سوسیس شکاری چیست

سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین انواع سوسیس می باشد که از درصد بالایی از گوشت تهیه می شود و طرفداران خاص خودش را دارد. اگر تا بحال تجربه ای از طعم بی نظیر سوسیس شکاری نداشته اید، در این مقاله آموزشی از آریا تهران به شما خواهیم گفت که سوسیس شکاری چیست و درمورد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین انواع سوسیس می باشد که از درصد بالایی از گوشت تهیه می شود و طرفداران خاص خودش را دارد. اگر تا بحال تجربه ای از طعم بی نظیر سوسیس شکاری نداشته اید، در این مقاله آموزشی از آریا تهران به شما خواهیم گفت که سوسیس شکاری چیست و درمورد طرز تهیه سوسیس شکاری با شما صحبت خواهیم کرد.

سوسیس شکاری چیست
سوسیس شکاری چیست

سوسیس شکاری چیست

منظور از سوسیس شکاری چیست؟ در پاسخ به سوال سوسیس شکاری چیست باید بگوییم که همانطور که گفته شد، سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین انواع غذاهای فست فودی است که با درصد بالایی از گوشت خالص تهیه می شود و طعم بی نظیری دارد. درصد خالص گوشت موجود در این نوع سوسیس، معمولا از ۷۰ درصد شروع می شود و در بعضی از برندها نیز به ۱۰۰ درصد می رسد.

سوسیس شکاری ویکی پدیا در اصل نوعی سوسیس لهستانی است که معمولا از گوشت خوک، گاو یا گوساله تهیه می‌ شود و با افزودن نمک و فلفل به گوشت، سپس پخت آنها روی دود خشک، یک طعم دودی ملایم به آنها داده می‌ شود.

پیشنهاد ویژه: آموزش پخت انواع فست فود در آموزشگاه آریا تهران زیر نظر اساتید برتر آشپزی برگزار می شود. جهت شرکت در دوره آموزش فست فود ویژه بازار کار به صفحه آموزش فست فود مراجعه کنید.

در کشوزهای اسلامی به دلیل محدودیت‌ های مذهبی مربوط به مصرف گوشت خوک، معمولا از گوشت گاو یا گوساله به جای گوشت خوک برای تهیه سوسیس شکاری استفاده می‌ شود. این سوسیس‌ ها علاوه بر شکارچیان و ماهیگیران، معمولا توسط عد ه‌ای از علاقه‌ مندان به طبیعت و فعالیت‌ های خارج از منزل در فضای باز نیز مصرف می‌ شوند.

لازم به ذکر است که طول سوسیس شکاری تقریبا ۱۰ سانتی متر و قطر آن حدودا ۲٫۵ سانتی متر می باشد. به طور کلی سوسیس شکاری معمولا به عنوان یک میان‌ وعده یا غذای اصلی در فضای باز در طی فعالیت‌ های شکار و ماهیگیری مصرف می‌ شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد علاقه مند به غذای خوشمزه سوسیس جنوبی تند هستید، حتما سوسیس بندری را امتحان کنید. ما برای شما مقاله طرز تهیه سوسیس بندری را آماده کرده ایم تا با روش تهیه انواع سوسیس بندری آشنا شوید.

طرز تهیه سوسیس شکاری
طرز تهیه سوسیس شکاری

طرز تهیه سوسیس شکاری

طرز تهیه سوسیس شکاری خانگی چگونه است؟ همانطور که اشاره شد، برای تهیه سوسیس شکاری در ایران به دلایل محدودیت ها، از گوشت گاو یا گوساله به عنوان ماده اصلی استفاده می شود.

در طرز تهیه سوسیس شکاری خانگی، می بایست گوشت چرخ کرده گاو یا گوساله را با روغن نباتی، نمک، فلفل و پودر سیر، آرد گندم، آب و یخ را با هم مخلوط کنید. پس از آن که خمیر کاملا آماده شد و آبش گرفته شد، می توانید آن را دودی کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید در منزل سوسیس خانگی سالم و خوشمزه درست کنید، حتما مقاله طرز تهیه سوسیس خانگی را مطالعه کنید.

برای این کار، می بایست مواد آماده شده را روی دود به طور کامل خشک کنید. پس از اتمام این مراحل، سوسیس شکاری را در غشای روده گوسفند بپیچید.

در صورتی که تمایل دارید سوسیس شکاری را به صورت کبابی میل کنید، می توانید سوسیس شکاری را در سیخ فرو کرده و روی ذغال قرار دهید و سپس به صورت ساندویچی سرو کنید.

علاوه بر این روش می توانید سوسیس شکاری را به صورت کامل یا حلقه ای در فویل قرار دهید و سپس فویل حاوی سوسیس شکاری را بر روی ذغال بگذارید.

برای خوشمزه تر شدن سوسیس شکاری در این روش می توانید مقداری پنیر چدار یا پنیر گودای روی سوسیس ها بریزید و سپس با سس باربیکیو یا خردل سرو کنید و از این طعم بی نظیر لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه: سمبوسه یکی دیگر از انواع غذاهای فست فودی پرطرفدار می باشد که در مقاله طرز تهیه سمبوسه، به صورت گام به گام دستور تهیه آن را توضیح داده ایم.

سوسیس شکاری ارمنی

برای تجربه یک ساندویچ سوسیس شکاری بسیار خوشمزه هات داگ می توانید از سوسیس شکاری ارمنی استفاده کنید و طعم بی نظیری از این نوع سوسیس را تجربه کنید.

علاوه بر این افزودن سس باربکیو و یا سس خردل و پنیر چدار یا گودا به این غذا می تواند خوشمزگی و لذیذ بودن این غذا را چند برابر کند.

همانطور که گفته شد برای پخت این سوسیس می توانید از روش های مخلتفی استفاده کنید. شما می توانید سوسیس ها را به سیخ بکشید و یا آن هار را بین فویل بپیچید و روی ذغال کباب کنید.

اگر به دنبال بهترین کلاس های آموزش فینگر فود در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم دوره های آموزش فینگر فود آریا تهران را تجربه کنید.

ترکیبات سوسیس شکاری
ترکیبات سوسیس شکاری

ترکیبات سوسیس شکاری

شاید این سوال نیز در ذهن شما ایجاد شود که ترکیبات سوسیس گوشت شکاری چیست؟

ترکیبات سوسیس شکاری معمولا شامل مغز ران گوساله، استابیلایزر (آلمی گاما ۸۰ و شین کات)، نشاسته گندم، شیر خشک بدون چربی، نیتریت سدیم، کازئین، ادویه جاتی مانند فلفل قرمز، فلفل سیاه، فلفل سفید، جوز هندی، هل سبز، ریشه جوز، زنجبیل، پودر سیر، نمک طعام و آب می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال دوره های آموزش صفر تا صد سوسیس و کالباس با مدرک بین المللی هستید تا بتوانید از این طریق وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم دوره آموزش سوسیس و کالباس حرفه ای آرایا تهران را از دست ندهید.

قیمت سوسیس شکاری در ایران
قیمت سوسیس شکاری در ایران

قیمت سوسیس شکاری در ایران

قیمت سوسیس شکاری گوشتیران چیست؟ اگر قصد خرید سوسیس شکاری دارید و عبارت سوسیس شکاری قیمت را سرچ کرده اید، حتما می خواهید بدانید قیمت سوسیس شکاری در ایران چقدر است؟

همانطور که می دانید انواع مختلفی از سوسیس شکاری با برندهای مختلف از جمله سوسیس شکاری گوشتیران، سوسیس شکاری ۲۰۲، سوسیس شکاری میکائیلیان، سوسیس شکاری دهکده پروتئین، سوسیس شکاری سولیکو، سوسیس شکاری دیجی کالا، سوسیس شکاری شام شام، سوسیس بندری کامران صبوری و… در بازار وجود دارد.

با این تفسیر می توان گفت که عوامل متعددی در قیمت سوسیس شکاری تاثیرگذار است که از جمله این عوامل می توان به نوع برند، درصد و میزان استفاده از گوشت در آن اشاره کرد.

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید، یکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی های سوسیس شکاری، درصد بالای گوشت مورد استفاده در آن و همچنین فرآیند تهیه سوسیس شکاری می باشد به طوری که این میزان بین ۷۰ تا ۹۰ درصد می تواند متغیر باشد و این امر سبب شده است تا قیمت سوسیس شکاری در بازار متغیر باشد.

کالری سوسیس شکاری

غذای سوسیس شکاری چقدر کالری دارد؟

مقدار کالری سوسیس شکاری می‌ تواند متغیر باشد و بسته به ترکیب دقیق مواد و نسبت گوشت به چربی و افزودنی‌ ها، متفاوت باشد. اگر بخواهیم یک تخمین از مقدار کالری در غذایی سوسیس شکاری داشته باشیم، می توان گفت که هر ۱۰۰ گرم سوسیس، تقریبا ۲۰۰-۳۰۰ کیلوکالری دارد.

پیشنهاد ویژه: اگر کالری غذا برایتان مهم نیست به شما پیشنهاد می کنیم این غذای خوشمزه را با سالاد ماکارونی میل کنید و از طعم بی نظیر این غذا لذت ببرید. برای تهیه سالاد ماکارونی، ما مطالعه مقاله طرز تهیه سالاد ماکارونی را به شما پیشنهاد می دهیم.

توجه داشته باشید که این مقدار تنها یک تخمین تقریبی است و ممکن است بسته به ترکیب و مارک محصول مختلف باشد. همچنین، افزودن مواد اضافی مانند چربی‌ ها، ادویه‌ جات، نمک، و سایر افزودنی‌ ها به ترکیب می‌ تواند تاثیر داشته باشد.

به طور مثال اگر سوسیس شکاری را با پنیر چدار یا پنیر گودای میل کنید، کالری بیشتری خواهد داشت و برای افرادی که نمی خواهند غذایشان کالری زیادی داشته باشد مناسب نیست.

سوسیس شکاری به انگلیسی

سوسیس شکاری به انگلیسی به معنای Hunting sausage می باشد که در این مقاله به طور کامل در این باره توضیحات لازم را داده ایم.

جمع بندی

سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین انواع سوسیس می باشد که دارای درصد بالایی از گوشت می باشد و به روش های مختلفی تهیه می شود. اگر نمی دانید سوسیس شکاری چیست، در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که سوسیس شکاری یعنی چه و درباره طرز تهیه سوسیس شکاری توضیحات کاملی به شما ارائه داده ایم.

سوالات متداول
سوسیس شکاری چیه؟

سوسیس شکاری در اصل نوعی سوسیس لهستانی است که به دلیل دارا بودن درصد بالایی از گوشت، طعم بی نظیری دارد و معمولا با گوشت گاو یا گوسفند و مقداری ادویه جات مختلف تهیه می شود.

قیمت سوسیس شکاری چقدر است ؟

همانطور که گفته شد قیمت سوسیس شکاری با توجه بعوامل مختلفی از جمله نوع برند، کیفیت و میزان گوشت مورد استفاده در ان متفاوت است.

طرز تهیه سوسیس شکاری چگونه است؟

برای تهیه سوسیس شکاری می بایست موادی که در مقاله توضیح داده شده است را با هم مخلوط کرده و سپس مواد آماده شده را روی دود خشک کنید و در آخر مواد سوسیس شکاری را در غشای روده گوسفند بپیچید. شما می توانید به دو روش این غذای خوشمزه را آماده کنید که در مقاله توضیحات لازم در این باره ارائه داده شده است.