زمان آزمون ICDL فنی حرفه ای + آزمون آنلاین

اطلاع از زمان آزمون فنی و حرفه ای icdl به همراه آزمون آنلاین icdl به صورت رایگان مشابه آزمون فنی و حرفه ای برای آمادگی دانشجویان برای این آزمون از جمله محتوای این صفحه می باشد. در این مقاله با قرار دادن اطلاعات بسیار مفیدی در این خصوص کمک شایانی به شما خواهیم کرد.

دیگر نگران از دست دادن آزمون فنی حرفه ای نباشید، با ادامه مقاله با ما همراه شوید

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه کامپیوتر – ICDL


شیوه ثبت نام در آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای

اطلاع دقیق از زمان، مکان و هزینه آزمون فنی حرفه ای ICDL دغدغه ی بسیاری از کار آموزان گرامی می باشد. به همین دلیل ما آزمون آنلاین icdl فوق را طراحی و بصورت رایگان در اختیار کارآموزان و علاقمندان قرار داده ایم. 

تمام کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران پس از گذراندن کلاس ICDL می توانند به راحتی برای کسب نمره بالا ۵۰٪ از ۱۰۰٪ در آزمون ICDL فنی حرفه ای شرکت کرده و جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای اقدام نمایند.

شما هم میتوانید برای شرکت در کلاس های آی سی دی ال آریا تهران با تدریس برترین اساتید و دریافت مدرک فنی حرفه ای به صفحه کلاس ICDL مراجعه کنید و اطلاعات لازم را برای شرکت در این کلاس ها کسب کنید.

البته آزمون آنلاین icdl در قسمت بالا تنها یک آزمون آمادگی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای می باشد و کلید ورود به این آزمون نیست. برای شرکت در آزمون icdl آنلاین باید با شماره های ثبت شده در آریا تهران تماس بگیرید.

پیش نیاز شرکت در آزمون ICDL فنی حرفه ای ارائه مدارک زیر به منظور ثبت نام در آزمون می باشد:

  • تکمیل فرم پرتال ویژه ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای
  • ارائه ۱ قطعه عکس ۴*۳
  • ارائه کپی کارت ملی
  • پرداخت هزینه ۴۰۰۰۰ تومان
  • ارائه فیش تسویه حساب
شیوه دریافت زمان آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای
شیوه دریافت زمان آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای

شیوه دریافت زمان آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای

کارآموزانی که در کلاس های آی سی دی ال بعد از تکمیل فرم ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای، توسط آموزشگاه در پرتال سازمان فنی حرفه ای ثبت شده و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای یا آزمون حضوری آنها مشخص می شود. پس از انتخاب و تایید زمان برگزاری امتحان icdl توسط آموزشگاه و کارآموز، زمان دقیق امتحان icdl بصورت تلفنی و همچنین از طریق نرم افزار تلگرام به تمام کارآموزان اطلاع رسانی می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای ۱ هفته قبل از برگزاری آزمون توسط آموزشگاه آریا تهران به کارآموزان ارائه می گردد.

لازم به ذکر است ۱ روز قبل از موعد برگزاری امتحان icdl فنی حرفه ای جهت یادآوری مجدد با شما تماس گرفته خواهد شد. از تمام کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تقاضا می شود که قبل از حضور در جلسه آزمون فنی حرفه ای حتما در آزمون انلاین icdl این مجموعه شرکت کنند. چرا که این سوالات برگرفته از آزمون icdl آنلاین قبلی سازمان فنی و حرفه ای است و شما با حل کردن امتحان icdl فنی حرفه ای قرار داده شده در این صفحه میتوانید تسلط لازم را به این نمونه سوالات پیدا کنید.

اگر اطلاعاتی در مورد ICDL ندارید و نمیدانید کاربرد آن در سراسر دنیا چیست و چرا باید در آزمون icdl شرکت کنید حتما مقاله ICDL چیست را مطالعه کنید.

هزینه ثبت نام در آزمون ICDL فنی حرفه ای

هزینه شرکت در آزمون ICDL  با تخفیف ۴۰۰۰۰ تومان می باشد.

شما میتوانید در این صفحه در آزمون آنلاین icdl رایگان شرکت کنید و میزان تسلط خود را به مهارت های هفتگانه آی سی دی ال بسنجید تا با اطمینان بیشتری از شانس موفقیت خود، در امتحان آی سی دی ال فنی حرفه ای شرکت کنید. به این ترتیب شما میتوانید به صورت رایگان در این صفحه در امتحان آی سی دی ال آنلاین شرکت کنید.

مکان شرکت در آزمون ICDL فنی حرفه ای

آزمون آی سی دی ال فنی حرفه ای در یکی از مراکز فنی حرفه ای برگزار می گردد که البته ساعت و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون پس از انجام مراحل ثبت نام بر روی کارت ورود به جلسه درج می گردد.

مکان آزمون کامپیوتر فنی حرفه ای در کارت ورود به جلسه آزمون کامپیوتر icdl تعیین شده است که شما باید در ساعت تعیین شده در محل مورد نظر حضور داشته باشید.

شیوه برگزاری آزمون ICDL فنی حرفه ای

آزمون ICDL فنی حرفه ای طی ۲ مرحله برگزار می گردد.

  • آزمون کتبی ICDL
  • آزمون عملی ICDL

معمولا  تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای متفاوت با تاریخ آزمون تئوری فنی حرفه ای خواهد بود و شما بعد از قبولی در آزمون تئوری باید برای امتحان عملی icdl آماده شوید و در زمان آزمون عملی فنی حرفه ای در محل تعیین شده حضور داشته باشید.

آزمون کتبی ICDL فنی حرفه ای

مرحله اول آزمون بصورت کتبی بوده و لازمه قبولی در آزمون کتبی کسب نمره بالای ۵۰ می باشد. توجه داشته باشد که این آزمون همان آزمون آنلاین icdl فنی حرفه ای است که در محل سازمان برگزاری می گردد.

شما با انجام چندین باره ازمون انلاین ای سی دی ال میتوانید برای امتحان icdl فنی حرفه ای آمادگی لازم را کسب کنید و آزمون تئوری icdl فنی حرفه ای خود را با موفقیت به انجام برسانید.

برای دانلود رایگان نمونه سوالات icdl و بهره مندی از جامع ترین بانک نمونه سوالات آی سی دی ال میتوانید به صفحه نمونه سوالات icdl مراجعه کنید.

آزمون عملی ICDL فنی حرفه ای
آزمون عملی ICDL فنی حرفه ای

آزمون عملی ICDL فنی حرفه ای

پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ICDL به فاصله ۱ ماه آزمون عملی برگزار می گردد و برای قبولی در آزمون عملی می بایست نمره بالاتر از ۷۰ کسب کنید.

نهایتا پس از قبولی در هر دو آزمون کتبی و عملی شما قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای خواهید بود.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که در صورت عدم موفقیت در آزمون ۲ بار امکان ثبتنام مجدد نیز وجود دارد.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد روند دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی آی سی دی ال کسب کنید میتوانید به صفحه دریافت مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید.

آزمون عملی icdl چگونه است

سوالی که برای خیلی از کاربران ایجاد میشود این است که آزمون عملی icdl چگونه است؟ در پاسخ باید گفت در این آزمون عملی icdl فنی حرفه ای سیستم کامپیوتری در اختیار داوطلبان آزمون قرار میگیرد و افراد باید به صورت عملی سوالاتی که در مورد مهارت های هفتگانه کامپیوتر از آن ها پرسیده میشود را پاسخ دهند. به این ترتیب در پاسخ به سوال نحوه برگزاری امتحان عملی icdl نی نی سایت باید گفت در این آزمون امکان تقلب وجود ندارد و باید به صورت تک نفره در امتحان شرکت کنید.

تعداد سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای
تعداد سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای

تعداد سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای

از مهمترین سوالاتی که برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای آی سی دی ال مطرح میشود این است که تعداد سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای چند تا است.

تعداد سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای ۴۰ عدد در مدت زمان ۲۰ دقیقه میباشد و برای آن که افراد در امتحان icdl قبول شوند باید به نمره ۵۰ از ۱۰۰ برسند. همچنین نمره قبولی امتحان icdl عملی ۷۰ از ۱۰۰ میباشد که باید در مدت زمان تعیین شده و در زمان آزمون فنی حرفه ای به سوالات پاسخ صحیح داده شود.

اگر به فکر مهاجرت و اخذ مدرک بین المللی برای مهاجرت هستید جهت شرکت در دوره آی سی دی همین امروز اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد روند دریافت این مدارک معتبر میتوانید به صفحه بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت مراجعه کنید.

تاریخ آزمون icdl فنی حرفه ای

تاریخ آزمون فنی حرفه ای icdl قبل از برگزاری در سایت تعیین میشود و افراد متناسب با شرایط خود میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت نام آزمون icdl فنی حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران توسط همکاران ما انجام میشود و افراد میتوانند بدون هیچ نگرانی در آزمون آنلاین کامپیوتر فنی حرفه ای و یا ازمون عملی icdl ثبت نام نمایند.

زمان دقیق برگزاری و تاریخ آزمون icdl فنی حرفه ای از طریق تماس تلفنی توسط همکاران ما به اطلاع شما رسانده میشود.

سایت آزمونک icdl

بهترین سایت آزمونک icdl سایت آریا تهران میباشد که با جمع آوری سوالات icdl سال های اخیر توانسته رضایت بیشتر کاربران را جلب نماید زیرا این سوالات افراد را برای قبولی ۱۰۰% در آزمون فنی حرفه ای آی سی دی ال آماده میکند. آزمونک آنلاین icdl شرایطی را برای شما فراهم کرده است که میتوانید به صورت شبیه سازی شده در آزمونک فنی حرفه ای icdl شرکت کنید و با سوالاتی که ممکن است در آزمون آنلاین آی سی دی ال از شما پرسیده شود آشنا شوید.

ازمونک icdl آریا تهران از جامع ترین بانک سوالات فنی حرفه ای آی سی دی ال استفاده میکند و شامل آزمون ادواری icdl و آزمون آنلاین مهارت های هفتگانه icdl با جواب میباشد.

شرکت در کلاس ICDL جامع

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تاثیر چشم گیر کامپیوتر بر زندگی مردم، آموزش ICDL یا همان مهارت هفتگانه کامپیوتر یکی از مهم ترین نیاز ها جهت ورود به بازار کار بهره مندی از مهارت ICDL می باشد. شما میتوانید برای مشاهده فیلم های آموزش icdl رایگان و شرکت در دوره های آموزش رایگان آی سی دی ال به صفحه آموزش ICDL مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شما میتوانید با انجام آزمون آنلاین کامپیوتر که در این صفحه قرار داده شده است میزان تسلط خود را به مهارت های icdl بسنجید و قبل از ثبت نام آزمون icdl میتوانید شانس قبولی خود را افزایش دهید.

مدرک ICDL بین المللی

شما بعد از شرکت در ازمون عملی icdl و کسب نمره قبولی در هر دو آزمون تئوری و عملی آی سی دی ال موفق به کسب مدرک icdl فنی حرفه ای بین المللی خواهید شد.

با شرکت در دوره آی سی دی ال آریا تهران زودتر از آنچه فکر می کنید موفق به اخذ مدرک معتبر ICDL خواهید شد. برای استعلام هزینه مدرک icdl با ما تماس بگیرید و یا میتوانید به صفحه مدرک icdl مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. آزمون آنلاین فنی حرفه ای icdl شما را برای دریافت این مدرک معتبر آماده میکند و شما میتوانید شانس قبولی خود را در این آزمون افزایش دهید.

کلاس های آی سی دی ال بصورت کلاس های عمومی و خصوصی برگزار می گردد، شما عزیزان با توجه به شرایط و نیاز خود می توانید بصورت عمومی یا خصوصی در دوره آی سی دی ال شرکت کنید.

لازم به ذکر است در هر دو کلاس های عمومی و خصوصی سرفصل های آموزش یکی می باشد ولی مسلما در کلاس کامپیوتر خصوصی زمان بیشتری برای تمرین بیشتر وجود خواهد داشت.

اگر میخواهید در آزمون آنلاین icdl با مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید و با نمره بالا در این آزمون قبول شوید میتوانید به صفحه بهترین آموزشگاه کامپیوتر در غرب تهران مراجعه کنید و تحت نظر برترین اساتید کشور برای این آزمون معتبر آماده شوید.

هزینه دوره icdL در آریا تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان برگزاری دوره ICDL به صفحه “شروع دوره آموزش مهارت‌ هفتگانه کامپیوتر ICDL در تهران” مراجعه کنید.

ثبت نام در دوره های اموزش ICDL جامع

1,900,000 تومانثبت نام

سوالات متداول

چطور در آزمون ICDL فنی حرفه ای رایگان شرکت کنیم؟

در این صفحه آزمون آنلاین icdl رایگان ارائه شده است و شما میتوانید به صورت رایگان میزان تسلط خود را به سوالات icdl بسنجید و برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای icdl آمادگی لازم را کسب کنید.

آزمون عملی icdl چگونه است؟

این آزمون بعد از قبولی در آزمون فنی حرفه ای تئوری برگزار میشود و افراد باید نمره ۷۰ از ۱۰۰ را در این آزمون کسب کنند که نمونه آزمون عملی icdl نیز در این صفحه قرار گرفته و میتوانید آمادگی لازم را برای امتحان icdl عملی نیز کسب نمایید.

چگونه ثبت نام آزمون icdl فنی حرفه ای را انجام دهیم؟

شما بعد از شرکت در دوره های آریا تهران توسط همکاران ما برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای آی سی دی ال ثبت نام میشود و زمان و تاریخ آزمون فنی حرفه ای برای شرکت در آزمون به کارآموزان اطلاع رسانی میشود.