فیلم آموزش مبانی کامپیوتر

مدت زمان دوره 5:15
تعداد ویدیو ها 12
نظرات 1
با خرید این پکیج 15 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.

250,000 تومان

  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 18
آزمون ندارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال

مبانی کامپیوتر اصول و مفاهیم اساسی در دنیای کامپیوتر و فناوری اطلاعات را شامل می‌ شود. این اصول شامل مفاهیم مانند سیستم‌ های عامل، برنامه‌ نویسی، سخت‌ افزار، نرم‌ افزار، شبکه‌ های کامپیوتری، و معماری کامپیوتری می‌ شوند. یکی از مفاهیم مهم مبانی کامپیوتر، باینری یا دو دسته صفر و یک است که به عنوان زبان ماشینی برای تعامل با کامپیوتر ها استفاده می‌ شود.

همچنین، مبانی کامپیوتر به تعیین نقش مهمی در جوانب مختلف زندگی مدرن انسان‌ ها دارند. از کاربردهای آن در علوم رایانشی و مهندسی کامپیوتر گرفته تا استفاده از کامپیوتر ها در حوزه‌ های مختلفی مانند پزشکی، تجارت، و سایر صنایع و خدمات. بدون مفهوم‌ ها و اصول اساسی مبانی کامپیوتر، توسعه و استفاده از فناوری‌ های اطلاعاتی به این اندازه پیشرفت نمی‌ کرد.

فیلم آموزش مبانی کامپیوتر

در دنیای امروزی که تکنولوژی به سرعت در حال توسعه است، داشتن دانش و درک از مبانی کامپیوتر امری بسیار اساسی و ضروری است. کامپیوترها و فناوری اطلاعات به طور گسترده در تمامی جوانب زندگی ما تأثیر می‌ گذارند. از کارهای روزمره گرفته تا صنایع پیشرفته، تحصیلات و کسب و کارها، همه به کمک کامپیوترها و برنامه‌ های کامپیوتری وابسته شده‌ اند. بنابراین، آشنایی با مبانی کامپیوتر اساسی‌ ترین قدم در جهت درک بهتر این دنیای دیجیتال است.

در این دوره آموزشی، ما قصد داریم تا مفاهیم اولیه مهم در زمینه کامپیوتر و علوم کامپیوتر را برای شما توضیح دهیم. این آموزش به شما کمک می‌کند تا:

  1. درک بهتری از تاریخچه و تکامل کامپیوترها داشته باشید.
  2. با مفاهیم پایه‌ ای مانند سیستم عامل، نرم‌ افزار و سخت‌ افزار آشنا شوید.
  3. مفاهیم اساسی برنامه‌ نویسی و زبان‌ های برنامه‌ نویسی را فهمیده و تجربه کوچکی از نوشتن کدها پیدا کنید.
  4. با مفاهیم امنیتی مرتبط با کامپیوتر آشنا شوید تا خودتان و داده‌ هایتان را در مقابل تهدیدهای مختلف محافظت کنید.
  5. به مطالعه و تحلیل مسائل کامپیوتری بپردازید و راه‌ حل‌ های خود را ارائه دهید.

ما به شما توصیه می‌ کنیم که این دوره را با تمامی تمرین‌ ها و پروژه‌ های عملی همراهی کنید تا مهارت‌ های کامپیوتری خود را تقویت کرده و آماده بهره‌ برداری از دنیای دیجیتال باشید. به عنوان یک مبتدی، ایجاد پایه‌ های قوی در این حوزه اساسی است و به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی به مطالب پیشرفته‌ تر و تخصصی‌ تر در علوم کامپیوتر پیش بروید.

سرفصل های دوره مبانی کامپیوتر

مخاطبین این دوره چه افرادی هستند؟

این دوره مناسب کسانی است به دنیای فناوری و کامپیوتر علاقه مند هستند. مخاطبین دوره مبانی کامپیوتر افرادی هستند که به تازگی می خواهند به دنیای کامپیوتر وارد شوند و IT و مبانی کامپیوتر را از پایه آموزش ببینند.

1 دیدگاه برای فیلم آموزش مبانی کامپیوتر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. طیبی

    سلام برای چی قسمت سوم پروسسور ها بالا نمی یاد