بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام

بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام تنها با روش استفاده از نرم افزار های بازگردان پیام حذف شده اینستاگرام امکان پذیر می باشد. برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام شما عزیزان میتوانید انواع نرم افزار ها و برنامه هایی که وظیفه آن ها بازگردانی دایرکت های اینستاگرام می باشد را دانلود کرده و پیام […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام تنها با روش استفاده از نرم افزار های بازگردان پیام حذف شده اینستاگرام امکان پذیر می باشد. برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام شما عزیزان میتوانید انواع نرم افزار ها و برنامه هایی که وظیفه آن ها بازگردانی دایرکت های اینستاگرام می باشد را دانلود کرده و پیام های خود را باز گردانید.

پیشنهاد میشود اگر به دنبال یک آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی هستید و میخواهید صفر تا صد اینستاگرام را آموزش ببینید در دوره اینستاگرام آموزشگاه آریا تهران شرکت نمایید.

بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام
بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام

یکی از مهمترین نکاتی که باید در رابطه با پیام حذف شده اینستاگرام بدانید این است که برنامه اینستاگرام هنوز این قابلیت را به صورت رسمی برای کاربران خود قرار نداده است و افراد باید برای بازگرداندن پیام ها و دایرکت های خود از برنامه ها و نرم افزار های خاصی که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم استفاده نمایند.

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید

گاهی ممکن است به دلایل خاصی بخواهید دایرکت های خود را با یک پیج حذف کنید. بعد از حذف کردن دایرکت های خود دیگر قادر به مشاهده آن ها و یا unsend کردن آن ها نخواهید بود و بهتر است قبل از پاک کردن پیام ها یک اسکرین شات از دایرکت های خود داشته باشید.

در صورتی که دایرکت های خود را پاک کرده باشید و بخواهید پیام ها را مجددا ریکاوری کنید میتوانید نرم افزار Json Genie را دانلود نمایید.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید می توانید برنامه Json Genie (Editor) را در تلفن همراه خود دانلود کنید و از طریق این ویرایشگر فایل JSON را باز کنید و تمام پیام هایی را که از پیام دایرکت اینستاگرام خود حذف کرده اید مشاهده کنید.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در اندروید مراحل زیر را دنبال نمایید

  • فایل زیپ دیتا اینستاگرام خود را آن زیپ کنید.
  • برنامه Json Genie را باز کنید.
  • پوشه داده‌ های اینستاگرام( instagram data ) را در این بخش بارگزاری کرده و فایل messages.json را باز کنید.

شما عزیزان میتوانید پس از باز کردن پوشه اطلاعات اینستاگرام خود که از این برنامه دانلود کرده اید قادر به دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام باشید. لازم به ذکر است این پیام ها فقط برای ۲ روز گذشته خواهند بود و برای بازگرداندن پیام های بسیار قدیمی تر هنوز راه حلی وجود ندارد.

لازن به ذکر است، یکی از مواردی که باعث میشود پیج و یا همان اکانت اینستاگرام شما هک نشود، قفل کردن پیج اینستا می باشد. بهتر است همیشه برای جلوگیری از سو استفاده از اکانت شما توسط افراد دیگر پیج اینستاگرام خود را private نمایید.

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم

چگونه پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم

با توجه به گفته های بالا، برای بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام و مشاهده پیام حذف شده اینستاگرام شما عزیزان میتوانید از روش استفاده از برنامه json اقدام نمایید. خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام با بارگزاری فایل دیتا یا همان اطلاعات پیج اینستاگرام شما امکان پذیر می باشد.

همچنین قابلیت دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام ورژن جدید این امکان را به کاربران داده است تا بتوانند از طریق همین برنامه قادر به مشاهده و بازگرداندن پیام حذف شده اینستاگرام باشند.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام جدید ابتدا روی “Download your information” یا “دانلود اطلاعات خود” ضربه بزنید. سپس از پنجره باز شده روی “Request Download” یا ” درخواست دانلود” کلیک کنید و رمز عبور خود را وارد نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که تنها در صورتی که رمز عبور خود را داشته باشید میتوانید قادر به ریکاوری پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام از این روش باشید.

در این مرحله پس از وارد کردن رمز عبور برای بازیابی پیام های دایرکت اینستاگرام، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که از طرف خود برنامه اینستاگرام می باشد.

بعد از دریافت این ایمیل گزینه ی دانلود اطلاعات اینستاگرام را انتخاب کنید و به پوشه Messages در داده های دانلود شده بروید.

برای ریکاوری دایرکت اینستاگرام جدید، پس از ورود به پوشه مسیج ها یک بایگانی از چت های بازیابی شده خود را خواهید دید که اغلب شامل پیام های حذف شده شما می باشد.

اگر میخواهید بدانید چگونه ریلز را غیر فعال کنیم و چگونه میتوانیم از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده نماییم مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در ایفون

همانطور که میدانید، گوشی های ایفون دارای نحوه کارکرد متفاوتی نسبت به گوشی های اندروید دارند، به همین دلیل میتوان نتیجه گرفت که خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام در ایفون با اندروید کمی متفاوت می باشد. در این بخش برای شما عزیزان نحوه خواندن پیام های حذف شده اینستاگرام در ایفون با استفاده از سایت آنلاین بازیابی پیام اینستاگرام را قرار داده ایم.

یکی از بهترین روش ها برای بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام و دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در گوشی های ios یا همان آیفون این است که برنامه های هک اینستاگرام را دانلود نمایید، همچنین میتوانید از سایت anycontrol نیز استفاده کنید و به صورت آنلاین اقدام به ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام با عکس نمایید.

اما پیشنهاد ما این است که از روش دانلود برنامه ریکاوری دایرکت اینستاگرام استفاده کنید تا رمز و نام کاربری شما و اطلاعات اکانت اینستاگرامتان محفوظ باشد و امکان سو استفاده و کلاهبرداری از پیج شما کمتر شود. لازم به ذکر است در آپدیت جدید اینستاگرام ممکن است علاوه بر قابلیت بروز رسانی خودکار اینستاگرام، قابلیت دانلود و یا بازگردانی دایرکت ها نیز اضافه شود.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در ایفون مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • به وب سایت رسمی AnyControl بروید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • برنامه انی کنترل را روی تلفن همراه خود نصب کنید.
  • نرم افزار در این مرحله اقدام به بررسی و ضبط تلفن شما خواهد کرد.
  • با استفاده از پنل آنلاین انی کنترل دایرکت اینستاگرام خود را نظارت کنید.
  • دایرکت مورد نظرتان را انتخاب کرده پیام های حذف شده خود را مشاهده نمایید.

با انجام مراحل بالا در وبسایت انی کنترل، قادر به دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام خود در آیفون و حتی اندروید خواهید بود.

لازم به ذکر است، یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که باید در رابطه با ریکاوری دایرکت های اینستا همواره در نظر داشته باشید این است که انجام دادن یک سری اعمال در اینستاگرام همچون وصل شدن واتساپ و اینستاگرام و همچنین گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باعث میشود پیج شما امکان هک شدن را از دست بدهد. پس بهتر است برای جلوگیری از هک اینستاگرام خود حتما لینک های شبکه های مجازی دیگر خود را به اکانت خود متصل نمایید.  

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در سامسونگ

نحوه دیدن پیام های پاک شده اینستاگرام در گوشی های سامسونگ همانند ریکاوری دایرکت اینستاگرام و بازگرداندن پیام های اندروید می باشد و شما میتوانید به اسانی و تنها با استفاده از خود برنامه اینستاگرام قادر به دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام خود باشید.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در سامسونگ مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید.
  • گزینه Security را پیدا کنید.
  • در قسمت پایین گزینه Download Data را برای بازیابی پیام های پاک شده اینستاگرام انتخاب نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای جلوگیری از ریکاوری دایرکت اینستاگرام نیز پس از انجام مراحل بالا یکبار اینترنت خود را خاموش نمایید و سپس بعد از نمایش گزینه cancel اینرتنت خود را روشن کنید و گزینه کنسل را انتخاب نمایید.

پیشنهاد میشود اگر میخواهید بدانید دایرکت اینستاگرام کجاست و همچنین چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد مقالات ما در آریا تهران را مطالعه نمایید.

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در شیائومی

تلفن های شیائومی نیز در دسته اندروید قرار میگیرند و برای دیدن پیام های حذف شده نیاز به دانلود و استفاده از برنامه دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام خواهید داشت.

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در شیائومی با استفاده از وبسایت آنلاین انی کنترل امکان پذیر می باشد. همانطور که در نوشته های موجود در بخش دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام نی نی سایت نیز مشاهده میشود. شما عزیزان میتوانید وارد سایت ” instagram.com” شوید. سپس برای ورود به حساب کاربری، نام و پسورد حساب را وارد کنید.

برای دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام در شیائومی بر روی آیکون تنظیمات کلیک کرده و گزینه ی ” Privacy and Security” را انتخاب نمایید تا پیام های شما نمایش داده شود.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید و مشاهده لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده

در بخش های بالایی سعی کردیم به صورت جامع شما را با نحوه مشاهده پیام های حذف شده اینستاگرام آشنا نماییم. ذر این بخش برای شما عزیزان مرحله به مرحله آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده را قرار داده ایم.

در رابطه با پاسخ این سوال که سطل زباله دایرکت اینستاگرام کجاست باید بگوییم، برنامه اینستاگرام این قابلیت را در سال ۲۰۲۵ برای کاربران خود اعمال خواهد کرد و در حال حاظر قابلیت استفاده از سطل زباله دایرکت اینستاگرام وجود ندارد.

پیشنهاد میشود برای مشاهده آموزش تصویری حذف پیام اینستاگرام و همچنین آموزش دی اکتیو اینستاگرام کلیک نمایید.  

اولین مرحله ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و روی پروفایل خود ضربه بزنید.

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده
آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده

وارد تنظیمات شده و گزینه امنیت (Security) را انتخاب نمایید و روی گزینه Download Data موجود در بخش تاریخچه (History) ضربه بزنید و Instagram Data Download Page را انتخاب کرده و فایل را دانلود نمایید.

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده
آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده

پس از دانلود داده های پیج، برنامه Json Genie را باز کنید و داخل آن پوشه داده‌های اینستاگرام را پیدا کرده و فایل messages.json را باز کنید تا پیام های حذف شده شما نمایش داده شود.

آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده
آموزش تصویری ریکاوری چت و پیام های حذف شده

پس از انجام مراحل بالا قادر به مشاهده و بازیابی پیام های حذف شده اینستاگرام خواهید بود. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با اصطلاحات اینستاگرام و اینکه تگ کردن در اینستاگرام چیست مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

چگونه می توان پیام های حذف شده اینستاگرام را برگردانیم؟

با دو روش میتوانید قادر به بازگردانی پیام های حذف شده اینستاگرام باشید. روش اول استفاده از نرم افزار json می باشد که داخل مقاله آن را قرار داده ایم. روش دوم نیز استفاده از سایت انلاین ریکاوری دایرکت اینستاگرام می باشد.

چگونه پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را برگردانیم؟

پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را میتوانید با دانلود کردن data پیج اینستاگرام خود برگردانید. داخل مقاله این روش را به صورت جامع توضیح داده ایم.

چگونه پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

بازیابی و یا برگرداندن پیام های حذف شده اینستاگرام روش های مختلفی دارد که داخل مقاله آن ها را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.