گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام تنها با دو حرکت ساده و در کمتر از چند ثانیه امکان پذیر می باشد . همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین نرم افزارها بین انواع شبکه های اجتماعی می باشد و تمامی افراد جهان عضو این نرم افزار محبوب می باشند. شما […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام تنها با دو حرکت ساده و در کمتر از چند ثانیه امکان پذیر می باشد .
همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین نرم افزارها بین انواع شبکه های اجتماعی می باشد و تمامی افراد جهان عضو این نرم افزار محبوب می باشند.

شما می توانید در ویدیوی زیر نحوه گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را مشاهده نمایید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام
گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام


کاربران اینستاگرام از این نرم‌افزار معمولاً برای تفریح و سرگرمی استفاده می کنند اما بسیاری از کاربران این نرم‌افزار را ابزاری برای کسب درآمد می دانند.

در مقاله گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام نحوه گذاشتن موقعیت مکانی در اینستاگرام را به صورت کامل توضیح داده ایم !


به همین سبب اینستاگرام این قابلیت را به کاربران داده است که بتوانند اکانت بیزینسی و یا کاری خود را راه اندازی کرده و با گذاشتن لینک سایت موردنظرشان کسب درآمد داشته باشند.

اگر میخواهید با قابلیت های جدید اینستاگرام و همینطور قوانین جدید اینستاگرام اشنا شوید مقاله قوانین جدید اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید !


در این قسمت مراحل گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم.
برای گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام شما تنها باید بر روی قسمت تنظیمات پروفایل صفحه کاری خود ضربه زده موارد صفحه تنظیمات پروفایل شوید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام


در این صفحه شما اطلاعات پیج خود از جمله ایمیل بیو نام کاربری وارد شده دسته قرارگیری پیج و همینطور محل قرارگیری وب سایت مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد.


شما باید آدرس وب سایت خود را در قسمتwebsite همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید وارد کنید.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام


پس از وارد کردن وب سایت مورد نظرتان تیک بالای صفحه را فعال کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید.
با انجام این دو مرحله اکنون لینک سایت مورد نظر شما در بیو اینستاگرام پیج تان قرار گرفته است.

اگر میخواهید در اینستاگرام پیج کاری داشته باشید و از اینستاگرام کسب درآمد کنید کلاس اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید !

پیدا کردن لینک در بیو اینستاگرام

اگر هرگز نمی توانید پیوند را در Bio در اینستاگرام پیدا کنید ، این مطلب را بخوانید
زندگی برای همیشه به زمان قبل و بعد از اینکه شما می دانید چگونه این کار را انجام دهید تقسیم خواهد شد. خوش آمدید! شما اینجا هستید زیرا تلاش برای یافتن پیوند حساب کاربری مورد علاقه اینستاگرام در bio شما را به گرداب تاریکی گیجی سوق می دهد. شما مجبور هستید دستورالعمل پس از دستور ، مقاله به مقاله را تحویل دهید ، زیرا نمی توانید این “لینک موجود در بیو” را پیدا کنید.

در اینجا برای کمک به شما در پیمایش – و اطمینان از اینکه دیگر دستور ، داستان یا لیستی از نکات دیگر از حساب های IG خود را از دست نخواهید داد – یک توضیح و راهنمای گام به گام برای یافتن پیوند در بیو در اینستاگرام است. (توجه داشته باشید که این مراحل و تصاویر خاص به تجربه کاربر تلفن همراه پاسخ می دهند ، اما برای استفاده در اینستاگرام رومیزی به راحتی ترجمه می شوند.)

و اگر وقت و حوصله خواندن هر مرحله را ندارید (یا فقط به یک تازه سازی مختصر نیاز دارید) ، در ویدئو سریع و مفید گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را مشاهده کنید.

لینک در بیو اینستا

مرحله اول: رسیدن از Feed به Bio
شما در حال پیمایش در فید اینستاگرام خود هستید ، با یک پست جالب روبرو شدید ، عنوان را بخوانید و سپس bam – از شما خواسته می شود برای کل داستان “به پیوند موجود در بیوگرافی ما بروید”.

بیایید بگوییم این یک پست ساده واقعی است که شما دنبالش هستید. در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ، عکس حلقه نمایه Real Simple و نام / دسته حساب “real_simple” را پیدا خواهید کرد. روی دستگیره اینستاگرام ضربه بزنید تا به شبکه بیو و پست حساب بروید. (ضربه مستقیم روی عکس پروفایل مدور مستقیماً شما را به سمت آن سوق می دهد.

مرحله دوم: پیوند را شناسایی کنید
هر کاربر اینستاگرام این امکان را دارد که بیوگرافی خود را شخصی سازی کند. علاوه بر افزودن توضیحات ، Emojis ، هشتگ ها و موارد مشابه ، آنها همچنین می توانند پیوندهایی به صفحات وب خارجی را که پیروان و مشتریان آنها می توانند بدون نیاز به خروج از برنامه Instagram به آنها دسترسی داشته و مطالعه کنند ، به اشتراک بگذارند. پیوند را پیدا کنید (چیزی شبیه به آنچه در تصویر نشان داده شده و در سمت راست حلقه شده است) و به آن یک ضربه بزنید. یک پنجره جدید باید از پایین صفحه نمایش شما به سمت بالا کشیده شود..

مرحله سوم: داستانی را که می خواهید جستجو کنید
با ضربه زدن روی پیوند زیستی ، یک پنجره جدید با یک شبکه ثانویه باز می شود. اینجا جایی است که می خواهید باشید. تقریباً مشابه شبکه اصلی تصویر خواهد بود ، با این تفاوت که هر تصویر در این شبکه ثانویه به یک پیوند خارجی منجر می شود. هرچه پست جدیدتر باشد ، به قسمت بالاتر نزدیک می شود.

پستی را که برای آن تعیین کرده اید نمی بینید؟ وحشت نکنید به سادگی به پایین شبکه بروید تا زمانی که آن را پیدا کنید. وقتی این کار را انجام دادید ، یکبار روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید تا پیوند مربوطه باز شود. (اگر آنجا نباشد ، ممکن است فراموش کرده باشند که URL را به پست اینستاگرام خود اضافه کنند – این اتفاق می افتد.)

مرحله چهارم: لذت ببرید
ما ساختیمش! یک پیوند جدید روی صفحه شما ظاهر می شود که آماده خواندن ، اشتراک گذاری ، ذخیره ، کپی و غیره است. برای رفتن به شبکه ثانویه و خواندن پیوندهای زیستی بیشتر (مانع شما نمی شویم) ، روی پیکان عقب در پایین سمت چپ ضربه بزنید گوشه صفحه شما برای بازگشت کامل به صفحه اصلی اینستاگرام حساب ، X را در گوشه بالا سمت چپ بزنید.