دوره تست نفوذ وردپرس یکی از دوره های بسیار کاربردی در مجتمع فنی آریا تهران برای بالا بردن امنیت وب سایت های وردپرسی می باشد.

همانطور که می دانید امروزه اکثر وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند، و یکی از شائباتی که در مورد اکثر سایت های وردپرسی وجود دارد این است که سایت های وردپرسی دارای امنیت پایین هستند و به راحتی می توان به این سایت ها نفوذ کرد.

در دوره کاربردی تست نفوذ سایت های وردپرسی شما یاد می گیرید که با چه ترفند هایی امنیت این وب سایت ها را افزایش دهید.

تست نفوذ وردپرس

امروزه مبحث امنیت برای انواع وب سایت های ساخته شده به خصوص وب سایت های وردپرسی دارای اهمیت بسزایی است.

یکی از ویژگی های خوب سایت های وردپرسی وجود افزونه یا پلاگین های بسیار کاربردی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که به کمک برخی از این پلاگین ها که برای بالا بردن سطح امنیت وب سایت می توانند مفید و کاربردی باشند شما می توانید از آن ها استفاده نمایید.

افزونه های مثل افزونه امنیتی iThemes Security Pro یکی از پلاگین های بسیار قدرتمند وردپرس می باشد که برای بالا بردن سطح امنیت وب سایت شما می توانید از آن استفاده نمایید.

البته بخش دیگری از امنیت وب سایت باید در بخش برنامه نویسی Back-end یا برنامه نویسی سمت سرور ایجاد شود و شما باید با بهره گیری از امکانات زبان برنامه نویسی php سطح امنیت سرور و دیتابیس خود را تا حد زیادی افزایش دهید که در این خصوص و آشنایی بیشتر با این مبحث می توانید مقاله آموزش برنامه نویسی بک اند را مطالعه نمایید.

آموزش تست نفوذ سایت های وردپرسی

در دوره آموزشی تست نفوذ وب سایت های وردپرسی بحث امنیت وب سایت در چند بخش مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

ابتدا بحث امنیت خود سرور می باشد که در اولین قدم شما باید یک سرور قدرتمند و مورد اعتماد را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

سپس به کمک زبان برنامه نویسی php باید لایه های امنیتی مختلف برای سرور و دیتابیس خود ایجاد نمایید(نکته» در صورتی که با زبان برنامه نویسی php آشنا نیستید می توانید قبل از شرکت در کلاس آموزش تست نفوذ به سایت وردپرس در کلاس های دوره php شرکت نمایید.)

بعد از بالا بردن سطح امنیت سرور و بانک اطلاعاتی شما باید به سراغ بالا بردن سطح امنیت وردپرس بروید که در این خصوص هم آموزش های لازم به شما ارائه خواهد شد.

نکته مهم » نکته ی بسیار مهمی که در خصوص امنیت وب سایت ها وجود دارد این است که در دنیای اینترنت همواره حفره های امنیتی وجود دارد که وجود این حفره های امنیتی می توانید باعث نفوذ هکر ها شود، در مباحث امنیتی وجود بسیاری از این حفره های امنیتی را می توان مسدود کرد اما به صورت ۱۰۰ درصد نمی شود گفت که یک وب سایت از لحاظ امنیت ایمن شده است.

هزینه دوره تست نفوذ وردپرس

هزینه در نظر گرفته شده برای دوره آموزشی تست نفوذ وب سایت با توجه به تعداد ساعت تعیین شده برای هنر جو محاسبه می شود.

که تعداد ساعت مورد نیاز برای هنر جو پس از تعیین سطحی که توسط استاد مروبطه انجام می شود به شما اعلام خواهد شد و پس از تعیین سطح و در نظر گرفتن تعداد ساعت مورد نیاز جهت آموزش هزینه کلاس تست نفوذ وردپرس به شما اعلام خواهد شد.

توجه » در زمان تعیین سطح توسط استاد مربوطه ممکن است که شما به یکسری کلاس های پیش نیاز مانند دوره طراحی سایت و یا دوره آموزشی وردپرس نیاز داشته باشید، که قبل از شرکت در کلاس های تست نفوذ وب سایت ابتدا باید مباحث پیش نیاز آن را یاد بگیرید.

کلاس دوره تست نفوذ وردپرس

کلاس های دوره آموزشی تست نفوذ وردپرس به صورت کلاس های عمومی و خصوصی برگزار می شود، که شرط لازم برای برگزاری کلاس های عمومی این است که تعداد ثبت نام کننده ها باید به حد نصاب برسد.

در ضمن در کلاس های دوره آموزشی تست نفوذ وب سایت افراد علاقه مند به این دوره آموزشی می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین شرکت نمایند.

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید به صورت حضوری در این کلاس های آموزشی شرکت نمایید، و در صورتی که ساکن شهرستان هستید و یا به دلیل مشغله کاری امکان شرکت به صورت حضوری را ندارید می توانید به صورت آنلاین در کلاس های آموزش تست نفوذ وب سایت شرکت نمایید.

نکته » در صورتی که هیچگونه آشنایی اولیه با وب سایت های وردپرسی ندارید می توانید قبل از شرکت در دوره تست نفوذ به سایت فیلم های رایگان آموزش طراحی وب سایت را مشاهده نمایید.

سرفصل های دوره تست نفوذ وردپرس

سرفصل های تعیین شده توسط اسایتد مجتمع فنی آریا تهران برای دوره آموزشی تست نفوذ وب سایت به شرح زیر می باشد:

  • نصب و کانفیگ وردپرس
  • انتخاب پسورد ضد هک
  • نصب SSL بر روی هاست و دامین
  • تغییر پیشوند پیشفرض جداول وردپرس
  • مخفی کردن نام کاربری
  • تغییر نام کاربری
  • پسورد گذاری روی Wp-admin سایت
  • محدود سازی ورود
  • جلوگیری از حملات بروت فورس
  • تغییر مسیر لاگین پیشفرض وردپرس
  • بررسی سطح دسترسی ها در هاست ها
  • مخفی سازی ورژن وردپرس
  • بررسی CDN ها
  • نصب افزونه امنیتی iThemes Security Pro

پس از ارائه مباحث مطح شده در صورتی که که هنرجویان دوره تست نفوذ وب سایت را با موفقیت سپری نمایند می توانند در شرکت طراحی سایت تهران استخدام شوند.

تست نفوذ با php

یکی از تکنیک هایی که در دوره تست نفوذ سایت های وردپرسی یادیگری آن بسیار به شما کمک می کند تا سطح لایه های امنیتی وب سایت وردپرسی خود را افزایش دهید تسلط بر زبان برنامه نویسی قدرتمند php می باشد.

این زبان برنامه نویسی همانطور که می دانید یکی از زبان های قدرتمند سمت سرور است که خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز با php ساخته شده است، پس لازمه برطرف کردن مشکلات امنیتی وردپرس این است که شما به زبان php و کتابخانه های آن تسلط کافی را داشته باشید.

ضمنا شما با یادگیری php می توانید در دوره پلاگین نویسی وردپرس هم شرکت نمایید تا از این به بعد پلاگین های مورد نیاز سایت وردپرسی را خودتان بنویسید و از این طریق امنیت وب سایت وردپرسی خود را نیز افزایش دهید.

سئوالات متداول؟

دوره تست نفوذ وردپرس؟

دوره تست نفوذ سایت های وردپرسی شما را به صورت صفر تا صد با نحوه بالا بردن امنیت وب سایت های وردپرسی و جلوگیری از هک شدن سایت های وردپرسی آشنا خواهد کرد.

تست نفوذ چیست؟

تست نفوذ یعنی بررسی روش هایی که از نفوذ انواع هکر ها به وب سایت جلوگیری نماید، به زبان ساده تر یعنی شما بسیاری از حفره های امنیتی وب سایت خود را برطرف نمایید تا امنیت آن بالا برود و به راحتی نتوان آن را هک کرد.

تست نفوذ وردپرس؟

در این دوره آموزشی انواع روش های تست نفوذ به وب سایت های وردپرسی به شما آموزش داده خواهد شد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تست نفوذ وردپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.