فیلم آموزش اکسس ۲۰۱۶ رایگان

مدت زمان دوره 04:00
تعداد ویدیو ها 23
نظرات 1
با خرید این پکیج 50 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.

150,000 تومان

  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 35
آزمون ندارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال

نرم افزار اکسس یکی از ساده ترین بانک های اطلاعاتی(پایگاه داده و یا دیتابیس) می باشد. نرم افزار اکسس یکی از نرم افزار های خانواده آفیس می باشد و در کنار دیگر نرم افزار های ورد و پاورپوینت و اکسل نصب می شود. این موضوع بیانگر اهمیت این نرم افزار می باشد.

می توان اکسس را ساده ترین بانک اطلاعاتی دانست. هم از جهت نصب و هم از جهت استفاده. این مضوع صحیح است که یادگیری بانک اطلاعاتی اکسس برای شرکت های کوچک و متوسط مناسب می باشد. اما برای مدیریت شرکت های بزرگ بهتر است از دیگر انواع دیتابیس مانند sql server و یا oracle و یا mysql استفاده نمود.

البته یکی دیگر از ویژگی های اکسس علاوه بر سادگی آن مقیاس پذیری آن نیز می باشد. به این صورت که هرگاه نیاز به تغییر پشتیبان پایگاه داده حس شد می توان اطلاعات نرم افزار اکسس را به پایگاه داده جدید منتقل نمود.

البته از دیگر ویژگی های نرم افزار اکسس علاوه بر یادگیری آسان و سریع آن قابلیت های ویژه آن نیز می باشد که در فیلم آموزش اکسس به صورت رایگان برای شما تدارک دیده شده است.

ما در آموزشگاه آنلاین تله تیچرز و با همکاری مجتمع فنی آریا تهران اقدام به تهیه آموزش کامل از مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار اکسس ۲۰۱۶ برای شما کرده ایم. شما با مشاهده و دانلود فیلم آموزش اکسس می توانید به صورت کامل به این نرم افزار مسلط شوید و از آن در پروژه های خود استفاده نمایید.

در ادامه شما می توانید توضیحاتی را در خصوص نرم افزار اکسس و مشاهده سرفصل های فیلم آموزش اکسس به زبان فارسی مشاهده کنید.

اکسس چیست

همانطور که گفته شد اکسس یه بانک اطلاعاتی مانند sql server و یا  mysql و … می باشد.

اما بانک اطلاعاتی اکسس مانند دیگر پایگاه های داده رابطه ای یا relational می باشد. این به این معنی است که داده های یک دیتابیس درون جدول هایی که به هم مرتبط می باشند ذخیره می شود. و شما می توانید هنگام کار با داده ها (دریافت , ارسال , حذف , ویرایش) از رابطه این جدول ها نیز استفاده کنید. مثلا بخش مربوط به امور مشتریان. هر مشتری می تواند چندید کالا را در زمان های مختلف خریداری کرده باشد.

ساختار این کار در اکسس به این صورت است که یک جدول برای مشتریان در نظر گرفته می شود و یک جدول دیگر برای کالا های خریداری شده. هر ردیف از این جدول کالا های خریداری شده متعلق به یک مشتری می باشد که با کلید خارجی به جدول مشتریان متصل می شود و این کار را انجام می دهد.

باید بدانید که اکسس سادگی بسیار بیشتری نسبت به پایگاه های داده مانند sql server و یا mysql و به خصوص oracle دارد. از این جهت یادگیری آن بسیار ساده تر. کاربرد آن بسیار عمومی تر و البته برای کار های کوچک تر است به همین دلیل است که یادگیری اکسس یکی از سرفصل ها و نکات کلیدی آموزش های icdl می باشد.

اطلاعات فیلم آموزش اکسس ۲۰۱۶ به زبان فارسی

مدرس:‌ آقای سید رضا پوررضا

تعداد ویدیو ها:  ۲۰

مدت زمان دوره:‌ ۵ ساعت و ۱۲ دقیقه

وضعیت دوره: در حال انتشار: هر هفته یک فیلم گذاشته می شود

آزمون آنلاین: دارد

سرفصل های فیلم آموزش اکسس

  • آشنایی با نرم افزار اکسس
  • بازکردن اکسس
  • آشنایی با قابلیت های نرم افزار اکسس
  • آشنایی با دیتابیس
  • آگاهی از امکانات دیتابیس اکسس
  • آشنایی با جدول و ساخت جدول در دیتابیس اکسس
  • آشنایی با محتوا هایی که داخل جداول جا میگیرند
  • آشنایی با ذخیره سازی دیتابیس اکسس

نکاتی برای برنامه نویسان اکسس

باید بدانید که تقریبا تمامی پایگاه های داده رابطه ای از جمله اکسس از رشته های query برای انجام عملیات های مختلف استفاده می کنند که البته این رشته های کوئری تقریبا در تمامی این دیتابیس ها یکسان می باشد. به همین دلیل اگر شما دیتابیس اکسس را به دیگر دیتابیس ها انتقال دهید به احتمال زیاد مشکلی از بابت کوئری هایی که بخ دیتابیس جدید از طرف نرم افزار شما ارسال می شود به وجود نیاید.

فیلم آموزش رایگان اکسس

شما می توانید در اینجا اقدام به مشاهده فیلم آموزش کامل و رایگان نرم افزار اکسس نمایید.


1 دیدگاه برای فیلم آموزش اکسس ۲۰۱۶ رایگان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدرضا

    این بنده خدا که به این خوبی درس داده، خب همه فایلارو آپلود میکردین دیگه!! چه وضع آپلود کردن ویدیوعه؟
    الان قسمت ۱۶ نیست، یا قسمت ۲۳، ۲۴، ۲۵ نیست!!!