چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام یک فضای اجتماعی می باشد که تمامی افراد جهان در آن فعالیت دارند. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم ؟ خوب ما در این مقاله به شما چگونگی قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام را قدم به قدم و به […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام یک فضای اجتماعی می باشد که تمامی افراد جهان در آن فعالیت دارند.
ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم ؟ خوب ما در این مقاله به شما چگونگی قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام را قدم به قدم و به صورت تصویری آموزش دهیم.

شما می توانید در فیلم زیر نحوه گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام را مشاهده نماییید.


قبل از آموزش قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام بیایید کمی راجع به بیوگرافی در اینستاگرام و اینکه بیو اینستا دقیقاً چه کاربردی دارد و برای چه استفاده میشود صحبت کنیم.
بیوی اینستاگرام به معنی همان بیوگرافی شما در صفحه مجازی اینستاگرام تان می باشد .
اگر شما پیج و صفحه اینستاگرام بیزینسی و یا کاری را دارید شما می توانید به راحتی در این قسمت لوکیشن و یا محل مورد نظرتان را قرار دهید.

اگر به دنبال کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام هستید دوره کلاس اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید !


به عنوان مثال اگر فروشگاه شما در یک خیابان خاصی مانند ولی عصر می باشد می توانید به راحتی در قسمت بیو اینستاگرام پیج کاری مرتبط آدرس و نشانی دقیق فروشگاه خود را وارد کنید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر پیج اینستاگرام کاری دارید برای جلب اعتماد بیشتر حتماً از قسمت لوکیشن در بیو اینستاگرام خود استفاده کنید.


چرا که معمولاً پیچ ها و صفحه های اینستاگرامی که فروشنده یک کالایی هستند یا شرکتی مانند دیجیتال مارکتینگ می‌باشند با قرار دادن لوکیشن و محل کاری در بیو اینستاگرام خود اعتماد سایر کاربرانی را که قصد خرید و یا مشاهده کالایی را دارند به نوعی افزایش می دهد.

مراحل قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام
مراحل قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام


برای قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام شما باید تنها این چند مرحله کوتاه زیر را دنبال کنید.
مرحله اول :
شما در این مرحله در قسمت تنظیمات پروفایل همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم ضربه زده و وارد یک صفحه دیگر که تنظیمات پروفایل شما میباشد وارد شوید.

قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام


مرحله دوم :
شما در این مرحله در پایین صفحه که اطلاعات اکانت بیزینسی و کاری شما را نمایش می دهد می توانید اطلاعات اکانت تان را مشاهده کنید این اطلاعات شامل ایمیل وارد شده دسته قرارگیری پیج لوکیشن و دیگر اطلاعات اکانت کاری شما میباشد.

قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام


مرحله سوم :
پاسخ سوال چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم در این مرحله شما با ضربه زدن بر روی کانتکت اینفورمیشن یا همان اطلاعاتی که سایر پیج ها می‌توانند در خصوص برقراری ارتباط با شما به دست بیاورند می باشد.
با ضربه زدن بر روی این قسمت شما یک صفحه را مشاهده خواهید کرد این صفحه شامل اطلاعات اکانت کاری شما از جمله :ایمیل شماره تلفن و آدرس می باشد.

قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام


پس اگر بخواهید آدرس و یا لوکیشن محل کاری مورد نظر تان را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید و چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم باید در قسمت آدرس و یا لوکیشن در کانتکت اینفورمیشن ضربه زده و همانطور که در ویدیو زیر میبینید محل کاری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قرار دادن لوکیشن اختصاصی در اینستاگرام

لوکیشن و مکانی که در پست اینستاگرام خود اضافه می کنید می تواند هر چیزی باشد:

محل کسب و کار شما، وب سایت شما و یا هر موقغیت مکانی دیگر. اما روشی هوشمندانه برای مشاهده پیوند شما توسط افراد بیشتر است که به نوعی افراد را فریب می دهد!
مکانی تخیلی / جعلی (مانند “Home Sweet Home” ، “Coffee Time”)


این ۴ مرحله را دنبال کنید تا مکان سفارشی خود را برای پست های اینستاگرام خود ایجاد کنید:

مرحله ۱٫ وارد برنامه فیس بوک خود شوید و “ورود به سیستم” را انجام دهید
شما باید محل کار خود را با استفاده از برنامه فیس بوک خود “ثبت” کنید. فیس بوک و اینستاگرام به یکدیگر مرتبط هستند و همانطور که می دانید ، اینستاگرام متعلق به فیس بوک است.

برای ثبت مکان جدید خود ابتدا باید به فیس بوک مراجعه کنید:

برای ایجاد مکان جدید ، ویژگی “Check In” را در فیس بوک بزنید و یادتان باشد که حتماً موقعیت مکانی خود را روشن کنید.

قرار دادن لوکیشن در اینستاگرام

مرحله ۲٫ نام مکان جدید خود را تایپ کنید
اکنون نام مکان جدید خود را در نوار جستجو تایپ کنید.

به احتمال زیاد “مکان” جدید شما وجود ندارد. یا شاید بعضی از افراد قبلاً مکانی با نام مشابه شما ثبت کرده اند که این اتفاق خوب است.

اگر میخواهید نام اختصاصی خود را داشته باشید ، در اینجا یک نکته سریع برای شما آورده شده است:

اشاره کوتاه:
اگر کسی قبلاً نام مکان شما را برده باشد و بخواهید نام منحصر به فردی داشته باشید ، می توانید بسیار خلاق باشید.
به عنوان مثال ، اگر “قهوه” گرفته شد ، می توانید “Coffee Official” ، “The Official Coffee” ، “This is Your Coffee” ، “Where You Feel Alive” و غیره …
از نام مکان خود برای اهداف بازاریابی استفاده کنید
چرا که در بیشتر مواقع مردم به آن نگاه می کنند و فریب می خورند! وقت خود را به طوفان مغزی اختصاص دهید.

مرحله ۳٫ دکمه “افزودن” را فشار دهید
هنگامی که از نام خود راضی هستید:

“افزودن” پایین صفحه را فشار دهید

گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام

برخی از افراد ممکن است در ایجاد مکان جدید برای پستهای اینستاگرامی خود مشکلی داشته باشند. گاهی اوقات مکان ظاهر می شود و سپس ناپدید می شود. گاهی اوقات مکان به هیچ وجه در اینستاگرام ظاهر نمی شود.

اگر برای پیدا کردن مکان جدید خود در اینستاگرام مشکلی دارید ، این ترفند را امتحان کنید:

مکان جدیدی را ایجاد کنید که در نزدیکی شما باشد (نه در شهر یا کشور دیگری): به نظر نمی رسد اینستاگرام و فیس بوک به مکان های جدیدی که از مکان واقعی شما خیلی دور هستند اجازه دهد. در بیو اینستاگرام خود قسمت لوکیشن موقعیتی را ایجاد کنید که در نزدیکی شما قرار دارند.
انتخاب یک دسته واقعیبرای صفحه اینستاگرامتان: یک دسته واقعی مانند دسته مارکتینگ در اینستاگرام را به جای “فقط برای سرگرمی” انتخاب کنید
چندین بار مکان جدید خود را بررسی کنید: برخی از افراد گزارش دادند که قبل از اینکه در Instagram لوکیشن نمایش داده شود ، مجبور شده اند مکان جدید خود را بارها در Facebook ایجاد کنند
مکان و لوکیشن جدید خود را در فیس بوک ارسال کنید: افراد دیگر متوجه شدند که این کار پس از ارسال چیزی در فیس بوک با استفاده از مکان جدید خود کار می کند. این می تواند راهی برای “فعال کردن” مکان و لوکیشن جدید باشد.