دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای

اگر به دنبال کلاس های کامپیوتر و دوره های تخصصی کامپیوتر در تهران هستید ؟ حتما دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای آریا تهران را تجربه کنید. در ادامه لیست دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آنچه در این پست می خوانید : معرفی دوره های آموزشی کامپیوتر دوره […]
  • تعداد نظرات: 7
  • دسته بندی ها: آموزش مجازی
  • زمان مطالعه: 13 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال کلاس های کامپیوتر و دوره های تخصصی کامپیوتر در تهران هستید ؟ حتما دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای آریا تهران را تجربه کنید. در ادامه لیست دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای آریا تهران
دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای آریا تهران

دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای آریا تهران

آموزش و فراگیری دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای به سبب افرایش اعتبار رزومه و احتمال پذیرش در آزمون ها و مصاحبات کاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

امروزه یکی از نیاز های اساسی جهت ورود به بازار کار حرفه ای و کسب جایگاه مناسب شغلی، گذراندن دوره های کامپیوتر می باشد چرا که به سبب تغییرات و پیشرفت سریع فناوری، میزان نیاز به فراگیری و آموزش دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

ما در مجتمع فنی حرفه ای آریا تهران سال هاست میزبان برگزاری انواع دوره های کامپیوتر می باشیم و هدف اصلی ما جلب رضایت و خرسندی هنرجویان عزیز می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

اگر بدنبال بهترین آموزشگاه icdl در تهران هستید با آریا تهران تماس بگیرید!!!

 

با ثبت نام در دوره های کامپیوتر آریا تهران از تجارب اساتید مجرب و کار کشته ما در حوزه کامپیوتر بهره مند شده و مدرک معتبر داخلی و همچنین مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

انواع دوره های آموزشی کامپیوتر

ما در مجتمع فنی آریا تهران انواع دوره های کامپیوتر در حوزه های مختلف از جمله دوره های فنی مهندسی، گرافیک و انیمیشن، برنامه نویسی و…را در بالاترین سطح استاندارد برگزار می کنیم.

شما عزیزان می توانید بسته به شرایط و نیاز خود بصورت عمومی یا خصوصی در کلاس های کامپیوتر شرکت کنید.

البته لازم به ذکر است کلاس های عمومی و خصوصی به لحاظ سطح کیفی در یک حد بوده ولی مسلما در کلاس های خصوصی زمان بیشتری برای رفع اشکال و تمرین وجود خواهد داشت.

به شما اطمینان می دهیم پس از گذراندن دوره های تخصصی کامپیوتر در مجتمع فنی آریا تهران با تسلط و اعتماد به نفس کامل قادر به اشغال در بازار کار خواهید بود. 

تمامی اساتید آریا تهران در حوزه های مختلف کامپیوتر دارای حداقل ۱۰ سال تجربه تدریس و همچنین سال ها تجربه عملی در بازار کار می باشند.

لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای
لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای

لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای

در ادامه جامع ترین لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما میتوانید با شرکت در یکی از دوره های لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت کرده و برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را پیدا کنید.

دوره های کامپیوتر عمومی و اداری

منظور از دوره های کامپیوتر عمومی و اداری، انواع دوره های کامپیوتر پایه ای است که افراد برای استخدام شدن در شرکت های مختلف بیاموزند. لیست دوره های عمومی و اداری به شرح ذیل است.

  • دوره ICDL
  • دوره اکسل
  • دوره ورد
  • دوره پاورپوینت
  • دوره اکسس
  • آموزش سخت افزار کامپیوتر

در ادامه توضیحی مختصر در مورد هریک از دوره های بالا ارائه و شیوه ثبت نام در این کلاس های کامپیوتر از میان لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای بیان شده است.

دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر

مهارت های هفتگانه کامپیوتر همانطور که از اسمش پیداست در برگیرنده هفت مهارت مهم کامپیوتری از جمله، مبانی کامپیوتر، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، پاورپوینت و اکسس است. لازم است بدانید اخذ مدرک ICDL برای استخدام در تمام شرکت های دولتی و برخی شرکت های خصوصی ضروری است.

در این دوره شما میتوانید مهارت های هفتگانه را مناسب نیاز های بازار کار یاد بگیرید و بلافاصله پس از اتمام دوره در این حوزه اشتغال یابید. اگر نمیدانید مهارت های هفتگانه icdl شامل چه مهارت هایی است میتوانید مقاله icdl چیست را مطالعه کنید.

کلاس های icdl در مجتمع فنی آریا تهران با حضور برترین اساتید کشور برگزار میشود و شما میتوانید در این دوره از لیست دوره های کامپیوتر آریا تهران هرآنچه برای ورود به بازار کار در حوزه های مختلف نیاز است یاد بگیرید و به مهارت های هفتگانه تسلط یابید.

برای یادگیری و شرکت در دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر و همچنین دریافت مدرک کامپیوتر فنی حرفه ای روی لینک دوره ICDL کلیک کنید.

دوره آموزش اکسل

اکسل یکی از هفت مهارت کامپیوتری فنی حرفه ای است که هم در بازار کار و هم در دانشگاه ها کاربرد زیادی دارد. از این نرم افزار برای ثبت، بررسی و نمایش نموداری داده ها استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله اکسل چیست را مطالعه کنید.

به طور کلی شما در این دوره از لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای میتوانید مدیریت داده های حسابداری و مالی را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار این حوزه آماده شوید. شما همچنین میتوانید به صورت خودآموز اقدام به یادگیری کار با نرم افزار اکسل کنید که برای این منظور میتوانید به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید تا فیلم های رایگانی که به این منظور تهیه کرده ایم را مشاهده نمایید.

دوره های آموزش اکسل از میان لیست دوره های کامپیوتر در مجتمع فنی آریا تهران مناسب بازار کار برگزار میشود. در صورتی که قصد شرکت در دوره های آموزش اکسل را داشته باشید تا بتوانید با شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین مدرک معتبر دریافت کرده و از تخصص برترین اساتید کشور بهره مند شوید میتوانید به صفحه دوره اکسل مراجعه کنید.

دوره آموزش ورد

نرم افزار ورد یک نرم افزار بسیار پر کاربرد در شرکت ها مختلف است. از این نرم افزار برای تایپ فایل های متنی استفاده می شود. برای اشنایی با این نرم افزار می توانید مقاله ورد چیست را مطالعه کرده و با قابلیت های پنهان نرم افزار ورد آشنا شوید.

برای یادگیری کار با نرم افزار ورد، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین یا دوره‌های حضوری در آموزشگاه های معتبر استفاده نمایید. در این دوره‌ها، شما با اصول اولیه کار با ورد آشنا خواهید شد و می‌توانید مهارت‌ هایی مانند تایپ متن، استفاده از قالب‌بندی متنی، ایجاد جداول و تصاویر، اعمال قالب‌های ظاهری به متن، استفاده از فهرست‌ها و شماره‌گذاری، ویرایش و حذف محتوا، و استفاده از ابزارهای تصحیح املایی و گرامری را یاد بگیرید. در دوره آموزش ورد آریا تهران علاوه بر تدریس این موارد شما میتوانید مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید و برای اشتغال در این حوزه آمده شوید.

برای ثبت نام در دوره های کامپیوتری مثل آموزش نرم افزار ورد وارد صفحه دوره ورد شوید.

قابلیت دیگری که در سایت آریا تهران برای شما عزیزان تهیه دیده ایم بهره مندی از فیلم های اموزشی رایگان میباشد. به این ترتیب شما میتوانید بدون نیاز به شرکت در دوره های حضوری و انلاین از طریق فیلم های آموزشی کار با نرم افزار ورد را یاد بگیرید. برای مشاهده فیلم های آموزش ورد میتوانید به صفحه آموزش ورد رایگان مراجعه کنید.

دوره آموزش پاورپوینت

پاورپوینت نیز همچون ورد و اکسل یکی از محبوب ترین نرم افزاری های اداری است که شما باید از مجموعه دوره کامپیوتر فنی حرفه ای یادبگیرید. به کمک این نرم افزار شما می توانید بهترین پرزنتیشن ها را برای ارائه تصوری در محل کار یا دانشگاه آماده کنید. پاورپوینت نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا کلیپ ها تصوری و انیمیشن های جذاب بسازد. برای اطلاعات بیشتر مقاله پاورپوینت چیست را مطالعه کرده و از فیلم آموزش پاورپوینت استفاده کنید.

با استفاده از قابلیت های نرم افزار پاورپوینت، شما می‌توانید اطلاعات و داده های خود را به شکل گرافیکی و تصویری به دیگران منتقل کنید و ارائه‌های حرفه‌ای و جذابی ایجاد کنید.

در دوره آموزش پاورپوینت شما با اصول پایه‌ای استفاده از پاورپوینت آشنا خواهید شد و می‌توانید مهارت‌های اولیه مانند ایجاد اسلایدها، افزودن متن و تصاویر، استفاده از افکت‌ها و انتقال ها، اعمال قالب‌بندی به اسلایدها، اضافه کردن جداول و نمودارها، و استفاده از ابزارهای طراحی مانند شکل‌ها و اشکال و ده ها مهارت دیگر را یاد بگیرید.

برای دریافت مدرک کامپیوتر فنی حرفه ای پاورپوینت و بهره مندی از تخصص برترین اساتید در این حوزه میتوانید به صفحه کلاس پاروپوینت مراجعه کنید.

دوره های تخصصی کامپیوتر گرافیک و انیمیشن
دوره های تخصصی کامپیوتر گرافیک و انیمیشن

دوره های تخصصی کامپیوتر گرافیک و انیمیشن

دوره فتوشاپ

با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی از مجموعه دوره کامپیوتر فنی حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، علاوه بر یادگیری نرم افزار فتوشاپ مدرک فنی و حرفه ای فتوشاپ دریافت نمایید. کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی طی یک دوره فشرده ۱۰۰ درصد پروژه محور و عملی در مدت کمتر از ۱ ماه می توانند با تمام ابزارهای فتوشاپ آشنا شده و مدرک معتبر فتوشاپ را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نمایند. در این دوره از دوره کامپیوتر فنی حرفه ای امکان دریافت جزوات و فیلم های آموزشی کاملا رایگان وجود دارد.

شما میتوانید برای شرکت در دوره فتوشاپ و یادگیری کار با ابزار های فتوشاپ به صفحه دوره فتوشاپ مراجعه کنید و مناسب ترین دوره آموزش را انتخاب کنید.

دوره افتر افکت

در این دوره فراگیر آموزش کار با نرم افزار افتر افکت و فیلم سازی را از مقدماتی تا پیشرفته فراخواهد گرفت و قادر به ساخت پروژه های اختصاصی خود خواهد بود. دوره‌های آموزشی افتر افکت در مجتمع فنی آریا تهران به صورت آنلاین و حضوری در دسترس هستند. شما می‌توانید از طریق وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آموزشی مختلف آموزش ها را دریافت کنید و یا در دوره‌های متنوعی در این زمینه شرکت کنید. در این دوره‌ها و همچنین در دوره های آموزش افترافکت آریا تهران از مباحث ابتدایی مانند معرفی رابط کاربری و ابزارهای افتر افکت شروع کرده و به تدریج به مباحث پیشرفته‌تر مانند ایجاد افکت‌های ویژه، جلوه‌های بصری و جلوه‌های صوتی پرداخته میشود. در دوره آریا تهران مدرک معتبر به کارآموزان اعطا میشود. برای شرکت در کلاس میتوانید به صفحه دوره افتر افکت مراجعه کنید.

دوره های کامپیوتر فنی مهندسی
دوره های کامپیوتر فنی مهندسی

دوره های کامپیوتر فنی مهندسی

در آریا تهران کلاس های کامپیوتر فنی مهندسی به صورت تخصصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود و علاقه مندان به حوزه فنی مهندسی میتوانند به راحتی در دوره کامپیوتر فنی حرفه ای مهندسی مورد نظر خود شرکت کرده و برای اشتغال در این حوزه آماده شوید. در دوره های کامپیوتر به ترتیب شما میتوانید یکی از دوره هایی که بازار کار بهتری نسبت به سایر دوره ها دارد را انتخاب کنید و برای یادگیری مهارت مورد نظر بهترین راه را انتخاب کنید.

دوره اتوکد

در کلاس حضوری اتوکد جامع، دانشجو بصورت گام به گام و از پایه آموزش اتوکد مقدماتی تا پیشرفته را فراخواهد گرفت. همچنین در این دوره آموزش اتوکد ۲۰۱۸ آخرین نسخه نرم افزار Auto CAD ارائه خواهد شد و در نهایت دانشجو از آموزشگاه اتوکد در تهران مدرک معتبر فنی اتوکد را دریافت خواهد کرد.

شما میتوانید برای شرکت در این دوره پرکاربرد در ایران و سراسر جهان که بازار کار خوبی نیز دارد به صفحه دوره اتوکد مراجعه کنید تا از شرایط برگزاری این کلاس اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دوره ۳D Max

هنرجو در طول دوره آموزش ۳D MAX،، کار با نرم افزار ۳D MAX را نیز بطور کامل فرا خواهد گرفت، و قادر  به انجام انواع پروژه های معماری خواهد بود.

همچنین بعد از از گذراندن تمام کلاس های تری دی مکس، هنرجویان مدرک فنی حرفه ای تری دی مکس (۳D MAX) و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت خواهند کرد.

دوره Vray

هنرجویان دوره های Vray پس از طی کلاس ها قادر به انجام اموری چون جلوه های ویژه سینمایی، تبلیغات، صنعت خودرو، بازی های کامپیوتری، پرزانته کردن محصولات شرکتی و…خواهند بود.

دوره ArtCAM

هنرجویان پس از گذراندن دوره آموزش ArtCAM قادر به طراحی انواع مدل های هنری CNC و همچنین نمونه سازی مدل ها در انواع صنایع نظیر علامت ها، نجاری، قالب سازی، حکاکی، برجسته کاری سه بعدی، ضرب سکه و طراحی جواهرات خواهند بود.

دوره های آموزشی کامپیوتر برنامه نویسی

از دیگر دوره های تخصصی کامپیوتر که بازار کار خوبی در ایران و سراسر جهان دارد میتوان به دوره های برنامه نویسی اشاره کرد. این دوره ها در بخش های مختلف برنامه نویسی تحت وب و ویندوز برگزار میشود و علاقه مندان میتوانند با شرکت در این دوره های تخصصی کامپیوتر وارد حوزه ای شوند که در سراسر جهان بدون محدودیت کسب درآمد داشته باشند.

دوره برنامه نویسی اندروید

امروزه گسترس کاربرد اندروید در حوزه فناوری موجب افزایش اهمیت فراگیری برنامه نویسی اندروید شده و شما با شرکت در دوره برنامه نویسی اندروید آریا تهران قادر به طراحی انواع برنامه های کاربردی موبایل خواهید بود.

دوره طراحی سایت (وردپرس)

در کلاس حضوری طراحی سایت دانشجو بصورت گام به گام و از پایه آموزش طراحی سایت و کار با وردپرس را فراخواهد گرفت. همچنین در دوره طراحی سایت با وردپرس آموزش نصب و تنظیم انواع افزونه و قالب رایگان نیز ارائه خواهد شد و در نهایت دانشجو از آموزشگاه طراحی سایت در تهران مدرک معتبر فنی حرفه ای طراحی سایت با وردپرس را دریافت خواهد کرد، مدرک فنی حرفه ای طراحی سایت قابل ارائه به تمام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر

تمامی کلاس های کامپیوتر که در مجتمع فنی آریا تهران برگزار میشوند مشمول مدرک فنی حرفه ای میباشند و شما میتوانید با شرکت در دوره های کامپیوتر آریا تهران هم مدرک داخلی آموزشگاه آریا تهران را دریافت کنید و هم میتوانید مدارک کامپیوتر فنی حرفه ای دریافت کنید.

اهمیت مدرک فنی حرفه‌ای کامپیوتر

مدرک فنی حرفه‌ای کامپیوتر که از آموزشگاه آریا تهران دریافت میکنید اهمیت بسیاری در دنیای فناوری اطلاعات در ایران و کشور های خارجی دارد. در ادامه به برخی از اهمیت‌های مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر میپردازیم:

  1. تأیید مهارت‌ها: مدرک فنی حرفه‌ای کامپیوتر که از جانب سازمان فنی حرفه ای کشور اعطا میشود توانایی‌ها و مهارت‌های عملی فرد را تأیید می‌کند زیرا این مدرک پس ازآزمون تئوری و عملی اعطا میگردد. این امر به کارفرمایان در هر حوزه ای اطمینان می‌دهد که فرد صاحب مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر، دارای توانایی‌های لازم برای انجام وظایف مورد نیاز در حوزه مورد نظر از مهارت های کامپیوتر است.
  2. رقابت‌پذیری: در بازار کار ایران و کشور های دیگر رقابت بسیار زیادی وجود دارد. فردی که دارای مدرک فنی حرفه‌ای کامپیوتر است در مقابل رقبای خود که به دنبال استخدام شدن هستند از یک مزیت قابل توجه برخوردار میباشد. این مدرک فنی حرفه ای کامپیوتر به او امکان میدهد تا به راحتی از رقبا سبقت بگیرد و فرصت‌های شغلی بیشتری را دریافت نماید.
  3. به روزرسانی دانش: بدون شک دنیای فناوری اطلاعات در ایران و سراسر جهان با سرعتی شگرف در حال تغییر میباشد. با داشتن مدرک فنی حرفه‌ای کامپیوتر، فرد ملزم به به‌روزرسانی دانش خود در حوزه هنای مختلف کامپیوتر است. این امر به وی امکان می‌دهد تا با تغییرات صنعت همراه شده و در جریان آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌ها باشد.

سوالات متداول

بهترین دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای کدام دوره ها هستند؟

در این صفحه پرکاربردترین لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای که بازار کار خوبی در ایران و سراسر جهان دارند را برای شما عزیزان قرار داده ایم و شما میتوانید انواع دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را در این صفحه مشاهده کنید.

مدرک قابل ارائه برای لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای آریا تهران چیست؟

شما میتوانید با شرکت در لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای که در این صفحه معرفی شده است هم مدرک داخلی آموزشگاه آریا تهران دریافت کنید و هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی دریافت نمایید.

آیا دوره های کامپیوتر فقط شامل مهارت های هفتگانه است؟

خیر شما میتوانید در دوره های کامپیوتر فنی مهندسی، گرافیکی، حسابداری و برنامه نویسی که به صورت مجزا در این صفحه معرفی شده اند شرکت کنید و برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را کسب نمایید.