به آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران خوش آمدید. در این صفحه تمام اطلاعات لازم برا ثبت نام در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش کیک پزی فنی حرفه ای در اختیار شما قرار داده شده است. مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کرده و از فرم ثبت نام دوره، برای انتخاب زمان شروع کلاس آموزش کیک ساز ترساز در غرب تهران استفاده نمایید. لازم به ذکر است که مدرک این دوره با عنوان ” آموزش کیک ساز ترساز ” در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است تهیه مواد اولیه و ابزار و تجیهزات دوره آموزشی به عهده آموزشگاه میباشد و کارآموزان میتوانند بدون کوچکترین نگرانی در این دوره شرکت کنند.

این دوره به صورت ورکشاپ برگزار میشود و افراد میتوانند در این دوره جامع صفر تا صد کیک پزی را به صورت کاربردی یاد بگیرند.

لازم به ذکر است که این صفحه از آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران برای ثبت نام کلاس های حضوری تدارک دیده شده است و علاقمند به شرکت در دوره آنلاین آموزش کیک برای اطلاع از زمان شروع دوره می بایست با شمارهای آموزشگاه تماس بگیرند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های شیرنی پزی و کیک پزی علاقمند هستید، می توانید سایر دورهای آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران بخصوص آموزش انواع دسر بین المللی را بررسی کنید. یک عالمه دوره خوشمزه در انتظار شماست.

آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز
آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز  
آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز

آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز
آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز  
آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز

آموزش کیک پزی حرفه ای  
کلاس کیک پزی با بهترین قیمت  
آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز  

آموزش کیک پزی فنی حرفه ای

امروزه با توجه به شرایط پیش آمده، اکثر افراد علاقه دارند که کیک و شیرینی های مورد نیاز خود را در خانه به وسیله خودشان پخت کنند تا از کیفیت و سلامت آن مطمئن باشند. در این میان تهیه انواع کیک های ساده مجلسی و کیک تولد از طرفداران زیادی برخوردار است. بنابریان با آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران همراه باشید تا در مورد بهترین دوه آموزش کیک پزی حرفه ای در غرب تهران اطلاعات لازم را کسب کنید. شما در این دوره تبدیل به یک کیک ساز ترساز می شوید. شاید سوال کنید که کیک ساز ترساز یعنی چه؟

کیک ساز و ترساز کسی است که تمام کارهای مربوط به تهیه انواع کیک و تزئینات و نگهداری کیک را بصورت کامل انجام داده و اصول کاربردی استفاده از ابزار و دستگاه ها را برای تهیه و تزئین کیک می داند.

ما در دوره آموزش کیک ساز ترساز سعی کرده ایم تا علاوه بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش صفر تا صد کیک پزی و دوره تخصصی تزیین کیک نیز پردازیم. در این دوره آموزشی شما با بیش از ۱۸ نوع کیک ساد، کیک مجلسی و کیک تولد آشنا خواهید شد که تماما از بهترین و به روز ترین کیک های  است.

دوره آموزش کیک ساز ترساز

دوره آموزش کیک ساز ترساز در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهد شد. کارآموزان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از کیک های معروف مثل، کیک مافین، کاپ کیک شکلاتی، کیک فوندانت، کیک پرتقالی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان کیک ساز ترساز شرینی پزی ها و قنادی ها مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است که در این دوره علاوه بر آموزش کیک، به آموزش تخصصی تزیین کیک نیز پرداخته خواهد شد. در این قسمت از دوره به بسیاری فنون جالب تزئین کیک مثل آموزش خامه کشی کیک پرداخته خواهد شد.

دوره تخصصی تزیین کیک به طور فشرده
کیک پزی و تزیین تخصصی کیک
کلاس های آموزش کیک در تهران

کلاس کیک پزی و تزیین کیک

شما به دو روش می توانید در کلاس های کیک پزی و تزیین کیک آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران شرکت کنید.

کلاس آموزش کیک و تزئین کیک بصورت حضوری و کلاس آموزش کیک پزی فنی حرفه ای بصورت آنلاین و مجازی. برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا آموزش آنلاین کیک پزی از فرم ثبت نام همین صفحه استفاده کرده و به آنلاین بودن یا حضوری بودن دوره توجه کنید.

کلاس های آموزش کیک

کلاس حضوری آموزش انواع کیک های ساد، مجلسی و کیک تولد به دو شکل کلاس عمومی و  کلاس خصوصی برگزار می شود.

در هر دو کلاس آموزش کیک  سرفصل های دوره آموزش کیک ساز ترساز در بهترین آموزشگاه کیک پزی تهران  یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی بین این دوره وجود ندارد، اما مسلما در آموزش کیک پزی خصوصی، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که هزینه کلاس های خصوصی به مراتب بالاتر خواهد بود.

تعداد افراد در دوره آموزش کیک پزی و دوره تخصصی تزیین کیک خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش کیک ساز و ترساز، حداقل ۴ نفر است.

مدت دوره آموزش تخصصی کیک پزی در آموزشگاه آریا تهران بصورت فشرده و  طی ۳ روز می باشد.  طی این  ۳ روز  کارآموزان به تمام شیوهای طرز تهیه انواع کیک های مجلسی و بین المللی مسلط خواهند شد.

بصورت کلی این دوره شامل مفاهیم زیر است

  • آشنایی و کار با وسایل و مواد اولیه کیک پزی
  • پخت کیک
  • فیلینگ و خامه کشی کلیک
  • تزیین تخصصی کیک
  • سرد کردن و نگهداری از کیک

لیست کامل سرفصل این دوره را در ادامه مطالعه فرمایید.

کلاس های آموزش کیک
کلاس های آموزش کیک  
کلاس های آموزش کیک  

دوره تخصصی تزیین کیک به طور فشرده

در دوره تخصصی تزیین کیک به طور فشرده که قسمتی از دوره کیک ساز و ترساز آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران است، شما بصورت تخصصی با آموزش تزئین کیک به کمک خمیر فوندانت، پوشش ژله ای و کار با خامه آشنا خواهید شد.

آموزش آنلاین کیک پزی و تزیین تخصصی کیک

در دوره آموزش آنلاین کیک پزی و تزیین تخصص کیک، کارآموزان می توانند بصورت آنلاین و با استفاده از یک سیستم کامپیوتری و یا یک موبایل در دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای شرکت کنند. مراحل و شیوه شرکت در این دوره را مسئولین ثبت نام در آموزشگاه آریا تهران به اطلاع شما خواهند رساند.

چیزی که برای حضور در این دوره بسیار واجب است، مناسب بودن سرعت اینترنت و  یک سیستم و یا موبایل بی نقص است.

فیلم دوره کیک ساز تر ساز

در این قسمت برای آن که شما بیشتر با روند برگزاری کلاس آموزش کیک پزی حرفه ای آشنا شوید فیلم دوره را برای شما قرار داده ایم. در این دوره برترین اساتید حضور دارند و به صورت کاملا عملی موارد را به شما آموزش میدهند. اگر سوالی در مورد نحوه برگزاری کلاس دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

دوره کیک ساز ترساز با مدرک فنی و حرفه ای

یکی از مهمترین ویزگی های حضور در دوره های آموزشگاه کیک پزی آریا تهران ارائه مدرک فنی و حرفه ای به کارآموزان شرکت کننده در دوره است.

لازم به ذکر است که آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده، و به همین جهت علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای، به تمام فراگیران دوره آموزش کیک پزی در تهران، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف نیز تقدیم می نماید.

از مزایای مدرک فنی و حرفه ای دروه کیک ساز ترساز  می توان به بین المللی بودن و قابل استناد بودن آن در کشورهای مختلف اشاره کرد.

هزینه کلاس کیک پزی و تزیین کیک

همانطور که گفته شد دوره تخصصی پخت و تزیین کیک در تهران که یک دوره جامع می باشد، در دو نوع کلاس حضوری و آنلاین برگزار می گردد. همچنین کلاس های حضوری خود به دو شکل خصوصی و عمومی برگزار می شود.

توجه داشته باشد که قیمت کلاس آموزش کیک پزیه و دوره تخصصی تزیین کیک در تهران بصورت خصوصی و عمومی با هم متفاوت می باشد، که قیمت آنها به شرح زیر است:

هزینه آموزش خصوصی کیک پزی

هزینه کلاس آموزش کیک خصوصی، بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

در این نوع کلاس ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب آشپزی سنجیده شده، و باتوجه به آن، آموزشگاه کیک پزی آریا تهران مدت زمان دوره آموزشی طرز تهیه انواع کیک ساده و مجلسی را برای آموزش کامل کیک ساز و ترساز مشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز کارآموز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند.

ضمن این که هزینه در نظر گرفته شده برای کلاس های خصوصی آموزش کیک ساز و ترساز ساعتی 900,000 تومان است.

قیمت کلاس عمومی آموزش کیک ساز و ترساز

قیمت کلاس عمومی آموزش کیک ساز و ترساز، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

هزینه دوره ی عمومی آموزش تخصصی پخت و تزیین کیک : 4,500,000 تومان می باشد.

ما در آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران سعی کرده ایم همواره هزینه دوره های آموزش شیرینی پزی را همانند سایر دوره های خود پایین تر از سایر مراکز در نظر بگیریم، چراکه هدف ما پرورش نیروی کار حرفه ای و متخصص در حوزه های مختلف می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به آشپزی حرفه ای علاقمند هستید، دوره پر کاربرد آموزش کباب زنی و تخته کاری می تواند گزینه خوبی برای ورود به دنیای جذاب آشپزی حرفه ای باشد.

سرفصل دوره صفر تا صد کیک پزی (استاندارد فنی و حرفه ای)

سرفصل دوره صفر تا صد کیک پزی در آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران علاوه بر اینکه بر اساس استاندارد فنی و حرفه تدوین شده، شامل  یک سری سرفصل های بازارکاری نیز می باشد.

آشنایی با نحوه تمیز کردن مواد اولیه مورد نیاز کیک پزی

آشنایی با انواع ی مواد و تجهیزات مورد استفاده برای کیک پزی.

آشنایی با انواع ترازو ها و یادگیری واحد های اندازه گیری. آموزش اصول توزین مواد اولیه کیک پزی.

آشنایی با مواد اولیه تشکیل دهنده انوع کیک های تر و آشنایی با میزان مواد مورد نیاز در انواع کیک ها. آشنایی با شیوه مخلوط کردن مواد اولیه پخت کیک و اصول کار کردن با وسایل مربوطه.

یادگیری فرمولاسیون کیک اسفنجی برای تولد و مهمانی ها

آشنایی با پخت کیک ساده اسفنجی در مدل های متنوع

نحوه صحیح استفاده از گردون و پالت و کارتک وچاقو اره ایی و…. و انواع آن

آشنایی با انواع قالب ها و شیوه استفاده و آماده کردن آنها برای خمیر کیک.

آشنایی با درجه حرارت پخت انواع کیک ساده، مجلسی و بین المللی و اصول کنترل مدت زمان پخت کیک.

همراه با تمام نکات ریز و مهم

آموزش آسترکشی و خامه کشی کیک

آشنایی با روشها و ابزار های خنک کردن کیک پخته شده.

معرفی مواد و ابزار مورد نیاز برای تزیین تخصصی کیک.

آشنایی با خامه، شکلات، پودر خامه، فوندانت، انواع کرم، انواع کرم رنگ، زله، آگار، رویه عسلی و دانه های روغنی و…

آموزش اصول آماده کردن کیک برای برش و تزیین. آموزش خامه کشی یا استفاده از کرم. آموزش استرکشی و پایه گذاری برای کیک های چند طبقه.

آموزش نحوه صحیح برش کیک.

شناخت و کار با انواع رنگ های خوراکی

یادگیری اصول تهیه و استفاده از شربت برای مرطوب کردن کیک تر و آموزش تهیه و استفاده از انواع کرم ( کرم وانیلی، کرم پرتقالی، کرم شکلاتی، کرم پاتی سیر و…) برای پر کردن وسط کیک.

در حد شناخت و دکور کیک

در حد شناخت و دکور کیک

در حد شناخت و کار با فوندانت

جهت تزیین کیک

آشنایی با انواع تجهیزات خنک کننده و شرایط نگهداری و اصول بسته بندی کیک های مختلف.

نون خامه ایی، رولت، لطیفه، ترمیوه ایی، شیرینی فرانسوی، شیرینی تر برشی

بازار کار کیک ساز ترساز

اگر گشت و گذار کوتاهی در شیرینی فروش ها و قنادی های باکلاس شهر داشته باشید می فهمید که یک کیک ساز و ترساز حرفه ای چقدر برای شیرنی پزی ها، قنادی ها و کافی شاپ های باکلاس و معتبر مهم است. هرچند خود شما هم در مهمانی های به جذاب بودن و تاثیرگذاری کیک های مجسلی و خوشمزه به عنوان دسر در سفره پی بده اید.

بنابراین تردید نکنید. شرکت در  دوره آموزشی کیک ساز و ترساز فنی حرفه ای  و  یادگیری سرفصل های آن علاوه بر اینکه، برای زندگی شخصی شما به عنوان یک انسان معمولی که گاها آشپزی می کند موثر است، قطعا در زندگی شما بعنوان یک شیرین پز یا علاقمند به کار در حوزه شیرینی پزی و قنادی تاثیر بسزایی خواهد داشد.

ما منتظر شما هستیم. از افراد مبتدی تا شیرینی پزها و قنادی های می توانند در این دوره شرکت کرده و مفاهیم و استانداردهای اصولی تهیه و پخت انواع کیک را آموزش ببینند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و یا از صفحه چت تدارک دیده شده در گوشه چپ همین صفحه استفاده کنید.

تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد

در ادامه بخشی از تصاویر و فیلم های کارگاه آموزش کیک با حضور کارآموزان این دوره قرار داده شده است. فیلم های موجود حاوی نظرات کارآموان در مورد دوره آموزش کیک صفر تا صد است.

تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد
تصاویر دوره آموزش کیک صفر تا صد

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

2 روزه

انتخاب زمان برگذاری دوره

۶ اردیبهشت – پنجشنبه و جمعه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۱۵ اردیبهشت – شنبه و یکشنبه و دوشنبه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۲۷ اردیبهشت – پنجشنبه و جمعه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۱۰ خرداد – پنجشنبه و جمعه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۲۶ خرداد – شنبه و یکشنبه و دوشنبه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

امیر عسگردوست

174 دیدگاه برای آموزش کیک پزی فنی حرفه ای | آموزش کیک ساز ترساز

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اكرم

    سلام
    کلاس عالی واستاد بی نظیر، خوش اخلاق وصبور وتمامی آیتم ها تدریس شد

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما خورسندیم که رضایت داشته اید

  2. ویدا

    بسیار بسیار عالی بود
    با تشکر از استاد عسگردوست🌹

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که میزبان شما بوده ایم و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  3. زهرا ناری

    بسیار خوب،برخورد و آموزش راضی بودم،خانم بابا پور،خانم جباری،اقای عسکرپور،و پرسنل پذیرش خانم لطفی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه پرسنل و استاد فراهم کردن شرابطی عالی برای ارائه بهترین اموزش است

  4. پروين

    عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  5. ناشناس

    کلاس. عالی. بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که میزبان شما در اموزشگاه اریا تهران بوده ایم

  6. ثنا دخیلی

    کلاس عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  7. شیما

    من دوره کلاس کیک ساز ترساز رو از اینترنت سرچ کردم و باتوجه به کامنتهای مثبت کارآموزها و قیمت مناسبتر نسبت به سایر آموزشگاه اینجا رو انتخاب کردم،استاد عسگردوست در کمال حوصله و دقت تمام نکات ریز رو طی دوره آموزش میدند وپاسخگوی سوالات هستند و دستیارهای محترمشون هم کلی توی این دوروز زحمت کشیدن بابت کمک و پذیرایی،درمجموع دوره کاملی بود برای شروع کیک پزی و دکور👍ممنون از استاد عسگردوست و تیم حرفه ایشون و آموزشگاه آریا

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز باید عرض کنم که هدف اموزشگاه اریا تهران اموزش با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت اموزش است و میکوشد که با استفاده از اساتید مجرب بهترین اموزش را به کاراموزان عزیز ارائه دهد که باعث جلب رضایت شما دوستان عزیز شود

  8. شیدا

    با توجه به اینکه دو روز ما کلاس داشتیم ولی آموزش عالی بود

    • aryatehran_B

      دروددوست عزیز خورسندیم که رضایت داشته ایم و اموزشگاه اریا تهران میکوشد که با فراهم کردن شرایط مناسب اموزش هر چه بهتر کاراموزان عزیز را فراهم کند

  9. سالومه قزل

    سلام و خدا قوت .
    بسیار کلاس مفید بود و خلاقیت و نظم و آموزش کامل به نظر من از نکات مثبت بود. بابت پذیرایی خوب مجموعه هم سپاسگزارم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید و هدف اموزشگاه ام فراهم کردن بستری مناسب برای اموزش هر چه بهتر شما کاراموزان عزیز است

  10. محمد ناشر مرزایی

    آموزشگاه خوب تحت نظر استاد عسکری خیلی خوب بود شاگرد خوب بد وجود داشتم

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات شما دوست عزیز خورسندیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام جلب رضایت شما است

  11. زهرا بابایی

    سلام واقعا میتونم بگم این آموزشگاه از هر نظر چ استاد چ کارایی قابل تحسین هستن
    از استاد عسکردوست هم کمال تشکر دارم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که توانسته ایم جواب اعتماد شما را نسبت به اموزشگاه بدهیم و خورسندیم که رضایت داشته اید از شرکت در دوره دوست عزیز

  12. راضیه منتظری

    خیلی عالی بود
    استاد عسگر دوست بسار عالی و حرفه ای و خوش برخورد بودن🌹
    به کسانی که میخوان شرکت کنن حتما توصیه میکنم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه و استاد ام اموزش به بهترین شکل است که کاراموزان عزیز رضایت داشته باشند خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه است به امید دیدار مجدد شما

  13. ندا

    کلاس کیک ساز تر ساز گذراندم به نظر من بسیار عالی بود چون من اصلا هیچی بلد نبود از کیک پختن فکر نمی کردم دو روزه اینقدر اطلاعات خوب و مفید دریافت کنیم ممنونم از استاد بسیار خوبمون

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید از شرکت در این دوره و هدف مجموعه ام اموزش به بهترین شکل ممکن است که شما رضایت داشته باشید به امید دیدار مجدد شما

  14. الهام

    بسیار عالی بودن ممنون از استاد عسکردوست

    • aryatehran_B

      درود خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که توانسته ایم پاسخگوی اعتماد شما نسبت به اموزشگاه باشیم به امید دیدار مجدد شما

  15. رویا

    کلاس مفید بود. من که لذت بردم. و کلی استفاده کردم.
    تشکر از استاد
    تشکر میکنم از پذیرایی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و خورسندیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را بدهیم به امید دیدار مجدد شما

  16. ناشناس

    استاد عسگر دوست بی شک بهترینن ممنون از اموزشگاهه خیلی خوبتون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف استاد ام اموزش به بهترین شکل ممکن است و جلب رضایت شما است به امید دیدار مجدد شما

  17. نسیم

    کلاس با استاد عسگردوست کلاس مفید و جامعی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خورسندیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید هدف مجموعه ام جلب رضایت شما است

  18. ناشناس

    کلاس خیلی مفید با استاد عسگر دوست ، نکات رو کامل توضیح دادن، خیلی عالی بود ، ممنون 🙏

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز عرض کنم تلاش استاد اموزش به تمامی کاراموزان به بهترین شکل ممکن است و هدف مجموعه جلب رضایت شما است خوشحالیم که توانسته ایم جواب اعتماد شما را بدهیم

  19. سعیدی

    با تشکر از استاد بسیار حرفه ای ، با تجربه و صبور دوره جناب آقای عسگر دوست گرامی و همینطور تیم آموزشگاه آریا تهران که بسیار شرایط مناسبی برای یادگیری شرکت کنندگان فراهم کرده بودند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است و ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  20. ندا

    برای من که کاملا مبتدی بودم خیلی خوب بود اگر کسی به دنبال کلاس این مهارت هست این موسسه رو پیشنهاد میکنم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خورسندیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام رضایت شما از شرکت در این دوره است دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  21. نیکوروش

    سلام خیلی حرفه ای اموزش دادن و کاملا صبور بودن نسبت سوال ها و کامل جواب گو بودن

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید از شرکت در دوره هدف استاد و مجموعه ام اموزش شما و جلب رضایت شما است دوست عزیز به امید دیدار مجدد شما

  22. ناشناس

    کلاس مفیدی بود.برای من که صفر صفر بودم خیلی خوب بود.استاد عسگر دوست کاملا همه موارد رو با حوصله توضیح می‌دادند.ممنونم از ایشون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران است و خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف ما ام اموزش به بهترین شکل است دوست عزیز

  23. پرستش

    کلاس بسیار مفید بود ممنون از آقای عسکر دوست

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید دوست عزیز خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  24. ناشناس

    عالی بود استاد عالی پر سنل عالی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه و پرسنل جلب رضایت شما و اموزش کاربردی به شما است

  25. سولماز میرزائی

    درود. دوره کیک ساز تر ساز بسیار عالی بود،به همه دوستان پیشنهاد میکنم که در این دوره ثبت نام کنید.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را بدهیم به امید دیدار مجدد شما

  26. مهسا فرهمند

    دوره بسیار عالی، آموزش عالی، اخلاق حرفه ای استاد و بقیه اعضا

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما هدف مجموعه ام رضایت شما است دوست عزیز خوشحالیم که توانسته ایم نظر شما را جلب کنیم

  27. فریده

    سلام و عرض ادب
    ممنون از استاد خوب و برجسته و پرسنل فوق العاده
    🙏🌹

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید برای دوره کیک ساز تر ساز

  28. سمانه همتی

    خیلی عالی
    حتما تو این کلاس ها شرکت کنین و به درامد برسین.
    کلاس گروهی و گرم و صمیمی .
    ممنون از استاد عسگر دوست عزیز و تیم خوب آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خورسندیم که از کلاس و دورتون راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  29. سید علی رضا

    کلاس عالیه فقط برای درست کردن کیک و شیرینی در داخل خانه بیشتر استفاده میشود نه برای کار در قنادی

    • aryatehran_B

      درود خوشحالیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید

  30. ناشناس

    کلاس خوبی بود محیط دوستانه و حرفه ای بود با تشکر از استاد عزیز
    پیشنهاد من قطعا این کلاس برای علاقمندان هست

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  31. ناشناس

    راضی بودم از این کلاس

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظرات خوب شما دوست عزیز

  32. ناشناس

    ممنون از صبر و حوصله استاد گرامی آقای عسگر دوست ،وممنون از پرسنل خوب آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  33. ناشناس

    بنده راضی بود از دوره کیک پزی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید

  34. امید مختاری

    خیلی خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما

  35. مهری

    کلاس فوق العاده خوبی بود ممنون از استاد و پرسنل خوب آریا تهران .به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم حتما در این دوره خوب شرکت کنید .

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از دورتون راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما

  36. مهری

    کلاس فوق العده خوبی بود ممنون از استاد و پرسنل خوب آریا تهران .به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم حتما در این دوره خوب شرکت کنید .

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران است

  37. منصوره

    بسیار کلاس عالی و پرباری بود ممنون از استاد و پرسنل بسیار خوب

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم که از دورتون راضی بوده اید به امید دیدار مجدد شما

  38. فائزه شاه حسینی

    ضمن تشکر و خسته نباشید از کادر حرفه ای و زحمات استاد عسکری دوست بزرگوار، توصیه می کنم دوستانی که تصمیم به گذراندن دوره های حرفه ای کیک سازی دارند حتما در این دوره ها شرکت کنند 🙏🙏🙏

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  39. شادی هاشمی

    سلام و احترام
    استاد محترم اقای عسکردوست برخورد و تدریسشون و طعم و شکل و دیزاین کیکها بسیار عالی بود. کلیه پرسنل اقا و خانم هم از هر نظر عالی بودند.
    تشکر و سپاس از مدیر محترم و اساتید محترم و کلیه پرسنل محترم اکوزشگاه اریاتهران

    • aryatehran_B

      درود خدمت شما نظرات شما باعث دلگرمی اموزشگاه اریا تهران است

  40. منصوره

    بسیار کلاس عالی و پرباری بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنون از نظرات شما دوست عزیز

  41. الهه

    سلام ، دوره خیلی خوبی بود ، برخورد و کیفیت کلاس بسیار خوب بود

    • aryatehran_B

      عرض ادب خدمت شما دوست عزیز خیلی خورسندیم که از دورتون در اموزشگاه اریا تهران راضی بوده اید

  42. محمد یزدانی

    خیلی خوب

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نظر شما باعث دلگرمی اموزشگاه اریا تهران است

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نظرات شما باعث دلگرمی اموزشگاه اریا تهران است

  43. مهرسا

    وسایل و فضا و برخورد کادر بسیار عالی،کیفیت کلاس بسیار خوب با تشکر از استاد عسگر دوست.فقط کاش تایم بود که بجز کیک بقیه شیرینی هارم خودمون درست کنیم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نظرات شما باعث دلگرمی اموزشگاه اریا تهران است ممنون که مجموعه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  44. سحر

    عالی بسیار لذت بخش بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنون از نظرتون

  45. لادن

    کلاس خوب و مناسبی بود. ولی متاسفانه میزان مشارکت هنرجوها در تهیه شیرینی‌ها خیلی کم بود. ولی اینکه هرکسی یک کیک با سلیقه خودش و صفر تا صد انجام داد بسیار عالی بود. استاد هم خیلی با حوصله به سوالات جواب می‌دادن

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشخالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  46. فائزه قلاوندی

    همه چی عالی بود

    • aryatehran_B

      خیلی ممنون از نظرتون دوست عزیز

  47. بهار

    به نظرم من دوره ایشون بسیار مفیده برای افراد مبتدی، کاملا مسط میشیم به قوانین کیک پزی، فضای کلاسم با وجود استاد پر نشاط هست.

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنون از نظرتون خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  48. مریم

    استاد عسگر دوست بسیار پرانرژی و عالی عستند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از شما که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  49. آرش

    صفر تا صد همه چی عالی بود واقعا
    از آموزش استاد تا نوع برخورد پرسنل

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنونیم از شما که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  50. زهرا

    یکی از بهترین اموزشگاهایی بود که رفتع بودم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از نظرتون دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید