بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

از جمله قابلیت های جدیدی که برنامه اینستاگرام برای کاربران خود قرار داده است امکان مشاهده تصاویر پروفایل اکانت های مختلف به صورت بزرگ و واضح می باشد. بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا بسیار آسان بوده و تنها با ضربه بر روی تصویر اکانت هر فردی میتوانید قادر به مشاهده عکس به صورت بزرگ باشید. […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

از جمله قابلیت های جدیدی که برنامه اینستاگرام برای کاربران خود قرار داده است امکان مشاهده تصاویر پروفایل اکانت های مختلف به صورت بزرگ و واضح می باشد. بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا بسیار آسان بوده و تنها با ضربه بر روی تصویر اکانت هر فردی میتوانید قادر به مشاهده عکس به صورت بزرگ باشید. گاهی ممکن است با ضربه زدن روی عکس پروفایل یک پیج نتوانید آن را به صورت بزرگ و واضح ببینید، در این مقاله برای شما عزیزان دلیل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام و راهکار آن را قرار داده ایم.

ما در دوره آموزش اینستاگرام آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران تمامی آموزش های لازم برای یادگیری صفر تا صد اینستاگرام و سر فصل های آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. پیشنهاد میشود برای یادگیری صفر تا صد برنامه اینستاگرام و راه اندازی کسب و کار در آن این دوره را مشاهده و ثبت نام نمایید.

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام
بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

در جدید ترین بروز رسانی خودکار اینستاگرام این مورد اضافه شده است تا افراد بتوانند تصویر پیج و اکاkت مورد نظرشان را به صورت بزرگ مشاهده نمایند و یا حتی این تصاویر را دانلود و ذخیره کنند. یکی از مواردی که ممکن است شما را درگیر کند این است که گاهی عکس پروفایل اینستاگرام ممکن است بزرگ نمایش داده نشود و شما نتوانید پروفایل افراد و پیج های مورد نظرتان را مشاهده نمایید.

یکی از اصلی ترین دلایل آن ضعیف بودن اتصال اینرتنت شما می باشد. برای مشاهده عکس پروفایل اکانت مورد نظرتان ابتدا یکبار اینترنت و فیلترشکن خود را خاموش و مجددا روشن نمایید و دوباره وارد اکانت خود شوید و روی پروفایل فرد مورد نظر صربه بزنید تا عکس آن بزرگ شود. در ادامه راهکار های بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام و همچنین جلوگیری از دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

پیشنهاد میشود اگر به دنبال معنی bio در اینستاگرام هستید کلیک نمایید.

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام میتواند به دلایل مختلفی اتفاق بی افتد، با توجه به گفته های بالاف یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل بزرگ نشدن عکس پروفایل در اینستاگرام عدم اتصال صحیح شما به فیلترشکن و اینرتنت می باشد. روش های مختلفی برای بزرگ کردم عکس پروفایل اینستاگرام وجود دارد که شما عزیزان میتوانید از هر یک از این روش ها برای بزرگنمایی عکس پروفایل اینستا استفاده نمایید.

یکی از روش های بزرگ شدن عکس پروفایل در اینستا کپی کردن url پروفایل اکانت مورد نظرتان می باشد. با کپی کردن url تصویر پیج مورد نظر میتوانید آن را در صفحه وب جدید الصاق و یا همان paste کرده و تصویر آن را به صورت بزرگ مشاهده نمایید. برای حل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام از این روش، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  • سپس روی تصویر اکانت مورد نظر ضربه بزنید.
  • از بین گزینه های ظاهر شده، گزینه Open image in new tab را انتخاب نمایید.
  • url عکس را کپی کرده و در صفحه جدید گوگل باز کنید.

لازم به ذکر است، ساده ترین روش بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا، ضربه زدن بر روی تصویر پروفایل اکانت مورد نظرتان می باشد. شما عزیزان میتوانید تنها با رفتن به پیج مورد نظر و ضربه زدن روی تصویر وی، عکس پروفایل آن را به صورت بزرگ و واضح مشاهده نمایید.

همچنین همانطور که در نوشته های موجود در بخش بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام نی نی سایت نیز میتوانید مشاهده نمایید، برای دیدن پروفایل یک نفر در اینستاگرام افراد اغلب از پروفایل آن ها اسکرین شات میگیرند و سپس در گالری خود تصویر را بزرگ می نمایند.

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام
بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم

در بخش بالاتر نحوه بزرگ شدن عکس پروفایل اینستا را به ۳ روش برای شما عزیزان آموزش دادیم. اما گاهی ممکن است بخواهید تصویر پروفایل یک اکانت را مشاهده نمایید اما با انجام هر سه روش بالا قادر به مشاهده عکس پروفایل فرد مورد نظر نخواهید بود.

برای اینکه بتوانیم عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را ببینیم ابتدا با یک اکانت دیگر نام کاربری فرد مورد نظر را در بخش سرچ اینستاگرام جستجو نمایید و پس از نمایش اکانت، روی تصویر ان ضربه بزنید تا برای شما عزیزان تصویر پروفایل وی به صورت بزرگ ظاهر شود.

یکی دیگر از روش های بزرگ نشان دادن عکس پروفایل اینستا و ترفند بزرگ شدن عکس پروفایل اینستاگرام این است که پس از سرچ کردن اکانت مورد نظرتان، ابتدا روی سه نقطه کنار پروفایل وی ضربه زده و گزینه copy profile URL را انتخاب نمایید.

پس از کپی کردن url پروفایل آن وارد گوگل شده و در بخش سرچ ها این URL را الصاق نمایید. پس از Paste کردن لینک پروفایل اکانت، تصویر پروفایل به صورت بزرگ و واضح به شما نمایش داده خواهد شد.

یک نکته ای که باید در رابطه با بزرگ نشدن عکس پروفایل در اینستا بدانید این است که در صورتی که فرد تصویر پروفایل نداشته باشد و یا ان را از کاربران اینستاگرام مخفی کرده باشد، شما نیز قادر به مشاهده آن نخواهید بود. همچنین از روش های دانلود عکس از اینستاگرام نیز برای دیدن تصاویر پروفایل یک اکانت میتوانید استفاده نمایید.

لازم به ذکر است، یکی از دلایل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام فارسی این است که اینستاگرام شما اپدیت نشده است، برای مشاهده آموزش نصب اینستاگرام جدید کلیک کنید.  

نحوه مخفی کردن پروفایل اینستاگرام
نحوه مخفی کردن پروفایل اینستاگرام

نحوه مخفی کردن پروفایل اینستاگرام

گاهی ممکن است به دلایل مختلف بخواهید یک پروفایل و اکانت در اینستاگرام را مخفی نمایید. برای مخفی کردن پروفایل اینستاگرام، خود این شبکه اجتماعی یک روش ساده و آسان را برای کاربران قرار داده است که عبارت است از:

  • وارد تنظیمات اکانت اینستاگرام خود شوید.
  • گزینه top یا people را انتخاب کنید.
  • پروفایل و اکانتی را که می خواهید مخفی کنید پیدا کنید.
  • انگشت خود را روی اکانت مورد نظر نگه دارید.
  • روی گزینه مخفی کردن “hide ” کلیک کنید.

مخفی بودن پروفایل نیز علت بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام می باشد. چنانچه فرد اکانت خود را مخفی کرده باشد، قابلیت بزرگ شدن عکس پروفایل اینستاگرام برای آن اعمال نخواهد شد و افراد دیگر نمیتوانند تصویر پروفایل وی را مشاهده نمایند.

همچنین لازم به ذکر است، علت عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام عدم اتصال به اینرتنت می باشد. قبل و بعد از تعویض تصویر پروفایل خود اقدام به خاموش روشن کردن اینترنت خود نمایید. و سپس دوباره وارد اکانت خود شوید تا تصویر پروفایل شما تغییر یابد.

نحوه مخفی کردن پروفایل اینستاگرام
نحوه مخفی کردن پروفایل اینستاگرام

اگر با مشکل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستا instagram مواجه شدید دو دلیل بیشتر نخواهد داشت، دلیل اول مخفی بودن اکانت فرد مورد نظر و دومین دلیل عدم دسترسی شما به اینرتنت و فیلترشکن صحیح می باشد.

پیشنهاد میشود اگر میخواهید بدانید معنی guides در اینستاگرام چیست و دایرکت اینستاگرام کجاست حتما مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

جلوگیری از دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام

هنوز در آپدیت اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ قابلیت جلوگیری از دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام وجود ندارد و برای انجام این کار نیاز به استفاده از ربات ها و نرم افزار های موجود در وبسایت های مختلف خواهید داشت که تمام آن ها رمز عبور و نام کاربری شما را میخواهند.

بهتر است از این ربات ها برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام استفاده نکنید چرا که امنیت آن ها ضغیف بوده و امکان سو استفاده از رمز و نام کاربری اکانت شما زیاد می باشد. پس میتوان نتیجه گرفت برای جلوگیری از بزرگ شدن عکس پروفایل اینستاگرام instagram هنوز یک روش ایمن وجود ندارد و باید از سایت و ربات ها استفاده کنید که این کار پیشنهاد نمیشود.

اگر میخواهید بدانید چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد و به دنبال یک راه حل برای پیدا کردن پیج اینستا با شماره هستید مقالات مربوطه را حتما مطالعه نمایید.

دلیل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، ۳ راه حل برای روش بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام وجود دارد که به صورت جامع ان ها را برای شما عزیزان قرار دادیم. اما ممکن است با انجام هر ۳ روش بالا نیز هنوز قادر به مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظرتان نباشید.

از جمله دلیل بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام عبارت است از:

  • بلاک بودن شما.
  • مخفی بودن اکانت مورد نظر.
  • عدم اتصال درست به اینترنت
  • فیلترشکن ضعیف

همواره انواع ربات ها و سایت هایی تحت عنوان سایت دیدن عکس پروفایل اینستاگرام و سایت بزرگنمایی پروفایل اینستاگرام وجود دارد که بسیاری از آن ها تنها url پیج مورد نظر شما را برای نشان دادن تصویر پروفایل آن نیاز دارند.

شما عزیزان میتوانید در سایت بزرگنمایی پروفایل اینستاگرام URL پیج مورد نظرتان را الصاق نمایید تا در کمتر از چند ثانیه، تصویر آن را به صورت بزرگ و واضح برای شما نمایش دهد.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه وصل شدن واتساپ و اینستاگرام و همچنین آموزش تصویری حذف پیام اینستاگرام مقالات ما در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران مطالعه نمایید.  

اموزش بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

در این بخش برای شما عزیزان آموزش مرحله به مرحله تنظیمات بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام وتنظیمات بزرگ شدن عکس پروفایل اینستاگرام را برای اندروید و ایفون IOS قرار داده ایم.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، بهترین و جدیدترین قابلیت جدید اینستاگرام دیدن عکس پروفایل و همچنین چرخیدن عکس پروفایل اینستاگرام می باشد. شما عزیزان تا قبل از این به روز رسانی نمیتوانستید پروفایل افراد را به صورت بزرگ و واضح مشاهده نمایید، اما بعد از این به روز رسانی افراد دیگر قادر هستند تا تصاویر پیج هر اکانتی را تنها با ضربه زدن روی تصویر پروفایل مشاهده کنند.

در ادامه برای شما عزیزان نحوه بزرگ شدن عکس پروفایل اینستاگرام ایفون و اندروید را قرار داده ایم. همچنین در مقاله دی اکتیو اینستاگرام و انواع اینستاگرام نیز میتوانید آموزش های جامع تر را در رابطه با اینستاگرام مطالعه نمایید.

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام ایفون

برای مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام در گوشی های آیفون مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا وارد اکانت خود شوید.
  • پیج مورد نظرتان را در بخش جستجو ها سرچ نمایید.
  • اکانت مورد نظر را پیدا کرده و روی عکس پروفایل آن یک ضربه بزنید.
  • با ضربه زدن روی تصویر، عکس پروفایل کاربر برای شما به صورت دایره بزرگ نمایش داده خواهد شد.

در صورت بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام ایفون میتوانید همانند روش هایی که بالاتر نیز گفته شد، لینک URL پروفایل فرد مورد نظرتان را کپی کرده و داخل گوگل وارد نمایید تا عکس فرد مورد نظر نمایش داده شود.

شما عزیزان میتوانید برای ایدگیری صفر تا صد ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام دوره های آموزشی ما در آریا تهران را شرکت نمایید تا از طریق اینستاگرام کسب درامد داشته باشید.

بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام اندروید

برنامه ها و اپلیکیشن هایی برای بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام اندروید ساخته شده اند که امکان دانلود کردن تصاویر پروفایل هر اکانتی را به شما خواهند داد، برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام اینسفول یکی از نرم افزار هایی می باشد که با وارد کردن url پیج و اکانت مورد نظرتان میتوانید قادر به مشاهده تصویر پروفایل آن فرد باشید.

در گوشی های اندروید نیز با استفاده از روش های بالا میتوانید قادر به دیدن عکس پروفایل اینستاگرام افراد به صورت بزرگ باشید.

سوالات متداول

چرا عکس پروفایل اینستاگرام عوض نمیشود؟

یکی از اصلی ترین دلایل برای عوض نشدن پروفایل اینستاگرام ضعیف بودن اینترنت و فلیترشکن شما می باشد. بعد از عوض کردن پروفایل خود اقدام به خاموش و روشن کردن اینترنت خود نمایید.

با چه برنامه ای عکس پروفایل اینستاگرام را بزرگ میکند؟

میتوانید با برنامه اینسفول قادر به مشاهده و بزرگ کردن عکس پروفایل اکانت اینستاگرام مورد نظر باشید. داخل مقاله روش های دیدن و بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام را قرار داده ایم.

چطور عکس پروفایل اینستاگرام را بزرگ ببینیم؟

برای دیدن عکس پروفایل اینستاگرام به صورت بزرگ و واضح میتوانید روی اکانت مورد نظر رفته و بر روی عکس پروفایل وی یک ضربه بزنید تا پروفایل وی بزرگ نمایش داده شود. داخل مقاله راه حل های بزرگ نشدن عکس پروفایل اینستاگرام را قرار داده ایم.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را خصوصی کنیم؟

با hide کردن اکانت ها میتوانید عکس پروفایل اینستاگرام را خصوصی نمایید. داخل مقاله روش خصوصی کردن اکانت و پروفایل اینستاگرامی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.