آموزش طراحی سایت با کدنویسی html و css

آموزش رایگان طراحی سایت با کد نویسی

فیلم آموزش 0 تا 100 طراحی سایت بدون کد نویسی با وردپرس به صورت رایگان

آموزش رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش طراحی سایت رایگان

فیلم آموزش طراحی سایت رایگان با وردپرس

شما می توانید در لیست زیر فیلم های آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس از ۰ تا ۱۰۰ را مشاهده نمایید. قسمت های جدید آموزش آنلاین طراحی سایت هر هفته اضافه خواهند شد – بروزرسانی ۱۴۰۰

قسمت اول آموزش ساخت سایت

در این قسمت شما با انواع هاست و دامنه جهت ساخت و طراحی سایت آشنا می شوید و آموزش ساخت سایت گام به گام پیش میرود.

قسمت دوم طراحی سایت با وردپرس

در این قسمت نیز طراحی سایت با وردپرس مباحث تکمیلی در خصوص طراحی سایت با وردپرسی و نحوه خرید دامنه و هاست جهت ساخت سایت با وردپرس آشنا می شوید.

قسمت سوم ساخت سایت با وردپرس

در قسمت سوم آموزش طراحی سایت با وردپرس شما با انواع پروتکل های شبکه و همچنین زبان هایی که در کنار هم باعث به وجود اومدن سایت می شوند آشنایی پیدا می کنید و ساخت سایت با وردپرس را حرفه ای یاد میگیرید.

قسمت چهارم آموزش طراحی سایت رایگان

در قسمت چهارم از آموزش طراحی سایت رایگان شما با ساختار یک صفحه وب و تکنولوژی و زبان های کامپیوتری که در آن به کار رفته است آشنا می شوید. علاوه بر آن با مفهوم front-end و back-end در طراحی سایت آشنا می شوید.

قسمت پنجم آموزش وردپرس رایگان

در این قسمت آموزش وردپرس رایگان مااقدام به ساخت یک صفحه وب با html و css می کنیم و با سختی و چالش هایی که طراحی سایت با کدنویسی برای ما به وجود می آورد آشنا می شویم.

قسمت ششم آموزش ساخت سایت با وردپرس

در قسمت ششم از آموزش طراحی سایت رایگان فارسی ما با مفهوم cms یا سیستم مدیریت محتوا آشنا می شویم ویژگی های وردپرس به عنوان یک cms آماده را برای آموزش ساخت سایت با وردپرس بررسی می کنیم.

قسمت هفتم آموزش ساخت وب سایت

در قسمت ششم از فیلم آموزش طراحی سایت ما می ریم سراغ نصب پیشنیاز های لازم برای نصب وردپرس روی ویندوز. سپس اقدام به ساخت دیتابیس و آماده سازی برای شروع نصب دیتابیس در آموزش ساخت وب سایت می کنیم.

قسمت هشتم آموزش طراحی سایت

در این قسمت آموزش طراحی سایت ما می ریم سراغ نصب وردپرس و سپس با بخش های مختلف آن آشنا می شویم. سپس به صورت کلی با تنظیمات اولیه آن نیز آشنا خواهیم شد.

قسمت نهم آموزش طراحی وب

در قسمت نهم از این آموزش طراحی وب ما به سراغ بخش افزودن نوشته می رویم و روش ساخت و افزودن نوشته جدید را برای سایت وردپرسی خود خواهیم آموخت.

قسمت دهم اموزش وردپرس

در این قسمت اموزش وردپرس در ادامه قسمت قبل، بعد از نصب افزونه ویرایشگر کلاسیک با دیگر قسمت های بخش افزودن نوشته، همچنین با تنظیمات پیوند های یکتا که مربوط به نوشته ها و صفحات سایت می باشد نیز آشنا می شویم.

قسمت یازدهم آموزش صفر تا صد وردپرس

در این قسمت آموزش صفر تا صد وردپرس نیز در ادامه قسمت قبل شما با دسته بندی ها و برچسب های وردپرس آشنا خواهید شد.

قسمت دوازدهم آموزش رایگان وردپرس

در قسمت دوازدهم از این آموزش رایگان وردپرس شما با بخش رسانه ها در وردپرس آشنا می شوید و با نحوه آپلود فایل و فیلم در آن و تنظیماتی که برای رسانه ها در وردپرس وجود دارد نیز آشنا خواهید شد.

قسمت سیزدهم آموزش صفر تا صد طراحی سایت

در این قسمت آموزش صفر تا صد طراحی سایت ما با بخش برگه ها آشنا می شویم. علاوه بر آن با مدیریت آن ها و همچنین به تفاوت بین برگه ها و نوشته ها نیز پی می بریم. علاوه بر آن در این قسمت با بخش دیدگاه ها در وردپرس نیز آشنا خواهیم شد.

قسمت چهاردهم آموزش ساختن سایت

در این قسمت آموزش ساختن سایت ما با بخش سفارشی سازی، کاربران، فهرست ها و منو ها، ابزارک ها و همچنین دیگر تنظیمات وردپرس آشنا خواهیم شد.

قسمت پانزدهم پکیج آموزش طراحی سایت

در این قسمت ما با بخش افزونه ها در وردپرس آشنایی پیدا می کنیم. علاوه بر آن اقدام به نصب افزونه WP-ROCKET برای افزایش سرعت سایت وردپرس خود می کنیم. در این قسمت پکیج آموزش طراحی سایت همچنین با ابزار های سنجش سرعت سایت مانند gtmetrix و google page insights آشنا می شویم.

قسمت شانزدهم آموزش طراحی سایت از صفر تا صد

در این قسمت آموزش طراحی سایت از صفر تا صد شما با نحوه نصب وردپرس روی هاست واقعی آشنا می شوید و یاد میگیرید که سایت وردپرسی خود را در فضای اینترنت ایجاد نمایید. در این قسمت ما نحوه ایجاد سایت روی پنل دایرکت ادمین را یاد میگریم.

قسمت هفدهم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

در این قسمت آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته یک قالب حرفه ای وردپرسی را روی پروژه خود نصب میکنیم و با تنظیمات آن قالب به صورت کامل آشنا می شویم. همچنین در این قسمت توضیحات تکمیلی راجب ورود به مبحث وردپرس پیشرفته ارائه می شود.

مشاهده فیلم پیشرفته

برای مشاهده قسمت های پیشرفته این پکیج می توانید آن را از این لینک دریافت نمایید. برای دریافت کلیک نمایید.

آموزش طراحی قالب سایت رایگان وردپرس

در این آموزش طراحی قالب سایت رایگان وردپرس در قالب ۵ پروژه عملی نحوه ساخت هرگونه قالب وردپرسی رو با هر امکاناتی یاد میگیرید. این آموزش می تونه تا سال ها شمارو در حوزه طراحی سایت جلو بندازه. اگر سوالی در مورد آموزش طراحی قالب سایت وردپرس دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ دهند. می تونید همین الان دموهای این آموزش رو ببینید.

دموی قالب اول

این ویدیو آموزش طراحی قالب سایت وردپرس سایت روانشناسی میباشد که برای ساخت سایت حرفه ای تر آموزش طراحی قالب سایت با html و css نیز به شما اموزش داده میشود.

دموی قالب دوم

این یک قالب سایت خبری هستش که کلی نکته داخل خودش داره. در این قالب نیز آموزش طراحی قالب سایت با html و css به شما اموزش داده میشود تا قالب وردپرسی حرفه ای طراحی کنید.

دموی قالب سوم

مطمئنم که ساخت این قالب همرو شگفت زده می کنه. آموزش این قالب رایگانه و در این لینک می تونی ببینیش. در این آموزش ساخت سایت و قالب میتونی یک سایت با صفحات اسلایدری بسازی. البته برای دیدنش باید حتما به وردپرس تسلط داشته باشید.

دموی قالب چهارم

شما توی ساخت این قالب علاوه بر وردپرس بر کد نویسی html css نیز مسلط می شوید. این قالب برای آموزش طراحی وب سایت یکی از قالب های حرفه ای است که گام به گام شما را تا حرفه ای شدن پیش میبرد. پکیج آموزش طراحی سایت با وردپرس درهای جدیدی از طراحی انواع وبسایت را به روی شما باز میکند.

دموی قالب پنجم

مطمئنا این قالب خاص ترین قالبی هستش که شما دیدید، چه برسه که در این آموزش طراحی سایت با وردپرس قراره اونو بسازید. یکی از قسمت این ساخت این قالب رو مشاهده کنی خودت متوجه اش میشی. این

دریافت آموزش حرفه ای ساخت قالب با وردپرس

اگه میخواهی این پکیج رو دریافت کنی و واقعا به طراحی سایت مسلط بشی، می تونی همین الان روی همین لینک کلیک کنی و بیشتر از ۲۵ ساعت آموزش قالب سازی وردپرس رو دریافت کنی

اگر شما هم به دنبال جامع ترین آموزش ساخت سایت رایگان هستید و میخواهید به صورت فشرده صفر تا صد اموزش ساخت سایت حرفه ای را یاد بگیرید مجموعه آریا تهران اقدام به برگزاری جامع ترین آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته کرده است. اگر ذهن شما هم مدام با این سوال چگونه سایت طراحی کنیم رو به رو است آریا تهران برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای ندارند اموزش ساخت سایت با کامپیوتر مقدماتی تا پیشرفته را فراهم کرده است. در این پکیج فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و اموزش درست کردن سایت با وردپرس، html و css و کار با ابزار های سئو آموزش داده میشود.

بهترین اساتید برای طراحی سایت وردپرس، آموزش طراحی سایت با html، آموزش طراحی سایت حرفه ای با php، آموزش طراحی سایت با جاوا اسکریپت، آموزش طراحی سایت چند زبانه، آموزش طراحی سایت با html و css و نحوه ساخت سایت حضور دارند و شما میتوانید در طول دوره آموزشی از تخصص و تجارب این اساتید نهایت بهره را ببرید. در این دوره شرایط اشتغال یابی شما فراهم است و میتوانید این اطمینان را داشته باشید با یادگیری نکات تدریس شده به سرعت وارد بازار کار میشوید.

آموزش طراحی سایت با html و css

در این قسمت آموزش رایگان طراحی سایت با html و css برای شما عزیزان قرار داده شده است تا ساخت وبسایت حرفه ای را یاد بگیرید و و با دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید.

قسمت اول – html چیست

در این قسمت اموزش درست کردن سایت رایگان شما به صورت کلی با مفهوم html در طراحی سایت آشنا می شوید. برای اطلاعات بیشتر مقاله html چیست را مطالعه کنید.

قسمت دوم – css چیست

در این قسمت آموزش ساختن سایت شما با css که زبان مکمل html می باشد آشنا می شوید. برای اطلاعات بیشتر مقاله css چیست را مطالعه کنید.

قسمت سوم معرفی تگ های html

در این قمست فیلم آموزش طراحی سایت رایگان شما با انواع تگ های html آشنا می شوید. برای کسب اطلاعات کامل مقاله تگ های html را مطالعه کنید.

آموزش تگ های HTML پارت دوم

در این پارت آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان با تگ هایی مهمی مثل DIV تگ IMG و تگ A آشنا خواهید شد.

آموزش سلکتور های CSS پارت اول

در این پارت آموزش طراحی سایت تهران با سلکتورهای مثل *، #، و… آشنا می شوید.

آموزش ساخت فرم ورود اطلاعات در وب سایت

در این پارت آموزش طراحی سایت از مبتدی تا حرفه ای با شیوه استفاده از تگ form آشنا خواهید شد.

آموزش ساخت جدول در وب سایت

در این پارت آموزش طراحی سایت از ابتدا با شیوه ساخت جدول و تگ table آشنا خواهید شد.

آموزش ساخت منو با html و css

در این پارت آموزش طراحی سایت استاتیک با شیوه ساخت منو به کمک تگ ul و css های position آشنا خواهید شد.

قسمت چهارم – معرفی تگ doctype

در این قسمت آموزش طراحی سایت با html و css پروژه محور شما با تگ doctype در html آشنا می شوید.

آموزش تگ head در html

آشنایی با اهمیت تگ head در html و تگ های پر کاربرد مورد استفاده در آموزش طراحی سایت با کد نویسی

آموزش تگ body در html + اتریبیوت ها

در این قسمت آموزش طراحی سایت پروژه محور ما به صورت کامل با تگ body در html آشنا می شویم.

تگ div در html و ساخت سایت در html

شما در این قسمت آموزش طراحی سایت پیشرفته علاوه بر آشنایی با تگ div در html با نحوه ساخت یک سایت و صفحه وب کامل در html آشنا می شوید.

تگ header در html

در این قسمت آموزش طراحی سایت پروژه محور رایگان با تگ header در html آشنا می شویم و همچنین با نحوه ساخت یک منو در html و css آشنا می شویم.

تگsection در html

در این قسمت آموزش طراحی سایت تک صفحه ای با ساختار تگ section در html آشنا می شویم. علاوه بر آن تاثیر این تگ را در سئو سایت درک می کنیم.

خرید و مشاهده ادامه فیلم ها

ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

می باشد.و ما در این بخش اقدام به ارائه مبحث ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP نموده ایم تا شما بتوانید سایت های داینامیک را نیز به راحتی طراحی کنید.

معرفی دوره

افزودن قالب به پروژه

ساخت جدول برای دسته بندی ها

نمایش دسته بندی ها در فروشگاه

ساخت جدول محصولات و نمایش در فروشگاه

خرید و مشاهده ادامه فیلم ها

مسیر آموزش ساخت سایت

اگر نمیدانید چگونه یک سایت درست کنیم که بیشرین درآمد را از آن داشته باشیم در این قسمت سریع ترین مسیر آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی و با کدنویسی را به شما نشان میدهیم.

آموزش وردپرس مقدماتی و پیشرفته

آموزش وردپرس مقدماتی و پیشرفته

اموزش زدن سایت بدون کدنویسی با استفاده از وردپرس امکان پذیر است که در آموزش طراحی سایت رایگان با وردپرس نحوه ساختن سایت بدون دانش برنامه نویسی به شما آموزش داده میشود. به این ترتیب درست کردن سایت دیگر یک رویا نیست و میتوانید به سرعت به یک طراح سایت تبدیل شوید.

دوره وردپرس
آموزش طراحی سایت با کدنویسی html و css

آموزش HTML و CSS

اولین مرحله از آموزش طراحی سایت کدنویسی یادگیری html و css میباشد. در این دوره از آموزش طراحی سایت مبتدی نحوه ساخت سایت استاتیک آموزش داده میشود و میتوانید با آموزش رایگان طراحی سایت با html و css و آموزش طراحی سایت فروشگاهی با html و css به راحتی سایت های حرفه ای بسازید.

آموزش html css
آموزش زبان برنامه نویسی php

آموزش PHP و MYSQL

آموزش طراحی سایت با php و mysql به شما کمک میکند تا سایت های داینامیک طراحی کنید. در این دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی با php تدریس میشود و شما میتوانید در کنار آموزش طراحی وب سایت با html و css سایت کاملی را برای خود طراحی کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

آموزش php
دوره آموزش nodejs

یادگیری nodejs و جاوا اسکریپت

راه دیگری که شما می توانید به وسیله آن برنامه نویسی بک اند سایت خود را با آن پیاده سازی کنید استفاده از nodejs به عنوان زبان برنامه نویسی و mongodb به عنوان دیتابیس می باشد. یادگیری این دو مبحث برای کسانی که با جاواسکریپت در سطح ظاهر و فرانت اند کار کرده اند بسیار ساده تر خواهد بود. به همین دلیل در آریا تهران اموزش طراحی سایت جاوا اسکریپت نیز ارائه میشود و شما میتوانید با اموزش طراحی وب جاوا اسکریپت از حضور برترین اساتید کشور بهره مند شوید.

دوره جاوا اسکریپت
آموزش طراحی سایت - توسعه دهنده وب

تبدیل به یک توسعه دهنده وب شوید

در ادامه یادگیری مبحث آموزش طراحی سایت شما با موضوعاتی مانند طراحی وب اپلیکیشن و توسعه دهندگی وب آشنا می شوید. فرقی نمی کند که شما با کدام زبان برنامه نویسی سمت وب کار می کنید. برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب باید علاوه بر بهره مندی از آموزش طراحی سایت صفر تا صد باید در کنار ساخت وب سایت ساخت وب اپلیکیشن را هم یاد بگیرید. شما میتوانید با وردپرس آموزش ساخت سایت در ۲ ساعت را یاد بگیرید و همچنین میتوانید آموزش صفر تا ۱۰۰ طراحی سایت با html,css,js,php را در آموزشگاه ما یاد بگیرید اما برای وب اپلیکین باید زمان بیشتری صرف کنید. البته این مرحله حرفه ای بودن شما را تضمین میکند و شما میتوانید این مرحله در نهایت برای تکمیل دانش خود سپری کنید.

آموزش طراحی سایت دو زبانه

یکی از مواردی که در حوزه طراحی سایت بازار کار خوبی دارد آموزش طراحی سایت دو زبانه میباشد که در دوره آموزش طراحی سایت در وردپرس آریا تهران به شما ارائه میشود و میتوانید درآموزش طراحی سایت ریسپانسیو با html , css نیز این مورد را یاد بگیرید. شما با ساخت سایت دو زبانه میتوانید کسب درآمد بسیار بیشتری داشته باشید بدون محدودیت های جغرافیایی خدمات و کسب کار خود را رونق بخشید. مواردی که در این دوره آموزشی تدریس میگردد آموزش طراحی سایت فروشگاهی دو زبانه، آموزش طراحی سایت تبلیغاتی، آموزش طراحی سایت خرید، آموزش طراحی سایت خودرو، آموزش طراحی سایت خبری با وردپرس، آموزش طراحی سایت خصوصی، آموزش طراحی سایت لوازم خانگی و ده ها نوع سایت دیگر به شما آموزش داده میشود.

آموزش طراحی سایت دو زبانه

آموزش طراحی سایت پروژه محور

یکی از مواردی که به شما کمک میکند سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید آموزش طراحی سایت پروژه محور میباشد. اگر نمیدانید چگونه سایت درست کنیم در حالی که دانشی درز این زمینه نداریم باید به شما بگوییم آموزش طراحی سایت با پایتون، آموزش طراحی سایت ابزار وردپرس،آموزش طراحی سایت با php، آموزش طراحی سایت جوملا ، آموزش طراحی سایت با جنگو، آموزش طراحی سایت ساده با html ،آموزش طراحی صفحات وب با html5 و css3 در آریا تهران به صورت پروژه محور پیش میرود و شما با پروژه های واقعی کار میکنید. همین آموزش طراحی وب صفر تا صد پروژه محور سبب ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد بیشتر میشود و شما میتوانید به عنوان یک نیرو کار حرفه ای اشتغال یابید.

آموزش طراحی سایت پروژه محور

جزوه آموزش طراحی سایت

در دوره هایی که به صورت حضوری و آنلاین در آریا تهران برگزار میشود جزوه آموزش طراحی سایت به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند نکات آموزشی را بار ها مرور کرده و به تسلط برسند. در جامع ترین آموزش طراحی سایت آریا تهران به شما فایل آموزش طراحی سایت رایگان pdf ارائه میشود و شما میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را از طریق آموزش طراحی سایت از صفر تا صد pdf به دست آورید. ما امکان دانلود کتاب آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته pdf را نیز در این صفحه فراهم کرده ایم و شما میتوانید آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf رایگان را دریافت کرده و نکات اموزشی را به صورت فایل پی دی اف در اختیار داشته باشید.

جزوه آموزش طراحی سایت

آموزش جامع طراحی سایت

یکی از سوالاتی که پرسیده میشود این است که اموزش طراحی سایت چقدر طول میکشد و ساخت چه سایت هایی آموزش داده میشود. ما به شما این اطمینان را میدهیم که در این دوره آموزش طراحی سایت حضوری آریا تهران ساخت انواع سایت ها آموزش داده میشود و شما میتوانید آموزش طراحی سایت حسابداری، آموزش طراحی سایت دیجی کالا، آموزش طراحی سایت رستوران، آموزش طراحی وب سایت خبری،آموزش ساخت سایت دو زبانه با وردپرس، آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس ، آموزش طراحی سایت شخصی، اموزش طراحی سایت صرافی، آموزش طراحی سایت صنعتی، آموزش طراحی سایت فرادرس، آموزش طراحی سایت فروشگاهی با المنتور، آموزش طراحی سایت فروشگاه با asp.net،اموزش طراحی سایت گردشگری و ده ها نوع سایت دیگر با تدریس برترین اساتید دریافت کنید.

آموزش جامع طراحی سایت

پروژه دانشجویان آموزش طراحی سایت حرفه ای آریا تهران

در این قسمت شما می توانید اقدام به مشاهده نمونه پروژه های طراحی سایت و برنامه نویسی دانشجویان مجتمع فنی آریا تهران نمایید. همانطور که گفته شد آموزش های آریا تهران به صورت پروژه محور می باشد از این طراحی یادگیری همراه با حل مسائل واقعی خواهد بود.

پروژه شرکت تاسیسات نامدار

پروژه دکوراسیون منزل

پروژه شرکت ریخته گری

پروژه فروش لوازم خودرو

پروژه وب سایت روانشناسی

پروژه سالن زیبایی ندای سلامت

پروژه گاوصندوق گنج بان

رضایت کارآموزان آموزش طراحی سایت فنی حرفه ای آریا تهران

در این قسمت برای آن که شما آگاهانه برای شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت فنی حرفه ای آریا تهران تصمیم بگیرید نظرات کارآموزان این دوره های آموزش حضوری طراحی سایت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مقالات آموزشی طراحی سایت

در این بخش از آموزش برای آن که شما بتوانید اصول و نکات بازار کار طراحی سایت را به صورت رایگان یاد بگیرید و به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید مقالات آآموزش طراحی سایت به صورت حرفه ای رایگان را در این قسمت قرار داده ایم.

مشاهده همه مقالات

تقویم آموزشی دوره های طراحی سایت

اطلاع از زمان برگزاری دوره های طراحی سایت و هزینه دوره ها

برگزاری دوره برنامه‌نویسی html برای صفحات وب

کلاس html و css

5
24
توضیحات: دو زبان HTML و CSS پر استفاده ترین زبان های کامپیوتری برای طراحی صفحات وب می باشند. به
۱۹ فروردین ۱۴۰۳
2400000 تومان
حضوری آنلاین
1 ماه
ثبت نام
دوره آموزش php | بهترین کلاس آموزش زبان برنامه نویسی php در تهران

آموزش php

4.5
17
توضیحات: زبان برنامه نویسی PHP به عنوان محبوب ترین و قدرتمند ترین زبان برنامه نوسی برای
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
2500000 تومان
حضوری آنلاین
1 ماه
ثبت نام
بهترین دوره وردپرس با مدرک فنی حرفه ای | کلاس مقدماتی و پیشرفته وردپرس در تهران

دوره وردپرس

4.7
139
توضیحات: اگر به فکر یادگیری حرفه ای و صد درصدی WordPress هستید، شرکت در دوره وردپرس مجتمع فنی
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
1300000 تومان
حضوری آنلاین
1.5 ماه
ثبت نام
بهترین دوره وردپرس با مدرک فنی حرفه ای | کلاس مقدماتی و پیشرفته وردپرس در تهران

دوره وردپرس

4.7
139
توضیحات: اگر به فکر یادگیری حرفه ای و صد درصدی WordPress هستید، شرکت در دوره وردپرس مجتمع فنی
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
1300000 تومان
حضوری آنلاین
1.5 ماه
ثبت نام

سفارش طراحی سایت

برای ساخت سایت شما هم میتوانید از آموزش ساخت سایت که در این صفحه قرار داده شده است استفاده کنید و هم میتوانید برای درست کردن سایت از خدمات طراحی سایت ما در آریا تهران بهره مند شوید. در آریا تهران تخصصی ترین سایت ها به صورت حرفه ای با کمترین هزینه طراحی میشوند و شما میتوانید در کوتاهترین زمان حرفه ای ترین سایت ها را داشته باشید. برای سفارش طراحی سایت برای کسب و کار و خدمات تان میتوانید به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه کنید و برای اطلاع از نرخ طراحی سایت رزومه زیر را دانلود نمایید.

اگر میخوای بدونی با چه هزینه ای میتونی چه مدل سایت هایی سفارش بدی میتونی از صفحه زیر استفاده کنی تا هم با حدود هزینه سفارش سایت اطلاع بیشتر داشته باشی هم با نمونه کارهای ما آشنا بشی. برای دریافت مشاوره رایگان هم می تونی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس بگیری.

چجوری سایت بسازم

یکی از سوالاتی که کارآموزان از ما میپرسند این است که چجوری سایت بسازم. برای ساخت سایت شما باید مراحلی را طی کنید و در کلاس های آموزش طراحی سایت وردپرس و یا آموزش طراحی صفحات وب با html و css شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره میتوانید به صفحه دوره html css مراجعه کنید. از دیگر راه هایی که میتوانید ساخت سایت را یاد بگیرید استفاده از سایت های تخصصی در این حوزه میباشد که به شما کمک میکند به صورت خودآموز تحت آموزش طراحی سایت به زبان ساده قرار بگیرید.

یکی از بهترین راه هایی که میتوانید سایت بسازید این است که ابتدا در لوکال هاست اقدام به آموزش طراحی سایت با زمپ کنید و بدون نیاز به خرید هاست و دامنه سایت بسازید. در سایت آریا تهران جامع ترین آموزش طراحی سایت رایگان فیلم های حرفه ای ارائه شده است که شما میتوانید با استفاده از این فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان به راحتی ساخت سایت های داینامیک را یاد بگیرید. در کلاس ها و فیلم های آموزشی آریا تهران آموزش طراحی سایت پایتون و سایر زبان های برنامه نویسی و حتی ساخت سایت بدون کدنویسی آموزش داده میشود و شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی ساخت انواع ساییت ها را یاد بگیرید.

سرفصل های آموزش طراحی سایت کامل

مجموعه آریا تهران به شما این اطمینان را میدهد که شما میتوانید با شرکت در این دوره آموزش طراحی سایت کامل هرآنچه برای طراح سایت شدن نیاز است بدانید و به اصطلاح صفر تا صد طراحی سایت را یاد خواهید گرفت و با یادگیری نکات بازار کار میتوانید سریعا در این حوزه اشتغال یابید و کسب درآمد داشته باشید. اگر نمیدانید طراحی سایت دارای چه بازار کار و درآمدی در ایران است مقاله شغل طراحی سایت را مطالعه کنید.

موارد آموزشی در آموزش طراحی سایت در مجتمع فنی آریا تهران به صورت زیر خلاصه میشود.

  • اموزش ساخت سایت حرفه ای با گوشی
  • آموزش طراحی سایت حرفه ای با وردپرس
  • آموزش طراحی سایت حرفه ای رایگان با html
  • جدیدترین آموزش طراحی سایت با جوملا
  • آموزش طراحی سایت در گوگل
  • اموزش ساخت سایت رایگان با کامپیوتر با نرم افزار
  • آموزش طراحی سایت سریع با المنتور
  • اموزش ساخت سایت ساده با پایتون
  • اموزش طراحی سایت شبیه دیجی کالا با المنتور
  • اموزش ساخت سایت شخصی
  • آموزش طراحی سایت با نرم افزار dreamweaver
  • آموزش طراحی سایت وردپرسی بدون کدنویسی
  • اموزش ساخت سایت صرافی
  • آموزش طراحی صفحات وب مقدماتی با css,html
  • آموزش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
  • آموزش طراحی سایت قدم به قدم php
  • اموزش طراحی قالب سایت
  • آموزش طراحی سایت کودکان
  • آموزش طراحی سایت واکنش گرا
  • آموزش طراحی سایت با لاراول
  • آموزش طراحی سایت نوبت دهی
  • اموزش طراحی سایت نت برگ
  • اموزش ساخت سایت نظرسنجی

قیمت آموزش طراحی سایت

از فاکتور های مهم برای انتخاب دوره آموزش طراحی سایت و سئو اطلاع از قیمت آموزش طراحی سایت میباشد. معمولا آموزش طراحی سایت قیمت بالایی دارد و در صورتی که صفر تا صد ساخت سایت آموزش داده شود و اساتید حرفه ای تدریس را برعهده بگیرند آموزش طراحی سایت هزینه بالاتری به همراه خواهد داشت.

شما میتوانید برای صرفه جویی در این حوزه اقدام به آموزش طراحی سایت یوتیوب کنید و یا به صورت خودآموز ساخت سایت را یاد بگیرید اما شرکت در دوره های حضوری و آنلاین شما را در زمان کوتاهتری به مراحل حرفه ای شدن میرساند. قیمت آموزش طراحی سایت نسبت به موارد تدریس شده و اعتبار مدرک و تخصص اساتیدی که تدریس را برعهده دارند بسیار مناسب انتخاب شده و شما میتوانید کلیه موارد آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی، آموزش طراحی سایت و تولید محتوا، آموزش طراحی سایت و اپلیکیشن با زبان های برنامه نویسی مختلف، آموزش طراحی سایت ویژه بازار کار را یاد بگیرید. هزینه اموزش ساخت یک سایت کامل نیازمند شرکت در دوره های مختلف میباشد که کلیه این دوره ها در آریا تهران برگزار میشود و شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت ۰ تا ۱۰۰ تمام موارد را یاد بگیرید.

قیمت آموزش طراحی سایت
قیمت آموزش طراحی سایت

مدرک آموزش ساخت وب سایت

یکی از مهمترین مسائلی که باید برای خرید پک آموزش طراحی سایت در نظر داشته باشید این است که آیا این دوره آموزشی مدرکی ارائه میدهد و با خرید آموزش طراحی وب سایت و یا شرکت در دوره و دریافت مدرک چطور میتوانید اشتغال یابید.

در آریا تهران شرایطی فراهم شده است که شما میتوانید هم تحت آموزش خصوصی طراحی سایت حضوری قرار گیرید و هم در کلاس های آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس عمومی شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت کنید.

در این دوره علاوه بر آن که تحت آموزش طراحی ظاهر سایت قرار میگیرید میتوانید مدرک بین المللی فنی حرفه ای قابل ترجمه دریافت کنید و از مزایا آن برای اشتغال سریع تر و یا مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید. اگر برای طراحی وب سایت آموزش مجازی نیز دریافت کرده باشید میتوانید برای دریافت داخلی آموزشگاه آریا تهران نیز اقدام کنید.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت با وردپرس به شما این امکان را میدهد تا بدون کدنویسی و اطلاع از دانش برنامه نویسی یاد بگیرید که چگونه سایت بسازیم و از این راه کسب درآمد کنیم.

اگر میخواهید با دریافت مدرک فنی حرفه ای به عنوان نیروی متخصص وارد بازار کار شوید ابتدا با ساخت سایت رایگان نمونه کار هایی برای خود ارائه دهید و سپس با استفاده از آموزش ساخت یک سایت کامل با استفاده از وردپرس سایت های حرفه ای را در رزومه کاری خود قرار دهید تا با رزومه قوی وارد بازار کار شوید.

برای آن که بتوانید با ساخت سایت برای خود کسب درآمد داشته باشید و به عنوان یک نمونه کار قوی در رزومه خود آن را داشته باشید ساخت آنلاین شاپ به شما پیشنهاد میشود. به این ترتیب میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مدرک فنی حرفه ای و نمونه کار قوی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

بهترین آموزش طراحی وب تهران
بهترین آموزش طراحی وب تهران
بهترین آموزش طراحی وب تهران

بهترین آموزش طراحی وب تهران باید دارای ویژگی هایی باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده تحت آموزش طراحی تم سایت قرار بگیرید و به اهداف خود دست یابید. از جمله دوره های معروف در این حوزه آموزش طراحی سایت دانشگاه تهران و آموزش طراحی سایت جهاد دانشگاهی میباشد اما به شما بهترین و تخصصی ترین آموزش طراحی سایت گوگل را معرفی میکنیم.

در دوره حضوری و فیلم اموزش ساخت سایت گوگل آریا تهران شما میتوانید از تخصص برترین اساتید کشور بهره مند شوید. این اساتید سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور را تدریس میکنند و در آموزش طراحی سایت مقدماتی بر تدریس نکات بازار کاری متمرکز هستند. در این پکیج آموزشی به شما آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا و آموزش طراحی سایت مشابه دیوار ارائه میشود و میتوانید با در اختیار داشتن آموزش طراحی سایت مبتدی تا پیشرفته به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید و کسب درآمد داشته باشید. در این دوره میتوانیید یاد بگیرید که با موبایل و نوت پد و کمترین امکانات سایت های حرفه ای بسازید که در این صورت آموزش طراحی سایت نسخه موبایل، آموزش ساخت سایت با لپ تاپ، اموزش طراحی سایت با نوت پد بهترین گزینه برای شماست.

آموزش تهیه دامنه و هاست برای طراحی سایت با وردپرس

برای اینکه بتوانید با وردپرس سایت طراحی کنید اول باید یک دامنه و هاست داشته باشید، دامنه در اصل نام وب سایت شما می باشد مثلاً وب سایت ما آریا تهران است که aryatehran.com نام دامنه آن می باشد. (اطلاعات بیشتر: وب سایت چیست)

سپس باید هاست تهیه کنید هاست فضای میزبانی یا به عبارت ساده تر جایی است که وب سایت شما و تمام تصاویر کدها و متعلقات آن در آنجا ذخیره می شود، هاست در واقع یک بخش از یک کامپیوتر می باشد که اطلاعات خود را در سطح اینترنت به اشتراک می گذارد.

بعد از خرید هاست و دامنه میتوانید با بهره گیری از آموزش طراحی سایت فروشگاهی با پایتون سایت های حرفه ای طراحی کنید و به سرعت وارد بازار کار شده و نمونه کار حرفه ای در رزومه کاری خود داشته باشید.

خرید هاست و دامنه در طراحی سایت با وردپرس

برای تهیه هاست و دامنه کافی است به شرکت های هاستینگ معتبر مراجعه بکنید و در وب سایت شرکت ها ثبت نام کرده و سفارش هاست و دامنه را به صورت آنلاین بدهید تا به سرعت هاست و دامنه ی شما برای طراحی وب سایت آماده شود.

دامنه ایرانی چیست و چه تفاوتی با دامنه خارجی دارد

برای طراحی سایت با وردپرس همانطور که قبلا نیز اشاره شد حتماً نیاز دارید که یک دامنه اینترنتی داشته باشید، دامنه هایی که پسوند آنها غیر از دات آی آر (ir.) می باشد دامنه های بین المللی هستند و متعلق به کشور خاصی نمی باشد اما دامنه ای که پسوند آن آی آر (ir) می باشد متعلق به ایران است.

هر کشوری برای خود یک دامنه دارد مثلاً دامنه کشور روسیه ru که مخفف Russia می باشد است همانطور که می‌دانیم ایران تحریم است بنابراین دامنه‌های ایرانی نیز شامل تحریم می باشد پس توصیه می شود برای راحتی کار از دامنه های خارجی و بین المللی مانند دات کام (com.) استفاده کنید.

نام دامنه شما  می تواند هر نامی که دوست دارید باشد اما معمولاً تعداد زیادی از نام هایی که شما انتخاب می کنید قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده است بنابراین باید نامی را انتخاب کنید که قبلا انتخاب نشده باشد.

برای طراحی سایت با وردپرس به چه هاستی نیاز داریم ؟

همانطور که قبلاً توضیح داده شد هاست فضای میزبانی می باشد شما به هاستی نیاز دارید که حداقل ۲۰۰ مگابایت فضای خالی داشته باشد و امکان ایجاد دیتابیس و انتخاب ورژن php را نیز داشته باشد.

همچنین حداقل ۵۰۰ مگابایت رم (Ram) داشته باشد، البته انتخاب هاست با توجه به فاکتور ها و معیارهای متفاوتی صورت می گیرد، مثلا اینکه چه تعدادی بازدید کننده دارید و یا اینکه حجم کد ها در وب سایت شما چقدر است و به چه میزان می خواهید از منابع سخت افزاری هاستی که خریداری می کنید استفاده کنید.

هر چقدر توضیح پروژه شما گسترده تر باشد و میزان بازدید کننده های سایت بیشتر باشد باید هاست قوی تری تهیه کنید، یعنی آنکه میزان رم (Ram) و سی پی یو (CPU) و مموری (Memory) هاست بیشتر باشد تا بتوانند هم اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کند و هم بهتر آن را پردازش کند. در آموزش طراحی گرافیک سایت به شما مراحل خرید هاست و دامنه نصب وردپرس و سایر مراحل طراحی سایت به صورت گام به گام آموزش داده میشود و شما میتوانید تحت آموزش طراحی سایت فروشگاهی وردپرس تخصصی ترین و حرفه ای ترین سایت ها را بسازید.

نصب وردپرس روی هاست

برای شروع طراحی سایت با وردپرس ابتدا باید آن را روی هاستی که خریداری کرده اید نصب کنید، نصب کردن وردپرس بسیار ساده می باشد و تنها کافی است که وردپرس را از وب سایت wordpress.org دانلود کرده و فایل زیپ دانلود شده را روی هاست خریداری شده آپلود کنید.

پس از آن که فایل را آپلود کردید آن را روی هاست اکسترکت کنید.

وارد پوشه وردپرس بشوید و تمامی فایل ها را انتخاب کنید.

گزینه انتقال را بزنید و فایل های انتخاب شده را به پوشه اصلی منتقل کنید.

در آموزش طراحی سایت رایگان با موبایل و آموزش طراحی سایت با گوشی به شما آموزش داده میشود که با نرم افزار های مختلف و بدون نیاز به وردپرس سایت های حرفه ای بسازید. در نهایت میتوانید با در اختیار داشتن پکیج آموزشی شامل آموزش طراحی سایت املاک رایگان، آموزش طراحی سایت ارز دیجیتال و ده ها قالب سایت دیگر به سرعت وارد این حوزه کاری شده و کسب درآمد داشته باشید.

نصب وردپرس روی هاست
نصب وردپرس روی هاست

ساختن دیتابیس برای نصب وردپرس

بعد از اینکه وردپرس را روی هاست آپلود کردید و آن را اکسترکت کردید حالا باید دیتابیس بسازید دیتابیس با توجه به هاستینگ شما متفاوت می باشد اگر هاست شما سی پنل است مراحل ساخت آن نسبت به هاست دایرکت ادمین متفاوت خواهد بود.

ساخت دیتابیس در هاست سی پنل

اگر هاست شما سی پنل است وارد قسمت  database wizard شوید و روی گزینه create new database بزنید.

و برای دیتابیس خود نام کاربری و پسورد انتخاب کنید. اگر هاست شما دایرکت ادمین می باشد مراحل زیر را انجام دهید.

بعد از اینکه وارد هاست شدید روی گزینه ی database management بزنید و سپس گزینه create new database را بزنید تا دیتابیس جدید را بسازید سپس برای این دیتابیس نیز نام کاربری و پسورد مشخص کنید مطابق شکل زیر

پس از این که دیتابیس ساختید یوزرنیم و پسورد آن را در قسمتی ذخیره کنید زیرا بعداً در زمان انجام تنظیمات اولیه نصب وردپرس به آن نیاز خواهیم داشت.

حالا کافی است که نام دامنه ای که خریده اید را در آدرس بار مرورگر بزنید تا صفحه تنظیمات وردپرس باز شود. اگر با قابلیت های مرورگر های مختلف آشنایی ندارید مقاله انواع مرورگر را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است آموزش ارائه شده در آریا تهران مناسب اقشار و سنین مختلف است و میتوانید در آموزش طراحی سایت برای نوجوانان تمام موارد بازار کار را یاد بگیرید.

تنظیمات اولیه برای نصب وردپرس

بعد از این که وردپرس را روی هاست نصب کردید و نام دامنه را داخل آدرس بار مرورگر مطابق شکل زیر وارد کردید صفحه تنظیمات وردپرس برای شما باز می شود.

در این قسمت زبان وردپرس را روی فارسی انتخاب کنید، و یوزرنیم و پسورد دیتابیس را که قبلا ساخته اید باید وارد کنید

دو فیلد پایینی را بدون تغییر رها کنید. شما میتوانید این آموزش های ساخت سایت را ابتدا روی وبلاگ (مطالعه بیشتر: وبلاگ چیست ) خود پیاده سازی کنید و سپس سایت های حرفه ای تری بسازید.

یک وبلاگ میتواند خدمات سایت را ارائه دهد و ظاهر جذابی داشته باشد و میتواند مقدمه راه ورود شما به این حوزه باشد. در صفحه ساخت وبلاگ صفر تا صد ساخت وبلاگ به شما اموزش داده شده است و میتوانید حرفه ای ترین وبلاگ ها را بسازید.

نصب قالب برای آموزش طراحی سایت ۰ تا ۱۰۰ با وردپرس

یکی از مهم ترین فاکتور ها و مواردی که در طراحی سایت با وردپرس وجود دارد انتخاب و نصب قالب می باشد. قالب مشخص می کند که وب سایت شما چه ظاهری داشته باشد و از چه ویژگی هایی برخوردار باشد.

قالب ها در وردپرس توسط شرکت‌های معتبر برنامه نویسی خارجی تولید می شوند و همچنین هر برنامه نویسی که با زبان php آشنایی داشته باشد می تواند برای خود یک قالب طراحی کند. پس برای یادگیری وردپرس اول باید با قالب ها آشنا باشیم. در صورتی که بخواهید میتوانید با تکیه بر دانش برنامه نویسی و آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت به راحتی قالب های حرفه ای طراحی کنید.

وردپرس دارای مخزنی از قالب های رایگان می باشد که شما می توانید با وارد شدن به قسمت نمایش پوسته ها > افزودن قالب یکی از آنها را انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس به کمک پلاگین ها
آموزش طراحی سایت با وردپرس به کمک پلاگین ها

آموزش طراحی سایت با وردپرس به کمک پلاگین ها

برای اینکه بتوانید با وردپرس سایت درست کنید باید با دو موضوع بسیار مهم و آشنا باشید، یکی قالب ها و دوم پلاگین ها می باشد. پلاگین ها این قدرت را دارند که هر قسمت از وردپرس را برای شما سفارشی سازی کنند و می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید به کمک پلاگین ها انجام دهید. در آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای کار با افزونه ها و پلاگین های مختلف به شما آموزش داده میشود و میتوانید به راحتی قابلیت های مختلف را به سایت تان اضافه کنید.

پلاگین المنتور برای آموزش طراحی یک سایت ساده با وردپرس

المنتور این امکان را به شما می دهد که در وردپرس بتوانید به راحتی صفحه بسازید و هر صفحه را با توجه به نیاز خودتان هر طوری که می‌خواهید طراحی کنید، المنتور این قدرت را دارد که یک وب سایت زیبا، کاربرپسند و بهینه سازی شده را در کمترین زمان به مشتری تحویل دهد. با استفاده آموزش ساخت یک سایت فروشگاهی و با بهره گیری از المنتور میتوانید حرفه ای ترین فروشگاه های آنلاین را بسازید و به راحتی کسب درآمد کنید.

پلاگین ویژوال کامپوزر آموزش ساخت و طراحی سایت با وردپرس

پلاگین دیگری به نام ویژوال کامپوزر وجود دارد که به وسیله آن نیز می‌توانید صفحات وردپرس را  طراحی کنید. این پلاگین که معمولاً روی تمامی قالب های معروف وردپرس نصب می باشد بسیار مهم است و شما باید به عنوان یک طراح سایت و قالب وردپرس استفاده از آن را یاد بگیرید.

آموزش ساخت سایت یک صفحه ای در وردپرس

صفحه‌ها قسمت های کوچکی از وب سایت می باشند که هر کدام از آنها می‌توانند طراحی منحصر به خود را داشته باشد.

مثلاً مقاله های یک وب سایت داخل صفحه های جداگانه قرار دارند، همچنین صفحه های تماس با ما، درباره ما و غیره اجزایی از یک وبسایت هستند که هر کدام کارایی و مفهومی جدا را به کاربر منتقل می‌کنند.

برای آنکه بتوانید در وردپرس صفحه بسازید ابتدا باید وارد قسمت مدیریت وردپرس و یا اصطلاحاً همان پیشخوان شوید برای انجام این کار به تصویر زیر دقت کنید:

سپس موس را روی گزینه ی نوشته ها نگه دارید و گزینه افزودن را بزنید، سپس شما به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد در این صفحه باید عنوان صفحه و متنی را که می خواهید در آن قرار بگیرد را وارد کنید.

چه فیلمی برای آموزش طراحی یک وب سایت ساده مناسب تر است

اول باید در نظر بگیرید که فیلم آموزش طراحی سایت به زبان فارسی باشد زیرا اکثر ایرانی ها با زبان فارسی راحت تر هستند و فیلم های آموزشی طراحی سایت که به زبان انگلیسی می باشند برای آنها سخت به نظر می رسد.

پس اگر به دنبال فیلم های فارسی آموزش طراحی سایت هستید، آموزش آنلاین طراحی سایت آریا تهران را به شما معرفی می کنیم. در این دوره آموزش طراحی سایت پی دی اف به شما ارائه میشود و میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید.

فیلمی برای آموزش طراحی سایت مناسب تر است که به صورت پروژه محور و با ارائه مثال های کاربردی و انجام تمرینات متفاوت کارآموز را به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل کند.

فیلم آموزش طراحی سایت بهتر است که ۱۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه باشد تا به کارآموز این فرصت داده شود که در مورد مطلبی که آموزش دیده است بیشتر فکر بکند و مفهوم آن را به درستی درک نماید. فیلم هایی که چندین ساعت می باشند و در یک قسمت قرار دارند معمولاً کارآموز را خسته می کنند. در آریا تهران جامع ترین آموزش ساخت یک سایت فروشگاهی با وردپرس و کدنویسی ارائه شده است که با نظر کارآموزان کامل ترین فیلم آموزشی میباشد.

مراجع آموزش ساخت یک سایت به صورت کاملا رایگان

مراجع و منابع بسیار زیادی برای یافتن فیلم آموزش طراحی سایت وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها یوتیوب (youtube) می باشد.‌ یوتیوب یک مرجع قدرتمند است که افراد از سراسر دنیا برای کسب درآمد و یا معرفی کسب و کار خود به دیگران در در این وبسایت فیلم به اشتراک میگذارند.

در یوتیوب فیلم های آموزش طراحی سایت بسیار خوبی پیدا می شود که شما می توانید با توجه به تعداد لایک هایی که یک فیلم داشته و تعداد نظر های مثبتی که دریافت کرده است به کیفیت و کارایی فیلم ها پی ببرید.

یکی دیگر از بهترین مراجع و منابع آموزش طراحی سایت، وب سایت تله تیچرز (tele-teachers.com) می باشد.

این وب سایت نه تنها فیلم های آموزش طراحی سایت را در اختیار مخاطبین قرار می دهد بلکه با ارائه دوره های رایگان آموزش کامپیوتر و طراحی سایت به علاقه مندان کمک فراوانی کرده است.

مراجع آموزش ساخت یک سایت به صورت کاملا رایگان
مراجع آموزش ساخت یک سایت به صورت کاملا رایگان
دانلود کتاب آموزش طراحی سایت از ۰ تا ۱۰۰

شاید بخواهید فیلمی که برای یادگیری طراحی سایت نگاه می کنید را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و هر زمان که نیاز داشتید بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید! یکی دیگر از روش هایی که میتوانید ساخت سایت را یاد بگیرید استفاده از کتاب آموزش طراحی سایت ۰ تا ۱۰۰ میباشد.

در این سایت امکان دانلود کتاب آموزش طراحی سایت از ۰ تا ۱۰۰ فراهم است که میتوانید با استفاده از آن نکات آموزشی را یاد گرفته و سوالات خود را رفع کنید.

ما در انجام این موضوع به شما کمک می کنیم و به همین خاطر لینک دانلود تمامی فیلم های مربوط به آموزش وبسایت را در انتهای این مقاله قرار دادیم تا در صورت نیاز آن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید.

دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با وردپرس

برای آن که کارآموزان بتوانند راحت تر اقدام به طراحی سایت با وردپرس کنند و ایده برای ساخت سایت داشته باشند تیم آریا تهران امکان دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با وردپرس را به خدمات خود اضافه کرده است.

دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با وردپرس این امکان را به شما میدهد با پروژه های بیشتری آشنا شوید و از آن ها برای اموزش ساخت یک سایت در گوگل کمک بگیرید تا بتوانید پروژه های حرفه ای تری بسازید. شما دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با وردپرس میتوانید پروژه های مختلف را با هم ترکیب کنید و یک سایت حرفه ای طراحی کنید.

آیا آموزش طراحی سایت رایگان کامل هست ؟

بله این پکیج آموزش رایگان طراحی سایت کامل هست و از ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت با وردپرس در آن به صورت کاملا رایگان تدریس میشود.

آیا یادگیری این آموزش برای شروع طراحی سایت کافی است؟

در صورتی که شما می خواهید یک سایت شخصی راه اندازی کنید بله. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد.

نحوه دریافت آموزش رایگان طراحی سایت چیست؟

تمامی ویدیو هایی آموزشی در سایت ما در همین صفحه موجود می باشند و حتی بدون نیاز به ثبت نام می توانید آن ها را مشاهده نمایید و از آن ها استفاده نمایید.

نظرات آموزش طراحی سایت آریا تهران💬

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر

    سلام و خسته نباشید
    سایت من به زبان انگلیسی و عربی است زمانی که مطلب به سایت انگلیسی اضافه می شود در زبان عربی سایت دیده نمی شود و در ایجاد مطلب جدید هم تنظیمات زبان را با ید از کجا انجام بدهم در صورتی که مطالب قدیمی به دو زبان وجود دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم

    • aryatehran-T

      سلام وقت بخیر، شما باید افزونه wpml را در وردپرس نصب نمایید و به کمک این افزونه سایت خود را ترجمه نمایید.

  2. ابوالفضل

    سلام ببخشید من همه کار هارو کردم توی لوکال هاست وردپرس موندم وقتی میزنم میگه not fund
    اگه کمکم کنید سپاسگزار میشم

    • aryatehran_B

      سلام، نرم افزار xampp حتما از سایت اصلی خودش دانلود بشه، مراحل رو طبق ویدئوی آموزشی مو به مو انجام بدید، وردپرس رو وقتی که توی پوشه htdocts استخراج می کنید حواستون باشه که فایل تو در تو به شما نده، در نهایت اگه سیستمتون کد یا قدیمی هست، و یا این که برخی از پورت های فایر وال ویندوز ممکن است که بسته باشه باید تنظیمات ویندوز را برای برطرف کردن این مشکلات بلد باشید، در غیر اینصورت پیشنهاد می کنم که یه هاست و دامنه خریداری کنید و سایت رو روی هاست اصلی بالا بیارید، که دیگه با ویندوز و سیستمتون درگیر نباشید.

  3. فاطی

    سلام ببخشید موقعی ک میخام توی لوکال هاست اسلش مای ادمین دیتا بیس بسازم مشکل ب وجود میاد و نمیشه میشه راهنمایی کنین لطفا

    • aryatehran-T

      سلام، ابتدا xampp رو از سایت اصلی خودش دانلود کنید، دقت کنید وسندوز شما پورت های فایر والش بسته نباشه، در صورتی که سیستم شما مشکلی برای اجرای نرم افزار نداشته باشه، وردپرس رو دانلود کنید و در مسیر درایود c پوشه htdocts قرار دهید، و بعد از راه اندازی xampp دو گزینه mysql و آپاچی رو فعال کرده، و یک مررگر رو روی سیستم خودتون اجرا کنید و در نوار آدرس مرورگر عبارت localhost/phpmyadmin رو بزنید و دیتابیس خود را بسازید، و بعد برید سراغ نصب وردپرس، اگر احیانا سیستمتون قدیمی یا کند هستش و نمیتونید مشکلاتش رو برطرف کنید، بهتره یک هاست و دامنه خریداری کنید و سایت خوداتون رو روی هاست اصلی اجرا نمایید.

  4. سالن زیبایی

    سالن زیبایی

  5. مهدی

    اقا وقتی اموزش دارید میدید حداقل این موزیک نذارید

  6. اشکان

    سلام کسی میدونه چجوری میشه فیش حقوقی پرسنل رو تو سایت خودمون ماهانه برای پرسنا آپلود کنیم؟

    • aryatehran_B

      سلام باید افزونه مورد نظرشو پیدا کنید

  7. دینا رئیس صفری

    سلام خسته نباشید
    من وقتی localhost/WordPress رو میخوام دانلود کنم برام ارور ۴۰۴ میاد
    ولی خب من از جای دیگه تونستم نصب کنم و از حالت فشرده خارج کنم ولی وارد گردن اطلاعاتی رو که شما تو قسمت ۸ ویدئو انجام دادین رو من نمیتونم وارد کنم

    • aryatehran-sh

      سلام، این خطا به این دلیل است که شما فایل وردپرس را به درستی در درایو c پوشه xampp , پوشه htducts به درستی درج نکرده اید

  8. داش علی

    سلام یه سوال بنده چرا هرچی سرچ میکنم localhost/phpmyadmin وارد نمیشه؟؟؟

    • aryatehran-sh

      سلام، باید localhost/phpmyadmin را در نوار آدرس مرورگر وارد نمایید، نسخه اصلی و سالم نرم افزار xampp را باید نصب کرده باشید

  9. فاطمه زهرا ابراهیمی

    سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم
    در قسمت ٧ که گفتین بریم توی سایت localhost/wordpress برای من باز نمیشه این سایت خطا میده چیکار کنم؟

    • aryatehran-sh

      سلام، یا نرم افزار را به درستی نصب نکردید، یا این که سیستم شما شاید مشکلاتی داشته باشه که xampp به درستی روی آن اجرا نمیشه، در این صورت یک هاست و دامنه خریداری نمایید که دیگه سیستم شما درگیر نباشه.

  10. محمد

    سلام
    این ویدیوهای رایگان آموزش کامل است ؟
    خدانگهدار جواب پیام من رو بدین

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله ویدیو ها به صورت کامل است

  11. کمیل

    ببخشید استاد چرا شکل و قالب سایت وقتی تنظیم میشه برای حالت مانیتور و وقتی برای موبایل تنظیم میکنیم وقتی دوباره ب حالت دکستاپ میایم قالب دکستاپ بهم ریخته شده

    • aryatehran-sh

      سلام وقت بخیر، ببینید ریسپانسیوی سایت را برای حالت موبایل، دسکتاپ و تبلت یا باید به کمک CSS انجام دهیم و یا با استفاده از صفحه ساز های وردپرس مثل المنتور می تونیم کار ریسپانسیو سازی را انجام دهیم، فقط در زمان استفاده از صفحه ساز ها باید دقت کنیم که بخش هایی که مربوط به گزینه موبایل است را تغییر دهیم.

  12. کمیل

    سلام ببخشید من اسلایدر استفاده کردم و موقع بازدید سایت میاد ولی وقتی میخام برم تو ویرایش قالب اسلایدرم نمیاد اصلا ک ویرایشش گنم مشکل کجاست؟

    • aryatehran-sh

      سلام، اسلایدرتون رو اگر با جاوا اسکریپت ایجاد کردید لطفا کد مربوطه را برای ما ارسال نمایید تا بررسی کنیم.

  13. niusha

    سلام مجدد وقت بخیر. بنده اسم دیتابیسم رو وارد میکنم و متاسفانه پیام میاد که این دیتابیس یافت نشد. و امروز که دوباره امتحان کردم سایت localhost/phpmyadmin/ کلا بالا نیومد و ارور داد. البته یه مشکلی که بود اینه که مثل داخل فیلم مستقیم وارد سایت نشد و من وارد اولین سایت شدم و از نسخه ی دمو استفاده کردم.البته گزینه ی دانلود هم داشت. باید چیکار کنم که راه اندازی بشه؟

    • aryatehran-sh

      سلام، طبق آموزش درج شده نرم افزار XAMPP را نصب و راه اندازی کنید، و ممکن است روی سیستم شما مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری وجود داشته باشد که این نرم فزار به درستی اجرا نشود، که ما باید از نزدیک سیستم شما را بررسی نماییم که بتونیم بهتون کمک کنیم، البته شما میتونید با خرید هاست و دامنه از شرکت های سرور معتبری مانند نت افراز وب سایت خودتون رو رویهاست اصلی اجرا نمایید.

  14. niusha

    سلام وقت بخیر. تو قسمت ۷ فیلم های اموزشی قسمتی که باید وارد وردپرس میشدیم و اسم پایگاه رو وارد میکردیم،من اسم سایتم رو هرچقد میزنم برام خطا میده با اینکه چندین بار چک کردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چطور رفعش کنم؟

    • aryatehran-sh

      سلام وقت بخیر، ببینید اگر روی هاست مجازی دارید سایت می سازید، در پروسه نصب وردپرس در بخش دیتابیس، شما باید اسمی که برای دیتابیس خود وارد کردید رو بزنید نه اسم سایتتون رو، نام کاربری دیتابیس هم در هاست مجازی root می شود، پسورد رو هم خالی بگذارید(هیچ کاراکتری در این بخش نباید درج شود.)

  15. مهدی

    کفیت اموزش عالی بود ممنون
    فونتی که در اموزش ( دموی قالب اول ) استفاده شده بود چی هست؟ فونتش رایگانه؟ فونت هایی که لاینس داره را همینطوری توسایت استفاده کنیم ممکنه تو در دسر بیفتیم؟

    • aryatehran-sh

      سلام وقت بخیر، فونتی که در قالب اولیه هستش فونت پیشفرض وردپرس است، برای نصب فونت اختصاصی روی سایت یک مقاله آموزشی به همراه ویدئو روز آینده در وب سایت آریا تهران درج خواهد شد که لینک این مقاله رو در همین صفحه در اختیار شما قرار می دهیم.
      آموزش نصب فونت روی سایت

  16. کیانی سرشت

    سلام در قسمت اسلایدر گزینه Carousel (Pro) در smartslidr غیر فعال برای من چگونه ان را فعال کنم ممنون می شم کمکم کنید

    • aryatehran_B

      باید دقت کنید که افزونه اکتیو و نسخه پرو باشد

  17. ذبیحیان

    سلام خسته نباشید ببخشید من قالب سایتم تقریبا امادس ولی چرا بازدید سایت میزنم یه صفه خام میاد یکم پایین اسکرول میکنم زده elementor64# بعد روی مطاله ببشتر ک میزنیم تازه وارد قالبمون میشه . میخام صفحه اصلی سایتم اون باشه باید چیکار کنم ؟ ممنون
    و تو قسمت نوشته های ورد پرس هم تنها نوشته ای ک هست همینو دارم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد در قسمت پنل ادمین ورد پرس در بخش تنظیمات > تنظیمات خواندن صفحه اصلی خود را برگه ایی که قالب را در آن ساخته ایید تنظیم کنید

  18. کمیل

    استاد ببخشید من منظورم اینه وسط طراحی سایت بودم با هاست واقعی بعد سیستم خاموش شد…
    الان با اطلاعاتی ک اون صفحه بهم داد دیتا بیسو هاستو و… اون صفحه رو میگم
    حالا با همون دو باره https://login.wordpress.org/wp-login.php میام اینجا برای ادامه طراحی سایتم میگه همچین اسمی یا ایمیلی وجود نداره ؟ من جای اشتباهی لاگ این میکنم؟
    و این ک ۳ روزه موندم چیکار کنم ممنون …
    البته وقتی از ناحیه کاربری میزنم رو دامنه سایتم سایتم میاد ولی ویرایش نداره دیگه … قبلا میزدم قبل خاموش شدن سیستم میزدم رو دامنه میرفت برای ویرایش :((((((((((((((((((((((((

    • aryatehran-sh

      اگر میتونید لطفا تماس بگیرید تا تلفنی شما رو راهنمایی کنیم.

  19. کمیل

    ببخشید چجوری دوباره صفه لاگ این ورد پرسو بیاریم؟/

    من رمزمو از توی دیتابیس عوض کردم ولی میرم تو سایت اصلی ورد پرس لاگ این کنم میگه ثبت نشدین اصلا؟؟؟؟

    • aryatehran-sh

      در زمان تغییر پسور در دیتابیس my sql باید پسورد تنظیم شده روی حالت MD5 قرار بگیرد.

  20. کمیل

    ببخشید من اطلاعاتی ک دیتا بیس بهم داده رو وارد میکنم ولی وارد ویرایشگر ورد پرس نمیشم روی هاست نت افرازم مجازی نیست/////

    ویه سوال دیگه روی یک سیستم دیگر ک خام هست میتونیم ب سایت برای تغیرات دسترسی داشته باشیم/؟

    • aryatehran-sh

      ابتدا زمانی که شما دیتابیس خود را ساختید، اطلاعات موجود را در فایلی سیو کنید، و سپس وردپرس را دانلود کرده و در مسیر پوشه public_html بریزید، و بعد از آن زمانی که فایل زیپ شده وردپرس را از حالت فشرده خارج کردید، پوشه های wp-admin – wp-content و سایر پوشه های وردپرس دقیقا باید در مسیر پوشه public_html قرار بگیرند، دقت کنید که فایلی که از حالت فشرده خارج شده به صورت فایل تو در تو نباشد، و اطلاعات ذکر شده دقیقا باید در مسیر پوشه public_html قرار بگیرند، در ضمن شما اگر دامنه ir خریداری کرده اید طبق قوانین ایرنیک باید ۲۴ ساعت کاری صبر کنید که DNS های دامنه برای هاست نت افراز تنظیم شود، ولی اگر دامنه .com خریداری کرده باشید همان لحظه می توانید سایت وردپرسی خود را اجرا نمایید، (توجه » بعضی از دامنه های .ir بیش از ۲۴ ساعت هم زمان می برد که فعال شود که شما با استفاده از سایت who.is می توانید چک کنید که dns های شما برای هاست مبدا تنظیم شده است یا خیر) »»»» پاسخ قسمت دوم سوال »»» شما زمانی که یک سرور خریداری می کنید و یک سایت را روی آن اجرا می کنید روی هر نوع devices می توانید به سایت خود دسترسی داشته باشید.

  21. کمیل

    سلام من از روی فیلم های اموزش افلاین کار میکنم قسمت ۱۷ محتوای صفحه اصلی تو ورد پرس جدید نیست اصلا باید دقیقا چیکار کنیم؟؟؟؟ کاش بجای کامنت جواب دادن یه کسی واتس اپ پاسخ گو بود

    • aryatehran-sh

      سلام، ببینید کسی که طبق آموزش های ما میخاد سایت بسازه، به دلیل این که ما با استفاده از افزونه صفحه ساز وردپرس سایت می سازیم، شما باید در پنل پیشخوان وردپرس در بخش پوسته یا قالب »» قالب هلو المنتور را فعال نمایید، دقت کنید که اگر از هاست مجازی استفاده می کنید باید برای فعال سازی قالب هلو المنتور به اینترنت متصل باشید، پس از فعال سازی قالب هلو المنتور می توانید طبق ویدئو های آموزشی اقدام به کارکردن با بخش های مختلف وردپرس نمایید.

  22. ناهید

    سلام .ببخشید شما
    اموزش بعد از طراحی کلی سایت دارین که بخوایم به عنوان طراح در اون فعالیت کنیم،عکس گذاری درج قیمت و…؟

    • aryatehran-T

      سلام در قسمت آموزش ووکامرس این دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس این موارد آموزش داده شده اند

  23. امیر خزائی

    سلام، وقت بخیر، من نوشته اضافه می کنم، بعد انتشار رو می زنم بعد که نمایش نوشته رو می زنم، نشون نمیده، ارور ۴۰۴ page could not be found رو می ده، چکار باید کنم؟ راهنمایی می فرمایید

    • aryatehran-T

      سلام مشکل از هاست شماست و باید تنظیمات هاست رو مجدد انجام بدید. در صورتی که هاست لوکال دارید باید مجدد نصب کنید و در صورتی که روی هاست واقعی کار میکنید نیز باید تنظیمات را مجدد انجام دهید.

  24. حمیده

    سلام وقت بخیر
    ببخشید یه سوال دارم
    برای آموزش وردپرس میشه همین دوره رایگانی که گذاشتید رو یاد بگیریم، بعد ادامه آموزش هارو خرید کنیم و ببینیم؟؟ اینطوری میتونیم طراحی سایت با وردپرس رو کامل یاد بگیریم و به عنوان طراح سایت پروژه بگیریم؟
    من فعلا امکان ثبت نام توی دوره های حضوری یا آنلاین رو ندارم و برای آموزش هم خیلی عجله دارم..

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما بله میتونید فیلم های اموزشی سایت را خریداری کنید و به صورت کامل اموزش میده و برای تکمیل اموزش و حرفه ایی یاد گرفتن میتونید دوره های اموزشی رو ثبت نام کنید ولی با این فیلم ها ام اموزش کامل است

  25. فرهاد

    سلام
    در بخش نمایش وردپرس برای من فقط گزینه پوسته و ویرایشگر هست بقیه مواردی که توی فیلم آموزشی هست برای من نیست از کدام قسمت میتونم پیداشون کنم؟

  26. ُسردار شیرزاد

    سلام به شما محترم بعد اینکه میخواستم بپرسم کسانی که مثل من به طراحی سایت علاقه شدید دارد، با آموزش کامل سی اس اس و جاوا و اج تی ام ال میتوان یک سایت را کامل طراحی کرد؟ یا بازم برنامه ی است که کامله طراحی سایت است؟
    خیلی ممنو میشم اگر زود تر پاسخ بدهید
    در ضمن باید گفت من از آن طرف داران سرسخت شما استم همیشه به سایت شما رو می آورم فلم های آموزشی یکی یکی تماشا میکنم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمتتون شما باید وردپرس و سئو ام اموزش ببینید تا کاملا حرفه ایی شوید تا بتونید صفر تا صد یک سایت رو طراحی کنید ما دوره وبمستر رو داریم که هم سئو و وردپرس و هم اچ تی ام ال و هم سی اس اس رو اموزش میده میتونید این دوره رو بگزرونید

  27. فرهاد

    من طبق فیلم های آموزشی برای طراحی سایت وردپرس پیش رفتم اما برای ورود مجدد به حسابی که ساختم باید از چه سایتی وارد بشم؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد برای رفع مشکل شما چون مراحل طولانی است باید زنگ بزنید اموزشگاه با استاد صحبت کنید

  28. زهرا حسین زاده

    سلام من الان یه سایت واقعی ساختم بعد از ساخت بانک اطلاعاتی برای باز کردن سایت و ساخت پنل کاربری نمیدونم چرا صفحه باز نمیشه میشع کمکم کنید که چه کاری انجامم بدم؟

    • aryatehran-T

      سلام اطلاعات دیتابیس برای public-html شما شاید تعریف نشده میتونید در پوشه wp-config اطلاعات دیتابیس را چک کنید

  29. هادی عظیمی

    بی نظییر

  30. هادی عظیمی

    مطالبتون خیلی دقیق و خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که مطالب سایت مفید بوده براتون و ممنون از نظر خوب شما

  31. سارا ریزوندی

    سلام من باتوجه به کلیپ هفتم پیش رفتم
    ادرس phpmy admin رو دقیقا همونطور ک استاد گفتند وارد شدم ، اولین سایت رو باز کردم سه تا گزینه داره گزینه دوم که نمایشی هست رو زدم و اون صفحه مثل صفحه استاد برام باز شد ، گزینه newرو زدم و نام پایگاه رو وارد کردم و اون گزینخ ای ک استادگفت رو هم انتخاب کردم بعدcrateرو زدم اما خطا میده. و مثل استاد ثبت نمیشه برام باید چیکار کنم ؟
    ببینید دقیقا ادرسی ک استاد میگن رو میزنم و این صفحه برام میاد
    نسخه ازمایشی رو زدم
    نیو رو زدم و اون اطلاعات رو وارد کردم و ساختن رو زدم اما پیغام خطا میده

    • aryatehran_y

      سلام. عزیز میبایست متن خطا رو ارسال کنید.

  32. مجید

    سلام من xampp رو نصب کردم و ورد پرس هم همینطور
    ۲ دقیقه قبل
    ولی وقتی میخوام وارد سایت localhost/wordpress بشم نمیره

    • aryatehran_y

      سلام.
      دقت کند اسم پوشه وردپرس که از حالت فشرده خارج کردی wordpress باشه. و مسیری که میری در لوکال هاست هم localhost/wordpress باشه. همچنین بررسی بشه که apache و mysql روشن شده باشند.
      احتمالا شما ارور ۴۰۴ دریافت می کنی که یعنی آدرس رو اشتباه وارد کردی و یا اسم پوشه وردپرس در htdocs با url که وارد می کنی متفاوته

  33. Ali

    البته هم کلیپ اول

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد پیگیری کردم ایشالا در ویدئو بعدی مشکل حل میشه

  34. Ali

    ببخشید میشه این موسیقی رو از روی کلیپ ها تون بردارید صحبت‌هاتون باید به سختی بفهمیم تمرکز کنیم اصلآ نمیفهم برا چی موسیقی گذاشتین اصلا کلیپ جذاب نشده فقط باعث میشه خوب متوجه نشیم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما دوست عزیز من کلیپ ها رو مشاهده میکنم مشکلی باشه حتما حل میکنیم

  35. نوع دوست

    با سلام
    ممنون از آموزش خوبتون
    من وردپرس مقدماتی رو گذروندم و میخواستم پیشرفته رو هم بگذرونم
    فقط مشکلی که دارم برخی گزینه هایی که داخل آموزش میفرمایید داخل ورد پرس من نیست
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  36. مهدیار

    فیلم های آموزش طراحی سایت خیلی خوب بود

  37. عباس لطیفی

    فیلم های آموزشی بسیار خوب بودن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظر شما

  38. مهدی کریمی

    سلام عرض شد خیلی عالی بود فیلم های آموزشی رایگان من مشتاق شدم برای خرید بقیه فیلم ها واقعا آموزنده بود فیلم ها

    • aryatehran_B

      درود و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ممنون از نظر خوب شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  39. لیلا عبدالهی

    سلام .من مدرک از اموزشگاه اریا تهران دریافت کردم خیلی خوب بود . خیلی کار بردی بود برام ممنون از بچه های اریا تهران

  40. آنیتا حاجیان

    آموزش فیلم خوب بود ولی کاش داخلش تمریناتی هم می‌داشتید که مجاب بشیم همزمان پروژه انجام بدم

  41. اسکندری

    هرچیزی که برای شروع کار و حرفه ای شدن نیاز داشتم تدریس شد.باتشکر

  42. انصاری

    من فیلم هارو دیدم فوق العاده بود و همزمان با فیلم ها برای خودم سایت طراحی کردم و بعدش برای رفع اشکالش با اموزشگاه برای رفع اشکال با استاد کلاس برداشتم

  43. Elham

    سلام من فیلم های آموزشی رو تماشا کردم واقعا کامل و جامع هستند.

  44. Sarina

    سلام، چجوری میتونم یه عکس رو با کد داخل یه متن بندازم؟؟؟ تورو خدا جواب بدید خیلی ضروریهههه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما فردا تماس بگیرید تا همکارانم دقیق راهنماییتون کنم

  45. حدیث

    سلام ممنون از دوره بسیار کابردی و مناسب بازار کار تون ممنون از زحمات اساتید مجموعه آریا تهران

    • aryatehran_B

      ممنون از حسن دقت شما

  46. سمیرا

    اموزش تو فیلم ها خیلی رسا و قابل فهم بود و از استاد شجاعی تشکر میکنم و من برای ادامه اموزش به اموزشگاه مراجعه کردم و دوره های پیشرفته هم عالی بود

  47. mohammad

    واقعا عالی بود، خیلی وقت بود دنبال یه همچین فیلم های جامعی برای طراحی سایت میگشتم!

    • aryatehran_r

      خوشحالیم که راضی بودید.

  48. سهیلا

    مرسی از آموزش های خوبتون من فیلم های رایگانتون رو تو سایت دیدم و انقدری جذب شدم ک در دوره های وب مستر آموزشگاه آریاتهران شرکت کردم بسیار عالی بود و الان تو این زمینه مشغول به کار شدم.مررررسی از آریاتهراااااان پر قدرت

    • aryatehran_r

      خوشحالیم که راضی بودید.

  49. تسنیم

    دوره خیلی خوبی بود. تدریس عالی، مطالب مناسب بازار کار و تمرینات عملی کافی بود.

  50. Hamid

    سلام وقت بخیر من توی وردپرس قسمت نمایش هیچکدوم از ابزارک و فهرست و سفارشی سازی رو ندارم. فقط پوسته و ویرایش هست چطور میتونم اینارو انجام بدم؟

    • aryatehran_B

      سلام ، اگر میخاید با آموزش های ما سایت بسازید، قالب هلو المنتور را از بخش قالب ها به جای قالب پیش فرض وردپرس نصب نمایید.