آموزشگاه فنی حرفه ای

مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران در جهت دهی کار آفرینان و افراد دارای استعداد کار آفرین به سوی کار های مولد و فعالیت های اقتصادی مورد نیاز جامعه و زود بازده نقش موثری دارند. جهت گیری اصلی آموزش های فنی و حرفه ای، انتقال فن و حرفه و […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران در جهت دهی کار آفرینان و افراد دارای استعداد کار آفرین به سوی کار های مولد و فعالیت های اقتصادی مورد نیاز جامعه و زود بازده نقش موثری دارند.

جهت گیری اصلی آموزش های فنی و حرفه ای، انتقال فن و حرفه و مهارت به فراگیران است. آموزش های فنی و حرفه ای می تواند فرد را برای احراز شغل ، حرفه و کسب و کار آماده نماید، یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد. هدف از این آموزش ها، افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوب تر کار در محدوده وظایف شغلی است. از آنجایی که موضوع بیکاری یکی از مهمترین مسائل و مشکلات کشور است و با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری در کشور فقدان مهارت های مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار می باشد ، انتظار می رود سازمان آموزش فنی و حرفه ای با ارائه آموزش های مهارتی بتواند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند.

پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه این مقاله، مقاله ی مدرک فنی حرفه ای را نیز مطالعه فرمایید.

پیشنهاد ویژه: برای شروع یادگیری کامپیوتر از دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد شروع کنید. آموزش جامع مهارت های هفتگانه کامپیوتری

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای تهران

آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیرو های ماهر مورد نیاز بازار کار کشور ایفا می کنند.

این آموزش ها به سبب انعطاف پذیری نشأت گرفته از خصیصه های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور  و نیز به دلیل آموزش و ایجاد مهارت های لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در کار آفرینی و اشتغال دارد.

این آموزش ها هم مهارت های خاص مورد نیاز صنعت و هم مهارت های عمومی بازار کار را فراهم می سازد و همچنین برای شاغلینی که به دلیل تغییرات فناوری دچار کارایی می شوند امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می کند، مانند دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی، در واقع خصیصه این آموزش ها، نوعی پرورش ” کار آفرین ” است،

به این معنی که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فنی، قادر خواهند بود که فرصت های شغلی مناسبی را به دست آورند و یا در نهایت فرصت شغلی ایجاد نمایند. از این رو در این مقاله سعی شده است ده مرکز آموزش فنی و حرفه ای برتر تهران برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

آموزشگاه آریا تهران، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زیر نظر فنی و حرفه ای در غرب تهران، شما را به بهترین نحو ممکن برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای آماده می کند.

گواهی نامه فنی و حرفه ای

گواهینامه فنی و حرفه ای

گواهی فنی و حرفه ای که به آن ها کارت مهارت نیز گفته می شود دارای انواع مختلفی بوده که در موقعیت های متفاوت مثل پیدا کردن شغلی متناسب با مهارت فرد و یا برگزاری کلاس ها و سمینار های کوتاه مدت می تواند به مهارت آموخته کمک کند.

شما قادرید به منظور اخذ مدرک فنی حرفه ای به سایت زیر مراجعه کنید. همچنین گرفتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی نیز امکان پذیر است. همه فعالیت های مربوط به سازمان فنی و حرفه ای و دریافت مدرک فنی و حرفه ای از سایت portaltvto.com انجام می گردد، بنابراین متقاضیان دریافت گواهینامه مهارت نیز ابتدا باید به سامانه آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و سپس اقدامات زیر را انجام دهند.

  • مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه ای
  • انتخاب گزینه استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای
  • انتخاب گزینه استعلام گواهینامه جدید
  • پرداخت هزینه دریافت گواهینامه و دریافت کد شناسایی
  • تکمیل فرم مربوطه و دانلود گواهینامه

در صورتی که قبلا مهارت آموزان هزینه دریافت گواهینامه را پرداخت کرده و دارای کد شناسایی فنی و حرفه ای هستند، باید به جای انتخاب گزینه استعلام گواهینامه جدید بر روی گزینه استعلام گواهی کلیک کنند. در این بخش احتیاجی به وارد کردن کد شناسایی نیست، بلکه با ثبت کد ملی و شماره شناسنامه می توان فایل گواهینامه فنی و حرفه ای را دانلود و پرینت نمود. گواهینامه های فنی و حرفه ای دارای انواع مختلفی هستند که همین امر سبب می شود کاربرد هر یک با دیگری متفاوت باشد. همچنین داوطلبان می توانند در رشته هایی که به آن ها علاقه مند هستند شرکت کرده و گواهینامه مهارت همان رشته را دریافت نمایند.

نتایج آزمون فنی حرفه ای

آزمون های فنی حرفه ای در ۹ مراحل متفاوت برگزار می شود و پس از برگزاری هر مرحله از آزمون باید زمانی برای تصحیح کردن برگه های امتحانی متقاضی ها صرف بشود، به همین خاطر زمان اعلام نتایج هر مرحله از آزمون فنی حرفه ای بستگی به تاریخ برگزاری امتحان دارد، ولی معمولا ۱۰ یا ۱۵ روز بعد از اینکه آزمون های فنی حرفه ای برگزار می شود، نتایج آزمون های فنی حرفه ای هم اعلام می شود و پس از اعلام نتایج شما می توانید در رشته مورد نظر خود به عنوان مثال اگر در دوره icdl شرکت کرده اید مدرک icdl را اخذ نمایید.

این نتایج در سایت portaltvto.com منتشر می شود و افرادی که در آزمون های فنی حرفه ای ۱۴۰۰ شرکت کردند، باید در زمان اعلام نتایج آزمون های فنی حرفه ای به این سایت مراجعه کنند و نتیجه امتحان خودشان را مشاهده نمایند. هر مرحله از آزمون های فنی حرفه ای هر یک ماه یک بار برگزار می شود و تاریخ اعلام نتایج آن ها هم معمولا کمتر از ۱۰ روز یا نزدیک ۱۰ روز است و داوطلبان نباید بیش از حد منتظر اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای بمانند. تقریبا در سال های مختلف، زمان برگزاری آزمون مشابه سال های قبلی است.

رشته های آموزشگاه فنی حرفه ای

  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی کامپیوتر
  • مدرک آشپزی فنی حرفه ای
  • مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای
  • مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی
  • مدرک بین المللی حسابداری
  • مدرک اتوکد فنی حرفه ای
  • مدرک بین المللی فتوشاپ
  • مدرک بین المللی عکاسی فنی حرفه ای
  • مدرک حسابداری فنی حرفه ای
  • مدرک حسابداری بین المللی
  • مدرک بین المللی برنامه نویسی
  • مدرک برنامه نویسی فنی حرفه ای
  • مدرک بین المللی عکاسی فنی حرفه ای
  • مدرک بین المللی آرایشگری
  • مدرک اتوکد فنی حرفه ای ( برای اطلاعات بیش تر مقاله آموزشگاه اتوکد را مطالعه کنید. )

آموزشگاه حسابداری زیر نظر فنی حرفه ای

از سیستم حسابداری به عنوان پردازش اطلاعاتی مالی که مربوط به سازمان ها و واحدهای تجاری است نیز استفاده می شود و گزارشات به تصمیم گیرندگان منتقل می شود؛ از این رو سیستم حسابداری به نام سیستم اطلاعاتی حسابداری (ACCOUNTING In formation System) نیز خوانده می شود. در آموزش حسابداری شما فرایند شناسایی، اندازه گیری، گزارش دهی اطلاعات اقتصادی و تحلیل و تصمیم گیری درست و صحیح این گزارشات را و اطلاعات را فرا خواهید گرفت.

ثبت نام فنی حرفه ای

سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و به عنوان مسئول اجرای آموزش های فنی و حرفه ای، دوره های آموزشی مانند آموزش icdl را برای ارتقاء مهارت در متقاضیان برگزار می نماید. این کلاس ها در مناطق مختلف شهری و روستایی، حتی در زندان ها و پادگان ها و در مقاطع زمانی مختلف برای تربیت نیروی کار ماهر در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار شده و آزمون آن ها در پایان هر دوره به دو صورت کتبی و عملی گرفته می شود. کارآموزان تنها در صورت کسب حد نصاب نمره آزمون موفق به دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای استاندارد در رشته مهارتی خود می شوند. این گواهینامه در ۴ سطح مختلف تدوین شده که بر اساس میزان تخصص به مهارت آموز اعطا می گردد.

آموزشگاه کامپیوتر زیر نظر فنی حرفه ای

آموزشگاه کامپیوتر زیر نظر فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران یکی از آموزشگاه های مجاز کامپیوتر در غرب تهران است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار می باشد.

به همین دلیل علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، قادر است پس از اتمام دوره، مدرک فنی حرفه ای نیز صادر نماید.

با کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت، بصورت فشرده و بازار کاری علاوه بر یاد گیری کامل دوره های آموزش کامپیوتر، می توانید مدرک کامپیوتر فنی و حرفه ای دریافت کنید. هر آنچه که برای استخدام و ارتقاء شغلی مورد نیاز شماست آموزش داده خواهد شد.

لیست آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران

در بخش زیر بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران و لیست مراکز فنی حرفه ای تهران را به شما معرفی می کنیم، در این لیست برخی از آموزشگاه ها جز آموزشگاه فنی حرفه ای دولتی تهران و برخی دیگر جز لیست آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای تهران محسوب می شوند، در این آموزشگاه ها شما می توانید انوع دوره های فنی و حرفه ای مانند دوره icdl را سپری نمایید.

  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای کاخ دانش
  • آموزشگاه فنی و حرفه ای نواندیشان
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پارسه
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نشان برتر
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تندیس تهران
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای الزهرا
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شمیرانات
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید سهی تهران
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مروتی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید بهرامی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهمانچی خیاطی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دید خلاق
  • آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران

آموزشگاه های فنی حرفه ای دولتی تهران

سازمان فنی حرفه ای تهران دارای یکسری آموزشگاه های دولتی و خصوصی می باشد، در سایت فنی حرفه ای تهران لیست آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران دولتی و مراکز فنی حرفه ای تهران خصوصی موجود است، که ما در بخش زیر برخی از آموزشگاه های فنی و حرفه ای تهران دولتی را به شما معرفی می کنیم.

  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای الزهرا
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید سهی تهران
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مروتی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید بهرامی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید مهمانچی خیاطی
  • آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دید خلاق

آموزشگاه آشپزی زیر نظر فنی حرفه ای

هنگامی که شما تصمیم به ثبت نام در یکی از دوره های آموزشی آشپزی می گیرید با بیش از ۵۰۰ آموزشگاه آشپزی بر می خورید که هر کدام خدمات و سابقه مخصوص به خود را دارد، اما حقیقتا بهترین کلاس آشپزی نزد موسسه هایی می باشد که بهترین آشپز ها را پرورش داده اند. با توجه به اینکه آموزش آشپزی عمومی بر نوع رفتار مشتریان شما تاثیر گذار می باشد توصیه می کنیم که آموزش های خودتان را نزد یک آموزشگاه معتبر و با سابقه سپری بکنید.

ما در این مقاله به معرفی  لیست دوره های فنی حرفه ای تهران ۱۴۰۰ پرداختیم. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آموزشگاه فنی حرفه ای مقاله رشته های فنی حرفه ای و استعلام مدرک فنی و حرفه ای را نیز مطالعه فرمایید.

مدرک فنی حرفه ای چیست؟

مدرک فنی حرفه ای پس از گذراندن دوره ها در آموزشگاه های زیر نظر فنی حرفه ای دریافت می شود و دارای اعتبار بین الملیی است و مزایای زیادی به همراه دارد.

کدام مدرک فنی حرفه ای اعتبار بین المللی دارد؟

مدرک رسمی فنی حرفه ای

بهترین آموزشگاه زیر نظر فنی حرفه ای کدام است؟

تمام آموزشگاه های زیر نظر فنی حرفه ای می توانند آموزش های خوبی به شما ارائه دهند. آموزشگاه آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های زیر نظر فنی حرفه ای در تهران است که می تواند به شما در دریافت مدرک فنی حرفه ای کمک کند.

سایت سازمان فنی حرفه ای تهران؟

وب سایت سازمان مرکز فنی حرفه ای تهران به نشانی tehrantvto.ir می باشد.

آدرس مراکز فنی حرفه ای تهران؟

آدرس مراکز بهترین آموزشگاه فنی تهران را می توانید با مراجعه به سایت سازمان فنی حرفه ای مشاهده نمایید، در این سایت لیست آموزشگاههای فنی حرفه ای و آدرس آن ها درج شده است.