به آموزشگاه دسر  آریا تهران خوش آمدید. در این صفحه تمام اطلاعات لازم برا ثبت نام در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش انواع دسر بین المللی در اختیار شما قرار داده شده است. مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کرده و از فرم ثبت نام دوره، برای انتخاب زمان شروع کلاس آموزش دسر در غرب تهران استفاده نمایید. لازم به ذکر است که مدرک این دوره با عنوان دسر ساز بین الملل فنی و حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این صفحه از آموزشگاه دسر آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران برای ثبت نام کلاس های حضوری تدارک دیده شده است و علاقمند به شرکت در دوره آنلاین آموزش دسر برای اطلاع از زمان شروع دوره می بایست با شمارهای آموزشگاه تماس بگیرند.

آموزش انواع دسر بین المللی

پیشنهاد ویژه:  اگر به دوره های شیرینی پزی علاقمند هستید حتما از دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای دیدن کنید. در این دوره، شما بصورت تخصصی با روش تهیه انواع کیک مجلسی و روش تزیین و نگهداری آن آشنا خواهید شد.

دسر  (dessert) در فرهنگ‌ آشپزی کشورهای مختلف به ‌طور معمول جزو مواد غذایی شیرین محسوب شده که معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود. در ایران و بسیاری از کشورهای خوش غذا دسر بعد از غذا یکی از مهمترین و جذاب ترین وعده های غذایی بوده و رکنی اساسی در تزئیین سفره دارد.

ما در کلاس آموزش دسر بین المللی سعی کرده ایم تا علاوه بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش طرز تهیه دسرهای مجلسی نیز پردازیم. در این دوره آموزشی شما با بیش از ۲۰ نوع دسر بین المللی و مجلسی آشنا خواهید شد که تماما از بهترین و به روز ترین دسر های رستوران ها و هتل ها است.

آموزش انواع دسر بین المللی
آموزش انواع دسر بین المللی
آموزش انواع دسر بین المللی

دوره آموزش دسر در تهران

دوره آموزش دسر در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهید شد. کارآموزان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از دسر های معروف مثل، دسر روکش مخملی، دسر فرانسوی، دسر های بوتیکی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان دسرساز بین الملل در رستوران ها و هتل ها مشغول به کار شوند.

فیلم آموزش انواع دسر بین المللی

در این بخش می توانید فیلم مربوط به دوره دسر بین المللی را مشاهده نمایید.

کلاس آموزش دسر مجلسی

شما به دو روش می توانید در کلاس های آموزش دسر مجلسی و بین المللی شرکت کنید.:

کلاس آموزش دسر مجلسی بصورت حضوری و کلاس آموزش دسر بصورت آنلاین و مجازی. برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا اموزش آنلاین دسر بین الملل از فرم ثبت نام همین صفحه استفاده کرده و به آنلاین بودن یا حضوری بودن دوره توجه کنید.

کلاس آموزش دسر مجلسی
کلاس آموزش دسر مجلسی
کلاس آموزش دسر مجلسی

کلاس آموزش دسرهای بین المللی

کلاس حضوری آموزش انواع دسر بین المللی به دو شکل کلاس عمومی و  کلاس خصوصی برگزار می شود.

در هر دو کلاس آموزش دسر ساز بین المللی سرفصل های دوره آموزشی طرز تهیه دسرهای مجلسی یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی بین این دوره وجود ندارد، اما مسلما در آموزش دسر خصوصی، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که هزینه کلاس های خصوصی به مراتب بالاتر خواهد بود.

تعداد افراد در دوره آموزش انواع دسر بین المللی خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش انواع دسرهای، حداقل ۴ نفر است.

مدت دوره آموزش تخصصی انواع دسر مجلسی و بین المللی در آموزشگاه آریا تهران بصورت فشرده و  طی ۳ روز می باشد.  طی این  ۳ روز  کارآموزان به تمام شیوهای طرز تهیه دسرهای مجلسی مسلط خواهند شد.

آموزش آنلاین دسر

در دوره آموزش آنلایندسر، کارآموزان می توانند بصورت آنلاین و با استفاده از یک سیستم کامپیوتری و یا یک موبایل در دوره آموزش انواع دسر بین المللی شرکت کنند. مراحل و شیوه شرکت در این دوره را مسئولین ثبت نام در آموزشگاه دسر آریا تهران به اطلاع شما خواهند رساند.

چیزی که برای حضور در این دوره بسیار واجب است، مناسب بودن سرعت اینترنت و  یک سیستم و یا موبایل بی نقص است.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های آنلاین آشپزی و شیرینی پزی علاقمند هستید حتما دوره کاربردی و بازارکاری آموزش کباب زنی و تخته کاری را در برنامه آموزش خودتان قرار بدهید.

آموزش فشرده انواع دسرهای بین المللی و مجلسی را با بهترین آموزشگاه دسر غرب تهران تجربه کنید. بهترین اساتید تهران، مجهزترین وسایل آشپزی، به روزترین رسپی های آشپزی دنیا.

دسرساز بین الملل با مدرک فنی و حرفه ای

یکی از مهمترین امتیازات حضور در دوره های آموزشگاه دسر و شرینی پزی آریا تهران ارائه مدرک فنی و حرفه ای به کارآموزان شرکت کننده در دوره است.

لازم به ذکر است که آموزشگاه دسر آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده، و به همین جهت علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای دوره دسر ساز بین الملل، به تمام فراگیران دوره آموزش انواع دسر بین المللی در تهران، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف نیز تقدیم می نماید.

از مزایای مدرک فنی و حرفه ای دسرساز بین الملل می توان به بین المللی بودن و قابل استناد بودن آن در کشورهای مختلف اشاره کرد.

دسرساز بین الملل با مدرک فنی و حرفه ای
دسرساز بین الملل با مدرک فنی و حرفه ای
دسرساز بین الملل با مدرک فنی و حرفه ای

هزینه کلاس آموزش دسر

همانطور که گفته شد دوره آموزشی طرز تهیه دسرهای مجلسی در تهران که یک دوره جامع می باشد، در دو نوع کلاس حضوری و آنلاین برگزار می گردد. همچنین کلاس های حضوری خود به دو شکل خصوصی و عمومی برگزار می شود.

توجه داشته باشد که قیمت کلاس آموزش دسر در تهران بصورت خصوصی و عمومی با هم متفاوت می باشد، که قیمت آنها به شرح زیر است:

هزینه آموزش دسر خصوصی

هزینه کلاس آموزش دسر خصوصی، بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

در این نوع کلاس ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب آشپزی سنجیده شده، و باتوجه به آن، آموزشگاه دسر آریا تهران مدت زمان دوره آموزشی طرز تهیه دسرهای مجلسی را برای آموزش کامل انواع دسر های بین المللی را مشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز کارآموز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند.

قیمت کلاس عمومی آموزش دسرهای بین المللی

قیمت کلاس عمومی آموزش دسرهای بین المللی، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

هزینه دوره ی عمومی آموزش دسرهای مجلسی : 4,950,000 تومان می باشد.

ما در آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران سعی کرده ایم همواره هزینه دوره های آموزش آشپزی را همانند سایر دوره های خود پایین تر از سایر مراکز در نظر بگیریم، چراکه هدف ما پرورش نیروی کار حرفه ای و متخصص در حوزه های مختلف می باشد.

قیمت کلاس عمومی آموزش دسرهای بین المللی
قیمت کلاس عمومی آموزش دسرهای بین المللی
قیمت کلاس عمومی آموزش دسرهای بین المللی

سرفصل دوره دسر ساز بین الملل (استاندارد فنی و حرفه ای)

سرفصل دوره دسرساز بین الملل در آموزشگاه دسر سازی آریا تهران علاوه بر اینکه  بر اساس استاندارد فنی و حرفه تدوین شده، شامل  یک سری سرفصل های بازارکاری نیز می باشد.

چیز کیک ایتالیایی

چیز کیک یخچالی

دسر سیب

دسر فندق

سس براق فرانسوی

دسر ساعت

موس توت فرنگی

تارت نوتلا و شکلات

کرم کاستارد

فروماژ پرتقال

کرم طالبی

روکش مخملی

کرم کارامل

تیرامیسو

دسر نارگیل

شارلوت

کیک بستنی

کیک اپرا

پلمبیر

کار با شکلات

سرفصل دوره دسر ساز بین الملل (استاندارد فنی و حرفه ای)
سرفصل دوره دسر ساز بین الملل (استاندارد فنی و حرفه ای)
سرفصل دوره دسر ساز بین الملل (استاندارد فنی و حرفه ای)

بازار کار دسرساز بین المللی

اگر گشت و گذار کوتاهی در رستوران های و هتل های باکلاس شهر داشته باشید می فهمید که یک دسر ساز حرفه ای چقدر برای رستوران ها و هتل های مختلف مهم است. هرچند خود شما هم در مهمانی های به جذاب بودن و تاثیرگذاری دسر های مجلسی در سفره پی بده اید.

بنابراین تردید نکنید. شرکت در  دوره آموزشی دسرساز بین الملل و  یادگیری سرفصل های آن علاوه بر اینکه، برای زندگی شخصی شما به عنوان یک انسان معمولی که گاها آشپزی می کند موثر است، قطعا در زندگی شما بعنوان یک شیرین پز یا علاقمند به کار در حوزه شیرینی پزی تاثیر بسزایی خواهد داشد.

ما منتظر شما هستیم. از افراد مبتدی تا شیرینی پزها و قنادی های می توانند در این دوره شرکت کرده و مفاهیم و استانداردهای اصولی تهیه دسر مجسلی را آموزش ببینند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و یا از صفحه چت تدارک دیده شده در گوشه چپ همین صفحه استفاده کنید.

کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل

کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل
کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل
کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل
کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل
کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل
کارآموزان دوره آموزش دسر بین الملل

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

3جلسه 8ساعته

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۲ اردیبهشت – شنبه و یکشنبه و دوشنبه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۵ خرداد – شنبه و یکشنبه و دوشنبه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

امیر عسگردوست

37 دیدگاه برای آموزش انواع دسر بین المللی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناشناس

    آمزش دسر بسیار مفید و کار آمد بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  2. فریده ناصری پور

    واقعا استاد بی نظیری هستند آقای عسگردوست
    پرسنل خیلی خوش برخورد و آموزش ها عالی بودند
    من حتما آریا تهران را دوباره انتخاب میکنم

    • aryatehran_B

      عرض ادب خدمت شما دوست عزیز هدف اموزشگاه اریا تهران ام جلب رضایت کاراموزان عزیز است خورسندیم که از استاد و دوره اموزشی رضایت داشته اید دوست عزیز

  3. کمیجانی

    عالی بود..کلاس فوق العاده ای بود

    • aryatehran_B

      سلام خدمت شما خوشحالیم که از شرکت در دوره دسربین الملل اموزشگاه اریا تهران رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  4. امیر

    خیلی خیلی خوب

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنون از شما نظرات مثبتتون باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران است

  5. ماجده

    واقعا دوره عالی بود از هر لحاظ

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز هدف مجموعه اریا تهران ام این است که کاراموزان عزیز به نحوه احسن اموزش ببینند خوشحالیم که رضایت داشته اید از شرکت در دوره دوست عزیز

  6. کاوه

    بسیار دوره خوبی است. محیط آمرزشگاه کاملا دوستانه و پرسنل مجرب می باشند. استاد عسگر وست هم بسیار حرفه ای آموزش می دهند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنون از نظر مثبت شما دوست عزیز هدف پرسنل و استاد ام اموزش به بهترین شکل ممکن و رضایت شما است به امید دیدار مجدد شما

  7. لیلاکیخا

    استادعسگردوست عالی هستن

  8. پروين

    کلاس دسر بین الملل عالی
    عالی پرسنل صبور و همراه
    استاد عالی
    حتما دوره های دیگه شرکت می کنم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خورسندیم که میزبان شما در اموزشگاه اریا تهران هستیم و خوشحالیم که از پرسنل و استاد رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  9. لیلاکیخا

    استادعسگردوست عالی هستن

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از این که از استاد رضایت داشته اید هدف اموزشگاه و اساتید ام جلب رضایت شما است

  10. امیر

    بسیار عالی بهترین آموزشگاه دنیا

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما خیلی ممنونیم از تعریف شما خوشحالیم که رضایت داشته اید از اموزشگاه و هدف مجموعه ام کسب رضایت شما است دوست عزیز

  11. جمیله السادات صدرایی

    دوره عالی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از شرکت در دوره دسر بین الملل اموزشگاه اریا تهران رضایت داشته اید

  12. الهام

    سلام لطف میکنید از هزینه های راه اندازی که بتونیم کل دسر هارو بزنیم چه قدره؟؟
    مثلا از فر و ابزار های کیک و دسر کلا از چه قیمت میشه تا چه قیمت؟؟
    و دوره بعد از شهریور دارید یان ؟ چه قیمته ؟؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما میتونید جهت مشاوره برای راه اندازی با اموزشگاه اریا تهران تماس بگیرید

  13. سمیرا

    کلاس خوبی بود و استاد با حوصله به سوالات پاسخ میدادن
    تزئینات هم عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کردید و از دورتون راضی بوده ایید

  14. لیلا لطفی

    درود بیکران برشما عزیزان
    دوره دسرهای بین الملل مانند سایر دوره های این موسسه فوق‌العاده بود
    ممنون ازنازنینان در موسسه آریا تهران
    ممنون از استاد عسکر دوست بی نظیر و بی همتا

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کردید

  15. فاطمه

    جناب آقای عسگردوست استادی بسیار ماهر و زبردست هستند و اطلاعات بسیار جامع و کامل از تجربیات خود آموزش می دهند اگر به دستورات ایشان عمل شود قدمی بزرگ در جهت پیشرفت و حرفه ای شدن بخواهیم برداشت.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظرتون دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  16. اعرابی

    دوره برای من کامل و خوب بود ،برخورد همه عالی بود ،من ترغیب شدم دوره های بیشتری رو شرکت کنم

    • aryatehran_B

      درود به شما دوست عزیز باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران هست که از اموزشگاه و استاد راضی بوده ایید

  17. مریم

    دوره خوبی بود اما کاش حالت ورک شاپ بود تا بهتر یاد میگرفتیم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظرتون دوست عزیز

  18. زهرا

    همه چی خوب بود کمی از لحاظ پذیرایی ضعیف بودن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظر شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  19. معصومه عبداله زاده

    دوره خوبی بود

    • aryatehran_B

      درود به شما دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرتون

  20. الهه حاج نوروزی

    همه چیز عالی برگذار شد

    • aryatehran_B

      درود به شما خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید به امید دیدار مجدد شما

  21. عرفان

    همه چی عالی استاد عسگردوست بسیار پرحوصله و خوش برخورد و با رفتار حرفه ای خودشون و تیمشون همگی عالی بودن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنون از نظرتون به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  22. ستایش

    سپاسگزارم از تیم حرفه ای آریا تهران و استاد عسگردوست

    • aryatehran_B

      درود به شما دوست عزیز خیلی ممنون از نظرتون به امید دیدار مجدد شما در اموزشگاه اریا تهران

  23. گرامی

    خیلی ممنون

  24. مهديه

    خیلی عالی و فوق العاده بود با تشکر از اقای عسگر دوست

  25. عسل

    خیلی مفید و جامع بود استاد عسگر دوست بسیار حرفه ای و صبور هستن ترفند ها و نکاتی که در قنادی ها و مراکز حرفه ای انجام میشه رو به ما اموزش دادن میتونیم خودمون دسر های قنادی رو دیگه درست کنیم همراه با مدرک

  26. Amit

    دوره دسر جذاب

  27. لیلا

    سلام آیا دوره های آنلاین نیز مدرک بین الملل تعلق میگیره؟

    • ترکیان

      سلام
      بله داره

  28. حديثه موسوي

    با سلام
    من می خواستم تو دوره انلاین دوره دسر شرکت کنم هزینه رو می فرمایید؟

    • ترکیان

      سلام
      شما میتوانید دوره های دسر را به صورت فیلم در سایت تله تیچرز دریافت کنید هزینه اش ۷۰۰ تومان

  29. حانیه

    من دوره کیک با استاد عسگردوست گذروندم واقعا عالی و کاربردی توضیح میده ممنون از آموزشگاه خوبتون به خاطر انتخاب اساتید مجرب
    دوره دسر ملل هم حتما میام

  30. محمد جواد

    واقعا از دوره خوبتون تشکر میکنم با اینکه هزینه مواد مصرفی ازمون دریافت نکردین ولی دوره به صورت دمو نبود و ما هم تو کارهای استاد مشارکت داشتیم حتما دوره های بعدی هم مزاحمتون میشم

  31. طیبه

    استاد عسگردوست واقعا حرفه ایی و خوش برخورد هستند ممنون از انتخاب مربی خوبتون

  32. محمد

    قیمت دوره هاتون نسبت به جاهای دیگه فوق العاده پایین بود با کیفیت عالی سپاس

  33. محمد

    قیمت دوره هاتون نسبت به جاهای دیگه فوق العاده پایین بود با کیفیت عالی سپاس

  34. عذرا

    بی نظیر بودین ممنون از پذیرایی خوبتون

  35. لاله

    استادتون خیلی با حوصله همه آیتم ها رو توضیح میداد قسمت کار با شکلات خیلی برام جداب بود

  36. فاطمه

    من که چیزی بلد نبودم اوج هنرام ژله بود همه رو کامل یاد گرفتم عالی بود

  37. حدیث

    دوره تون واقعا عالی بود ممنون