آموزش بافت مو با مدرک فنی حرفه ای، یک دوره تخصصی است که به علاقه‌ مندان در این حوزه دانش و مهارت های لازم را جهت ایجاد انواع بافت مو برای تمام موها ارائه می دهد. آموزشگاه آریا تهران برگزارکننده دوره آموزش تخصصی جدیدترین انواع بافت همراه با مدرک بین المللی می باشد که توسط بهترین مربیان بافت مو برگزار می شود.

به منظور ثبت نام و شرکت در آموزش بافت مو ۰ تا ۱۰۰ با مدرک فنی و حرفه ای ویژه بازار کار، می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در این دوره کاربردی دریافت نمایید.

دوره بافت مو
دوره بافت مو

دوره بافت مو

دوره اموزش بافت مو از مبتدی تا پیشرفته با همراهی بهترین مربیان بافت مو و ارائه مدرک فنی حرفه‌ ای، شامل یک سری کلاس‌ های جامع و گسترده است که به شرکت‌ کنندگان امکان یادگیری و تسلط بر تکنیک‌ ها و مهارت‌ های مختلف بافت مو را ارائه می‌ دهد.

کلاس اموزش بافت مو شامل آموزش های جامع مرتبط با بافت مو از جمله: آموزش بافت کف سری، آموزش بافت مو مکزیکی، آموزش بافت مو آفریقایی، آموزش بافت مو فرانسوی، آموزش بافت مو دردلاک، آموزش بافت مو با موی اضافه، آموزش بافت مو به شکل تل، آموزش بافت مو از بغل سر، آموزش بافت مو تیغ ماهی، آموزش بافت مو هلندی و آموزش بافت مو حصیری می شود.

همچنین، دوره شامل مراحل یادگیری از مبتدی تا پیشرفته است و شرکت‌ کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا مهارت‌ های خود را روی موی ماکت و همچنین مدل‌ های واقعی تقویت کنند. کلاس بافت مو نی نی سایت به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌ شوند تا هر فرد به نحو بهتری توانایی‌ های خود را تقویت کرده و به تسلط بر تکنیک‌ ها دست یابد.

اگر به دنبال دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک بین المللی در تهران هستید، تا مراحل اکستنشن مژه را به صورت حرفه ای از صفر تا صد یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار آماده شوید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش اکستنشن مژه مجتمع آریا تهران شرکت کنید.

هدف نهایی دوره انواع بافت مو، تربیت افراد متخصص با توانایی انجام انواع مدل‌ های بافت مو و آمادگی برای ورود به بازار کار در حوزه بافت مو است. دوره ی بافت مو با توجه به تدریس از سوی مربیان با تجربه و ارائه مدرک فنی حرفه‌ ای، فرصت مناسبی برای گسترش دانش و مهارت‌ های بافت مو فراهم می‌ کند.

لازم به ذکر است که در این قسمت به زودی فیلم نظرات هنرجویان دوره بافت مو رایگان برای شما عزیزان درج خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با جدیدترین و جذاب ترین مدل بافت مو مجلسی، به صفحه انواع مدل بافت مو مراجعه کنید.

وسایل مورد نیاز دوره بافت مو

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که وسایل مورد نیاز برای کلاس بافت مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای بافتن مو، نیاز به ابزارهای زیادی نیست. ابزار و وسایل مورد نیاز دوره بافت مو در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود.

البته باید یادآور شویم که داشتن ذوق فردی و استعداد در این زمینه نیز می‌ تواند عامل مهمی در توسعه و موفقیت کسب و کار هنرجو باشد. این ابزارها و وسایل با همکاری با بهترین مربیان بافت مو، به دانشجویان دوره بافت مو نی نی سایت امکان می‌ دهند تا مهارت‌ های خود را بهترین شکل ممکن تقویت کنند و در آینده در حرفه خود به موفقیت دست یابند.

به طور کلی ابزار و وسایل کلاس بافت مو شامل مواردی از جمله ماکت مو جهت آموزش، فیکساتور معمولی، فیکساتور قوی، چسب مو، ژل، واکس، سنجاق ریز، سنجاق درشت، سنجاق موئی ریز، سنجاق موئی رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، کاموا و نخ های رنگی می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با شیک ترین و جذاب ترین مدل های موی دخترانه برای عروسی و مهمانی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم انواع مدل مو دخترانه برای عروسی را بررسی کنید.

هزینه دوره بافت مو
هزینه دوره بافت مو

هزینه دوره بافت مو

هزینه آموزش بافت مو چقدر است؟ در ارتباط با قیمت کلاس بافت مو باید بگوییم که عوامل متعددی در تعیین هزینه این دوره تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به مدت زمان دوره، نوع دوره (آنلاین یا حضوری)، محتوای دوره، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری، ارائه مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده و… اشاره نمود.

در برخی موارد، دوره بافت مو با مدرک بین المللی به صورت کوتاه مدت و مقدماتی می‌ تواند با قیمت پایین‌ تری ارائه شود، در حالی که دوره‌ های پیشرفته و جامع تر هزینه های بیشتری را شامل می شوند.

برای اطلاع دقیق از قیمت دوره بافت مو و همچنین اطلاع از مرکز تخصصی بافت مو در تهران می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درمورد شهریه ورکشاپ بافت مو و شرایط ثبت نام در دوره، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید جدیدترین مدل موی کوتاه دخترانه و پسرانه را بررسی کنید، پیشنهاد می کنیم به صفحه مدل موی کوتاه مراجعه نمایید.

سرفصل های دوره بافت مو

سرفصل های دوره بافت مو تهران چیست؟ درمورد سرفصل کلاس بافت مو باید بدانید که سرفصل های این دوره کاملا مطابق با سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و شما با یادگیری این مباحث می توانید تبدیل به یک فرد حرفه ای شوید و آمادگی های لازم را جهت ورود به بازار کار کسب کنید.

سرفصل های دوره آموزش بافت مو به شرح زیر می باشند:

بافت‌های مادر (تاریخچه و ابزارشناسی)

نوع براشینگ اتوکشی موخوره گیری در بافت
تقسیم بندی موصاف ۰۱۰۲۰۳
خورشیدی
مربع
آجری
مثلث
زیگزالی

بافت‌های هلندی ….آلمانی

هلندی آویز
هلندی یک طرفه
هلندی دو طرفه
هلندی ریز با تکنیک
تیغ ماهی هلندی آویز
تیر ماهی هلندی یک طرفه
تیغ ماهی هلندی دو طرفه
تیغ ماهی هلندی بزرگ

بافت‌های فرانسوی

فرانسوی آویز
فرانسوی یک طرفه
فرانسوی دو طرفه
تیغ ماهی فرانسوی آویز
تیغ ماهی فرانسوی یک طرفه
تیغ ماهی فرانسوی دو طرفه
تیغ ماهی فرانسوی بزرگ

بافت‌های تل

تل هلندی
تل فرانسوی
تل تیغ ماهی هلندی
تل تیغ ماهی فرانسوی

آموزشی

نوع بستن کش
دم اسبی
هیدن کردن کش

بافت های پیشرفته (ابزار شناسی)

بافت پیچ آویز
بافت پیچ کف سر
بافت پیچ مقطعی
بافت بینهایت آویز
بافت بینهایت کف سر
بافت بینهایت ۳ تایی آویز
بافت هاید رنگی بینهایت
بافت حبابی آویز
بافت حبابی کف سر
بافت حبابی کف سر هلندی
بافت ۴ تایی
بافت ۴تایی کف سر
بافت ۴ تایی باروبان
بافت ۵ تایی آویز
بافت ۵ تایی کف سر
بافت خورشیدی
بافت آفریقایی
بافت مکزیکی
بافت الماسی با روبان
بافت آفریقایی هاید
بافت آفریقایی هاید به روش فول کاورپ
بافت گره
بافت DNA
هلندی از زیر
تیغ ماهی ۴ بعدی
نصب لمه
نصب مهره
نصب مهره باکش
نصب حلقه به ۲ روش
مروارید بافی
نخ دوزی در بافت
اضافه کردن مو در بافت کف سر
اضافه کردن هاید مو در کف سر
اضافه کردن مو فول کاور
اضافه کردن مو فول کاور ۲ برای موی کوتاه
اضافه کردن مو در بافت حبابی هلندی
اضافه کردن مو در بافت طولی
اضافه کردن مو به دم اسبی
بافت بوشل
هلندی ۱طرفه با مو رنگی
هلندی ۲ طرفه با مورنگی
آبشاری
گندمی
هلندی کف سر ضرب دری
گل رز
تکنیک تند بافی در بافت آویز
پاپیون
درس کردن موس روسی
شکل کوتاهی مو با طناب

بافت های فوق پیشرفته

بافت کاور کوئین
بافت هایلایت کوئین
فول کاور دندان موشی
هایلایت دندان موشی
ساخت اسپیرال فیک
نصب اسپیرال فیک
ساخت درد لاک تک سر
نصب درلاک تک سر
ساخت درلاک دوسر
نصب درلاک دوسر
ساخت درلاک
نصب درلاک
بافت زمینه ای افرو
نصب افرو روسی
اکسشن بافت به روش کف سر
اکسشن بافت یه روش مکزیکی
ساخت وولز
نصب وولز
اکسشن باکش . یا نصب ریسه مویی
نگهداری و شستشو از بافت

پیشنهاد ویژه: اگر برای بافت و شینیون موهای خود به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در تهران هستید، با مراجعه به صفحه بهترین آرایشگاه زنانه تهران می توانید لیستی از بهترین آرایشگاه های زنانه را مشاهده کنید.

مزایای دوره تخصصی بافت مو در تهران

دوره تخصصی بافت مو در تهران یک فرصت عالی برای افرادی است که به فعالیت در حوزه آرایش مو و شینیون علاقه دارند. در زیر به برخی از مزایای این دوره اشاره شده است:

  • یادگیری مهارت‌ های فنی: یاد گرفتن آموزش بافت مو به شما امکان می‌ دهد تا مهارت‌ های فنی و تکنیک‌ های پیشرفته در زمینه بافت مو را یاد بگیرید. این امر شامل انواع بافت‌ ها و ترفندهای مختلف است.
  • آشنایی با ابزار و وسایل مرتبط: در طول کلاس بافت مو تهران، شما با انواع ابزارها و وسایل مورد استفاده در بافت مو آشنا خواهید شد و یاد می‌ گیرید چگونه از آنها به بهترین شکل استفاده کنید.
  • آموزش زیر نظر مربیان حرفه‌ ای: دوره بافت مو توسط مربیان با تجربه و متخصص در اکادمی بافت مو بانولند به شما هنرجویان عزیز ارائه می‌ شود.
  • آمادگی برای ورود به بازار کار: با یاد گرفتن آموزش بافت مو و مهارت‌ های مربوط به این حوزه، شما به طور حرفه‌ ای آماده خواهید شد تا وارد بازار کار شوید.
  • شروع کسب و کار خود: اگر قصد دارید به صورت مستقل کار کنید، دوره بافت مو می‌ تواند به شما ابزارها و اطلاعات لازم را برای راه‌ اندازی و مدیریت یک کسب و کار موفق در این حوزه فراهم کند.
  • تجربه عملی و تمرینات عملی: این دوره شامل تمرینات و فعالیت‌ های عملی است که به شما این امکان را می‌ دهد تا مهارت‌ های یادگرفته شده را در به صورت عملی امتحان کرده و مهارت های خود را تقویت کنید.

با در نظر گرفتن این مزایا، شرکت در کلاس بافت مو در تهران می‌ تواند به شما کمک کند تا در این زمینه به سطح جدیدی از توانمندی و موفقیت دست یابید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین دوره آموزش کاشت ناخن ویژه بازار کار با مدرک بین المللی هستید، پیشنهاد می کنیم دوره کاشت ناخن را از دست ندهید.

مدرک بافت مو فنی حرفه ای
مدرک بافت مو فنی حرفه ای

مدرک بافت مو فنی حرفه ای

دریافت مدرک بافت مو فنی حرفه ای می‌ تواند باعث بهبود شرایط شغلی، توسعه حرفه و ایجاد فرصت‌ های شغلی مناسب شود. در زیر به برخی از مزایای دریافت این مدرک اشاره شده است:

  1. اعتبار و شناخت فنی: دریافت مدرک بین المللی بافت مو در زمینه بافت مو، نشانگر تسلط شما بر مهارت‌ ها و تکنیک‌ های مورد نیاز در این حوزه است. این مدرک به عنوان یک شاخص اعتبار و شناخت فنی شما در بازار کار عمل می‌ کند.
  2. افزایش اطمینان و اعتماد به نفس: داشتن مدرک بافت مو باعث افزایش اعتماد به نفس شما در انجام کارهای بافت مو می‌ شود و اطمینان ایجاد می‌ کند که شما توانایی اجرای تکنیک‌ ها و بافت‌ های متنوع را دارید.
  3. توسعه مهارت‌ های تخصصی: دریافت مدرک بافت مو فنی حرفه ای، به شما این امکان را می‌ دهد که مهارت‌ های تخصصی خود را به طور مستمر توسعه دهید و با نوآوری در تکنیک‌ ها، به‌ بروزترین روش‌ های بافت مو را مسلط شوید.
  4. جذب مشتریان و بازاریابی: مدرک بافت مو به عنوان یک ویژگی مثبت در بازاریابی شما عمل می‌ کند. مشتریان می‌ توانند به اعتبار شما اعتماد کرده و به راحتی تصمیم بگیرند که خدمات شما را دریافت کنند.
  5. توانمندی در رقابت بازار کار: این مدرک می‌ تواند شما را از دیگر رقبا در بازار کار بازداشته و شما را به عنوان یک حرفه‌ ای ماهر و شایسته تر جلوه دهد.
  6. فرصت‌ های شغلی بهتر: مدرک حرفه‌ ای می‌ تواند به شما در جذب فرصت‌ های شغلی مناسب‌ تر و با درآمد بالاتر کمک کند.

در کل، دریافت مدرک بین المللی بافت مو به شما ابزارها و شناخت لازم را برای ایجاد یک حرفه پایدار و موفق در حوزه بافت مو فراهم می‌ کند.

پیشنهاد ویژه: اگر به مطالعه درباره انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو علاقه مند هستید، جدیدترین مقالات پوستی را بررسی کنید.

بهترین آموزشگاه بافت مو در تهران

همانطور که می دانید دوره انواع بافت مو در ارایشگاه در آموزشگاه های بسیاری و توسط اساتید مختلف برگزار می شود که شاید این امر شما را در انتخاب بهترین آموزشگاه بافت مو در تهران با مشکل مواجه کند؛ اما نگران نباشید چرا که در ادامه به شما ویژگی های بهترین آموزشگاه بافت مو در تهران را معرفی خواهیم کرد.

  • تدریس توسط اساتید متخصص و با تجربه: حضور اساتیدی با تجربه و متخصص در صنعت زیبایی و آرایش مو، به دانشجویان این امکان را می‌ دهد که از تجربیات و دانش ارزشمند آن‌ ها بهره‌ مند شوند.
  • برنامه آموزشی جامع: ارائه برنامه‌ های آموزشی جامع که تمامی جنبه‌ های مرتبط با بافت مو را پوشش دهد.
  • آموزش عملی و کارگاه‌ ها: ارائه فرصت‌ ها و ورکشاپ بافت مو به صورت عملی برای تقویت مهارت دانشجویان و آشنایی آن‌ ها با محیط واقعی کار.
  • پشتیبانی و کارآموزی: امکانات پشتیبانی برای دانشجویان و ارائه دوره انواع بافت مو به صورت کارآموزی به منظور تجربه عملی بیشتر.
  • گواهی‌ نامه معتبر: ارائه گواهی‌ نامه‌ های معتبر و شناخته شده که به دانشجویان کمک می‌ کند پس از اتمام دوره، در بازار کار با اعتبار شروع به کار کنند.
  • اطلاعات بازار کار: ارائه اطلاعات بازار کار و مشاوره در مورد فرصت‌ های شغلی در صنعت زیبایی مو.
  • فیدبک مثبت از کارآموزان: بررسی نظرات و فیدبک‌ های مثبت از کارآموزان، به عنوان یک سیگنال مثبت.
  • قیمت مناسب: ارائه خدمات با قیمت مناسب که با کیفیت آموزشی تطابق داشته باشد.
  • محیط آموزشی مطلوب: داشتن محیط آموزشی مناسب با تجهیزات کافی و امکانات بهداشتی.
  • موقعیت جغرافیایی: موقعیت مکانی مطلوب برای دسترسی آسان دانشجویان به آموزشگاه.

با توجه به این ویژگی‌ ها، دانشجوان می‌ توانند بهترین آموزشگاه بافت مو در تهران را انتخاب کرده و به بهترین شکل ممکن در این حوزه فعالیت کنند.

آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های کافی شاپ می باشد که برای شما این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید با گذراندن دوره تخصصی بافت مو در تهران ویژه بازار کار و دریافت مدرک بین المللی بافت مو، در بهترین مراکز مشغول به کار شوید و درآمد عالی کسب کنید.

علاوه بر این اگر در شرق یا غرب تهران ساکن هستید کلاس آموزش بافت مو در غرب تهران و همچنین کلاس آموزش بافت مو در شرق تهران نیز برای افراد در نظر گرفته شده است تا هیچ نگرانی بابت موقعیت مکانی نداشته باشند.

برای ثبت‌ نام در دوره انواع بافت مو، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و اسم خود را در لیست شرکت کنندگان این دوره ثبت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید درباره بروزترین و پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی پوست و مو مطالعه کنید، مجله آرایشی و زیبایی را بررسی نمایید.

دوره آموزش بافت مو آنلاین

 اگر ساکن تهران ستید و شرایط شرکت در کلاس آموزش بافت مو در تهران به صورت حضوری را ندارید و به دنبال دوره اموزش بافت مو آنلاین در شهرهای مختلف مانند کلاس بافت مو اهواز هستید، نگران نباشید. در این راستا آموزشگاه تخصصی آریا تهران، با برگزاری دوره انواع بافت مو آنلاین این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند حتی بدون حضور در کلاس نیز از محتوای دوره بهره مند شوند.

علاوه بر این شما می توانید با دانلود فیلم دوره بافت مو رایگان، هر زمان که بخواهید به محتوای دوره دسترسی داشته باشید و مهارت خود را تقویت کنید.

ثبت نام آزمون فنی حرفه ای بافت مو

همانطور که می دانید لازمه دریافت مدرک فنی حرفه ای، علاوه بر شرکت در دوره تخصصی بافت مو در تهران، ثبت نام آزمون فنی حرفه ای بافت مو و قبولی در آزمون می باشد. در صورتی که بتوانید آزمون فنی حرفه ای را با موفقیت پشت سر بگذرانید می توانید به راحتی مدرک فنی حرفه ای دریافت کرده و از این طریق وارد بازار کار شوید و یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

یکی از فاکتورهای مهمی که می تواند به شما کمک کند، نتایج آزمون فنی حرفه ای بافت مو شما با موفقیت همراه باشد، داشتن نمونه سوالات فنی حرفه ای بافت مو می باشد. با دریافت این پکیج شما این امکان را خواهید داشت تا علاوه بر ارزیابی مهارت های خود و کسب آمادگی های لازم برای شرکت در آزمون، شانس قبولی خود را در آزمون تضمین کنید.

مجموعه فعال آموزشگاه آرایشگری آریا تهران، تحت نظر اساتید با تجربه خود اقدام به جمع آوری بهترین و جامع ترین پکیج نمونه سوالات بافت مو کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را جهت دانلود این پکیج دریافت کنید.

کلاس بافت مو به انگلیسی

کلاس بافت مو به انگلیسی به صورت Hair weaving class می باشد.

جمع بندی

امروزه بافت مو به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین لاین های آرایشی تبدیل شده است و افراد با کسب مهارت های لازم در این زمینه می توانند وارد بازار کار شوند و درآمد کسب کنند. اگر شما هم به فعالیت در این زمینه علاقه مند هستید، شرکت در دوره بافت مو می تواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد. شما در پایان دوره اموزش بافت مو تمامی مهارت های لازم را جهت ورود به بازار کار دریافت خواهید کرد و قادر خواهید بود تا در این زمینه بعنوان یک فرد حرفه ای فعالیت کنید.

سوالات متداول
آیا در پایان دوره می توان مدرک فنی حرفه ای دریافت کرد؟

بله همانطور که گفته شد شما هنرجویان عزیز می توانید در پایان دوره علاوه بر اخذ مدرک داخلی معتبر از آموزشگاه آریا تهران، مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید که این امر مزایای بسیاری برای شما در بر خواهد داشت.

هزینه دوره بافت مو چقدر است؟

همانطور که گفتیم قیمت دوره بافت مو با توجه به عوامل مختلف از جمله تعداد جلسات دوره، مدت زمان دوره، نوع دوره، تجربه و تخصص اساتید و… متغیر است. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه دوره با ما تماس بگیرید.

سرفصل های دوره ی بافت مو چیست؟

سرفصل های دوره بافت مو تهران کاملا مطابق با سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد که در این مقاله به طور کامل به آن پرداخته شده است..

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ اردیبهشت – یکشنبه و سه شنبه – 11 الی 14 (حضوری – آنلاین)

1 دیدگاه برای دوره بافت مو

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. زهرا دادمان نژاد

    من کارآموز دوره خصوصی بانولند بودم برای دوره بافت خیلی تجربه ی خوبی بود حتما توصیه میکنم این آموزشگاه رو