نصب تری دی مکس ۲۰۲۱

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه طراحی سه بعدی و شبیه سازی است. که در بسیاری از رشته های مهندسی از جمله معماری کاربرد بسیاری دارد. رشد این نرم افزار امروزه باعث شده بسیاری از شرکت ها، پروژه های خود را در قالب نرم افزار تری دی مکس ارائه دهند. […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: نرم افزار
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه طراحی سه بعدی و شبیه سازی است. که در بسیاری از رشته های مهندسی از جمله معماری کاربرد بسیاری دارد. رشد این نرم افزار امروزه باعث شده بسیاری از شرکت ها، پروژه های خود را در قالب نرم افزار تری دی مکس ارائه دهند. لذا بازار کار این نرم افزار بسیار افزایش یافته است. از جمله خصوصیات ۳ds Max 2021 می توان به ساخت انواع بازی های رایانه ای، تولید انواع انیمیشن، جلوه های ویژه و طراحی های معماری استفاده می شود. اپلیکیشن تری دی مکس توانایی نمایش شرایط کامل قوانین فیزیکی و نوری را دارد تا کاربران بتوانند طرح ها و شبیه سازی های خود را بیشتر به واقعیت نزدیک کنند. بهترین ورژن تری دی مکس همان نسخه ۲۰۲۱ آن است که در حال حاضر در دسترس شما عزیزان می باشد. در ادامه آموزش نصب تری دی مکس را برایتان قرار داده ایم. آموزش رایگان نصب تری دی مکس ۲۰۲۱ بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری حرفه ای تری دی مکس، حتما از آموزش تری دی مکس مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید.

پیشنهاد می کنیم پیش از مطالعه این مقاله مقاله های مشکل سیاه شدن متریال تری دی مکس، رفع مشکل خمیدگی خطوط در تری دی مکس و رسم خط صاف و خمیده در تری دی مکس را نیز مطالعه کنید.

آموزش نصب تری دی مکس ۲۰۲۱

برای نصب ۳d max در ویندوز ۱۰ ابتدا باید به نکات زیر توجه کنید:

حتما ارتباط سیستم خود را با اینترنت قطع کنید چرا که در نصب برنامه دچار مشکل خواهید شد.

همچنین تا پایان نصب حتما باید فیلتر شکن و آنتی ویروس خود را خاموش نگه دارید. عدم خاموش کردن این برنامه ها باعث اختلال در نصب شده و خروجی گرفتن از فایل نصب تری دی مکس را دچار مشکل می کند. نحوه نصب تری دی مکس ۲۰۲۱ بدون خطا در اجرا نیز به همین صورت است که در ادامه گفته ایم. ما در اینجا آموزش کامل نصب تری دی مکس ۲۰۲۱ برای شما قرار داده ایم، لذا به هیچ عنوان مسیر نصب را تغییر ندهید. آموزش تصویری نصب تری دی مکس ۲۰۲۱ در ادامه برای شما قرار گرفته است.

از پوشه نصب ابتدا فایل Setup را یافته و install را انتخاب کنید. در پنجره Legal agreement ابتدا بر روی I agree to the terms of use  کلیک کنید و Next را بزنید. در پنجره Choose where to install  بر روی  Next  کلیک کنید. در پنجره Select additional component بر روی install کلیک کنید. حال می توانید نرم افزار را استفاده کنید. نصب نرم افزار تری دی مکس بسیار راحت بوده و شما می توانید از این مطالب استفاده کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید است، احتمالا به مطاله مقاله های تغییر زبان در تری دی مکس، ارور های رایج تری دی مکس و رفع مشکل اعشار در تری دی مکس نیز علاقه خواهید داشت.

آموزش نصب نرم افزار Autodesk 3ds Max 2021

آموزش نصب نرم افزار Autodesk 3ds Max 2021

نرم افزار Autodesk 3ds Max بی شک یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های مدل سازی سه بعدی به حساب می آید. این نرم افزار امکانات بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد. ای نرم افزار به منظور استفاده معماری ساختمان، ساخت طراحی صنعتی، بازی های کامپیوتری و پیش پردازی جلوه های ویژه استفاده می شود. همچنین دارای زبان برنامه نویسی نیز می باشد که نام آن MAXscript است و باعث کارایی بیشتر نرم افزار می شود. آموزش نصب و کرک ۳ds Max 2021 در ادامه به شما کمک می کند تا بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. کرک کردن Autodesk 3ds Max 2021 باعث می شود تا بتوانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

فعال (Active) کردن ۳ds Max 2021

برای این کار ابتدا نیاز به دانلود نرم افزار Autodesk 3ds Max 2021 دارید.

ابتدا بسته را از حالت فشرده خارج کنید سپس محتویات را در مسیر گفته شده قرار دهید. کافی است برای Active کردن آن به ویدیو های داخل مقاله توجه کنید.

سوالات متداول

اگر در هنگام اکتیو کردن نرم افزار تری دی مکس دچار مشکل شود علت چیست؟

ممکن است ویندوز با نرم افزار نا هماهنگی داشته باشد.

ویندوز مناسب برای نصب تر دی مکس ۲۰۲۱ چیست؟

این نسخه از نرم افزار فقط روی ویندوز ۱۰قابل نصب است.

اگر نسخه ۲۰۱۶ تری دی مکس را بخواهیم به نسخه ۲۰۲۰ ارتقا دهیم چه کاری لازم است؟

حتما باید نسخه قبلی حذف شود و سپس نسخه بعدی نصب شود. همچنین نسخه کرک نیز لازم است.

جمع بندی:

همانطور که در مقاله گفتیم نرم افزار تری دی مکس از جمله نرم افزار های محبوبی است که در حوزه های مختلف بکار می رود. این نرم افزار محصول کمپانی Autodesk  می باشد. شما با نصب این اپلیکیشن می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. امکانات فوق العاده تری دی مکس به شما امکان خلق ایده های جذاب را می دهد و با استفاده از آن می توانید تمامی پروژه های معماری و طراحی داخلی را شبیه سازی کرده و با بهترین کیفیت ممکن آماده ارائه کنید. دانلود نرم افزار تری دی مکس در معماری می تواند به شما کمک کند تا طرح های خود را در آن شبیه سازی کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش تری دی مکس را نیز مطالعه کنید.