اگر به دنبال دانلود رایگان نمونه سوالات ICDL هستید جای درستی را انتخاب کرده اید. شما علاوه بر نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه ICDL که بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده می توانید با خرید کتاب تست ICDL به مجموعه کامل نمونه سوال تستی icdl درجه ۲ همراه با پاسخنامه و نمونه سوال تستی icdl درجه ۱ دست پیدا کنید. علاوه بر آن می توانید در دوره های آموزشی ICDL مجتمع فنی آریا تهران شرکت کرده و یا از طریق این مجموعه در آزمون ICDL فنی و حرفه ای شرکت نمایید.

برای دانلود کلید کنید

با توجه به آنچه گفته شد مجموعه فعال آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تحت نظر اساتید با سابقه خود اقدام به جمع آوری بهترین و جامع ترین نمونه سوالات ICDL تستی کرده است که مطابق با آزمون ICDL فنی و حرفه ای و آزمون استخدامی می باشد. در ضمن اگر در مورد مهارت های هفتگانه کامپیوتر اطلاعی ندارید، مقاله جامع ICDL چیست را مطالعه کنید.

 نمونه سوالات ICDL
نمونه سوالات ICDL
 نمونه سوالات ICDL
نمونه سوالات ICDL
 نمونه سوالات ICDL
نمونه سوالات ICDL
 نمونه سوالات ICDL
نمونه سوالات ICDL
 نمونه سوالات ICDL
نمونه سوالات ICDL

نمونه سوالات ICDL

بسته ویژه نمونه سوالات ICDL آموزشگاه آریا تهران شامل بیش از ۲۰۰۰ سوال تستی با جواب تشریحی از مبتدی تا حرفه ای می باشد که همگی آن ها همراه با پاسخ می باشند. همچنین تعدادی نمونه سوال icdl عملی در این بسته قرار گرفته که شما می توانید به صورت عملی از آن استفاده نمایید تا هیچ دغدغه ای برای دریافت نمونه سوالات icdl استخدامی pdf نداشته باشید.

در ادامه بخشی از فایل دانلود سوالات مهارت های هفتگانه icdl قرار داده شده است. برای دانلود رایگان نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

پس از خرید کتاب تست ICDL  فایل مربوطه به صورت زیپ برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. داخل این فایل زیب نمونه سوالات ICDL بصورت فایل های PDF تفکیک شده قرار داده شده اند. برای تسهیل در دریافت نمونه سوالات icdl استخدامی pdf و دانلود رایگان نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl حتما هنگام ثبت نام ایمیل خود را نیز وارد کنید تا علاوه بر دریافت آنی فایل دانلودی، لینک دانلود هم مجددا برای شما ایمیل شود.

در صورتی که نمونه سوال icdl فنی حرفه ای برای شما ارسال نشد میتوانید برای دریافت مجموعه نمونه سوالات ویندوز icdl با جواب و سایر مهارت های هفتگانه سوالات کامپیوتر با همکاران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل رفع گردد.

نمونه سوالات ICDL فنی حرفه ای با جواب pdf

مجموعه ای گردآوری شده ای که در اختیار شما قرار می گیرید در واقع نمونه سوالات ICDL فنی و حرفه ای است. نمونه سوالات فنی و حرفه ای ICDL شامل مهم ترین سوالات مباحث مهارت های هفتگانه کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته می باشد که دریافت آن ها برای گرفتن مدرک ICDL  فنی و حرفه ای واجب و لازم می باشد.

در مجموعه نمونه سوالات icdl فنی حرفه ای با جواب pdf شما تمام نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl شامل : نمونه سوالات مبانی کامپیوتر icdl با جواب، نمونه سوالات تستی ویندوز ۷ با جواب، نمونه سوالات ورد و پاورپوینت، نمونه سوالات تستی اینترنت با جواب، نمونه سوالات اکسس فنی حرفه ای، نمونه سوالات اکسل همراه با جواب را دریافت خواهید کرد.

نمونه سوالات عملی icdl با جواب pdf به شما این امکان را میدهد با هر سوالی که ممکن است در آزمون از شما بپرسند از قبل رو به رو شوید و با آمادگی کامل برای قبولی در آزمون عملی و تئوری icdl شرکت کنید.

برای دریافت نمونه سوالات icdl با جواب pdf از دکمه ثبت نام استفاده کنید.

نمونه سوالات icdl استخدامی

شما با دانلود و خرید کتاب تست ICDL علاوه بر دانلود نمونه سوالات icdl درجه ۲ pdf و نمونه سوال تستی icdl درجه ۱ در واقع به تعداد بسیار زیادی از سوالات استخدامی کامپیوتر با پاسخ دست پیدا خواهید کرد.

بسته نمونه سوال مهارت های هفت گانه کامپیوتر آریا تهران کاملا ویژه شرکت در آزمون های استخدام و همچنین آزمون فنی و حرفه ای تهیه شده  و همگی سوالات آن همراه با پاسخ هستند.

شما میتوانید با خرید pdf سوالات کامپیوتر استخدامی تمامی نمونه سوالات چند سال اخیر را در اختیار داشته باشید تا با مرور آن ها به pdf سوالات کامپیوتر استخدامی تسلط یابید و شانس استخدام شدن خود را چندین برابر کنید.

اگر میخواهید در آزمون استخدام آموزش و پرورش شانس قبولی خود را چندین برابر کنید دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf آریا تهران بهترین گزینه برای شماست. در این پکیج نمونه سوالات جهاد دانشگاهی در اختیار شما قرار داده میشود و میتوانید برای انواع آزمون های استخدامی و دریافت مدرک فنی حرفه ای و جهاد دانشگاهی آماده شوید. سوالات icdl آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی سال های متمادی جمع آوری شده است و شما میتوانید با در اختیار داشتن نمونه سوال icdl استخدامی قبولی خود را تضمین کنید.

نمونه سوالات icdl با جواب pdf را با کمترین هزینه و بصورت جامع همین حالا خریداری کنید. همچنین برای یادگیری بیشتر می توانید اط فیلم های رایگان آموزش ICDL استفاده نمایید.

ویژگی های پک نمونه سوالات ای سی دی ال ۱۴۰۱

پک نمونه سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای ۱۴۰۰  و ۱۴۰۱ شامل تمامی سوالات ICDL استخدامی و فنی و حرفه ای می باشد که علاوه بر سوالات تستی مقداری سوالات عملی ICDL نیز در آن گنجانده شده است. نمونه سوالات ای سی دی ال ۹۸ کاملا برای قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای و همچنین آزمون های استخدام مناسب است و در مقایسه با سایر جزوات و نمونه سوال ها بسیار کامل تر و جامع تر تهیه شده است.

برای تهیه و خریداری نمونه سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای از دکمه ثبت نام استفاده کنید.

نمونه سوالات icdl رایگان با جواب

برای کسب اطمینان بیشتر قبل از خرید کتاب تست icdl، برخی نمونه سوالات icdl رایگان با جواب در انتهای همین صفحه در قالب یک فایل PDF شده در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا با اطمینان کامل خرید کنید. از معتبر و جامع بودن پکیج حاضر به هیچ وجه نگرن نباشید ما بهترین آموزشگاه ICDL تهران هستیم.

پیشنهاد ویژه : نمونه سوالات فنی و حرفه ای ICDL حاضر برای کارآموزان ICDL آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران کاملا رایگان می باشد و آن های می توانند نمونه سوالات icdl رایگان را با کد تخفیفی که در اختیار دارند دانلود نمایند.

دانلود نمونه سوالات تستی ICDL آریا تهران بسیار کامل تر از نمونه سوالات آزمون icdl جهاد دانشگاهی و نمونه سوالات ICDL مجتمع فنی تهران بوده و کاملا کاربردی تر تدوین شده . آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تضمین کننده این موضوع می باشد.

برای دانلود نمونه سوالات مهارتهای هفتگانه icdl با جواب و کامل ترین نمونه سوالات آزمون فنی حرفه ای پکیج با جواب pdf روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. و برای دانلود رایگان نمونه سوالات icdl فنی حرفه ای و در اختیار داشتن نمونه سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای رایگان به انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.

نمونه سوال ICDL عملی

تمامی نمونه سوالات مقدماتی کامپیوتر با جواب رایگان و غیر رایگان تستی بوده و خریداران این پک می توانند با توجه به راهنمایی های داده شده به صورت عملی اقدام به انجام تمرینات نمایند. هرچند در انتهای هر فصل مقداری نمونه سوالات عملی icdl مربوط به همان فصل نیز قرار داده شده است.

البته به زودی و با توجه به استقبال شما ویدیو امتحان عملی icdl نیز به طور کاملا حرفه آماده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت بروز مشکل در دانلود نمونه سوالات استخدامی کامپیوتر icdl با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه: شرکت در دوره ICDL حضوری و آنلاین آموزشگاه آریا تهران می تواند تضمین کننده یادگیری حرفه ای شما باشد. همچنین می توانید از آموزشگاه ICDL ما مدرک بین المللی دریافت کنید.

درصورتی که صفحه حاضر رضایت شما را جلب کرده، ارائه پیشنهادات و نظرات شما در بخش دیدگاه ها باعث دلگرمی ما خواهد بود.

همچنین شما میتوانید از طریق سایت ما اقدام به دانلود کتاب icdl درجه ۱ فنی و حرفه ای کنید و با دریافت نمونه سوالات ای سی دی ال و استفاده از منبع آموزشی به راحتی پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.

دانلود نمونه سوالات رایگان icdl

شما می توانید برای دانلود نمونه سولات رایگان icdl از لینک زیر اقدام نمایید. لازم به ذکر است که نمونه سوالات icdl رایگان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تنها بخشی از سولات هر فصل icdl می باشد. و شما برای دانلود کل نمونه سوالات icdl با جواب pdf رایگان می بایست ثبت نام نمایید تا فایل اصلی در اختیار شما قرار بگیرد.

برای دانلود نمونه سوالات رایگان icdl روی لینک زیر کلید کنید. این لینک شامل نمونه سوالات icdl درجه ۱ pdf رایگان و بخشی از icdl درجه ۲ است.

نمونه سوالات icdl درجه ۱ pdf رایگان و نمونه سوالات کامپیوتر با جواب از آزمون سال های مختلف جمع آوری شده است و شما با حل این سوالات کامپیوتر با جواب میتوانید به سطح خوبی از آمادگی برای شرکت در آزمون icdl فنی حرفه ای برسید.

با دانلود نمونه سوالات آزمون فنی حرفه ای با جواب و حل چندین باره این سوالات از قبل با هرآنچه در آزمون واقعی مشاهده خواهید کرد آشنایی لازم را خواهید داشت و راحت تر به این سوالات پاسخ خواهید داد.

برای دانلود کلید کنید

نمونه سوالات فنی حرفه ای با جواب

همان طور که میدانید مدرک فنی حرفه ای اعتبار بالایی دارد و شما با در اختیار داشتن این مدرک میتوانید هم سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید و هم میتوانید از مزایا آن برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

نمونه سوالات فنی حرفه ای با جواب در سایت آریا تهران برای علاقه مندان به دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای قرار داده شده است تا افراد بتوانند با آمادگی کامل در آزمون حضور یابند و با حل کردن سوالات تستی کامپیوتر با جواب و تسلط به آن ها موفق به اخذ مدک فنی حرفه ای شوند.

نمونه سوالات عملی icdl با پاسخ تشریحی

گاهی ممکن است با دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون های فنی و حرفه ای شما به پاسخ های چهار گزینه ای دسترسی پیدا کنید اما دلیل انتخاب هر پاسخ را ندانید. به همین دلیل تیم آریا تهران تصمیم گرفت نمونه سوالات عملی icdl با پاسخ تشریحی را در این صفحه آماده و در اختیار علاقه مندان قرار دهد تا بتوانند درست ترین جواب را برای نمونه سوالات فنی حرفه ای icdl پیدا کرده و علت هر پاسخ را متوجه شوند.

آنچه پکیج نمونه سوالات icdl آریا تهران شامل میشود عبارت است از: نمونه سوالات icdl مهارت اول با جواب، نمونه سوالات ورد با جواب pdf، نمونه سوالات مبانی کامپیوتر icdl با جواب، نمونه سوالات icdl استخدامی pdf، نمونه سوالات icdl درجه ۱ pdf رایگان، نمونه سوالات icdl سال ۱۴۰۰، نمونه سوالات تئوری آزمون icdl 1 سازمان فنی و حرفه ای، نمونه سوالات تستی ویندوز ۱۰ با جواب، نمونه سوالات مهارت های مختلف icdl به صورت مجزا و نمونه سوالات آزمون فنی حرفه ای پکیج با جواب.

اگر سوالی در مورد نمونه سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای و نحوه دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون های فنی و حرفه ای دارید میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا اساتید icdl ما در سریعترین زمان پاسخ شما را بدهند تا شما در حل نمونه سوالات آزمون icdl فنی حرفه ای مشکلی نداشته باشید.

برای دانلود کلید کنید

سوالات متداول

بهترین مرجع دانلود رایگان نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl چیست؟

در این صفحه جامع ترین منبع برای دانلود رایگان نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl قرار داده شده است و شما میتوانید با دانلود نمونه سوالات عملی icdl با جواب pdf شانس قبولی خود را در آزمون بیشتر کرده و با آمادگی کامل برای آزمون icdl آماده شوید.

مزیت نمونه سوالات icdl استخدامی pdf آریا تهران چیست؟

در این صفحه نمونه سوالات icdl استخدامی pdf برای سال های مختلف جمع آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است و شما میتوانید با استفاده از نمونه سوالات icdl درجه ۱ pdf رایگان با |آمادگی کامل در آزمون استخدامی شرکت کنید و با نمونه سوالات آشنایی کامل را داشته باشید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

خرید این بسته

فروش ویژه, فروش معمولی

66 دیدگاه برای نمونه سوالات ICDL با جواب برای آزمون فنی و حرفه ای و استخدام دانلود PDF

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مبینا برک (خریدار محصول)

    سلام من آزمون فنی حرفه ای دارم همینا کافیه؟
    چون نظرات مثال ۱۴۰۱ برای الان هم همینا کافیه بخونم فقط دیگ چیز دیگ ای نخونم؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نمونه سوالات داخل سایت اریا تهران به تنهایی کفایت میکند میتونید خریداری کنید و مطالعه کنید

  2. صالح

    سلام و عرض ادب
    اینجانب کمال رضایت و تشکر را از استاد توانمند سرکار خانم کاظمی را دارم و همچنین عوامل و دستندرکاران مجموعه آریا تهران کمال تشکر و سپاس را دارم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه و استاد ام جلب رضایت شما است

  3. صالح

    سلام و عرض ادب بنده رضایت کامل دارم و از استاد سرکار خانم کاظمی تشکر دارم و همچنین عوامل و دستندر کاران مجموعه آریا تهران کمال تشکر رادارم

  4. صالح

    سلام و عرض ادب بنده رضایت کامل دارم و از استاد سرکار خانم کاظمی تشکر دارم و همچنین عوامل و دستندر کاران مجموعه آریا تهران کمال تشکر رادارم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  5. مهدیه بخشی

    با استاد مهرانفر کلاس داشتم
    کلاسمون بسیار کاربردی بوده و استاد خوبی هستن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از حسن انتخاب شما هدف استاد ام اموزش به بهترین نحوه ممکن است که اعتماد شما را جلب نماییم

  6. نرگس

    سلام من می‌خوام هفت مهارت ای سی دی هارو خریداری کنم اگر این هارو بخونم قبول میشم یعنی ؟؟؟

    • aryatehran_B

      سللام دوست عزیز بله این ها نمونه سوالات امتحانی است که میتوانید با خواندن این ها قبول بشید در ازمون

  7. مریم خلیلی

    سلام من این نمونه سوالات را خریدم، ولی برام تو آرشیو، دانلود ها باز نمیشه، نمیدونم کجا ثبت شده

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز میتونید به شماره واتس یا تلگرام اموزشگاه پیام بدید تا راهنماییتون کنم

  8. مرتضی

    سلام خسته نباشید چرا توی فایل جدید بعضی از سوال ها جواب ندارن و به جاش علامت سوال گذاشته شده ؟

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز شما میتونید برای رفع مشکلتان با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  9. امیر

    سلام، برای امتحان کتبی تا فصل چن میاد

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز تمام نمونه سوالات تستی باید خوانده شود از تمام فصل ها میاد

  10. Pari

    سلام و وقت بخیر
    ممنون بابت فایلی ک گذاشتین من می خوام ب عنوان کاربر مالی ازمون حسابداری رو بدم در فنی حرفه ای ک علاوه بر سوالات حسابداری استادمون گفته سوالات icdlهم میاد ،این نمونه سوالات رو بخونم کافیه ؟
    لطفا هر چه سریعتر پاسخ بدید با تشکر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله کافیه

  11. Amir (خریدار محصول)

    باسلام و احترام
    در بالا گفته شده بود بیش از ۲۰۰۰ سوال که جمعا ۸۰۰ سوال هم نمیشه. در ضمن فایل جدید باز نمیشه.
    ممنون میشم راجع به این مغایرت در تعداد سوالات و باز نشدن فایل جدید راهنمایی کنید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد فایل جدید شامل ۲۰۰۰ سوال است و شما میتونید داخل تلگرام پیام بدید تا براتون سوالات ارسال شود

  12. Yfbd

    سلام ببخشید من این سوالات مهارت های هفت گانه که از سایتتون خریدارم کردم خیلی از سوالات اشتباهه مثلأ فصل اول تا هفت جوابا به چیز دیگست فایل جدید جوابا یه چیز دیگست من الان باید چیکار کنم چند روز دیگه هم آزمون دارم؟؟؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما میتونید تلگرام پیام بدید براتون فایل ها رو میفرستیم

  13. Qetdj

    سلام خسته نباشید ببخشید من سوالات مهارت های هفت گانهicdlرو خریداری کردم از سایتتون این سوالاتی که من خریداری کردم درجه یکه یا درجه دو چون من تازه فهمیدم نمونه سوالات مهارت های هفت گانه هم درجه یک داریم هم درجه دو آیا من این سوالات گرفتم واسه استخدامی مشکلی که پیش نمیاد.ممنون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد این نمونه سوالات به صورت جامع و کامل است و درجه یک و دو رو شامل میشه

  14. Wudv

    سلام و خسته نباشید خدمت پشتیبان ببخشید یه سوالی داشتم سوالات دانش اجتماعی در مورد رهبر و مجلس و رئیس جمهور و مسئولین کشوری است ممنون میشم پاسخ دهید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ما این سوالات رو نداریم میتونید داخل گوگل سرچ کنید

  15. محمدی نیا

    سلام ببخشید من نمونه سوالات icdlرو خریداری کردم آیا اگه این سوالاتو بخونم واسه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی قبول میشم و همچنین میشه از فصل۱ تافصل۷ بخونم دیگه فایل جدیدو نخونم چون وقتم کمه ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله شما میتونید نمونه سوالات رو بخونید و حتی اون فایل جدید هم باید خوانده شود

  16. ابوالفضل پیران (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید ببخشید من نمونه سوالاتicdlرو واسه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی خریداری کردم اگه همین سوالاتو بخونم واسه قبولی تو آزمون کافیه و همچنین میشه از فصل۱ تا فصل۷بخونم فایل جدیدو نخونم دیگه چون وقت کم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟؟

    • aryatehran_B

      سلام عرضشد شما باید تمام اون فایل ها و نمونه سوالات رو بخوانید حتی اون فایل جدید

  17. هاجردلخانی نڗاد (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر
    بسته رو خریداری کردم ولی برام باز نمیشه
    میشه راهنمایی کنید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما میتونید تلگرام یا واتس اموزشگاه پیام بدید راهنماییتون میکنیم

  18. بهار

    ممنون از سایت خوبتون. برای شرکت در آزمون فنی حرفه‌ای icdl میشه بدون شرکت در کلاسهای آموزشی آموزشگاه اقدام کرد؟ در سال چند مرتبه آزمون برگزار میشه؟ عملی هست یا تئوری ؟
    ممنون که پاسخگو هستید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله میتونید بدون شرکت در دوره برای ازمون فنی حرفه ایی اقدام کرد برای اطلاعات بیشتر با اموزشگاه تماس بگیرید

  19. Amir

    لطفا سوالات ۹۲ از فصل۲
    سوالات ۴ و ۵۰ و ۶۶ و ۷۱ از فصل ۳
    سوالات ۷۷ از فصل ۴
    سوالات ۱۲ و ۵۰ و ۶۴ و ۶۶ و ۷۳ از فصل ۵ بررسی شوند🙏🙏

  20. Amir

    چرا پاسخِ تعدادی از سوالات اشتباه نوشته شدند؟

    • aryatehran-T

      سلام ممنون میشیم سوال اشتباه بفرمایید تا پس از بررسی پاسخ صحیح درج بشه

  21. م.ج. (خریدار محصول)

    سلام
    بسته برای من نه روی گوشی باز میشه، نه کامپیوتر
    کادر مربوط به ایمیل هم غیر فعال بود.
    پیام‌رسان‌های خارجی برام باز نمیشه که درخواستم رو مطرح کنم.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد باهاتون با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون میکنیم

  22. مهسا اقامحمدی

    چجور میتونم بسته رو خریداری کنم؟؟

    • eskandari

      سلام شما باید روی ثبت نام کلیک کنید و با پرداخت هزینه بسته را خریداری کنید.

  23. مصطفی حاتمی (خریدار محصول)

    سلام چرا کسی تو واتساپ جواب گو نیست

    • aryatehran_r

      ببخشید. تعداد تماس و پیام بسیار بسیار بالاست. از شماره تماس ها استفاده کنید.

  24. زهرا مرادی (خریدار محصول)

    سلام وقتتون بخیر من فایلو دانلود کردم اما نمیتونم از حالت فشرده خارجش کنم.. قبلا ب راحتی اینکارو با گوشی میکردم اما الان ارور میده لطفا راهنماییم کنید

    • ترکیان

      سلام
      خانم مرادی تماس گرفتید براتون تو تلگرام ارسال کردم

  25. سامان جهانبخش (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر
    بنده خرید رو انجام دادم.
    ولی پی دی اف قابل سرچ نیست
    فایل قابل سرچش رو به جای این pdf ها میخوام

    ممنون

  26. ثنا

    سلام من بسته رو خریداری کردم
    برای آزمون این سوالات رو بخونم برای امتحانش کافیه؟؟

    • eskandari

      سلام این سوالات تا ۹۰٪ به شما کمک میکنند در آزمون موفق شوید اما باید نکات آموزشی را نیز مرور کنید و به مباحث مختلف تسلط داشته باشید

  27. محمد

    اول نظر دوستان که میگفتن فایل به دستشون نرسیده مرددم کرد .قبل خرید با پشتیبانی صحبت کردم که پاسخگوییشون سریع بود و از این بابت خاطرم جمع شد که اگر فایل برام ارسال نشه میتونم پیگیری کنم .خوشبختانه خرید رو هم که انجام دادم لینک دانلود موجود بود و تونستم دانلود کنم.دوستان احتمالا حواسشون نبوده و صفحه رو میبستن و دیگه نمیتونستن دسترسی پیدا کنن.هنوز از نظر محتوا نمیتونم نظری بدم ولی گفتم کامنت بزارم در خصوص دانلود فایل مشکلی نداشتم

    • ترکیان (خریدار محصول)

      ممنون از لطف شما

  28. مریم کرمی

    خیلی خوب بود

  29. Zyzy

    من ثبت شفارش کردم چرا چیزی برام نیومد

    • ترکیان (خریدار محصول)

      سلام
      به شماره واتساپ ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ فامیلون بفرماید تا بررسی خرید شما انجام بشود براتون ارسال شود

  30. زینب

    سلام من ثبت سفارش کردم و هزینه رو کامل پرداخت کردم الان باید چکار کنم

    • ترکیان (خریدار محصول)

      سلام
      شما میتوانید از همون طریق نمونه سوالات دانلود کنید در صورت عدم دانلودبه شماره واتساپ یا تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ فامیلون بفرماید تا بررسی خرید شما انجام بشود براتون ارسال شود

  31. فاطمه

    سلام منم پرداخت کردم ولی فایل دانلود نشد نیومد

    • ترکیان (خریدار محصول)

      سلام
      عزیزم به تلگرام اموزشگاه ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ پیام بدید اسمتون بگید بررسی پرداخت شما انجام بشه براتون ارسال میشه

  32. الهه روشن روان

    سلام من پول را واریز کردم تو تلگرام هم فرستادم ولی دانلود نشد کسی هم پاسحگو نیست

    • ترکیان

      سلام
      لطفا مجدد در تلگرامتون پیام بدید اسمتون بفرماید و فیش واریزی بفرستید براتون حتما فایل ها ارسال میشود

  33. امیر بابایی

    یه مشکل کوچولو دارم میشه پاسخگو باشید.

    • aryatehran_r

      بله. شماره های تماس در پیام های قبلی درج شده. حتما پاسخگو خواهیم بود. ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

  34. امیر بابایی

    سلام و وقت بخیر من هزینه ی بسته
    نمونه سوالات icdl با جواب pdf را آنلاین پرداخت کردم ام نمیتونم دانلود کنم
    نوشته لینک های دانلود به ایمیل ارسال میشه اما امیلی در ابتدا گرفته نشد اصلا
    الان باید چه کار کرد

    • aryatehran_r

      قطعا یکی از مراحل دانلود را درست پیش نرفتید. با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ و یا ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ تماس بگیرد. لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.

  35. فرزانه حسینی

    من سوال داشتم لطفا جواب بدید.

    • aryatehran_r

      سلام. ممنون از حضور شما. همانطور که در پیام ها بالاتر اشاره شده. درصورتی که در دانلود نمونه سوالات خریداری شده دچار مشکل شده اید. حتما با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ و با ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

  36. ميثم باخدا

    با سلام من هزینه دانلود پرداخت کردم موفق هم بود و شماره پذیرنده داد ولی دانلود نکرد و پرید بیرون

    • aryatehran_r

      نگران نباشید. به شماره ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ تماس بگیرد.

  37. ایمان

    من سفارش دادم ولی برای من نیامد فایل نوشته خطا در بارگیری نمی دانم مشکل چیه البته من از کافی نت سفارش دادم

    • aryatehran_r

      سلام. نگران نباشید. اسم و فامیل و شماره تماستون رو برای شماره ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ ارسال کنید. تا بررسی کنند و فایل رو دوباره برای شما ارسال کنند

  38. رنجبری

    سلام من خرید کردم اما هنوز چیزی برام نفرستادن چکار کنم

    • aryatehran_r

      پس از اتمام فرایندخرید، فایل دانلودی در اختیار شما قرار می گیرد. درصورتی که این اتفاق نیفتاده. با شماره ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ تماس بگیرد.

  39. ثمین

    سلام من خرید کردم ولی هنوز چیزی برای من ارسال نشده

    • ترکیان

      سلام
      با شماره ۶۶۹۱۹۶۳۴ تماس بگیرید مشکل دانلودتون حل کنند

  40. میثم (خریدار محصول)

    با سلام برای نمونه سؤالات icdlشامل ۸۰۰ سوال ثبتنام کردم اما لینک نمونه سؤالات ازمایشی رایگان برام ارسال شد

  41. میثم (خریدار محصول)

    با سلام برای نمونه سؤالات icdl شامل ۸۰۰ سوال ثبتنام کردم و مبلغ انلاین واریز کردم اما لینک سؤالات ازمایشی رایگان برام ارسال شد.

    • yazdani (خریدار محصول)

      سلام کاربر گرامی. دقت کنید که سوالات خریداری شده دقیقا همان سوالات رایگان هستند اما تعداد سوالات در هر فصل و فایل pdf نمونه سوالات icdl بیشتر است.

  42. پریشاد

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

    • ترکیان

      سلام
      چه مطلبی

  43. اصغر (خریدار محصول)

    سلام من هزینه رو پرداخت کردم
    ولی لینک مشکل داشت
    لطفا به ایمیلم ارسال کنید

    • aryatehran_r

      سلام. در سریه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. شماره تماستون رو به شماره ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ ارسال کنید.

  44. عرفان علی بیگی (خریدار محصول)

    سلام من هزینه پرداخت کردم ولی لینک دانلود مشکل دارد و دانلود نمیشود

    • aryatehran_r

      سلام. شماره تماس ارسال کنید تا پیگیری کنیم

  45. جاوید (خریدار محصول)

    با سلام نمونه سوالات با موفقیت دانلود شد. بسیار کاربردی و مفید هستند تمامی مباحث جامع و کامل در نظر گرفته شده است.

  46. حمید

    سلام و عرض ادب و احترام از سایت خوبتون تشکر میکنم
    سوالات بسیار خوبی بودند
    خدا خیرتون بده واسه آزمون استخدامی لازم داشتم ممنونم

  47. مسعود (خریدار محصول)

    سلام من خریداری کردم ولی لینک دانلود مشکل داره لطفا برام ارسال کنید.ممنون.

    • aryatehran_r

      نگران نباشید. این مشکل گاها به دلایلی بسیاری که بعضی از آنها وابسته به تنظیمات سیستم شما است اتفاق می افتد. به زودی همکاران من برای حل مشکل با شما تماس خواهند گرفت.

  48. مسعود (خریدار محصول)

    سلام ، من سوالات رو خریدم هزینه شو هم پرداخت کردن ولی لینک دانلود مشکل داره، لطفا برام بفرستید این فایلش رو. ممنون.

  49. راضیه

    من پرداخت کردم از حسابم کسر شد ولی فایلی نمیتونم دریافت کنم سرکاریه؟

    • ترکیان

      سلام
      نه این طور نیست
      یه زحمت بکشید با شماره اموزشگاه ۶۶۹۱۹۶۳۴ تماس بگیرید که براتون ارسال کنیم شاید مشکلی در دانلود شما پیش اومده

  50. ehsan2sh

    سلام با تشکر از سوالات خوبتون و بخصوص پاسخهای تشریحی، ممنون از پیگیری و هزینه خوبتون، موفق باشید و در پناه خدا

    • aryatehran_r

      بسیار خوشجالیم که رضایت شما جلب شده