اگر به دنبال دوره آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در تهران هستید، نگران نباشید. در دوره آموزش اکستنشن مژه از صفر تا صد آموزشگاه آریا تهران جدید ترین سبک و متد ها سالنی و بازارکاری را به صورت کامل و جامع آموزش می بینید.

قطعا یکی از مهمترین اهداف این دوره آموزشی، تربیت افرادی ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام مدل های اکستنشن مژه را با توجه به خواست و سلیقه مشتری دارند. به همین دلیل تمام ابزار و موارد این دوره آموزشی از طرف آموزشگاه در اختیار کارآموزان قرار می گیردو نیازی به هزینه مازاد برای یادگیری ندارید.

برای اطلاع از قیمت و زمان دوره ها، بخش ثبت نام را بررسی کرده و جهت ثبت نام دوره آموزش اکستنشن مژه فنی حرفه ای اقدام کنید. شما در بخش انتخاب زمان برگزاری دوره می توانید علاوه بر کلاس های حضوری، بصورت آنلاین نیز در کلاس های آموزش کاشت مژه شرکت کنید. برای اطمینان خاطر حتما بخش نظرات کارآموزان را نیز بررسی کنید.

در ادامه، با راهنمایی کاملی از معرفی دوره اموزش اکستنشن مژه از پایه ( اموزش اکستنشن مژه حرفه ای ) آشنا خواهید شد.

ما در مجموعه زیبایی آریا تهران ( بانولند) علاوه بر اکستنشن مژه سایر لاین های زیبایی مشابه مثل کاشت ناخن را نیز آموزش می دهیم. اگر در کنار یادگیری آموزش اکستنشن مژه به یادگیری کاشت ناخن نیز علاقه دارید، حتما برای کسب اطلاع از هزینه مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن با ما تماس بگیرید.

دوره آموزش اکستنشن مژه

همانطور که می دانید مژه ها، یکی از جذاب ترین اجزای صورت هستند که نما و زیبایی چشم ها و بصورت کلی صورت را چندین برابر می کنند. قطعا افرادی که به دنبال افزایش جذابیت چشمان خود هستید، اکستنشن مژه یک گزینه عالی برای آنها به شمار می رود. این فرآیند قطعا جذابیت و زیبایی چشمان شما را افزایش خواهد داد، اما ممکن است نیازمند یادگیری مهارت‌های خاصی باشد.

آموزش اکستنشن مژه به انگلیسی ( Eyelash extension training ) به معنای افزودن تارهای مژه مصنوعی از جنس مو به لایه های مژه طبیعی چشم های افراد می باشد که باعث پرپشتی و بلندی مژه ها می شود و زیبایی زیادتری به چشم هایتان می دهد. برای کسب اطلاعات بمی توانید مقاله اکستنشن مژه چیست را مطالعه کنید.

همانطور که می دانید چشم ها از آن دسته از حساس ترین و ظریف ترین اجزای صورت می باشند که به آلرژی و حساسیت ها واکنش نشان می دهند. برای اکستنشن موفق مژه باید تمام شرایط حساسیت آلرژی و محصول همچنین شیوه کار را در نظر داشت و کاملا اصولی عمل کرد.

با توجه به جنس اکستنشن های مژه و با رعایت مراقبت های لازمه، اکستنشن مژه می تواند به میزان ۲ ماه ماندگاری داشته باشد.

چرا اموزش کاشت مژه مجتمع فنی آریا تهران ؟

از مهمترین مزایای شرکت در دوره های ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادگیری زیر نظر مربیانی با سابقه چندین ساله خدمات کاشت و اکستنشن ناخن
  • شرایط پرداخت اقساطی
  • ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی قابل ترجمه و استعلام
  • پشتیبانی نامحدود ایجاد بستر کارورزی در محیط کار و یا ارتباط شما با سالن‌های آرایشی در صورت امکان
  • مشاوره رایگان سالن ناخن و مشتری یابی معرفی خوابگاه (مخصوص کارآموزان شهرستانی
  • ارائه جزوه های آموزشی و امکان استفاده از فیلم های آموزش اکستنشن مژه به زبان فارسی
اکستنشن مژه رنگی
اکستنشن مژه رنگی
اکستنشن مژه اسپایکی
اکستنشن مژه اسپایکی
اکستنشن مژه والیوم
اکستنشن مژه والیوم

مباحث کلی دوره آموزش کاشت مژه

در دوره آموزش کاشت مژه بصورت کلی به موارد زیر پرداخته خواهد شد. هرچند برای آگاهی کامل باید به قسمت سرفصل دوره سر بزنید.

  • آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
  • آموزش اکستنشن والیوم
  • آموزش اکستنشن مژه اسپایکی
  • آموزش کاشت مژه گربه ای
  • آموزش اکستنشن مژه عروسکی
  • آموزش اکستنشن مژه مدل کایلی
  • آموزش کاشت مژه هالیوودی
  • آموزش اکستنشن مژه هیبریدی
  • آموزش کاشت مژه هیدن
  • آموزش اکستنشن مژه رنگی
  • آموزش ترمیم اکستنشن مژه
  • و… ( برای اطلاع کامل به بخش سرفصل های دوره اکستنشن مژه سر بزنید)

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن کلاسیک (کاشت مژه مصنوعی کلاسیک) یعنی به هر کدام از مژه های طبیعی یک تار مصنوعی چسبانده می شود. اکستنشن کلاسیک (کاشت مژه کلاسیک طبیعی) کاملا ساده و طبیعی می باشد به این گونه که حجم اکستنشن متناسب با حجم مژه های شخص کاملا پر می شود و سایز و قد مژه در این صورت در این شیوه متناسب با فرم چشم و سلیقه افراد تغییر خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله مژه کلاسیک را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن والیوم

کاشت مژه والیوم یک تکنیک پیشرفته از اکستنشن مژه است که به شما امکان می‌ دهد مژه ‌های پر پشت و حجیم ‌تری داشته باشید. در این تکنیک، چند مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شوند، این باعث افزایش حجم و تراکم مژه ‌ها می‌ شود. به عبارت دیگر، به جای چسباندن یک مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی، در کاشت مژه والیوم چندین مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله کاشت مژه والیوم را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه اسپایکی

در تکنیک اکستنشن مژه اسپایکی می توان به اندازه دلخواه مژه ها را متراکم کرد. در روش اکستنشن مژه اسپایکی از مرحله فن سازی صرف نظر می شود و تار های مژه به شکل تار به تار روی مژه های طبیعی چسبانده می شوند. حدود ۲ تا ۴ هفته طول می کشد تا نتیجه کار کاملا دلخواه شما باشد. اکستنشن مژه اسپایکی نوعی اکستنشن سبک می باشد که از چسب کمی برای آن استفاده می شود و به همین دلیل آسیب کمتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاشت مژه اسپایکی را مطالعه کنید.

آموزش کاشت مژه گربه ای

کاشت مژه گربه ای یک مدل اکستنشن مژه پیچیده است. متخصصان کمی می باشند که می توانند اکستنشن مدل گربه ای را انجام دهند. در این نوع اکستنشن انتهای مژه گرد و کشیده می شود و ظاهری جذاب ایجاد می کند. اگر اکستنشن گربه ای به شکل اصولی انجام شود ظاهر فریبنده و درخشندگی دلفریبی را در چشمان شخص ایجاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاشت مژه گربه ای را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه عروسکی

با استفاده از این شیوه اکستنشن مژه (کاشت مژه عروسکی) افراد می توانند مژه های خود را بلند و زیبا کنند. همانطور که در بخشس بالا ذکر شد این مدل از کاشت مژه را مدل عروسکی (مدل مژه عروسکی) یا چشم عروسکی می نامند چرا که مدل مژه مشابه مژه های عروسکی می باشد. برای این شیوه، از مژه هایی با طول های گوناگون در کاشت مژه استفاده می شود. در نهایت فرم چشم های شما به شکلی می شود انگار از قبل بر روی مژه های خود ریمل زده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مدل مژه عروسکی را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه مدل کایلی

احتمال خیلی زیاد کایلی جنر را می شناسید، استایل کایلی یک متد جدید در زیبایی مژه های شما می باشد و مانند مدل مژه خود کایلی جنر می باشد با این تفاوت که در این استایل در بین مژه ها دیگر مژه های فن سازی شده کار نمی شود.

یکی از مهم ترین ویژگی کاشت مژه کایلی، استفاده از اکستنشن با سه اندازه متفاوت است. تارهای مژه در این تکنیک بهتر است طول ۶ تا ۱۴ میلیمتر داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مدل مژه کایلی را مطالعه کنید.

آموزش کاشت مژه هالیوودی

کاشت مژه هالیوودی یا مدل کیم کارداشیان ترکیبی از روش های کاشت اسپایکی و والیوم است. در این روش از مژه های بسیار بلندتر از مژه های طبیعی استفاده میشود. علاوه براین، در گوشه داخلی چشم باید تارهای کوتاه استفاده شود و حداقل ۳ تا ۴ سانت آخر خالی باشد. به عبارت دیگر، آخرین اکستنشن باید با گوشه داخلی چشم حدود ۳ تا ۴ سانتی متر فاصله داشته باشد.

نکته بسیار مهم بعدی اینکه، در این روش از فن هایی که شامل چند تار مژه متصل به هم هستند استفاده میشود.

آموزش اکستنشن مژه هیبریدی

در واقع کاشت مژه هیبریدی ترکیبی از کاشت مژ] کلاسیک و والیوم و مگاوالیوم است. در روش اکستنشن هیبریدی مژه انواع مختلف مژه با بی‌نظمی خاص روی خط مژه کاشت می‌شود و به همین دلیل جلوه فوق العاده زیبایی به چشم خواهد داد. نتیجه کار در این تکنیک مژه هایی با تراکم بالا و اندازه های متفاوت است و این بی‌نظمی و نامرتبی جزئی مژه‌ها، موجب طبیعی‌تر جلوه دادن مژه‌هایتان می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاشت مژه هیبریدی را مطالعه کنید.

آموزش کاشت مژه هیدن

اگر به دنبال چشم هایی با مژه های پر و بلند و طبیعی هستید، کاشت مژه هیدن یکی از بهترین گزینه ها است. در این روش مانند روش تار به تار، از گوشه خارجی چشم کار را با مژه های بلند شروع و آن را تا گوشه داخلی ادامه می دهید. برای گوشه های داخلی مژه های کوتاه تر را انتخاب کنید تا چشم ها کاملا طبیعی جلوه بکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاشت مژه هیدن را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه رنگی

برای آن دسته از افرادی که متفاوت بودن را ترجیح می دهند و دوست دارند چهره ای فانتزی و متفاوت داشته باشند، اکستنشن مژه رنگی گزینه ای مناسب خواهد بود.

تمام مراحل کار اکستنشن مژه رنگی مانند سایر آموزش های قبلی است، با این تفاوت که در این مدل اکستنشن از رنگ بندی مژه های موجود در کیت باید استفاده کنید. لذا کافیست کیت اکستنشن رنگی مژه را خریداری و بر اساس مدل مورد نظر، یکی از روش های بالا را انتخاب و اجرا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله اکستنشن مژه رنگی را مطالعه کنید.

آموزش ترمیم اکستنشن مژه

انجام مجدد اکستنشن مژه یا همان ترمیم آنها به معنی جایگزین کردن منظم یک پک کامل نیست. میزان ترمیم پیشنهاد شده در هر شیوه تقریبا ثابت می باشد و میزان ۵۰ درصد از یک پک کامل را باید اضافه کرد.. به همین علت هزینه ترمیم نسبت به هزینه جلسه اول کمتر می باشد. کاربرد ترمیم کاشت مژه، پر کردن هر گونه شکاف ناشی از ریزش در میان پک کامل می باشد و تا زمانی که قوانین لازمه را رعایت نمایید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ترمیم اکستنشن مژه را مطالعه کنید.

اکستنشن مژه کلاسیک
اکستنشن مژه کلاسیک
اکستنشن مژه کایلی
اکستنشن مژه کایلی
اکستنشن مژه هیبریدی
اکستنشن مژه هیبریدی

زیبایی پوست و درخشندگی آن همواره از جمله مواردی می باشد که اکثر افراد در پی آن هستند، اگر به دنبال راهکار های زیبایی برای درخشندگی و شفافی پوست خود هستید حتما به صفحه جدیدترین مقالات پوستی آریا تهران مراجعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه کجا برم

همانطور که می دانید در دنیای امروز، جلب زیبایی و جذابیت چشمان از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. یکی از راه‌های معتبر برای افزایش زیبایی چشمان، استفاده از اکستنشن مژه می‌باشد. به همین دلیل نیز علاقمندان به استفاده از خدمات زیبایی و اکستنشن و کاشت مژه در حال زیاد تر شدن است.

آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران با ارائه دوره‌های متنوع و کیفیت بالا، به یادگیری آموزش اکستنشن مژه فنی حرفه ای می‌پردازد. دوره ای که می تواند در مسیر مستقل شدن بسیاری بانوان به ایشان کمک کند.

بهترین انتخاب برای آموزش حرفه ای اکستنشن مژه آموزشگاه زیبایی آریا تهران (بانولند) می باشد که بهترین و تخصصی ترین و همچنین بروز ترین مطالب آموزشی در خصوص اکستنشن مژه را به شما آموزش خواهند داد.

آموزشگاه آریا تهران با سابقه‌ای موثر و تجربه برتر، به عنوان یک مراجع اصلی در زمینه آموزش اکستنشن مژه شناخته می‌شود. این آموزشگاه با تیمی مجرب و متخصص، افراد را با تکنیک‌های حرفه‌ ای نصب و مراقبت از انواع اکستنشن مژه همانند آموزش اکستنشن مژه مدل کلاسیک، والیوم، مگا والیوم، و …… آشنا می‌کند.

آموزش اکستنشن مژه سخته ؟

آموزش اکستنشن مژه سخته نی نی سایت، یکی از سوالات پر تکرار علاقمندان به این مهارت است.

در این خصوص باید گفت همچون هر مهارت دیگری، دوره اکستنشن مژه نیازمند تمرین، صبر و شناخت دقیق از تکنیک‌ها و اصول است. اگر به دنبال یادگیری این مهارت هستید، می توانید به بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران مراجعه نمایید همچنین توجه داشته باشید این دوره ممکن است مزایا و چالش‌های خود را داشته باشد.

کلاس اکستنشن مژه

کلاس های اکستنشن مژه در آموزشگاه کاشت مژه آریا تهران ( بانولند) به دو بخش عمومی و خصوصی تقسیم می شوند.

لازم به ذکر است که شما می توانید در هر دو نوع این کلاس بصورت حضوری و یا آنلاین شرکت کنید. در هر دو کلاس اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی و پیشرفته سرفصل های آموزش کاشت مژه با مدرک فنی حرفه ای، یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی، امکان داشتن زمان بیشتر برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس مطابق میل کارآموز جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس آموزش کاشت مژه خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی کاشت ناخن، حداقل ۵ نفر است.

نکته قابل توجه این است که دوره فعلی دوره جامع بوده و تمام سرفصل های دوره مبتدی و پیشرفته کاشت مژه را پوشش می دهد. این تخفیف بصورت محدود برای ان دوره در نظر گرفته شده است.

مشاوره تلفنی رایگان

دوره آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در تهران، طوری طراحی شده که کارآموزان محترم بعد از اتمام کلاس آموزش، با اعتماد به نفس بالا قادر خواهند بود در بازار کار مشغول شوند. آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای، مناسب با نیاز بازار کار پیش میرود و شما میتوانید برای ورود به بازار کار آماده شوید.

هزینه دوره آموزش کاشت مژه

یکی از سوالات پرتکراری که توسط بسیاری از هنرجویان و مشتریان از ما پرسیده می شود این است که هزینه دوره آموزش کاشت مژه با مدرک فنی حرفه ای چقدر است؟

همانطور که می دانید عوامل مختلفی در تعیین هزینه دوره آموزش کاشت مژه دخالت دارند که از جمله این عوامل می توان به محل آموزشگاه، تخصص اساتید، کیفیت دوره آموزشی، مدت زمان برگزاری کلاس، عمومی یا خصوصی بودن آموزش و… اشاره کرد.

به همین دلیل هزینه دوره آموزش اکستنشن مژه و نحوه ارائه این دوره آموزشی در بسیاری از مراکز متفاوت است و به همین دلیل نمی توان مبلغ مشخصی را برای این دوره تعیین نمود. اما در آریا تهران شعبه بانولند همه چیز شفاف است:

هزینه کلاس خصوصی آموزش اکستنشن مژه

هزینه کلاس خصوصی آموزش اکستنشن مژه، بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب سنجیده شده، و باتوجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره ی آموزش کاشت ناخن را برای آموزش جامع کامل مشخص می کند. علاوه بر آن، در صورت نیاز، دانشجو می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع اشکال و تمرین رزرو نماید.

برای ثبت نام و شرکت در بهترین کلاس اکستنشن مژه تهران با مناسب ترین هزینه با ما تماس بگیرید. هزینه کلاس اکستنشن مژه جامع بصورت خصوصی، ساعتی ۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی آموزش کاشت مژه

قیمت کلاس عمومی آموزش کاشت مژه جامع، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

هزینه دوره ی عمومی آموزش کاشت مژه جامع با مدرک فنی حرفه ای با ۵۰ درصد تخفیف : ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

ما در آموزشگاه کاشت مژه بانولند ( شعبه آریا تهران ) سعی کرده ایم همواره هزینه دوره کاشت مژه را همانند سایر دوره های مجموعه پایین تر از سایر مراکز در نظر بگیریم، چراکه هدف ما پرورش نیروی کار حرفه ای و متخصص در حوزه های مختلف می باشد.

برای دریافت تخفیف در هزینه دوره آموزش کاشت مژه فنی حرفه ای و انتخاب مناسب ترین دوره های آموزشی همین حالا با ما تماس بگیرید.

قابل توجه است که شما با شرایط خاص این امکان را دارید که دوره آموزشی کاشت مژه را بصورت رایگان سپری کنید. برای آشنایی با سرفصل های دوره آموزش کاشت مژه ادامه مطلب را مطالعه کنید.

سرفصل های دوره آموزش کاشت مژه

در دوره اموزش کاشت مژه برای افراد مبتدی تا پیشرفته سرفصل‌ های مختلفی ارائه می‌شود تا شما به صورت کامل با این مهارت آشنا شوید.

در ادامه، به برخی از سرفصل‌های مهم آموزش اکستنشن مژه اشاره خواهیم کرد. سرفصل های آموزش لیفت و اکستنشن مژه در آموزشگاه آریا تهران به شرح زیر می باشد:

هنرجو در این قسمت نحوه انتخاب مدل مناسب اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم های مشتری را می آموزد

شناخت بیماری های مژه

آشنایی با انواع مژه

چهره شناسی و رفع عیوب با پلان سازی و قرینه سازی

آشنایی با تمام مواد و ابزار ها و برندهای معتبر

روش های فن سازی و کاربرد آن در اکستنشن

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

آموزش اکستنشن نچرال

آموزش اکستنشن مژه والیوم

آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم

آموزش اکستنشن مژه روسی

آموزش اکستنشن مژه گربه ای

آموزش اکستنشن مژه عروسکی

آموزش اکستنشن مژه نیمه

آموزش اکستنشن مژه کایلی

آموزش اکستنشن مژه هالیوودی

آموزش اکستنشن مژه اسپایک

آموزش اکستنشن مژه خط چشمی

آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی

آموزش اکستنشن مژه سه یعدی ۳D

آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی

آموزش اکستنشن مژه خورشیدی

آموزش اکستنشن مژه اپن آیز

آموزش ترمیم بدون ریزش

آموزش ریمو هارد و سافت بدون ریزش

کاشت با دوام یک ماهه و اصول کار با چسب گیاهی و فیکساتور

۱۲ مدل کاشت موقت و هیدن

آموزش کاشت بیس ۱ و ۲

آموزش کاشت اتریشی

آموزش کاشت دابل اتریشی

آموزش کاشت گربه ای

آموزش کاشت عروسکی

آموزش کاشت آمبره

آموزش کاشت لاینری

آموزش کاشت لانه زنبوری

آموزش کاشت فیشر

آموزش کاشت کیم

آموزش کاشت کایلی

آموزش کاشت کاریتا

آموزش کاشت ترکیبی موقت و اکستنشن

آموزش تکنیک خط چشمی

آموزش تکنیک فولمگا والیوم

آموزش شکل سازی خلاقیتی با مژه

آموزش مدل سازی و اصلاح چشم ها

آموزش تکنیک کایلند و لانگ اند

آموزش تکنیک آمبره و سامبره

آموزش تکنیک ژورنالی پلک پایین

آموزش تکنیک انتقال تدریجی

آموزش تکنیک میرر، اکسترا و دوبل

آموزش کار با لاین ها مژه و انواع پرفکت لاین

آموزش رنگ آمیزی ریشه

شناخت ابزار و مواد و بهترین برند ها

شناخت آسیب ها و روش های اصولی

انواع لیفت تار به تار و…

گریم، قرینه سازی ، رفع عیوب به کم لیفت

اگر به دنبال به دنبال بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران و سرفصل های آن برای یادگیری و آموزش صفر تا صد اکستنشن مژه کلاسیک هستید، پس توصیه می کنم حتما سر فصل های مربوط به این دوره تخصصی را کاملا مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید علاوه بر کلیپ آموزش اکستنشن مژه شما می توانید جزوه کامل آموزش اکستنشن مژه را از تیم پشتیبانی آموزشگاه آریا تهران دریافت نمایید. شما می توانید نمونه آموزش های ما را در پیج آموزش اکستنشن مژه آریا تهران مشاهده نمایید. به دنبال سرچ های مثل آموزش اکستنشن مژه نی نی سایت نباشید. بهترین کار انتخاب معتبرترین آموزشگاه کاشت مژه است.

مدرک کاشت مژه

یکی از تمایز های آموزشگاه کاشت مژه آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و یکی از معتبرترین مراکز فنی حرفه ای در ایران می باشد. به همین دلیل کارآموزان در انتهای دوره علاوه بر مدرک داخلی آموزشگاه که در تمام مراکز خصوصی و داخلی ایران معتبر است، مدرک فنی حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه که یک مدرک بین المللی و قابل استعلام است را نیز دریافت می کنند.

لازم به ذکر است که شعبه زیبایی آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران (بانولند) هیچ خدماتی در خصوص ارائه مدارک جعلی و بی اساس دیگر ندارد.

هزینه مدرک فنی حرفه ای کاشت مژه

یکی از مهمترین سوالات علاقمندان به یادگیری کاشت و اکستنشن مژه بخصوص افرادی که قصد مهاجرت دارند این است که هزینه مدرک فنی حرفه ای کاشت مژه چقدر است؟

در بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای کاشت ناخن تهران به هیچ وجه نگران هزینه یادگیری کاشت مژه نباشید، چرا که، هزینه مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مژه برای کارآموزان مجتمع فنی آریا تهران بسیار ناچیز و دقیقا برابر نرخ مصوب شده سازمان فنی و حرفه ای می باشد. این مبلغ در حالی فعلی مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بوده که قطعا متناسب با شرایط و مصوبه های جدید سازمان فنی و حرفه ای تغییر خواهد کرد.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص مدرک کاشت مژه فنی حرفه ای حتما با شماره تماس های در سایت مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مژه یا همان آموزشگاه بانولند ارتباط برقرار کنید.

اگر به قصد مهاجرت در حال یادگیری و مهارت آموزش هستید حتما مقاله سرتیفیکیت بین المللی چیست و البته بهترین رشته ها برای مهاجرت را مطالعه کنید.

آموزش اکستنشن مژه در خانه

اگر به دنبال آموزش اکستنشن مژه در خانه و یا اموزش اکستنشن مژه رایگان هستید باید منتظر فیلم آموزشی اکستنشن مژه باشید. فیلم آموزش اکستنشن مژه در خانه به شما امکان می‌دهد تا به صورت خود آموز مهارت نصب و مراقبت از مژه‌ها را یاد بگیرید. اگر می‌خواهید در خانه به طور حرفه‌ ای اکستنشن مژه را انجام دهید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد.

علاقمندان به آموزش اکستنشن مژه در مشهد برای استفاده از آموزش اکستنشن مژه صفر تا صد و یادگیری آموزش کامل کاشت و اکستنشن مژه می توانند از خدمات آموزش آنلاین و یا فیلم آموزش کاشت مژه استفاده کنند.

در نهایت شما می توانید برای اطمینان از کیفیت تدریس این دوره فیلم آموزشی و نحوه اموزش اکستنشن مژه آموزشگاه آریا تهران را که به زودی در این بخش قرار می دهیم را مشاهده نمایید.

وسایل مورد نیاز برای آموزش اکستنشن مژه

همانطور که می دانید آموزش اکستنشن مژه نیازمند تجهیزات و ابزارهای خاصی است تا شما بتوانید به صورت کاملا حرفه‌ای مهارت را یاد بگیرید. در این بخش قصد داریم به بررسی لیست کاملی از وسایل مورد نیاز برای آموزش اکستنشن مژه بپردازیم:

  • پنس
  • ریموور اکستنشن مژه 
  • مژه در سایزهای مختلف
  • پد زیر چشم 
  • چسب کاغذی باریک برای زیر چشم 
  • چسب کاشت مژه 
  • سر ریمل 
  • فرچه‌های ریز
  • پد پاک کننده سنگ یشم
  • فن خشک‌کن
  • دسته‌های ریمل مینی
  • فرچه دو کاره 
  • موچین مخصوص مژه 
  • فرچه زاویه‌دار
  • بلند کننده مژه 
  • فرکن حرارتی مژه 
  •  پد تمیز کننده مژه 
  • پد چشم بدون لینت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات زیبایی توصیه می کنم همین حالا به صفحه مجله آرایشی و زیبایی مراجعه نمایید.

بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران هستید، ما دپارتمان زیبایی آموزشگاه آریا تهران یعنی بانولند را به شما معرفی می کنیم. در این دپارتمان همه چیز برای یادگیری و ورود شما به بازارا کار آماده است.

  • مدرک بین الملی
  • مدرسان با تجربه و حرفه ای
  • ابزار و تجهیرات به روز
  • متدهای سالنی و ژورنالی
  • پشتیبانی دائمی
  • و…

آموزشگاه آرایشگری آریا تهران به عنوان بهترین آرایشگاه زنانه تهران آماده پذیرش هنرجویان و مهارت آموزات عزیز از سراسر کشور است. در دوره آموزش اکستنشن مژه آموزشگاه آریا تهران شعبه بانولند به طور کامل از صفر تا صد با تمام مراحل روش‌های گوناگون اکستنشن و کاشت مژه آشنا خواهید شد.

توجه داشته باشید تمام برنامه‌های آموزشی این دوره به ورکشاپ برگزار می‌شود. به این معنی که دوره آموزشی صرفا به آموزش تئوری اکستنشن مژه خلاصه نشده و کارآموز زیر نظر مربیان حرفه‌‌ای، تمام مباحث را با تمرین و تکرار فرا می‌گیرد.

همچنین یکی از بزرگترین مزیت های ما برگزاری آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در تهران است. مدرکی قابل ترجمه و استعلام در تمام دنیا.

پیشنهاد ویژه: اگر به آرایشگاه و سالن داری علاقمند هستید، حتما در دوره مدیریت سالن زیبایی شرکت کنید تا با دغدغه های کمتری کار خود را شروع کنید.

دوره های مرتبط با کاشت مژه

برای کسب درآمد بیشتر و بدست آوردن اعتبار در حوزه تخصصی زیبایی، گذراندن دوره های مکمل دوره آموزش اکستنشن مژه به شما پیشنهاد می شود. آموزشگاه مژه آریا تهران این دوره ها را زیر نظر مدرسین مجرب و حرفه ای برگزار می کند.

  • آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو
  • آموزش تاتو و میکروپیگمینتیشن
  • آموزش گریم و میکاپ

سوالات متداول کاشت مژه

هزینه ی آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه آریا تهران چقدر می باشد؟

شما می توانید برای اطلاع از هزینه دوره های اکستنشن مژه در آموزشگاه آریا تهران با شماره های درج شده در بخش زیر تماس حاصل نمایید و با تیم پشتیبانی آریا تهران در ارتباط باشید.

ساعات آموزشی دوره تخصصی آموزش اکستنشن مژه چقدر می باشد؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل در خصوص این دوره آموزشی با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷  تماس حاصل نمایید.

آیا دوره آموزش اکستنشن مژه مدل کلاسیک مدرک دارد؟

بله شما می توانید بعد از گذارندن خدمات و آموزش تخصصی اکستنشن مژه و آموزش اکستنشن مژه موقت اقدام به دریافت آن از آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران کنید.

در طول دوره جزوه آموزش اکستنشن مژه نیز در اختیار ما قرار داده خواهد شد؟

بله. جزوه آموزش اکستنشن مژه اختصاصی مجموعه آموزشگاه زیبایی آریا تهران ( بانولند) در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران کجاست؟

قطعا بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران جایی است که علاوه بر دارا بودن مربی تخصصی، تجهیزات به روز، محیط آموزشگاهی مجهز، توانمندی ارائه مدرک بین المللی را داشته و کارآموزان خود را در راستای اشتغال یاری کنید. و ما فقط آموزشگاه آریا تهران را پیشنهاد می کنیم.

مدرک دوره کاشت مژه بین المللی است؟

کارآموزان پس از پایان دوره کاشت مژه، امکان دریافت مدرک بین الملی سازمان فنی حرفه ای و علاوه بر آن مدرم داخلی مجموعه را خواهند داشت.

بعد از این دوره می توانم وارد بازار کار شوم؟

بله. دوره بصورت کاملا بازار کاری و متناسب با نیاز سالن های زیبایی طراحی و تدوین شده. حتی برای کار در خارج از کشور.

آیا ابزار و وسایل کار در اختیار کارآموزان قرار می گیرد؟

بله. بسیاری از وسایل اصلی یادگیری دوره آموزش کاشت ناخن از طرف آموزشگاه در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

آموزش اکستنشن مژه سخته؟

اگر این مهارت تحت نظر یک مربی و تیم تخصصی آموزش داده شود. خیر. البته توجه داشته باشید یادگیری هر مهارتی نیازمند صبر، تلاش و پیگیر شما نیز هست.

درآمد کار اکستنشن مژه چطور است؟

با توجه به آنچه گفته شد، با افزایش تعداد متقاضیان این خدمت زیبایی، درآمد آن نیز خوب است.

در این دوره اکستنشن ابرو هم آموزش داده می شود؟

بله در همین دوره اکستنشن مژه، اکستنشن ابرو هم آموزش داده می شود.

کلاس خصوص اکستنشن مژه هم دارید؟

بله دوره خصوصی هم برای دوستان شاغل یا شرایط خاص برگزار میشود.

دوره های رفع اشکال هم داریم؟

بله رفع اشکال آموزشگاه گل گیس ویژه ورود به بازار کار است.

آیا با مدرک اکستنشن مژه می توان اقدام به تاسیس سالن کرد؟

خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه را بگذرانید.

من ساکن تهران نیستم. میتونم تو دوره های آموزشی شرکت کنم؟

بله. آموزشگاه مژه آریا تهران دوره های آموزشی را در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده نمایند.

جزوه آموزش کاشت مژه را دارید؟

در اتمام دوره اکستنشن مژه، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد.

بعد از گرفتن مدرک میتونم در آموزشگاه به عنوان کارآموز مشغول به کار بشم؟

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۹ اردیبهشت – فرد – 15 الی 19 (حضوری – آنلاین), ۲۳ اردیبهشت – فرد – 10 الی 14 (حضوری – آنلاین), ۱ خرداد – فرد – 15 الی 19 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

19 دیدگاه برای آموزش اکستنشن مژه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رستا پروایی

    برای شرکت تو دوره ها باید چه ابزار و وسایلی رو تهیه کنم ؟آیا شما در این باره راهنماییم میکنید ؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز بله کارشناسان ما تمام توضیحات دوره اموزشی و راهنمایی های لازم را انجام میدهند و تمامی ابزار و وسایل اموزشی از سوی اموزشگاه در اختیار شما قرار میگیرد

  2. سارا بابایی

    از آکادمی بانو لند ممنونم
    محیط کاملا تمیز و رفتارشون عالی بودن و از همه مهم تر استاد مونا شریف در لاین اکستنشن مژه عالی و پرفکت آموزش دادن در کل ممنونم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای شما کاراموزان عزیز است

  3. فاطمه

    آموزشگاه بسیار تمیز بود و پرسنل فوق العاده برخورد خوبی داشتند خانم شریف فوق العاده بسیار عالی تدریس کردند ممنونم از آموزشگاه و خانم مونا شریف که اینقدر عالی بودند.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز ممنونیم از این که مجموعه بانو لند رو انتخاب کرده اید و پرسنل میکوشد تا بهترین شرایط اموزشی را برای شما فراهم کند

  4. لیلی جاهد

    دوره اکستنشن مژه بسیار عالی و کاربردی ،استفاده از مواد عالی و تدریس استاد خانم مونا شریف و برخورد عالی پرسنل

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز مجموعه میکوشد تا همیشه با بهترین متریال بهترین اموزش را به کاراموزان عزیز ارائه دهد

  5. روژینا

    عالی بود اکستنشن مژه
    با استاد عزیزمون سرکار خانم مونا شریف
    همه وسایل رو در اختیارمون گذاشتن همه چی عالی بود با بهترین امکانات

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام فراهم کرذن بهترین شرایط اموزشی برای کاراموزان عزیز است

  6. مهساهاشمی

    شهریه مناسب و در اختیار قرار دادن وسایل یادگیری و استاد با تجربه و خوب و دریافت مدرک فنی حرفه ای از خصوصیات خوب این دوره و آموزشگاه بود و از این بابت تشکر میکنم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از این که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید و خورسندیم از این که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام ارائه بهترین اموزش ها با بهترین متریال است برای جلب رضایت شما دوستان است

  7. ناشناس

    دوره ی اکستنشن مژه با استاد بسیار خوب سرکار خانم مونا شریف بسیار آموزنده هست. نکات بسیار خوب و مهمی رو آموزش میدن . سرفصل های بسیار کاملی دارند. اکستنشن مژه دوره ی سخت و پر نکته ای هست اما با توضیحات ایشون واقعا به بهترین شکل میشه از پایه این هنر رو یاد گرفت

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید برای دوره اموزشیتون و خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای ارائه کاربردی ترین و کامل ترین اموزش ها است

  8. سارا بابایی

    از آکادمی بانو لند متشکرم
    دوره ی خیلی خوبی بود به شدت راضی بودم
    خیلی کاربردی و مفید برای ورود به بازار کار
    ممنونم ازتون

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که مجموعه اریا تهران را انتخاب کرده اند و مجموعه در تلاش است که با فراهم کردن بهترین شرایط بهترین اموزش را مناسب با بازار کار ارائه دهد

  9. منیره صیادی

    من دوره گروه ناخن رو تو این آموزشگاه گذروندم و واقعا راضی بودم الان هم میخوام دوره های اکستنشن مژه رو شرکت کنم و بی صبرانه منتظر شروع این دوره هستم …😌
    چون خدمات ناخن و مژه مکمل هم هستن و با این قیمت و شرایط استثنائی این فرصت و از دست نمیدم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدت شما دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اند و هدف مجموعه اموزش با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است

  10. شیدا

    دوره ی خیلی خوبی بود واقعا از لحاظ آموزش لوازم و تدریس بینظیر بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  11. شفیعی

    دوره جذابی و پرکاربرد هزینه خوب بود نسبت ب جاهای دیگ

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که مجموعه بانو لند را انتخاب کرده اید هدف مجموعه ام اموزش با بهترین کیفیت برای جلب رضایت شما است

  12. مارال نبهانی نژاد

    خوشحالم که برای آموزش مجموعه ی شما رو انتخاب کردم واقعا عالی بودید، حتما در دوره های کارورزی هم شرکت خواهم کرد

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسبی برای ارائه بهترین اموزش است

  13. تینا صالحی

    واقعا عالی هستید هرچی بگم کم گفتم ممنون از شما

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از شما دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  14. ثناعزیزی

    دوره دومی هست که بانو لند و انتخاب کردم و احساس کردم لاین مژه مکمل لاین ناخن هست . فرصت تخفیف و از دست ندادم 😉 و باز هم تمامی موارد کامل و جامع و به روز. ممنونم از آکادمی بانولند 🙏💞

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که میزبان شما بوده ایم و هدف جموعه ام فراهم کردن شرایطی مناسب برای ارائه اموزش به بهترین شکل ممکن است و خوشحالیم که رضایت داشته اید

  15. عاطفه نظری

    بسیاررر عالی بودن تشکر میکنم ازشون

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را نسبت به اموزشگاه اریا تهران بدهیم

  16. نسیم شهبانی

    از آکادمی بانو لند تشکر میکنم بابت این همه زحمت که تدریسشون بسیار بسیار عالی بود و پرسنل بسیار خوش برخورد حتما پیشنهاد میکنم برید اکادمیشون

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میباشد

  17. نفس صادقی

    سلام نفس هستم تو آموزشگاه آکادمی بانو لند شرکت کردم از کیفیت وتدریسشون راضی بودم خیلی ام راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران و اکادمی بانو لند را انتخاب کرده اید و خورسندیم از حسن انتخاب شما هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایطیمناسب برایب اموزش عالی و جلب رضایت شما است

  18. مهگل انصاری

    بسیار ممنونم از اموزشگاه با ارزش بانولند به خاطر کلاس های قیمت مناسب و با کیفیت
    من در کلاس مژه شرکت کردم به نسبت قیمت پایین کیفیت عالی بود و خیلی راضی یودم
    همه ی تجهیزات رو در اختیارمون گذاشتن و مدرک هم دریافت خواهیم کرد از دوره
    پیشنهاد میکنم حتما شرکت کنید در دوره مژه تا تخفیف داره

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه ما را انتخاب کرده اید خورسندیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب برای اموزش عالی است به امید دیدار مجدد شما

  19. فاطمه رضائی

    سلام من خیلی راضی بودم از آموزش قشنگشون عالی یاد دادن
    کیفیت عالی بسیار راضی بودم از اموزشگاه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و با تجربه برای ارائه بهترین اموزش است