آموزش کوتاهی مو زنانه مبتدی تا پیشرفته یکی از دوره‌ های تخصصی است که به افراد علاقه‌ مند در صنعت آرایشگری، فرصتی را برای یادگیری دانش و مهارت‌ های لازم در زمینه کوتاهی مو فراهم می‌ کند. اموزش کوتاهی مو صفر تا صد در آموزشگاه آریا تهران، تحت نظر اساتید مجرب و متخصص در این حوزه برگزار می‌ شود و با دریافت مدرک فنی حرفه‌ ای قابل ترجمه، به شرکت‌ کنندگان این امکان را می‌ دهد که مهارت‌ های یادگرفته را در عمل به کار ببندند.

جهت ثبت‌ نام در دوره آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی، شما می‌ توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در خصوص شرایط ثبت‌ نام و جزئیات دوره کسب کنید. این دوره می‌ تواند گام مهمی در راه به دست آوردن مهارت‌ های لازم برای موفقیت در عرصه آرایشگری باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری مهارت بافت مو علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم جهت یادگیری انواع مدل های بافت مو از مبتدی تا پیشرفته، از دوره آموزش بافت مو دیدن کنید.

آموزش کوتاهی مو زنانه
آموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه

همانطور که می دانید کوتاهی مو یکی از مهم ترین و ضروری ترین مهارت هایی است که هر آرایشگر باید بلد باشد. برخلاف تصورات اشتباهی که درباره کوتاهی مو وجود دارد، این کار ریزه کاری هایی بسیاری دارد که باید در حین کار رعایت شده تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

دوره اموزش کوتاهی موی زنانه، با این هدف برای افراد در نظر گرفته شده است که با هر سطح و دانش بتوانند در زمینه کوتاهی مو تبدیل به یک متخصص شوند. آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه در تهران به صورت صفر تا صد در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران شعبه بانولند، توسط بهترین مربیان در این حوزه برگزار می شود.

این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به انواع کوتاهی مو از جمله آموزش کوتاهی جلوی مو یک طرفه، آموزش کوتاهی لیر بلند، آموزش کوتاهی مو مدل کرنلی، آموزش کوتاهی مدل پر، آموزش کوتاهی مو چتری، آموزش کوتاهی جلوی مو فشن، آموزش کوتاهی مو باب، آموزش کوتاهی مو با موزر، آموزش کوتاهی مو مدل ژانپیر، اموزش کوتاهی مو تا گردن، آموزش کوتاهی جلوی مو کج، آموزش کوتاهی مو زنانه خیلی کوتاه، آموزش کوتاهی مو مدل گرگی، آموزش کوتاهی مو مدل کوپ گرد، آموزش کوتاهی مو با کش، آموزش کوتاهی مو خرد زنانه، آموزش کوتاهی مو مدل کلوش، آموزش کوتاهی مو مدل ولف کات، اموزش کوتاهی مو مدل هفتی، آموزش کوتاهی مو مدل ویج، اموزش کوتاهی مو اناناسی، اموزش کوتاهی مو المانی زنانه، آموزش کوتاهی مو پیکسی، آموزش کوتاهی مو تا سرشانه، اموزش کوتاهی مو زنانه ژورنالی، اموزش کوتاهی مو شگی، آموزش کوتاهی مو کپ، آموزش کوتاهی مو یکدست و… می باشد.

هنرجویان عزیز در این دوره، علاوه بر آموزش جدید ترین آموزش کوتاهی مو (اموزش کوتاهی مو خانم ها)، نحوه انتخاب مدل کوتاهی موی مناسب با توجه به فرم صورت مشتری را به طور کاملا حرفه ای آموزش می بینند. درحقیقت هدف برگزاری این دوره، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که بتوانند توانایی انجام انواع تکنیک های کوتاهی مو را بر اساس درخواست و سلیقه مشتری و همچنین طبق عکس های ژورنالی را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد کاشت ناخن هستید، دوره کاشت ناخن آموزشگاه آرایشگری آریا تهران را از دست ندهید. در این دوره می توانید تمامی مهارت های مورد نیاز برای کاشت ناخن را یاد بگیرید و به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شوید.

سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو
سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو

سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو

سرفصل های دوره اموزش کوتاهی مو سر از صفر تا صد در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است که به شرح زیر می باشد:

  • آناتومی سر و صورت
  • شناخت زوایای سر
  • انواع فاندیشن ها
  • مدیریت مشتری مداری
  • پیکسی یا کرنلی
  • کوتاهی لاین یا همان زاویه صفر
  • باب یا مصری کلاسیک
  • شناخت انواع تکسچرها
  • لیر یا لایه ای
  • لاین گرد
  • لاین مربع
  • لاین مثلث
  • لیر زاویه تند کوتاهی پایه
  • کوتاهی ویولت
  • کوتاهی کرنلی
  • کوتاهی فار
  • کوتاهی عایشه
  • کوتاهی تخم مرغی
  • کوتاهی قارچی
  • کوتاهی سیبل
  • کوتاهی آلمانی
  • کم حجم کردن مو
  • دستورالعمل های بهداشتی اصلاح مو
  • آموزش دست گرفتن و استفاده از قیچی
  • اتو و صاف کردن موی سر
  • اصول خشک کردن مو
  • انجام تمرین عملی روی کله مانکن و مدل زنده
  • ژورنال خوانی
  • کوتاهی مو ترکیبی
  • کار با موزر
  • کار با قیچی پیتاژ
  • کار با تیغ پیتاژ
  • انواع پیتاژ مو
  • براشینگ مخصوص انواع مدل کوتاهی
  • فرم دهی به موها و ویتامینه کردن مو
  • پیتاژ ترکیبی
  • مراقبت های بعد از کوتاهی

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران زیر نظر مربیان برجسته در این حوزه برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سرفصل های دوره، بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه ای
آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه ای

آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه ای

یکی از مهم ترین مزایای شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو ساده در آموزشگاه آریا تهران، دریافت مدرک معتبر بین المللی می باشد. شما با شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو با مدرک بین المللی در تهران، علاوه بر مدرک داخلی معتبر که از طریق آموزشگاه آرایشگری آریا تهران به شما ارائه می شود، می توانید مدرک معتبر بین المللی دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

دریافت مدرک بین‌ المللی برای شما عزیزان فرصت‌ های شغلی گسترده‌ تری در سراسر جهان فراهم خواهد کرد و این امر به شما امکان می‌ دهد که در بازار کار بین‌ المللی رقابت کنید و به موقعیت‌ های شغلی عالی دست یابید.

حال شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه می توان مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کرد؟ شما می توانید پس از گذراندن دوره های آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی حرفه ای، با پرداخت هزینه ای ناچیز، در آزمون فنی حرفه ای شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون، مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به انواع مدل های بافت مو علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما انواع مدل بافت مو را بررسی کنید.

فیلم آموزش کوتاهی مو

اگر عباراتی مانند آموزش کوتاهی مو مدل لیر آپارات (اموزش کوتاهی مو اپارات)، اموزش کوتاهی مو در یوتیوب (آموزش کوتاهی مو یوتیوب)، کلیپ های آموزش کوتاهی مو، آموزش کوتاهی مو سایت رژ لب (آموزش کوتاهی مو رژلب)، اموزش کوتاهی مو دخترانه مدل پسرانه نماشا، آموزش کوتاهی مو عایشهو… را سرچ کرده اید حتما به دنبال آموزش مدل های کوتاهی مو یا اموزش تصویری زاویه های کوتاهی مو هستید.

در این باره باید بگوییم که از دیگر مزایای شرکت در دوره های آموزش صفر تا صد کوتاهی مو، علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای، دریافت فیلم آموزش و جزوه آموزش کوتاهی مو به صورت رایگان می باشد. شما می توانید پس از پایان هر جلسه، فیلم مربوط به آموزش کوتاهی مو دخترانه ساده را دریافت کرده و از این طریق مهارت های خود را تقویت کنید.

این امر به شما کمک می کند که در پایان دوره شما فیلم آموزش انواع روش های کوتاهی مو از جمله فیلم آموزش کوتاهی مو در خانه، فیلم آموزش کوتاهی مو توسط خود شخص، آموزش کوتاهی مو زنانه ساده با قیچی در خانه، اموزش کوتاهی جلوی مو مدل خرد، آموزش کوتاهی باب، آموزش کوتاهی مو کرنلی زنانه، آموزش کوتاهی جلوی مو لیر، آموزش کوتاهی مو مدل پر، آموزش کوتاهی جلو مو دخترانه، آموزش کوتاهی مو دخترانه خیلی کوتاه، آموزش کوتاهی مو مدل خرد، آموزش کوتاهی مو کوپ، آموزش کوتاهی مو زنانه با موزر، آموزش کوتاهی مو کلوش، آموزش کوتاهی مدل فارا، آموزش کوتاهی مو مدل رپ، آموزش کوتاهی مو ژورنالی جدید، آموزش کوتاهی مو مدل شگی، آموزش کوتاهی مو صاف، اموزش کوتاهی مو صدفی، اموزش کوتاهی مو طبقه ای، آموزش کوتاهی مو گرگی، اموزش کوتاهی مو ۹۰ درجه، آموزش کوتاهی مو مدل هنگامه، آموزش کوتاهی مو مدل هایده و… را در اختیار داشته باشید و هر زمان با مراجعه به فیلم آموزشی، مهارت های خود را در این زمینه ارتقا دهید.

علاوه بر فیلم آموزشی، شما می توانید از مطالب طریقه آموزش کوتاهی مو رایگان که در سایت درج شده است استفاده کنید و انواع مدل مو دخترانه و مدل مو پسرانه خوشتیپ را مشاهده نمایید.

نحوه برگزاری دوره آموزش کوتاهی

نحوه آموزش کوتاهی مو به چه صورت است؟ کلاس های آموزش کوتاه کردن مو دخترانه، در آموزشگاه آریا تهران به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای، کلاس های خصوصی با تعداد نفرات بین ۱ تا ۳ نفر، کلاس های نیمه خصوصی بین ۳ تا ۸ نفر و کلاس های گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود.

ما در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران، با برگزاری دوره آموزش کوتاهی مو از پایه تا پیشرفته، قصد داریم با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و متنوع، رضایت تمامی هنرجویان را در زمینه آموزش و یادگیری بهبود ببخشیم.

علاوه بر این با ارائه پشتیبانی نامحدود (حضوری و غیر حضوری) به هنرجویان، سعی داریم تا به هرگونه سوالات و نیازهای آن ها پاسخ دهیم و آن ها را در مسیر یادگیری همراهی کنیم.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال جدیدترین و به روزترین مطالب در زمینه پوست، مو و زیبایی هستید، حتما جدیدترین مقالات پوستی را بررسی نمایید.

هزینه آموزش کوتاهی مو زنانه
هزینه آموزش کوتاهی مو زنانه

هزینه آموزش کوتاهی مو زنانه

هزینه آموزش کوتاهی مو زنانه حرفه ای چقدر است؟ در ارتباط با هزینه آموزش کوتاهی مو فنی حرفه ای تهران باید بگوییم که عوامل متعددی در تعیین هزینه این دوره تاثیرگذار هستند که شامل مدت زمان دوره، نوع دوره (آنلاین یا حضوری)، محتوای دوره، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری، ارائه مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده و… می باشد.

در برخی موارد، دوره‌ های آموزش کوتاهی مو زنانه ساده به صورت کوتاه مدت و مقدماتی می‌ توانند با قیمت پایین‌ تری ارائه شوند، در حالی که دوره‌ های پیشرفته و جامع تر هزینه های بیشتری را شامل می شوند.

برای اطلاع دقیق از هزینه دوره کافی شاپ فنی حرفه ای می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درمورد شهریه آموزش کوتاهی مردانه و زنانه و شرایط ثبت نام در دوره، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: جدیدترین و جذاب ترین مدل های موی کوتاه زنانه را در صفحه مدل موی کوتاه مشاهده کنید و بهترین مدل را برای موهای خود انتخاب کنید.

آموزش کوتاهی مو زنانه در منزل
آموزش کوتاهی مو زنانه در منزل

آموزش کوتاهی مو زنانه در منزل

چگونگی آموزش کوتاهی مو زنانه در منزل (روش کوتاهی مو در خانه) چگونه است؟ اگر شرایط حضور در کلاس های آموزش کوتاهی مو جدید به صورت حضوری را ندارید، نگران نباشید. آموزشگاه آریا تهران با برگزاری کلاس های آموزش کوتاهی مو به صورت آنلاین، همراه با پشتیبانی نامحدود، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید در هر کجای کشور و حتی در منزل، از محتوای دوره اموزش کوتاه کردن مو در منزل (آموزش کوتاهی مو خودم در منزل) استفاده کنید و مهارت کوتاهی مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش کوتاهی مو دخترانه در منزل (آموزش کوتاهی مو در منزل) شامل انواع روش های کوتاهی از جمله آموزش کوتاهی مو مدل فارا فکس در منزل، اموزش کوتاهی جلو مو در خانه، آموزش کوتاهی مو در خانه توسط خودمان، آموزش کوتاهی مو مدل لیر در خانه، روش کوتاه کردن مو در خانه مدل ژورنالی، آموزش کوتاهی مو در خانه، آموزش کوتاهی مو مدل باب بلند، آموزش کوتاهی مو زنانه ساده با قیچی، آموزش کوتاهی مو زنانه در منزل پسرانه، اموزش کوتاهی مو چتری در خانه، اموزش کوتاهی موی زنانه مدل کوپ در منزل، اموزش کوتاه کردن مو مردانه در منزل، آموزش کوتاهی مو ساده در خانه مدل قارچی، آموزش کوتاهی مو سه سانتی در منزل، اموزش کوتاهی مو صاف در خانه، آموزش کوتاهی مو با قیچی در خانه، آموزش کوتاهی مو فر در منزل و… می شود.

آموزش کوتاهی مو مدل لیر

آموزش کوتاهی مو ریما بیوتی مدل لیر یکی از مدل های پرطرفدار برای کوتاهی مو است که در دوره به آن پرداخته می شود. درواقع کوتاهی مو به روش لیر، حجم بیشتری به موهای شما می بخشد و می تواند زیبایی شما را چند برابر کند. این مدل مو برای افرادی که دارای موهای صاف یا موج دار هستند مناسب است و برای افرادی که موهای مجعد یا درشت دارند، توصیه نمی شود.

شما با شرکت در این دوره آموزش کوتاهی مو نی نی سایت، انواع مدل های کوتاهی لیر از جمله آموزش کوتاهی مو لیر بلند، اموزش کوتاهی مو لیر در خانه، آموزش کوتاهی مو مدل لیر کوتاه، آموزش کوتاهی مو زنانه مدل لیر پسرانه و… را در اختیار خواهید داشت و از این طریق می توانید صفر تا صد روش کوتاهی مو به این سبک را یاد بگیرید.

آموزش کوتاهی مو جلو سر دخترانه

آموزش کوتاهی مو جلوی سر (اموزش کوتاهی مو از جلو) یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین آموزش هایی است که در این دوره می توانید به طور کامل یاد بگیرید. زیبایی مدل مو جلو سر تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره شما خواهد داشت و به همین خاطر انتخاب درست مدل جلوی مو می تواند در جذابیت چهره شما تاثیر بسیاری داشته باشد. از این رو در این دوره به اموزش کوتاهی مو جلو سر به روش های مختلف مانند آموزش کوتاهی چتری جلو مو (آموزش کوتاهی جلو مو چتری دخترانه)، اموزش کوتاهی مو جلو بلند پشت کوتاه، آموزش کوتاهی جلوی مو عروسکی، آموزش کوتاهی جلو مو یک طرفه و… خواهیم پردداخت.

آموزش کوتاه کردن مو توسط خودمان

همانطور که می دانید کوتاهی مو توسط خودمان، یکی از بهترین روش ها برای تغییر و ایجاد تنوع در ظاهر می باشد. شما با یادگیری آموزش کوتاهی مو توسط خودمان، دیگر برای کوتاهی مو نیازی به مراجعه به سالن ها زیبایی ندارید و می توانید از این طریق، موهای خود را در هر مدل کوتاه کنید.

این آموزش شامل آموزش های متنوعی از جمله آموزش کوتاهی مو مدل خرد توسط خودمان، آموزش کوتاهی جلوی مو توسط خودمان، آموزش کوتاهی چتری مو توسط خودمان و… می شود.

آموزش کوتاهی مو زنانه مدل پر

در دوره آموزش کوتاهی مو در تهران (آموزش کوتاهی مو تهران)، انواع آموزش کوتاهی مو پر از جمله اموزش تصویری کوتاهی مو مدل پر ۱۸۰ درجه (آموزش کوتاهی مو مدل پر ۱۸۰ درجه)، آموزش کوتاهی مو مدل پر ۹۰ و… ارائه می شود تا بتوانید این مدل کوتاهی مو را به طور حرفه ای یاد گرفته و بر روی موهای خود و اطرافیانتان اجرا کنید.

آموزش کوتاهی مو چتری دخترانه

روش کوتاه کردن موی زنانه چگونه است؟ مدل موی چتری یکی از محبوب ترین انواع مدل های موی کوتاه زنانه است که به روش های مختلفی انجام می شود. این مدل مو برای افرادی که دارای صورت گرد هستند بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر به دنبال اموزش کوتاهی جلو مو برای صورت گرد هستید، پیشنهاد می کنیم از آموزش کوتاهی مو به صورت چتری غافل نشوید.

انواع آموزش کوتاهی مو مدل چتری دخترانه شامل اموزش کوتاهی مو چتری پرده ای، آموزش کوتاهی مو چتری کج، اموزش کوتاهی مو چتری بچه گانه (اموزش کوتاهی چتری مو کودک)، اموزش کوتاهی مو چتری کره ای، آموزش چتری زدن مو بدون کوتاهی و… در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود.

آموزش کوتاهی مو کودک

آموزش کوتاهی مو کودک در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران، توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل تمامی سرفصل های مربوط به آموزش کوتاهی مو بچه گانه از جمله آموزش کوتاهی مو دختر بچه (آموزش کوتاهی مو بچه گانه دختر)، آموزش کوتاهی مو نوزاد دختر و همچنین آموزش کوتاهی مو کودک پسر درمدل ها و اندازه های مختلف می باشد. هنرجویان در پایان دوره آموزش کوتاهی مو کودکان، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند.

آموزش کوتاهی مو مدل قارچی

آموزش کوتاهی مو قارچی با تصویر یکی دیگر از محبوب ترین انواع مدل های موی کوتاه است که هم خانم ها و هم آقایان در تمامی رده های سنی، می توانند از این آموزش بهره مند شوند. این مدل مو برای صورت های گرد و کشیده مناسب است؛ بنابراین اگر به دنبال اموزش کوتاهی جلو مو برای صورت کشیده می گردید، پیشنهاد می کنیم از آموزش کوتاهی مو قارچی دخترانه استفاده کنید.

اموزش کوتاهی مو مدل قارچی دخترانه در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران تحت نظر مربیان مجرب برگزار می شود. شما می توانید آموزش کوتاهی مو مدل قارچی را در انواع و مدل های مختلف یاد بگیرید.

آموزش کوتاهی مو فارا

آموزش کوتاهی مدل موی فارا یکی دیگر از آموزش هایی است که در دوره اموزش کوتاهی مو حرفه ای به آن پرداخته می شود. شما با گذراندن آموزش کوتاهی مو فارا (آموزش کوتاهی مو مدل فارا آپارات) می توانید انواع مدل موی فارا را بر روی موهای کوتاه و بلند اجرا کنید.

آموزش کوتاهی مو مردانه

آموزش کوتاهی مو کوتاه برای انواع مدل های موی مردانه را در آموزشگاه آریا تهران بگذرانید. شما علاوه بر یادگیری آموزش کوتاهی موی زنانه می توانید، اموزش کوتاهی مو ایرانی و خارجی مردانه را در انواع مدل ها و روش های متنوع از جمله آموزش کوتاهی مو مردانه با قیچی و شانه، اموزش کوتاهی روی مو مردانه، آموزش کوتاهی مو مردانه با ماشین و قیچی، اموزش کوتاهی کلاسیک مردانه، آموزش کوتاهی مو با ماشین اصلاح، آموزش کوتاهی مو فر مردانه، اموزش کوتاهی مو المانی پسرانه، اموزش زاویه های کوتاهی مو، آموزش کوتاهی مو مدل خامه ای پسرانه، اموزش کوتاهی مو با شانه و ماشین، آموزش کوتاهی مو با شانه و قیچی، آموزش کوتاهی مو با شانه پیتاژ، آموزش کوتاهی مو صفر درجه و… را یاد بگیرید و در این زمینه تبدیل به یک آرایشگر ماهر شوید.

آموزش کوتاهی مو عروسکی

همانطور که در عکس آموزش کوتاهی مو فانتزی مشاهده می کنید، مدل مو عروسکی یکی از محبوب ترین مدل موی دخترانه و بچه گانه است که برای نوجوانان در رده های سنی مختلف بسیار مناسب است. آموزش کوتاهی مو مدل عروسکی (اموزش کوتاهی مو عروسکی) در انواع مختلف در آموزشگاه آریا تهران به شما آموزش داده می شود تا بتوانید به روش های کوتاهی در این مدل زیبا مسلط شوید.

آموزش کوتاهی مو فر زنانه

موی فر یکی از جذاب ترین انواع مدل های مو محسوب می شود. در ویدیو آموزش کوتاهی مو زنانه، شما می توانید آموزش کوتاهی مو فر زنانه را یاد بگیرید و مهارت های لازم را برای کوتاهی در انواع موی فر بدست آورید.

اموزش کوتاهی مو گرد زنانه

آموزش کوتاهی مو مدل گرد چیست؟ در این آموزش شما یاد می گیرید که چگونه انواع مدل موی گرد را بر روی موهای کوتاه اجرا کنید.دوره آموزش کوتاهی مو مدل گرد فانتزی در مدل ها و روش های متنوع برگزار می شود که می تواند برای علاقه مندان به مهارت کوتاهی مو بسیار مفید و کاربردی باشد.

آموزش کوتاهی مو نوک گیری

آموزش کوتاهی نوک مو چیست؟ علاوه بر موارد نام برده شده، در این دوره نحوه نوک گیری موهای کوتاه و بلند و همچنین آموزش نکات کوتاهی مو را آموزش خواهید دید تا بتوانید طبق درخواست و سلایق مشتری انواع نوک گیری را انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی دوره اموزش کوتاهی مو از ابتدایی تا پیشرفته پرداخته شد. در این دوره کامل و جامع شما می توانید آموزش چند مدل کوتاهی مو زنانه از جمله آموزش کوتاهی مو زنانه مدل کوپ، آموزش کوتاهی مو زنانه مدل کرنلی، آموزش ژورنال خوانی کوتاهی مو، آموزش کوتاهی قد مو، آموزش کوتاهی مو خیلی کوتاه، آموزش کوتاهی مو مدل گوگوشی، روش کوتاه کردن موی پسرانه، آموزش کوتاهی مو تکه ای، آموزش کوتاهی مو با قیچی، آموزش کوتاهی مو بدون قیچی، آموزش کوتاهی مو تیفوسی، آموزش کوتاهی مو فشن زنانه، آموزش کوتاهی مو کره ای، آموزش کوتاهی مو با قیچی پیتاژ، آموزش کوتاهی مو گوش تا گوش، آموزش کوتاهی مو مدل ننا، اموزش کوتاهی مو تخم مرغی، اموزش کوتاهی مو تا شانه، اموزش کوتاهی مو سایه روشن، اموزش مدل کوتاهی مو ویچ، آموزش کوتاهی مو ویولت، آموزش کوتاهی مو ولف کات، آموزش کوتاهی مو مدل سیبل جان، آموزش کوتاهی مو لاانگشتی، آموزش کوتاهی مو لایه لایه، آموزش کوتاهی مو گربه، آموزش کوتاهی یکدست مو و همچنین انواع مدل های موی کوتاه خواننده های معروف مانند آموزش کوتاهی مو مدل لیلا فروهر و… را یاد بگیرید و از این طریق درآمد کسب کنید.

سوالات متداول
دوره آموزش کوتاهی مو تخصصی برای چه افرادی مناسب است؟

آموزش کوتاهی مو از صفر تا صد بدون هیچ گونه محدودیتی برگزار می شود و برای تمامی افراد در رده های سنی مختلف مناسب است. در این دوره آموزش جدیدترین مدل های کوتاهی مو به هنرجویان عزیز ارائه می شود و شما پس از پایان دوره قادر خواهید بود تا به عنوان یک آرایشگر ماهر در این زمینه فعالیت کنید.

نحوه برگزاری آموزش کوتاهی مو به روش ساده چگونه است؟

همانطور که گفته شد در آموزشگاه آریا تهران دوره های آموزش کوتاهی مو هیرکات به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو چیست؟

اموزش کوتاهی مو به صورت ساده و کاملا عملی در آموزشگاه آرایشگری آریا تهران زیر نظر اساتید مجرب این حوزه برگزار می شود و شما در پایان دوره می توانید علاوه بر کسب مهارت های تخصصی، مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کوتاهی مو زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.