آموزش بافت مو تیغ ماهی

همانطور که در مقالات قبل اشاره کردیم، بافت مو انواع مختلفی دارد که بافت مو تیغ ماهی یکی از جذاب ترین و خاص ترین مدل های بافت مو است و می تواند برای حضور در مناسبت ها و مراسم های خاص گزینه ایده آلی باشد. اگر به دنبال آموزش انواع بافت مو تیغ ماهی هستید، […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که در مقالات قبل اشاره کردیم، بافت مو انواع مختلفی دارد که بافت مو تیغ ماهی یکی از جذاب ترین و خاص ترین مدل های بافت مو است و می تواند برای حضور در مناسبت ها و مراسم های خاص گزینه ایده آلی باشد. اگر به دنبال آموزش انواع بافت مو تیغ ماهی هستید، در ادامه این صفحه با آموزش بافت مو ساده و شیک دخترانه تیغ ماهی در مدل های مختلف همراه شما خواهیم بود.

آموزش بافت مو تیغ ماهی ساده
آموزش بافت مو تیغ ماهی ساده

آموزش بافت مو تیغ ماهی ساده

قبل از شروع اموزش بافت مو تیغ ماهی به زبان فارسی (آموزش بافت مو تیغ ماهی با عکس)، ابتدا باید موها را با یک شامپو و نرم کننده تمیز بشویید و سپس با استفاده از اسپری دوفاز مو شانه کنید و همه گره های مو را باز کنید. علاوه بر این می توانید مقداری کرم مو به موهای خود بزنید تا خرده موها از لابلای بافت مو بیرون نزد و درنهایت جلوه کار زیباتر شود.

آموزش بافت مو تیغ ماهی به صورت ساده (روش آموزش بافت مو تیغ ماهی ساده) به این صورت می باشد که ابتدا باید موها را از قسمتی که قصد دارید ببافید، با کش ببندید. فراموش نکنید که در پایان کار این کش بریده خواهد شد؛ به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از یک کش معمولی استفاده نمایید. شما می توانید بافت مو را به صورت دم اسبی ایجاد کنید یا آن را در قسمت انتهایی سر در مجاورت گردن ببافید.

در مرحله بعد از آموزش بافت مو تیغ ماهی اسان، پس از این که موها را با کش بستید، دنباله آن را به دو بخش مساوی تقسیم کنید. حال لایه سمت راست را با دست نگه دارید و مقدار کمی از لایه سمت چپ را به قسمت راست بیاورید. این کار را سمت راست باید انجام دهید. به این معنا که موهای سمت چپ را با دست نگه دارید و از بخش بیرونی سمت راست یک تکه جدا کرده و به قسمت چپ بیاورید.

عبور قسمت های مختلف مو به داخل همدیگر را باید به قدری ادامه دهید تا درنهایت به انتهای موها برسید. در آخرین مرحله از آموزش بافت مو تیغ ماهی ایرانی، موها را با یک کش ببندید و سپس کش بالای دم اسبی را ببرید. در پایان مقداری اسپری حالت دهنده روی موها بزنید تا مدل مو تیغ ماهی بافت شما ثابت بماند و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

شایان ذکر است که آموزشگاه آریا تهران برگزار کننده بهترین و کامل ترین دوره آموزش بافت مو در تهران می باشد و شما در این دوره می توانید انواع تکنیک های و نکات کلیدی در مراحل انواع مدل بافت مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و دیگر نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی نداشته باشید.

در این دوره کاربردی به آموزش کامل انواع مدل های بافت مو تیغ ماهی از جمله آموزش بافت مو تیغ ماهی از بالای سر، آموزش بافت تیغ ماهی با موی اضافه، آموزش بافت مو تیغ ماهی با کاموا، آموزش بافت موی تیغ ماهی سه بعدی، آموزش بافت مو دخترانه ساده تیغ ماهی، آموزش بافت تیغ ماهی مو کوتاه و… پرداخته خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید به انواع مدل های بافت مو تیغ ماهی مسلط شوید.

جهت شرکت در دوره آموزش بافت مو مجتمع آریا تهران از سطح مبتدی تا پیشرفته با حضور اساتید مجرب این حوزه و همچنین دریافت مدرک بین المللی، به صفحه آموزش بافت مو ساده مراجعه نمایید.

فیلم آموزش بافت مو تیغ ماهی

اگر عباراتی نظیر دانلود فیلم آموزشی بافت مو تیغ ماهی، آموزش بافت مو مدل تیغ ماهی آپارات، دانلود آموزش بافت مو تیغ ماهی دوبله فارسی، طرز بافت مو تیغ ماهی تصویری، آموزش بافت مو تیغ ماهی فیلم، آموزش بافت مو تیغ ماهی با فیلم، دانلود آموزش بافت موی تیغ ماهی و عباراتی از این قبیل را سرچ کرده اید، حتما به دنبال آموزش تصویری بافت مو تیغ ماهی هستید تا بتوانید مراحل انواع مدل بافت مو تیغ ماهی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

در این راستا مجموعه حرفه ای آریا تهران برای شما عزیزان اقدام به تهیه فیلم آموزش بافت مو تیغ ماهی شامل مدل های مختلف از جمله فیلم آموزشی بافت مو تیغ ماهی فرانسوی، فیلم آموزشی بافت موی تیغ ماهی پشت سر، فیلم آموزش بافت موی تیغ ماهی گل دار، کلیپ آموزش بافت مو تیغ ماهی مدل پری دریایی، فیلم آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر، فیلم آموزش بافت تیغ ماهی جلوی مو فارسی، اموزش بافت تیغ ماهی موی کوتاه و بلند و… کرده است که به زودی در این قسمت درج خواهد شد و شما عزیزان می توانید از این ایده ها بعنوان یک مدل مو مجلسی استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید انواع مدل های بافت مو آفریقایی را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، فیلم آموزش بافت مو آفریقایی را بررسی کنید.

جهت مشاهده آموزش بافت مو ساده در منزل تیغ ماهی مدل کف سر در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر
آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر

آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر

آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر چگونه است؟ مدل بافت مو کف سر معمولا برای فصول گرم سال مورد استقبال قرار می گیرد؛ چرا که از این طریق می توان موها را به خوبی جمع کرده و از تعریق بیش از حد جلوگیری کنید. این مدل بافت مو، می تواند گزینه مناسبی برای حضور در مهمانی ها، مراسم رسمی، دورهمی ها و حتی زیر شال و روسری باشد.

شما می توانید بافت تیغ ماهی کف سر را در قسمت های مختلف سر از جمله سمت چپ یا راست یا در وسط سر انجام دهید که این امر کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. برای این مدل بافت مو، پس از آماده کردن وسایل بافت مو، ابتدا باید موها را به خوبی شانه کنید و گره های مو را به طور کامل باز کنید. سپس یک چهارم موهای جلوی سر را جدا کرده و باقی آن را با کش ببندید.

حال موهای جلوی سر را که جدا کرده بودید را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و بافت کلاسیک بزنید. در صورتی که به دنبال آموزش بافت مو تیغ ماهی برجسته هستید و می خواهید بافت مو شما به صورت برجسته باشد، می توانید دسته موها را از زیر اضافه کنید.

اما اگر تمایلی ندارید بافت موی شما برجستگی زیادی داشته باشید، می توانید دسته ها را از رو اضافه کنید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید بافت موی شما کاملا به سر چسبیده باشد، باید دقت کنید که هنگام اضافه کردن لایه ها کف دست را به سر نزدیک کنید.

شایان ذکر است که اگر به دنبال آموزش بافت مو تیغ ماهی کف سر دوتایی (آموزش بافت مو تیغ ماهی دوتایی) هستید، باید بگوییم که شما می توانید در ابتدای مراحل بافت تیغ ماهی کف سر، موهای خود را به صورت دو نیمه تقسیم کرده و سپس مراحل بافت را در دو طرف موهای خود اعمال کنید تا درنهایت یک بافت موی دوتایی یا دوطرفه داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: مرکز آموزش بافت مو آریا تهران برگزار کننده بهترین و کاربردی ترین دوره بافت مو ویژه بازار کار می باشد و شما عزیزان می توانید با ثبت نام در این دوره مهارت بافت مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. جهت ثبت نام در دوره بافت مو مجتمع آریا تهران بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی پشت سر

آموزش بافت مو تیغ ماهی پشت سر چگونه است؟ برای انجام بافت مو تیغ ماهی مدل پشت سر که یکی از محبوب ترین مدل های بافت مو می باشد، ابتدا باید موها را با یک شامپو و سپس نرم کننده تمیز بشویید و پس از آن، موها را کامل شانه بزنید و همه گره های مو را از بین ببرید.

پس از انجام این کار، کل موهایتان را در پشت سر جمع کنید و سپس آن را به دو بخش مساوی تقسیم کنید. در ادامه آموزش بافت مو گیس تیغ ماهی، یک دسته موی باریک از سمت راست جدا کرده و آن را از بر روی دسته اصلی سمت راست عبور دهید و درنهایت به دسته سمت چپ بچسبانید.

برای سمت چپ نیز می بایست همین کار را مجددا تکرار کنید. حال دسته موی باریکی از موهای سمت چپ را جدا کرده و از روی دسته اصلی عبور دهید و آن را با دسته اصلی سمت راست ترکیب کنید. در این مرحله، یک حالت ضربدری در وسط دو دسته مو ایجاد می شود.

در این مرحله از آموزش بافت مو مدل تیغ ماهی ساده از پشت سر (آموزش بافت مو تیغ ماهی توسط خود شخص)، مطابق با مراحل فوق، مابقی مو را هم ببافید. به این صورت که در هر مرحله دسته های کوچک مو را جدا کرده و آن را با دسته مخالف خود ترکیب نمایید. به حالت قرارگیری انگشتان به طور کامل دقت کنید تا بتوانید به سادگی تمامی دسته های مو را در دست خود جا دهید.

در ادامه اموزش کامل بافت مو تیغ ماهی پشت سر، تمام موها را تا انتها به همین صورت ببافید. فراموش نکنید که بافت باید سفت و محکم باشد تا حالت تیغ ماهی زیبای خود را حفظ کند. در انتها نیز تارهای موی داخل بافت را کمی از هم باز کرده تا حالت منظم تر و پرپرشت تری به خود بگیرد. حال می توانید از بافت شیک و ساده خود لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه: بافت مو با کاموا یکی از مدل های جذاب بافت مو است که به روش های مختلفی انجام می شود. جهت یادگیری انواع مدل های بافت مو با کاموا، فیلم آموزش بافت مو با کاموا را مشاهده کنید.

آموزش بافت تیغ ماهی مدل پری دریایی
آموزش بافت تیغ ماهی مدل پری دریایی

زآموزش بافت تیغ ماهی مدل پری دریایی

یکی دیگر از انواع مدل بافت تیغ ماهی، مدل پری دریایی است که امروزه در اغلب مرکز تخصصی بافت مو در تهران انجام می شود و می توان گفت مراحل انجام آن، تقریبا شبیه به مراحل آموزش بافت تیغ ماهی ساده می باشد با این تفاوت که به صورت شل تر انجام می شود.

طرز تهیه بافت مو تیغ ماهی مدل پری دریایی به این صورت می باشد که ابتدا باید موهای خود را بشویید و سپس شانه کنید تا هر گونه گره از بین برود و با استفاده از کرم مو، خرده موها را بپوشانید تا بافت زیباتری داشته باشید.

در مرحله بعد آموزش بافت مو تیغ ماهی جدید، می بایست دو قسمت کوچک از موهای نزدیک به رستنگاه مو را جدا کنید. در ادامه از قسمت راست موها تکه کوچکی را جدا کرده و آن را با دسته سمت چپ ترکیب کنید. در قدم بعد همین کار را با قسمت چپ موها انجام دهید و تکه کوچکی از آن را با قسمت راست موها ادغام کنید.

در این قسمت از اموزش بافت مو تیغ ماهی مرحله به مرحله به روش پری دریایی، پس از این که دو ردیف از بافت تیغ ماهی را انجام دادید، لایه ای از موهای سمت راست که خارج از بافت هستند را به لایه سمت چپ اضافه کنید. در مرحله بعد باید لایه ای از موهای سمت چپ که خارج از بافت است را به لایه سمت راست اضافه کرده و این کار را تا انتها انجام دهید تا با اضافه کردن موها از سمت چپ و راست، بافت تیغ ماهی به پایان برسد و موهای تمام نواحی سر داخل بافت برود.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید مراحل آموزش بافت مو هلندی را به صورت گام به گام مشاهده کنید، به صفحه فیلم اموزش بافت هلندی مراجعه نمایید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی جلوی سر

برای آموزش بافت مو تیغ ماهی جلوی سر (اموزش بافت مو تیغ ماهی جلو سر) ابتدا باید تعیین کنید که قصد دارید بافت را از کدام ناحیه سر شروع کنید. پس از مشخص کردن قسمت مورد نظر، آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. حال یک لایه از موهای سمت چپ را جدا کرده و با لایه سمت راست ادغام کنید.

در ادامه مراحل اموزش بافت مو تیغ ماهی از جلوی سر، یک لایه از موهای سمت چپ را جدا کرده و آن را با موهای سمت راست ترکیب کنید. پس از این که یک یا دو ردیف از بافت مدل تیغ‌ ماهی را انجام دادید، شروع به اضافه کردن لایه هایی از موهای اطراف لایه چپ و راست کنید.

با این کار موهایی که خارج از بافت هستند را به آن اضافه کرده تا کل موها به همین ترتیب به پایان برسند و بافته شوند. به همین ترتیب آموزش بافت موی تیغ ماهی از جلوی سر به پایان می رسد و در نهایت شما می توانید از نتیجه کار لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید قیمت انواع بافت مو تیغ ماهی جلوی سر و سایر مدل های تیغ ماهی چقدر است، با مراجعه به صفحه قیمت بافت مو در تهران می توانید جدول قیمت انواع بافت مو را مشاهده نمایید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی مدل گل دار
آموزش بافت مو تیغ ماهی مدل گل دار

آموزش بافت مو تیغ ماهی مدل گل دار

یکی از ایده های جالبی که می توانید با استفاده از مدل بافت تیغ ماهی بر روی موهای خود ایجاد کنید، مدل بافت مو تیغ ماهی گل دار است که می تواند برای حضور در مراسم و مهمانی های خاص، گزینه ای عالی باشد.

برای آموزش بافت مو تیغ ماهی دخترانه به روش گل دار، ابتدا باید موها را تمیز بشویید و برس بکشید. سپس موها را از نیمکره سر یعنی دقیقا دو طرف گوش تقسیم بندی کرده و با یک کش ببندید.

در ادامه آموزش بافت موی دخترانه تیغ ماهی گل دار، موهایی که با کش بسته اید را بافت کلاسیک بزنید. نحوه انجام بافت مو کلاسیک به این صورت می باشد که ابتدا موها را به سه دسته مساوی تقسیم کنید. سپس دسته سمت راست را روی دسته وسط قرار دهید.

حال دسته سمت چپ مو را روی دسته سمت راست بگذارید. این کار را تا انتها ادامه داده و با استفاده از یک کش ببندید. در مرحله بعد آموزش بافت مو تیغ ماهی راحت به روش گل دار، باید موهایی که بافت کلاسیک زدید را چند دور بپیچید تا به شکل گل درآید. برای ثابت نگه داشتن این گل می توانید از چند سنجاق استفاده کنید.

در این قسمت، مابقی موهایی که باز هستند را باید بافت مو تیغ ماهی بزنید. برای این کار موها را به دو دسته تقسیم کنید. سپس مطابق با روشی که در بالا توضیح داده شد، دسته ای از سمت راست موها را جدا کرده و با دسته چپ همراه کنید. دسته نازک دیگری از سمت چپ نیز جدا کنید و با دسته سمت راست ترکیب نمایید. این کار را تا انتها ادامه دهید و از کش مو برای فیکس کردن آن استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و مجهزترین آرایشگاه زنانه در تهران هستید، به صفحه آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در تهران مراجعه کنید.

آموزش بافت مو به روش تیغ ماهی هدبندی
آموزش بافت مو به روش تیغ ماهی هدبندی

آموزش بافت مو به روش تیغ ماهی هدبندی

اموزش بافتن مو به روش تیغ ماهی هدبندی چگونه است؟ مدل بافت مو هدبندی یکی دیگر از مدل مو دخترانه جدید است که می توانید با استفاده از روش بافت مو تیغ ماهی ایجاد کنید. برای این کار باید دسته ای از موهای قسمت شقیقه سر را جدا کرده و سپس آن را به دو دسته تقسیم نمایید. در ادامه موها را طبق روشی که در بالا توضیح دادیم، بافت مو تیغ ماهی بزنید.

سمت دیگر سر را نیز به موازات همان قسمتی که بافت مو تیغ ماهی زدید، تقسیم بندی کرده و بافت مو را تکمیل کنید. پس از این که هر دو طرف سر را بافت تیغ ماهی زدید، با استفاده از یک کش سر آن ها را به هم ببندید تا شکل هدبند درآید. حال می توانید از یک ربان زیبا متناسب با رنگ لباستان برای شکیل تر شدن بافت تیغ ماهی استفاده کنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی یک طرفه

همانطور که در عکس آموزش بافت مو تیغ ماهی (عکس آموزش بافت مو مدل تیغ ماهی) مشاهده می کنید، بافت تیغ ماهی یک طرفه یکی دیگر از مدل های جذاب بافت است که می توانید برای زیبا تر و جذاب تر شدن بیشتر موهای خود از آن استفاده کنید. نحوه بافت تیغ ماهی یک طرفه بسیار ساده است و مراحل اولیه آن همانند روش های ذکر شده می باشد. برای این کار می توانید تمام موها را در سمت چپ یا راست سرتان جمع کنید. سپس بافت تیغ‌ ماهی را شروع کنید.

یکی دیگر از روش های اموزش بافتن مو به صورت تیغ ماهی که می توانید برای بافت مو تیغ ماهی یک طرفه استفاده کنید، این است که نصف موها را در یک سمت چپ یا راست سر با کش ببندید و سپس آن را بافت کلاسیک بزنید. در ادامه بافت کلاسیک را چند دور بپیچید تا شبیه به گل رز شود. در آخرین مرحله از آموزش بافت مو تیغ ماهی یک طرفه، باید موهایی که در یک طرف و در جهت بافت مو گل دار جمع کرده اید را بافت تیغ ماهی بزنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی فرانسوی

طرز بافت موی تیغ ماهی فرانسوی چگونه است؟ اگر موهای بلندی دارید و به دنبال آموزش مدل بافت مو دخترانه تیغ ماهی جذاب هستید، بافت تیغ ماهی فرانسوی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. علاوه بر این، بافت مو تیغ ماهی مدل فرانسوی می تواند گزینه مناسبی برای زیر شال، روسری، مقنعه و حتی هنگام رفتن به باشگاه باشد؛ چرا که موها را به خوبی جمع می کند و از طرفی جلوه زیبایی نیز دارد.

برای شروع آموزش بافت مو تیغ ماهی فرانسوی، ابتدا باید موها را از فرق وسط باز کنید. به این ترتیب باید دو دسته در اطراف بالای سر خود داشته باشید. در قدم بعد باید هر دسته مو را به دو قسمت تقسیم کرده و بافت تیغ‌ ماهی را شروع کنید. بهتر است به جای بافت مو تیغ‌ ماهی معمولی که از رو بافته می شود، این مدل را از زیر ببافید و همینطور که ادامه می دهید، دسته های جدیدی را به موهای بافته شده، اضافه کنید

در انتهای آموزش بافت موی تیغ ماهی فرانسوی، زمانی که موهای کف سر را به طور کامل بافت مو تیغ ماهی مدل فرانسوی زدید، مابقی موهایی که قصد دارید دم اسبی ببندید را بافت تیغ‌ ماهی ساده بزنید. در آخر بافت مو را با کش سر ببندید. برای این که بافت مو شما جلوه زیباتری داشته باشد می توانید کمی بافت های آن را بکشید تا شل تر شود.

جمع بندی

در این بخش از مقاله آرایش و زیبایی سایت آریا تهران، آموزش گام به گام بافت مو مدل تیغ ماهی به روش های مختلف از جمله آموزش بافت مو تیغ ماهی خرگوشی، اموزش بافت مو تیغ ماهی موی کوتاه، آموزش بافت مو تیغ ماهی کنار سر، آموزش بافت مو تیغ ماهی چهار طرفه، آموزش بافت تیغ ماهی از بالای سر، آموزش بافت مو تیغ ماهی سه بعدی، عکس تیغ ماهی آموزش بافت مو جلوی سر توسط خود شخص و… را مشاهده کردید.

اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره اموزش بافت مو به مدل تیغ ماهی که در این صفحه توضیح داده شد دارید، می توانید همین حالا در قسمت نظرات مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول
انواع بافت تیغ ماهی چیست؟

بافت‌ مو تیغ ماهی دارای انواع مختلفی از جمله بافت تیغ‌ ماهی فرانسوی، بافت تیغ‌ ماهی گل دار، بافت تیغ‌ ماهی پری دریایی، بافت تیغ‌ ماهی جلوی سر، بافت تیغ‌ ماهی کف سر و … می باشد که در این صفحه می توانید انواع اموزش بافت موی تیغ ماهی در مدل های مختلف را مشاهده نمایید.

طرز بافتن مو مدل تیغ ماهی چگونه است؟

همانطور که در این صفحه مشاهده می کنید مدل های مختلفی برای بافت تیغ ماهی دخترانه وجود دارد. شما می توانید این مدل بافت را در دو طرف موهای خود ایجاد کنید. به این صورت که ابتدا موها را از فرق وسط باز کرده و سپس دو طرف آن ها را تا دم اسبی به صورت تیغ ماهی ببندید و سپس از ادامه دم اسبی یعنی جایی که بافت ریشه مو به اتمام می رسد، می توانید بافت کلاسیک یا ساده بزنید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی دو طرفه به چه صورت است؟

بافت تیغ‌ ماهی دو طرفه بسیار ساده و راحت است؛ برای یادگیری این مدل مو می توانید به مراحل آموزش بافتن مو مدل تیغ ماهی دو طرفه موجود در این مقاله مراجعه کرده و این بافت مو را به صورت حرفه ای بیاموزید.