اکستنشن مژه چیست

یکی از بهترین راه حل ها و گزینه ها برای داشتن مژه های پر پشت و زیبا، اکستنشن مژه می باشد، در آرایشگاه های ایران دو نوع اکستنشن مژه مورد استفاده قرار میگیرد که اکستنشن مژه موقت و اکستنشن مژه دائم می باشد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی و جامع در رابطه با اکستنشن مژه […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از بهترین راه حل ها و گزینه ها برای داشتن مژه های پر پشت و زیبا، اکستنشن مژه می باشد، در آرایشگاه های ایران دو نوع اکستنشن مژه مورد استفاده قرار میگیرد که اکستنشن مژه موقت و اکستنشن مژه دائم می باشد.

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و جامع در رابطه با اکستنشن مژه داشته باشیم باید بگوییم، اکستنشن مژه یکی از روش های جدید برای زیبا سازی چشمان می باشد که در آن افراد ماهر در این زمینه مژه های مصنوعی را طوری در میان مژه های طبیعی خانم ها قرار میدهند که زیبایی چشمان آن ها را صد برابر کرده و مژه ها را پر پشت تر و بلند تر نشان میدهد.

جهت داشتن مژه های پر راهکار های زیادی وجود دارد که از استفاده از ریمل های حجم دهنده گرفته تا سرم های تقویت مژه. اما امروزه اکستنشن مژه طرفداران زیادی پیدا کرده اما همانند هر شیوه دیگری دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه مطلب در با مفهوم اکستنشن مژه و انواع آن همچنین مزایا و معایب آن آشنا می شونید.

اگر به دنبال بهترین مجموعه فنی برای آموزش تخصصی و حرفه ای اکستنشن مژه با مدرک فنی و حرفه ای هستید، می توانید همین حالا به صفحه آموزش اکستنشن مژه مراجعه کنید.

 اکستنشن مژه چیست
اکستنشن مژه چیست

اکستنشن مژه چیست

در رابطه با پاسخ این سوال که اکستنشن مژه چیست؟ همانطور که بالاتر نیز گفته شد، اکستنشن مژه در واقع مژه های نیمه دائمی و مصنوعی هستند که به مژه های طبیعی افراد متصل می شود تا موجب بلندتر، پرپشت تر و تیره تر شدن آنها شود. این مژه های به صورت تکی به مژه های طبیعی با استفاده از چسب مخصوص اکستنشن چسبانده می شود. در خصوص چسب مخصوص اکستنشن لازم است بدانید این نوع چسب نیز نیمه دائمی می باشد.

به صورت کلی میتوان گفت اکستنشن مژه یک روش آرایشی جدید و به روز می باشد. این روش توسط متخصصان آرایش و زیبایی اجرا می‌ شود و از مواد مختلفی نظیر مژه‌ های مصنوعی، چسب مخصوص اکستنشن مژه و حتی مژه‌ های طبیعی برای انجام آن استفاده می شود.

اکستنشن مژه این امکان را به افراد میدهد تا بدون انجام آرایش چشم و یا استفاده از ریمل برای پر پشت کردن و یا بلند تر نشان دادن مژه ها چشمانی زیبا داشته باشند.

اکستنشن مژه یک فرآیند آرایشی است که به کمک مژه‌ های مصنوعی یا مواد خاص، طول و ضخامت مژه‌های طبیعی را افزایش می‌دهد. این فرآیند همواره به خانم‌ ها کمک می‌کند تا چشمانی باز و جذاب داشته باشند و به صورت کلی زیبایی چشمان را بیشتر کنند.

پوست و مراقبت از پوست از جمله موارد مهمی می باشد که باید تمام افراد برای سالم و شفاف نگه داشتن آن اقداماتی انجام دهند به همین منظور می توانید مقالات تخصصی و رایگان پوست آریا تهران را در صفحه جدیدترین مقالات پوستی مشاهده و مطالعه کنید.

انواع اکستنشن مژه

با توجه به گفته های بالا در رابطه با اینکه اکستنشن مژه چیست و چند نوع دارد میتوان گفت اکستنشن مژه در انواع مختلفی در آرایشگاه های ایران انجام میدهند. یکی از پر طرفدار ترین انواع اکستنشن مژه در ایران، اکستنشن مژه اسپایکی می باشد. در ادامه برای شما عزیزان به معرفی انواع اکستنشن مژه پرداخته ایم.

اکستنشن مژه نیاز به دارا بودن داشن و مهارت کافی در زمینه اصول کاشت مژه، انواع چسب های مورد نیاز و ضروری برای کاشت مژه و نحوه گذاشتن مژه ها به صورت تار به تار در میان مژه های طبیعی خود فرد می باشد.

مژه‌ های زیبا و جذاب همیشه جزء زیبایی طبیعی بانوان محسوب می‌ شوند. اگر چه مراقبت از مژه‌ های طبیعی بسیار مهم است، اما برخی اوقات ممکن است که به دنبال افزایش طول و ضخامت مژه‌ ها باشید. در چنین شرایطی، اکستنشن مژه می‌ تواند گزینه‌ ای عالی باشد. در این بخش، انواع اکستنشن مژه را برای شما قرار داده ایم و به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. انواع اکستنشن مژه به شرح زیر می باشد:

  • اکستنشن مژه کلاسیک
  • اکستنشن مژه اسپایکی
  • اکستنشن مژه گربه ای
  • اکستنشن مژه والیوم
  • اکستنشن مژه رنگی
  • اکستنشن هیبریدی
  • اکستنشن مژه خط چشمی (اکستنشن خط چشمی)
  • اکستنشن روسی

به صورت کلی میتوان گفت اکستنشن مژه در دو نوع موقت و دائم در آرایشگاه ها انجام می شود، اما هر یک از این انواع اکستنشن مژه دارای مدل های محبوب و پر طرفدار نیز می باشند که در ادامه به بررسی انواع کاشت مژه پرداخته ایم.

همچنین میتوانید در این بخش انواع اکستنشن مژه با عکس را نیز مشاهده نمایید:

اکستنشن مژه کلاسیک
اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک

یکی از قدیمی ترین و بهترین مدل های اکستنشن مژه و انواع مدل مژه اکستنشن در ایران، اکستنشن مژه کلاسیک می باشد. در این نوع اکستنشن مژه شما میتوانید سادگی و طبیعی بودن مژه ها را مشاهده نمایید. یکی از ویژگی های این نوع اکستنشن مژه این است که یک ردیف کوتاه روی مژه ها کاشته میشود و مژه کلاسیک ظاهری زیبا و نچرال را به چشمان افراد میدهد.

اکستنشن مژه اسپایکی
اکستنشن مژه اسپایکی

اکستنشن مژه اسپایکی

اسپایکی یکی دیگر از مدل های اکستنشن مژه می باشد که از طرفداران زیادی برخوردار است. در مدل اکستنشن مژه اسپایکی، مژه ها به صورت کوتاه و بلند و لا به لای یکدیگر قرار میگیرند و حالتی را ایجاد میکنند که چشم دارای مژه هایی با ابعاد بزرگ و کوچک می باشد.

لازم به ذکر است اکستنشن اسپایکی یک روش متفاوت‌ تری نسبت به سایر روش‌ های کاشت مژه می باشد که در آن تار های مژه مصنوعی به تک تک تار های طبیعی وصل می‌ شوند و مژه اسپایکی همواره مژه‌ ها را پر رنگ‌ تر و بلند تر جلوه می‌ دهند.

اکستنشن مژه گربه ای
اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه گربه ای

یکی از پرطرفدار ترین انواع مدل اکستنشن مژه در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی تهران، اکستنشن مژه گربه ای می باشد. اکستنشن مژه گربه ای همانطور که از نام آن پیداست چشم ها را کشیده تر نشان میدهد و افرادی که این نوع کاشت مژه را انجام میدهند دیگر نیازی به کشیدن خط چشم نخواهند داشت.

کاشت مژه گربه ای یکی از بهترین مدل های اکستنشن مژه در سال ۲۰۲۴ نیز می باشد که همواره به دلیل پر رنگ تر و پر حجم تر نشان دادن مژه های چشم از محبوبیت زیادی برخوردار است. به این نوع اکستنشن مژه در سالن های زیبایی مژه عروسکی نیز گفته میشود.

اکستنشن مژه والیوم
اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم

این نوع کاشت و اکستنشن مژه همواره مژه ها را با حجم بسیار بالایی نمایش میدهد و تفاوت آن با سایر مدل های کاشت مژه در این موضوع می باشد که روی هر یک از تار های مژه طبیعی، بیش از یک تار مژه مصنوعی قرار میگیرد و چشم ها را باز تر و مژه ها را پر رنگ تر نمایش میدهد. در واقع مژه والیوم را میتوانید برای مهمانی ها و مراسماتی مانند عروسی انتخاب نمایید.

اکستنشن مژه رنگی
اکستنشن مژه رنگی

اکستنشن مژه رنگی

یکی دیگر از انواع مژه اکستنشن محبوب، مژه های رنگی می باشد. اکستنشن مژه رنگی در طرح های مختلف و در رنگ های مختلفی برای هر یک از افراد قابل انجام می باشند. این مدل از کاشت مژه مناسب انواع مژه برای اکستنشن بوده و افراد میتوانند متناسب با سلیقه خود رنگ مژه مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

اکستنشن مژه هیبریدی

اکستنشن مژه هیبریدی یا همان اکستنشن مژه نا مرتب یکی از انواع دیگر مدل اکستنشن مژه طبیعی می باشد که از نظم و قانون خاصی پیروی نمیکند و به صورت نا منظم در میان مژه های طبیعی افراد کاشته می شود.

اکستنشن مژه خط چشمی

مژه های خط چشمی در واقع مژه هایی می باشند که از بالاترین محبوبیت در میان انواع مدل های کاشت مژه برخوردار هستند. این مدل اکستنشن مژه را میتوانید برای اینکه دیگر از لوازم ارایشی برای چشمانتان استفاده نکنید انتخاب نمایید.

کاشت مژه خط چشمی با استفاده از مژه های طبیعی امکان پذیر بوده و بهتر است برای کاشت مژه خط چشمی از مژه هایی با سایز های کوچکم تا سایز های متوسط استفاده نمایید.

اکستنشن مژه روسی
اکستنشن مژه روسی

اکستنشن مژه روسی

همانطور که میدانید، اصلی ترین کشور که اولین کشور که کاشت و اکستنشن مژه را ابداع کرد کشور روسیه بود. اکستنشن مژه روسی یکی از انواع مژه برای کاشت می باشد که در آن مژه ها به صورت تار به تار و لا به لای مژه های طبیعی افراد، از کوتاه به بلند کاشته میشوند.

به اکستنشن مژه روسی، کاشت مژه سنجابی نیز می گویند. که معمولا افرادی که پلک آن ها افتاده است این مدل را انتخاب می نمایند.

کاشت مژه دولاین چیست

کاشت مژه دو لاین به معنای گذاشتن مژه ها به صورت دو لایه ای می باشد. دو لاین یا همان ۲ line به معنای دو ردیف می باشد که در کاشت مژه یک اصطلاح بوده و به منظور دو ردیفی بودن مژه ها می باشد.

در این نوع کاشت مژه، مژه های مصنوعی یک ردیف در زیر مژه های طبیعی افراد و یک ردیف هم در بالای آن ها کنار یکدیگر قرار میگیرند. یکی از دلایل محبوبیت زیاد کاشت مژه دولاین این است که مژه ها را به صورت یکدست بلند و پر پست نمایش میدهد.

لازم به ذکر است در اکستنشن هیبریدی نیز میتوان از مدل دو لاین هم استفاده کرد، چرا که این مدل بدون نظم و به صورت ترکیبی روی مژه ها قرار میگیرد و میتوان آن را به صورت دولاین نیز استفاده نمود.

کاشت مژه دو لاین یکی از روش‌ های اکستنشن مژه و انواع مدل های اکستنشن مژه می باشد که در آن دو رشته مژه‌ای مصنوعی به مژه‌ های طبیعی یک به یک اضافه می‌ شوند. در این شیوه دو رشته مژه‌ های مصنوعی به هر مژه‌ طبیعی اضافه می‌ شوند تا ظاهری پر تراکم تر و جذاب‌ تر به مژه‌ ها ببخشد.

این روش از مدل های مژه اکستنشن به دلیل ایجاد حجم بیشتر و تاثیر زیبایی قوی‌ تر مژه‌ ها بسیار مورد ترجیح قرار گرفته است و معمولاً افراد متخصص در زمینه کاشت و اکستنشن مژه برای ایجاد نتیجه‌ ای طبیعی تر، مژه‌ های مصنوعی با مژه‌ های طبیعی به طور متناوب ترکیب می‌ شوند. این روش به دلیل ایجاد تمامیت و حجم در مژه‌ ها، مورد توجه خانم‌ هایی قرار می‌ گیرد که به دنبال جذابیت بیشتری در چهره خود هستند.

شما می توانید تمام مقالات آرایشی و زیبایی پوست را نیز در صفحه مجله آرایشی و زیبایی آریا تهران مطالعه نمایید. همچنین برای شرکت در یکی از دوره های درامدزای آریا تهران میتوانید در دوره کاشت ناخن ما شرکت نمایید و با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای در بازار مشغول به کار شوید.

فرق کاشت مژه و اکستنشن مژه چیست

در رابطه با پاسخ این سوال که فرق کاشت و اکستنشن مژه چیست؟ باید بگوییم کاشت مژه به صورت موقت می باشد و همچنین موادی که برای چسباندن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد نیز در کاشت متفاوت تر از اکستنشن می باشد.

یکی دیگر از تفاوت های اصلی کاشت مژه و اکستنشن مژه در این است که زمان ماندگاری کاشت مژه ۱۰ روز الی ۱۵ روز می باشد ولی مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه ۲۱ تا ۴۰ روز می باشد و پس از گذشت ۴۰ روز افراد میتوانند برای ترمیم اکستنشن مژه خود به سالن زیبایی مراجعه نمایند.

در دنیای امروزی زیبایی و جذابیت یکی از نکات مهم و مورد توجه بانوان می باشد. مژه‌ ها نیز از جمله عواملی هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند.

مژه های مصنوعی که در کاشت موقت مژه مورد استفاده قرار می گیرد کاملا قابل تشخیص هستند اما زمانی که اکستنشن انجام می دهید به راحتی قابل تشخیص نیستند و با مژه های خودتان چندان تفاوتی ندارند و به نوعی طبیعی تر از مژه های مصنوعی در کاشت هستند.

هرچه جنس مژه استفاده شده در اکستنشن مژه و یا کاشت مژه بهتر باشد، افراد کمتر قادر به متوجه شدن این موضوع خواهند شد که مژه های شما طبیعی نبوده و اکستنشن می باشد. از جمله سایر تفاوت های اکستنشن مژه با کاشت مژه عبارت اند از:

  • اکستنشن مژه به طور تار به تار بر روی مژه طبیعی متصل می شود ولی کاشت به صورت گروهی مژه های مصنوعی روی مژه های طبیعی قرار میگیرند.
  • میزان چسب مورد استفاده در اکستنشن مژه کمتر از کاشت موقت می باشد.
  • صدمه اکستنشن مژه به مژه طبیعی بسیار کمتر از کاشت موقت می باشد.
  • در نهایت اکستنشن مژه خیلی بهتر و طبیعی تر از کاشت موقت مژه می باشد.

لازم به ذکر است، با توجه به نوشته های موجود در بخش فرق کاشت و اکستنشن مژه نی نی سایت نیز میتوان گفت یکی دیگر از تفاوت های این دو روش قیمت آن می باشد. معمولا قیمت اکستنشن مژه دائم در مقایسه با کاشت مژه موقت بالاتر می باشد اما ظاهری طبیعی تر به مژه ها خواهد داد و میزان ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.

انواع تکنیک های اکستنشن مژه

اکستنشن مژه دارای تکنیک های مختلفی می باشد. هر یک از مدسان دوره های اکستنشن مژه و کاشت مژه تکنیک های مختلفی را برای انحام این کار به هنرجویان خود آموزش میدهند. در ادامه تعدادی از انواع تکنیک های اکستنشن مژه را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

اکستنشن مژه اسپایکی متدی می باشد که در این شیوه می توان به دلخواه مژه ها را پر پشت تر نشان داد. این متد به این گونه می باشد که در آن مژه ها به صورت بسته بر روی مژه های طبیعی با ضخامت های کم و سایز های دلخواه چسبانده می شوند.

همچنین با توجه به گفته های بالا، اکستنشن مژه والیوم یک تکنیک پیشرفته از اکستنشن مژه است که در آن چندین مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی اضافه می‌شوند. در واقع چندین رشته مژه‌های مصنوعی با هم ترکیب شده و به یک مژه طبیعی چسبانده می‌شوند. این روش باعث ایجاد حجم بیشتر و پر تراکمی در مژه‌ها می‌شود. به این تکنیک والیوم یا حجم‌ دهی مژه نیز می گویند. زیرا به دلیل ایجاد حجم در مژه‌ ها چشمان به شکلی متفاوت و جذاب‌ تر به نظر می‌ رسند.

همانطور که بالاتر برای شما عزیزان انواع اکستنشن مژه با توضیح را مورد بررسی قرار دادیم، اسم انواع اکستنشن مژه عبارت اند از:

  • مژه خط چشمی اسپایکی
  • کاشت مژه یک لاین
  • کاشت مژه دو لاین
  • مژه سه بعدی عروس
  • و…

در واقع میتوان گفت معنی اکستنشن مژه، پر پشت کردن و حجیم نشان دادن مژه های طبیعی با استفاده از مژه های مصنوعی می باشد.

تفاوت مژه اسپایکی و والیوم
تفاوت مژه اسپایکی و والیوم

تفاوت مژه اسپایکی و والیوم

در بخش های بالایی برای شما عزیزان هر یک از مدل های اکستنشن مژه اسپایکی و والیوم را به صورت جداگانه توضیح دادیم، یکی از اصلی ترین تفاوت مژه اسپایکی و والیوم این است که مژه های اسپایکی به صورت یک در میان به صورت کوتاه و بلند قرار میگیرند ولی در مدل والیوم مژه ها به صورت یکدست و بلند و پر پشت در کنار یکدیگر بین مژه های طبیعی هر فرد قرار میگیرند.

لازم به ذکر است، با توجه به نوشته های موجود در بخش بازار کار کاشت مژه نی نی سایت مشاهده میشود که یکی از حرفه هایی که برای بانوان بسایر درآمدزا می باشد، کاشت و اکستنشن مژه می باشد. شما عزیزان میتوانید با یادگیری انواع مدل مژه برای اکستنشن و همچنین گذراندن دوره های آموزش انواع افکت های اکستنشن مژه و دریافت مدرک این حرفه قادر به کسب درآمد بالا در سالن های زیبایی داشته باشید.

یکی از بهترین مدل ها، اکستنشن مژه خط چشمی و والیوم می باشد که همواره از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

لاین مژه چیست

در رابطه با پاسخ این سوال که لاین مژه چیست باید بگوییم در لاین مژه انواع سبک اکستنشن مژه وجود دارد. در واقع لاین مژه حرفه ی کاشت مژه و اکستنشن می باشد که در سالن های زیبایی و همچنین در آرایشگاه ها وجود دارد. شما عزیزان میتوانید در آموزشگاه آریا تهران انواع لاین مژه را با بهترین اساتید آموزش ببینید.

در این لاین میتوانید انواع سبک های اکستنشن مژه و اسم مدل های اکستنشن مژه و همچنین نحوه کار با وسایل کاشت مژه را به صورت جامع آموزش ببینید و در این حرفه مشغول به کار شوید.

بن مژه چیست

بن مژه یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین روش های پر پشت نشان دادن و همچنین حجیم نشان دادن مژه های طبیعی افراد می باشد. با توجه به نوشته های موجود در مزایا و معایب بن مژه نی نی سایت میتوانیم مشاهده کنیم که افراد تجربیات خود را در رابطه با بن مژه به اشتراک گذاشته اند.

بن مژه، مژه‌ هایی مصنوعی و نیمه‌ دائمی هستند که به مژه‌ های طبیعی فرد متصل می‌ شوند تا مژه‌ ها بلندتر، پرپشت‌ تر و تیره‌ تر به نظر برسند. این مژه‌ های مصنوعی به صورت تکی، به مژه‌ های طبیعی با کمک چسب مخصوص اکستنشن چسبانده می‌ شوند. چسب مخصوص اکستنشن مژه هم نیمه‌دائمی می باشد.

سوالات متداول

انواع اکستنشن مژه کدام اند؟

برخی از انواع اکستنشن مژه شامل: کستنشن مژه کلاسیک، اکستنشن مژه اسپایکی، اکستنشن مژه گربه ای، اکستنشن مژه والیوم، اکستنشن هیبریدی، اکستنشن مژه رنگی، اکستنشن روسی، اکستنشن مژه خط چشمی و ….. می باشد.

فرق کاشت مژه و اکستنشن مژه چیست؟

اگر اطلاعاتی در خصوص فرق کاشت مژه و اکستنشن مژه ندارید توصیه می کنم همین حالا مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

اکستنشن مژه اسپایکی چیست؟

اکستنشن مژه اسپایکی تکنیکی می باشد که در این روش می توان به دلخواه مژه ها را پر پشت تر نشان داد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مژه اسپایکی مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

چند نوع اکستنشن مژه داریم؟

به صورت کلی دو نوع اکستنشن دائم و موقت در ایران وجود دارد که هر یک دارای مدل های مختلفی می باشند که در مقاله تمامی آن ها را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

اکستنشن مژه چگونه انجام میشود؟

اکستنشن مژه توسط افرادی انجام میشود که دانش و مهارت کافی را در زمینه انواع مژه ها و وسایل کاشت مژه و همچنین نحوه استفاده از وسایل کاشت مژه دارا می باشند.

دوره بیسیک مژه چیست؟

دوره بیسیک مژه در واقع دوره آموزش مقدماتی کاشت و اکستنشن مژه می باشد. شما عزیزان میتوانید این دوره را در آموزشگاه آریا تهران به صورت جامع آموزش ببینید.