دوره آموزش پلاگین نویسی وردپرس

آموزش پلاگین نویسی وردپرس در مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر اساتید برجسته و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی و شرکتی برگزار می شود.

همانطور که شما با مفهوم افزونه یا Plugin در سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا هستید و می دانید که در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه ها یکسری قابلیت ها و امکانات را به سایت وردپرسی ما اضافه می کنند.

اما در این افزونه ها علی رغم امکاناتی که به وب سایت ما اضافه می کنند هر کدام دارای حجم متفاوتی هستند و برخی از آن ها ممکن است که یکسری مشکلات فنی را برای وب سایت ما بوجود آورد.

مثلا برخی از آن ها ممکن است که موجب کندی سرعت سایت های وردپرسی شوند، پس در بسیاری از مواقع طراحان وب سایت های وردپرسی به خصوص آن هایی که قصد عملیات سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی را دارند به این فکر می کنند که برای کاهش سرعت سایت خودشان برخی از پلاگین های مورد نیاز وب سایت را به صورت اختصاصی طراحی نمایند، به همین دلیل است که در دوره پلاگین نویسی وردپرس شما یاد می گیرید که افزونه های مورد نیاز وب سایت خود را طراحی و پیاده سازی نمایید.

کلاس دوره پلاگین نویسی وردپرس

د رمجتمع فنی آریا تهران کلاس های خصوصی و عمومی دوره آموزشی افزونه نویسی برای وردپرس برگزار می شود، کلاس های عمومی که قواعد برگزاری آن به این صورت است که تعداد ثبت نام کنندگان باید به حد نصاب برسد و کلاس های خصوص هم که با یک یا دو نفر از هنر جویان ثبت نام کننده می تواند برگزار شود.

هزینه آموزش پلاگین نویسی وردپرس

هزینه در نظر گرفته شده برای کلاس های افزونه نویسی در وردپرس پس از تعیین سطح انجام شده توسط استاد مربوطه و پس از در نظر گرفتن تعداد ساعت مورد نیاز به شما اعلام خواهد شد.

تعیین سطح به این منظور انجام می شود که اموزش پلاگین نویسی در وردپرس نیازمند این است که شما به زبان برنامه نویسی php تسلط کافی را داشته باشید، پس به همین دلیل اگر تسلط و آشنایی کافی را با زبان php ندارید بهتر است که ابتدا یک کلاس آموزشی php برای شما گذاشته شود سپس به سراغ مبحث برنامه نویسی پلاگین وردپرس بروید.

مدرک دوره پلاگین نویسی وردپرس

برای خود دوره آموزش افزونه نویسی وردپرس به زبان فارسی مدرکی اختصاص داده نمی شود، اما اگر شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنایی و تسلط کامل را دارید که معمولا افرادی که قصد یادگیری پلاگین نویسی برای وردپرس را دارند قاعدتا باید با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنایی کامل را داشته باشند، می توانید پس از گذراندن دوره پلاگین نویسی در وردپرس در آزمون فنی و حرفه ای وردپرس شرکت نمایید و مدرک فنی و حرفه ای وردپرس را اخذ نمایید.

دوره ی آموزش صفر تا صد افزونه نویسی وردپرس

در دوره آموزش افزونه نویسی وردپرس و یا دوره افزونه نویسی وردپرس همانطور که گفته شد شما ابتدا توسط استاد مربوطه تعیین سطح می شوید تا میزان آشنایی شما با زبان php و مباحث شی گرایی و آموزش برنامه نویسی بک اند مشخص شود.

سپس تعداد ساعت مشخصی برای شما تعیین خواهد شد تا شما به صورت صفر تا صد آموزش افزونه نویسی وردپرس به زبان فارسی را یاد بگیرید.

توجه » در صورتی که شما به زبان برنامه نویسی php تسلط و آشنایی ندارید می توانید در دوره php آموزشگاه آریا تهران شرکت نمایید.

پلاگین نویسی وردپرس چیست

در کلاس های آموزش پلاگین نویسی در وردپرس سعی شده است که به افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی آموزش داده شود که بتوانند افزونه های مورد نیاز وب سایت خود را با بهره گیری از زبان برنامه نویسی قدرتمند php خودشان پیاده سازی نمایند.

برنامه نویسی افزونه وردپرس به شما کمک می کند که دیگر به پلاگین های آماده وردپرسی کاملا بی نیاز شوید و این مورد قطعا در افزایش سرعت وب سایت و همچنین بهینه سازی سرعت سایت شما تاثیر گذار خواهد بود.

افزونه هایی مانند افزونه وبلاگ نویسی وردپرس و همچنین افزونه ثبت نام کاربران وردپرسی از جمله افزونه هایی هستند که شما می توانید با یادگیری مهارت پلاگین نویسی وردپرس خودتان به صورت اختصاصی در وب سایت پیاده سازی نمایید.

توجه » قبل از یادگیری دوره آموزشی پلاگین نویسی وردپرس اگر به سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا نیستید می توانید در دوره آموزشی وردپرس شرکت نمایید.

پکیج آموزش افزونه نویسی وردپرس

شما می توانید با برقراری ارتباط با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران فیلم آموزش پلاگین نویسی وردپرس را بدون نیاز به شرکت در کلاس های حضوری این آموزشگاه خریداری نمایید.

آموزش رایگان پلاگین نویسی وردپرس

اگر علاقه مند هستید که به صورت رایگان با مباحث افزونه نویسی وردپرس و یا اموزش پلاگین نویسی وردپرس آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش طراحی وب سایت مراجعه نمایید و در این صفحه فیلم های آموزشی رایگان وردپرس را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » شرکت در دوره طراحی سایت و یادگیری مباحث و مسیر یادگیری طراحی سایت به صورت تخصصی و از سطح پایه تا پیشرفته

کتاب آموزش پلاگین نویسی وردپرس

به طور کلی یادگیری مهارت هایی مثل اموزش افزونه نویسی وردپرس مستلزم این است که شما به صورت عملی اقدام به کار کردن نمایید و یک پروژه واقعی را به صورت صفر تا صد خودتان از ابتدا به کمک اساتید برجسته طراحی و پیاده سازی نمایید و برای یادیگری چنین مهارت های فنی مطالعه کتاب یا جزوه آن چنان کمکی را به شما نخواهد کرد.

چرا که انجام مهارت های و تکنیک های تخصصی کامپیوتر بیشتر به صورت عملی امکان پذیر است، و در بازار کار هم دقیقا همین موضوع را از شما می خواهند.

ضمنا مجتمع فنی آریا تهران به افرادی که دور پلاگین نویسی وردپرس را به صورت حرفه ای و تخصصی یاد می گیرند را در شرکت طراحی سایت تهران که وابسته به مجتمع فنی آریا تهران می باشد استخدام می کند.

سئوالات متداول؟

پلاگین نویسی وردپرس چیست؟

پلاگین نویسی در وردپرس به این معنی است که شما با استفاده از زبان های برنامه نویسی خودتان به صورت اختصاصی یک پلاگین حرفه ای را طراحی نمایید.

آموزش افزونه نویسی وردپرس به زبان فارسی؟

در دوره آموزشی پلاگین نویسی آریا تهران آموزش های ساخت پلاگین های اختصاصی وردپرس به زبان فارسی به شما ارائه می شود.

دوره ی آموزش صفر تا صد افزونه نویسی وردپرس؟

در این دوره آموزشی سعی شده است که مباحث پلاگین نویسی وردپرس به صورت صفر تا صد تدریس شود.

آموزش رایگان افزونه نویسی وردپرس؟

در صفحه آموزش طراحی سایت آریا تهران شما می توانید فیلم های آموزشی رایگان درج شده در این صفحه را مشاهده نمایید، در این صفحه فیلم آموزش افزونه نویسی وردپرس نیز قرار داده شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره پلاگین نویسی وردپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.