آموزش تندخوانی در مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران ارائه می شود، در این دوره آموزشی شما با تکنیک ها و مهارت های مطالعه سریع به صورت کامل و حرفه ای آشنا خواهید شد و با استفاده از یک سری از ابزارهای کاربردی مهارت های مطالعه سریع و یا همان تندخوانی را به صورت کامل یاد می گیرید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مهارت های مطالعه سریع بیشتر آشنا شوید.

دوره آموزش تندخوانی

هدف از ارائه دوره آموزش تندخوانی در مجتمع فنی آیا تهران این است که با کسب مهارت و یادگیری شما بتوانید آموزش تندخوانی و قدرت ذهن و مغز خود را تقویت نمایید و همچنین روش های مطالعه سریع را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

تند خوانی با درک بالا به شما کمک می کند که بتوانید مفاهیم و مطالب یک کتاب را با سرعت و دقت بالا مطالعه نمایید، و بهترین دوره تندخوانی در مجتمع فنی آریا تهران به شما کمک می کند که با تقویت قدرت حافظه خود این مهارت را هر چه بهتر تقویت نمایید.

هزینه دوره آموزش تندخوانی

قیمت کلاس تند خانه در مجتمع فنی تهران با توجه به تعداد ساعت کلاس محاسبه خواهد، و زمانی که هنرجویان در این کلاس های آموزشی ثبت نام می کنند یک جلسه مصاحبه با استاد مربوطه خواهند داشت تا سطح علمی هنرجو مشخص شود و پس از این جلسه مصاحبه هزینه کلاس تندخوانی به هنرجو اعلام می شود‌.

ضمنا هزینه آموزش تندخوانی در مجتمع فنی آیا تهران مطابق با تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای می باشد.

کلاس تند خوانی

کلاس تندخوانی در مجتمع فنی آریا تهران به دو حالت برگزار می شود، کلاس های عمومی و کلاس های خصوصی.

ضمنا افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند به صورت حضوری در کلاس تندخوانی در تهران شرکت نمایند و افرادی هم که ساکن شهرستان هستند و به هر دلیلی امکان شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند می‌توانند به صورت آنلاین و مجازی با استفاده از ابزارهای مانند گوگل میت در کلاس بهترین دوره آموزش تند خوانی شرکت کنند.

البته با توجه به موقعیت مکانی آموزشگاه آریا تهران کلاس تندخوانی در غرب تهران برای افرادی که ساکن غرب تهران هستند مناسب تر است که به صورت حضوری در این کلاس ها شرکت کنند.

کلاس عمومی دوره آموزش تندخوانی

در بخش قبلی گفته شد که دوره تندخوانی فوق حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران به صورت کلاس های عمومی برگزار می شود و شرط برگزاری کلاس عمومی این است که تعداد ثبت نامی ها به حد نصاب برسد.

کلاس خصوصی دوره آموزش تند خوانی

در کلاسهای خصوصی دوره تندخوانی هم حداقل با یک و حداکثر با سه نفر این کلاس ها می توانند برگزار شوند، ضمنا مباحث ارائه شده در کلاس های عمومی و کلاس های خصوصی پکیج تندخوانی و تقویت حافظه در آریا تهران مباحث ارائه شده در هر دو کلاس یکسان بوده و استاد مربوطه تمامی سرفصل های مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای را در این کلاسها و هنرجویان خود ارائه می دهد.

دوره تندخوانی آنلاین

یکی از مزیت‌های مهم مجتمع فنی و حرفه ای آیا تهران این است که به افرادی که امکان شرکت در کلاس حضوری ندارند این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل میت به صورت آنلاین در این کلاس های آموزشی شرکت نمایند.

در کلاس های آنلاین آموزشگاه هنرجو میتواند امکان پرسش و پاسخ با مربی خود را داشته باشد ضمن اینکه فیلم دوره هم در کلاس ضبط می‌شود و برای هنرجو ارسال خواهد شد.

دوره تند خوانی حضوری

آن دسته از افرادی هم که ساکن تهران هستند و امکان شرکت در کلاس حضور را دارند می توانندبه شکل حضوری در کلاس های عمومی و خصوصی دوره رایگان تندخوانی شرکت نمایند.

مدرک دوره آموزش تند خوانی

هنرجویان پس از گذراندن دوره آموزش تندخوانی رایگان از صفر تا صد می‌توانند از مجتمع فنی آیا تهران مدرک فنی و حرفه ای و قابل ترجمه را دریافت نمایند، و این مدرک همانطور که اطلاع دارید قابل ارائه به تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی می باشد.

سرفصل دوره آموزشی رایگان تندخوانی

سرفصل های آموزش تندخوانی رایگان در مجتمع فنی آریا تهران مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای توسط اساتید این آموزشگاه تعیین می شوند، و صدور مدرک بین المللی برای آن دسته از هنرجویانی است که بتوانند این سرفصل ها را به خوبی یاد بگیرند و در آزمون فنی و حرفه ای نمره قبولی کسب نمایند.

سرفصل های مربوط به این دوره به زودی در این بخش در خواهد شد.

تند خوانی چیست؟

بسیاری از افراد در زمان مطالعه کردن عملکرد کندی را دارند و علت این امر هم سیستم آموزشی سنتی است که در مدارس کشور ما وجود دارد، اصولا در سیستم آموزشی کشور ما کمتر توجهی به عملکردهای درست ذهن و مغز و اجزای وجودی انسان دارد و آموزش تندخوانی معمولا به صورت اصولی و استاندارد در مدارس کشور ما ارائه نمی‌شود.

البته یادگیری مهارت های تندخوانی باعث می شود که سرعت مطالعه و درک مطلب را در خودمان افزایش دهیم و با استفاده از ابزارهایی که در آموزش تندخوانی ارائه می شود ما می توانیم در مدت زمان مشخص مثلا یک دقیقه کلمات بیشتری را مطالعه کنیم و از این طریق سرعت خود را افزایش دهیم، البته در کنار یادگیری مهارت های تندخوانی دوره آموزش مدیریت زمان هم به شما کمک می کند که در زمان مطالعه خود بتوانیم زمانبندی بهتری را نیز داشته باشم.

مزایای دوره تند خانه

یکی از مهمترین مزیت های دوره فشرده تندخوانی رایگان این است که به کمک این دوره آموزشی ما می توانیم سرعت مطالعه و درک مطلب را در ذهن خود تقویت نماییم، قادر خواهیم بود که مطالبی که با سرعت و دقت بالا مطالعه می کنیم را به خوبی درک کنیم و این مطالب را به حافظه بلند مدت خود بسپاریم.

در کنار تمامی این مزیت ها می توانیم زمان و انرژی خود را بهینه کنیم در این صورت هم همیشه ما زمان کافی برای مطالعه کتاب های بسیار زیاد خواهیم داشت.

تاریخچه تندخوانی

تاریخچه تندخوانی از آن جا شروع می شود که روزی خانم Evelyn Wood به همراه سایر دانش‌آموزان به اردویی در خارج از مدرسه رفته بودند، خانم Evelyn Wood که شیفته مطالعه بود و همیشه یک کتاب همراه داشت، تصمیم گرفت که زیر یک درخت مطالعه کند.

اما بعد از مدتی متوجه شد که کتابش را همان جا رها کند تا به بچه‌ها سری بزند، زمانی که او برگشت تا مطالعه‌اش را ادامه دهد با برگ‌هایی روبرو شد که روی کتابش افتاده بودند.

همانطور که Evelyn Wood سعی در کنار زدن آن برگ‌ها و تمیز کردن کتابش داشت، متوجه شد که زمانی که دستش در کنار خطوط کتاب قرار می‌گیرد و رو به پایین حرکت می‌کند، سرعت مطالعه او افزایش می‌یابد.

همین سبب شد که این روش را بارها و بارها تکرار کند تا از اثرگذار بودن آن اطمینان حاصل نماید، سپس او این موضوع را بر روی دانش‌آموزان خود هم امتحان کرد و زمانی که تاثیر مثبت آن را دید، دوره های آموزش تندخوانی را در سراسر کشور به راه انداخت.

آموزش تند خوانی نی نی سایت

همانطور که گفته شد تند خوانی یک روش خواندن کتاب‌های مختلف است که با استفاده از تکنیک های تقویت حافظه، کمک می کند تا شما بتوانید سرعت خود را در مطالعه بالا ببرید و در عین حال درک کاملی نسبت به متونی که مطالعه می کنید داشته باشید.

آموزش تند خوانی pdf

در دوره تند خوانی رایگان آموزشگاه آریا تهران علاوه بر ارائه فیلم های آموزشی کاربردی و ابزارهای موثر برای افزایش مهارت دوره‌ تند خونی جزوات مختلفی هم در قالب فایل های پی دی اف به هنرجویان داده می شود تا بتوانند به کمک آن مهارت تندخوانی را هرچه سریعتر یاد بگیرند.

دانلود رایگان آموزش تندخوانی و تقویت حافظه

دانلود رایگان فیلم آموزش تند خوانی هم بزودی در این صفحه بارگذاری خواهد شد تا شما بتوانید به کمک این ویدئوی های آموزشی هم با نحوه تدریس اساتید آموزشگاه آریا تهران آشنا شوید، و هم این که برای شرکت در دوره آموزش تند خوانی فانتوم رایگان آمادگی لازم را بدست آورید، ضمنا کتاب تند خوانی رایگان هم در کلاس توسط استاد به شما ارائه خواهد شد، و با دانلود رایگان کتاب برنامه ۷ روزه یادگیری تندخوانی هم شما می توانید اطلاعات خود را در مورد مهارت ها و ابزارهای تند خوانی افزایش دهید.

سوالات متداول؟

آیا در دوره آموزش تند خوانی به هنرجویان مدرک ارائه می شود؟

بله، در پایان این دوره آموزشی به هنرجویانی که دوره با موفقیت سپری نمایند مدرک فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش تندخوانی به چه صورت است؟

تمامی این سرفصل ها مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای تنظیم می شود.

آموزش رایگان تندخوانی تایفون؟

آموزش تندخوانی تایفون به شما کمک می کند که با تکنیک ها و مهارت های مطالعه سریع به صورت کامل و حرفه ای آشنا خواهید شد و با استفاده از یک سری از ابزارهای کاربردی مهارت های مطالعه سریع و یا همان تندخوانی را به صورت کامل یاد می گیرید.

آموزش تند خوانی نصرت رایگان؟

برای یادگیری مهارت تندخوانی شما می توانید از ویدئوهای آموزش تندخوانی نصرت نیز استفاده نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تند خوانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.