمت موفقیت در کسب و کارهای اینستاگرامی افزایش فالور و فروش است. به همین دلیل در ادامه بصورت کامل در مورد تکنیک های افزایش فالور در اینستاگرام صحبت می شود.

آنچه در بخش تکنیک های افزایش فالور در اینستاگرام می خوانید :

  1. اصول افزایش فالور چشمگیر
  2. افزایش فالور بصورت رایگان
  3. اینفلوئنسر مارکتینگ
  4. تبلیغات گسترده موثر

اصول افزایش فالور چشمگیر

اینستاگرام از جلمه شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که در سراسر دنیا مخاطب دارد، در کشور ما باتوجه به فیلتر شدن خیلی از شبکه‌های اجتماعی دیگر از جلمه تلگرام باعث شده تا هر روز به محبوبیت این شبکه اجتماعی  پرمخاطب اضافه شود.همین امر باعث شده تا این پلتفرم بین‌المللی از بهترین گذینه‌ها برای بازاریابی ،برندسازی و تبلیغات و بطور کلی بستری مناسب برای ایجاد کسب‌ وکار موفق میباشد.

همانطور که می‌دانید فالوورهای پیج، اعتبار آن محسوب می‌شوند؛ به‌خصوص اگر پیج شما برای فروش محصولی باشد هرقدر فالوور بیشتری داشته باشید مخاطب در نگاه اول به پیج، اعتماد بیشتری نسبت به شما و محصولات شما پیدا میکند.همه این‌ها باعث شده تا وقتی پیج اینستاگرام خود را ایجاد می‌کنید این سوال در ذهن شما به وجود آید که چگونه فالوور جمع کنیم یا چگونه فالوور بخریم!!

در پاسخ به این سوالات باید بگیم که زیاد نگران نباشید زیرا روش‌های جذب فالوور و افزایش فالوور خیلی خیلی زیاد هستن و در این بخش چندتا از بهترین روش‌های افزایش فالوور را در اختیارتان قرار می‌دهیم و برای افزایش چشمگیر فالوورهایتان فقط کافیه کمی صبر و حوصله به‌خرج بدهید و تا اخر مقاله را مطالعه فرمایید.

فالوور بخریم یا نخریم؟

خرید فالوور در بعضی مواقع به نفع ما و در بعضی مواقع باعث کاهش جذب فالوور می‌شود. همانطور که در ابتدا گفتیم هرچه تعداد فالوورها بالاتر باشد مخاطب بیشتری جذب میشود، اما از طرفی دیگر اگر ما فالوور خریداری کنیم و محتوا و محصولات ضعیفی داشته باشیم هیچ وقت به نتیجه دلخواه خودمون نمیرسیم؛ از طرف دیگر خرید فالوور با هر تعدادی و با هر مدلی (فیک یا واقعی) تعداد لایک، بازدید و کامنت پایین تری نسبت به تعداد فالورهای ما دارد بطور مثال وقتی بیست کا فالوور داشته باشیم و پست‌های ما تنها ۱۰۰۰بازدید داشته باشد، مخاطب به راحتی متوجه خواهد شد که این فالوورها خریداری شده اند و بخاطر کار خوب ما، ما را دنبال نمیکنند.

در پرسش به سوال خرید فالوور نکات مثبت و منفی آن را توضیح دادیم؛ خرید فالوور می‌تواند کمک خوبی برای شروع جذب فالوور به ما بدهد به شرطی که نکات منفی آن را در نظر بگیرم و سعی کنیم با تولید محتوا و محصولات خوب نکات منفی آن را کم رنگ، و شرایطی ایجاد کنیم که باعث جذب بیشتر فالوور برای ما بشود. در ادامه مطلب روش‌های جذب فالوور را برایتان توضیح داده‌ایم.

راه های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

مهم‌ترین بخش جذب مخاطب در هر حوزه ای تولید محتوای مناسب و حرفه ای است. برای شروع جذب فالوور ابتدا از بایو و پروفایل پیج شروع میکنیم، در بایو شما باید کار خود را بصورت خیلی کوتاه ومفید معرفی کنید و نیازی نیست توضیاحات زیادی قرار دهید؛ برای انتخاب پروفایل باید در نظر داشته باشید پروفایل اینستاگرام بصورت کوچک نشان داده میشود پس علاوه بر جذابیت خیلی جزئیات زیادی نداشته باشد.

پست‌هایی که در پیج قرار می‌دهید باید تصاویر طراحی شده و ویدوها ادیدت شده باشند، پست کردن تصاویری که بدون هیچ طراحی ویرایش خاصی باشند جذابیت پیج شما بسیار پایین می‌آورد. برای فروش و معرفی محصول‌ها کپشن زیر پست‌ها بسیار مهم می‌باشد، در نوشتن یک کپشن تبلیغاتی عالی در نظر داشته باشید که کپشن ها باید جذاب،هنرمندانه و جسورانه باشد تا حس اعتماد به نفس شما نسبت به محصول خود به مخاطب القا شود.

بعد از تولید محتوای صویری و متنی عالی وقت آن رسیده که با انجام کار هایی محتوای پیج خود را برای دیگران به نمایش بزاریم. تبلیغ کردن پیج در صفحه های اینستاگرامی که تعداد فالوور بالایی دارند از راهکار هایی است که با هذینه کردن میتوانیم بازده ای خوبی از این راه داشته باشیم. اما روش های بدون هذینه زیادی نیز وجود دارد که در ادامه به برسی آن میپردازیم.

از بخش‌ های شلوغ و پرطرفدار اینستاگرام بخش اکسپلور و بخش هشتک ها می‌باشد که خیلی زیاد به جذب فالوور ما کمک میکند. استفاده از هشتک‌های مناسب اهمیت زیادی دارد، برای اینکه راحت‌تر بتوانید هشتک‌های مناسب مربوط به پست خود را پیدا کنید میتوانید به چند پیج معروف در حوزه کاری خودتون سر بزنید و هشتک‌های آن ها را برسی کنید و از محبوب‌ترین هشتک‌ها استفاده کنید. برای اینکه پست‌های ما در اکسپلور بطور مرتب قرار گیرد لازم است ابتدا صفحه اکسپلور خود را طوری قرار بدهیم که تنها پست‌های مربوط به محتوایی که در صفحه خود ایجاد میکنیم دیده بشود؛ برای این کار باید در اکسپلور پست‌های مربوطه را لایک کنیم و پست‌هایی که مربوط به کار ما نیستن را از گذینه سه نقطه‌ای که بالای پست قرار دارد گذینه نات اینترستد را انتخاب نماییم. بعد از اینکه اکسپلور خود را فیلتر کردیم لازم است پیج های مرتبط با حوزه کاری خودمون را دنبال کنیم. اینکار علاوه بر اینکه باعث میشه پست‌های ما در اکسپلور بیشتر دیده بشه، میتونه پیج ما را در لیست ساجست آن پیج ها قرار دهد. افزایش جذب فالوور به نسبت زیادی بستگی به خلاقیت شما در اداره پیج دارد و این خلاقیت را تنها با گذر زمان به دست خواهید آورد.

افزایش فالور بصورت رایگان

از دغدغه‌ های پیج‌ هایی که تازه شروع به فعالیت کرده‌اند این است که در ابتدای کار شاید هذینه‌های لازم برای تبلیغات و خرید فالوور را نداشته باشند و نیاز داشته باشند که کسب و کار آن‌ها معرفی بشود. در این قسمت قصد داریم روش های افزایش فالوور رایگان را به شما آموزش دهیم.

یکی از راه‌های افزایش فالوور رایگان استفاده از برنامه‌هایی به اسم “فالووربگیر” یا “فالوورگیر” و یا اسم‌ های مشابه این اسم‌ ها است؛ این برنامه‌ها با استفاده از الگوریتم های مشخصی فالوور فیک یا واقعی (بستگی به برنامه داره!) را به صفحه شما اضافه می‌کنند. این روش امنیت بسیار پایینی دارد چرا که هر کدام از این برنامه‌ها برای افزایش فالوور نیاز به رمز و آیدی اینستاگرام شما دارند و اگر شما پیجی دارید که روی آن کار کرده‌اید و برای شما مهم است، این روش را پینهاد نمیکنیم.

راهکار بعدی ما برای افزایش رایگان فالوور، فالو کردن پیج هایی است که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند این کار هم باعث ایده گرفتن شما از آن پیج می‌شود و هم باعث می‌شود که تعدادی از فالوورهای آن پیج به صفحه شما نیز سر بزنند؛ راه میانبر این روش این است که فالوورهای آن پیج را فالو کنید.

مطالبی که گفته شد بیشتر مناسب پیج‌هایی است که به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند و تعداد فالوور بسیار کمی دارند، اما اگر پیج شما دارای تعداد مناسبی فالوور است و قصد افزایش فالوور دارید، ایجاد چالش و مسابقات از بهترین روش‌ها می‌باشد.

به این صورت که اگر شما محصولی را برای فروش در پیج دارید می‌توانید پست جایزه داری طراحی کنید و با گذاشتن شرایط برای جایزه از شرایط مسابقه برای افزایش فالوور بهره ببرید بطور مثال “هرکس که بیش‌ترین تگ را داشته باشد برنده یک ساعت مچی می‌شود” این چالش‌ها بسیار برای جذب فالوور مفید می‌باشد گاهی وقت‌ها از تبلیغاتی که میلیون ها تومن بابت آن باید به پیج واینرها پرداخت کنید پربازده تر می‌باشد. بی تردید بدون داشتن محتوای مناسب هیچ پیجی مخاطب جذب نمی‌کند و اطمینان داشته باشید کیفیت کار شما از هر تبلیغی قدرتمند تر است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها افرادی مشهور و معروف هستنند که در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی مخاطب آن‌ها را دنبال میکنند. معروفیت این افراد میتواند خارج از آن شبکه اجتماعی شکل گرفته باشد مانند بازیگران، و یا تمام شهرت خود را توسط فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده باشند مانند واینر‌ها. کلمه اینفلوئنسر به معنی تاثیرگذاراست و به کسی اینفلوئنسر می‌گویند که توانایی تاثیرگذاری بر تصمیم تعدادی مخاطب را داشته باشد؛ این تاثیرگذاری باعث شده تا بیزینسی شکل بگیرد به اسم اینفلوئنسر مارکتینگ. اینفلوئنسر مارکتینگ به معنی همکاری با افراد مشهور برای تبلیغات و فروش محصولات است. این روش از کارامدترین و تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است که امروزه در تبلیغات دیجیتال بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی به دسته‌های مختلفی تقسیم میشوند. به برخی از آن‌ها سلبریتی می‌گویند، این افراد کسانی هستند که توسط فعالیت در خارج از شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند مانند ورزشکاران و خواننده‌ها. برخی دیگر واینرها هستند که این افراد با تولید محتوای سرگرم کننده که بیشتر منظورمان ویدیوهای بامزه است به شهرت رسیده‌اند. بلاگرها اینفلوئنسرهایی هستند که با تولید محتوا در زمینه خاصی به شهرت رسیده‌اند و در حوزه ای که علاقه یا تخصص خاصی دارند در شبکه‌های اجتماعی محتوای مخاطب‌پسند تولید می‌کنند. در اینفلوئنسر مارکتینگ فرد اینفلوئنسر با دریافت هذینه سعی بر تبلیغ، و با ویژگی تاثیرگذاری سعی در جلب رضایت برای خرید محصولات شما توسط مخاطبان خودش را دارد.

هزینه تبلیغات توسط اینفلوئنسرها متفاوت می‌باشد و در مرحله اول بستگی به این دارد که فرد مورد نظر شما سلبریتی، واینر و‌یا بلاگر باشد؛ و در مرحله بعدی به این بستگی دارد که چه تعداد فالوور یا دنبال کننده دارد، البته در بعضی از مواقع تعداد دنبال کنند ملاک نیست؛ مثل زمانی که درخواست شما از اینفلوئنسر گذاشتن چند استوری تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی باشد، در این مورد تعداد بازدید کنندگان استوری دریک زمان مخشص، مانند اینکه در هر دوازده ساعت چه تعداد بازدید ثبت میشود،

ملاک پرداخت هذینه می‌شود. گاهی اوقات این هذینه بصورت پولی نمی‌باشد مثل زمانی که شما یک آژانس مسافرتی دارید و قصد دارید یک سلبریتی آژانس شما را تبلیغ کند؛ بطور مثال شما می‌توانید با توافق کردن هذینه تبلیغ را بصورت یک سال بلیط برای سفر رایگان برای آن سلبریتی در نظر بگیرید.

همکاری با اینفلوئنسرها می‌تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد کوتاه مدت به این صورت است که با گرفتن یک ویدیو یا عکس و بطور کلی تبلیغ شما همکاری شما تمام می‌شود.همکاری‌های طولانی مدت که اثرگذاری بیشتری نیز دارند به این صوت می‌باشد که با تعامل و همکاری با اینفلوانسر در مدت زمان مشخصی برای شما تبلیغات مستمری انجام دهند؛ بطور مثال اگر شما دارای یک برند لباس هستید می‌توانید با اخذ قرارداد با یک سلبریتی آن را سفیر برند خود کنید و ماهانه با لباس‌های برند شما تصویری در صفحه اجتماعی خودش منتشر کند.همکاری‌های طولانی مدت با اینفلوئنسرها می‌تواند بازده کار شما را بالاتر ببرد و برند شما را در میان مردم برندی جا افتاده و آشنا تبدیل بکند.

تبلیغات گسترده موثر

این بخش به زودی تکمیل می شود

 آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام
آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما هنگام ورود به پیج اینستاگرام به این توجه کرده اید که بعضی از پیچ ها و صفحه های اینستاگرامی دارای تیک آبی می باشند. شاید در این مورد اطلاعاتی دارید و یا شاید اصلا در مورد آن بی خبر باشید.

در این قیمت از آموزش صفر تا صد اینستاگرام  سعی داریم نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

قبل از شروع آموزش گرفتن تیک آبی در اینستاگرام به این مسئله بپردازیم که مفهوم تیک آبی در اینستاگرام چه میباشد

اگر شما بخواهید اکانت رسمی یک برند و یا یک خواننده و بازیگر مورد علاقه خودتان را در اینستاگرام پیدا کنید این کار با وجود فن پیچ ها و پیج های برندهای غیر اصل و تقلبی برای شما بسیار دشوار می باشد.

همانطور که می دانید امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی برای اینکه شما بتوانید یک اکانت رسمی را به درستی تشخیص دهید و متوجه شوید که این اکانت رسمی یک برند یا یک شخص مشهور می باشد، و اکانت های به اصطلاح فیک و تقلبی نتوانند شما را گمراه کنند

با استفاده از قابلیت Verified Badge به شما این قابلیت را در اکثر شبکه‌های اجتماعی مشاهده میکنید و اصطلاحاً به آن تیک آبی گفته می شود، این چیز نشان دهنده اکانت رسمی شصتیا برنده مورد نظر است.

مطمئنا خیلی از افراد و برندهای معروف به دنبال گرفتن این تیک آبی برای اکانت خود هستند تا با استفاده از آن بتوانند اعتماد مردم و مشتریان خود را جلب کنند.

در این میان عده‌ای هم هستند که با با سوء استفاده از این موضوع هزینه بسیار گزافی را جهت تعیین کردن تیک آبی برای اکانت افراد معروف و شرکت های شناخته شده را دریافت می کنند.

اما اگر شما آموزش های لازم را جهت گرفتن تیک آبی اینستاگرام ببینید مطمئناً خودتان می‌توانید این کار را برای اکانت شخصی خود و یا اکانت مربوط به شرکت خود انجام دهید و دیگر نیازی نیست هزینه جزا فرا برای انجام این کار پرداخت نمایید.

برای یادگیری کامل شیوه اخذ تیک آبی حتما ادامه مطلب را در مقاله آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام مطالعه فرمایید.

قابلیت Guide یا راهنما در اینستاگرام
قابلیت Guide یا راهنما در اینستاگرام

قابلیت Guide یا راهنما در اینستاگرام

اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود با قابلیت جدیدی به نام Guide توانسته مشکلات بسیاری از کاربران اینستا حل کند. در این بخش از آموزش اینستاگرام برای کسب و کار به معرفی این قابلیت خواهیم پرداخت.

مزیت قابلیت راهنما در اینستاگرام یا همان قابلیت guides در اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد.به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت یعنی قابلیت راهنما در اینستاگرام و یا همان قابلیت guides در اینستاگرام، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد.از جمله دیگر مزیت‌های قابلیت راهنما در اینستاگرام و مزیت قابلیت جدید اینستاگرام جذب کاربران می باشد.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام guides و استفاده از قابلیت گاید اینستاگرام یا همان قابلیت راهنما در اینستاگرام 

عکس ها و ویدیوهای موجود در بخش راهنما و یا گاید می تواند از پست ها و ویدیوهای کاربران باشد و حتی می تواند به صورت جداگانه تولید شده باشد.

شما برای تولید یک بخش باید در پیج بیزینسی و کاری خود این امکان را به کاربر می دهید که با لمس کردن هر یک از این راهنما ها در پیج شما به پست اصلی مربوط به همان محتوا ارجاع داده شود.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام و قابلیت راهنما در اینستاگرام بسیار ساده می باشد شما حتی می‌توانید راهنماهای موجود در پیج کاری خود را در استوری اینستاگرام و یا پیام های دایرکت به پیج کاری خود به اشتراک بگذارید همین طور قسمت راهنما و باید در اینستاگرام در چند روز آینده در بخش اکسپلور هم نمایش داده خواهد شد.

پس می توان گفت قابلیت گاید در اینستاگرام و قابلیتراهنما در اینستاگرام می تواند برای شما پولساز و درآمدزا باشد و در عین حال کاربر را راحت‌تر خواهد کرد.

چرا که اگر کاربر به صفحه کاری شما بیاید می تواند با پیدا کردن محتوای مورد نظر خود در بخش راهنما در اینستاگرام موضوع مورد نظر خود را پیدا کند و راحت تر دسترسی به آن ها داشته باشد.

Guide اینستاگرام چیست و به چه کار میاد

مزیت قابلیت راهنما در اینستاگرام یا همان قابلیت guides در آموزش اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد. به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت در اینستاگرام، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد.

از جمله دیگر مزیت‌های قابلیت راهنما در اینستاگرام و مزیت قابلیت جدید اینستاگرام جذب کاربران می باشد.

عکس ها و ویدیوهای موجود در بخش راهنما و یا گاید می تواند از پست ها و ویدیوهای کاربران باشد و حتی می تواند به صورت جداگانه تولید شده باشد.

شما برای تولید یک بخش باید در پیج بیزینسی و کاری خود این امکان را به کاربر می دهید که با لمس کردن هر یک از این راهنما ها در پیج شما به پست اصلی مربوط به همان محتوا ارجاع داده شود.

برای مطالعه ادامه مطلب و مشاهده فیلم شیوه استفاده از قابلی guide حتما مقاله قابلیت Guide یا راهنما در اینستاگرام را بررسی و مطالعه کنید.

سوالات متداول

اینستاگرام چیست؟

یکی از محبوب ترین و بهترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان که کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، برنامه اینستاگرام می باشد. داخل این مقاله به صورت کاملا جامع در رابطه با اینستاگرام صحبت کرده ایم.

قابلیت های جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ چیست؟

یکی از قابلیت های جدید این برنامه که در به روز رسانی ۲۰۲۴ به آن اضافه شده است، قابلیت ریپلای پیام های دایرکت می باشد. داخل مقاله در رابطه با قابلیت های جدید این برنامه صحبت کرده ایم.

برای یادگیری اینستاگرام از کجا شروع کنیم؟

برای یادگیری اینستاگرام به صورت صفر تا صد، بهتر است ابتدا در دوره های آموزشی این برنامه شرکت نمایید و سپس به صورت روزانه بالای ۲ ساعت در این شبکه اجتماعی وقت بگذرانید.