کاشت مژه گربه ای

اکستنشن مژه گربه ای نوعی از کاشت مژه است که پیچیدگی زیادی دارد و استایلیست های زیادی نیستند که بتوانند این روش را به خوبی پیادی سازی کنند. اکستنشن مژه گربه ای نوعی بسیار زیبا از کاشت مژه است که جذابیت بسیار زیادی دارد. اگر به اکستنشن مژه گربه ای علاقه مندید و به دنبال […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اکستنشن مژه گربه ای نوعی از کاشت مژه است که پیچیدگی زیادی دارد و استایلیست های زیادی نیستند که بتوانند این روش را به خوبی پیادی سازی کنند. اکستنشن مژه گربه ای نوعی بسیار زیبا از کاشت مژه است که جذابیت بسیار زیادی دارد. اگر به اکستنشن مژه گربه ای علاقه مندید و به دنبال کسب اطلاعات در این مورد می باشید ما در این مقاله انواع کاشت مژه گربه ای، اکستنشن مژه گربه ای و آموزش کاشت مژه گربه ای را مورد بررسی قرار می دهیم. 

اگر به یادگیری حرفه ای اکستنشن مژه گربه ای و انواع دیگر اکستنشن علاقه مندید به لینک اموزش اکستنشن مژه از پایه مراجعه کنید.

کاشت-مژه-گربه-ای
کاشت-مژه-گربه-ای

کاشت مژه گربه ای

کاشت مژه گربه ای یک مدل اکستنشن مژه پیچیده است. متخصصان کمی می باشند که می توانند اکستنشن مدل گربه ای را انجام دهند. در این نوع اکستنشن انتهای مژه گرد و کشیده می شود و ظاهری جذاب ایجاد می کند. اگر اکستنشن گربه ای به شکل اصولی انجام شود ظاهر فریبنده و درخشندگی دلفریبی را در چشمان شخص ایجاد می کند. اگر به دنبال آگاهی از کاشت مژه گربه ای نی نی سایت می باشید در این مقاله به طور کامل به این نوع اکستنشن می پردازیم. در ادامه مقاله انواع کاشت مژه گربه ای را توضیح می دهیم.

برای آشنایی با کاشت مژه مدل والیوم به کاشت مژه والیوم مراجعه کنید.

  • کاشت مژه کلاسیک گربه ای
  • کاشت مژه هیدن گربه ای
  • کاشت مژه گربه ای نچرال
  • کاشت مژه گربه ای بلند
  • کاشت مژه گربه ای پر
  • کاشت مژه گربه ای تک لاین
  • کاشت مژه گربه ای دو لاین
  • کاشت مژه گربه ای رنگی
  • کاشت مژه گربه ای طبیعی
  • کاشت مژه گربه ای کلاسیک
  • کاشت مژه گربه ای والیوم
  • کاشت مژه گربه ای هیدن
اکستنشن-مژه-گربه-ای
اکستنشن-مژه-گربه-ای

اکستنشن مژه گربه ای

چشم ها از مهمترین اجزای بدن در ظاهر فرد و زیبایی می باشد. به همین دلیل نوع آرایش چشمان اهمیت زیادی دارند. از بین مدل های متنوع اکستنشن مژه مدل گربه ای از تمام مدل ها زیباتر می باشد و طرفداران زیادی دارد. در اکستنشن گربه ای که شامل تارهای کوتاه مژه می باشد با حرکت به سمت گوشه چشم ها طول مژه ها بیشتر می شود. این نوع اکستنشن برای افرادی زیباتر است که چشمان گردی دارند و این نوع میکاپ می تواند هندسه چشمان آنها را متعادل نماید و شکلی کشیده تر به آنها ببخشد.

برای آشنایی و کسب اطلاعات جامع در مورد اکستنشن مژه مدل اسپایکی به لینک اکستنشن مژه اسپایکی چیست مراجعه کنید.

اگر مایلید چشمانی کشیده داشته باشید بهتر است از اکستنشن گربه ای استفاده کنید. اکستنشن گربه ای چشمان شما را جذاب تر، برق دار تر و بازیگوش نشان می دهد. اگر شما نیز علاقه دارید چشمان شما کشیده تر به نظر بیاید این نوع اکستنشن مناسب شماست. البته به شرطی که این نوع اکستنشن را به یک فرد متخصص بسپارید زیرا کاشت مژه گربه ای فرمی پیچیده و سخت دارد و افراد کمی می توانند این نوع کاشت مژه را با کیفیت بالا انجام دهند.

برای آشنایی با اکستنشن مژه مدل کلاسیک به لینک اکستنشن مژه کلاسیک چیست مراجعه کنید.

مدل اکستنشن مژه گربه ای

اجرای مدل اکستنشن مژه گربه ای توسط متخصص زیبایی شامل تکنیک های پیچیده ای می باشد که نیازمند تجربه است و استایلیست های کمی هستند که می توانند آن را انجام دهند. در این مدل گوشه بیرونی چشم تارهای بلندتری دارند و گرد می شود. اکستنشن باید به تدریج با گوشه بیرونی چشم افزایش یابد و در طول مژه دوباره به آخرین بخش گوشه بیرونی چشم که می رسد کاهش می یابد. تارهای کوتاه تر اکستنشن در گوشه داخلی چشم چسبانده می شود. مدل اکستنشن چشم گربته ای مدلی بسیار زیبا و ملیح است. اگر اکستنشن مژه را به درستی و طبق اصول انجام شود، جذابیت زیادی را به همراه دارد.

اگر قصد دارید با اکستنشن مژه عروسکی آشنا شوید و مراحل و انواع مدل آن را فرا بگیرید به لینک اکستنشن مژه عروسکی چیست مطالعه کنید.

آموزش-کاشت-مژه-گربه-ای
آموزش-کاشت-مژه-گربه-ای

آموزش کاشت مژه گربه ای

اکستنشن مژه چشم گربه ای دارای تکنیک های مختلفی است. استایل چشم گربه ای به روش های مختلفی اجرا می شود. این نوع اکستنشن می تواند به شکل کلاسیک و یا ۲ تا ۶ بعدی انجام شود. اکستنشن چشم گربه ای کلاسیک معمولا برای مشتریانی انجام می شود که مژه های ضعیف و کوتاهی دارند. اکستنشن مژه گربه ای از نوع حجم دهنده ۲ تا ۶ بعدی تراکم بیشتری دارند. برای اکستنشن مژه گربه ای حجم دهنده حتما با متخصص زیبایی مشورت کنید تا با مژه های طبیعی خودتان هماهنگ باشد، در غیر این صورت مژه های طبیعی شما آسیب می بیند.

انواع اکستنشن مژه گربه ای شامل موارد زیر است:

  • اکستنشن مژه والیوم گربه ای
  • اکستنشن مژه اسپایکی گربه ای
  • اکستنشن مژه کلاسیک گربه ای
  • اکستنشن مژه کایلی گربه ای
  • اکستنشن مژه گربه ای زنانه
  • اکستنشن مژه گربه ای دخترانه

اگر به یادگیری کاشت مژه چشم گربه ای علاقه دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که این مدل پیچیدگی های خاص خود را دارد و اگر تا به حال تجربه اکستنشن چشم گربه ای نداشته اید توصیه نمی شود اکستنشن مژه را از این مدل شروع کنید.

اگر نمی دانید در چه بازه های زمانی باید برای ترمیم مژه اقدام کنید به لینک زمان ترمیم اکستنشن مژه مراجعه کنید.

مراحل اجرای اکستنشن چشم گربه ای

ابتدا پلک ها و مژه های طبیعی فرد از هرگونه آلودگی و چربی پاک شده و شسته می شوند و مژه ها با پرایمر آماده می شوند. سپس پدهای مخصوص هیدروژل پایین چشم قرار می گیرند تا از چسبیدن خط مژه بالا و پایین جلوگیری کنند. بسته به تکنیکی که استایلیست اجرا می کند فن های اکستنشن مژه با مژه های طبیعی چسبانده می شوند. چسباندن اکستنشن ها از گوشه داخلی چشم شروع می شود و به سمت گوشیه بیرونی حرکت می کند. طول مژه ها می تواند بین ۸ تا ۱۴ میلیمتر باشد که به طول مژه های طبیعی مشتری بستگی دارد.

برای آشنایی به لوازم و وسایل کاشت مژه به لینک لوازم کاشت مژه مراجعه کنید.

نکات اجرای اکستنشن چشم گربه ای

راز زیبایی اکستنشن مدل چشم گربه ای در نحوه و تکنیک چیدمان تارهای مژه است. چیدمان خاص مژه ها در این حالت باعث شده این مدل نسبت به مدل کلاسیک و والیوم زیبایی بسیرا بیشتری داشته باشد. اگر قصد دارید اکستنشن مژه چشم گربه ای به بهترین نحو انجام شود باید نکات زیر را رعایت کنید.

برای آشنایی با اکستنشن مژه و انواع آن به لینک انواع اکستنشن مژه مراجعه کنید.

تارهای کوتاه اکستنشن مژه از گوشه چشم تا وسط پلک چسبانده می شود.

تارهای بلند اکستنشن از میانه پلک به گوشه بیرونی چشم کشیده می شوند. هنگامی که اکستنشن به گوشه بیرونی چشم می رسد طور تارها دوباره کاهش می یابد و گرد می شود.

بهترین جنس تار برای انجام مدل اکستنشن چشم گربه ای تارهای موی راسو، ابریشم و ترمه می باشد. در مدل چشم گربه ای طول تارهای اکستنشن بین ۶ تا ۱۴ میلیمتر و ضخامت تارهای بین ۰٫۰۳ تا ۰٫۱۵ میلیمتر است. خط مژه باید طوری به شکل ماهرانه نصب شود که حالت پلکانی پیدا نکند.

سوالات متداول

زمان اجرای اکستنشن مژه گربه ای چه قدر است؟

اکستنشن گربه ای با توجه به ظرافتی که دارد حداقل به یکساعت و نیم زمان احتیاج دارد.

اولین بار چه اکستنشنی انجام بدهم؟

بهتر است برای بار اول که با اکستنشن آشنایی ندارید مدل ساده اکستنشن مانند کلاسیک را انتخاب کنید تا تطابق آن با حالت چهره خود را بسنجید.

فر رنگ و حالت اکستنشن مژه را می توانیم انتخاب کنبم ؟

تمامی موارد مژه از قبیل رنگ و اکستنش مژه را می توانید شما به نسبت سلیقه خودتان انتخاب نمایید .