آموزش بافت مو آفریقایی

در بین انواع مدل های بافت مو، مدل بافت مو آفریقایی یکی از زیباترین مدل هاست که تنوع زیادی دارد و می تواند انواع سلایق را پوشش دهد. شاید در نگاه اول این نوع بافت کمی سخت بنظر برسد، اما با مشاهده آموزش بافت مو آفریقایی مرحله به مرحله که در این مطلب به طور […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در بین انواع مدل های بافت مو، مدل بافت مو آفریقایی یکی از زیباترین مدل هاست که تنوع زیادی دارد و می تواند انواع سلایق را پوشش دهد. شاید در نگاه اول این نوع بافت کمی سخت بنظر برسد، اما با مشاهده آموزش بافت مو آفریقایی مرحله به مرحله که در این مطلب به طور کامل به آن پرداخته ایم، متوجه خواهید شد که بافت آفریقایی چندان سخت هم نیست. جهت مشاهده آموزش انواع بافت مو آفریقایی، در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو آفریقایی
آموزش بافت مو آفریقایی

آموزش بافت مو آفریقایی

قبل از شروع اموزش بافت مو افریقایی برای خودم ابتدا باید وسایل بافت مو را آماده کرده و موهای خود را کاملا تمیز بشویید و سپس شانه کنید. زمانی که موهایتان به طور کامل خشک شد، می توانید شروع به بافت مو کنید. پیش از شروع بافت مطمئن شوید که هیچ گره ‌ای در موهایتان وجود ندارد.

یکی از نکاتی که باید در آموزش بافت مو آفریقایی توسط خود شخص به آن توجه داشته باشید این است که همیشه برای زیباتر شدن مدل بافتتان، موهای خود را به دقت شانه بزنید و بی ‌گره کنید. برای این کار استفاده از مواد نرم‌ کننده یا درخشان‌ کننده مو می تواند به شما کمک کند.

همانطور که می دانید، بافت آفریقایی انواع مختلفی دارد، به همین منظور ما در ادامه به آموزش انواع بافت مو آفریقایی خواهیم پرداخت.

شایان ذکر است که آموزشگاه آریا تهران برگزار کننده بهترین و کامل ترین دوره آموزش بافت مو در تهران می باشد که شما عزیزان می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی در دوره شرکت کرده و پس از پایان کلاس های آموزشی علاوه بر کسب مهارت و تخصص های لازم، مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

در این دوره کاربردی به آموزش کامل انواع مدل های بافت مو آفریقایی از جمله آموزش بافت آفریقایی موی کوتاه، آموزش بافت موی آفریقایی دوتایی، آموزش بافت مو جلوی سر آفریقایی، آموزش بافت مو آفریقایی ریز، اموزش بافت موی افریقایی پسرانه کف سر، آموزش بافت مو مکزیکی با موی اضافه و… پرداخته خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید به انواع مدل های بافت مو مسلط شوید.

جهت شرکت در دوره آموزش بافت مو مجتمع آریا تهران از صفر تا صد با به روزترین تکنیک های آموزشی و همچنین دریافت مدرک بین المللی، به صفحه آموزش بافت مو ساده مراجعه نمایید.

جهت مشاهده عکس آموزش بافت مو آفریقایی (عکس بافت افریقایی اموزش)، در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو آفریقایی کف سر
آموزش بافت مو آفریقایی کف سر

آموزش بافت مو آفریقایی کف سر

در آموزش بافت مو آفریقایی کف سر، پس از شستن و شانه کردن موهایتان، باید آن ها را تقسیم بندی کنید. اولین کاری که در این بخش باید انجام دهید، این است که موهای خود را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از شانه ای که انتهای باریکی دارد، به درستی انجام دهید.

این کار را با نهایت دقت انجام دهید تا فرق سرتان دقیقا در وسط موهایتان باشد. پس از این کار فرق دیگری را درست موازی با فرق سرتان، از قسمت چپ یا راست باز کنید. اگر تا به اینجا مراحل آموزش بافت مو آفریقایی ساده را به درستی طی کرده باشید، هم اکنون باید یک مستطیل از جلوی سر تا انتهای آن ساخته باشید. دقت کنید که هرچقدر این مستطیل باریک تر باشد بافت شما زیباتر خواهد شد.

اگر برای اولین بار می‌ خواهید موهای خود را به شکل آفریقایی بافت کنید و احساس می‌ کنید که اعتماد به نفس لازم برای انجام این کار را ندارید، پیشنهاد ما این است که برای شروع از کمک یک شخص دیگر استفاده کنید. این فرد می‌ تواند در طول فرایند آموزش و بافت موهای آفریقایی، بخش‌ های مو را برایتان جدا کند تا از تداخل آن ها جلوگیری شود.

این کمک می‌ تواند به شما اطمینان بیشتری در بافت موهای آفریقایی بدهد. اگر نمی‌ توانید از کمک یک شخص دیگر استفاده کنید، می‌ توانید به راحتی از گیره‌ های مخصوص مو برای ثابت کردن موهایتان استفاده کنید. این گیره‌ ها می‌ توانند به شما کمک کنند تا موهای جدا شده را در هنگام بافت ثابت نگه دارید و از تداخل آن ها جلوگیری کنید، به ویژه اگر برای اولین بار با این نوع بافت موها سر و کار دارید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین مرکز بافت مو هستید تا انواع خدمات بافت و شینیون مو را با خیالی راحت انجام دهید، ما با معرفی بهترین مرکز تخصصی بافت مو در تهران خیال شما را از این بابت راحت نموده ایم.

در این مرحله از آموزش بافت آفریقایی، باید یک مربع کوچک از قسمت جلوی مستطیل ایجاد شده، یعنی از ابتدای رویش موها، جدا کرده و به آن مقداری ژل یا واکس مو بزنید تا علاوه بر از بین بردن وزی موها، حالت درخشانی به خود بگیرد.

پس از آن، باید مربع را به سه دسته تقسیم کنید و یک بافت ساده روی موهایتان ایجاد کنید. بدون شک همه شما با نحوه بافت ساده یا سه تایی آشنایی دارید، اما در صورتی که نمی دانید چگونه باید بافت ساده را انجام دهید، تنها کافی است موها را به سه رشته مساوی تقسیم کنید و رشته سمت راستی را بر روی رشته میانی قرار دهید و رشته سمت چپی را بر روی هر دو رشته قبلی قرار دهید.

این کار به شما کمک خواهد کرد تا موهای خود را به شکل منظم و مرتب بافته و حالت درخشانی و متناسب با سبک آفریقایی داشته باشند. استفاده از ژل یا واکس مو نیز به شما کمک خواهد کرد تا موهایتان در طول روز به شکل مرتبی حفظ شود و به زیبایی آن ها افزوده شود.

در ادامه باید تار مویی از موهای زیر بافت را برداشته و به رشته وسط اضافه کنید و مجددا یک بافت ساده روی موهایتان بزنید. در قدم بعدی در آموزش بافت موی آفریقایی ساده کف سری، باید میزان بیشتری از مو را به لایه وسط اضافه کرده و ببافید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که به مرکز سر و انتهای مستطیل رسیده اید.

زمانی که به انتهای مستطیلتان رسیدید، می‌ توانید قسمت بلند مو را ببافید و انتهای آن را با کش چهل گره محکم ببندید یا می‌ توانید با ادامه موها تا انتهای طول موها به روش بافت ساده سه‌ تایی ادامه دهید. زمانی که بافت یک قسمت از سرتان تمام شد، باید همین مراحل را در سمت مخالف هم مجددا انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: مرکز آموزش بافت مو آریا تهران برگزار کننده دوره بافت مو ویژه بازار کار با بهره گیری توسط اساتید مجرب بافت مو می باشد و شما عزیزان می توانید با ثبت نام در این دوره مهارت بافت مو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. جهت ثبت نام در دوره بافت مو مجتمع آریا تهران بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش بافت مو جلوی سر آفریقایی

لازم به ذکر است که اگر به دنبال آموزش بافت جلوی مو آفریقایی (اموزش بافت جلوی مو افریقایی) هستید، شما می توانید مراحل بافت موی آفریقایی را فقط برای جلوی موهای خود انجام دهید و سپس قسمت انتهای مو را باز بگذارید یا با استفاده از یک کش مو یا کلیپس مابقی موها را محکم ببندید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال جذاب ترین ترفندهای و تکنیک های آرایشی و زیبایی پوست و مو هستید، مجله آرایشی بهداشتی را حتما بررسی کنید.

فیلم آموزش بافت مو آفریقایی

اگر عباراتی نظیر آموزش بافت مو آفریقایی اپارات، فیلم اموزش بافت مو افریقایی دوبله فارسی، دانلود فیلم آموزش بافت مو آفریقایی به زبان فارسی، دانلود آموزش بافت مو آفریقایی، اموزش بافت موی افریقایی با فیلم و عباراتی از این قبیل را سرچ کرده اید، حتما به دنبال آموزش تصویری بافت مو آفریقایی (اموزش تصویری بافت مو مدل افریقایی ) هستید تا بتوانید مراحل بافت مو را به صورت حرفه ای تر یاد بگیرید.

در این راستا تیم حرفه ای آریا تهران برای شما عزیزان اقدام به تهیه فیلم آموزش انواع بافت مو آفریقایی از جمله آموزش بافت مو آفریقایی دوتایی، آموزش بافت مو آفریقایی پسرانه کف سر، آموزش بافت مو افریقایی جلو سر و… کرده است که به زودی در این قسمت درج خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید مراحل آموزش بافت مو هلندی را به صورت گام به گام مشاهده کنید، به صفحه فیلم اموزش بافت هلندی مراجعه نمایید.

آموزش بافت مو آفریقایی برجسته کف سر
آموزش بافت مو آفریقایی برجسته کف سر

آموزش بافت مو آفریقایی برجسته کف سر

اموزش بافت موی افریقایی برجسته به این صورت می باشد که باید پس از تعیین فرق وسط سر و تقسیم کردن موها، بافت ساده سه تایی که در اولین قدم از آموزش بافت مو آفریقایی مردانه می زدید را از زیر انجام دهید. به این معنا که بر عکس حالت قبلی رشته سمت راستی را زیر رشته میانی قرار داده و رشته سمت چپی را باید زیر هر دوی آن ها قرار دهید و همه موهای اضافه شده از کف سر نیز طبق همین فرمول پیش خواهند رفت.

به همین ترتیب می توان حالتی برجسته و حجم دار در بافت ایجاد نمود به گونه ای که بافت آفریقایی شما در خطوطی برجسته در کف سر مشاهده خواهند شد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید قیمت انواع بافت مو آفریقایی برجسته کف سر و سایر مدل های آفریقایی چقدر است، با مراجعه به صفحه قیمت بافت مو در تهران می توانید جدول قیمت انواع بافت مو را مشاهده نمایید.

آموزش بافت مو آفریقایی با موی اضافه
آموزش بافت مو آفریقایی با موی اضافه

آموزش بافت مو آفریقایی با موی اضافه

اگر موهای کوتاهی دارید و می‌ خواهید آن ها را با مدل آفریقایی ببافید و به همین خاطر به دنبال آموزش بافت مو آفریقایی برای موی کوتاه می گردید، می‌ توانید این کار را با استفاده از موی اضافه به راحتی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: علاوه بر بافت، شما می توانید با مراجعه به صفحه مدل موی کوتاه زنانه، جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل موی کوتاه را مشاهده کنید.

در این روش، شما از انواع موهای اضافه با اندازه‌ های مختلف در مسیر بافت استفاده می‌ کنید. این امر به شما اجازه می‌ دهد تا بافت آفریقایی را بر روی موهای کوتاه خود ایجاد کنید و به آن‌ ها زیبایی و حجم بیشتری ببخشید. جالب است بدانید که حتی اگر موهایتان هم بلند باشند، می‌ توانید با استفاده از موی اضافه رنگی به مدل موهای خود تنوع ببخشید.

این امر به شما امکان می‌ دهد تا بدون نیاز به رنگ‌ کردن موهایتان، بافت آفریقایی متنوع و جذابی را ایجاد کنید. در اینجا ما به آموزش بافت مو آفریقایی با موی اضافه می‌ پردازیم. این روش به شما امکان می‌ دهد بافت آفریقایی را بر روی موهای کوتاه یا حتی موهای بلند خود ایجاد کرده و به آن‌ ها زیبایی و شکوه بیشتری ببخشید.

برای اموزش بافت افریقایی با مو اضافه، ابتدا باید قسمتی از موهای خود را که قصد دارید ببافید بردارید و آن را به دو دسته تقسیم بندی کنید. سپس قسمت میانی موی اضافه را مشخص کرده و آن را بین دو دسته مو قرار دهید. توجه کنید که دقیقا وسط موها را روی کف سر قرار دهید تا در پایان، بافت تمیز و جذابی داشته باشید.

در این مرحله از آموزش بافت مو آفریقایی دخترانه با موی اضافه، باید ابتدای موها را همراه با یک شاخه از موی اضافه به صورت ساده ببافید. پس از آن نیز باید دسته‌ ای نازک از موهای خود را جدا کرده و آن را به موی اضافه بیفزایید. در ادامه بافتی ساده به آن بزنید. این کار را تا انتها ادامه دهید. اطمینان حاصل کنید که نتیجه کار شما را شگفت‌ زده خواهد کرد و درنهایت بافتی زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه با خدماتی با کیفیت و قیمتی عالی در تهران می گردید، به صفحه آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در تهران مراجعه کنید.

یکی از نکات مهم در اموزش بافت افریقایی با مو رنگی این است که برای انتخاب رنگ موی اضافه، می‌ توانید از رنگ‌ های روشن همان خانواده رنگی موهایتان استفاده نمایید. به طور مثال، اگر رنگ موهایتان قهوه‌ ای تیره است می‌ توانید از موهایی به رنگ بلوند، کنفی، نسکافه‌ ای، عسلی به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید. این انتخاب به شما کمک می‌کند تا بافت آفریقایی با موی اضافه به طریقی هماهنگ و زیبا ایجاد کنید.

اگر موهایی به رنگ مشکی دارید، استفاده از اکستنشن‌ های فانتزی به رنگ‌ های آبی کاربنی یا سرخابی تند می‌ تواند گزینه مناسبی باشد. این رنگ‌ ها به شما امکان می‌ دهند بافت آفریقایی با موی اضافه را با جذابیت و جدیدترین مدل‌ ها ایجاد کنید.

آموزش بافت مو آفریقایی بغل سر
آموزش بافت مو آفریقایی بغل سر

آموزش بافت مو آفریقایی بغل سر

در ادامه آموزش بافت افریقایی مو با عکس (آموزش بافت موی آفریقایی با عکس)، قصد داریم شما را با نحوه بافت آفریقایی بغل سر آشنا کنیم که یکی از انواع مدل مو دخترانه جدید پرطرفدار در میان دختران، به خصوص آن‌ هایی که موهای بلندی دارند محسوب می شود. این نوع بافت مو به دلیل ظاهر زیبا و شیکی که به موها می‌ بخشد، بسیار محبوب است و به خصوص در مهمانی‌ ها، جشن‌ ها و مراسم‌ های مختلف استفاده می‌ شود.

برای آموزش مدل بافت مو آفریقایی بغل سر، پس از آماده‌ سازی موهای خود و شانه زدن آن‌ ها، باید سمتی که می‌ خواهید بافت را در آن انجام دهید را از بالای گوشتان جدا کنید. سپس بقیه قسمت‌ های مو را در جهت مخالف سر شانه زده و با کش ببندید تا بتوانید بافت را به خوبی انجام دهید.

حالا برای شروع کار باید یک تکه از موهای خود را از کنار شقیقه‌ هایتان جدا کرده و با توجه به آنچه در آموزش بافت موی آفریقایی دخترانه کف سر گفته شد، بافت را شروع کنید. به قسمتی که می‌ خواهید بافت را انجام دهید بازگردید و سپس در کنار سر شروع به بافت مو کنید و موها را از قسمت صورت خود به عقب بکشید. هنگامی که بافت از گوشتان عبور کرد، به وسیله یک کش همرنگ مو آن را محکم کرده و در صورت نیاز از یک سنجاق استفاده کنید.

مراحل آموزش بافت مو آفریقایی بغل سر، را می توانید مطابق با سلیقه خود روی دو یا سه تکه دیگر از موهای کنار سرتان انجام دهید. حال طرف دیگر موهای خود را که با گیره بسته اید را باز کرده و با انگشتتان موها را صاف کنید.

در این مدل، موهای صاف و موهای بافته شده در کنار هم، تضاد زیبای و جذابی را بوجود می‌ آورد. این بافت زیبا و شیک به دختران، جذابیت و زیبایی بیشتری می‌ بخشد و برای مهمانی‌ ها و جشن‌ های مختلف مناسب است.

آموزش بافت مو آفریقایی با کاموا

یکی دیگر از انواع مدل بافت مو دخترانه آفریقایی، بافت مو با کاموا می باشد که می توانید ظاهری جذاب و فانتزی به موهای شما ببخشد. شما می توانید با استفاده از کامواهای رنگی موهای خود را جذاب تر ببافید و از نتیجه کار لذت ببرید.

آموزش بافت مو آفریقایی با کاموا و همچنین اموزش بافت موی مکزیکی با کاموا یکی از مباحث آموزشی در دوره آموزش بافت مو آریا تهران می باشد که به شما آموزش می دهد چگونه با استفاده از کامواهای رنگی، یک بافت موی جذاب و زیبا داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید نحوه بافت مو با کاموا را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، فیلم آموزش بافت مو با کاموا را مشاهده کنید.

نکات مهم در آموزش بافت مو آفریقایی

در آموزش بافت مو آفریقایی در منزل، توجه به نکات زیر می‌تواند کمک شایانی به شما در ایجاد بافتی زیبا و ماندگار داشته باشد:

  • بافت محکم: یکی از نکات مهم در آموزش بافت مو به سبک آفریقایی، این است که تلاش کنید تا بافت را به شکل محکمی ببندید. این کار ممکن است زمان بیشتری را از شما بگیرد، اما به دلیل بافت محکم، می‌ توانید بافت موها را تا یک هفته نیز داشته باشید.
  • تقسیم بندی موها: نحوه تقسیم بندی موها برای ایجاد یک بافت زیبا و منظم بسیار مهم است. حتما به حجم موهای هر دسته توجه کنید و از تقسیم بندی منظم و یکنواخت استفاده کنید.
  • انتخاب مدل بافت مناسب برای شکل صورت: از دیگر نکات مهم که می توان در اموزش بافت مو به روش افریقایی به آن اشاره کرد این است که بافت مو باید با شکل صورت شما هماهنگ باشد. برای صورت‌ های گرد، مدل‌ های بافتی با خطوط باریک و خطی مناسب است. در حالی که برای صورت‌ های کشیده، مدل‌ های بافتی با حجم بیشتر ترجیح داده می‌ شود.
  • فاصله مناسب از سر برای بافت به کف سر: اگر می‌ خواهید در آموزش بافت مو گیس آفریقایی، بافت به کف سر بچسبد، مطمئن شوید که در طول بافتن موها، کف دست‌ هایتان به سر نزدیک باشد و از سر دور نشود. این کار باعث می‌ شود بافت به سر چسبیده و ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • مدیریت موهای فر و مجعد: اگر موهای شما فر یا بسیار مجعد است، بهتر است در هنگام شروع بافت، موهایتان کمی مرطوب باشد. این کار باعث می‌ شود بافت بهتر و زیباتری ایجاد شود و موها راحت‌ تر قابل مدیریت باشند.

با رعایت این نکات طلایی در آموزش بافت مو مدل آفریقایی، می‌ توانید بافت زیبا و ماندگاری را بر روی موهایتان پیاده کنید و از زیبایی و شیک‌ تر شدن موهایتان لذت ببرید.

جمع بندی

در این بخش از مقاله آرایش و زیبایی آریا تهران، آموزش بافت آفریقایی مرحله به مرحله در انواع مدل های مختلف از جمله آموزش بافت مو آفریقایی برجسته، اموزش بافت مو افریقایی دو طرفه، آموزش بافت مو آفریقایی کنار سر توسط خود شخص، اموزش بافت مو افریقایی یک طرفه، اموزش بافت افریقایی مو کوتاه و… را مشاهده کردید. لذا امیدواریم که بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها، موهای خود را به زیباترین شکل ممکن ببافید و نگاه افراد را به سمت خود جلب کنید. اگر همچنان سوال یا ابهامی درباره آموزش بافت مو آفریقایی آسان دخترانه دارید، می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید، تا ما بتوانیم پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول
چه وسایلی برای بافت مو آفریقایی نیاز است؟

برخی از وسایل مورد نیاز شامل کش، موهای اضافه، گیره‌ های مو، محصولات نرم‌ کننده مو، واکس یا ژل مو و سنجاق‌ های مو می‌ شوند.

آیا بافت افریقایی برای همه انواع مو مناسب است؟

بله همانطور که در اموزش بافت مو به صورت افریقایی توضیح داده شد، بافت آفریقایی برای انواع مو مناسب است، اما برای موهایی که خیلی نازک یا خیلی نرم هستند، ممکن است بافت مو با مشکل مواجه شود.

طرز بافت مو مدل آفریقایی چگونه است؟

بافت مو آفریقایی یکی از مدل‌ های محبوب برای ایجاد ظاهری جذاب و خاص است. در این مقاله می توانید اموزش قدم به قدم بافت مو افریقایی را مشاهده نمایید و بدون مراجعه به آرایشگاه و صرف وقت و هزینه های بسیار، خودتان در منزل اقدام به بافت مو به سبک آفریقایی کنید.