مدت زمان دوره 04:30:00
تعداد ویدیو ها 75
نظرات 12
با خرید این پکیج 15 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.
  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 177
آزمون دارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال


به دنبال دانلود فیلم آموزش ورد به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته هستید؟ به دنبال آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶  هستید؟ به آموزش رایگان ورد به زبان فارسی احتیاج دارید ؟

ما در پکیج جامع فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ علاوه بر آموزش WORD 2016 به آموزش کامل ورژن های دیگر نرم افزار ورد و حل بیش از ۱۰۰ تمرین عملی پرداخته ایم. اگر میخواهید برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی آماده شوید میتوانید با مراجعه به صفحه نمونه سوالات ورد موفقیت خود را در این آزمون ها تضمین کنید.

این فیلم آموزش ورد رایگان برای کارآموزان فنی و حرفه ای، دانشجویان، کارمندان و علاقمندان به نرم افزار ورد تهیه شده و تمام نیاز های آنها را برطرف می کند.

آموزش ورد رایگان

نرم افزار ورد یکی از نرم افزار های پرکاربرد برای ورود به بازار کار است که در این صفحه امکان دانلود رایگان آموزش ورد برای همه اقشار بدون هیچ پیشنیازی فراهم شده است. آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان آریا تهران با تدریس برترین اساتید کشور تهیه شده است و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مشاهده این فیلم اموزش ورد کامپیوتر میتوانید تمام جزییات کار با این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش ورد رایگان در سایت های مختلفی ارائه شده است اما ویژگی آموزش ورد ۲۰۱۶ آریا تهران پشتیبانی از این پکیج آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته رایگان به صورت ۲۴ساعته بوده و شما میتوانید تمامی سوالات خود را در بخش نظرات این صفحه بپرسید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

در پکیج آموزش ورد رایگان آموزشگاه آریا تهران تدریس توسط برترین اساتید ورد کشور ارائه شده است و شما میتوانید با تهیه این پکیج آموزش صفر تا صد ورد از تخصص و تجارب این اساتید نهایت بهره را ببرید. در آموزش ورد رایگان تلاش شده تا علاوه بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور نکات بازار کاری تدریس میگردد و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مشاهده آموزش word رایگان برای ورود به بازار ار و کسب درآمد در این حوزه آمادگی لازم را کسب میکنید.

در این بخش برای ان که شما آموزش word رایگان را به صورت کامل و جامع در اختیار داشته باشید مجموعه مقالات آموزش ورد را برای شما عزیزان ارائه داده ایم. شما میتوانید تمامی این مقالات را مطالعه کنید و به تمامی نکات کار با نرم افزار ورد تسلط یابید.

پکیج اموزش ورد کامپیوتر

یکی از ارزنده ترین خدماتی که آموزشگاه آریا تهران ارائه میدهد پکیج اموزش ورد کامپیوتر بدون هیچ پیشنیازی و با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای میباشد.

اموزش ورد کامپیوتر در آموزشگاه آریا تهران در قالب کلاس های خصوصی، عمومی و حضوری و آنلاین میباشد و شما میتوانید باتوجه به شرایط خود یکی از پرکاربردترین کلاس های مورد نظر را شرکت کنید.

در پکیج اموزش ورد کامپیوتر صفر تا صد برترین اساتید کشور حضور دارند و شما میتوانید در فشرده ترین زمان تمام نکات بازار کاری و سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور را یاد بگیرید. در کلاس های اموزش ورد کامپیوتر مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

برترین اساتید آموزشگاه آریا تهران آماده پاسخگویی به هرگونه سوالی در مور پکیج اموزش ورد کامپیوتر هستند و شما میتوانید تمامی سوالات خود را در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

پکیج اموزش ورد برای شما عزیزان به گونه ای تدوین شده است که همه میتوانند در هر سطح دانشی از آن بهره برده و از مهارت های آموخته شده خود کسب درآمد داشته باشد. شما با تهیه پکیج آموزش ورد ۲۰۱۶ میتوانید با نیاز های بازار کار آشنا شده و به اشتغال در این حوزه برسید.

فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته

در این بخش ما اقدام به ارائه بخش مقدماتی از فیلم رایگان آموزش ورد ۲۰۱۶ که توسط تیم مدرسان آریا تهران و تله تیچرز تهیه شده می کنیم.

در این قسمت شما ۳۰ پارت آموزشی از ۸۵ پارت آموزشی فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ به زبان فارسی را مشاهده می کنید.

شما می توانید اقدام به مشاهده فیلم آموزش رایگان ورد به مدت ۴ ساعت به صورت مقدماتی با استفاده از لیست فیلم زیر نمایید. فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته متناسب با سطح دانش اقشار مختلف جامعه تهیه شده است و ما میتوانید با مشاهده این فیلم ها کار با نرم افزار پرکاربرد ورد را یاد بگیرید. در فیلم آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته تلاش شده تا تمامی سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس شود و افراد برای ورود به بازار کار آماده گردند.

لازم به ذکر است که این لیست هر هفته آپیدیت می شود و قسمت های جدید نیز به آن اضافه می شود. در صورتی که سوالی دارید می توانید آن را در قسمت نظرات بپرسید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کرده و فیلم آموزش کامل word به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته را خریداری نمایید. این پکیج در برگیرنده آموزش جامع ورد ۲۰۱۶ است.

پیشنهاد مطالعه: در صورتی که با نرم افزار WORD آشنایی ندارید حتما مقاله ورد چیست را مطالعه کرده تا با بسیاری قابلیت های این نرم افزار قدرتمند اداری آشنا شوید.

دانلود فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶

پکیج دانلودی فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ متشکل از ۳۰ فصل و مجموعا ۸۵ پارت آموزشی است. این پکیج علاوه بر آموزش ورد ۲۰۱۶ و بیان اختلافات سایر ورژن های قدیمی و جدید نرم افزار ورد با حل بیش از ۱۰۰ تمرین عملی ویژه ورود برای بازار کار طراحی گردیده است.

با مشاهده و دانلود فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ ضمن آشنایی با تمام قابلیت های نرم افزار ورد، بطور حرفه ای آموزش کار با word 2016 را فرا خواهید گرفت.

به شما این اطمینان داده می شود که، بعد از مشاهده و دانلود فیلم آموزش فارسی word 2016 قادر خواهید بود تمام خدمات قابل ارائه با نرم افزار ورد را به سادگی انجام دهید.

توجه: در این پکیج آموزش ورد مجتمع فنی آریا تهران علاوه بر فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶، در قالب حل تمرین عملی به بیش از ۱۰۰ سوال عملی ورد پاسخ داده شده است. این سوالات بر اساس نیاز کارآموزان فنی و حرفه ای، دانشجویان و کارمندان طراحی و پاسخ داده شده است.

لازم به ذکر است که علاوه بر این سوالات عملی مجموعه ای سوالات تستی با جواب تشریحی نیز در پکیج آموزش ورد ما موجود است.

سرفصل آموزش WORD

در لیست زیر ۲۷ فصل از فیلم آموزش ورد ۲۰۱۶ را مشاهده می کنید که هر فصل شامل پارتهای مختلف فیلم آموزش WORD 2016 است. کد خرید رایگان iwo لازم به ذکر است که شما با تهیه و مشاهده این پکیج هیچ نیازی به فیلم آموزش ورد ۲۰۱۳ ، دانلود فیلم آموزش word 2010 به زبان فارسی و فیلم آموزش ورد ۲۰۰۷ نخواهید داشت. چرا که در پکیج آموزش ورد آموزشگا آریا تهران در خلال آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶ به تفاوت های این ورژن با ورژن های قبلی پرداخته شده است. این آموزش آموزش صفر تا صد ورد ۲۰۱۶ است. در واقع شما با یادگیری سرفصل زیر و خرید این پکیج کار دانلود فیلم آموزش ورد پیشرفته و آموزش مقدماتی word 2016 را یکجا و با هزینه بسیار پایین انجام خواهید داد.

معرفی برنامه ورد و آشنایی با بخش ها

انتخاب جهت نوشتاری صفحه

تایپ متن و علائم و کلیدها

ذخیره سازی و تنظیمات آن

ویرایش سند و قالب بندی متن

ابزار Format Painter و قالب بندی های دیگر متن

Bullet و Numbering و قالب پیش فرض متن (نشانه گذاری و شماره گذاری)

ایجاد لیست های چند سطحی

عدد نویسی و رسم فلش و خطوط در متن

تراز بندی متن و فاصله خطوط

رنگ بندی، کادر دو پارگراف، تورفتگی

عملکرد کلید Tab در لیست ها

استفاده از سبک ها در سند

ایجاد سبک و تغییرات در سبک ها

جستجو در سند

جایگزینی عبارات در سند

افزودن عکس

تنظیمات عکس ها

افزودن shape ها و تنظیمات

درج نمودار، تصاویر هوشمند و اسکرین شاپ

رسم جدول

کادر جدول، خطوط – Merge، splite

ادامه جدول و نکات آن

جدول و انتخاب

هاشور زدن و نکات دیگری از جدول

ایجاد سرصفحه و پاصفحه

فصل بندی، Break و ارائه سرصفحه و پاصفحه

Quick part   – Word art  – Drop Cat – Text box

سیمبل ها، فرمول نویسی ، تاریخ و درج موضوعات

ایجاد فایل الگو

کامنت ها و یادداشت گذاری

تم ها و واتر مارک

رنگ ، طرح ، کادر دور صفحه

تنظیمات حاشیه، اندازه و جهات صفحات

چند ستونی و تنظیمات

شماره خطوط و فرورفتگی کلمات و فاصله ها

ایجاد فهرست مطالب

روش سفارشی سازی فهرست بندی مطالب

ایجاد فهرست تصاویر

درج پاورقی و پی نوشت

نوشتن فهرست منابع در کتاب ها

ایجاد فهرست کلمات و ایندکس گذاری

ادغام پستی ۱

ادغام پستی ۲

ویرایش و مرتب سازی و درج فیلدهای شرطی در ادغام پستی

استفاده از ابزار Track change

تصحیح متن

مقایسه دو فایل

ادغام ۲ یا چند سند

جستجو به وسیله smart look up و ترجمه متون

محافظت کردن بخشی از یک فایل

حالت های مختلف نمایش، خطوط gride و پنجره جهت یابی

نحوه Zoom یا بزرگنمایی

تقسیم صفحه و همزمانی در جابه جایی پنجره ها

ایجاد ماکروها

اضافه کردن تب ها در ریبون و سفارشی کردن آن ها

چاپ و تنظیمات

تبدیل اسناد ورد به PDF و برعکس

سوال شماره ۱

سوال شماره ۲

سوال شماره ۳

سوال شماره۴

سوال شماره۵

سوال شماره۶

سوال شماره۷

سوال شماره۸

سوال شماره۹

سوال شماره ۱۰

سوال شماره۱۱

سوال شماره۱۲

سوال شماره۱۳

سوال شماره۱۴

سوال شماره۱۵

سوال شماره۱۶

سوال شماره۱۷

سوال شماره۱۸

سوال شماره۱۹

سوال شماره۲۰

سوال شماره۲۱

سوال شماره۲۲

سوال شماره۲۳

سوال شماره۲۴

بررسی تفاوت ورژن های مختلف نرم ازار ورد

دانلود آموزش ورد ۲۰۱۶ رایگان

بسیاری از علاقمندان به نرم افزار ورد به علت نبود یک منبع فارسی برای آموزش ورد ۲۰۱۶، وب سایت مختلفی را برای دانلود آموزش کامل ورد با زیرنویس فارسی جستجو می کنند.

مفتخریم که اعلام کنیم دیگر نیازی به این کار نیست. چرا که ما در این آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران امکان دانلود فیلم آموزش word به زبان فارسی را در اختیار شما قرار داده ایم.

آموزشی که در برگیرنده محتوای های زیر است :

  • دانلود فیلم آموزش word 2007 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2010 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2013 به زبان فارسی
  • دانلود فیلم آموزش word 2016 به زبان فارسی

فراموش نکنید که این آموزش، آموزش word 2016 است و شما با دانلود فیلم word آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تمام آنچه که در فیلم آموزش ورد ۲۰۰۷، فیلم اموزش ورد ۲۰۱۰، فیلم آموزش ورد ۲۰۱۳ و فیلم اموزش ورد ۲۰۱۶ بصورت جداگانه هست را یکجا دریافت خواهید کرد.

در فیلم های آموزش word رایگانی که در این صفحه قرار داده شده است شما میتوانید اصول کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و با تمرین اموخته های خود میتوانید به عنوان یک نیروی کار مشغول شوید.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری بیشتر و بهتر نرم افزار WORD می توانید در دوره ورد حضوری و آنلاین آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت کنید. همچنین می توانید از امکان تدریس خصوصی نیز استفاده نمایید.

در ادامه بخشی از فیلم های رایگان ورد را از همین پکیج مشاهده کنید. فراموش نکنید که برای دریافت کامل پارت های آموزش word میباست این پکیج را خریداری فرمایید.

دانلود کتاب آموزش ورد PDF رایگان

با توجه به اهداف مجتمع فنی آریا تهران مبنی بر بستر سازی در جهت افزایش مهارت و تخصص عمومی، در ادامه دانلود رایگان آموزش ورد لینک دانلود کتاب آموزش ورد در قالب یک فایل pdf بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. امیداوریم Pdf آموزش ورد برای شما مفید باشد.

لازم به ذکر است با استفاده از از دانلود کتاب آموزش ورد آموزشگاه آریا تهران دیگر نیازی به آموزش ورد پیشرفته ۲۰۱۶ pdf و Pdf آموزش ورد ۲۰۱۰ و یا سایر آموزش های ورد PDF ندارید. کتاب آموزش ورد به عنوان یکی از معتبرترین منابع اموزشی میباشد که شما میتوانید با دانلود کتاب آموزش ورد PDF رایگان پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که اگر میخواهید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد در این حوزه داشته باشید بهتر است از طریق دانلود رایگان آموزش ورد ابتدا دانش بصری خود را بهبود بخشید سپس با تکیه بر نکات کتاب آموزش ورد PDF رایگان نکات آموزشی را تثبیت کنید.

آموزش تصویری ورد

از دیگر آموزش هایی که در سایت آریا تهران به علاقه مندان عزیز ارائه میشود آموزش تصویری ورد+pdf میباشد. در آموزش تصویری وورد شما میتوانید ار با ابزار های مختلف ورد را بهتر از مقالات متنی یاد بگیرید و تصویر این آموزشات در ذهن شما حک خواهد شد. همین امر سبب میشود کار با بخش های مختلف نرم افزار ورد برای شما راحت تر شود و بهتر بتوانید امور مربوط به نرم افزار ورد را پیش ببرید. اگر از دانلود رایگان فیلم آموزش WORD 2016 لذت برده اید حالا وقت خرید آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶ است.

قبل از توضیح شیوه پرداخت به نکات زیر توجه کنید:

اگر کتاب آموزش ورد pdf را مطالعه کرده اید، مطمئن باشید با خرید آموزش تصویری ورد ۲۰۱۶ تمام مطالب درج شده با بیانی شیوا به شما آموزش داده خواهد شد.

ما تضمین می کنیم که شما با خرید آموزش تصویری کار با ورد آموزشگاه آریا تهران، آموزش تخصصی ورد ۲۰۱۶ و سایر نسخه ها را در سطح مقدماتی و پیشرفته آموزش خواهید دید.

ما تضمین می کنیم که با خرید آموزش تصویری word 2016 هیچ نیازی به آموزش تصویری ورد ۲۰۰۷، آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۰، آموزش ورد ۲۰۱۳ و آموزش ورد ۲۰۱۹ نخواهید داشت.

در پکیج آموزش تصویری ورد+pdf شما میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات احتمالی خود را دریافت کنید و بدون نیاز به حضور اساتید حضوری میتوانید به یک نیروی کار ورد حرفه ای تبدیل شوید.

ویژگی فیلم آموزش ورد پیشرفته و مقدماتی

از مهمترین ویژگی های فیلم آموزش ورد پیشرفته و مقدماتی این است که برترین اساتید کشور تدریس را برعهده دارند وشما میتوانید از تخصص ان ها نهایت بهره را ببرید.

از دیگر ویژگی فیلم های قرار گرفته در این صفحه امکان دانلود رایگان آموزش ورد میباشد. به این ترتیب شما میتوانید بدون پرداخت هزینه از نکات اموزش ورد نهایت بهره را ببرید.

مهمترین خدماتی که در آموزش ورد به زبان ساده آریا تهران ارائه میشود پشتیبانی از اموزش های ارائه شده میباشد. اساتید ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات شما هستند و شما میتوانید تمام مشکلات خود را از اساتید ما بپرسید.

توجه داشته باشید که برای خرید آموزش تصویری word 2016 حتما باید ایمیل و شماره تماس معتبر وارد کنید. چرا که فایل های دانلودی به ایمیل شما ارسال می گردند و برای تکمیل فرایند خرید با شما تماس گرفته خواهد شد.

برای خرید آموزش ورد به زبان ساده در دسکتاپ از سایدبار سمت راست گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

بعد از تکمیل فرایند خرید لینک های دانلود فیلم آموزش ورد به زبان ساده در اختیار شما قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه: یادگیری نرم افزار ورد در کنار ۶ مهارت کامپیوتری دیگر با شرکت در کلاس های مهارت های هفتگانه کامپیوتر  (آموزش ICDL) آموزشگاه آریا تهران.

آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته

همانطور که می دانید نرم افزار Word یکی از  نرم افزارهای اداری پرکاربرد و محبوب آفیس است. از همین رو با توجه به کاربردهای زیاد نرم افزار Word درحوزه تایپ، فرمول نویسی، درج جدول و … یادگیری و آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته یکی از الزامات شرکت ها و کارمندهای مختلف است.

باید تذکر داد که یادگیری و آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته برای دانشجویانی که قصد ارائه مقالات علمی و پایان نامه را نیز دارند بسیار مهم است.

آموزشگاه آریا تهران یکی از برترین آموزشگاه ها برای آموزش ورد به زبان ساده حرفه ای میباشد که تدریس اساتید بر نیاز های بازار کار و سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور استوار است و افراد برای اشتغال در این حوزه آماده میشوند.

آموزش مبتدی word

آموزش مبتدی word برای کسانی مناسب است که یا کلا با نرم افزار ورد آشنا نیستند یا آشنایی کمی داشته و برای انجام کارهای اداری یا گزارش نویسی به این یادگیری این نرم افزار قدرتمند نیاز دارند.

شما در آموزش مبتدی word در آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران با مفاهیم بسیار و اکثر ابزراها و ریبون های WORD 2007 و WORD 2016 آشنا خواهید شد.

در انتهای دوره آموزش مبتدی word می توانید مدرک ورد فنی و حرفه ای دریافت کنید.

با استفاده از لینک زیر در دوره آموزش مبتدی word شرکت کنید.

آموزش ورد پیشرفته

آموزش ورد پیشرفته در آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران شامل آموزش های مرتبط با مقاله نویسی، فهرست نویسی حرفه ای، گزارش نویسی و…. است.

شما در دوره آموزش ورد پیشرفته با آموزش حرفه ای ورد آشنا خواهید شد. آموزش ورد پیشرفته همانند آموزش مبتدی WORD شامل آموزش حرفه ای word 2016 و آموزش حرفه ای word 2007 خواهد بود.

اگر به دنبال بهترین کلاس ورد و اکسل در تهران هستید همین امروز اقدام کنید.

با استفاده از لینک زیر می توانید در دوره آموزش ورد پیشرفته آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران شرکت کنید.

مدرک آموزش ورد

از آنجا که آموزشگاه word آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به فعالیت است، تمام کارآموزان مجتمع فنی آریا تهران پس از طی کردن دوره آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته می توانند مدرک ورد فنی و حرفه ای بین المللی دریافت نمایند.

علاوه بر این شما می توانید از تمام مزایای شرکت در کلاس های آموزش ورد و اکسل آموزشگاه آریا تهران نیز استفاده نمایید.

آموزش ورد به زبان ساده فنی حرفه ای

از آنجا که سازمان فنی و حرفه فعلا به روز رسانی کامل را در ساختار خود انجام نداده است اکثر کسانی که قصد گرفتن مدارک جامعی مثل مدرک ICDL را دارند می بایست در دوره آموزش ورد به زبان ساده فنی حرفه ای شرکت نمایند.

دوره آموزش word 2007 فنی حرفه ای در آموزشگاه ورد و اکسل آریا تهران شامل آموزش گام به گام ورد ۲۰۰۷ خواهد بود، بطوری که پس از این دوره شما به راحتی قادر خواهید بود با نرم افزار word 2007 و نسخه های بالاتر کار کرده و در آزمون فنی و حرفه ICDL نمره قبولی را بدست بیاورید.

برای آشنایی هر چه بیشتر با نرم افزار ورد ۲۰۰۷ می توانید مقاله آشنایی با محیط نرم افزار ورد ۲۰۰۷ را مطالعه فرمایید.

البته باید متذکر شد که شما در خلال آموزش word 2007 فنی حرفه ای، حتما مابه التفاوت آموزش گام به گام ورد ۲۰۰۷ و آموزش مقدماتی word 2016 را نیز فرا خواهید گرفت.

آموزش پیشرفته ورد ۲۰۱۶

همانطور که گفته شد در کلاس آموزش word excel آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، شما آموزش کار با ورد ۲۰۰۷ را بصورت کامل فراخواهید گرفت و علاوه بر آن بصورت مقدماتی در جو آموزش حرفه ای ورد ۲۰۱۶ نیز قرار خواهید گرفت.

حال با این تفاسیر هر کارآموزی که نیازمند آموزش های بیشتر و حرفه ای تر است می تواند در کلاس آموزش پیشرفته ورد ۲۰۱۶ شرکت نماید تا با مفاهیمی تخصصی تر آشنا گردد.

در کلاسهای ورد و اکسل آریا تهران تا آنجا که شما نیاز داشته باشید، تحت نظر اساتید برجسته و متخصص آموزش خواهید دید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه ورد و اکسل در تهران هستید همین امروز با ما تماس بگیرید. ما آموزش حرفه ای ورد از مبتدی تا پیشرفته را برای شما تضمین خواهیم کرد.

آموزش ورد pdf

یکی از ویژگی های اموزش ورد کامپیوتر در سایت آریا تهران امکان دانلود فایل آموزش ورد pdf میباشد. در آموزش ورد pdf نکات تکمیلی آموزشی ذکر شده است و شما میتوانید با در اختیار داشتن این فایل در کنار آموزش کامل ورد هرآنچچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را یاد گرفته و مرور کنید. آموزش رایگان ورد آریا تهران به همراه فایل آموزش ورد pdf میباشد و شما میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را بدون نیاز به حضور در کلاس های متعدد به دست آورید.

این فایل پی دی اف شامل آموزش تصویری word میبا این آموزش تصویری سبب میشود نکات اموزشی در ذهن شما تثبیت شود و به یادگیری بهتر شما میانجامد. شما میتوانید برای دریافت آموزش تصویری word و فایل آموزش ورد pdf در بخش نظرات این صفحه ایمیل تان را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت آن را برای شما ارسال کنند.

سوالات متداول

ویژگی آموزش ورد رایگان آریا تهران چیست؟

آموزش ورد رایگان با تدریس برترین اساتید کشور تهیه شده است و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه اصول کار با این نرم افزار را یاد گرفته و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد از این راه داشته باشید.

قیمت فیلم اموزش ورد چقدر است؟

در این صفحه امکان دانلود رایگان آموزش ورد فراهم است و در صورت دلخواه میتوانید برای آموزش ورد پیشرفته فیلم های آموزشی تخصصی ما را با کمترین هزینه دریافت کنید و از خدمات پشتیبانی پاسخ به سوالات در ۲۴ ساعت شبانه روز بهره مند شوید و به سرعت در این حوزه اشتغال یابید.

7 دیدگاه برای آموزش ورد رایگان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ولی رحیمی

    سلام وقت بخیر من مبلغ رو پرداخت کردم ولی دانلود نمیشه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما زنگ بزنید اموزشگاه راهنماییتون میکنیم چجوری دانلود کنید

  2. محمد مهدی خدائی

    من ورد آنلاین رو خریدم پولشم واریز کردم ولی برای من ارسال نکردن مسئولان و هی امروز فردا میکنن

    • ترکیان

      سلام
      بررسی میشود اگر که خریداری کرده باشید براتون ایمیل میشود

  3. علیرضا حاج حسینی

    خیلی ممنون عالی بود مخصوصا توضیحاتی دادید من هیچ جا ندیده بودم

  4. میلاد مرادی

    سلام.
    بنده پرداختم با موفقیت بوده اما لینک دانلودی نیست که دانلود کنم؟ یعنی دوباره فرایند خرید برام اومده.

    • ترکیان

      سلام
      اقای مرادی با شما تلفنی صحبت کردیم و در واتساپ راهنماییتون کردیم

  5. مرتضی (خریدار محصول)

    سلام
    این دوره را هر کاری می کنم ناقص دانلود میشه.
    راه حل چیه؟

    متشکریم ، سفارش شما دریافت شد.

    شماره سفارش: ۳۴۵۴۰
    تاریخ: بهمن ۸, ۱۳۹۹
    قیمت نهایی: ۰ تومان

    دانلود ها

    • yazdani (خریدار محصول)

      سلام لینک اصلی دانلود برای شما ارسال شد.

  6. مرتضی (خریدار محصول)

    فایل ناقص دانلود می شود و به هیچ وجه قابل اجرا نیست.

    • ترکیان

      سلام
      با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴

  7. مارال

    چقدر عالی بود