آنچه در دوره آموزش گوگل ادوردز یاد میگیرید؟

شما بعد از گذراندن دوره اموزش گوگل ادوردز به طور کامل مدیریت شارژ کردن و بهینه سازی اکانت گوگل ادوردز را یاد میگیرید و دیگر نیازی به شرکت های متفاوت ندارید.

چه چیزی دوره آموزش گوگل ادوردز ما را خاص میکند؟

حتی پس از آنکه دوره شما پایان یابد ما شما را پشتیبانی خواهیم کرد و در صورتی که با مشکلی برخورد کنید در حل آن به شما کمک می کنیم، بنابراین با خیالی آسوده کار خود را ادامه خواهید داد.

دوره حضوری آموزش گوگل ادوردز

اگر استاد مستقیماً با شما در ارتباط باشد و آموزش‌های لازم را ارائه دهد و مستقیم سوالات ایجاد شده را از او بپرسید مثلما سریع تر و راحت تر به گوگل ادوردز مسلط خواهید شد.

شرکت ما دوره های  آموزش حضوری گوگل ادوردز را راه اندازی کرده است و می توانید با ثبت نام در این دوره ها هر چه زودتر به این سیستم بزرگ تبلیغاتی مسلط شوید.باکمک دوره آموزشی ما از گوگل مدرک معتبر بگیرید.

گوگل نیازی به معرفی ندارد همه ما حداقل یک بار با آن مواجه شده ایم فرض کنید مدرکی معتبر از بزرگترین شرکت تکنولوژی جهان دریافت کنید، بسیار با ارزش خواهد بود. به کمک دوره آموزش تبلیغات گوگل ما می توانید از آکادمی گوگل مدرک معتبر دریافت کنید.

مطالب دوره مقدماتی آموزش گوگل ادوردز 

معرفی تبلیغات گوگل به زبان ساده

در این قسمت با مفهوم تبلیغات گوگل به زبان ساده آشنا خواهید شد.

ساختن اکانت در گوگل ادوردز

در این قسمت از دوره آموزشی با چگونگی ساختن اکانت در ادوردز با توجه به اینکه در ایران تحریم می باشیم آشنا خواهید شد.

آموزش ساختن کمپین در گوگل ادوردز

یکی دیگر از قسمت های دوره آموزشی ما روش صحیح ساختن انواع کمپین تبلیغاتی در گوگل ادوردز می باشد. کمپین ها اهداف و استراتژی شما را مشخص می‌کنند و تعیین هزینه تبلیغات گوگل بسیار موثر هستند.

آموزش ساختن متن تبلیغ و چگونگی بهینه سازی آن

متن تبلیغ مناسب برای تبلیغات در ادوردز نیازی بسیار حیاتی می باشد متن جذاب ، گیرا و کاربر پسند می تواند بازدهی تبلیغات شما را بالا برده و هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد.

آموزش اکستنشن های تبلیغات گوگل

اکستنشن ها در تاثیر گذاری و بهینه سازی تبلیغات گوگل بسیار مهم هستند نقشی اساسی دارند با یادگیری آن ها تبلیغات را بهینه تر کنید.

آموزش استراتژی های پرداخت در تبلیغات گوگل

شاید تنظیمات را به درستی انجام داده باشید و و از اکستنشن نیز به خوبی استفاده کرده باشید اما اگر با استراتژی های پرداخت آشنا نباشید امکان دارد هزینه ها به شکل سرسام آوری افزایش پیدا کند بنابراین این آموزش کمک شایانی در کاهش هزینه های تبلیغات خواهد کرد.

آموزش گروپ در تبلیغات گوگل

در دوره مقدماتی آموزش تبلیغات گوگل سعی میکنیم شما را برای بازار کار آماده کنیم بنابراین کلیدی ترین تنظیمات و آموزش ها را در اختیارتان قرار می دهیم.اد گروپ ها به ما کمک می کنند که دسته بندی های متفاوتی در تنظیمات ایجاد کنیم و کنترل بیشتری به شیوه تبلیغات داشته باشیم به کمک آن ها می توان هزینه تبلیغات را کاهش داد و امتیاز تبلیغ را بالا برد.

آموزش امتیاز تبلیغ یا quality score

در این دوره با امتیاز تبلیغ آشنا خواهید شد. امتیاز تبلیغ است که از شما یک تبلیغ کار حرفه ای یا مبتدی می سازد. هرچه امتیاز بیشتر باشد گواه بر آن است که تبلیغات را بهتر انجام داده اید به کمک این دوره امتیاز تبلیغ را به ده برسانید.

اضافه کردن شماره تماس ایرانی

ایران تحریم است پس نمی تواند شماره تماس خود را در تبلیغات گوگل وارد کنید اما در این دوره ترفندی را به شما خواهیم آموخت که با کمک آن شماره تماس های ایرانی را نیز در تبلیغات گوگل وارد خواهید کرد.

آموزش انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای تبلیغات در گوگل

کیبورد پلنر یکی از سرویس های محبوب گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی و کاربردی در تبلیغات گوگل می باشد که در این دوره به طور مفصل آموزش خواهیم داد.

آموزش متصل کردن تبلیغات گوگل به آنالیتیکس و پیگیری conversion (نرخ تبدیل کاربر به مشتری)

به کمک ابزاری به نام گوگل آنالیتیکس می توانید کاربران وارد شده به سایت را آنالیز کرده و گزارش موثری از مخاطبان خود دریافت و بر اساس آن استراتژی های فروش را بچینید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

40 ساعت

موضوع

نوع تدریس

حضوری

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش گوگل ادوردز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.