قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

همانطور که می دانید با رسیدن سال نوی میلادی اینستاگرام قابلیت‌ها و قوانین جدیدی را به کاربرانش ارائه داده است. در این مقاله شما قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ و همینطور قابلیت های اضافه شده به این شبکه اجتماعی را مطالعه خواهید کرد. همواره اینستاگرام در حال ارائه دادن آپدیت و به روز رسانی های جدید […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید با رسیدن سال نوی میلادی اینستاگرام قابلیت‌ها و قوانین جدیدی را به کاربرانش ارائه داده است. در این مقاله شما قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ و همینطور قابلیت های اضافه شده به این شبکه اجتماعی را مطالعه خواهید کرد.

قوانین جدید ایسنتاگرام 2021

همواره اینستاگرام در حال ارائه دادن آپدیت و به روز رسانی های جدید و همینطور در حال اضافه کردن قابلیت ها و قوانین جدید به اینستاگرام می باشد.

شرکت بزرگ اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است که محدودیت‌هایی در رابطه با فالو و لایک و همینطور قوانین جدیدی در رابطه با میزان فعالیت در اینستاگرام ارائه دهد.

همانطور که می دانید در سال ۲۰۲۰ و طبق آخرین آپدیت و به روز رسانی اینستاگرام محدودیت لایک و فالو روزانه ۶۰ نفر بودند اما اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ در نظر دارد که این محدودیت را کمی تغییر دهد.

از جمله قوانین جدید اینستاگرام می توان به کار نکردن اینسایت اشاره کرد از آنجا که می دانید هنگامی که در یک صفحه پابلیک و بیزینسی و کاری شما می توانید آنالیز کلی پست مورد نظر و یا پیج خود را در هفت روز گذشته و یا در یک ماه اخیر مشاهده کنید.

اما با قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ این قابلیت برای ایرانیان و یکسری کشورهای تحریم شده دیگر کمی دشوار می باشد.

چرا که در اینستاگرام ۲۰۲۱ محدودیت در بخش اینسایت اینستاگرام باعث شده است که تعداد افراد کمتری بتوانند پست و پیج ما را مشاهده کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد و کاربران فعال اینستاگرام از این به روز رسانی و آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ ناراضی می باشند.

Insight در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

بسیاری از فعالیت هایی که روی پیج شما توسط افراد دیگر صورت می گیرد به عنوان مثال تعداد سیو ها و پست هایی که دیگران از پیج شما ذخیره می کنند و همینطور تعداد لایک و کامنت های آنها برای شما نمایش داده نمی شود.

به روز رسانی معمولاً برای پیج ها و افرادی که دارای صفحه اینستاگرام کاری و بیزینسی می باشند خبر آنچنان خوبی نیست.

چرا که قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ تعداد افراد کمتری پیج شما را می‌بینند و در نتیجه میزان فروش و بازدید شما در اینستاگرام کاهش خواهد یافت.

اگر میخواهید در اینستاگرام کسب وکار خوتان را راه بیاندازید به کلاس اینستاگرام مارکتینگ آریا تهران سر بزنید !

طی قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ شما ممکن است دیگر نتوانید گیف های متحرک موردنظر خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

گیف در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ گیف های متحرکی که قبلاً در قسمت استیکر های استوری اینستاگرام پیدا می کردید به صورت پیشنهادی برای شما نمایش داده خواهد شد.

همینطور طبق قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ امکان استفاده از گیف های متحرک بدون استفاده از فیلتر شکن قرار دارد.
قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ کمی سخت گیرانه تر است قوانین قبلی اینستاگرام می باشد چرا که این به‌روزرسانی بسیاری از امکانات و قابلیت هایی که شما پیش‌تر قادر به انجام آنها در این شبکه اجتماعی بوده اید دیگر وجود نخواهد داشت.

فیلتر اینستاگرام در ایران

به دلیل درخواست بسیاری از افراد و همینطور سران کشور در ایران ممکن است اینستاگرام به صورت دائمی فیلتر و برای ورود به این شبکه اجتماعی نیاز به فیلترشکن خواهید داشت. اما تمامی اینها تنها در مرحله طرح ایده می باشند و هنوز قطعی نشده اند.

بسیاری از افراد و کاربران اینستاگرام بر این باورند که اینستاگرام باید فیلتر شده و برای ورود و ثبت نام کاربری در این شبکه اجتماعی محدوده سنی باید قرار بگیرد.

به احتمال خیلی زیاد ممکن است در چند سال آینده اینستاگرام به طور کل در ایران فیلتر بشود از ابتدای اینستاگرام نیز یکسری محدودیت های ریزی برای ایران و کاربران ایرانی و چند کشور دیگر اعمال شده است.

به عنوان مثال استفاده از گیف های متحرک ای که در بخش استیکر های استوری اینستاگرام قرار دارد برای کشور ایران و کاربران ایرانی فیلتر می باشد و شما باید برای استفاده از این گیف های متحرک دارای یک فیلترشکن فعال باشید.

همینطور بسیاری از قابلیت هایی که کاربران غیر ایرانی اینستاگرام دارند از جمله قرار دادن موزیک و آهنگ در استوری ها برای کاربران ایرانی بدون استفاده از فیلترشکن غیر ممکن می باشد.

الگوریتم های جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام که در قسمت بالاتر گفته شد خیلی از قابلیت ها و آپشن هایی که تر قبل تر میتوانستیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام‌بدیم محدود شده است.

به دلیل حریم خصوصی و قوانین جدید اعمال شده بر اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ بسیاری از امکانات اینسایت و آنالیز اینستاگرام به طور کل برای کاربران ایرانی مسدود شده است.

این الگوریتم ها می توان گفت که کسب درآمد از اینستاگرام برای ایرانیان دشوار خواهد شد چراکه با اعمال قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ تعداد افراد کمتری صفحه شما را می‌بینند و برای تعداد افراد مشخص و معینی پست های شما و همینطور فعالیت های شما در اینستاگرام نمایش داده خواهد شد.

شناخت انواع اکانت های اینستاگرام و چگونگی ساخت اکانت های کاری و بیزینسی در اینستاگرام در مقاله انواع اکانت اینستاگرام اریا تهران !

لایک و کامنت در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

از آنجا که قابلیت لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست های اینستاگرامی جزو دسته اینسایت و آنالیز اینستاگرام میباشد، همان قانون محدودیت برای این دو نیز اعمال شده است. پس می توان گفت که در صفحات کاری و بیزینسی اینستاگرام کمتر شاهد لایک های زیاد و کامنت های فراوان خواهیم بود.

Impression در قوانین جدید اینستاگرام2021

Impression در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

مقدار ایمپرشن یا همان مقدار دیده شدن صفحه اینستاگرامی شما در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ کمی تغییر یافته است، این جمله به این معنا است که به دلیل تغییر این سایت اینستاگرام و محدود شدن قابلیت هایی که باعث رشد پیج اینستاگرام و همینطور بیشتر دیده شدن پیج کاری شما می شدند ایمپرشن و مقدار بازدید صفحه اینستاگرام شما نیز محدود خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله Impression چیست را مطالعه کنید.

لایو در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

همانطور که می دانید یکی از قابلیتهای پرطرفدار و محبوب شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان برگزاری لایو و همینطور دیدن لایو افراد معروف و مشهور اینستاگرام می‌باشد.

از آنجا که سال جدید میلادی اجتماعی در نظر گرفته است تمامی کاربران اینستاگرام منتظره تغییرات بر روی لایو اینستاگرام می باشند این تغییرات ممکن است گاهی مثبت و گاهی منفی باشند.

پست گذاری در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

قابلیت گذاشتن پست و همینطور تصاویر فیلم های مورد نظر در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بارزترین ویژگی های اینستاگرام می باشد. تغییر اعمال شده در سال نو میلادی بر روی اینستاگرام شامل پست گذاری می باشد.
یادتان باشد زمانی که اینستاگرام در بین افراد جهان شناخته شد را دارا بود اما در تغییرات جدید اعمال شده بر روی این شبکه اجتماعی پست گذاری در اینستاگرام کمی تغییر یافته است.

به عنوان مثال برای گذاشتن پست در صفحه اینستاگرام تان بر روی آیکون مربعی شکل در قسمت وسط پایین صفحه اینستاگرام میتوانستیم با ضربه زدن بر روی آیکون پست مورد نظر ما را انتخاب کرده و در صفحه اینستاگرام منتشر کنیم.

اما با توجه به روز رسانی جدید اینستاگرام و همینطور اعمال قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ شما می توانید در قسمت استوری نیز بخش پست را انتخاب کرده و در همان قسمت پست مورد نظرتان را بارگذاری کنید.

افزایش اینسایت اینستاگرام در قوانین جدید اینستاگرام 2021

افزایش اینسایت اینستاگرام در قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

پس از تغییرات اعمال شده در بخش اینسایت اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ کاربران فعال اینستاگرام همواره دنبال رفع کند شدن این سایت اینستاگرام هستند.
بسیاری از کاربران اینستاگرام راهکار هایی از قبیل افزایش گرفتن فالوور و همینطور لایک در اینستاگرام را به کاربران پیشنهاد دادند.

اما اگر بخواهیم با شما روراست باشیم باید بگوییم که هیچ راهی برای دور زدن اینستاگرام وجود ندارد و شما باید همیشه طبق اصول اینستاگرام و همینطور پیروی از قوانین اعمال شده بر روی این شبکه اجتماعی در این فضای مجازی فعالیت داشته باشید.

برای بالا بردن اینسایت اینستاگرام خود شما تنها کاری که می‌توانید انجام دهید فعال بودن و اکتیو بودن در اینستاگرام و همینطور لایک و کامنت گذاشتن برای کاربران فعال دیگر اینستاگرام می باشد.

پس نتیجه میگیریم که طبق قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ تنها راه دیده شدن در این شبکه اجتماعی فعال بودن شما می باشد.

چراکه اینستاگرام در پی این قوانین جدید قصد دارد کاربران فعال خود را شناسایی کرده و از کاربران غیر فعال و فیک خود جدا کند.