آموزش بافت مو با مروارید

بافت مو با مروارید و انواع مهره ها، یکی از رایج ترین و جذاب ترین روش های بافت مو به شمار می رود که می تواند موهای ساده شما را به موهایی خاص و شگفت انگیز تبدیل کند. اگر به دنبال تغییری خاص و زیبا در مدل موهای خود هستید، حتما روش بافت مو با […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بافت مو با مروارید و انواع مهره ها، یکی از رایج ترین و جذاب ترین روش های بافت مو به شمار می رود که می تواند موهای ساده شما را به موهایی خاص و شگفت انگیز تبدیل کند. اگر به دنبال تغییری خاص و زیبا در مدل موهای خود هستید، حتما روش بافت مو با مروارید را امتحان کنید. جهت مشاهده اموزش بافت مو با مروارید در خانه در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو با مروارید
آموزش بافت مو با مروارید

آموزش بافت مو با مروارید

آموزش بافت مو با مروارید و سوزن چگونه است؟ بافت مو با مروارید و انواع مهره بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. برای انجام انواع بافت مو با مروارید ابتدا باید موها را تمیز بشویید و با استفاده از کرم مو یا دوفاز، موها را شانه بزنید و همه گره های مو را از بین ببرید.

وسایل لازم جهت آموزش بافت مو ساده با مروارید شامل نخ، سوزن و مروارید های سفید یا رنگی می باشد. اگر می خواهید نخ مورد استفاده در مراحل آموزش بافت مو مردانه یا زنانه با مروارید مشخص باشد، می توانید از بافت با نخ رنگی استفاده کنید.

پس از آماده کردن ابزار بافت مو، حال می توانید زدن بافت را شروع کنید. شما می توانید از مروارید برای انواع بافت مو از جمله، بافت مکزیکی، بافت فرانسوی، بافت هلندی، بافت تیغ ماهی، بافت آفریقایی و… استفاده کنید. پس از اتمام بافت موهای خود می توانید از مروارید یا مهره های مختلف برای تزئین موهای خود استفاده کنید و زیبایی موها را چند برابر کنید.

اگر می خواهید انواع بافت مو جلو سر، کف سر، بافت با موی اضافه، بافت با کاموا و… را به صورت حرفه ای از صفر تا صد یاد بگیرید و با دریافت مدرک بین المللی وارد بازار کار شده و درآمد کسب کنید، به صفحه آموزش بافت مو جلوی سر مراجعه نمایید.
آموزش بافت مو با مروارید و سوزن
آموزش بافت مو با مروارید و سوزن

آموزش بافت مو با مروارید و سوزن

در اولین مرحله از آموزش بافت مو با مروارید با نخ و سوزن (بافت مو با نخ)، ابتدا باید از آخر نخ یک مروارید رد کنید و سپس یک یا دو گره معمولی بزنید تا مروارید به نخ متصل شود. سپس اضافه نخ را با قیچی بچینید.

در مرحله بعد آموزش بافت موی سر با مروارید، باید سوزن را از بین بافت رد کرده و از بافت دیگر مو دربیاورید. این کار باعث می شود که اولین مروارید شما به بافت مو متصل شود. حال از همان قسمتی که سوزن را درآورده اید، مجددا سوزن را برگردانید. هنگامی که این کار را انجام دادید، باید یک بار دیگر سوزن را از داخل مروارید رد کنید. زمانی که سوزن را از داخل مروارید رد کردید، مجددا باید سوزن را از بافت دیگر مو رد کنید تا مروارید در وسط بافت شما قرار بگیرد و به طور کامل وصل شود.

در ادامه آموزش بافت مو با مروارید سفید، برای متصل کردن مروارید های بعدی باید همین روش را دوباره تکرار کنید. به این ترتیب که ابتدا سورن را از داخل بافت درآورده و زمانی که به وسط بافت رسیدید، یک مروارید دیگر را درون سوزن خود بیندازید؛ یعنی سوزن را از داخل مروارید رد کنید و سپس از طرف دیگر بافت، سوزن را دربیاورید. در این مرحله دقت کنید که سوزن را از داخل به سمت بیرون در بیاورید تا در انتها بافتی زیبا با مروارید داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید قیمت انواع بافت مو با مروارید، حلقه، مهره و سایر مدل های بافت چقدر است، با مراجعه به صفحه قیمت بافت مو در تهران می توانید جدول قیمت انواع بافت مو را مشاهده نمایید.

به طور کلی در آموزش بافت مو با مروارید بدون قلاب، شما می بایست یک بار سوزن را از داخل بافت سمت راست دربیاورید و یک بار از مروارید و بار دیگر از بافت سمت چپ سوزن را دربیاورید. شما می توانید مروارید را در وسط بافت قرار داده و به یک باره سوزن را در بیاورید. این روش باعث می شود که بتوانید مراحل آموزش بافت مو با مروارید و نخ را سریع تر طی کنید.

در صورتی که این روش برای شما سخت است می توانید از روش ساده ای که در ابتدا توضیح داده ایم استفاده کنید. در انتهای آموزش بافت مرواریدی مو با سوزن (آموزش بافت مرواریدی مو با نخ و سوزن)، باید سوزن را چندین بار از آخرین مروارید رد کنید تا مروارید آخر محکم شود؛ این کار باعث جلوگیری از پاره شدن مرواریدهای بافت مو می شود.

علاوه بر این شما می توانید جهت آموزش بافت مو با مهره کریستال یا آموزش بافت مو با حلقه، به جای استفاده از مروارید از مهره های کریستال و حلقه های تزئینی مو استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: مرکز آموزش بافت مو آریا تهران برگزار کننده دوره بافت مو ویژه بازار کار توسط اساتید مجرب بافت مو می باشد و شما عزیزان با ثبت نام در این دوره می توانید انواع بافت مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. جهت ثبت نام در این دوره همین حالا به صفحه کلاس بافت مو مراجعه کنید.

جهت مشاهده آموزش تصویری بافت مو با مهره، در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم آموزش بافت مو با مروارید

اگر عباراتی مانند فیلم آموزش بافت مو با مروارید به زبان فارسی، آموزش بافت مو با مروارید آپارات، اموزش بافت مو با مهره اپارات و… هستید، در این قسمت برای یادگیری بهتر شما عزیزان فیلم آموزش انواع بافت مو با مهره های تزیینی از جمله فیلم اموزش بافت مو با مروارید ساده، فیلم آموزش بافت مو با کاموا و مروارید، آموزش بافت مو با مروارید با قلاب، آموزش بافت مو با مروارید ریز، فیلم آموزش بافت مو با مهره و نگین، آموزش بافت مو هلندی با مروارید، آموزش بافت مو با نگین قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال آموزش تصویری باغت مکزیکی به صورت مرحله به مرحله هستید، حتما فیلم اموزش بافت مکزیکی را بررسی کنید.

آموزش بافت مو با مهره

بافت مو با مهره یکی از روش های محبوب تزئین مو محسوب می شود که در اغلب مرکز تخصصی بافت مو انجام می شود. برای اینکه با استفاده از مهره بافت زیبایی انجام دهید، باید موهای خود را به دو یا چند بخش تقسیم کنید تا بافت مهره‌ ها جلوه زیبایی داشته باشد. سپس هر بخش مو را به دو یا چند قسمت جدا کنید.

حال مهره ‌ها را در دست بگیرید و هر بخش از مو را در میان مهره‌ ها بین دستان خود قرار دهید. در ادامه آموزش بافت مو با مهره، می بایست مهره‌ ها را با توجه به نواحی مختلف مو به آرامی حرکت داده تا مو به اطراف مهره ‌ها پیچیده شود.

این مراحل را بر روی تمام بخش ‌های مو تکرار کنید تا بافت مهره در کل مو ایجاد شود. دقت کنید که موها به خوبی بافته شده ‌باشند و در صورت نیاز، موها را تنظیم کنید. برای ثابت نگه داشتن بافت مو، پیشنهاد می شود از اسپری فیکس کننده مو استفاده کنید تا بافت موهای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. به همین راحتی شما می توانید با استفاده از مهره های تزئینی بافت زیباتری داشته باشید.

شایان ذکر است که ما در دوره آموزشی علاوه بر معرفی جذاب ترین مهره اموزش بافت مو با مروارید، به آموزش انواع بافت مو با مهره های فانتزی مو از جمله آموزش بافت مو با مهره با نخ و سوزن، آموزش بافت مو با مهره رنگی، آموزش بافت مو با کاموا و مهره، آموزش بافت مو با مهره و نگین (بافت مو با نگین) و… پرداخته ایم تا شما عزیزان بتوانید این مدل جذاب بافت را به طور حرفه ای یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری انواع بافت مو تیغ ماهی هستید، مشاهده فیلم آموزش بافت مو تیغ ماهی را به شما پیشنهاد می دهیم.

آموزش بافت مو با حلقه
آموزش بافت مو با حلقه

آموزش بافت مو با حلقه

اگر تمایل ندارید بافت خود را با استفاده از مروارید یا مهره های تزئینی انجام دهید، حلقه های مو می توانند گزینه مناسبی برای تزئین بافت موهای شما باشند. در آموزش بافت مو با حلقه، ما به شما انواع بافت با حلقه و همچنین بافت نگین در مو را آموزش خواهیم داد تا بتوانید با ایده گرفتن از این مدل های جذاب و زیبا، بهترین مدل را برای موهای خود و دوستانتان انتخاب کنید.

آموزش بافت مو با مروارید قرمز

اموزش مدل بافت مو با مروارید قرمز به چه صورت است؟ مرواریدهای رنگی و مهره های تزئینی می توانند بافت موی شما را جذاب تر جلوه دهند و زیبایی موهای شما را چند برابر کنند. انواع مختلفی از مرواریدها و لوازم تزئینی برای بافت مو وجود دارند که شما می توانید در حین بافت از آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال آموزش بافت مو با مروارید قرمز هستید، فقط کافیست مراحل اموزش بافت مروارید به مو با سوزن که در ابتدای این صفحه توضیح داده شد را انجام دهید با این تفاوت که به جای مرواریدهای سفید از مرواریدهای رنگی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که ترکیب مرواریدهای سفید و قرمز نیز می تواند باعث زیبایی بافت موهای شما شود؛ اما به طور کلی این امر بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید انواع مدل های بافت مو آفریقایی جلوی سر، کف سر، با موی اضافه و… را به صورت کامل یاد بگیرید، فیلم آموزش بافت مو آفریقایی را بررسی کنید.

آموزش بافت جلو مو با مروارید
آموزش بافت جلو مو با مروارید

آموزش بافت جلو مو با مروارید

یکی از مباحث پرطرفداری که در دوره آموزش بافت مو آموزشگاه زیبایی آریا تهران به آن پرداخته می شود، مربوط به آموزش بافت مو جلوی سر با مروارید (آموزش بافت جلو مو با مروارید) می باشد. بافت موی جلو سر شامل انواع مختلفی از جمله جلوی سر مکزیکی، جلوی سر هلندی، جلوی سر تیغ ماهی و…. است که شما می توانید در پایان کلاس آموشی به انواع این بافت های جذاب مسلط شوید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید مراحل آموزش بافت جلو مو هلندی را به صورت گام به گام مشاهده کنید، به صفحه فیلم اموزش بافت هلندی مراجعه نمایید.

اموزش بافت مو تلی با مروارید

بافت مو تلی یکی از شیک ترین و خاص ترین انواع مدل بافت مو دخترانه شیک و باکلاس محسوب می شود که در دوره آموزش آریا تهران به طور کامل به آن پرداخته می شود. اگر به دنبال اموزش بافت مو تلی با مروارید هستید، می توانید با خیال راحت در دوره شرکت کرده و انواع بافت مو تلی را یاد بگیرید و بر روی موهای خود یا دوستانتان انجام کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به آموزش تصویری بافت مو با مهره به صورت مرحله به مرحله بپردازیم. این آموزش شامل مباحث مختلفی از جمله اموزش بافت مو مروارید با قلاب، آموزش بافت مو با مهره های رنگی، اموزش بافت مهره مو با نخ و… می باشد که در دوره ها آموزشی به طور کامل به آن پرداخته ایم.

اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره آموزش بافت مو با مروارید، می توانید همین حالا در قسمت نظرات مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول
انواع وسایل مورد نیاز برای بافت مو با مروارید چیست؟

از لوازم اصلی در مراحل آموزش بافت موی سر با مروارید می توان به نخ، سوزن و مروارید اشاره کرد؛ اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود از برخی لوازم تزئینی مانند حلقه، نگین، مهره های رنگی و… استفاده نمایید.

آیا بافت مو با مروارید راحت است؟

بله، بافت مو با مرواید بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد، اگر می خواهید بافت مو با مروارید را خودتان بر روی موهایتان انجام دهید، فقط کافیست مراحل آموزش بافت مو با مروارید و سوزن که در مقاله به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است را طی کنید.

انواع بافت مو مرواریدی چیست؟

بافت‌ مو مروارید نیز همانند دیگر مدل های بافت، دارای انواع مختلفی از جمله بافت مروارید جلوی سر، بافت مروارید کف سر، بافت مروارید با موی اضافه، بافت مروارید با کاموا و… می باشد که در این صفحه می توانید انواع اموزش بافت مکزیکی در خانه در مدل های مختلف را مشاهده نمایید.