توضیحات و سرفصل های دوره آموزش ساخت قالب وردپرسی

در این آموزش که به صورت مقدماتی تا حرفه ای تدوین شده است می توانید نحوه ساخت قالب وردپرسی را هم با کد نویسی و هم بدون کد نویسی، در قالب ۵ پروژه عملی که در لیست زیر می توانید تصاویر آن ها را مشاهده کنید. فرا می گیرید.

قبل از شروع این آموزش می بایست از نحوه کار با وردپرس و افزونه المنتور آگاه باشید در غیر این صورت وارد لینک زیر شوید.

نکته: از دیگر پیش نیاز های این دوره یادگیری html css در سطح مقدماتی می باشد. برای این منظور می توانید از فیلم رایگان موجود در سایت استفاده کنید و سپس این آموزش را مشاهده نمایید.

وضعیت ضبط:

  • سایت روانشناسی: تکمیل
  • قالب حرفه ای خبری: تکمیل
  • لندینگ حرفه ای fullpage: تکمیل
  • سایت فروشگاهی: تکمیل
  • لندینگ حرفه ای پایانی: تکمیل

آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان

باید بدانید که آموزش ساخت یکی از این قالب ها در سایت کاملا رایگان می باشد و آموزش ساخت قالب های دیگر در بسته پولی قرار گرفته که عملا با خرید آن می توانید به صورت کامل و دائمی به آن دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آن در صورت قرار گرفتن آموزش های جدید در سایت می توانید آن را در پنل کاربری خود دریافت کنید.

در آموزش طراحی قالب وردپرش رایگان شما میتوانید مرحله به مرحله با ساخت قالب وردپرس آشنا شوید و یک قالب وردپرس حرفه ای بسازید.

اگر سوالی در هر بخش از فیلم آموزش ساخت قالب وردپرس داشتید که در فیلم پاسخ داده نشده بود میتوانید در قسمت نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید وردپرس ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

در آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان تلاش نموده ایم شما را به صورت گام به گام با روند ساخت قالب وردپرس آشنا کنیم و شما در انتهای این آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان میتوانید روند کار را متوجه شده و در صورتی که تا حدودی آشنایی با html , css , worpress داشته باشید میتوانید خودتان ساخت قالب وردپرس را پیش ببرید و قالب های حرفه ای طراحی نمایید.

مهمترین ویژگی آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان از آموزش ها میباشد. به این صورت که شما میتوانید تمامی سوالات خود را در مورد ساخت انواع قالب وردپرس در این صفحه بپرسید تا در سریع ترین زمان پاسخ شما داده شود.

اگر میخواهید آشنایی کاملی با وردپرس پیدا کنید میتوانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگانی که برای ساخت سایت با وردپرس قرار داده شده است را مشاهده نمایید.

شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس در آموزشگاه آریا تهران مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد استفاده نمایید.

آموزش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

لازم است بدانید که در بسته آموزش ساخت قالب وردپرسی ما اقدام به ریسپانسیو سازی کامل قالب برای دستگاه های مختلف می کنیم.

برای آن که در دنیای امروز یک وب سایت بتواند رتبه خوبی داشته باشد باید به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشد. طراحی قالب ریسپانسیو وردپرس شما را کمک مییکند در بازار رقابت طراحی وب سایت بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید و قالب هایی طراحی نمایید که از نظر گوگل نیز قابل قبول باشد.

آموزش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو در فیلم های آموزشی این صفحه گنجانده شده است و شما میتوانید با مشاهده آموزش ساخت قالب وردپرس با روند ریسپانسیو کردن قالب وردپرس نیز آشنا شوید.

آموزش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو
آموزش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

روند طراحی قالب وردپرسی

به صورت کلی ما پس از مشاهده دوره آموزش طراحی سایت عملا یک سایت داریم و نحوه کار با افزونه ها هم می دونیم، اما هنوز بلد نیستیم اونطور که باید پروژه های خودمون رو انجام بدهیم.

در این دوره شما یادمیگیرید که از دانش خودتون برای انجام پروژه های عملی و حل مشکلات مختلف استفاده کنید.

ما در این دوره با استفاده از افزونه المنتور اینکارو انجام می دهیم و با دانشی که در حوزه html css کسب کردیم، میایم و محدودیت های المنتور در حوزه طراحی سایت رو زیر پا می گذاریم و بدون نصب افزونه خاصی قالب دلخواهمون رو با استفاده از المنتو پیاده سازی می کنیم.

در آموزش طراحی قالب وردپرس همه تمرکز اساتید برای آموزش نکاتی است که شما به صورت جدا جدا در دوره های آموزش وردپرس، html , css یاد گرفته اید ولی این نکات را به صورت ترکیبی در پروژه های وردپرس استفاده نکرده اید.

در واقع میتوان گفت دوره آموزش طراحی قالب وردپرس یک دوره پیشرفته میباشد که شما میتوانید آن را دوره تکمیلی آموزش های وردپرس و html و css بدانید که به شما امکان ساخت قالب های حرفه ای و پیشرفته را میدهد.

آموزش ساخت قالب وردپرس پروژه محور

در طول دوره شما اقدام به ساخت قالب هایی دقیقا مشابه لینک های زیر می کنید. روند کار از ساده تا حرفه ای تداعی شده است.

البته قبل از مشاهده این قالب ها و ادامه مطلب حتما این پادکست رو گوش بدهید.

قالب روانشناسی در این لینک قرار داده شده است.

در آموزش طراحی قالب وردپرس تلاش نموده ایم تا به صورت گام به گام و تنها با در اختیار داشتن نمونه قالب و با پیش نیاز هایی از کار با وردپرس و html و css آموزش ساخت قالب وردپرس پروژه محور پیش ببریم.

به این ترتیب کارآموزان و علاقه مندان به طراحی قالب وردپرس میتوانند در روند ساخت صفر تا صد قالب وردپرس با تمام چالش هایی که ممکن است در حین ساخت هر قالبی پیش بیاید رو به رو شده و ایده رفع این چالش ها را بیایند.

آموزش ساخت قالب وردپرس پروژه محور
آموزش ساخت قالب وردپرس پروژه محور

پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس

یکی از سوالاتی که علاقه مندان به ساخت قالب حرفه ای وردپرس از ما میپرسند این است که پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس چیست و برای این کار باید در چه دوره هایی شرکت کنیم؟

در این دوره شما باید آشنایی با ساخت سایت وردپرسی داشته باشید و همچنین بر مفاهیم و کار با html , css تسلط داشته باشید.

اگر میخواهید با فیلم های آموزشی رایگان به این مباحث تسلط یابید میتوانید به صفحه آموزش html css مراجعه کنید و ده های فیلم اموزشی رایگانی که برای شما در این صفحه قرار داده شده است را مشاهده نمایید.

شما با سپری کردن این آموزش میتوانید قالب های حرفه ای وردپرس طراحی کنید و از این طریق کسب درآمد چندین برابری نسبت به گذشته خود داشته باشید.

چگونه قالب سایت طراحی کنیم

برای پاسخ به سوال چگونه قالب سایت طراحی کنیم شما باید اول از همه در نظر بگیرید که قرار است با وردپرس یا html , css قالب سایت طراحی کنید و یا میخواهید با ترکیبی از این سه مورد قالب داشته باشید.

اگر بخواهید صرفا با html , css قالب ساتی طراحی کنید باید به شما بگوییم این دانس برای ساخت قالب سایت کافی نیست و شما باید به زبانه برنامه نویسی بک اند مانند php نیز تسلط داشته باشید و باید تحت آموزش php قرار بگیرید.

همچنین تسلط به سایر زبان های برنامه نویسی مانند js نیز میتواند شما را برای ساخت قالب سایت کمک کند.

ساخت قالب سایت از این راه هم نیاز به دانش و تجربه کاری زیادی دارد و هم شما باید زمان زیادی را برای یادگیری کلیه این موارد صرف کنید.

بهترین راهی که بتواند شما را در مدت زمان کوتاهتری به اهداف تان برساند و کمک کند تا یک قالب سایت حرفه ای بسازیدو زمان زیادی نیز صرف یادگیری پیش نیاز های ساخت قالب نکنید طراحی قالب وردپس با html و css میباشد.

شما میتوانید با توجه به نکاتی که در این مقاله به توضیح آن ها پرداخته ایم قالب های حرفه ای در زمان کوتاهی طراحی کنید و کسب درآمد بالایی از این راه داشته باشید.

چالش ساخت قالب وردپرس حرفه ای

خب اول از همه این به عنون اولین قالبمون، یه قالب نسبتا ساده هست. اما باید بدونید که کلی جزئیات و نکات داخلش هست. اگر کمی داخل صفحات این قالب بگردید. متوجه می شوید که انیمیشن های خاصی داره. همچنین اینکه چطور بتونید ویژگی های اضافی به المنتور اضافه کنیم و ظاهر سایتمون رو شکیل تر کنیم رو هم یاد میگیریم.

سعی کردیم با حداقل تعداد افزونه این سایت رو بسازی. ۴ تا افزونه تا بتونید یه چیز پرفکت مانند این قالب رو بسازیم.

یکی از چیزای خیلی جالبی که یاد میگیریم اینه که چطور می تونیم یه هدر ثابت رو داخل صفحات و بخش های مختلف سایت دچار تغییر بدهیم. این دوره رو حتما ببینید تا متوجه بشوید.

ساخت لندینگ حرفه ای در این لینک

چالش های ساخت قالب وردپرسی خبری

خب اول از همه این یه سایت خبری ساده نیست!

داخل این سایت سه تا مگا منو که هرکدام کلی حرف واسه گفتن دارن گنجونده شده. بعد از اون نحوه چیدمان پست ها و اخبار داخل این سایت خیلی جالب هست و کلی چالش داره.

اسلایدر هایی که داخل این قالب وجود داره ساختش زمان بره به خصوص این که اگر یکی از این اسلایدر ها داخل منو باشه!

اما این تازه اول ماجراست. ما این قالب رو با حداقل تعداد افزونه می سازیم. ۳ تا افزونه!

تازه با نحوه فارسی سازی قالب ساخته شده و راست به چپ کردنش هم آشنا می شویم.

ساخت لندینگ fullpage در این لینک

چالش های ساخت قالب فول پیج

این سایت رو وارد لینکش بشوید و ببینید؟! خدایی اگر یه نفر یه همچین لندینگی رو برای شما بسازه چقدر میگیره؟! تازه اگر بتونه بسازه 🙂

این در واقع نحوه ساخت یک لندینگ هستش که قراره صد ها نکته رو در خصوصش یاد بگیرید. اینکه چطور این افکت رو برای اسکرول کاربران ایجاد کنید و از همه مهم تر اون رو ریسپانسیو کنید و باز هم داخل موبایل کاری کنید انیمیشن هارو درست نشون بده.

این لندینگ واقعا محشره.

فقط این نیست. آموزش این لندینگ رو رایگان براتون گذاشتم. شما می توانید همین حالا آموزش کامل این لندینگ رو همینجا مشاهده کنید.

ساخت قالب فروشگاهی در این لینک

چالش های ساخت قالب فروشگاهی

اگر میگید css بلد هستم. هنگام ساخت این قالب در این خصوص یه تجدید نظر می کنید.

ما میریم که فقط به افزونه المنتور و قدرت css و فروشگاه ساز ووکامرس یه قالبی بسازیم که داخلش صد ها نکته اساسی کار شده. ما قراره یک قالب حرفه ای رو بسازیم.

این قالب همچنین خیلی سبک تر از قالب های فروشگاهی دیگری هست که میبینید.

ساخت یک لندینگ حرفه ای دیگر در این لینک

آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس در فیلم های قرار داده شده در این صفحه با ذکر تمام جزییات قرار داده شده است و شما میتوانید با خرید و دانلود رایگان اموزش ساخت قالب وردپرس میتوانید انواع قالب فروشگاهی وردپرس را بسازید.

شما در انتهای این دوره اموزشی میتوانید اگر سوالی در مورد آموزش طراحی قالب فروشگاهی وردپرس داشتید در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقتت پاسخ شما را بدهند و ابهامات موجود را رفع کنند.

چالش لندینگ حرفه ای خارجی وردپرس

ببینید هرچی که تا اینجا یادگرفتید رو کنار بگذارید. ما فقط با المنتور میخواهیم کاری کنیم که هیچ فردی تا به حال انجام نداده و نتونسته انجام بده!

وارد لینک این قالب بشوید و خودتون متوجه می شید. به عنوان آخرین قالب ما قراره یه کار سخت رو انجام بدهیم. پس اگر این دوره رو خریداری کردید و این قالب رو ساختید. می تونید اسم طراح سایت رو روی خودتون بگذارید.

آموزش ساخت قالب وردپرس با html و css

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به یادگیری ساخت قالب حرفه ای وردپرس مطرح میشود این است که آیا بدون نیاز به آشنایی با html , css میتوان قالب حرفه ای وردپرس طراحی کرد یا نه؟

در واقع شما میتوانید سایت های جذابی به تنهایی با وردپرس داشته باشید اما با توجه به ان که قابلیت هایی که وردپرس در اختیار شما قرار میدهد محدود میباشد برای آن که بتوانید استایل های جذابی به سایت بدهید و یا قالبیت های دیگری به آن اضافه کنید نیاز است از این موارد نیز استفاده نمایید.

html , css محدودیت های موجود را از بین میبرد و شما میتوانید بدون هیچچ محدودیتی قالب حرفه ای وردپرس طراحی کنید و هر المانی که تمایل داشته باشید به قالب تان اضافه کنید.

در این مجموعه شما میتوانید تحت آموزش ساخت قالب وردپرس با html و css قرار بگیرید و با نکات گفته شده هم شیوه حل مسائل طراحی سایت را یاد بگیرید و هر قالبی که در نظر دارید را بسازید.

آموزش ساخت قالب وردپرس با html و css
آموزش ساخت قالب وردپرس با html و css

آموزش طراحی قالب وردپرس صفر تا صد

در این دوره آموزشی که قسمت های آن نیز دائما در حال آپدیت شدن هست. به صورت کامل نحوه طراحی انواع قالب های سایت را در بستر وردپرس فرا می گیرید. در این دوره ما اقدام به ساخت پنج قالب می کنیم، از این رو شما کاملا به اصول قالب سازی مسلط خواهید شد و با تفاوت ها و چالش های مختلف نیز آشنا می شوید.

البته فراموش نکنید که قبل از شرکت در این دوره اقدام به مشاهده آموزش html css که لینک آن در ابتدای صفحه بود نیز کنید تا با اصول html css نیز آشنا بشوید.

به صورت کلی ما تمام دانش خود را در زمینه های مختلف طراحی سایت در قالب انجام پروژه های عملی به کار می گیریم.

سوالات متداول

آموزش طراحی قالب وردپرس آریا تهران شامل چیست؟

در مجموعه آموزش ساخت قالب وردپرس این صفحه شما میتوانید ساخت سایت روانشناسی، خبری، حرفه ای، فروشگاهی و یک قالب حرفه ای خارجی را یاد بگیرید و با راه های های ارائه شده در این صفحه میتوانید انواع قالب حرفه ای وردپرس را بسازید.

هزینه آموزش ساخت قالب وردپرس چقدر است؟

هزینه آموزش ساخت قالب وردپرس در آریا تهران باتوجه به تعداد جسات اموزشی و قالب های آموزش داده شده بسیار مناسب و منصفانه در نظر گرفته شده است و شما میتوانید حتی با فیلم آموزش ساخت قالب وردپرس رایگان که در این صفحه قرار داده شده است میتوانید روند ساخت قالب حرفه ای وردپرس را یاد بگیرید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

1 دیدگاه برای آموزش ساخت قالب در وردپرس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد جواد رمضان پور (خریدار محصول)

    من این محصول را خریداری کردم ولی لینک دانلود وجود ندارد کجا باید دانلود کنم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما داخل واتس اپ پیام بدید براتون لینک رو بفرستیم