آموزش افتر افکت

آموزش افتر افکت ، در کلاس آموزش نرم افزار افتر افکت دانشجو بصورت گام به گام و از پایه مورد آموزش افتر افکت به صورت مقدماتی تا پیشرفته توسط بهترین اساتید فعال در این حوزه خواهد.

شما در این دوره مباحث کاملا فنی را از پایه و به سادگی فرامی گیرد

جهت کلی کلاس مبنی بر آموزش های اشتغال محور مربوط به این دوره می باشد.

در نهایت پس از اتمام دوره آموزش افترافکت در بهترین آموزشگاه افترافکت تهران یعنی آریا تهران اقدام به دریافت مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه و رسمی می نمایید.

دوره آموزش نرم افزار افتر افکت

همچنین باید بدانید که به علت اشتغال محور، پروژه محور و عملی بودن آموزش های ارائه شده در مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران بسیاری از دانشجویان ما پس از گذرادن این دوره در مراکز مختلف مربوط به حوزه جلوه های ویژه، انیمیشن سازی و … اشتغال به کار شده و یا در حال کار آموزش می باشد.

همچنین باید بدانید که خود آریا تهران نیز اقدام به کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان خود زمینه های مختلف در پایان هر دوره افتر افکت می کند.

بازار کار افتر افکت

اگر کنجکاو آن هستید که بدانید بازار کار نرم افزار افتر افکت چگونه است، می توانید بازار کار تمامی فیلم های تولید شده و همچنین بازی های و یا انیمیشن و بازی سازی و میکس و مونتاژ فیلم را با هم در نظر بگیرید.

بله نرم افزار افتر افکت در تمامی این زمینه های کاربرد به خصصوی دارد و یادگیری تخصصی آموزش افتر افکت می تواند دست شما را در انتخاب شغل باز بگذارد.

آموزش افترافکت در آموزشگاه افترافکت آریا تهران

البته واضح است که تمامی صنایع گفته شده تنها بخشی از بازار کار خود را به نرم افزار افتر افکت اختصاص می دهند

با این حال یادگیری مکمل نرم افزار افتر افکت یعنی نرم افزار پریمیر می تواند به صورت ۱۰۰ درصدی کلید ورود شما به بازار کار باشد.

شرکت در دوره آموزش پریمیر با تخفیف ویژه در آموزشگاه پریمیر آریا تهران

کلاس آموزش افتر افکت

آموزشگاه افتر افکت آریا تهران دو نوع کلاس آموزش افتر افکت بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی افتر افکت برگذار می کند

در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش افتر فکت یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد

اما مسلما در کلاس خصوص After Effects زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی افتر افکت حداقل ۳ نفر.

بهترین آموزشگاه افترافکت برای آموزش افترافکت

برگشت به بالا

قیمت آموزش افتر افکت

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه افتر افکت دو نوع کلاس خصوصی افتر افکت و عمومی نرم افزار افتر افکت برگزار می کند که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی افتر افکت

هزینه کلاس خصوصی افتر افکت بصورت ساعتی محاسبه می گردد

بدین صورت که ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب افتر افکت سنجیده می شود و با توجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره افتر افکت را مشخص می کند

که درصورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … را رزرو کند.

– هزینه ساعتی کلاس افتر افکت مقدماتی: ۲۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت کلاس عمومی افتر افکت

کلاس عمومی افتر افکت در آموزشگاه After Effects با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود

کلاس حضوری افتر افکت در دو بخش ” آموزش افتر افکت مقدماتی ” و ” آموزش افتر افکت پیشرفته ” برگزار می شود و قیمت هرکدام از کلاس های افتر افکت به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره مقدماتی افتر افکت: ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان

– هزینه دوره پیشرفته افتر افکت:۲٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان

کلاس افترافکت | دوره افترافکت

برگشت به بالا

مدرک دوره افتر افکت

آموزشگاه افتر افکت آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره افتر افکت بعد از گذراندن کامل دوره دو نوع مدرک معتبر افتر افکت قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای افتر افکت

– مدرک معتبر داخلی افتر افکت

در صورتی که بخواهید به کشور های خارجی مهاجرت داشته باشید و یا به سرعت جذب بازار کار شوید دریافت مدرک فنی و حرفه ای افتر افکت به شما پیشنهاد میشود. شما میتوانید با دریافت مدرک فنی و حرفه ای سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درامد از مهارت های کسب شده خود داشته باشید.

سرفصل های دوره افتر افکت

در لیست زیر اقدام به ارائه سرفصل ها و مباحث آموزشی کلاس افترافکت مقدماتی و پیشرفته در آموزشگاه افترافکت آریا تهران می کنیم.

۱- سرفصل افتر افکت مقدماتی

دوره آموزش افتر افکت

در بخش مقدماتی به توضیح نرم افزار و اینکه در پایان دوره آموزش افتر افکت به چه سطحی از نرم افزار میرسم میپردازیم. سر فصل افتر افکت مقدماتی تا حد نیاز مقدماتی انیمیشن(موشن گرافیک) و ویرایش ویدیو را یاد میگیریم

در این بخش قسمت های کلی نرم افزار را معرفی کرده و به صورت ساده در دوره افتر افکت یک پروژه اولیه خروجی میگیریم.

در این بخش مفهوم کلی کامپوزیشن(کومپوزیسیون) رو معرفی کرده و وارد کردن انواع فایل ها را کار میکنیم. در نهایت پروژه ای که به صورت کامل قدرت کامپوزیشن را نشان میدهد را انجام میدهیم.

در دوره افترافکت لایه های متفاوتی داریم که هر کدام کاربردهای بسیار مهمی دارند. در اینجا به انواع لایه ها میپردازیم و با کمک لایه ها سعی میکنیم پروژه های بسیار قوی تر انجام دهیم.

در انیمیشن مقدماتی کار با keyframe ها را یاد میگیرم و با محیط Graph Editor آشنا میشویم، این بخش یکی از بخش های جذاب دوره افتر افکت می باشد.

ما در این بخش با انواع مختلف افکت ها و اصول کاری آنها آشنا میشویم

در بخش سه بعدی مقدماتی در دوره افترافکت با لایه های سه بعدی و محیط سه بعدی نرم افزار آشنا میشویم، و آنچه که در بخش سه بعدی به عنوان پایه نیاز است را یاد میگیریم.

در بخش خروجی گرفتن کار ما با بیشتر با نرم افزار Adobe Media Encoder  است و در آنجا سعی می کنیم انواع فرمت های خروجی را یاد بگیریم و همچنین به تعادلی در کیفیت و حجم خروجی با نیازی که داریم برسیم.

در دوره آموزش افتر افکت اسکریپت ها و پلاگین های مختلفی هستند که بسیار سرعت ما را در کار افزایش میدهند. در این بخش به معرفی کلی آنها پرداخته و چند اسکریپت و پلاگین مهم از جمله newton 2 , duik , motion 2 , Animation Composer را کار میکنیم.

۲- سرفصل آموزش افتر افکت پیشرفته

آموزش نرم افزار افتر افکت


تایم لاین و لایه ها در افتر افکت نقش اصلی ویدیو را برعهده دارند و باید با تسلط بر این موضوع به ادامه کار پرداخت

لایه تکست به صورت جدا دارای امکانات بسیار زیادی میباشد و هر کدام در موارد متفاوتی به کار می آیند که باید از آنها شناخت داشت. در نهایت با شناخت این امکانات ما به تایپوگرافی تسلط کافی پیدا میکنیم

لایه شکل ها، دارای امکانات گسترده ای است و با دانستن رازهای آنها میتوان موشن گرافیک های بسیار بهتری درست کرد و در بسیاری از موارد از دوباره کاری پرهیز کرد

در بخش پیشرفته افتر افکت باید تسلط کافی بر روی کلیدهای میانبر پیدا کرد چرا که در پروژه های سنگین، بسیار به سرعت و دقت کار کمک میکنند

برای جلوه های ویژه شاید پایه ای ترین مسئله، کار با پرده سبز است که ما در این بخش به صورت کامل آن را پوشش میدهیم.

قدم بعدی جلوه های ویژه track camera  میباشد که با کمک آن فیلم را به دنیای سه بعدی برده و به کمک آن بسیاری از جلوه های ویژه را اضافه میکنیم

با داسنتن track camera هم اکنون فرصت آن پیش می آید که آبجکت های سه بعدی را به دنیای خود اضافه کنیم و شروع به متحرک سازی آن کنیم

بخش ذرات در جلوه های ویژه، بخش بسیار مهم و البته بسیار زیبا است. Trapcode با پلاگین هایی که در اختیار ما میگذارد، میتوانیم ذرات را به صورت گسترده ای به کار ببریم. در این بخش سعی میشود با این پلاگین به صورت کامل کار کرد.

برنامه نویسی یکی از بخش های تکمیل کننده ی افتر افکت میباشد و با کمک آن میتوان بسیاری از کارها را که به صورت عادی بسیار وقت گیر هستند را سریع انجام داد

یکی از بخش هایی که به ما در سرعت بخشیدن به پروژه و دید دادن به ما کمک میکند بخش پریست های افتر افکت میباشد که سعی میشود در حد لازم به آن اشاره شود

آموزش افتر افکت رایگان

یکی از خدماتی که در آموزشگاه آریا تهران به علاقه مندان به یادگیری افتر افکت ارائه میشود ارائه فیلم آموزش افتر افکت رایگان میباشد. در این صفحه نیز ما تعدادی فیلم آموزش افتر افکت رایگان را قرار خواهیم داد و شما میتوانید با استفاده از این فیلم های آموزشی کار با نرم افزار افتر افکت را یاد بگیرید و با محیط این نرم افزار آشنا شوید.

آموزش افتر افکت رایگان در سایت های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید با استفاده از انواع روش های آموزش افتر افکت رایگان به صورت فیلم و جزوه بر این نرم افزار مسلط شوید اما در آموزش افتر افکت رایگان آموزشگاه آریا تهران شما میتوانید از تجربه و تخصص برترین اساتید بهره مند شوید.

مهمترین ویژگی آموزش افتر افکت رایگان آریا تهران این است که میتوانید با نحوه تدریس اساتید آشنا شوید و در صورتی که از نحوه تدریس وی رضایت داشتید میتوانید برای خرید ادامه فیلم آموزش افتر افکت اقدام کنید.

مهمترین ویژگی آموزش افترافکت آموزشگاه آریا تهران این است که شما میتوانید در هر بخش از آموزش که سوالی دارید آن را در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید و پاسخ را در سریع ترین زمان از برترین اساتید دریافت کنید.

آموزش افترافکت رایگان را شما میتوانید در سایت های ایرانی و خارجی زیادی مشاهده کنید و در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید میتوانید این آموزش را از سایت های مرجع خارجی دریافت کنید.

یکی از سایت های ارائه دهنده آموزش افترافکت رایگان سایت یوتیوب میباشد اما در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط ندارید و میخواهید در زمان کوتاهتری به بخش های مختلف نرم افزار افترافکت مسلط شوید استفاده از آموزش افتر افکت رایگان آریا تهران بهترین گزینه برای شما عزیزان است.

اگر خواهان آموزش مبحث خاصی در نرم افزار افترافکت هستید و میخواهید در آموزش رایگان افترافکت برای شما عزیزان تدریس شود میتوانید در قسمت نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما تدریس این مباحث را در لیست کاری خود قرار دهند.

آموزش افتر افکت ۲۰۲۰

افتر افکت ۲۰۲۰ طرفداران بیشتری نسبت به سایر نسخه های این نرم افزار دارد که به دلیل قابلیت های یبشتر این نسخه از افتر افکت میباشد. به همین دلیل در آموزشگاه آریا تهران آموزش افتر افکت ۲۰۲۰ در برنامه کاری اساتید قرار دارد و در آموزشگاه با استفاده از این نسخه از نرم افزار تدریس انجام میشود.

در آموزش هایی که در این صفحه قرار خواهیم داد باتوجه به بیشترین درخواست کارآموزان آموزش افتر افکت ۲۰۲۰ رایگان را در لیست کاری خود قرار خواهیم داد و صفر تا صد کار با افتر افکت ۲۰۲۰ را به شما آموزش خواهیم داد. با تسلط به مباحث آموزش افتر افکت ۲۰۲۰ رایگان شما میتوانید به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد از این راه داشته باشید.

در آموزش افتر افکت ۲۰۲۰ رایگان شما میتوانید آشنایی با محیط این نرم افزار پیدا کرده و با قابلیت هایی که ابزار های مختلف این نرم افزار دارد آشنا شوید. اگر سوالی در هر بخش از آموزش افتر افکت ۲۰۲۰ رایگان دارید میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

آموزش افتر افکت برای اینستاگرام

یکی از بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار هایی که میتوانید استوری و پست اینستاگرام را با استفاده از قابلیت های آن ایجاد کنید نرم افزار افتر افکت میباشد.

آموزش افتر افکت برای اینستاگرام به عنوان یک دوره آموزشی مجزا در آموزشگاه ها مطرح میشود اما شما میتوانید برای آموزش افتر افکت برای اینستاگرام به صورت اختصاصی در کلاس های خصوصی آموزش افترافکت شرکت کنید و به صوورت پروژه محور تولید محتوا برای اینستاگرام را با این نرم افزار یاد بگیرید.

آموزش افتر افکت برای اینستاگرام این روز ها بازار گرمی دارد زیرا همان طور که میدانید کسب درآمد از اینستاگرام رو به رشد است و همه به دنبال روشی برای کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام هستند و تولید محتوا باکیفیت و حرفه ای میتواند شما را به اهداف تان در مدت زمان کوتاهتری نزدیک کند.

اگر شما هم میخواهید تحت آموزش افتر افکت برای اینستاگرام قرار گیرید و به صورت پروژه محور تولید محتوا باکیفیت و اختصاصی برای پیج های اینستاگرام داشته باشید میتوانید برای شرکت در کلاس افتر افکت با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آموزش افتر افکت اندروید

برای تدوین فیلم ها نرم افزار هایی هم برای موبایل وجود دارد و شما میتوانید بدون نیاز به نصب نرم افزار افتر افکت در سیستم کامپیوتری فیلم ها را تدوین و ویرایش کنید.

آموزش افتر افکت اندروید یکی دیگر از مباحث آموزشی در آموزشگاه آریا تهران میباشد که در این دوره آموزشی به شما یاد داده میشود چطور با استفاده از کمترین امکانات و صرفا با داشتن یک موبایل اندروید فیلم هایتان را درست کنید.

آموزش صفر تا صد افتر افکت شامل آموزش افتر افکت اندروید نیز میشود و شما میتوانید این مبحث آموزشی را به صورت جداگانه در کلاس های خصوصی آموزشگاه آریا تهران دریافت کنید.

آموزش پروژه محور افتر افکت با استفاده از کامپیوتر و یا گوشی به شما کمک میکند سریع تر وارد بازار کار شده و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

اگر سوالی در مورد آموزش افتر افکت اندروید دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

آموزش افتر افکت pdf

یکی از ویژگی های آموزش افترافکت در آموزشگاه آریا تهران این است که شما میتوانید فایل آموزش افتر افکت pdf را دریافت کنید و از این فایل برای تکمیل آموزش خود نهایت بهره را ببرید.

فایل آموزش افتر افکت pdf شامل نکات تدریس شده برای نرم افزار افتر افکت میباشد و شما با در اختیار داشتن این فایل آموزشی میتوانید بدون محدودیت نکات آموزشی را مرور کرده و به یک سطح حرفه ای در کار با نرم افزار افترافکت برسید.

اگر میخواهید فایل آموزش افتر افکت pdf را دریافت کنید میتوانید در بخش نظرات این صفحه ایمیل تان را ثبت کنید تا در اسرع وقت جامع ترین فایل آموزش افتر افکت pdf را برای شما ارسال کنیم.

با در اختیار داشتن این فایل آموزش افتر افکت pdf میتوانید مباحث را مرور کرده و در کار با نرم افزار افترافکت تسلط یابید.

آموزش افتر افکت مجتمع فنی تهران

آموزش افتر افکت مجتمع فنی تهران ، آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران ، تحت نظر سازمان فنی حرفه ای ، با برگزاری دوره های مختلف گرافیک و انیمیشن از جمله آموزش کاربردی و عملی نرم افزار افتر افکت ، علاقه مندان به این نرم افزار کاربردی را با آموزه عملی و پروژه مجور مهیای ورود به بازار کار می کند.

آموزشگاه افتر افکت آریا تهران ، بهترین دوره افترافکت را در تهران برگزار میکند و زمینه ورود شما را به بازار کار فراهم میکند.

آموزش افتر افکت غرب تهران

آموزش افتر افکت غرب تهران ، در صورتی که شما عزیزان ساکن مناطق مختلف در غرب تهران هستید می توانید به شعبه مرکزی آموزشگاه افتر افکت در غرب تهران مراجعه نمایید.

که آدرس شعبه مرکزی آموزشگاه افتر افکت در غرب تهران در سایت آموزشگاه گرافیک و کامپیوتر آریا تهران درج شده است.

و همکاران ما در تمام روز های هفته ، پاسخگوی شما عزیزان هستند تا در صورتی که قصد شرکت در کلاس های آموزش افتر افکت را دارید در این زمینه به شما مشاوره رایگان ارائه دهند.

آموزشگاه افتر افکت آریا تهران با ایجاد شعبات متعدد در اقسا نقاط شهر تهران پذیرای علاقه مندان به این دوره پروژه محور می باشد.

شما می توانید با شعبات متعدد این آموزشگاه از جمله آموزش افتر افکت صادقیه ، آموزش افتر افکت ستارخان ، آموزش افتر افکت نواب ، آموزش افتر افکت سعادت آباد و آموزش افتر افکت انقلاب ، مراجعه نمایید.

بهترین سایت آموزش افترافکت

در صورتی که به دنبال بهترین سایت آموزش افتر افکت هستید ، می توانید به وب سایت آموزشگاه گرافیک و انیمیشن آریا تهران مراجعه نمایید و با استفاده از مقالات آموزشی که در زمینه کاربرد های مختلف نرم افزار افتر افکت ارائه شده است استفاده نمایید.

سایت آریا تهران با ارائه فیلم های آموزشی رایگان و بالا بودن سطح کیفیت آموزش افترافکت و کسب رضایت نزدیک به صد درصد کارآموزان توانسته عنوان بهترین سایت آموزش افتر افکت را به خود اختصاص دهد. شما میتوانید با شرکت در کلاس های آموزش افترافکت بهترین سایت آموزش افتر افکت و دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و یا از مزایای این مدرک برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید. شما میتوانید برایی اطلاع از شرایط دوره افتر افکت با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

رضایت کارآموزان دوره افترافکت

در این قسمت لینک دسترسی به آموزش های رایگان نرم افزار افتر افکت را برای شما قرار داده ایم.

کاربرد های نرم افزار افتر افکت

مقایسه افتر و پریمیر

روش خروجی گرفتن در افتر افکت

سوالات متداول

آموزش افتر افکت بازار کار شامل چه مباحثی است؟

در آموزشگاه آریا تهران سرفصل های آموزش افترافکت شامل سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و تمرکز اساتید ما تدریس نکاتی است که نیاز بازار کار میباشد. به این ترتیب شما میتوانید مطمئن باشید که در این دوره آموزشی برای ورود به بازار کار آماده میشوید و میتوانید از مهارت های آموخته خود کسب درآمد بالایی داشته باشید.

هزینه آموزش افترافکت چقدر است؟

در آموزشگاه آریا تهران بر اساس نوع آموزشی که انتخاب میکنید هزینه آموزش افتر افکت متفاوت خواهد بود اما به طور کلی این هزینه برای کلاس های عمومی و خصوصی مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد. برای اطلاع از قیمت آموزش افتر افکت میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

1 ماه و نیم

مهارت پیش نیاز

کاربر عمومی رایانه شغلی یا ICDL درجه ۲

نوع دوره

مقدماتی, پیشرفته, جامع (مقدماتی و پیشرفته)

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

کد استاندارد

۲۵۱۳-۵۳-۱۳۰-۱

مشاغل مربوط

با مشاغلی از قبیل طراحان تصاویر متحرک، فیلمسازان، شرکت های تبلیغاتی و … می باشد

موضوع

,

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ فروردین – فقط دوشنبه – 17 الی 19 (حضوری – آنلاین), ۱۰ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 13 الی 15 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

حمید رضا مهرانفر, زهرا کلیچ, سارا کاظمی پور

16 دیدگاه برای دوره آموزش افتر افکت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس

    سلام
    با تشکر از استاد کاظمی عزیز که بسیار عالی دوره افتر افکت مقدماتی و پیشرفته را تدریس کردند و با صبوری به سوالات هنرجویان پاسخ می دهند واقعا مباحث فراوان و کاربردی در این دوره اموزش داده شد. هزینه کلاس هم نسبت به آموزشگاه های دیگه مناسب تر است.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و هدف اموزشگاه ام استفاده از اساتید مجرب برای ارائه بهترین اموزش به کاراموزان عزیز است

  2. مریم السادات رزازهاشمی

    سلام ودرود
    فوق العاده کلاس عالی بود به همه توصیه میکنم شرکت کنند دردوره افترافکت

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که رضایت داشته اید

  3. دریا

    هزینه‌ی به صرفه و آموزش عالی🤌
    مسیرش هم نه تنها بی‌آرتی‌خور هست بلکه دو دقیقه با ایستگاه متروی توحید فاصله داره و برای کسایی که با حمل‌و‌نقل عمومی رفت‌و‌آمد می‌کنن عالیه.
    با تشکر

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید از شرکت در دوره به امید دیدار مجدد شما

  4. دریا

    استاد کاملا به درس مسلط هستند و مطالب مفیدی را آموزش می‌دهند. همچنین هزینه‌ی دوره به نسبت بقیه‌ی شعبات فنی حرفه‌ای بشدت به صرفه‌تر است.
    با تشکر از آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف اموزشگاه بالاترین کیفیت اموزش با پایین ترین قیمت است

  5. مريم السادات رزازهاشمي

    بهترین مرکز آموزشی بود که باهش آشنا شدم اساتید عالی بخصوص خانم کاظمی که باحوصله تدریس میکنند ایرادات واشکالاتو برطرف میکنند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  6. ابوالفضل اشرفی مهابادی

    دوره عالی ای بود
    بهترین مرکز آموزشی ای بود که اومدم
    تدریس عالی بود
    کیفیت کلاس عالی و کم هزینه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنون از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  7. عباس شعبانی

    دوره بسیار عالی بود
    استاد کاظمی با حوصله تدریس کردن و تمامی سوالاتمان را پاسخ دادن، حتی سوالاتی که در دوره پیشرفته تدریس میشود. و با مطالبی که گفته شده در کلاس میتوان پروژه های بروزی را انجام داد.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و راضی بوده اید و نظرتون باعث دلگرمی مجموعه است به امید دیدار مجدد شما

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و راضی بوده اید باعث دلگرمی مجموعه است به امید دیدار مجدد شما

  8. مینانصر

    سلام خسته نباشید
    من برای ادیت گزارش خبری و ساخت گزارشات سیاسی خبری کوتاه میخاهم بیایم این دوره را بگذرانم ولی نه از فتوشاپ و نه پریمیر سردر میاورم.اطلاعات و کارم درباره لبتاب محدود به همان تایپ و کمی ویراستاری و ورد است.الان به نظرتان باید پیش نیازی برای اموزش افتراکت بگذرانم؟……

    • ترکیان

      سلام
      شما باید پریمیر بگذرونید و اگر ویرایش عکس میخواهید انجام بدید باید دوره فتوشاپ بگذرونید

  9. Arash

    سلام خسته نباشید ببخشید واسه شروع دوره افترافکت باید دوره فتوشاپ مقدماتی و پیریمیر رو بگذرونیم؟و اینکه افتر افکت به چه مشخصات سیستمی نیاز داره؟؟

    • aryatehran_r

      سلام. خیر نیازی نیست. اما اگر قراره کار حرفه ای انجام بدید خوبه که دوره فتوشاپ و دوره ایلوستریتور رو بگذرونید.
      برای افترافکت باید ببینید تا چه حد حرفه ای قراره کار انجام بدید. کف سیستم مورد نیاز شما گرافیک ۲٫۸ / رم ۱۲/ سی پی یو cori7

  10. آیدین

    من نمیدونم سطحم مناسب برای مقدماتی هست یا پیشرفته
    خودم افتر افکتو یادگرفتم وو الان تا حدودی باهاش کار میکنم و یه سری کلیپ ادیت میکنم ولی در حد نرم افزار پریمیر نه افتر افکت
    میشه راهنمایی کنید کدوم کلاس مناسبه منه؟

    • مهدی شجاعی

      سلام وقتتون بخیر، سطح شما باید توسط استاد مربوطه تعیین بشه، شما می تونید با هماهنگی قبلی به آموزشگاه مراجعه نمایید و با استاد مربوطه در این زمینه مشورت نمایید

  11. sh

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من چنتا از بهترین پلاگین ها رو برای موشن گرافیک در افتر افکت میخواستم و همین طور آموزش نصب آن
    میشه لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

    • ترکیان

      سلام
      به صورت خصوصی داریم ساعتی ۷۰

  12. ساسان

    بهداشت آموزشگاه در زمان کرونا بسیار خوب بود از مدیریت بابت دستکش و ژل ضد عفونی کننده که گذاشته بودن تشکر فراوان دارم

  13. عرفان

    تا امروز که همه چی عالی بوده فقط پزیرایی مثل جلسه های اول به جای بیسکویت کیک باشه بهتره

  14. دریا

    فوق العاده عالی و کم هزینه و استاد مسلط به نرم افزار و محیط خیلی آرام و تمیز

  15. وحید

    خوب با کیفیت و کم هزینه

  16. پورعبادی

    با استادی کاملا مسلط کلاس برگذار شد و خدا رو شکر تا این جلسه همه چی عالی بوده