تغییر ایمیل در اینستاگرام

گاهی ممکن است شما ایمیلی را که با آن اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید فراموش کرده باشید و یا دیگر از آن ایمیل استفاده نکنید و بخواهید ایمیل جدیدی را وارد کنید.ما در این مقاله آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح داده ایم. امن نگه داشتن حساب […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

گاهی ممکن است شما ایمیلی را که با آن اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید فراموش کرده باشید و یا دیگر از آن ایمیل استفاده نکنید و بخواهید ایمیل جدیدی را وارد کنید.ما در این مقاله آموزش تغییر ایمیل در اینستاگرام را برای شما عزیزان به طور کامل توضیح داده ایم.

تغییر ایمیل در اینستاگرام

امن نگه داشتن حساب های شبکه های اجتماعی به خودی خود یک دردسر بزرگ است پس قبل از هر چیزی اگر حساب های شما به دست شخص اشتباهی بیفتد شما هرگز نمی دانید کهآن شخص می تواند با اطلاعات شخصی ، عکس ها و موارد مشابه شما چه کاری انجام دهد.

یکی از اصلی ترین بخش اطلاعات در اینستاگرام اطمینان از به روز بودن اطلاعات تماس شماست و خوشبختانه اینستاگرام به روزرسانی آدرس ایمیل شما را به روندی سریع و آسان تبدیل می کند.

اگر دسترسی به آدرس ایمیلی را که قبلاً برای ورود به سیستم Instagram استفاده کرده اید از دست داده باشید یاآدرس ایمیل جدیدی را می خواهید استفاده کنید ، می توانید آدرس ایمیل خود را در این برنامه بروز رسانی کنید.

برای دانستن انواع اکانت های اینستاگرام و چگونگی تغییر اکانت خود به اکانت بیزینسی و کاری مقاله انواع اکانت های اینستاگرام اریا تهران رو بخوانید!

در این قسمت نحوه تغییر ایمیل در اینستاگرام در موبایل و در دسکتاپ هردو برای شما قرار گرفته است.

نحوه تغییر ایمیل در اینستاگرام

نحوه تغییر ایمیل در Instagram

  1. برای باز کردن برنامه ، روی نماد اینستاگرام در صفحه اصلی آیفون یا Android خود ضربه بزنید.
  2. برای رفتن به صفحه نمایه خود ، روی نماد نمایه خود در پایین سمت راست منویی که در پایین صفحه اصلی قرار دارد ضربه بزنید.
  3. روی “ویرایش نمایه” در بالای صفحه ضربه بزنید.

۴- در قسمت “ایمیل” ، روی آدرس ایمیل فهرست شده کلیک کنید و آدرس جدیدی را که می خواهید استفاده کنید ، در صفحه بعدی وارد کنید. برای پاک کردن کادر نوشتار ، روی “X” خاکستری رنگ کوچک در سمت راست کلیک کنید.

از جمله قوانین جدیدی که بر اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ اعمال شده است تغییر دادن رمز ایمیل اکانت می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین جدید این نرم افزار مقاله قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ آریا تهران رو مطالعه کنید.

برای اعمال تغییرات ، روی “انجام شده” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

تغییر ایمیل در اینستاگرام موبایل

نحوه تغییر ایمیل در اینستاگرام با دسکتاپ

  1. به Instagram.com مراجعه کرده و با نام کاربری و رمزعبور خود در Mac یا PC وارد سیستم شوید.
  2. بر روی نام کاربری خود در سمت راست صفحه کلیک کنید تا به صفحه نمایه خود منتقل شوید.
  3. روی دکمه “ویرایش نمایه” کلیک کنید.

۴- در قسمت “Email” آدرس ایمیل موجود را پاک کرده و آدرس ایمیل جدید خود را وارد کنید.

۵- برای ذخیره تغییرات ، روی “ارسال” در پایین صفحه کلیک کنید.

نحوه تغییر ایمیل در اینستاگرام با دسکتاپ

ااگر میخواهید دایرکت های خود را داخل کامپیوتر و یا لپتاب مشاهده کنید مقاله مشاهده دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر آریا تهران رو حتما مطالعه کنید.

گر جدیدا از طرف اینستاگرام ایمیل دریافت کردید حتما پیگیر باشید چرا که ممکن است ایمیل دیرافتی تقلبی باشد و فرد یا افرادی سعی داشته باشند وارد اکانت اینستاگرام شما بشوند.

روز دوشنبه ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای جلوگیری از حملات فیشینگ از هکرهایی که به عنوان سرویس رسانه های اجتماعی معرفی می شوند ، راه اندازی کرد. این سرویس متعلق به فیس بوک می باشد که طی آن گفته شده است که: “افراد و هکر ها در تقلید از ایمیل های اینستاگرام تمایز بین ایمیل اصلی و جعلی را برای مردم دشوارکرده اند.”

در نگاه اول ، ایمیل های هکرها از آنجا که از آرم های اینستاگرام استفاده می کنند ، قانونی به نظر می رسد. آنها نشان های تأیید شده ای را ارائه می دهند ، ادعا می کنند حساب شما هک شده و باید ایمن شود یا شما را به نقض حق نسخه برداری متهم می کنند. اما کلاهبرداران فقط می خواهند شما روی پیوند و لینک فرستاده شده کلیک کنید و اطلاعات ورود به سیستم خود را در یک صفحه وب کنترل شده توسط هکر تایپ کنید.

برای قرار دادن لینک صفحه و سایت مورد نظرتان در اینستاگرام و همینطور قرار دادن لینک سایت کاری خودتان پیشنهاد می کنیم مقاله گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را مطالعه کنید.

ایمیل های تقلبی از طرف اینستاگرام

ویژگی جدید را می توان از طریق تنظیمات> امنیت> ایمیل از Instagram مشاهده کرد. یک برگه “Security” لیستی از ایمیل های ارسال شده توسط Instagram را در طی ۱۴ روز گذشته در مورد امنیت حساب شما و مکانهایی که از آن وارد شده اید نمایش می دهد. در برگه دوم ، با عنوان “دیگر” ، ایمیل های باقیمانده به شما نشان داده می شود اینستاگرام در همین مدت برای شما یک ایمیل ارسال کرده است.

برای قرار دادن لوکیشن در بیو اینستاگرام گاهی ممکن است دچار مشکل شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه در بیو اینستا لوکیشن بزنیم آریا تهران رو مطالعه کنید !

برای محافظت بیشتر از حساب خود ، بهتر است احراز هویت دو عاملی و یا کد تایید دو مرحله ای را فعال کنید. یعنی هر کسی که وارد سیستم شما می شود برای دسترسی به حساب باید یک گذرواژه و رمز عبور یک بار تولید شده در تلفن شما را ارائه دهد. از طریق تنظیمات> امنیت> تأیید اعتبار دو عاملی کد دو مرحله ای اینستاگرام خود را فعال کنید. فقط مطمئن شوید که کدهای عبور یکبار مصرف ویژه را به هکرهایی که سعی در ورود به حساب شما دارند نفرستید.