مدل موی کوتاه

همانطور که می دانید انتخاب مدل مناسب مو برای کوتاهی تاثیر بسزایی بر جذابیت و زیبایی شما دارد. مدل موی کوتاه دخترانه از کف سر تا اندازه سر شانه را شامل می شود و باعث می شود موهای شما پرپشت تر به نظر برسد. انواع مختلفی از مدل موی کوتاه زنانه برای انتخاب وجود دارد، […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید انتخاب مدل مناسب مو برای کوتاهی تاثیر بسزایی بر جذابیت و زیبایی شما دارد. مدل موی کوتاه دخترانه از کف سر تا اندازه سر شانه را شامل می شود و باعث می شود موهای شما پرپشت تر به نظر برسد. انواع مختلفی از مدل موی کوتاه زنانه برای انتخاب وجود دارد، به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با اسامی مدل موی کوتاه زنانه سال ۱۴۰۲ آشنا کنیم.

مدل موی کوتاه
مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه

موهای کوتاه انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌ توانند به شکل‌ های مختلفی ست شوند. این مدل‌ ها می‌ توانند برای افراد مختلف و با انواع چهره‌ ها مناسب باشند.

اگر به هر دلیلی برای کوتاهی موی خود نگرانی دارید و می خواهید بدانید مدل موی کوتاه ایرانی (مدل مو کوتاه دخترانه) برای شما مناسب است یا خیر، یک آزمون بسیار ساده به نام روش ۲/۲۵ وجود دارد که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

برای این کار ابتدا باید مداد را در زیر چانه خود و خط کش را از زیر گوش تا چانه خود قرار دهید. فاصله برخورد خط کش و مداد را اندازه بگیرید. در صورتی که ۲/۲۵ اینچ معادل ۵/۵ سانتی متر بود، موی کوتاه برای شما مناسب است؛ اما اگر از این مقدار بیشتر بود، موی کوتاه ممکن است برای شما مناسب نباشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و معتبرترین آموزشگاه آرایشگری زنانه و مردانه در تهران هستید تا بتوانید دوره های آرایشگری را به صورت تخصصی یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر وارد بازار کار شوید، به صفحه بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران مراجعه کنید.

به طور کلی شکل چهره، سلیقه شخصی و موهای فرد به عوامل مهمی برای انتخاب مدل موی مناسب تبدیل می‌ شوند. ممکن است این آزمون برای برخی افراد کمک کند، اما همیشه بهتر است با یک آرایشگر مو مشورت کنید. آرایشگران ماهر می‌ توانند با توجه به شکل چهره، نوع مو و سلیقه شما، بهترین مدل مو را پیشنهاد دهند.

جهت مشاهده جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۳ (مدل موی کوتاه دخترانه جدید) در ادامه با ما همراه باشید.

مدل موی کوتاه برای صورت گرد
مدل موی کوتاه برای صورت گرد

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

تقریبا تمامی مدل موی کوتاه پسرانه و دخترانه برای صورت های گرد مناسب است. برای افرادی که موهای پرپشتی دارند، مدل موی کوتاه برای صورت گرد و تپل (مدل موی کوتاه برای صورت گرد ۲۰۲۲) که به حالت خرد شده یا تیکه تیکه شده باشد و کمی از حجم مو را بگیرند، مناسب تر است.

این کار مقداری از گردی صورت‌ را گرفته و چهره شما را جذاب تر می کند؛ بنابراین می توان گفت این مدل بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال مدل موی کوتاه برای موهای ضخیم و پرپشت هستند.

مهم‌ ترین نکته درباره انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه برای صورت گرد این است که، باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و به شما اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری ببخشد. در ضمن، قبل از تصمیم‌ گیری نهایی درباره مدل موی کوتاه برای صورت گرد و موی کم پشت، مشورت با یک آرایشگر مو ماهر می‌ تواند کمک کند تا بهترین مدل را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه: یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از کوتاهی مو باید در نظر داشته باشید، انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه است. جهت آشنایی با بهترین آرایشگاه زنانه در تهران، پیشنهاد می کنیم به صفحه بهترین آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنید.

اگر می خواهید با بهترین مدل موی کوتاه برای موهای فر و صورت گرد آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

شینیون مدل موی کوتاه
شینیون مدل موی کوتاه

شینیون مدل موی کوتاه

بسیاری از افراد فکر می کنند شینیون فقط برای موهای بلند مناسب و جذاب است در صورتی که این باور اشتباه است. شینیون مدل موهای کوتاه (مدل دادن به موی کوتاه) نیز اگر به درستی انتخاب شود می تواند حتی با وجود موهای کوتاه، چهره شما را جذاب تر کند.

در تصویر بالا دو نمونه از مدل موی کوتاه برای عروسی رفتن (مدل موی کوتاه واسه عروسی) را می توانید مشاهده کنید. علاوه بر این با مراجعه به صفحه مدل مو دخترانه برای عروسی می توانید با جدیدترین انواع مدل مو دخترانه آشنا شوید.

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده
مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

مدل موی کوتاه برای صورت کشیده

در مدل موی کوتاه برای صورت کشیده و پیشانی بلند (مدل موی کوتاه زنانه برای صورت کشیده) یا مدل موی کوتاه مردانه برای صورت کشیده بهتر است مقداری از قسمت جلوی مو بر پیشانی قرار بگیرد تا با این کار کمی از پیشانی پوشانده شود. برای افرادی که گردن بلندی دارند، پیشنهاد می شود مدل‌ های اسپرت را انتخاب کنند چرا که قسمت بلندی پشت مو، به نسبت مدل‌ های دیگر بلندتر است.

در صورتی که گردن کوتاهی دارید و به دنبال مدل موی کوتاه برای صورت کشیده و لاغر هستید، توصیه می شود از مدل‌ های باب استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید به بروز ترین مطالب در زمینه زیبایی و روش های درمانی پوست و مو دسترسی داشته باشید، سری به صفحه جدیدترین مقالات پوستی بزنید.

مدل موی کوتاه تیکه تیکه
مدل موی کوتاه تیکه تیکه

مدل موی کوتاه تیکه تیکه

مدل مو کوتاه فر
مدل مو کوتاه فر

مدل مو کوتاه فر

مدل موی کوتاه فر دخترانه و همچنین مدل موی کوتاه فر زنانه (مدل موی کوتاه دخترانه فر) انواع مختلفی دارد. به طور مثال شما در تصویر بالا می توانید دو نمونه از مدل مو کوتاه فر زنانه را مشاهده کنید که به ترتیب از راست مدل CURLY BOB و مدل ANGLED CURLY BOB نیز می باشد.

اگر موهای شما فر است و به دنبال بهترین مدل موی کوتاه جدید زنانه و مدل موی کوتاه جدید دخترانه برای موهای فر هستید، این دو گزینه می توانند برای شما مناسب باشند.

یکی از ویژگی‌ های برجسته این استایل، تنوع آن است. موهای فر می‌ تواند از نظر شکل و طول متفاوت باشد، از فرهای پهن و برافراشته گرفته تا فرهای کوتاه و ریز. همچنین، مدل موی کوتاه و فر می‌ تواند با استفاده از لایه‌ ها و حجم‌ دهی مناسب، به موهایی با حجم و حرکت زیبا تبدیل شوند.

این مدل مو کوتاه فر دخترانه اغلب به عنوان یک استایل زیبا و زنانه شناخته می‌ شود که می‌ تواند با رنگ‌ های متنوع مو، از جمله رنگ های طبیعی یا فانتزی، بهترین ظاهر را به موها ببخشد.

پیشنهاد ویژه: اگر جزو آن دسته از افراد پیرو مد هستید و می خواهید با جدیدترین ترفندهای آرایشی و زیبایی آشنا شوید، مراجعه به صفحه مجله آرایشی و زیبایی خالی از لطف نیست.

مدل موی کوتاه اسپرت
مدل موی کوتاه اسپرت

مدل موی کوتاه اسپرت

مدل موی کوتاه اسپرت (دیزاین موی کوتاه دخترانه اسپرت) بسیار محبوب و جذاب است. این مدل موها عموما با کوتاهی موها و طراحی‌ های ساده و جدید ایجاد می‌ شوند که برای فعالیت‌ های ورزشی و زندگی روزمره مناسب هستند.

با توجه به سلیقه شما و نیازهای روزمره، می‌ توانید مدل موی کوتاه اسپرت دخترانه را انتخاب کنید که به شما اعتماد به نفس و راحتی بیشتری در فعالیت‌ های روزانه بدهد. همچنین، همواره مشورت با آرایشگر موی ماهر و استفاده از محصولات مناسب مویی می‌ تواند به شما کمک کند تا استایل اسپرت و مدرنی داشته باشید.

مدل موی کوتاه پیکسی
مدل موی کوتاه پیکسی

مدل موی کوتاه پیکسی

مدل موی کوتاه پیکسی نوعی مدل موی کوتاه و آسان برای موهای کوتاه است. این مدل مو با کوتاهی بیشتر موها و ایجاد یک استایل جسور و جذاب شناخته می‌ شود. موهای کوتاه پیکسی می‌ توانند به شکل‌ های مختلفی ست شوند و برای افراد با انواع چهره‌ ها مناسب باشند.

پیشنهاد ویژه: امروزه افراد به دلیل پردرآمد بودن شغل آرایشگری به دنبال تاسیس آرایشگاه زیبایی هستند. اگر شما هم قصد دارید با تاسیس آموزشگاه آرایشگری درآمد بالایی کسب کنید، مراجعه به صفحه شرایط تاسیس آموزشگاه آرایشگری زنانه می تواند بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار دهد.

مدل موی کوتاه پیکسی بلند لایه ای
مدل موی کوتاه پیکسی بلند لایه ای

مدل موی کوتاه پیکسی بلند لایه ای

مدل موی کوتاه پیکسی بلند لایه ای یکی از بهترین گزینه ها برای مدل موی کوتاه برای خانمهای ۵۰ ساله می باشد. این مدل موی کوتاه طبقه ای (مدل موی کوتاه لایه ای) پیکسی یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یا به عبارتی دیگر جدیدترین مدل کوتاهی مو زنانه (مدل کوتاهی مو ۲۰۲۲) است. اگر می خواهید چهره شما جوان تر از سنتان به نظر برسد، مدل موی کوتاه پیکسی لایه‌ ای می تواند بهترین گزینه باشد.

مدل موی کوتاه انیمه ای
مدل موی کوتاه انیمه ای

مدل موی کوتاه انیمه ای

مدل موی کوتاه انیمه‌ ای یکی از جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه (مدل موی کوتاه نی نی سایت) است که تاثیر بسیاری از شخصیت‌ های انیمه و کارتون را دارد. این استایل مو معمولا از طراحی‌ های دینامیک و جذاب برای موهای کوتاه استفاده می‌ کند که از دنیای انیمه الهام گرفته شده است.

مدل موی کوتاه انیمه‌ ای دخترانه و پسرانه معمولا شامل مدل‌ های موی کوتاه و زیبایی می باشد که از شخصیت‌ های دخترانه و پسرانه انیمه و کارتون الهام گرفته شده است. این استایل مویی معمولا شامل انواع مدل‌ هایی متفاوت است که می‌ تواند برای دخترها و پسرها با انواع سلیقه‌ ها و سبک‌ های مختلف مناسب باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل مو پسرانه آشنا شوید، به صفحه مدل مو پسرانه جدید مراجعه کنید.

مدل موی کوتاه آلمانی
مدل موی کوتاه آلمانی

مدل موی کوتاه آلمانی

مدل موی کوتاه آلمانی یکی دیگر از محبوب ترین انواع مدل کوتاهی مو محسوب می شود. این مدل جذاب مدل موی کوتاه مردانه و زنانه آلمانی، در انواع مدل های مختلفی از کوتاه و بلند وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و ظاهر فردی خود، بهترین مدل را از بین مدل های متنوع آلمانی انتخاب کنید.

در مدل موی کوتاه آلمانی اطراف سر و پشت گردن به صورت کامل کوتاه شده و قسمت بالای موها به طور کامل خرد می شود. مدل موی کوتاه مجلسی زنانه آلمانی زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و می تواند بهترین گزینه برای فصول گرم سال باشد.

مدل موی کوتاه اسپرت پسرانه
مدل موی کوتاه اسپرت پسرانه

مدل موی کوتاه اسپرت پسرانه

مدل موی کوتاه اسپرت پسرانه یک استایل محبوب و عمومی برای پسران است که به صورت منظم و کوتاه طراحی می‌ شود و برای فعالیت‌ های ورزشی و زندگی پویا مناسب است. این استایل مویی معمولا با استفاده از اصلاح مو و تراش مو به شکلی ساده و شیک در می‌ آید و برای بسیاری از پسران جذابیت دارد.

مدل موی کوتاه اسپرت معمولا با تمرکز بر سادگی و منظم بودن انجام می‌ شود. این موارد باعث می‌ شود که مراقبت از موها آسان و سریع باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد دارید در زمینه آرایشگری فعالیت کنید، علاوه بر آموزش های تخصصی باید مدرک معتبر دریافت کنید. با مراجعه به صفحه نمونه سوالات آزمون آرایشگری فنی و حرفه ای زنانه می توانید با نمونه سوالات آزمون آشنا شوید و شانس قبولی خود را در آزمون تضمین کنید.

مدل موی کوتاه از جلو
مدل موی کوتاه از جلو

مدل موی کوتاه از جلو

مدل موی کوتاه جلوی سر به چه صورت است؟ همانطور که می دانید در مدل موی کوتاه و ساده، جلوی مو کوتاه تر از پشت موهاست که می تواند استایل شما را زیبا و جذاب تر نشان دهد.

مدل موی کوتاه جلو بلند نیز یکی دیگر از انواع مدل موی کوتاه جذاب است که می تواند برای صورت های گرد و کشیده مناسب باشد.

مدل موی کوتاه اروپایی
مدل موی کوتاه اروپایی

مدل موی کوتاه اروپایی

اگر به دنبال مدل موی کوتاه برای موهای حالت دار صورت گرد یا مدل موی کوتاه خفن دخترانه هستید، سبک اروپایی نیز می تواند برای شما جذاب باشد.

مدل موی کوتاه بازیگران ایرانی
مدل موی کوتاه بازیگران ایرانی

مدل موی کوتاه بازیگران ایرانی

مدل موی کوتاه بازیگران ترکیه
مدل موی کوتاه بازیگران ترکیه

مدل موی کوتاه بازیگران ترکیه

یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن بهترین مدل موی کوتاه ساده دخترانه، تحقیق یا جستجو درباره مدل موی کوتاه سلبریتی ها یا مدل موی کوتاه هنرپیشه های هالیوود مانند مدل موی کوتاه هانده ارچل، مدل موی کوتاه طوبی بویوک اوستون (مدل موی کوتاه طوبی بیوکستان) است که می توانند در تصویر نمونه ای از آن ها را مشاهده کنید.

مشاهده انواع مدل موی کوتاه ترکیه ای از افراد معروف می تواند لیست متنوعی از جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۳ را در اختیار شما قرار دهد.

پیشنهاد ویژه: هیدوردرمی یکی از روش های درمانی پوست است که با هدف آبرسانی عمیق و جوانسازی پوست امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی پوست انجام می شود. اگر نمی دانید فواید هیدرودمی چیست و چه مزایای برای پوست دارد، مطالعه مقاله هیدرودرم چیست را از دست ندهید.

مدل موی کوتاه برای صورت کوچک
مدل موی کوتاه برای صورت کوچک

مدل موی کوتاه برای صورت کوچک

مدل موی کوتاه برای صورت گرد مردانه
مدل موی کوتاه برای صورت گرد مردانه

مدل موی کوتاه برای صورت گرد مردانه

مدل موی کوتاه کلاسیک یکی از جذاب ترین مدل مو کوتاه مردانه است. این سبک معمولا شامل موهای کوتاه در بالای سر و در کناره ها است که به شیوه‌ ای ساده و کلاسیک حفظ می‌ شود.

از ویژگی های این مدل موی کوتاه جدید مردانه کلاسیک این است که به راحتی قابل تنظیم و سازگار با انواع اشکال صورت می‌ باشد. برخی مردان از این مدل به خاطر ظاهر تمیز، مرتب و کم‌ دردسرش استفاده می‌ کنند. اگر به دنبال مدلی ساده و زیبا هستید، مدل موی کوتاه کلاسیک می‌ تواند گزینه‌ ای عالی باشد.

مدل موی کوتاه پسرانه بچه گانه
مدل موی کوتاه پسرانه بچه گانه

مدل موی کوتاه پسرانه بچه گانه

به طور قطع مدل مویی که برای بچه‌ها انتخاب می‌ شود، تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی آن‌ ها دارد. مدل مو کوتاه پسرانه بغل سفید یکی از مدل‌ های محبوب و شیک برای مردان و پسران است که می‌ تواند ظاهرشان را بهبود بخشد.

این مدل موی کوتاه و تمیز در بالای سر و از پشت و نیز در کنارها باقی می‌ ماند و می‌ تواند ظاهری مرتب و خوش‌ تیپ برای بچه‌ ها ایجاد کند. اهمیت استایل مو برای بچه‌ ها همانند بزرگترهاست، زیرا زیبایی و جذابیتی که یک مدل موی مناسب به آنها می‌ دهد، می‌ تواند اثرات مثبتی بر روی اعتماد به نفس و استایل آن‌ ها داشته باشد.

مدل موی بغل سفید از جمله مدل موی کوتاه پسرانه ۲۰۲۳ است که به راحتی قابل مدیریت است و ظاهر شیک و مرتبی را به بچه‌ ها می‌ بخشد. همچنین، امکان تنوع در این مدل مو نیز وجود دارد؛ می‌ توان با طراحی‌ ها و الگوهای مختلف بر روی مو، استایل شخصی و منحصر به‌ فردتری به آن بخشید.

انتخاب مدل مویی که با شخصیت و سلیقه فرد کودک سازگار باشد، می‌ تواند به افزایش اعتماد به نفس و شادابی او کمک کند.

مدل موی کوتاه پروانه ای
مدل موی کوتاه پروانه ای

مدل موی کوتاه پروانه ای

مدل موی پروانه‌ ای در حال حاضر یکی از محبوب ترین مدل موی کوتاه نوجوان است و دلایل متعددی برای این محبوبیت وجود دارد. این مدل به موها حجم بیشتری می بخشد که این امر نگهداری از موها را ساده تر می کند.

یکی از مزایای این مدل موی کوتاه ترند ۲۰۲۳، آسانی در حالت دادن و نگهداری از آن است. به خاطر حجم بیشتری که به موها می‌ دهد، معمولا نیاز کمتری به محصولات نگهدارنده و استایلینگ دارد و این امر برای افرادی که دنبال مدلی ساده و آسان هستند، بسیار جذاب است.

از زیبایی این مدل موی کوتاه ۱۴۰۲ این است که به طور کلی برای انواع موهای صاف و حالت دار مناسب است. این استایل معمولا برای موهای کوتاه تر به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، اما برای طول‌های مختلف مو نیز قابل اجراست. همچنین، با استفاده از محصولات مخصوص حالت دهی مو می‌ توانید به راحتی حجم بیشتری به موها ببخشید و شکلی خاص تر به مدل موی پروانه‌ ای خود بدهید.

مدل موی کوتاه پر
مدل موی کوتاه پر

مدل موی کوتاه پر

مدل موی کوتاه پری یکی از محبوب ترین مدل موی کوتاه تا گردن است که در بین انواع مدل موی کوتاه تا سرشانه طرفداران بسیاری دارد. این مدل به گونه ای است که موها به صورت لایه‌ ای کوتاه شده و حالتی نامنظم دارند. کوتاهی مو مدل لیر یا همان مدل موی کوتاه و شیک پر فقط مخصوص موهای بلند نیست و برای افراد با موهای کوتاه نیز دارند مناسب است.

مدل موی کوتاه تینیجری
مدل موی کوتاه تینیجری

مدل موی کوتاه تینیجری

مدل موی کوتاه تامبوی
مدل موی کوتاه تامبوی

مدل موی کوتاه تامبوی

مدل موی کوتاه خفن پسرانه و دخترانه تامبوی کره ای یکی از جدیدترین مدل موی کوتاه دخترانه کره ای ۲۰۲۲ است که از سال های اخیر در کره جنوبی محبوبیت و شهرت یافته است.

این چند مدل موی کوتاه جدید به ویژه توسط جوانان و نوجوانان کره ای مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و به طور قابل توجهی در صنعت سرگرمی و فرهنگ پاپ کره جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل مو با توجه به رنگ‌ های روشن و جذابی مانند آبی، صورتی، بنفش و سبز تزیین می‌ شود و جلوه ای خاص به شما می بخشد.

جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه 2022
جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۲

جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۲

جدیدترین مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۲ برای صورت گرد چیست؟ حتی مدل موهای قدیمی نیز می تواند همیشه محبوب و مورد توجه افراد باشد.

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از مدل موی کوتاه ۱۴۰۱ (مدل مو کوتاه ۱۴۰۱) را مشاهده کنید.

جدیدترین مدل موی کوتاه بچه گانه دخترانه
جدیدترین مدل موی کوتاه بچه گانه دخترانه

جدیدترین مدل موی کوتاه بچه گانه دخترانه

بهترین مدل بستن موی خیلی کوتاه دختر بچه چگونه است؟ انواع مختلفی از مدل موی کوتاه دختر بچه باز و بسته وجود دارد که می تواند برای فرزند خود از آن استفاده کنید.

مدل موی کوتاه چتری
مدل موی کوتاه چتری

مدل موی کوتاه چتری

اگر از مدل های تکراری خسته شده اید و به دنبال تغییری در استایل یا آرایش موهای خود هستید، مدل موی کوتاه چتری دخترانه (مدل موی کوتاه و چتری) را به شما پیشنهاد می دهیم. مدل موی کوتاه چتری مردانه و زنانه از محبوب ترین مدل های موی کوتاه محسوب می شود که تا بالای ابروها را می‌ پوشاند.

مدل موی کوتاه چتری دار دارای انواع مختلفی می باشد که می توان به مدل موی کوتاه چتری فر، چتری کج، چتری با شینیون، چتری با موی بلند، چتری با موی کوتاه، چتری با بافت مو و… اشاره کرد.

مهم ترین سوالی که ممکن است از خود بپرسید این است که آیا مدل موی کوتاه همراه با چتری برای شما مناسب است یا خیر؟

مدل موی چتری برای صورت گرد و پیشانی کوتاه، مدل موی کوتاه چتری برای صورت گرد، مدل موی کوتاه دخترانه حالت دار، مدل کوتاهی موی کودک یک ساله یا مدل موی کوتاه دختر یک ساله همگی می تواند برای شما مناسب باشد.

علاوه بر این مدل موی کوتاه چتری نیز یکی از بهترین‌ مدل های مو برای زیر شال و روسری است که می تواند جذابیت و زیبایی شما را چند برابر کند.

مدل موی کوتاه چتری بچه گانه
مدل موی کوتاه چتری بچه گانه

مدل موی کوتاه چتری بچه گانه

همانطور که گفتیم چند مدل موی کوتاه بچه گانه داریم که چتری مدل موی کوتاه برای صورت گرد از محبوب ترین انواع آن می باشد. معمولا برای انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه سه ساله، مدل موی کوتاه کودکانه دختر، مدل موی کوتاه دخترانه بچه گانه، مدل موی کوتاه نوزاد دختر یا مدل موی کوتاه طفلانه دخترانه (مدل مو کوتاه طفلانه)، از مدل چتری استفاده می شود.

مدل موی کوتاه چینی
مدل موی کوتاه چینی

مدل موی کوتاه چینی

مدل موی کوتاه چتری کره ای از معروف ترین انواع مدل موی خیلی کوتاه زنانه در کره می باشد؛ البته انواع مدل موی کوتاه دخترانه سه سانتی (مدل موی کوتاه زنانه سه سانتی) نیز در این کشور طرفداران خاص خودش را دارد اما بسیاری از افراد در ایران نیز طرفدار مدل موی کوتاه کره ای پسرانه هستند که نمونه از آن را می توانید در تصویر مشاهده نمایید.

مدل موی کوتاه حالت دار
مدل موی کوتاه حالت دار

مدل موی کوتاه حالت دار

به طور کلی مدل موی کوتاه برای موهای حالت دار نی نی سایت به انواع مختلفی از جمله مدل موی کوتاه حالت دار برای صورت گرد، مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت و حالت دار، مدل موی کوتاه برای موهای پرپشت و حالت دار، مدل موی کوتاه برای موهای حالت دارو صورت گرد، مدل موی کوتاه برای موهای کم حجم و… تقسیم می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

اگر می خواهید بهترین مدل کوتاهی را برای موهای حالت دار خود انتخاب کنید، حتما از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید.

مدل موی کوتاه خرد
مدل موی کوتاه خرد

مدل موی کوتاه خرد

مدل موی کوتاه خرد شده یا همان مدل مو کوتاه طرح لیر، یکی از انواع مدل های دخترانه و زنانه است که بعنوان بهترین گزینه برای انتخاب مدل موی کوتاه برای سن ۵۰ نیز محسوب می شود.

در تصویر بالا می توانید نمونه های دیگری از عکس مدل موی کوتاه خرد دخترانه یا مدل موی خرد کوتاه زنانه را مشاهده کنید.

مدل موی کوتاه خارجی
مدل موی کوتاه خارجی

مدل موی کوتاه خارجی

مدل موی کوتاه خواننده های زن
مدل موی کوتاه خواننده های زن

مدل موی کوتاه خواننده های زن

مشاهده تصاویر انواع مدل موی کوتاه هالیوودی یا انواع مدل مو خواننده های معروف مانند مدل موی کوتاه هالزی می تواند به شما در انتخاب یک مدل موی کوتاه خوشگل کمک کند.

مدل موی کوتاه خامه ای
مدل موی کوتاه خامه ای

مدل موی کوتاه خامه ای

بدون شک یکی از خفن ترین مدل موی کوتاه پسرانه یا جذاب ترین مدل موی کوتاه کیوت، مدل موی کوتاه خامه ای است که برای افرادی که به دنبال یک چهره جذاب و شیک هستند، مناسب است.

مدل موی خیلی کوتاه مردانه
مدل موی خیلی کوتاه مردانه

مدل موی خیلی کوتاه مردانه

مدل بستن موی خیلی کوتاه دخترانه

مدل بستن موی خیلی کوتاه دخترانه

مدل موی لیر خیلی کوتاه
مدل موی لیر خیلی کوتاه

مدل موی لیر خیلی کوتاه

اگر به دنبال یک مدل موی کوتاه جذاب و شیک هستید، مدل موی لیر را به شما پیشنهاد می کنیم. مدل موی کوتاه لیر دخترانه یکی دیگر از محبوب ترین انواع مدل مو زنانه (مدل موی زنانه) است که همیشه محبوبیت خاص خودش را دارد و هیچوقت از مد نمی افتد. در مدل موی لیر بلند یا کوتاه، موها به‌صورت لایه‌ ای کوتاه شده و حالتی نامنظم دارند.

مدل موی خیلی کوتاه دخترانه لیر که با اسامی مختلفی مانند مدل موی کوتاه راحت پر، خرد یا فارا نیز شناخته می شود، بر روی انواع مدل مو کوتاه، متوسط، بلند، پرپشت، کم پشت، فر، صاف و… قابل اجرا می باشد.

در این مدل مو قسمت‌ های مختلف در اندازه و طول‌ های متفاوتی کوتاه می‌ شوند و مو به حالت لایه‌ لایه در می آید. به طور معمول در مدل موی لیر، قسمت بالایی موها کوتاه‌ تر از قسمت‌ های پایینی و زیرین مو می باشد که همین امر باعث جذابیت بیشتر این مدل مو می‌ شود.

اگر به دنبال مناسب ترین مدل موی کوتاه برای خانمهای بالای ۵۰ سال می گردید، این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موی کوتاه دخترانه 2020
مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۰

مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۰

اگر به دنبال مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۰ (مدل موی کوتاه ۲۰۲۲ زنانه ) برای صورت گرد هستید، در تصویر بالا می توانید دو نمونه از مدل کوتاهی مو ۲۰۲۰ را مشاهده نمایید.

مدل موی کوتاه دخترانه برای عروسی
مدل موی کوتاه دخترانه برای عروسی

مدل موی کوتاه دخترانه برای عروسی

انواع مدل موی کوتاه دخترانه ۲۰۲۳ (مدل مو کوتاهی ۱۴۰۲) برای عروسی چگونه است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که انواع شینیون موی کوتاه دخترانه، شینیون موی کوتاه شیک، مدل موی کوتاه نیمه باز، مدل موی کوتاه نیمه فر، مدل مو کوتاه مجلسی و همچنین انواع مدل موی کوتاه شینیون جدید می توانند از بهترین گزینه ها برای عروسی در نظر گرفته شود.

مدل موی کوتاه رنگ شده
مدل موی کوتاه رنگ شده

مدل موی کوتاه رنگ شده

استفاده از رنگ موهای طبیعی می تواند زیبایی موها و چهره شما را چندین برابر کند. مدل موی کوتاه رنگی مانند مدل موی کوتاه قهوه ای، یخی، شرابی و…. یکی دیگر از جذاب ترین انواع مدل های مو می باشد که می توانید در لیست گزینه های پیشنهادی حود قرار دهید.

مدل موی کوتاه رونالدو
مدل موی کوتاه رونالدو

مدل موی کوتاه رونالدو

مدل موی کوتاه رنگ یخی
مدل موی کوتاه رنگ یخی

مدل موی کوتاه رنگ یخی

از دیگر مدل های مویی که می توانید برای انواع عروسی یا مجالس خاص آن را در نظر بگیرید، مدل موی کوتاه یخی (مدل موی یخی کوتاه) است که می توانید نمونه ای از آن را در تصویر بالا مشاهده کنید.

مدل موی کوتاه روی شانه
مدل موی کوتاه روی شانه

مدل موی کوتاه روی شانه

مدل موی کوتاه رنگ فانتزی
مدل موی کوتاه رنگ فانتزی

مدل موی کوتاه رنگ فانتزی

موهای کوتاه به تنهایی دارای جذابیت خاصی هستند و رنگ موهای جدید و فانتزی می توانند به این زیبایی اضافه کنند. این روزها دغدغه بسیاری از افراد دغدغه داشتن رنگ موی خاص در بین دوستان و آشنایان را دارند. داشتن مدل موی کوتاه رنگ فانتزی می تواند شما را به فردی خاص در بین افراد تبدیل کند.

انواع مدل موی کوتاه صورتی، مدل موی کوتاه طوسی، مدل موی کوتاه طنز، مدل موی کوتاه گرانج، مدل مو کوتاه ۵ بنفش از جمله مدل های کوتاه مو فانتزی محسوب می شوند.

مدل موی کوتاه ریحانه پارسا
مدل موی کوتاه ریحانه پارسا

مدل موی کوتاه ریحانه پارسا

مدل موی کوتاه روسی
مدل موی کوتاه روسی

مدل موی کوتاه روسی

کوتاهی مو مدل کرنلی
کوتاهی مو مدل کرنلی

کوتاهی مو مدل کرنلی

مدل موی کوتاه کرنلی یکی از انواع مدل های پایه کوتاهی است که در بین مدل های کوپ کوتاه بسیار محبوب است. در مدل موی کوتاه شیک زنانه کرنلی، بیشتر از زاویه ۹۰ درجه استفاده می شود و نکته مهم در استفاده مناسب از ۹۰ درجه بسته و باز است.

در مدل موی کوتاه شیک دخترانه کرنلی، می توان در هنگام کوتاهی برای هر لایه به وسیله قیچی کات از پیتاژ پرتابی- نوکی استفاده کرد یا در پایان کوتاهی بعد از انجام شدن براشینگ مو به وسیله قیچی مخصوص پیتاژ، پیتاژ را انجام داد.

در مدل موی کوتاه دختر ۹ ساله کرنلی در همه لایه های تقسیم بندی شده کل سر از زاویه ۹۰ درجه بسته استفاده می شود. برای براشینگ این مدل نیز می بایست از کوچک ترین برس گرد و براشینگ به زیر کشیده شود.

این مدل هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است و یک گزینه مناسب برای خانم هایی است که به دنبال تغییر ناگهانی، جذاب و شیک هستند.

کوتاهی مو مدل مصری
کوتاهی مو مدل مصری

کوتاهی مو مدل مصری

مدل موی کوتاه مصری گرد یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین مدل موی کوتاه صاف برای خانم‌ ها محسوب می شود. کوتاهی مدل مصری هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه مناسب است و هرکدام زیبایی خودشان را دارند.

مدل موی مصری به چند نوع مختلف از جمله مصری ساده، مصری کوتاه، مصری فانتزی (موی چتری کوتاه)، مصری مدل ژان پییر، و مصری مدل صوفیا تقسیم می‌ شود که انتخاب هر یک با توجه به سلیقه فردی، ویژگی های ظاهری مو و چهره شخص متفاوت خواهد بود.

همانطور که از اسمش پیداست مدل موی کوتاه مصری دخترانه از زمان مصر باستان زیبایی منحصر به فردی برای خانم ها داشته است. مدل موی کوتاه صاف دخترانه مصری همانطور که گفته شد دارای تنوع بسیاری می باشد و بستگی به کوتاهی و بلندی آن دارد. مدل مو مصری با چتری یا بدون چتری نیز می تواند سلیقه ای باشد.

علاوه بر این اگر به دنبال مدل موی کوتاه برای موهای صاف و کم پشت هستید، مدل موی مصری می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۱
مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۱

مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۲۱

مدل موی کوتاه زیر شال
مدل موی کوتاه زیر شال

مدل موی کوتاه زیر شال

برای مدل موی کوتاه زیر شال یا مدل موی کوتاه زیر مقنعه می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد که در این مقاله انواع مختلف مدل مو کوتاه زنانه جدید را می توانید مشاهده کنید. اگر به دنبال استایل موی کوتاه دخترانه جذاب هستید، در تصویر بالا می توانید نمونه هایی از تصاویر مدل موی کوتاه زیر شال بازیگران معروف را مشاهده کنید.

مدل موی کوتاه ژورنالی
مدل موی کوتاه ژورنالی

مدل موی کوتاه ژورنالی

مدل موی کوتاه ژورنالی زنانه نیز از انواع مدل های زیبا و جذاب به شمار می رود و می تواند استایل شما را جذاب تر کند. مدل موی ژورنالی کوتاه دخترانه انواع مختلفی دارد و می تواند برای موهای بلند و کوتاه نیز مناسب باشد. در تصویر بالا نیز می توانید دو نمونه مدل موی کوتاهی ژورنالی را مشاهده نمایید.

مدل موی کوتاه ژاپنی
مدل موی کوتاه ژاپنی

مدل موی کوتاه ژاپنی

معمولا افرادی که به دنبال مدل موی کوتاه عروسکی هستند، به سراغ مدل مو کوتاه ژاپنی می روند. مدل مو کوتاه ژاپنی پسرانه و دخترانه از جذاب ترین مدل موی کوتاه دخترانه ۱۴۰۱ به شمار می رود که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دارای انواع مختلفی می باشد.

اگر به دنبال مدل موی کوتاه دخترانه ۹ ساله نیز هستید، می توانید در این مدل را در لیست گزینه های خود قرار دهید.

مدل موی کوتاه سیبل جان
مدل موی کوتاه سیبل جان

مدل موی کوتاه سیبل جان

مدل موی کوتاه سایه
مدل موی کوتاه سایه

مدل موی کوتاه سایه

مدل موی کوتاه سایه به مدلی گفته می شود که موها در سمت پایین کوتاه هستند و کم کم با حرکت به سمت بالا بلندتر می شوند. این مدل موی کوتاه شیک مردانه با نام سایه موی مردانه یا مدل فید مو نیز معروف است.

مدل موی کوتاه ساده مردانه سایه یا مدل مو فید، جزو پرطرفدارترین مدل موی کوتاه سال ۲۰۲۳ برای آقایان محسوب می شوند که امروزه در بین اکثر آقایان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و دارای مدل های مختلفی است که با توجه به سلیقه تان می توانید مدل های سایه زنی شیک و خاصی را انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه سفید زنانه
مدل موی کوتاه سفید زنانه

مدل موی کوتاه سفید زنانه

مدل موی کوتاه سربازی
مدل موی کوتاه سربازی

مدل موی کوتاه سربازی

معمولا مدل موی کوتاه سربازی را با نام مدل موی کوتاه ساده پسرانه یا مدل موی کوتاه یکدست مردانه می شناسند. مدل مو ارتشی در اصل یک مدل مو مختص نیروهای نظامی است.

نیروهای نظامی عموما به دنبال مدل موی کوتاه کوتاه مردانه هستند که ساده است و نیازی به مرتب کردن ندارد. در عین حال بعنوان یک سرباز یا یک افسر ارتش همیشه باید ظاهری مرتب داشته باشید. بنابراین مدل موی کوتاه سربازی یک مدل موی رسمی، تمیز، مرتب و بدون نیاز به رسیدگی بیش از اندازه می باشد.

مدل موی کوتاه شلخته دخترانه
مدل موی کوتاه شلخته دخترانه

مدل موی کوتاه شلخته دخترانه

اگر مدل موی کوتاه یکدست زنانه را نمی پسندید، مدل موی کوتاه شلخته شاید برای شما جذاب باشد. اگر طرفدار مدل موی کوتاه شلخته مردانه هستید، پیشنهاد می کنیم مدل موی کوتاه فشن را انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه شالت
مدل موی کوتاه شالت

مدل موی کوتاه شالت

نوعی دیگر از شکل موی کوتاه، به صورت شالت می باشد که از محبوب ترین مدل موی کوتاه سال ۱۴۰۱ محسوب می شود.

مدل موی کوتاه صورت تپل
مدل موی کوتاه صورت تپل

مدل موی کوتاه صورت تپل

مدل موی کوتاه برای صورت ظریف
مدل موی کوتاه برای صورت ظریف

مدل موی کوتاه برای صورت ظریف

مدل موی کوتاه عروس
مدل موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه عروس

همانطور که در عکس مدل موی کوتاه عروسی دخترانه مشاهده می کنید، انواع مختلفی از مدل موی کوتاه عروس جدید، مدل موی کوتاه عقد، مدل موی کوتاه نامزدی، مدل موی کوتاه عروس با تاج و… وجود دارد که علاوه بر تصویری که برای شما قرار داده ایم، با یک سرچ ساده می توانید انواع مختلفی از آن را مشاهده کنید.

مدل موی کوتاه عروس دریایی
مدل موی کوتاه عروس دریایی

مدل موی کوتاه عروس دریایی

اگر بخواهیم نوعی دیگر از مدل موی کوتاه فانتزی یا مدل موی کوتاه قشنگ را نام ببریم، قطعا می توان به مدل موی کوتاه ۲۰۲۳ عروس دریایی اشاره کرد. مدل موی کوتاه عروس دریایی نسبت به مدل های دیگر خاص تر است و برای افرادی که دوست دارند مدل مویی خاص و فانتزی مانند داشته باشند، مناسب است.

مدل مو کوتاه برای صورت غبغب دار
مدل مو کوتاه برای صورت غبغب دار

مدل مو کوتاه برای صورت غبغب دار

مدل موی کوتاه فارا
مدل موی کوتاه فارا

مدل موی کوتاه فارا

مدل موی کوتاه فارا که به نام لیر یا خرد نیز معروف است، یکی از محبوب ترین مدل موی کوتاه قدیمی زنانه به شمار می رود که هنوز هم در بین افراد طرفداران خاص خودش را دارد.

اگر شما هم طرفدار سبک های قدیمی هستید، پیشنهاد می کنیم مدل هایی از جمله مدل موی کوتاه قدیمی لیلا فروهر (مدل موی کوتاه لیلا فروهر)، مدل موی کوتاه گوگوشی و مدل موی کوتاه هایده را نیز در نظر داشته باشید.

مدل موی کوتاه قارچی
مدل موی کوتاه قارچی

مدل موی کوتاه قارچی

مدل موی کوتاه قارچی دخترانه یکی از انواع مدل های کوتاهی مو به شمار می رود که چندین سال در بین خانم ها و دختران جوان محبوبیت دارد.

انواع مدل موی کوتاه قارچی پایه دار برای صورت ها گرد و کشیده مناسب است و می تواند چهره شما را جذاب کند الته در صورتی که چاق هستید و گردن کوتاهی دارید، بهتر است به دنبال مدل موی کوتاه گرد دخترانه مانند مدل قارچی نباشید چرا که این مدل مو باعث چاق و کوتاه تر شدن صورت شما خواهد شد.

در مدل موی کوتاه قشنگ دخترانه و مدل موی کوتاه قشنگ پسرانه قارچی، موها به صورت کوتاه برش داده می شوند و در اطراف صورت به شکل یک دایره یا قارچ گرد نمایش داده می‌ شوند. این مدل مو برای افرادی که به دنبال مدل موی کوتاه دخترانه یک ساله راحت یا مدل کوتاهی مو دختر ۳ ساله هستند که نیاز به مراقبت زیادی نداشته باشد، مناسب است.

مدل موی کوتاه کوپ
مدل موی کوتاه کوپ

مدل موی کوتاه کوپ

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از مدل موی کوتاه نوک تیز از مدل های کوپ را مشاهده کنید.

مدل موی یک طرفه کوتاه
مدل موی یک طرفه کوتاه

مدل موی یک طرفه کوتاه

مدل موی کوتاه یک طرفه زنانه یکی از انواع مدل‌ های جذاب امروزی است که طرفداران خاص خودش را دارد. اگر شما هم از علاقه‌ مندان مدل موی کوتاه یه وری هستید، پس نوبت آن رسیده است که تغییر و تنوعی در مدل های موی خود ایجاد کنید.

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از مدل موی کوتاه دخترانه یک طرفه را مشاهده کنید که می تواند چهره صورت شما را جذاب تر جلوه دهد.

مدل موی یک طرف کوتاه یک طرف بلند
مدل موی یک طرف کوتاه یک طرف بلند

مدل موی یک طرف کوتاه یک طرف بلند

انواع مدل موی یک طرف کوتاه یک طرف بلند دخترانه یا به عبارتی دیگر مدل موی کوتاه و بلند چگونه است؟ مدل موی کوتاه یک طرف بلند یکی از جذاب ترین انواع مدل موی کوتاه لاکچری به حساب می آید که برای افرادی که به دنبال تنوع در مدل کوتاهی مو هستند بسیار مناسب است.

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از مدل موی کوتاه یه طرف بلند را مشاهده کنید که جلوه‌ ای تازه به چهره بخشیده است.

مدل موی کوتاه یک سانتی زنانه
مدل موی کوتاه یک سانتی زنانه

مدل موی کوتاه یک سانتی زنانه

شاید برایتان عجیب باشد اما انواع مدل های مو مانند مدل موی کوتاه یک دست (مدل موی کوتاه یکدست) یا مدل موی کوتاه ۳ سانتی (مدل موی کوتاه سه سانتی)، یکی از خاص ترین انواع مدل های موی زنانه و مردانه است که طرفداران خاص خودش را دارد.

مدل موی کوتاه گرگی
مدل موی کوتاه گرگی

مدل موی کوتاه گرگی

شاید برایتان جالب باشد اما مدل موی کوتاه گرگی دخترانه، یکی از انواع مدل های خاص و جدید است که طرفدارهای بسیاری در بین دیگر مدل مو کوتاه ۲۰۲۰ (مدل موی کوتاهی ۲۰۲۲) پیدا کرده است.

از آنجایی که طرفداران مدل موی کوتاه ولف کات هر روزه در حال افزایش است، آرایشگران این مدل مو را بر روی انواع موی بلند، کوتاه، لخت، فر، پرپشت و کم پشت امتحان می کنند؛ به همین خاطر تمامی افراد با هر نوع مو و سلیقه ای می توانند این مدل مو را برای خود انتخاب کنند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با مد روز پیش می روید و به استایل های خاص علاقه دارید، مدل موی کوتاه گرگی می تواند بهترین گزینه باشد.

مدل موی کوتاه گوجه ای
مدل موی کوتاه گوجه ای

مدل موی کوتاه گوجه ای

یکی از محبوب ترین مدل موی کوتاه دخترانه ۱۲ ساله، مدل موی کوتاه گوجه ای می باشد که به سادگی انجام می شود. علاوه بر این مدل خرگوشی مدل بستن موی کوتاه دختر بچه های کم سن و سال است که می تواند برای آن ها جذاب باشد.

مدل موی کوتاه گیس
مدل موی کوتاه گیس

مدل موی کوتاه گیس

بهترین مدل موی کوتاه دخترانه ۱۰ ساله یا مدل موی کوتاه دخترانه ۱۱ ساله چیست؟ استفاده از مدل موی کوتاه گیس یا بافت مو یکی از محبوب ترین روش ها برای آراستگی موهاست که همیشه جذابیت خود را در بین افراد حفظ کرده است. بافت مو برای انواع موهای کوتاه، بلند، فر، صاف و… قابل انجام است و می تواند زیبایی موهای شما را چندین بابر کند.

مدل موی کوتاه لیسا
مدل موی کوتاه لیسا

مدل موی کوتاه لیسا

مدل موی کوتاه لاتی مردانه
مدل موی کوتاه لاتی مردانه

مدل موی کوتاه لاتی مردانه

مدل موی کوتاه لایت شده
مدل موی کوتاه لایت شده

مدل موی کوتاه لایت شده

یکی از جذاب ترین روش ها برای آرایش موی کوتاه، استفاده از رنگ موهای خاص مانند هایلایت می باشد که امروزه محبوبیت بسیاری در بین افراد پیدا کرده است.

همانطور که می دانید رنگ مو می تواند تنوع و تاثیر بسزایی در چهره شما ایجاد کند و به همین دلیل همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.

انواع مختلفی از مدل رنگ و مش موی کوتاه یا مدل موی کوتاه هایلایت وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه نقره ای
مدل موی کوتاه نقره ای

مدل موی کوتاه نقره ای

مدلهای موی کوتاه زنانه نقره ای یکی از انواع مدل هایی است که در لیست مدل مو کوتاه زنانه بالای ۴۰ سال قرار دارد.

مدل موی کوتاه 2024
مدل موی کوتاه ۲۰۲۴

مدل موی کوتاه ۲۰۲۴

مدل موی کوتاه هفتی
مدل موی کوتاه هفتی

مدل موی کوتاه هفتی

در تصویر بالا می توانید یکی از انواع مدل موی کوتاه هفتی (مدل مو ۷) مردانه را نیز مشاهده کنید که ممکن است برای برخی افراد جذاب باشد.

مدل موی کوتاه وز

مدل موی کوتاه وز

مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت
مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت

مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت

بهترین مدل موی کوتاه برای موهای کم پشت استفاده از مدل های ساده است که نمونه ای از این مدل را می توانید در تصویر بالا مشاهده نمایید

قیچی موی دخترانه

قیچی مو برای دختران نقش مهمی در ایجاد استایل‌ های مو دارد. با این ابزار، می‌ توان به مدل موی کوتاه یا بلند شکل و حجم داد و استایل مو را به شکل‌ های مختلفی تغییر داد. قیچی مو دخترانه معمولا به صورت خاصی طراحی شده‌ اند که در استفاده بهتر و دقیق‌ تر از آنها برای مدل‌ های موی زنانه کمک می‌ کند.

این ابزار می‌ تواند در ایجاد لایه‌ های مختلف در موها، ایجاد حجم، شکل دادن به مو و حتی ایجاد جزئیات دقیق‌ تر در مدل موی کوتاه موثر باشد. استفاده از قیچی موی کوتاه مناسب، باعث می‌ شود تا موها با جزئیات بیشتری طراحی شده و استایل مو به شکلی منحصر به فرد و زیبا شکل بگیرد.

جمع بندی

همانطور که می دانید موهای کوتاه جذابیت خاص خودش را دارد اما مدل دهی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در چهره شما داشته باشد. به همین منظور در این مقاله به معرفی جامعی از چند مدل موی کوتاه جدید ۲۰۲۳، مدل کوتاهی مو ۱۴۰۱، چند مدل موی کوتاه برای صورت کشیده، چند مدل موی کوتاه پسرانه، مدل موی کوتاه تیکه تیکه مردانه، مدل موی کوتاه جلو سر، مدل موی کوتاه برای موهای حالت دار، مدل موی خرد کوتاه جدید، مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت، مدل موی ژانپیر کوتاه (مدل مو ژانپیر کوتاه)، شینیون موی کوتاه ساده، مدل موی کوتاه صورت کشیده مردانه و زنانه، مدل موی کوتاه صورت گرد مردانه و زنانه، مدل موی کوتاه صورت بیضی، مدل موی کوتاه صدفی، مدل مو کوتاه طبقه ای، مدل موی کوتاه عربی، مدل موی کوتاه عایشه ای، کوتاهی مو مدل پر، مدل موی کوتاه گنگ، مدل موی کوتاه برای صورت بیضی و چاق، مدل موی کوتاه هنگامه خواننده، مدل مو کوتاه سه سانتی و… پرداخته شده است که می توانید تصاویر هر مدل را در مقاله مشاهده کنید.

سوالات متداول
چند مدل موی کوتاه دخترانه داریم؟

همانطور که گفتیم مدل موی کوتاه انواع مختلفی دارد که از بین آن ها می توان به مدل موی یه طرف کوتاه یه طرف بلند، مدل موی کوتاه تیکه تیکه بلند، مدل موی کوتاه فرفری، مدل موی کوتاه چتری زنانه، مدل موی کوتاه ویسگون، مدل موی کوتاه لایه لایه، مدل کوتاهی مو سه سانتی و…. اشاره کرد.

چه مدل موی کوتاه به صورت گرد میاد؟

از بین چند مدل موی کوتاه زنانه جدید که در این مقاله معرفی شد، بهترین مدل برای برای صورت های گرد مدلی می باشد که به حالت خرد شده یا تیکه تیکه شده باشد و کمی از حجم مو را بگیرد.

بهترین مدل حالت دادن موی کوتاه چگونه است؟

همانطور که گفتیم موهای کوتاه به تنهایی جذابیت دارد اما رنگ کردن موها به صورت هایلایت یا مدل دادن به موها به صورت بافت می تواند زیبایی موهای شما را چند برابر کند.