اموزش بافت مکزیکی

بافت مو مکزیکی که با نام بافت مو کف سر نیز شناخته می‌ شود، از مدل‌ های جذابی است که هم برای خانم‌ ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اگر به دنبال اموزش بافت مکزیکی در خانه هستید تا بتوانید در منزل به راحتی این بافت زیبا را بر روی موهای […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بافت مو مکزیکی که با نام بافت مو کف سر نیز شناخته می‌ شود، از مدل‌ های جذابی است که هم برای خانم‌ ها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اگر به دنبال اموزش بافت مکزیکی در خانه هستید تا بتوانید در منزل به راحتی این بافت زیبا را بر روی موهای خود ایجاد کنید، در این مطلب می‌ خواهیم به اموزش صفر تا صد بافت مکزیکی روی موهای کوتاه یا بلند بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اموزش بافت مکزیکی
اموزش بافت مکزیکی

اموزش بافت مکزیکی

اموزش بافت مکزیکی کف سر چگونه است؟ بافت مکزیکی یکی از جذاب ترین انواع بافت مو است که در اغلب مرکز تخصصی بافت مو در تهران انجام می شود و شما می توانید با یادگیری آن، در منزل به راحتی این نوع بافت را برای خود انجام دهید. در ادامه مراحل آموزش بافت مکزیکی (کف سری) را برای شما شرح داده‌ ایم تا بتوانید به راحتی آن را انجام دهید.

فراموش نکنید که این بافت برای انواع موهای کوتاه، بلند، صاف و فر مناسب است. اگر موهای کوتاهی دارید می‌ توانید از موی اضافه در مراحل بافت استفاده کنید که در ادامه این مطلب اموزش نصب بافت مکزیکی با موی اضافه را به طور کامل توضیح داده ایم.

قبل از شروع مراحل اموزش بافت مکزیکی (کف سری)، موهای خود را به خوبی بشویید و سپس با استفاده از کرم مو و دوفاز مو، گره ها را باز کرده و موها را به طور کامل شانه کنید و همه گره ها را از بین ببرید. فراموش نکنید که یکی از نکات مهم برای زیباتر شدن بافت موی شما این است که موها را به خوبی شانه بزنید و همه گره های مو را صاف کنید.

اگر می خواهید مهارت بافت مو را به صورت حرفه ای از صفر تا صد یاد بگیرید و با دریافت مدرک بین المللی وارد بازار کار شده و درآمد کسب کنید، به صفحه آموزش بافت مو ساده مراجعه نمایید.
اموزش بافت مکزیکی کف سر
اموزش بافت مکزیکی کف سر

اموزش بافت مکزیکی کف سر

اموزش گره اول بافت مکزیکی کف سر به چه صورت است؟ در ابتدای کار باید فرق سر را مشخص کنید. برای این کار می‌ توانید از شانه هایی که انتهای باریک دارند استفاده کنید. پس از تعیین فرق اصلی سر، در ادامه باید موهای خود را به بخش‌ های مختلفی تقسیم کنید. این مرحله از اموزش بافت مکزیکی کف سر، کاملا سلیقه ای است و به مدل مورد نظر شما بستگی دارد.

حال مراحل بافت مو را از بخش‌ هایی که تقسیم کرده‌ اید آغاز کنید. برای شروع بافت باید قسمتی را انتخاب کنید و کار بافت را از محل رویش مو آغاز نمایید. در صورتی که مراحل تقسیم‌ بندی مو را به درستی انجام داده باشید، این مرحله را می‌ توانید به راحتی به اتمام برسانید.

حال آن قسمت از مو را که می‌ خواهید ببافید در دست بگیرید. موها را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و ابتدای بافت را با بافت ساده شروع کنید. پس از انجام این کار، یک دسته نازک مو از زیر بخش بافت شده بردارید و آن را به دسته وسطی بیفزایید.

پیشنهاد ویژه: جهت بررسی انواع لوازم مورد نیاز برای بافت مو، انواع وسایل بافت مو را بررسی کنید.

در ادامه مراحل آموزش بافت موی مکزیکی (اموزش گره بافت مکزیکی)، یک بافت ساده دیگر نیز بزنید. مجددا دسته‌ ای از زیر مو برداشته و به بخش وسط اضافه نمایید و ببافید. ادامه دادن بافت در این مرحله می تواند با توجه به سلیقه شخصی شما تا پشت گردن یا در هر قسمت دیگر انجام شود. بعد از اتمام این کار شما می توانید مابقی موها را به صورت ساده ببافید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید انواع مدل های بافت مو آفریقایی را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، فیلم آموزش بافت مو آفریقایی را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که بهتر است این بافت را به صورت محکم انجام دهید تا درنهایت یک بافت زیبا و جذاب داشته باشید. در صورتی که به دنبال آموزش بافت مو مکزیکی ساده (اموزش بافت مکزیکی ساده) هستید تا مراحل بافت را به صورت ساده پیش ببرید، باید به حجم موهای هر دسته توجه کنید، به طوری که این حجم باید به صورت یکسان باشد تا نتیجه نهایی نیز زیبا و خاص شود.

پیشنهاد ویژه: مرکز آموزش بافت مو آریا تهران برگزار کننده دوره بافت مو ویژه بازار کار با بهره گیری توسط اساتید مجرب بافت مو می باشد و شما عزیزان می توانید با ثبت نام در این دوره مهارت بافت مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. جهت ثبت نام در این دوره همین حالا به صفحه دوره بافت مو مراجعه کنید.

پس از اتمام بافت، انتهای مو را با استفاده از کش‌ های ریز ببندید. بعد از آن می‌ توانید به سراغ بخش های بعدی بروید. شما باید همین مراحل را در قسمت های دیگر مو تکرار کنید.

علاوه بر این می‌ توانید در حین بافت، برای تزیین موهای خود از اکسسوری‌ هایی مانند مهره استفاده کنید تا زیبایی آن چند برابر شود. اما به طور کلی بافت مکزیکی اصل به صورت ساده و بدون هیچ گونه تجملاتی انجام می‌ شود.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و مجهزترین آرایشگاه زنانه در تهران هستید، به صفحه آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در تهران مراجعه کنید.

فیلم اموزش بافت مکزیکی

اگر به دنبال دانلود اموزش بافت مو مکزیکی در انواع مختلف از جمله فیلم آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه، اموزش بافت مکزیکی درشت، اموزش بافت مکزیکی افرو، آموزش بافت مکزیکی جلوی سر و… هستید، در این قسمت به زودی برای یادگیری بهتر شما عزیزان، فیلم اموزش بافت مکزیکی قرار خواهد گرفت تا بتوانید مهارت بافت مکزیکی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده آموزش تصویری بافت مو تیغ ماهی به صورت مرحله به مرحله از فیلم آموزش بافت مو تیغ ماهی استفاده کنید.

اموزش بافت مکزیکی با کاموا

اموزش بافت مکزیکی با کاموا چگونه است؟ یکی دیگر از انواع مدل بافت مو دخترانه مکزیکی، بافت مو با کاموا می باشد که برای موهای کوتاه و بلند مناسب است. در این نوع بافت شما می توانید از انواع کامواهای رنگی استفاده کنید و درنهایت بافتی زیبا و فانتزی داشته باشید.

یکی از مباحثی که در دوره آموزش بافت مو آریا تهران به آن پرداخته می شود، بافت مو با کاموا است که شامل آموزش بافت مکزیکی با کاموا (آموزش بافت مو مکزیکی با کاموا) و انواع مدل های دیگر بافت مو می شود.

پیشنهاد ویژه: بافت مو با کاموا یکی از مدل های جذاب بافت مو است که به روش های مختلفی انجام می شود. جهت یادگیری انواع مدل های بافت مو با کاموا، فیلم آموزش بافت مو با کاموا را مشاهده کنید.

آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه
آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه

آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه

در صورتی که موهای کوتاهی دارید و می خواهید بدانید آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه برای چه افرادی مناسب است، باید بگوییم که شما می توانید مراحل بافت مو را با استفاده از موی اضافه ساده و رنگی در اندازه های مختلف به راحتی انجام دهید و جذابیت موهای خود را چند برابر کنید.

مراحل آموزش بافت مو مکزیکی با موی اضافه به شرح زیر می باشد:

در ابتدای اموزش بافت مکزیکی با مو اضافه، پس از شستن و شانه کردن موها، آن ها را تقسیم بندی کنید. در صورتی که قصد دارید موهای خود را مدل‌ دار ببافید، در این مرحله باید مدل دلخواه خود را پیاده‌ سازی کنید. اگر برای اولین بار است که این بافت را انجام می‌ دهید، بهتر است ساده ترین مدل را انتخاب کنید. پس از چندین بار تمرین و تکرار، می‌ توانید انواع مدل‌ ها را نیز امتحان کنید.

در این مرحله می توانید برای اینکه موهای شما با انسجام بیشتری بافته شود، از مقداری ژل یا روغن گیاهی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید مراحل آموزش بافت مو هلندی با موی اضافه را به صورت گام به گام مشاهده کنید، به صفحه فیلم اموزش بافت هلندی مراجعه نمایید.

در شروع اموزش بافت مکزیکی موی کوتاه با موی اضافه، ابتدا قسمتی از موهای خود را بردارید و آن را به دو دسته تقسیم کنید. سپس قسمت میانی موی اضافه را مشخص کرده و آن را بین دو دسته مو بگذارید. فراموش نکنید که دقیقا وسط موها را باید روی کف سر قرار دهید تا در آخر بافت زیبا و جذابی داشته باشید.

در ادامه آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه رنگی، باید ابتدای موها را همراه با یک شاخه موی اضافه به صورت ساده ببافید. در این قسمت باید یک دسته‌ نازک از موهای خود جدا کرده و آن را به موی بیفزایید. درنهایت بافتی ساده به آن اضافه کنید. این کار را ادامه دهید تا به انتها برسید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید قیمت انواع بافت مو مکزیکی با موی اضافه و سایر مدل های مکزیکی چقدر است، با مراجعه به صفحه قیمت بافت مو در تهران می توانید جدول قیمت انواع بافت مو را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال آموزش بافت مکزیکی بدون موی اضافه هستید، می توانید مراحل آموزش بافت مو مکزیکی دخترانه ساده را که در ابتدای مقاله توضیح داده شده است طی کنید.

جمع بندی

در این مقاله اموزش تصویری بافت مو مکزیکی مرحله به مرحله در انواع مدل های مختلف از جمله اموزش بافت موی مکزیکی با کاموا، اموزش بافت مکزیکی برای موهای کوتاه، آموزش تقسیم بندی بافت مکزیکی، آموزش بافت مکزیکی جلوی سر، آموزش بافت مکزیکی ریز و… را مشاهده کردید. لذا امیدواریم که بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها، موهای خود را به زیباترین شکل ممکن ببافید و از مدل موهای خود نهایت لذت را ببرید. اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره آموزش بافت مو مکزیکی دخترانه دارید، می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید، تا ما بتوانیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول
انواع بافت مو مکزیکی چیست؟

بافت‌ مو مکزیکی نیز همانند دیگر مدل های بافت، دارای انواع مختلفی از جمله بافت مکزیکی جلوی سر، بافت مکزیکی کف سر، بافت مکزیکی با موی اضافه، بافت مکزیکی با کاموا و… می باشد که در این صفحه می توانید انواع اموزش بافت مکزیکی در خانه در مدل های مختلف را مشاهده نمایید.

آموزش بافت مو مکزیکی ساده چگونه است؟

همانطور که در این صفحه مشاهده می کنید مدل های مختلفی برای بافت مکزیکی دخترانه وجود دارد. شما می توانید این مدل بافت را در دو طرف موهای خود یا قسمت جلوی سر ایجاد کنید. جهت مشاهده اموزش تصویری بافت مو مکزیکی، فیلم اموزشی که همکاران ما برای شما آماده کرده اند را مشاهده نمایید.

آموزش بافت مکزیکی با موی اضافه به چه صورت است؟

بافت مکزیکی با موی اضافه بسیار ساده و راحت است؛ برای یادگیری این مدل مو می توانید به مراحل آموزش بافت مو مکزیکی با موی اضافه موجود در این مقاله مراجعه کرده و این بافت مو را به صورت حرفه ای بیاموزید.