دوره آموزش صادرات و واردات یک پکیج کامل و جامع آموزش بازرگانی بین المللی ( دوره آموزش جامع صادرات واردات ) می باشد که در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران برگزار می شود، این دوره تخصصی به صورت صفر تا صد شما هنرجویان عزیز را با مباحث واردات و صادرات آشنا خواهد کرد.

دوره صادرات و واردات یکی از دوره های تخصصی آریا تهران می باشد که هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود، همچنین این دوره به صورت کلاس های عمومی و خصوصی نیز برگزار می شود که دارای مدارک معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه نیز می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره صادرات و واردات با ما در ادامه همراه باشید، همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزشگاه آریا تهران به صفحه آموزشگاه فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

دوره صادرات و واردات فنی حرفه ای
دوره صادرات و واردات فنی حرفه ای

دوره صادرات و واردات فنی حرفه ای

توسعه تجارت بین المللی در حال حاضر یکی از عوامل مهم در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور ها به حساب می آید، در این حین؛ آشنایی با مباحث و فرآیند های صادرات و واردات بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد.

در دوره آموزش صادرات و واردات به عنوان یک دوره تخصصی و کاربردی شما با اصول، شیو ها و مفاهیم مربوط با این زمینه آشنا می شوید.

به صورت کلی هدف اصلی دوره آموزش صادرات و واردات (دوره جامع صادرات و واردات)، آموزش مشارکت کنندگان در عرصه فرآیند ها و قوانین صادرات و واردات می باشد، دوره های صادرات و واردات مطابق با مطالب علمی و نکات مهم و تخصصی در زمینه تجارت بین المللی تولید شده است و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد از مهمترین ویژگی های دوره صادرات و واردات فنی حرفه ای تهران ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای در انتهای دوره به هنرجویان می باشد.

دوره آموزش صادرات و واردات
دوره آموزش صادرات و واردات

دوره آموزش صادرات و واردات

در دوره جامع صادرات و واردات استاتید حرفه ای آریا تهران به توجه به سرفصل های تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه ای شما را با قوانین تجارت، قوانین و آموزش ترخیص کالا از گمرک، شناخت و آنالیز دقیق بازار داخلی و بازار های خارجی برای بحث واردات . صادرات آشنا می کنند.

هدف اصلی دوره واردات و صادرات این است که شما به صورت تخصصی با مفاهیم تجارت آشنا شوید و در حوزه واردات و صادرات به عنوان یک تاجرموفق فعالیت داشته باشید.

کلاس صادرات و واردات
کلاس صادرات و واردات

کلاس صادرات و واردات

کلاس های صادرات و واردات به صورت دو کلاس عمومی و خصوصی برگزار می شود، دوره های صادرات و واردات عمومی یک دوره آموزشی کاربردی و کاملا جامع می باشد که به تمام افراد علاقه مند به عرصه تجارت بین المللی و شرکت ها این امکان را می دهد تا با مفاهیم و شیوه ها و اصول صادرات و واردات آشنا شوند، قابل ذکر است تعداد نفرات شرکت کننده کلاس های آموزشی صادرات و واردات عمومی حداقل ۴ الی ۵ نفر می باشد و در کلاس های خصوصی هم حداقل یک و حداکثر دو نفر حضور دارند.

ضمنا امکان شرکت به صورت حضوری و آنلاین برای هنرجویان دوره آموزش واردات و صادرات وجود دارد، پس هنرجویانی که به هر دلیلی به صورت حضوری نمی توانند در این دوره شرکت نمایند می توانند به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنند.

کلاس صادرات و واردات فنی حرفه ای خصوصی

کلاس صادرات و واردات فنی حرفه ای خصوصی به صورت کلاس های ۱ الی ۲ نفره برگزار می شود لازم به ذکر است این دوره هیچ فرقی با دوره عمومی ندارد یعنی تمام سرفصل های ارائه شده در این دوره با دوره عمومی کاملا یکسان می باشد. تنها تفاوت این دو دوره با همدیگر در تعداد کارآموزان کلاس می باشد.

دوره حضوری صادرات و واردات

شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی صادرات و واردات فیلم های آموزشی مربوط به دوره را بعد از اتمام هر کلاس دریافت نمایید علاوه بر آن می توانید با گذارندن این دوره آموزشی توسط اساتید مجرب و متخصص بعد از اتمام دوره مستقیما وارد بازار کار شوید. تمام مباحث ارائه شده در دوره صادرات واردات به صورت تخصصی و ویژه بازار کار می باشد. برای ثبت نام در دوره واردات صادرات تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در صفحه با تیم پشتیبان و متخصص آریا تهران تماس حاصل نمایید.

دوره آنلاین صادرات و واردات

لازماست بدانید آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران این امکان را برای تمام افرادی که نمی توانند در دوره آموزشی صادرات و واردات حضوری شرکت نمایند فراهم کرده است، تا بتوانند در دوره تخصصی اموزش صادرات و واردات آنلاین (پکیج آموزش صادرات واردات) این مجموعه شرکت کنند. همچنین قابل ذکر است شما می توانید در طی این دوره آموزشی می توانید جزوه دوره خود را از تیم پشتیبانی دریافت نمایید. لازم به ذکر است شما می توانید سوالات خود را همواره از اساتید ما بپرسید حتی بعد از اتمام دوره آموزش واردات و صادرات در صورت به مشکل مواجه شدن می توانید با اساتید آریا تهران در ارتباط باشید.

توجه» به منظور آشنایی با نحوه حمل و نقل بین المللی شما می توانید در دوره آموزشی حمل و نقل بین المللی آریا تهران شرکت نمایید.

مدرک دوره آموزشی واردات و صادرات

قبل از بررسی مدرک این دوره لازم است بدانید در زمینه تجارت بین المللی، داشتن مدرک دوره صادرات و واردات بسیار مهم و ضروری می باشد، این مدرک به عنوان یک مدرک رسمی تایید می کند که شما تمام موارد لازم و تخصصی در خصوص فرآیند ها و قوانین صادرات و واردات را کسب کرده اید.

دوره های آموزشی صادرات و واردات دارای دو مدرک معتبر داخلی مجموعه آریا تهران و مدرک فنی حرفه ای می باشد، مدرک دوره جامع صادرات و واردات به شما این اعتبار را می دهد که بتوانید مدرک خود را به افراد نشان دهید که در عرصه صادرات و واردات دارای تجربه کافی و دانش کافی هستید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش واردات صادرات به صفحه مدرک فنی حرفه ای در آریا تهران مراجعه کنید.

هزینه آموزش صادرات و واردات

قیمت در نظر گرفته برای دوره آموزش جامع صادرات واردات و ترخیص کالا بستگی به این دارد که شما در کلاس های عمومی و یا کلاس های خصوصی این دوره پرکاربرد شرکت نمایید، در کلاس های خصوصی همانطور که گفته شد، ابتدا هنرجویان توسط اساتید مجتمع فنی آریا تهران تعیین سطح می شوند و تعداد ساعت کلاس با توجه به سطح هنرجو تعیین می شود و قیمت دوره نیز بر اساس تعداد ساعت کلاس محاسبه خواهد شد، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت قیمت دوره اموزش واردات صادرات را بر اساس تعداد ساعت کلاس واردات و صادرات از همکاران ما استعلام نمایید.

سرفصل های دوره آموزش صادرات واردات و ترخیص کالا

همانطور که در بخش بالا ذکر شده تمامی سرفصل های این دوره آموزشی ویژه بازار کار می باشد و توسط سازمان فنی و حرفه ای ارائه شده است، تمام موارد و مباحث ذکر شده در دوره اموزش صادرات واردات ترخیص کالا مطابق با مباحث تخصصی ویژه کار می باشد، به زودی در این بخش سر فصل های آموزشی دوره صادرات و واردات فنی و حرفه ای قرار می گیرد.

ضمنا اگر اطلاعات کافی در خصوص مدرک بین المللی ندارید می توانید به صفحه صدور مدرک بین المللی مراجعه نمایید، و اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با مدرک بین المللی را دریافت نمایید.

عکس صادرات و واردات

صادرات و واردات کالا و خدمات می تواند در قالب مسیر های جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی و یا از طریق بستر های اینترنتی و شبکه انجام شود که در بخش بالا شما یک نمونه تصویر از واردات و صادرات کالا را مشاهده می کنید.

دانلود رایگان آموزش صادرات و واردات

شما می توانید به زودی در این بخش ویدیو های پکیج آموزش صادرات و واردات را مشاهده نمایید و اقدام به دانلود رایگان فیلم آموزش واردات و صادرات نمایید، همچنین می توانید به زودی در این بخش جزوه آموزشی دوره صادرات و واردات را دانلود و از آن استفاده کنید.

فیلم آموزشی صادرات واردات شامل مباحث تخصصی است که توسط اساتید در کلاس های مجتمع فنی آریا تهران ارائه می شود، دانلود فیلم آموزش صادرات و واردات به شما کمک می کند که یک ذهنیت جامع با این دوره تخصصی داشته باشید و با دانلود رایگان آموزش واردات و دانلود رایگان فیلم آموزشی صادرات قبل از شرکت در کلاس ها یک مطالعه بر روی مباحث واردات و صادرات انجام دهید و در نهایت با آمادگی کامل در کلاس های این دوره شرکت نمایید.

آموزشگاه آریا تهران دوره های تخصصی زیادی را برگزار می کند شما می توانید برای آشنایی با دوره ها و رشته های فنی حرفه ای به صفحه رشته های فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

بهترین دوره آموزش صادرات و واردات

بهترین دوره صادرات و واردات دوره ای است که در آن شما بتوانید قوانین تجارت و آنالیز بازار های داخلی و خارجی را به خوبی یاد بگیرید، در حال حاضر اگ یک جستجوی خیلی ساده انجام داده باشید، تبلیغات خیلی گسترده در قالب وب سایت های اینترنتی و در همچنین در سطح شهر نیز در مورد آموزش های تخصصی واردات و صادرات وجود دارد، تبلیغاتی مثل دوره صادرات و واردات دانشگاه تهران، آموزش تخصصی واردات و صادرات دانشگاه تهران، دوره بازرگانی بین الملل مجتمع فنی تهران و غیره، اما همانظور که می دانید بهترین دوره آموزشی در این خصوص برای شما دوره ای است که متناسب با نیاز های اساسی بازار تجارت به شما ارائه شود، همچنین ارائه مدرک فنی و حرفه ای به شما که برای بحث مهاجرت می تواند بسیار به شما کمک نماید.

جزوه آموزش واردات و صادرات

یکی از خصوصیات مهم دوره آموزش صفر تا صد صادرات و واردات در مجتمع فنی آریا تهران این است که اساتید این دوره تخصصی در طول دوره جزوات کاربردی و مفید را در اختیار هنرجویان قرار می دهند که در این جزوات مباحثی مثل فلوچارت واردات کالا، آموزش کاربردی دوره آموزش واردات از چین، قوانین تجارت و ترخیص کالا از گمرک و غیره وجود دارد که این جزوات در کنار فیلم های آموزشی رایگان به ارتقای سطح علمی هنرجویان کمک خواهد کرد.

توجه» برای آشنایی با وب سایت سامانه جامع تجارت به صفحه آموزش سامانه جامع تجارت آریا تهران مراجعه نمایید.

کتاب آموزش واردات و صادرات

در انتهای دوره آموزش واردات در مقابل صادرات برای آمادگی هر چه بیشتر و موفقیت در آزمون فنی حرفه ای اساتید آریا تهران به شما بهترین کتاب آموزش صادرات و واردات کالا و نمونه سوالات پرتکرار آزمون رانیز معرفی می کنند که بتوانید آزمون فنی حرفه ای را با موفقیت پشت سر بگذرانید و مدرک فنی حرفه ای را اخذ نمایید.

حسابداری واردات و صادرات pdf

در دوره آموزشی واردات و صادرات شما با مباحث مهم تجارت کالا به شرح زیر آشنا خواهید شد:

  • حسابداری
  • بازاریابی
  • امور مالی
  • تجارت بین الملل
  • منابع انسانی
  • مدیریت خدمات سلامت
  • سیستم‌ های مدیریت اطلاعات
  • مدیریت تجارت و مدیریت

همانطور که مشاهده می کنید، یکی از فیلد های مهم که تجار و بازرگانان باید به صورت کامل به آن مسلط باشند مبحث حسابداری است، که در دوره آموزش تجارت واردات و صادرات مباحث مورد نیاز حسابداری نیز تدریس می شود، یعنی در کنار ارائه جزوات آموزش گام به گام صادرات pdf و ارائه فایل های پی دی اف قوانین واردات کالا و ارائه پکیج آموزش واردات و صادرات در قالب فیلم های آموزشی، تدریس نحوه واردات بازرگانی و غیره مباحث حسابداری نیز تدریس خواهد شد.

آموزش تنظیم اظهارنامه گمرکی واردات

به غیر از موارد درج شده در بخش قبلی، یکی از مباحث مهمی که دور دوره آموزشی واردات صادرات آموزش داده می شود بحث قوانین گمرکی است، یک تاجر و بازرگان در صورتی که با قوانین ترخیص کالا از گمرک، محاسبه هزینه ترخیص کالا از گمرک و به صورت کلی با قوانین گمرک آشنا نباشد مطمئنا متحل ضرر و زیان هنگفتی خواهد شد، پس موارد درج شده در بخش زیر هم جز آیتم های آموزشی است که در دوره جامع واردات و صادرات باید آموزش داده شود.

  • آموزش ثبت سفارش واردات
  • آموزش اظهارنامه واردات
  • آموزش دوراظهاری واردات با بارنامه
  • آموزش دور اظهاری واردات گمرک
  • آموزش تنظیم اظهارنامه گمرکی صادرات
  • آموزش دوراظهاری صادرات
  • آموزش اظهارنامه صادراتی
  • آموزش دوراظهاری صادرات با فاکتور
  • نحوه پرداخت واردات
  • نحوه ثبت واردات کالا
  • اموزش دور اظهاری واردات

کانال اموزش صادرات و واردات

یکی از مزیت های مهم مجتمع فنی آریا تهران برای هنرجویان دوره اموزش صادرات صفر تا صد و آموزش تجارت صادرات و واردات این است که این آموزشگاه برای دوره های تخصصی نظیر واردات و صادرات کانال های مخصوص را در قالب کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی راه اندازی می کند، پس از راه اندازی این کانال ها هنرجویان می توانند حتی پس از اتمام دوره آموزشی هم سوالات خود را در این گروه های تلگرامی مطرح نمایند تا اساتید محترم به سوالات آن ها پاسخ دهند.

نحوه واردات و صادرات کالا

همانطور که می‌ دانید صادرات و واردات نقش بسیار مهم و حیاتی را در اقتصاد یک کشور ایفا می‌ کند، به همین دلیل افرادی که به حوزه صادرات و واردات علاقه مند هستند و تمایل دارید که به عنوان یک تاجر و یا بازرگان در این حوزه فعالیت نمایند، بسیار مهم است که نحوه واردات صادرات در قالب یک دوره تخصصی آموزش کامل واردات و صادرات یاد بگیرند، چرا که این افراد در آینده به عنوان یک تاجر حرفه ای و کاربلد هم می توانند سود قابل توجهی را از فعالیت های تجاری خود بدست آورند و هم با یادگیری آموزش صفر تا صد واردات کالا صادرات و آموزش کامل واردات و صادرات انواع کالا و خدمات به شکوفایی اقتصادی کشور نیز کمک کنند.

چگونه واردات و صادرات کنیم

در پاسخ به این سوال که چگونه واردات انجام دهیم و با چه ساختاری به صورت حرفه ای در عرصه صادرات کالا و خدمات ورود کنیم باید گفت که برای ورود به دنیای واردات و صادرات ابتدا باید به مباحثی مثل آموزش بیزینس کوچینگ و قوانین تجارت مسلط بود.

نکته » به مجموعه‌ای از قوانین و مقررات در زمینه حقوق تجارت که تصمیم گیری‌ های لازم در خصوص موضوعات مربوط به امور تجاری انواع ورشکستگی و غیره را در آن مشخص می‌ کند اصطلاحا قانون تجارت گفته می‌ شود.

پس از یادگیری قوانین تجارت، با یادگیری آموزش صفر تا صد صادرات کالا، آموزش جامع واردات و آموزش بازرگانی خارجی واردات افراد می توانند به عنوان یک تاجر حرفه ای وارد دنیای واردات و صادرات شوند.

آموزش صادرات به کویت

از آن جا که اساتید برجسته دوره آموزش صادرات و واردات در تهران خود به صورت تخصصی کار صادرات کالا به کشور های مختلف از جمله کشور کویت مشغول هستند (آموزشگاه آریا تهران دارای یک شعبه آموزشی فعال در کشور کویت، و یک هلدینگ طراحی سایت در کشور کویت می باشد)، در دوره آموزش تخصصی صادرات و اموزش تجارت صادرات نحوه صادرات کالا به کشور های همسایه از جمله کویت و دیگر کشور های عربی حاشیه خلیج فارس به هنرجویان آموزش داده می شود.

توجه» کسانی که قصد صادرات کالا به دیگر کشور ها را دارند، حتما باید با زبان انگلیسی تجاری نیز آشنا باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه آموزش زبان انگلیسی تجاری مراجعه نمایید.

آموزش صادرات برنج

صادرات برخی از کالاهای اساسی و پرسود مانند برنج به کشور های مختلف یکی از فاکتور های مهمی است که می تواند به تجار و بازرگانان کمک کند که سود بیشتری را از فعالیت های تجاری خود بدست آورند، به همین دلیل در دوره آموزش نحوه صادرات و واردات یکی از مباحث مهمی که مطرح می شود بحث صادرات کالاهای اساسی است که مورد نیاز کشور های همسایه ما می باشد و بازار خوبی برای این نوع کالا ها در دیگر کشور ها وجود دارد.

آموزش صادرات بدون سرمایه

از جمله دیگر مباحثی که در دوره آموزش صادرات و واردات کاربردی به هنرجویان این دوره آموزش داده می شود این است که آن ها یادبگیرند بدون داشتن سرمایه خیلی زیاد هم می توانند کار صادرات کالا را انجام دهند، به عنوان مثال در آموزش صادرات به زبان ساده شما با مبحث مهمی به نام تجارت الکترونیک و یا تجارت اینترنتی آشنا خواهید شد، در این مبحث به کمک وب سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی پرطرفدار هنرجویان یاد می گیرند که برخی از خدمات مهم را بدون داشتن سرمایه صادر نمایند و یک کسب و کار موفق در این حوزه داشته باشند.

آموزش صادرات+pdf

در انتهای این صفحه و در بخش نظرات شما می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا همکاران ما مباحث کاربردی دوره آموزشی صادرات کالا را در قالب یک فایل پی دی اف برای شما ارسال نمایند.

شهریه دوره آموزش صادرات و واردات چقدر است؟

شهریه دوره آموزش صادرات و واردات می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه این دوره با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ 

آیا مدرک دوره صادرات و واردات معتبر می باشد؟

آریا تهران برای تمامی دوره هایش مدارک معتبر ارائه می دهد، این دو مدرک شامل: مدرک معتبر داخلی مجتمع فنی آریا تهران و مدرک معتبر فنی و حرفه ای می باشد.

آیا برای دوره صادرات و واردات کلاس آنلاین برگزار می شود؟

بله. آریا تهران برای افرادی که نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در کلاس های آنلاین این دوره شرکت نمایند.

اموزش تصویری واردات و جزوه آموزشی واردات را از کجا دریافت کنیم؟

در طول دوره آموزش مراحل واردات کالا و آموزش دوره صادرات فیلم های آموزش تصویری و جزوات کاربردی نیز توسط اساتید دوره به شما ارائه خواهد شد.

برای آموزش گام به گام صادرات و آموزش اصول صادرات و واردات به جز سرفصل های این دوره چه مباحث دیگری را باید یاد بگیریم؟

بهتر است برای فعالیت هر چه بهتر در حوزه واردات و صادرات زبان کشور های مقصد و قوانین گمرکی این کشور ها را نیز خوب یاد بگیرید که این امر می تواند به ارتباطات هر چه بهتر شما با بازرگانان دیگر کشور ها کمک نماید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش صادرات و واردات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.