دوره آموزش پداگوژی یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در مجتمع فنی آریا تهران است که این دوره آموزشی با تدریس اساتید برجسته آریا تهران برگزار می شود، در ادامه این مطلب می توانید با برنامه آموزشی دوره پداگوژی در آریا تهران بیشتر آشنا شوید.

دوره آموزش پداگوژی فنی حرفه ای

پداگوژی به عنوان علمی که به بررسی و تحلیل روش‌های آموزش و یادگیری می‌پردازد، از اهمیت بسیاری برخوردار است، در ادامه به برخی از مباحث مهم استاندارد پداگوژی فنی و حرفه ای پرداخته خواهد شد:

روش‌های آموزش: روش‌های آموزش و محتوی دوره پداگوژی شامل روش‌های تدریس، روش‌های یادگیری و روش‌های ارزیابی است، هر یک از این روش‌ها برای دستیابی به اهداف اهمیت آموزش پداگوژی مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان مثال در دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی تمامی موارد ذکر شده باید در دستور کار مدرس قرار گیرند. یک مدرس باید بتواند تمامی اصول پداگوژی را در حین تدریس به کار گیرد.

اصول آموزش: پداگوژی سازمان فنی حرفه ای شامل اصولی هستند که برای طراحی و اجرای فرآیند آموزشی باید رعایت شوند، این اصول شامل اصل فعالیت، اصل تعامل، اصل تنوع، اصل تعیین هدف و اصل تکرار است که این موارد در هر دوره آموزشی باید اجرا شود.

روش‌های یادگیری: روش‌های یادگیری دوره پداگوژی فنی و حرفه ای شامل روش‌های تجربی، روش‌های تفسیری و روش‌های تعاملی است، هر یک از این روش‌ها برای یادگیری مفاهیم و مهارت‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال در پروسه آموزش طراحی سایت و به طور کلی آموزش های تخصصی که نیاز به انجام پروژه عملی دارند باید هنرجو با کمک فیلم های آموزشی با کیفیت مهارت های لازم در این خصوص را یاد بگیرد. در آریا تهران علاوه بر ان که اصول و استاندارد های پداگوژی آموزش داده میشود به صورت عملی با تمامی کارآموزان برای تسلط یافتن به مباحث و تکنیک ها تمرینات انجام میشود.

ارزیابی آموزشی: ارزیابی آموزشی دوره پداگوژی شامل ارزیابی فرآیند آموزشی و ارزیابی نتایج آموزشی است. این ارزیابی‌ها برای ارزیابی میزان دستیابی به اهداف آموزشی و بهبود فرآیند آموزشی، انجام می‌شوند، به عنوان مثال در دوره هایی مثل آموزش حسابداری می توان در انتهای دوره از طریق آزمون و سنجش اهداف آموزشی و بهبود فرآیند آموزشی را ارزیابی کرد.

فناوری آموزشی: مهارتهای دوره آموزشی پداگوژی شامل استفاده از تکنولوژی‌های مختلف برای بهبود فرآیند آموزشی است. در دوره های آموزشی زیادی باتوجه به مبحث آموزشی میتوان از انواع تکنولوژی ها برای بهبود فرآیند یادگیری بهره گررفت. برای مثال در دوره آموزشی نرم افزار آموزش اکسل اساتید از انواع ابزار های کمک آموزشی بهره میگیرند.

در کل، ویژگی های دوره آموزش پداگوژی به عنوان یکی از علوم اساسی آموزش و یادگیری، برای بهبود فرآیند آموزشی و دستیابی به اهداف آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوره آموزش مهارت های هفتگانه در آریا تهران یکی از دوره های پرطرفدار در آریا تهران میباشد که این دوره با تدریس اساتیدی برگزار میشود که تسلط کافی به اصول پداگوژی دارند. شما میتوانید برای شرکت در این دوره پرطرفدار و کاربردی به صفحه آموزش icdl مراجعه کنید و از تدریس برترین اساتید بهره مند شوید.

ویژگی دوره آموزش پداگوژی فنی حرفه ای

یکی از سوالاتی که برای افراد مطرح میشود این است که ویژگی دوره آموزش پداگوژی فنی حرفه ای آریا تهران چیست و چرا باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.

در واقع شما با شرکت در این دوره پداگوژی مجتمع فنی تهران در آریا تهران میتوانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی سرفصل های دوره آموزش پداگوژی سازمان فنی حرفه ای به شما تدریس میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که به انواع استاندارد پداگوژی فنی و حرفه ای تسلط میابید و میتوانید با ثبت نام دوره پداگوژی فنی حرفه ای به تمامی اصول تسلط یابید.

در کلاس پداگوژی فنی حرفه ای آریا تهران امکان دانلود رایگان جزوه پداگوژی برای کارآموزان فراهم است و افراد میتوانند مباحث تدریس شده در کلاس آموزش پداگوژی را بار ها مرور کرده و به آن ها تسلط یابند.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش پداگوژی فنی حرفه ای در آریا تهران تخصص اساتید میباشد. در این دوره پداگوژی مجتمع فنی تهران در آریا تهران برترین اساتید حضور دارند و شما میتوانید از تخصص و تجارب این اساتید نهایت بهره را ببرید.

دیگر ویژگی مهم کلاس آموزش پداگوژی مناسب بودن قیمت کلاس پداگوژی در آریا تهران میباشد. هزینه دوره آموزش پداگوژی در آریا تهران مناسب تر از سایر دوره هاست و شما میتوانید با کمترین هزینه از آموزش های تخصصی بهره مند شوید.

دیگر ویژگی که میتوان در کلاس آموزش پداگوژی به آن اشاره کرد اعتبار و کاربرد مدرک پداگوژی میباشد. اگر نمیدانید مدرک پداگوژی چیست و سوال مدرک پداگوژی نی نی سایت برای شما هم پیش آمده باید به شما بگوییم در آریا تهران مدرک فنی حرفه ای پداگوژی اعطا میشود و شما میتوانید نمونه گواهینامه پداگوژی فنی حرفه ای را در این صفحه مشاهده کنید.

در دوره آموزشی پداگوژی به کارآموزان کتاب پداگوژی ارائه میشود و افراد میتوانند با استفاده از کتاب پداگوژی به معتبرترین مرجع دسترسی داشته باشند تا بتوانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابند. همچنین در این دوره دانلود کتاب پداگوژی عمومی pdf و کتاب پداگوژی فنی حرفه ای ارائه میشود و کارآموزان میتوانند مباحث تدریس شده در کلاس را بار ها مرور کنند و به ان ها تسلط یابند.

شما با اطلاع از ویژگی های دوره آموزش پداگوژی آریا تهران میتوانید با خیالی آسوده در این دوره آموزشی شرکت کنید و باتوجه به محتوی دوره پداگوژی تدریس شده در کلاس پداگوژی میتوانید این اطمینان را داشته باشید به سرعت میتوانید اشتغال یابید و ارتقا شغلی داشته باشید.

انواع کلاس آموزش پداگوژی

در آریا تهران شرایطی فراهم است که افراد میتوانند باتوجه به شرایط و علاقه خود در یکی از انواع کلاس پداگوژی مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید. در این بخش ویژگی ها و برنامه آموزشی دوره پداگوژی حضوری و آنلاین را به شما توضیح خواهیم داد.

دوره آنلاین پداگوژی با مدرک بین المللی

یکی از ویژگی های دوره پداگوژی مجتمع فنی تهران این است که این دوره در آموزشگاه آریا تهران به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز برگزار می شود. یعنی علاقه مندان به این دوره آموزشی از سراسر کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری به مجتمع فنی آریا تهران می توانند در دوره آنلاین پداگوژی با مدرک بین المللی  ثبت نمام نمایند، و پس از سپری کردن دوره پداگوژی مجتمع فنی تهران در آریا تهران در انتهای دوره نیز مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

دوره آنلاین پداگوژی با مدرک بین المللی به دلیل درخواست های مکرر کاراموزان برگزار میشود تا همه افراد و علاقه مندان به این دوره بتوانند بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی از سرفصل های آموزشی نهایت بهره را ببرند.

شما میتوانید با شرکت در دوره آنلاین پداگوژی با مدرک بین المللی  از تخصص برترین اساتید ما بهره مند شوید و انواع استاندارد پداگوژی فنی و حرفه ای را یاد بگیرید.

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر با روند و شرایط صدور مدرک فنی حرفه ای در آریا تهران به صفحه صدور مدرک بین المللی را دریافت نمایند.

دوره حضوری پداگوژی با مدرک فنی حرفه ای

این دوره به صورت حضوری عمومی و حضوری خصوصی برگزار میشود و شما میتوانید در جلسات تعیین شده به مباحث پداگوژی تسلط یابید و مردک فنی حرفه ای بین المللی دریافت نمایید.

کیفیت و محتوی دوره پداگوژی خصوصی و عمومی تفاوتی با هم ندارد و صرفا کلاس خصوصی به دلیل محدود بودن تعدا نفرات امکان بهره بردن از دانش اساتید بیشتر فراهم است و مباحث آموزشی میتواند سریع تر به صورت اختصاصی پیش رود.

ثبت نام دوره پداگوژی فنی حرفه ای

ثبت نام دوره پداگوژی فنی حرفه ای در آریا تهران با مناسب ترین شهریه دوره های پداگوژی در سایر آموزشگاه ها برگزار میشود و شما میتوانید مهارتهای دوره آموزشی پداگوژی با ثبت نام دوره آموزش پداگوژی در آریا تهران کسب کنید. لازم به ذکر است زمان آزمون پداگوژی فنی حرفه ای باتوجه به تاریخ دوره آموزشی شما توسط همکاران ما به اطلاع شما رسانده میشود.

برای ثبت نام دوره پداگوژی فنی حرفه ای و اخد مدرک فنی حرفه ای می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید مشاوره رایگان را از کارشناسان مجتمع فنی آریا تهران دریافت نمایید.

قیمت دوره آموزش پداگوژی

مهمترین مسئله برای شرکت در کلاس پداگوژی فنی حرفه ای آریا تهران اطلاع از قیمت دوره آموزش پداگوژی میباشد. قیمت دوره پداگوژی فنی حرفه ای در آریا تهران مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در این دوره ها سوالات پداگوژی pdf در اختیار کارآموزان قرار میگیرد، برترین اساتید حضور دارند و مدرک فنی حرفه ای به کاراموزان ارائه میشود.

قیمت کلاس آموزش پداگوژی آریا تهران به نوع کلاس پداگوژی انتخابی شما بستگی دارد برای مثال هزینه کلاس پداگوژی عمومی کمتر از هزینه دوره آنلاین پداگوژی یا هزینه دوره خصوصی پداگوژی میباشد. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه دوره آموزش پداگوژی با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

هزینه مدرک پداگوژی

همانطور که در بخش قبلی گفته شد در صورتی که شما دوره آموزشی پداگوژی را با موفقیت پشت سر بگذارید در انتهای دوره به شما مدرک فنی و حرفه ای ارائه می شود که می توانید برای استعلام هزینه مدرک پداگوژی با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید، و شهریه دوره های پداگوژی را نیز استعلام نمایید.

کاربرد مدرک پداگوژی

دریافت مدرک پداگوژی به منزله تسلط کامل بر فنون تدریس و مدیریت کلاس است و در موفقیت یک مربی نقش کلیدی دارد، و با داشتن مدرک پداگوژی یک مربی می تواند در آموزشگاه های معتبر سراسر کشور تدریس نماید.

آزمون عملی پداگوژی چگونه است

اگر سوال آزمون عملی پداگوژی چگونه است برای شما هم پیش آمده باید بگوییم پس از ثبت نام در دوره آموزش پداگوژی و سپری کردن کلاس های پداگوژی در مجتمع فنی آریا تهران، یک آزمون عملی توسط اساتید مربوطه از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گرفته خواهد شد.

شما میتوانید با شرکت در کلاس آموزشی فنی حرفه ای پداگوژی در آریا تهران با تدریس برترین اساتید بهره مند شده و با دانلود کتاب پداگوژی فنی حرفه ای آمادگی لازم را برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی مدرسی کسب کنید.

ضمنا در کلاس های آموزش پداگوزی آریا تهران مطالب ارائه شده برای کلاس های حضوری و آنلاین کاملا یکسان خواهد بود.

سرفصل های دوره آموزش پداگوژی

سرفصل ها در دوره جامع پداگوژی مطابق با استاندارد های سازمان فنی و آریا تهیه و تنظیم شده است که در بخش زیر خلاصه ای از سرفصل های دوره پداگوژی فنی حرفه ای را ذکر کرده ایم.

بررسی مفاهیم پایه آموزش

مفهوم پداگوژی و کاربردآن در آموزش های فنی وحرفه ای
حوزه های پداگوژی
درک اهمیت و ضرورت آموزش روش تدریس

تحلیل نیاز آموزشی و نیازسنجی در آموزش

مفاهیم نیاز سنجی آموزشی و جایگاه آن در آموزش
– اصول تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی
اصول تجزیه و تحلیل شغل
تجزیه وتحلیل نیازیاعدم نیازبه آموزش درموقعیتهای مختلف
انجام روش نیازسنجی آموزشی
تجزیه و تحلیل شغل

آموزشی دوره طراحی

مفاهیم برنامه ریزی آموزشی و درسی
اصول تهیه برنامه درسی مبتنی بر شایستگی
بررسی و بکارگیری حیطه های یادگیری در طراحی دوره برنامه ریزی درسی
نگارش و تنظیم اهداف آموزشی برای هر یک از سطوح حیطه های یادگیری در رشته تخصصی
تکمیل فرم های شش گانه تهیه برنامه درسی مبتنی بر شایستگی
درک اهمیت حیطه های یادگیری و بکارگیری آن در تدوین اهداف آموزشی
درک ضرورت تهیه برنامه درسی مدون

طرح تدوین

مفاهیم طرح درس و انواع آن
مزایای طرح درس
اصول تهیه و تنظیم طرح درس
ویژگی های محتوای درسی
روش های تنظیم محتوای درسی براساس طرح درس
اولویت بندی محتوی بر اساس اهمیت
انجام تجزیه و تحلیل طرح درس در سه بخش مخاطب، شرایط و موضوع برای یک دوره آموزشی در رشته تخصصی

بکارگیری روش های تدریس در آموزش

اهمیت بکارگیری روشهای تدریس در آموزش
مزایا و معایب هریک از روش های تدریس
تشریح مهارتهای بکارگیری هر یک از روشها در تدریس
بکارگیری هر یک از روش های تدریس مناسب و ترکیب آنها برای موقعیتهای آموزشی مختلف
درک ضرورت بکارگیری شیوه های نوین آموزش در تدریس مهارت های فنی و حرفه ای

بکارگیری فناوری های آموزشی

تعریف فن آوری آموزشی از بعد سخت افزاری و نرم افزاری
اهمیت بکارگیری وسایل و مواد کمک آموزشی
نقش حواس مختلف در یادگیری و تاثیر آن را در بخاطر سپاری مطالب درسی
مفاهیم وسایل و مواد کمک آموزشی
اثرات بکارگیری وسایل و مواد کمک آموزشی
انواع وسایل و مواد کمک آموزشی
اثرات بکارگیری و نکات مهم بهنگام استفاده از فیلم آموزشی
نقش رایانه در آموزش
انواع روش های بکارگیری شبیه ساز آموزشی
بکارگیری حواس مختلف در یادگیری با سااختن یک گره خرگوشی
تمرین مخروط یادگیری ادگار دیل
درک اهمیت و ضرورت بکارگیری فناوری های آموزشی در آموزش فنی و حرفه ای

اجرای آموزش و مدیریت کالس

مفاهیم مدیریت رفتار کلاسی
نقش مربی در آموزش های فنی و حرفه ای
حوزه های وظایف مربی آموزش فنی و حرفه ای
شایستگی های مربی آموزش فنی و حرفه ای
تکنیک تعلیم کار و مراحل اجرای آن در آموزش های فنی و حرفه ای
اصول ارائه آموزش و اجرای آن براساس طرح درس و محتوای تهیه شده
تکمیل برگه تجزیه کار مطابق با تکنیک تعلیم کار

اجرای شیوه های ارزشیابی

مفاهیم سنجش و ارزشیابی آموزشی
ضرورت سنجش و ارزشیابی در نظام حرفه آموزی
سطوح ارزشیابی از دیدگاه کرک پاتریک
نقش آزمون های عملی در آموزش های فنی و حرفه ای
اصول بارم بندی آزمون های نظری و عملی
ویژگی های آزمون استاندارد
طراحی نمونه ای از هر یک از انواع آزمون کتبی (ذهنی و عینی) بر اساس طرح درس و محتوای درسی تهیه شده برای رشته تخصصی
بارم بندی یک نمونه آزمون کتبی

یکی از دوره های درآمدزا برای افرادی که به حوزه حسابداری علاقه دارند کار با نرم افزار هلو میباشد. اگر شما هم میخواهید به عنوان یک حسابدار حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانید به صفحه آموزش نرم افزار هلو مراجعه کنید.

پداگوژی به چه معناست

اگر نمیدانید پداگوژی به چه معناست و بهترین تعریف پداگوژی چیست باید بگوییم همانطور که گفته شد پداگوژی به بررسی فرایندهای آموزش و یادگیری، روش‌های ارائه مطالب و مهارت‌های مورد نیاز برای یادگیری می‌پردازد، هدف اصلی پداگوژی، بهبود روش‌های آموزش و یادگیری و افزایش کارایی واقعی آن‌ها است.

تکنیک های پداگوزی در تدریس تمامی مباحث مورد نیاز اساتید و مدرسین میباشد و کسانی که میخواهند در حوزه تدریس موفقیت بیشتری داشته باشند نیاز است به این اصول و تکنیک ها تسلط داشته باشند.

یکی از دوره هایی که در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران طرفداران زیادی دارد آموزش حسابداری میباشد که تمامی مدرسین این دوره آموزشی به طور کامل به تکنیک های پداگوژی تسلط دارند و کاراموزان میتوانند این اطمینان را داشته باشند که در این دوره آموزشی میتوانند سرفصل های حسابداری را یاد گرفته و این اطمینان را داشته باشند که با فن بیان مدرس دوره به طور کامل میتوانند ارتباط برقرا کنند.

سوالات متداول در مورد دوره آموزش پداگوژی

بهترین دوره آموزش پداگوژی با مدرک بین المللی چیست؟

دوره آموزش پداگوژی یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در مجتمع فنی آریا تهران است که این دوره آموزشی با تدریس اساتید برجسته آریا تهران برگزار می شود. در این دوره پداگوژی فنی حرفه ای مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود و میتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

مدرک پداگوژی آریا تهران چیست؟

دریافت مدرک پداگوژی به منزله تسلط کامل بر فنون تدریس و مدیریت کلاس است و در موفقیت یک مربی نقش کلیدی دارد و با داشتن مدرک پداگوژی یک مربی می تواند در آموزشگاه های معتبر سراسر کشور تدریس نماید. در آریا تهران مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان این کلاس پداگوژی اعطا میگردد.

دانلود رایگان جزوه پداگوژی؟

بزودی جزوه رایگان دوره پداگوژی فنی حرفه ای در همین صفحه قرار داده می شود. به کارآموزانی که در این دوره های پداگوژی جهاد دانشگاهی آریا تهران شرکت میکنند سوالات پداگوژی pdf رایگان ارائه میشود و امکان دانلود رایگان جزوه پداگوژی برای آن ها فراهم است.

چگونه نمونه سوالات پداگوژی را دریافت کنیم؟

در کلاس های آموزشی مجتمع فنی آریا تهران سوالات پداگوژی pdf و جزوه پداگوژی فنی حرفه ای نیز به هنرجویان ارائه می شود. شما میتوانید با حضور در کلاس پداگوژی نمونه سوالات پداگوژی فنی حرفه ای را دریافت کنید و آمادگی لازم را برای قبولی در آزمون فنی حرفه ای کسب کنید.

دوره های پداگوژی جهاد دانشگاهی؟

پداگوژی جهاد دانشگاهی شامل اصولی هستند که برای طراحی و اجرای فرآیند آموزشی باید رعایت شوند. این اصول شامل اصل فعالیت، اصل تعامل، اصل تنوع، اصل تعیین هدف و اصل تکرار است. در دوره پداگوژی فنی و حرفه ای آریا تهران تمامی سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای تدریس میشود و شما میتوانید به تمامی این اصول تسلط یابید.

بنیانگذار پداگوژی کیست؟

آنتوان سیمینوویچ ماکارنکو بنیانگذار پداگوژی می باشد.

تاریخچه پداگوژی چیست؟

در سال ۱۹۱۱ امیل دورکیم جامع‌شناس و محقق علوم تربیتی کشور فرانسه، «پداگوژی» را «نظریه عملی تعلیم و تربیت» و یا بطور کلی‌تر، «دانش آموزش و پرورش» تعریف نمود. اطلاعات بیشتر در مورد پداگوژی در این صفحه ارائه شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۱ اردیبهشت – یک شنبه و سه شنبه – 12 الی 14 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

6 دیدگاه برای دوره آموزش پداگوژی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ملیکا کوثری زاده

    دوره بسیار حرفه اییی و پر کاربرد

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  2. اصغری

    خیلی دوره جذابی بود واقعا مطالب مفیدی آموزش دادن😍مرسی از آموزشگاه آریا تهران

    • aryatehran_B

      خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید

  3. مهشید خانی

    با تشکر از اساتید با تجربه و حرفه ای مجموعه و عوامل و کادر داخلی آموزشگاه بزرگ آریا تهران که با دلسوزی و مهربانی به سوالات و درخواست های ما پاسخ میدهند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است و اموزشگاه اریا تهران همواره میکوشد تا با استفاده از اساتید مجرب بهترین اموزش را ارائه دهند

  4. سلطانی

    با تشکر از آموزشگاه آریا تهران واقعا دوره بسیار خوبی بود حتما پیشنهاد میکنم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیزممنونیم از نظرات مثبت شما به امید دیدار مجدد شما

  5. مهسا جباری مقدم

    ممنون از آریا تهران و مدیریت محترم برای تشکیل این دوره ی عالی 😍😍😍😍

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  6. نسیبه شفیعی

    دوره بسار جداب و خوبی بود کاربردی ومن خیلی راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما