مدل بافت مو

اگر به دنبال تغییراتی در ظاهر و استایل موهای خود هستید، انواع مدل بافت مو را امتحان کنید. همانطور که می دانید امروزه بافت مو یکی از مدل های مو پرطرفدار در بین بانوان محسوب می شود که در انواع مختلفی وجود دارد و می تواند به روش های مختلفی انجام شود. اگر می خواهید […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال تغییراتی در ظاهر و استایل موهای خود هستید، انواع مدل بافت مو را امتحان کنید. همانطور که می دانید امروزه بافت مو یکی از مدل های مو پرطرفدار در بین بانوان محسوب می شود که در انواع مختلفی وجود دارد و می تواند به روش های مختلفی انجام شود. اگر می خواهید با انواع مدل بافت مو دخترانه زیبا و شیک مجلسی آشنا شوید، تا انتهای این صفحه ما را همراهی کنید.

مدل بافت مو دخترانه
مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه

همانطور که می دانید انواع مختلفی از مدل های موی کوتاه و بلند وجود دارد، که از بین آن ها می توان به مدل بافت مو نی نی سایت بعنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل مو اشاره کرد.

انواع مدل بافت مو با لباس مجلسی زیبا و شیک می توانند استایل شما را خاص و متمایز کنند و جلوه ای خاص به شما ببخشند. از آنجایی که طرفداران مدل بافت مو دخترانه برای مهمانی و مجالس روز به روز در حال افزایش است، ما در این صفحه از آریا تهران، به معرفی جدیدترین مدل بافت مو دخترانه و زنانه پرداخته ایم.

پیشنهاد ویژه: اگر برای بافت و شینیون موهای خود به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه بهترین آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنید.

در ادامه توجه شما را به دیدن این مدل های بسیار زیبا جلب خواهیم کرد.

فیلم مدل بافت مو

اگر عباراتی نظیر مدل بافت مو ویدیو، مدل بافت مو فیلم، چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس فیلم و… را سرچ کرده اید و برای یاد گرفتن مدل بافت مو به دنبال مشاهده فیلم آموزش مدل بافت مو ۱۴۰۳ و همچنین مدل بافت مو ۱۴۰۲ هستید، در این قسمت به زودی برای شما عزیزان فیلم انواع مدل بافت مو و شینیون از جمله فیلم آموزش مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک جلوی سر، فیلم آموزش بافت مو مدل حصیری، مدل بافت مو وسط، مدل بافت مو های کوتاه، مدل بافت مو هندی، مدل بافت مو هلندی با کاموا، مدل بافت مو ویسگون، مدل بافت مو ونزدی، مدل بافت موی عربی، مدل بافت مو هالووین، مدل بافت مو همراه با مروارید، مدل بافت مو گربه ای، مدل بافت مو یلدایی دخترانه، مدل بافت مو دخترانه کوتاه ساده و شیک، بافت ۳ بعدی مو، مدل بافت مو ۴ تایی، بافت مو ۶ تایی و… قرار خواهد گرفت.

انواع بافت مو

همانطور که می دانید برای اصلاح کردن و آرایش مو روش‌ های مختلفی وجود دارد، بافت مو نیز یکی از محبوب ترین انواع مدل های مو محسوب می شود. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و محبوب‌ ترین مدل بافت مو جدید دخترانه می‌ پردازیم.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل مو پسرانه، به صفحه مدل مو پسرانه خوشتیپ مراجعه کنید.

مدل بافت مو آفریقایی
مدل بافت مو آفریقایی

مدل بافت مو آفریقایی

مدل بافت موی دخترانه آفریقایی یا مدل بافت مو چهل گیس که نوعی مدل بافت مو از جلو تا پشت محسوب می شود، یکی از معروف ترین انواع بافت مو دخترانه می باشد. همانطور که می دانید، آغاز و سرچشمه تئوری بافت مو از آفریقا شروع شده است. این مدل بافت موی دخترانه برای افرادی که دارای موهای بلند می باشند، مناسب است.

هنگام انجام مدل بافت مو افریقایی دخترانه، بهتر است از مقدار کافی مرطوب کننده مو استفاده کنید چرا که این کار به شما کمک خواهد کرد که به راحتی بافت مو را به پایان برسانید.

مدل بافت مو فرانسوی
مدل بافت مو فرانسوی

مدل بافت مو فرانسوی

در انواع مدل بافت مو اروپایی، مدل مو بافت دخترانه فرانسوی (مدل بافت مو شل) از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک جلوه‌ ای بسیار لطیف و خاص به موهای شما می‌ دهد. مدل بافت مو فرانسوی دخترانه نیز انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ ها می‌ توان به چند مدل بافت مو جلوی سر فرانسوی، فرانسوی خرگوشی و یک ‌طرفه اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه مجله آرایشی و زیبایی می توانید به بروزترین و پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی پوست و مو دسترسی داشته باشید.

مدل بافت مو ساده
مدل بافت مو ساده

مدل بافت مو ساده

بسیاری از افراد می پرسند که بهترین مدل بافت مو ساده که خودم ببافم (مدل بافت مو که خودم ببافم) چیست؟ درواقع باید بگوییم که یک مدل بافت مو ساده دخترانه (مدل بافت مو خیلی ساده) یا همان بافت سه‌ تایی یکی از ساده ترین مدل های بافت موی بلند و مدل بافت مو کوتاه مجلسی محسوب می شود و از آنجایی که این مدل مو بافت ساده بسیار سریع است و به سرعت انجام می شود، می تواند بعنوان مدل بافت مو خودآرایی در خانه در نظر گرفته شود.

در اموزش مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک در خانه شما انواع روش های بافت مو را آموزش خواهید دید که با استایل‌ های مینیمال همخوانی کاملی دارد و برای مهمانی‌ های خانوادگی و دوستانه مناسب است.

در این مدل بافت مو شیک دخترانه، میزان فشار خیلی کمی به ریشه مو وارد می‌ شود. به خاطر سادگی و سرعت بالا در اجرا و همچنین باز کردن بافت، این نوع مدل بافت مو ساده برای موهای کوتاه و بلند، بعنوان یکی از محبوب‌ ترین مدل بافت مو زنانه شیک در نظر گرفته شده است.

مدل بافت مو تیغ ماهی
مدل بافت مو تیغ ماهی

مدل بافت مو تیغ ماهی

اگر به دنبال چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس مجلسی هستید تا بدرخشید و از سایر دیگر افراد متمایز باشید، مدل بافت مو مجلسی باز تیغ ماهی را به شما پیشنهاد می دهیم.

این مدل از بافت مو جدید دارای انواع مختلفی می باشد و با توجه به فرم صورت شما و اندازه موهایتان، می‌ توانید هر مدل از آن‌ ها را انتخاب کنید. این مدل بافت مو دخترانه جدید تقریبا با هر استایلی قابل استفاده می‌ باشد.

لازم به ذکر است که مدل بافت مو تیغی در انواع مختلفی از جمله جدیدترین مدل بافت مو تیغ ماهی جلوی سر، مدل بافت مو تیغ ماهی از کف سر و… می باشد که کاملا سبیقه ای است.

پیشنهاد ویژه: اگر به مطالعه درباره انواع روش های زیبایی و درمانی پوست و مو علاقه مند هستید، به صفحه جدیدترین مقالات پوستی مراجعه کنید.

مدل بافت مو پنج تایی
مدل بافت مو پنج تایی

مدل بافت مو پنج تایی

یکی دیگر از جذاب ترین انواع مدل بافت مو مجلسی، مدل بافت مو پنج تایی می باشد که شباهت بسیاری به بافت موی ساده دارد؛ با این تفاوت که به جای سه دسته مو، از پنج دسته مو در این روش استفاده می‌ شود. به همین خاطر بافت مو کمی پهن‌ تر بنظر می رسد. از این مدل بافت مو ساده مجلسی (مدل بافت مو ساده و شیک) همانطور که از اسمش پیداست می توانید برای انواع مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

مدل بافت مو مکزیکی
مدل بافت مو مکزیکی

مدل بافت مو مکزیکی

مدل بافت مو مکزیکی به این صورت می باشد که مو‌ها باید به دسته‌ های ریز تقسیم‌ بندی شوند و هر دسته بافته می‌ شود. بافت‌ های ریز در کل سر ر‌ها می‌ شود. این مدل بافت مو مجلسی برای افرادی که صورت گردی دارند مناسب تر است و می تواند زیبایی چهره شما را چند برابر کند. علاوه بر این شما می‌ توانید از اکسسوری‌ های مختلف از قبیل گل، مهره، کش رنگی و… برای تزئین بافت موی خود استفاده کنید.

مدل بافت مو ژورنالی
مدل بافت مو ژورنالی

مدل بافت مو ژورنالی

اگر به دنبال مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک جلوی سر هستید، مدل بافت موی ژورنالی را امتحان کنید. ژورنال مدل بافت مو جلوی سر دخترانه یکی دیگر از انواع مدل های زیبا و جذاب دخترانه است که برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است. اگر می خواهید بافت مو بیشتر در قسمت جلوی سر شما انجام شود، می توانید از روش بافت ژورنالی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که شما می توانید آموزش بافت ژورنالی (بافت مو اموزش) را در سایت های مختلف جستجو کرده و با انواع بافت ژورنالی آشنا شوید.

مدل بافت مو ساده مجلسی
مدل بافت مو ساده مجلسی

مدل بافت مو ساده مجلسی

همانطور که می دانید انواع مختلفی از مدل بافت مو ساده مجلسی مانند هلندی، فرانسوی و… وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایید. اگر می خواهید در مجلس بدرخشید، می بایست مدل لباس با بافت مو را به صورت حرفه ای انتخاب کنید.

شما می بایست برای انتخاب مدل لباس بافت مو، لباسی را انتخاب کنید که کاملا با مدل بافت مو شما هماهنگی و تناسب داشته باشد.

مدل بافت مو های دخترانه مجلسی باعث خاص تر به نظر رسیدن موی های آرایش شده شما خواهند شد. در اکثر سالن های زیبایی از بافت های مجلسی برای زیبایی و متفاوت شدن مدل های شینیون استفاده می کنند. مدل های بافت مجلسی مختلفی بر اساس متدهای آرایشی روز دنیا قابل ارائه و کاربرد می باشد.

مدل بافت مو کوتاه
مدل بافت مو کوتاه

مدل بافت مو کوتاه

مدل بافت موی کوتاه (مدل بافت مو روی موی کوتاه) یکی از پرطرفدارترین انواع مدل‌ های موهای کوتاه است که جذابیت بسیاری برای دختران دارد. در این مدل بافت موی کوتاه، موها با استفاده از تکنیک های بافتنی به صورت تنیده و بافته می‌ شوند، که باعث ایجاد طرح‌ های جالب و جذاب در موهای کوتاه می‌ شود.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید جدیدترین مدل موی کوتاه دخترانه و پسرانه را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم به صفحه مدل موی کوتاه مراجعه نمایید.

در مدل بافت مو کوتاه دخترانه ساده، معمولا مو به صورت لایه‌ هایی بافته می‌ شوند که باعث می‌ شود موها حجم و حرکت بیشتری پیدا کنند. این لایه‌ ها می‌ توانند به صورت یکنواخت در سرتاسر سر پخش شوند یا به صورت متمرکز در بخش‌ های خاصی از موها قرار بگیرند که این امر کاملا سلیقه ای است. علاوه بر این، در مدل بافت مو برای موهای کوتاه می‌ توان از فر نیز استفاده کرد تا بتوان مدل های زیبایی را برای مو درست کرد.

اگر به دنبال مشاهده چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس کوتاه هستید، در تصویر بالا می توانید عکس چند مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس ساده کوتاه را مشاهده کنید.

مدل بافت مو بلند
مدل بافت مو بلند

مدل بافت مو بلند

اگر موهای بلندی دارید، می توانید انواع مدل بافت مو خاص (مدل بافت مو خوشگل ) و همچنین مدل بافت مو شیک مجلسی را امتحان کنید. شما می توانید انواع مختلف مدل بافت مو بلند دخترانه ساده و شیک را هم به صورت ساده و هم ترکیبی با مدل های مختلف به کار برده و جذابیت خاصی به موهای خود ببخشید. یکی از بارزترین مزایای انواع مدل بافت مو در این است که برای هر نوع مو با هر حجمی مناسب است.

مدل بافت مو جلوی سر
مدل بافت مو جلوی سر

مدل بافت مو جلوی سر

همانطور که اشاره شد، انواع مدل بافت مو نه تنها برای موهای بلند و قسمت پشت سر، بلکه برای جلوی موها نیز کاربرد دارند. در اکثر مدل شینیون های بلند و کوتاه برای جذابیت جلوی موها از مدل بافت مو جلوی سر مجلسی استفاده می کنند.

مدل بافت مو دخترانه جلوی سر علاوه بر به روز بودن، مدل مو و آرایش شما را خاص و متفاوت تر نشان می دهد. مدل بافت مو جلو سر برای تیپ های اسپرت و دانشجویی برای جمع کردن موهای جلوی سر و جذاب نشان دادن موها نیز مناسب است.

لازم به ذکر است که این مدل بافت به به انواع مختلفی از جمله مدل بافت مو جلوی سر فرق وسط، مدل بافت مو روی سر، مدل بافت مو ساده جلو سر، مدل بافت جلو مو دخترانه ساده و شیک مجلسی و… دسته بندی می شود که هر یک می توانند با توجه به استایل و اندازه موهای شما مورد استفاده قرار بگیرند.

در تصویر بالا می توانید جدیدترین مدل بافت مو جلوی سر را مشاهده نمایید.

مدل بافت مو یلدایی
مدل بافت مو یلدایی

مدل بافت مو یلدایی

اگر برای شب یلدا به دنبال ایده برای مدل بافت مو شب یلدایی هستید، ما در اینجا برای شما جدیدترین مدل بافت مو شب یلدا دخترانه را فراهم کرده ایم.

زمانی که اسم یلدا به گوش می‌ رسد رنگ قرمز و سبز در ذهن هر نفری نمایان می‌ شود. شما می‌ توانید در مدل بافت مو برای شب یلدا از موهای مصنوعی به رنگ قرمز و سبز استفاده کنید یا در صورتی که تمایل ندارید از موهای رنگی استفاده کنید، می توانید از مدل بافت مو یلدایی با مروارید یا مدل هایی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ایده بگیرید..

امروزه سالن‌ های زیبایی دارای لاین‌ های متعددی هستند که یک لاین آن مختص بافت مو است و شما با استفاده از ایده گرفتن از انواع عکس مدل بافت مو یلدایی جدید (مدل بافت مو عکس) که در این مطلب مشاهده می کنید، می توانید مـدل بـافت مـو خود را به راحتی انتخاب کنید.

بافت مو با موی اضافه
بافت مو با موی اضافه

بافت مو با موی اضافه

اگر به هر دلیلی رنگ موهای خود را دوست ندارید و می خواهید با بافت مو تنوعی در آن بدهید، یا در صورتی که قصد دارید در یک مهمانی خاص مانند شب یلدا شرکت کنید و دوست دارید کاملا با تم جشن هماهنگ باشید، می توانید از انواع کنف ها و موهای اضافه رنگی برای زیبایی مدل موی خود استفاده کنید که در این صورت باید به سراغ بافت مو با موی اضافه (بافت مو با مو اضافه) بروید.

مدل بافت مو رنگی دخترانه یکی از انواع مدل بافت مو ترند می باشد که دربین بانوان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. همانطور که در تصویر بالا جدیدترین مدل بافت مو با موی اضافه رنگی را مشاهده می کنید، شما می توانید در مدل بافت مو اضافه از رنگ کاموا یا موی اضافه ای که با رنگ لباس هایتان ست است استفاده کنید و زیبایی چشمگیری به خود هدیه دهید.

کامواها یا کنف های رنگی، انواع ربان ها و ریسه ها یا موی اضافه می توانند ظاهر و استایل شما را جذاب تر جلوه دهند. اگر می خواهید با مشاهده اموزش بافت با مو اضافه، بافت مو رنگی زیبا را خودتان در منزل انجام دهید و با ایده های دیدنی بافت های رنگی دیگر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

مدل بافت مو با مروارید
مدل بافت مو با مروارید

مدل بافت مو با مروارید

یکی دیگر از جدیدترین مدل بافت مو با مهره و مروارید می باشد که می تواند زیبایی موهای بافت شده شما را چندین برابر کند. مدل بافت مو دخترانه با مروارید یا مدل بافت مو نگین دار برای انواع مجالس، مهمانی ها، مراسم نامزدی، عروسی و… مناسب است و می تواند استایلی خاص به شما هدیه دهد.

در تصویر بالا برای شما چند نمونه مدل بافت مو با مروارید آورده شده است. اگر به دنبال جلوی مدل بافت مو دخترانه با مروارید هستید، می توانید از آرایشگر خود بخواهید که از مروارید یا نگین ها برای استفاده از جلوی موی سر شما به کار ببرد.

مدل بافت مو باز
مدل بافت مو باز

مدل بافت مو باز

مدل بافت مو با کاموا
مدل بافت مو با کاموا

مدل بافت مو با کاموا

اگر می خواهید برای بافت موی خود علاوه بر موهای طبیعی از موهای مصنوعی یا کاموا استفاده کنید، مدل بافت مو با کاموای ضخیم یا موهای اضافه می تواند بهترین گزینه باشد که در تصویر بالا می توانید چند نمونه از آن را مشاهده کنید.

مدل بافت مو برای عروسی
مدل بافت مو برای عروسی

مدل بافت مو برای عروسی

مدل بافت مو دخترانه برای عروسی (مدل بافت مو عروسی) در انواع مدل های متنوع نظیر مدل بافت مو آفریقایی، مدل بافت مو کف سری، مدل بافت موی تیغ ماهی، فرانسوی و … موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها کاملا سلیقه ای است.

اگر به دنبال مدل بافت مو شیک برای عروسی هستید، ما در این مطلب تصاویری از انواع جدیدترین مدل بافت مو مجلسی برای عروسی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با شیک ترین و جذاب ترین انواع مدل موی دخترانه و زنانه برای عروسی و مهمانی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم انواع مدل مو دخترانه برای عروسی را بررسی کنید.

بافت مو زیر شال
بافت مو زیر شال

بافت مو زیر شال

برای مدل بافت مو زیر شال نیز می توانید از انواع مدل های مختلف استفاده کنید. معمولا افراد برای انتخاب مدل بافت مو زیر روسری، به دنبال چند مدل بافت مو ساده و آسان هستند که بتوانند در صورت عدم تمایل بافت موهای خود را تغییر دهند.

مدل بافت مو جلوی سر زیر شال یکی از محبوب ترین مدل های بافت مو است که می توانید در تصویر بالا نمونه هایی از آن را مشاهده کنید.

مدل بافت مو زیر مقنعه
مدل بافت مو زیر مقنعه

مدل بافت مو زیر مقنعه

مدل بافت مو جلوی سر زیر مقنعه نیز بهترین مدل موی سر به حساب می آید. اگر شما هم از مدل های تکراری موهای خود خسته شده اید و به دنبال تنوع هستید، از مدل بافت مو ساده برای زیر مقنعه استفاده کنید.

مدل بافت مو هلندی
مدل بافت مو هلندی

مدل بافت مو هلندی

مدل بافت مو زیبا دخترانه هلندی‌ تقریبا همانند‌ بافت‌ فرانسوی‌ است‌. تنها تفاوت این دو مدل بافت در بافتی‌ است‌ که‌ در‌ مرحله‌ اول‌ انجام‌ می‌ شود‌ چرا‌ که‌ پیش‌ نیاز‌ این‌ بافت‌‌، بافت‌ ساده‌ از‌ زیر‌ است‌، که‌ این‌ ویژگی‌ باعث‌ شده‌ کناره‌ های‌ مو‌ کاملا جمع‌ شده‌ و‌ حالت‌ برجسته‌‌ ای به‌ بافت‌ دهد‌.

این مدل بافت که که به روش های مختلفی از جمله مدل بافت مو هلندی دو طرفه، مدل بافت مو هلندی با موی اضافه، مدل بافت مو هلندی یک طرفه انجام می شود، برای زمان‌ هایی‌ مناسب است که‌ شما‌ فعالیت‌ های‌ زیادی‌ دارید‌ و‌ می‌خواهید‌ مو‌هایتان‌ نیز آراسته‌ باشد‌ و‌ باعث مزاحمتی شما نشود.

مدل بافت مو کف سر
مدل بافت مو کف سر

مدل بافت مو کف سر

مدل بافت مو از کف سر (مدل بافت مو چسبیده به سر) که به مدل بافت مو خورشیدی نیز معروف می باشد، یکی دیگر از جذاب ترین و محبوب ترین انواع مدل مو به شمار می رود که تمامی کف سر را درگیر می کند.

در مدل بافت مو کف سری یا خورشیدی ممکن است موهای شما بیشتر مورد فشار قرار بگیرند و باعث ریزش موهای شما شوند به همین خاطر باید در انجام این نوع بافت نهایت دقت را داشته باشید تا باعث آسیب به موها نشوید.

مدل بافت مو از پشت سر
مدل بافت مو از پشت سر

مدل بافت مو از پشت سر

اگر می خواهید انواع مدل های بافت مو فقط بر روی موهای پشت سر شما انجام شود، باید به دنبال مدل بافت مو از پشت سر باشید. در تصویر بالا می توانید چند نمونه از مدل بافت مو پشت سر ساده را مشاهده کنید.

مدل بافت مو دم اسبی
مدل بافت مو دم اسبی

مدل بافت مو دم اسبی

اگر بخواهیم به یک مدل موی بافت قدیمی اشاره کنیم، قطعا باید مدل بافت مو و دم اسبی را نام ببریم که از محبوب ترین مدل بافت مو در خانه به شمار می رود. اگر به دنبال مدل بافت مو راحت و ساده می گردید، پیشنهاد می کنیم این مدل بافت را امتحان کنید.

مدل بافت مو با کش ریز
مدل بافت مو با کش ریز

مدل بافت مو با کش ریز

اگر به مدل هایی مانند مدل بافت مو ریز علاقه دارید، مدل بافت مو با کش ریز می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد.

مدل بافت مو تلی
مدل بافت مو تلی

مدل بافت مو تلی

مدل بافت مو تلی دخترانه یکی از انواع مدل بافت مو جدید اسان (مدل بافت مو آسان) است که بیشتر برای‌ افرادی‌ که‌ موهای چتری‌ دارند‌ مناسب است.

در این مدل بافت مو حالت تل شما می توانید برای‌ مدتی‌ در‌ طول‌ روز‌ موهای خود را‌ بدون‌ استفاده‌ از‌ تل‌ یا‌ گیره‌‌ ای از‌ روی‌ پیشانی‌ جمع‌ کنید‌. مدل بافت مو به صورت تل (مدل بافت مو تل دخترانه) بسیار ساده و زیباست و می تواند زیبایی خاصی به موهای شما هدیه دهد.

مدل بافت مو از بالای سر
مدل بافت مو از بالای سر

مدل بافت مو از بالای سر

اگر به دنبال چند مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک یا نوعی مدل بافت مو با یک کش می گردید، مدل بافت مو از بالای سر می تواند بعنوان یکی از گزینه های پیشنهادی بسیار مناسب برای شما باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید موها در این نوع بافت، به صورت بسیار ساده و جذاب از بالا بافته می شوند و حالتی خاص به موهای شما می دهد.

مدل بافت مو پاپیونی
مدل بافت مو پاپیونی

مدل بافت مو پاپیونی

مدل بافت مو اسپرت
مدل بافت مو اسپرت

مدل بافت مو اسپرت

مدل بافت مو چتری
مدل بافت مو چتری

مدل بافت مو چتری

اگر تمایل دارید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و به دنبال مدل بافت مو خفن هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل بافت موی چتری جدید برای تزیین موهایتان استفاده نمایید که این بافت مو امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است.

مدل بافت مو خیلی کوتاه مخصوص موهای چتری برای خانم ها در دره سنی مختلف، مناسب و ایده آل است و در صورت تمایل شما می توانید از این مدل برای تزیین یا شینیون موهای خود استفاده کنید که در این صورت شینیون حرفه ای و جذاب تری خواهید داشت.

مدل بافت مو حصیری
مدل بافت مو حصیری

مدل بافت مو حصیری

مدل بافت حصیری مو یکی از پرطرفدارترین مدل بافت مو زنانه جدید است. بافت مو حصیری معمولا به انواع ۴ پایه تا ۷ پایه و بیشتر تقسیم بندی می شود. منظور از پایه تعداد قسمت های مو می باشد که باید به طور مساوی تقسیم شده و سپس بافته شود. مدل بافت حصیری مو دخترانه حصیری بسیار زیباست و کمی نیاز به مهارت دارد.

این مدل بافت مو به انواع مختلفی از جمله مدل بافت مو حصیری ساده، مدل بافت مو حصیری برجسته و… تقسیم می شود.

مدل بافت مو با حلقه
مدل بافت مو با حلقه

مدل بافت مو با حلقه

مدل بافت مو خرگوشی
مدل بافت مو خرگوشی

مدل بافت مو خرگوشی

مدل بافت مو برای صورت گرد
مدل بافت مو برای صورت گرد

مدل بافت مو برای صورت گرد

بهترین مدل موی بافت برای صورت گرد چیست؟ همانطور که می دانید انتخاب مدل مو بر اساس مواردی مانند اندازه مو و… انجام می پذیرد، به همین خاطر انتخاب مدل بافت مو برای صورت های گرد (مدل بافت مو گرد) بسیار مهم است چرا که می تواند در زیبایی چهره شما تاثیرگذار باشد.

انواع مدل هایی مانند مدل بافت مو چتری، مدل بافت مو کوتاه، مدل بافت مو فرق سر، مدل دم اسبی و… می توانند گزینه های مناسبی برای صورت های گرد باشند.

مدل بافت مو یک طرفه
مدل بافت مو یک طرفه

مدل بافت مو یک طرفه

مدل بافت مو یک طرف سر یا مدل بافت مو خطی، یکی دیگر از جذاب ترین انواع مدل های مو برای دختران جوان است. در مدل مو بافت یک طرفه دخترانه، فقط یک طرف موها بافته می شود و طرف دیگر موها به صورت باز یا نیمه باز در اطراف سر قرار می گیرند.

مدل موی بافت یک طرفه نوعی مدل مو اسپرت است که برای انواع مراسم، مهمانی های خانوادگی و دوستانه مناسب است.

در تصویر بالا نمونه از مدل بافت موی یک طرفه مجلسی را مشاهده می کنید. در صورت تمایل شما می توانید از مدل مو بافت تیغ ماهی یک طرفه نیز برای حضور در مراسم های خاص استفاده نمایید.

مدل بافت مو دو طرفه
مدل بافت مو دو طرفه

مدل بافت مو دو طرفه

در مدل بافت مو دو طرفه دخترانه، برعکس مدل های یک طرفه، در دو طرف موها بافت انجام می شود که در این صفحه می توانید انواع مختلفی از مدل بافت مو دو طرفه شیک را مشاهده نمایید.

مدل بافت مو عروس
مدل بافت مو عروس

مدل بافت مو عروس

مدل های بافت موی عروس (مدل بافت مو عروس جدید) نیز بسیار متنوع است و بستگی به سلیقه افراد دارد اما معمولا برای انتخاب مدل مو بافته عروس، ار انواع مدل بافت مو ظریف استفاده می شود.

مدل بافت مو فرق وسط
مدل بافت مو فرق وسط

مدل بافت مو فرق وسط

مدل بافت مو قلبی
مدل بافت مو قلبی

مدل بافت مو قلبی

مدل مو دخترانه بافت قلبی یکی از جذاب ترین و کیوت ترین انواع مدل بافت مو به شمار می رود که برای دختران جوان به ویژه کودکان مناسب است.

مدل بافت مو کنار سر
مدل بافت مو کنار سر

مدل بافت مو کنار سر

مدل بافت مو کویین
مدل بافت مو کویین

مدل بافت مو کویین

مدل بافت مو گوجه ای
مدل بافت مو گوجه ای

مدل بافت مو گوجه ای

اگر به دنبال یک مدل بافت مو مجلسی بسته ساده و شیک می گردید، مدل بافت مو گوجه ایی یکی از گزینه های مناسب برای شماست که نمونه هایی از آن را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

مدل بافت مو گل
مدل بافت مو گل

مدل بافت مو گل

مدل بافت مو گل دخترانه یکی دیگر از انواع مدل بافت مو مجلسی دخترانه است که طرفداران بسیاری در رده های سنی مختلف دارد. در صورتی که به دنبال مدل بافت مو سخت یا پیچیده تری هستید، می توانید از مدل های دیگری که در این مطلب ارائه داده ایم استفاده کنید.

مدل بافت مو پیچی
مدل بافت مو پیچی

مدل بافت مو پیچی

مدل بافت مو پاییزی
مدل بافت مو پاییزی

مدل بافت مو پاییزی

مدل بافت مو زمستانه یا مدل بافت مو پاییزی از دیگر انواع مدل های پرطرفداری هستند که با توجه به نوع فصل و ترکیب رنگ ها استفاده می شوند.

مدل بافت مو تولد
مدل بافت مو تولد

مدل بافت مو تولد

مدل بافت مو چهارتایی
مدل بافت مو چهارتایی

مدل بافت مو چهارتایی

مدل بافت موی چهارتایی بسیار ساده و آسان است. اگر با مدل بافت موی ۳ تایی آشنایی دارید، حتما این روش را هم می توانید انجام دهید ممکن است ابتدای انجام مدل بافت مو چندتایی برای شما کار ساده ای نباشد، اما بعد از چند بار تمرین کردن می توانید مانند یک بافت ساده آن را انجام دهید.

اگر تکنیک پایه مدل بافت مو چهار بعدی را یاد بگیرید، می توانید آن را با سبک و مدل های دیگری از بافت مو ترکیب کنید هر مدلی که دوست داشتید برای موهای خود انتخاب کنید.

شما می توانید مدل بافت مو چهار طرفه را به صورت بافت کف سری، دم اسبی، شینیون بسته یا نیمه باز نیز انجام دهید. این ترکیب با زنجیر یا روبان بسیار زیباتر خواهد شد.

مدل بافت مو حبابی
مدل بافت مو حبابی

مدل بافت مو حبابی

مدل بافت مو حبابی یکی از خاص ترین و جذاب ترین انواع مدل مو می باشد. اگر می خواهید انواع بافت مو حبابی را یاد بگیرید، فقط کافیست مراحل اموزش بافت مو مدل حبابی را به صورت مرحله به مرحله طی کنید و با تمرین و تکرار به انواع مدل بافت مو حبابی مسلط شوید.

مدل بافت مو روسی
مدل بافت مو روسی

مدل بافت مو روسی

مدل بافت مو رشته ای
مدل بافت مو رشته ای

مدل بافت مو رشته ای

مدل بافت مو زنجیره ای
مدل بافت مو زنجیره ای

مدل بافت مو زنجیره ای

مدل بافت مو ژاپنی
مدل بافت مو ژاپنی

مدل بافت مو ژاپنی

مدل بافت مو سوسکی
مدل بافت مو سوسکی

مدل بافت مو سوسکی

مدل بافت مو شینیون
مدل بافت مو شینیون

مدل بافت مو شینیون

انواع مدل بافت مو شینیون دارای تنوع و مدل های بسیاری می باشد که معمولا برای مراسم های خاص و ویژه مانند عروسی، نامزدی، جشن تولد و… استفاده می شود. اگر به دنبال یک مدل بافت مو نامزدی جذاب هستید، حتما انواع مدل های بافت مو شینیون را مشاهده کنید.

مدل بافت موی صورتی
مدل بافت موی صورتی

مدل بافت موی صورتی

تصویر بالا مربوط به یک مدل بافت مو دخترانه صورتی است. در این مدل از موهای رنگی صورتی برای جذاب تر و فانتزی تر نشان دادن موها استفاده شده است. مدل مو بافت صورتی برای دختر خانم های جوان یک انتخاب مناسب و جذاب است.

مدل بافت مو برای صورت کشیده
مدل بافت مو برای صورت کشیده

مدل بافت مو برای صورت کشیده

اگر صورت کشیده ای دارید و به دنبال بهترین مدل بافت مو برای مناسب با استایل صورت خود می گردید، در تصویر بالا می توانید چند مدل بافت مو مناسب صورت کشیده را مشاهده نمایید.

مدل بافت مو طنابی
مدل بافت مو طنابی

مدل بافت مو طنابی

از مدل بافت موی طنابی که یکی از انواع مدل بافت مو قدیمی به شمار می رود، می‌ توانید برای موقعیت های مختلفی مانند مجالس، مهمانی و یا عروسی استفاده کنید. شما می توانید این نوع مدل بافت موی قشنگ را با بالا کشیدن موها به صورت دم اسبی بلند شروع کنید. دم اسبی را به دو قسمت تقسیم نمایید، سپس یک قسمت را بردارید و آن را در جهت عقربه های ساعت در تمام طول مو بچرخانید.

مدل بافت موی طفلانه
مدل بافت موی طفلانه

مدل بافت موی طفلانه

مدل بافت مو عروسکی
مدل بافت مو عروسکی

مدل بافت مو عروسکی

انواع مدل بافت موی عروسک یا مدل بافت موی عروسکی در مدل های مختلفی موجود می باشد که برای دختران جوان و همچنین کودکان بسیار قابل توجه است.

مدل بافت مو فر
مدل بافت مو فر

مدل بافت مو فر

انتخاب بهترین مدل بافت مو فرفری شاید بنظر کار سختی بیاید اما با مشاهده چند مدل بافت مو قشنگ برای موهای فر مشاهده خواهید کرد که آن چنان هم سخت نیست. در مدل بافت مو و فر معمولا قسمت جلوی موها بافته می شود و همانطور که در تصویری می بینید، موهای پشت سر به صورت دم اسبی جمع می شود و ظاهری شیک به موهای شما می بخشد.

مدل بافت مو قرمز
مدل بافت مو قرمز

مدل بافت مو قرمز

مدل بافت کش مو با قلاب
مدل بافت کش مو با قلاب

مدل بافت کش مو با قلاب

شاید برایتان جالب باشد اما علاوه بر ایجاد طرح ها و مدل های مختلفی از کش مو با قلاب، شما می توانید انواع مدل های بافت مو با قلاب درست کنید و جلوه ای زیبا به موها بدهید.

مدل بافت مو گره ای
مدل بافت مو گره ای

مدل بافت مو گره ای

مدل بافت مو لانه زنبوری
مدل بافت مو لانه زنبوری

مدل بافت مو لانه زنبوری

مدل بافت مو لاکچری
مدل بافت مو لاکچری

مدل بافت مو لاکچری

مدل بافت مو با لمه
مدل بافت مو با لمه

مدل بافت مو با لمه

استفاده از مدل بافت مو با لمه رنگی یکی دیگر از روش های جذاب تر نشان دادن موهای می شود. با استفاده از این مدل می توانید استایلی خاص و جذاب داشته باشید.

مدل بافت مو برای صورت لاغر
مدل بافت مو برای صورت لاغر

مدل بافت مو برای صورت لاغر

بافت مو مدل لندنی
بافت مو مدل لندنی

بافت مو مدل لندنی

مدل بافت مو مصری
مدل بافت مو مصری

مدل بافت مو مصری

مدل بافت مو نقاشی
مدل بافت مو نقاشی

مدل بافت مو نقاشی

مدل بافت مو نیمه باز
مدل بافت مو نیمه باز

مدل بافت مو نیمه باز

مدل بافت مو نردبانی
مدل بافت مو نردبانی

مدل بافت مو نردبانی

با استفاده از مدل بافت موی نردبانی شما می‌ توانید مهارت و توانایی خود را در مهار کردن مو‌ها افزایش داده و همچنین در مراسم‌ ها و مهمانی‌ ها با ظاهری خاص و متفاوت حاضر شوید.

مدل بافت مو وسط سر
مدل بافت مو وسط سر

مدل بافت مو وسط سر

مدل بافت مو وسط سر از دیگر مدل های بافت مو به شمار می رود که وسط سر را درگیر می کند و موهای اطراف سر به صورت باز در اطراف سر قرار می گیرد.

جمع بندی

بافت مو یکی از پرطرفدارترین انواع مدل های مو محسوب می شود که دارای انواع مختلفی می باشد. اگر شما هم به این نوع تکنیک آرایش مو علاقه مند هستید و دوست دارید مدل های مختلف بافت مو را روی موهای خود اجرا کنید، در این مقاله ما شما را با زیباترین و جدیدترین مدل بافت مو زنانه مجلسی از جمله مدل بافت مو پینترست تیغ ماهی، مدل مو بافت ساده در خانه فرانسوی، مدل بافت مو شیک و ساده مجلسی، مدل بافت جلوی مو برای صورت گرد، مدل بافت مو فرق کج، مدل بافت مو فرانسوی برجسته، مدل بافت مو گنگ، مدل بافت مو مرواریدی جدید، مدل بافت مو نگینی، مدل بافت مو و اکستنشن، مدل بافت مو واسه شب یلدا، مدل بافت مو حلقه ای، مدل بافت مو خارجی، مدل بافت مو ضربدری، مدل بافت مو گندمی، مدل بافت مو گرانج، بافت مو ۶تایی، مدل بافت مو یلدایی ساده و… آشنا کرده ایم.

سوالات متداول
جدیدترین مدل بافت مو ۲۰۲۴ چیست؟

همانطور که گفتیم جدیدترین مدل های بافت مو دخترانه و زنانه ۲۰۲۴ شامل مدل هایی از جمله فرانسوی، آفریقایی، تیغ ماهی، پیچ پیچی، پرنسسی، تاجی، تلی، چتری، نردبانی، چهارتایی، حبابی، حصیری، حلقه ای، حلزونی، خرگوشی، خورشیدی، خطی و خوشه گندمی می باشد که در این صفحه برایتان فراهم کرده ایم.

انواع بافت مو چیست؟

بافت مو یکی از جذاب ترین روش های شینیون مو محسوب می شود که در انواع مختلفی انجام می پذیرد. ما در این صفحه انواع مدل بافت مو دخترانه کوتاه و بلند را ارائه داده ایم تا شما بتوانید با ترکیب روش ها و ایده های مختلف بافت مو، مدل منحصر به فرد و مخصوص خودتان را انتخاب کنید.

ساده ترین مدل بافت مو دخترانه چیست؟

اگر به دنبال مدل بافت مو ساده و راحت هستید، می توانید از انواع مدل بافت مو سه تایی، پنج تایی، دم اسبی، ژورنالی، هلندی، تلی و بافت جلو سر استفاده کنید.