قبل از هرچیزی و توضیحات در رابطه با کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP در مجتمع فنی آریاتهران کمی در رابطه با خود زبان برنامه نویسی PHP ، سایت های معروف ساخته شده با PHP و قابلیت های آن نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی سمت وب اطلاعات کسب می کنیم.

سپس جزئیات کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP در آموزشگاه آریاتهران را به شما معرفی خواهیم کرد و شما می توانید با تماس به آموزشگاه آریا تهران، در صورت نیاز، اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.همچنین در صورت اقدام برای ثبت نام در کلاس آموزش زبان برنامه نویسی PHP می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید.

معرفی PHP

زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و محبوب برای طراحی صفحات وب می باشد که مخفف عبارت Hypertext Preprocessor است.

زبان برنامه نویسی PHP  یک زبان برنامه نویسی سمت سرور می باشد، به این معنی که اطلاعات و داده ها ابتدا توسط سرور ترجمه و سپس از طریق مرورگر کاربر به نمایش آن در می آیند.

در اینکه  زبان برنامه نویسی PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی سمت وب می باشد هیچ شکی نیست. باید بدانید که حدود ۷۵ درصد از سایت ها در جهان با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده اند و وجود سیستم های سایت ساز بزرگی مانند وردپرس، جوملا و دروپال و همچنین دیگر سیستم های مدیریت محتوا یا cms ها گویای این قضیه می باشند.

زبان برنامه نویسی PHP مزایای فوق العاده ای نسبت به سایر زبان ها برنامه نویسی دارد که بازار کار بسیار مناسب آن در ایران و سادگی در یادگیری و همچنین قدرتمندی و محبوبیت آن در جهان از جمله این مزایا و قابلیت ها هستند.

شما می توانید تنها با یادگیری کامل زبان برنامه نویسی PHP یه عنوان یک برنامه نویس وب شناخته شوید و از این طریق کسب درآمد کنید که یادگیری وردپرس و گسترش آن این روند را تا سه برابر بالا می برد.

آموزش php

با توجه به آن که متوجه شدید php چیست و چه کاربردی دارد قطعا به فکر یادگیری php با توجه به شرایط و موقعیت شغلی خود هستید و میخواهید از این طریق کسب و کار خود را بهبود بخشید.

آموزش php رد سایت ای مختلفی ارائه میشود و شما با یک سرچ ساده میتوانید با سایت های زیادی رو به رو شوید اما باید این نکته را در دریافته باشید که یادگیری php به صورت خودآموز برای شما بهتر است و یا از طریق کلاس حضوری و آنلاین میتوانید مطالب را بهتر درک کنید.

اگر به فکر آموزش صفر تا صد php به صورت خود اموز هستید سایت های زیادی هستند که شما را در این راستا کمک میکنند که در ادامه شما را با این سایت ها آشنا میکنیم.

آموزش صفر تا صد php به صورت اکادمیک و با تدریس اساتید برتر پی اچ پی ایران تنها در آموزشگاه آریا تهران برگزار میشود. در آموزشگاه آریا تهران برترین اساتید php ایران گرد هم آمده اند و شما با شرکت در کلاس php آریا تهران میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید به شما اموزش داده میشود.

آموزش php مقدماتی تا پیشرفته بدون هیچ پیش نیازی آغاز میشود و تکته اساتید ما تدریس نکات بازار کاری میباشد و هرآنچه برای دریافت پروژه php نیاز است بدانید به صورت پروژه محور و هم به صورت تدریس فصل به فصل بنا به درخواست شما آموزش داده میشود.

در آموزش مقدماتی تا پیشرفته php مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند از مزایای این مدرک برای اشتغال سریع تر و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنند.

اگر به فکر گرفتن مدرک فنی حرفه ای هستند و میخواهید اطلاعات لازم در مورد دریافت مدرک فنی حرفه ای کسب کنید میتوانید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

از دیگر مزایا آموزش php آموزشگاه آریا تهران این است که آموزش به صورت پروژه محور میباشد و شما میتوانید با پروژه هایی که در بازار کار با آن ها رو به رو میشوید سر و کار داشته باشید و نحوه حل مسئله را یاد بگیرید.

اگر میخواهید در مدت زمان محدود به یک php کار حرفه ای تبدیل شوید و آماده ورود به بازار کار شوید و یا به صورت فریلنسری پروژه php بگیرید شرکت در کلاس php حضوری و انلاین عمومی و خصوصی آریا تهران بهترین گزینه برای اشتغال شما در این حوزه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دوره php مقدماتی تا پیشرفته آریا تهران میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کرده و از مشاوره رایگان همکاران ما برای ورود سریع تر به بازار کار در این حوزه بهره مند شوید.

آموزش php
آموزش php

بازار کار php

یکی از مهمترین مسائلی که باید قبل از شروع یادگیری php در نظر داشته باشید این است که بازار کار php در ایران و کشور های خارجی به چه صورت است و آیا با تسلط به زبان برنامه نویسی php میتوان کسب درآمد خوبی در ایران داشت یا خیر؟

بازار کار php در ایران با توجه به تسلط و حرفه ای بودن فرد تعیین میشود. به طور خلاصه میتوان گفت حقوق و درآمد برناممه نویسان در ایران در مقایسه با مشاغل دیگر بالاتر است و شما با یادگیری برنامه نویسی میتوانید درآمد خوبی داشته باشید و هرچه میزان مهارت شما در به این حوزه بیشتر شود به تبع درآمدتان نیز بیشتر خواهد شد.

بازار کار php در کشور های خارجی بهتر از ایران میباشد و شما میتوانید با یادگیری php درآمد بالاتری در کشور های خارجی داشته باشید. به این ترتیب اگر به فکر مهاجرت به کشور های خارجی هستید این زبان برنامه نویسی میتواند امتیاز مثبتی برای مهاجرت شما باشد.

برای اطلاع دقیق از میزان درآمد php کار ها در ایران و کشور های خارجی پیشنهاد میکنیم مقاله درآمد برنامه نویسی را مطالعه کنید.

دوره آموزش php مناسب چه کسانی است

اگر شما به فکر درآمد بالاتر هستید و در حوزه امور سایت فعالیت دارید یادگیری پی اچ پی برای شما گزینه مناسبی است.

اگر به برنامه نویسی بک اند علاقه مندید این دوره میتواند برای شما مناسب باشد.

کسانی که به فکر همکاری با شرکت ها و پروژه های خارجی هستند دوره آموزش php به آن ها پیشنهاد میشود.

این دوره مناسب کسانی است که به یادگیری فریم ورک های php مانند لاراول علاقه مندند.

دوره آموزش php مناسب چه کسانی نیست

به طور کلی یادگیری php نیاز به صرف زمان زیادی دارد و فرد باید به صورت مستمر تمرین داشته باشید. پس اگر زیاد اهل ممارست در تمرین نیستید این دوره نمیتواند بازدهی خوبی برای شما داشته باشد و چندان برای شما مناسب نیست.

اگر فقط برای یادگیری php انگیزه مالی دارید و به فکر درامد بال هستید این دوره به شما پیشنهاد نمیشود زیرا برای کار در این حوزه چیزی بیشتر از انگیزه مالی نیاز است و باید علاقه و پشتکار همراه باشد.

اگر به فکر ورود سریع به بازار کار این حوزه هستید باید به شما بگوییم این دوره مناسب افراد عجول نیست و شما باید به سطح دانش تکنیکی بالایی در این حوزه برسید تا بتوانید پروژه های کاری واقعی را دریافت کنید. تمرین و ممارست در تمرین و صبر از مهمترین ارکان برای ورود به بازار کار میباشد.

مزایا آموزشPHP

  • بازار کار عالی در ایران
  • سادگی در یادگیری
  • محبوبیت بالا در جهان و ایران
  • امکان ساختن انواع برنامه های اینترنتی و کار بردی
  • دارای ساختار شی گرا یا OOP
  • امکان طراحی معماری حرفه ای MVC
  • امکان تعامل با سایر زبان های برنامه نویسی
  • وجود سایت ساز های معروف و محبوب مانند وردپرس و دروپال به این زبان
  • امنیت بالا
  • سرعت زیاد

اگر اکنون شما تصمیم خود را در رابطه با یادگیری زبان برنامه نویسی PHP گرفته اید مطالب زیر می تواند شما را در این تصمیم مصمم تر کند.

از جمله سایت های داخلی که به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند می توان به دیجی کالا اشاره کرد.

سایت دیجی کالا که قبلا با یک زبان دیگر برنامه نویسی به نام ASP.net نوشته شده بود هم مغلوب محبوبیت و امکانات عالی PHP شد و زبان برنامه نویسی خود را به PHP تغییر داد.

از دیگر سایت های معروفی که معرف کاربرد و محوبیت زبان برنامه نویسی PHP می باشند می توان به فیسبوک، ویکی پدیا، یاهو و وردپرس نیز اشاره کرد که با PHP طراحی شده اند.

اگر شما سابقه یادگیری زبان برنامه نویسی PHP را داشته اید اما هنوز نمی توانید با آن یک فروشگاه اینترنتی بسازید می توانید از دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP در سایت آموزش گاه آریا تهران استفاده کنید.

مزایا آموزشPHP
مزایا آموزشPHP

چرا آموزش PHP

هنگام شروع یادگیری برنامه نویسی سوالات زیادی مطرح می شود که یکی از مهمترین آن ها یاد گیری کدام زبان برنامه نویسی برای کدام پلتفرم می باشد.

شما پس از انتخاب نوع برنامه نویسی(به طور مثال برنامه نویسی سایت، برنامه نویسی اندروید و یا کامپیوتر) می بایست یک تصمیم دیگر در رابطه با انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای آن پلتفرم بکنید. در این جا و برای طراحی سایت قطعا بهترین گزینه برای شروع و ادامه و کسب درآمد، زبان برنامه نویس PHP می باشد.

اما شاید این نکته جالب باشد که بسیاری فکر می کنند، زبان برنامه نویسی PHP تنها برای طراحی سایت می باشد در صورتی که اینطور نیست و می توان از زبان برنامه نویسی PHP برای نوشتن برنامه های ویندوزی و اندرویدی استفاده کرد.

پس جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با یادگیری و حرفه ای شدن در زبان برنامه نویسی PHP علاوه بر طراحی سایت برای پلتفرم های دیگر نیز برنامه سازی کنید.

کلاس آموزش PHP

مجتمع فنی آریا تهران با برگزاری کلاس آموزش PHP و ارائه بهترین آموزش ها و به خصوص بهترین آموزش PHP، بهترین و متفاوت ترین خدمات را به دانشجویان خود می دهد.

بخشی از تفاوت ما در ارائه آموزش در دوره آموزش PHP این می باشد که ما به دانشجویان خود مهارت های حل مسئله را می دهیم.

باید بدانید که هنگام انجام پروژه های مختلف بدون توجه به حرفه ای و مبتدی بودن، همیشه ما با مسائل و مشکلات گوناگون مواجه می شویم.

بخش مهمی که افراد باید هنگام یادگیری برنامه نویسی یاد بگیرند این می باشد که آن های علاوه بر یادگیری برنامه نویسی به مهارت های حل مسئله و مشکلات برنامه نویسی نیز مسلط شوند.

یاد گیری مهارت های حل مسئله در برنامه نویسی دقیقا تفاوت اصلی ما با دیگر آموزشگاه ها می باشد.

باید بدانید که بسیاری از افراد حتی پس از گذراندن دوره های پیشرفته آموزش PHP اغلب در به انجام رساندن پروژه های مختلف ناکام می مانند که یکی از مهم ترین علت های آن ناتوانی در حل مسائل و مشکلات برنامه نویسی می باشد.

از دیگر تفاوت های ما با دیگر آموزشگاه های برنامه نویسی ضبط فیلم آموزشی و ارائه رایگان آن به دانشجویان می باشد. همچنین ما از برترین دانشجویان برنامه نویسی خود دعوت به همکاری در شرکت های دیگر و حتی خود مجتمع فنی آریا تهران می کنیم.

کلاس آموزش PHP
کلاس آموزش PHP

انواع دوره آموزش php

ما در آریا تهران برای افراد با شرایط کاری و موقعیت جغرافیایی مختلف شرایطی را فراهم کرده ایم تا همه بتوانند از آموزش باکیفیت php بهره مند شوند.در آریا تهران انواع دوره های آموزش صفر تا صد php برگزار میشود و شما میتوانید باتوجه به شرایط خودتان مناسب ترین دوره را انتخاب کرده و تحت آموزش قرار بگیرید.

در این قسمت شما را با این دوره ها آشنا میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روز های برگزاری این دوره ها میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید. در این دوره های php مدرک معتبر به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند از مزایا این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بهره مند شوند.

دوره جامع php حضوری

در دوره جامع php حضوری شما میتوانید به صورت خصوصی و یا عمومی تحت اموزش قرار بگیرید. در کلاس خصوصی php شما امکان بیشتری برای بهره مندی از مهارت های استاد دارید و میتوانید در مدت زمان کوتاهتری مطالب را درک کنید.

دوره جامع php شامل آموزش مقدماتی و پیشرفته php میباشد و شما میتوانید صفر تا صد این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید. اگر مشکلی در رفت و آمد ندارید و در ساعات برگزاری کلاس در جای مشغول به کار نیسیتد این دوره میتواند برای شما بسیار مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روز ها برگزاری دوره جامع php حضوری خصوصی و عمومی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

دوره جامع php آنلاین

در آموزش آنلاین php شما میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی از نکات آموزشی نهایت بهره را ببرید و به یک php کار حرفه ای تبدیل شوید. در دوره جامع php آنلاین شما میتوانید به صورت خصوصی تحت آموزش قرار بگیرید و یا در صورت تمایل میتوانید در دوره های آفلتین ما شرکت کنی و با تهیه فیلم آموزش php میتوانید تمام نکات اموزشی را یاد بگیرید.

این دوره برای کسانی که مشغول به کار هستند و محدودیت های زمانی دارند و یا با مشکل رفت و آمد رو به رو هستند میتواند مناسب باشد. شما با خرید دوره php میتوانید از این آموزش بهره مند شوید و یا با شرکت در کلاس های آنلاین میتوانید به یک php کار حرفه ای تبدیل گردید.

آموزش php رایگان

همیشه افراد به دنبال این هستند که بهترین و تخصصی ترین مطالب آموزشی را به صورت رایگان دریافت کنند و بتوانند بدون پرداخت هزینه از تخصص اساتید برتر ایران بهره مند شوند. امکان آموزش کامل رایگان توسط بهترین اساتید فراهم نیست زیرا این اساتید هم زحمت میکشند و باید نتیجه زحمات آتن ها را با خرید محصولات شان جبران کنیم وبرای آن ها ارامش خاطری را فراهخم کنیم که یکی از این کار ها پرداخت هزینه هرچند جزیی برای جبران زحمات شان است.

البته ما در این صفحه برای آن که شما تا حدودی با شیوه تدریس استاد گران قدر مان آشنا شویم تعدادی از فیلم های آموزش php رایگان را ارائه داده ایم که شما با این فیلم ها نیز میتوانید تا حدودی با برنامه نویسی php اشنا شوید.

آموزش رایگان php از خدماتی است که ما برای علاقه مندان به برنامه نویسی ارائه داده ایم تا دیگر هیچ محدودیتی برای یادگیری وجود نداشته باشد و استارت یادگیری php را بزنیم. وقتی یادگیری php رایگان را استارت بزنید از دیگر منابع برای یادگیری و آموزش استفاده میکنید و میتوانید با بخش های این زبان برنامه نویسی آشنا شوید.

اگر شما به نوع تدریس استاد ما علاقه داشته باشید میتوایند سایر فیلم های آموزشی را با هزینه ای جزیی خریداری کنید و برنامه نویسی را ربه صورت حرفه ای یاد بگیر ید. البته که یادگیری php نقطه پایانی ندارد و شما میتوانید از منابع مختلف علم خودتان را ارتقا دهید ولی ما به شما این تضمین را میدهیم که شما در این دوره آموزش phpتمام آن چیزی را که برای ورود به بازار کار نیاز دارید را یاد میگیرید و میتوانید با مهارت های کسب شده در این دوره پربار کسب درآمد کنید و یا به صروت فریلنسری پروژه قبول کنید و درآمد خود را ارتقا بخشید.

آموزش php رایگان
آموزش php رایگان

آموزش php پیشرفته رایگان

آموزش php پیشرفته رایگان از دپیگر خدماتی است که آریا تهران به علاقه مندان به این حوزه آموزش ارائه داده است و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه از آموزش php پیشرفته رایگان بهره مند شوید. ما در این صفحه تعدادی از قیلم های آموزشی خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در اخیتار علاقه مندان قرار د اده ایم که اگر شما بخواهید نمونه ای از این فیلم ها را از سایت های فارسی در این سطح کیفی دانلود کنید باید هزینه زیادی بپردازید اما ما برای بالا بردن سطح دانش فنی و تخصصی در این حوزه آموزش php پیشرفته رایگان را ارائه داده ایم.

البته اگر برای شما مدرک اهمیت دارد میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و برای دریافت مدرک معتبر نیز اقدام کنید که اگر تخصص کافی در این زمینه داشته باشید میتوانید بدون حضور در کلاس ها و پرداخت هزینه کلاس آموزش php این مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید.

ما در این صفحه هم تعدادی فیلم آموزش php پیشرفته رایگان را قرا  داده ایم تا شما با مباحث پیشرفته برنامه نویسی php نیز اشنا شوید و برای ورود به بازار کار آماده گردید. البته این اموزش ها در میان آموزش های فارسی جز برترین هاست که شما میتوایندبه صورت رایگان از آن ها بهره مند شوید اما پیشنهاد  ما به شما این است که برای پیشرفت در ان حوزه میتوانید از فیلم های آموزشی یوتیوب نیز استفاده کنید . در این فیلم های آموزشی شما میتوانید پروژه های مختلف را یاد بگیرید و حتی این پروژه ها را در رزومه کاری خود قرار دهید. انجام پروژه های بیشتر تخصص شما را بیشتر میکند و شما میتوانید از آن ها برای انجام پروژه های پیشرفته تر در فضای کاری استفاده کنید.

فیلم آموزش php رایگان

برای آن که هیچ محدودیتی برای یادگیری و آموزش وجود نداشته باشد سایت آریا تهران یکی از معدود سایت هایی است که فیلم آموزش php رایگان را ارائه داده است . به این ترتیب شما میتوایند بدون پرداخت کمترین هیزنه ای بهترین آموزش ها را دریافت کنید و یادگیری php را از همین جا شروع کنید.

فیلم آموزش php رایگان شامل مباحث ابتدایی و پیشرفته است و شما میتوانید در این آموزش ها که در سایت های دیگر به صورت پولی ارائه میشوند به صورت رایگان بهره ببرید. در فیلم آموزش php رایگان تمامی سرفصل های سازمان فنی .و حرفه ای تدریس میشود وشما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مشاهده این فیلم ها دیدتان نسبت به این زبان برنامه نویسی تغییر میکند و برای یادگیری بیشتر سایر فیلم های استاد یزدانی را مشاهده خواهید کرد. بنا بر درخواست شما سایر فیلم آموزش php رایگان در مباحث ویژه در این صفحه قرار  خواهد گرفت کافیست مبحث مورد نظرتان را در بخش نظرات بنویسید تا اساتید ما برای تهیه فیلم آموزش php رایگان برنامه ریز کنند و آموزش آن مبحث را در لیست کاری خود قرار  دهند.

قیمت آموزش php

یکی از مسائل مهمی که باید در مورد آموزش صفر تا صد php بدانید این ست که هزینه آموزش php در آموزشگاه چقدر است و در ازای این هزینه چه اموزشی ارائه میشود.

قیمت آموزش php در آموزشگاه آریا تهران مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست و شما میتوانید با هزینه ای مناسب از دانش برترین اساتید php ایران بهره مند شوید و مسیر موفقیت را در زمان کوتاهتری طی کنید.

آنچه بر قیمت آموزش php تاثیر میگذارد کیفیت آموزش، محیط آموزشی، اعتبار مدرک دریافتی و نحوه آموزش میباشد. این قیمت باتوجه به رفاه حال کارآموزان تعیین شده است و علاقه مندان میتوانند با شرکت در این دوره آموزشی با کمترین هزینه به یک php کار حرفه ای تبدیل شوند.

قیمت آموزش php
قیمت آموزش php

مراحل آموزش PHP

در دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP ما ابتدا با زبان برنامه نویسی PHP به صورت کامل آشنا می شویم همچنین با دستاورد ها و امکاناتی که می توانیم از آن در برنامه نویسی PHP استفاده کنیم نیز آشنا خواهیم شد.

سپس با مباحث پایه و مقدماتی زبان برنامه نویسی PHP از جمله شیوه نگارش و سینتکس ها در زبان PHP،  یادگیری مفهوم متغیر ها  و ثابت ها و همچنین کار با آن ها، یادگیری و کار با دستورات و… به صورت کامل آشنا می شویم و با انجام چندین پروژه از جمله ساخت دو فروشگاه اینترنتی یکی به صورت ساده و Functional و دیگری با حرفه ای ترین مباحث PHP یعنی OOP و PDO  و MVC به صورت کامل و حرفه ای به این زبان برنامه نویسی مسلط می شویم.

در لیست زیر بخشی از آموزش ها و سرفصل هایی که ما در کلاس آموزش برنامه نویسی PHP به آن می پردازیم آمده است.

  • معرفی و آشنایی اولیه از PHP
  • یادگیری مفهوم متغیر ها و ثابت ها در PHP و کار با آن ها
  • آموزش دستورات در PHP، کار با دستورات در PHP
  • آموزش کامل کار با حلقه های تکرار و ساخت برنامه های خلاقانه با آن ها
  • آموزش کامل مبحث آرایه ها در PHP و تسلط برآن ها
  • آموزش کار با رشته ها (متون) در PHP
  • آموزش کار با اعداد و اعمال روی آن ها در PHP
  • آموزش کامل عبارات منظم و عبارات منطقی در PHP
  • آموزش اعتبار سنجی داده ها
  • آموزش کامل متد های GET و POST در PHP
  • آموزش کامل super global ها در PHP
  • آموزش Function نویسی (برنامه نویسی حرفه ای)
  • آشنایی با توابع مهم در PHP
  • آموزش کامل کار با URL ها در PHP
  • آموزش کامل مبحث ایمیل در PHP
  • آموزش مهارت های Debug و برطرف کردن ارور ها
  • آموزش کنترل کردن ارور ها در PHP
  • آموزش پایگاه داده MYSQL و مباحث مربوط به آن
  • آموزش ارسال، دریافت، تغییر، و حذف اطلاعات در دیتابس
  • آموزش کامل شی گرایی و تمامی مباحث مربوط به آن به صورت حرفه ای
  • آموزش PDO در PHP
  • آموزش MVC در PHP و ساخت یک فریم ورک حرفه ای با MVC
  • آموزش کامل امنیت در PHP
  • و… بسیاری از مطالب کاربردی دیگر

پروژه های دوره آموزش PHP

در طول دوره آموزش PHP پروژه های زیادی را از جمله ساخت سیستم ثبت نام حرفه ای، ساخت یک وبلاگ ، سایت یک آپلودر پیشرفته، ساخت یک فروشگاه اینترنتی و در آخر ساخت یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با OOP و PDO و MVC را طراحی خواهیم کرد.

در دوره جامع php میتواند به صورت پروژه محور پیش رود. در این صورت شما میتوانید در حین یک پروژه با تمام مسائل آشنایی پیدا کنید و در یک پروژه واقعی هرآنچه نیاز به یادگیری دارد را اموش ببینید.

بهترین دوره php

ما در آریا تهران بهترین دوره php را برای علاقه مندان به این حوزه فراهم کرده ایم تا هرکسی که به زبان برنامه نویسی php علاقه دارد و به دلایلی نتوانسته بهترین آموزشگاه را برای یادگیری php پیدا کند بتواند در کوتاهترین زمان بهترین و باکیفیت ترین آموزش ها را ببیند.

در کلاس بهترین دوره آموزش php بهترین اساتید را گرد هم آورده ایم و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای در این کلاس آموزش php در این کلاس برای شما تدریس خواهد شد.

در آموزشگاه آریا تهران ما بخش دیجیتال مارکتینگ داریم که در آن پروژه های php و طراحی سایت قبول میکنیم و  به همین دلیل با نیاز های بازار کار بیشتر آشنا میشویم وبه شما علاوه بر مباحث تئوری و عملی که سازمان فنی و حرفه ای تعیین کرده است مباحثی که نیاز بازار کار است را آموزش میدهیم. به این ترتیب شما بری شورود به بازار کار آماده شده و میتوانید به سرعت از مهارت های کسب شده در بهترین دوره php درآمدزایی کنید.

دیگر ویژگی که بهترین دوره php در آریا تهران دارد این است که در انتهای دوره از شما ازمونی گرفته میشود و  در صورت قبولی در آزمون به شما مدرک داخلی و یا در صورت تمایل مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای اعطا میشود. شما میتوایند از امتیازات این مدرک برای مهاجرت به کشور های خارجی و یا حتی پیدا کردن یک شغل مناسب در داخل کشور استفاده کنید و کسب درآمد کنید.

کتاب آموزش php

یکی از ممترین منابعی که شما میتوانید از آن برای آموزش phpاستفاده کنید کتاب است اما این که چه کتابی را مرجع خود قرار دهید و از آن استفاده کنید یکی از نکات خیلی مهم و کلیدی است. کتاب های قدیمی نمیتوانند برای شما مرجع خوبی باشند و شما باید کتاب آموزش php آپیدت شده را به عنوان منبع خود انتخاب کنید. البته که کتاب نمیتواند یک مرجع کامل و جامع باشد و شما باید برای پیشرفت در این حوزه و انجام پروژه های جدید و آپیت شده باید به دنبال منابع دیگر به خصوص منابع ویدیویی معتبر باشید. البته که سایت های معتبری در این حوزه هستند که فیلم های آموزش php رایگان و یا پولی ارائه میدهند و شما میتوایند از این منابع برای تکمیل دانش خود استفاده کنید.

ما هم در این قسمت کتاب آموزش php معتبری را قرا داده اسم تا شما بتوانید یک مرجع معتبر داشته باشید و یادگیری پی اچ پی را از این نقطه شروع کنید. اگر میخواهید کتاب خاصی را در این بخش قرار  دهیم میتوانید در قسمت نظرات بنویسید تا آن کتاب را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش php pdf

فیلم آموزش php رایگان یکی از منابع یادیگری پی اچ پی است که شما میتوانید این فیلم ها را چندین بار ببینید و از مطالب آن ها استفاده کنید اما اگر میخواهید از آموزش php pdf به عنوان یک منبع بهره ببرید ما در این قسمت یک pdfجامع و کامل را قرا  داده ایم که شما میتوانید از این جزوه به عموان یک منبع در کنار ویدیو ها و کتاب استفاده کنید. در این مسیر یادگیری شما میتوانید از فیلم هایی که در سایت های معتبر مانند لیندا ارائه میشود استفاده کنید. در این سایت ها شما میتوانید انواع پروژه های پی اچ پی را که مطابق با نیاز های بازار جهاین است را یاد بگیرید و در این حوزه پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

از دیگر سایت هایی که شما میتوانید از ان برای یادگیری بهتر استفاده کنید و درکنار فیلم های آموزش php که در این صفحه قرار داده ایم از این آموزش ها هم استفاده کنید تا یادگیری خودتان را تکمیل کنید سایت udima میباشد. از این سایت های معتبر که آموزش های جامعی میدهند استفاده کنید و اگر سوالی درحوزه آموزش phpداشتید میتوانید در این صفحه از اساتید ما بپرسید تا در کوتاهترین زمان به شما پاسخ دهند و  ایرادات ایجاد شده را رفع کنند.

بهترین سایت آموزش php

سایت های زیادی برای آموزش پی اچ پی وجود دارد که شما میتوانید از آن آموزش فارسی php و یا اموزش به زبان اصلی را دریافت کنید. بهترین سایت آموزش php سایتی است که توانسته باشد رضایت بیشتر کاربران را جلب کرده باشد و آموزش های مفیدی را ارائه دهد.

آریا تهران بهترین سایت آموزش php با کسب رضایت قریب به ۱۰۰درصد کاربران معرفی شده است که اموزش های رایگان زیادی را ارائه میدهد و همین امر سبب شده کاربران زیادی از این سایت استفاده کنند.

اگر به آموزش php به زبان انگلیسی علاقه دارید سایت های زیادی در این حوزه فعالیت میکنند که بهترین ان ها سایت udemy میباشد.

در این حوزه سایت های دیگری نیز میباشد که در قسمت بالا به ان ها اشاره کردیم و شما میتوانید با مراجعه به این سایت ها و دانلود آموزش php با تمرینات داده شده سعی کنید به تسلط در آن حوزه برسید.

پاسخ به سوالات شما در رابطه با دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

باید بگویم که شرکت در این دوره به تنهایی پیشناز خاصی ندارد اما اگر افراد یک آشنایی کلی با HTML داشته باشند مزیت محصوب می شود.

آیا دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP درآمدزاست؟

همانظور که گفته شد زبان برنامه نویسی PHP یک زبان فوق العاده محبوب و با بازار کار مناسب می باشد و یادگیری کامل آن می تواند زیادی را برای شخص به همراه آورد. همچنین باید بدانید که اگر در دوره آموزش PHP و نمره کتبی و عملی مناسبی را از استاد خود دریافت کنید توسط آریا تهران به دیگر شرکت ها برای کار معرفی خواهید شده، حتی احتمال جذب نیرو از دانشجویان برای خود مجتمع فنی آریا تهران نیز وجود دارد.

مدت زمان دوره چه قدر است؟

طول این دوره دو ماه می باشد.

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP با آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

در پایان اگر خواهان یادگیری زبان برنامه نویسی PHP به صورت کامل و حرفه ای هستید می توانید در آموزشگاه آریاتهران و با قیمت ۱/۸۵۰/۰۰۰ هزار تومان به صورت عمومی و ۳۰۰ هزار تومان بابت هر ساعت آموزش خصوصی از طریق همین صفحه، تماس با آموزشگاه و یا ثبت نام حضوری اقدام نمایید.

تجربیاتی برای شما

بخشی که شما در حال حاضر می خوانید، یک موضوع اساسی را برای شما مطرح می کند و باعث می شود که با دید باز تری به برنامه نویسی نگاه کنید.

این بخش ارتباطی در رابطه با دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP ندارد اما می تواند دید بهتری را بدون جهت گیری برای یادگیری برنامه نویسی برای شما دوستان به وجود بیاورد.

اگر شما تا کنون سابقه یادگیری برنامه نویسی را داشته اید و یا در حال یادیگری یک زبان برنامه نویسی هستید ،بدون توجه به نوع زبان برنامه نویسی و تا کنون مشکل خاصی با یادیگری آن نداشته باشید فرد موفقی هستید و می توانید هر زبان برنامه نویسی را به راحتی یاد بگیرید، چرا که شما یک ذهنیت صحیح از برنامه نویسی و یادگیری آن را دارا می باشید. اما اگر شما هم مانند من برای یادیگری برنامه نویسی به مشکلاتی برخوردید می توانید از تجربیات بنده برای حل این موضوع استفاده کنید.

باید بدانید که نداشتن ذهنیت صحیح از برنامه نویسی موجب سخت نشان دادن آن و بروز مشکلات مختلف در یادگیری و کار با آن می باشد.

بگذارید تجربه شخصی خودم را در یادگیری برنامه نویسی برای شما عزیران شرح دهم.

درست زمانی که اقدام برای یادگیری برنامه نویسی کردم، که هیچ طرز تفکر صحیحی از برنامه نویسی نداشتم و تنها فکر اینکه می توانم با یادیگری برنامه نویسی به افکارم تحقق ببخشم برایم مهم بود.

نداشتن درک درست از برنامه نویسی در بسیاری از مواقع موجب به شکست من در یک حوزه می شد آن هم در حالی که من می دیدم افرادی که حتی به تازگی برنامه نویسی را شروع کردند می توانند آن را به خوبی درک کنند.

البته نباید از حق هم بگذریم، زمانی که من متوجه این موضوع شدم که می بایست درک صحیحی از برنامه نویسی داشته باشم سعیم را برای یادگیری این موضوع دو چندان کردم و پس از پس از مدت کوتاهی در حالی که من یک ذهنیت درست از برنامه نویسی به دست آوردم اینبار اهمیت من به افکار و ایده هایم اهرم موفقیت من در برنامه نویسی حتی با وجود سن کمی که داشتم شد.

به زودی توانستم مطالب برنامه نویسی حرفه ای را یادبگیرم و احساس موفقت خود را از یادیگری برنامه نویسی به دست آوردم.

دوستان، شما می توانید با مطالعه مقاله هایی که در رابطه با موضوعی که نام آن را روانشناسی برنامه نویسی گذاشته ام و هر چند وقت یکبار آن را بروز رسانی می کنم به کلید یادیگری سریع هر زبان برنامه نویسی مسلط شوید.

باید بدانید که اولین جلسه از دوره آموزش زبان برنامه نویسی PHP علاوه بر آشنایی با این زبان منحصر به فرد به توضیحاتی اختصاص داده می شود که می تواند شما را از تمامی کسانی که در حال یادگیری آن زبان برنامه نویسی هستند جلو تر بیاندازد و خود من نیز تضمین کننده آن هستم.

سوالات متداول

بهترین دوره آموزش php چه ویژگی دارد؟

در بهترین دوره php باید اساتید مجرب و حرفه ای حضور داشته باشد و مدرک معتبر اعطا شود و تدریس متناسب با نیاز های بازار کار و پروژه محور باشد که همه این موارد در آموزش جامع php آریا تهران در دوره های مختلف آموزشی ارائه میشود و مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه شده و در مدت کوتاهی برای ورود به بازار کار آماده میشوند.

هزینه آموزش php چقدر است؟

با توجه به آن که این آموزش به صورت مقدماتی و پیشرفته میباشد ابتدا سطح فنی شما سنجیده میشود و با توجه به میزان آموزشی که نیاز دارید و سطح اموزش تان هزینه تعیین میشود اما به طور کلی قیمت آموزش php مقدماتی تا پیشرفته در این صفحه اعلام شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 12 × 12 × 12 سانتیمتر
موضوع

, , , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

توسعه دهنده WEB با PHP

کد استاندارد

2513-53-131-1

مهارت پیش نیاز

Html

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

برنامه نویسان back end، توسعه, برنامه نویسان،, دانشجویان رشته نرم افزار, دهندگان server side App،, طراحان وب، علاقه مندان به دنیای open source،

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغلی مانند, برنامه نویسان وب سایت ها, تجارت الکترونیک- تحلیل گران است.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۷ فروردین – فقط دوشنبه – 15 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

9 دیدگاه برای آموزش php

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سهراب رستمی

    سلام خسته نباشید من قصد دارم صفر تا صد PHP را یاد بگیرم؟ چقدر زمان و هزینه نیاز است؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما میتونید دوره را به صورت خصوصی ثبت نام کنید و بگزرونید و برای اطلاعات دقیق تر میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید

  2. محمدرضا

    سلام وقت بخیر
    من طراح سایت وردپرس هستم. چندین سایت هم طراحی کردم. می خواستم بدونم اگر بخوام سایان را شخصی سازی کنم و قالب و افزونه طوری که می خوان تغییر بدم، آیا می توانم این کار را انجام بدم و اگر میشه چه زبانی باید یاد بگیرم؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما باید زبان برنامه نویسی php رو یاد بگیرید

  3. نسیبه شایسته

    مفید و جامع

    • aryatehran_B

      سلام خدمت شما خیلی ممنون از شما که راضی بودید

  4. زندی

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم ببینم خصوصی که بیست ساعت آموزش هستش چطوری آموزش می دن؟
    چه سر فصل های آموزش داده می شه؟
    هفته ای چند ساعت می شه؟

    • aryatehran_r

      برای جواب این سوال به شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

  5. محمد

    سلام , گواهینامه پایان دوره هم داده میشه ؟ چون نیازه

    • ترکیان

      سلام
      بله مدرک فنی و حرفه ای داده میشود .

  6. زهرا رضایی

    سلام و وقت بخیر
    من چندین ساله که فارغ التحصیل شدم البته رشته تحصیلیم کامپیوتر نبوده،صرفا علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید که از کجا باید شروع کنم؟
    تشکر

    • ترکیان

      سلام
      شما چون علاقه به طراحی سایت دارید میتونید دوره طراحی سایت با ورد پرس ثبت نام کنید دوره مقدماتی و بعد پیشرفته و دوره امنیت و سئو که بعد از اتمام این دوره ها به طور کامل شمامیتوانید یک وب سایت با تمام افزونه هاش و حتی یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنید
      و در ادامه برای ارتقای کاری خود دوره html , php بگذرونید

  7. علیرضا بهرام زادگان

    سلام استاد. من ویدیو های شما رو دیدم و بسیار عالی هستن. دوره کامل رو نمیشه بصورت ویدو خرید؟ من امکان و زمان کلاس حضوری رو ندارم. با سپاس

  8. میترا

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز
    بنده ویدیوهای اموزش php رو مشاهده کردم و بسیازلذت بردم به دلیل اموزش کاملا پروژه محوری نه تئوری و پیشنهادم برای جذب دانشجویان بیشتر به سمت کلاسهای حضوری جدا از جذابیت اموزشتون، در کلاسهای حضوریتون هم کاملا پروژه محور اموزش بدین و توضیحات شفاهی لازم را در قالب پروژه ارائه دهید بنده در شمال تهران ساکنم اما به دلیل نوع اموزشتون جذب شدم و مایلم در کلاسهایتان شرکت کنم
    با تشکر

    • yazdani

      سلام کاربر گرامی سایت
      خیلی خوشحالم که از آموزش ها خوشتون آمده و امیدوارم بهره کافی رو برای شما داشته بوده باشه.
      همچنین اگر می خواهید در دوره های حضوری آموزش PHP شرکت کنید. می تونید با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و یک وقت رو برای آموزش تائین کنید.
      شماره تماس:
      ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴

  9. دانیال

    سلام استاد
    حیف که من از احالی مشهد هستم و نمی تونم در دوره حضوری شما شرکت کنم.
    این آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی شما عاللللیییی بود. فقط اگر میشه یخورده زود تر قسمت هاش رو منتشر کنید.
    لطفا اگر میشه فیلم های آموزشی بیشتری رو تهیه کنید تا افرادی که در شهرسنان ها هم هستن بتونند اسنفاده کنند.
    باز هم تشکر از زحماتی که می کشید

    • yazdani

      سلام دوست من، دانیال جان
      خیلی خیلی ممنونم از اینکه نظر می دهید. همچنین خیلی خوشحالم که این دوره آموزش فروشگاه اینترنتی مفید واقع شده.
      بله. خودم منم از این بابت متاسفم که دوستانی که در شهرستان ها تشریف دارن نمی تونن در کلاس های آموزش ما شرکت کنند.
      اما تا جایی که بشه سعی می کنم ویدیو های رایگان درست کنم و در اختیار شما و باقی دوستان قرار بدم.