آموزش نصب ویندوز

در دوره آموزش نصب ویندوز شما با نصب و راه اندازی انواع ویندوز های ۷، ۸، و ویندوز ۱۰ آشنا خواهید شد. و از این به بعد دیگر نیازی نیست که شما برای نصب ویندوز برروی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود به بیرون مراجعه کرده و هزینه گزافی را برای انجام دادن این کار صرف کنید.

آموزشگاه آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران با برگزاری دوره آموزش نصب ویندوز پذیرای شما علاقه مندان به یادگیری مهارتهای کامپیوتر می باشد.

ضمنا شما هنر جویان عزیز می توانید برای یادگیری سایر مهارتهای کامپیوتر در دیگر دوره های این آموزشگاه به خصوص دوره آموزش icdl شرکت نمایید و سطح مهرتهای خود را در این زمینه افزایش دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از دوره های مذکور می توانید به صورت تمام وقت با همکاران ما تماس بگیرید.

شما علاقه مندان به یادگیری مهارت های کامپیوتر می توانید با شرکت در دوره های آموزش icdl مهارتهای لازم را برای افزایش سطح توانایی خود در زمینه کار کردن با سیستم کامپیوتری افزایش دهید و  مدرک icdl معتبر فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

کلاس آموزش نصب ویندوز

شما در آموزشگاه آریا تهران بهترین کلاس آموزش نصب ویندوز را در اختیار خواهید داشت. با توجه به زمان و هزینه ای که مد نظر شماست دو نوع کلاس آموزش نصب ویندوز برای شما کارآموز عزیز درنظر گرفته شده است.

کلاس خصوصی نصب ویندوز

کلاس خصوصی آموزش نصب ویندوز به مدت ۵ ساعت خواهد بود که در این زمان آموزش نصب ویندوز های ۷، ۸، ۱۰ به شما آموزش داده خواهد شد

ضمنا تعداد افراد حاضر در کلاس خصوصی نصب ویندوز ۱ تا ۲ نفر خواهد بود.

کلاس عمومی نصب ویندوز

کلاس عمومی آموزش نصب ویندوز هم مانند خصوصی به مدت ۵ ساعت خواهد بود که در این زمان آموزش نصب ویندوز های ۷، ۸، ۱۰ به شما آموزش داده خواهد شد

ضمنا تعداد افراد حاضر در کلاس عمومی نصب ویندوز حداقل ۵ و حداکثر ۱۲ نفر خواهد بود

تفاوت کلاس نصب ویندوز عمومی و نصب ویندوز خصوصی

هیچ تفاوتی در محتوای تدریس شده در کلاس نصب ویندوز ، خصوصی و عمومی وجود ندارد.
تنها تفاوت بین این کلاس ها میزان ساعات، شیوه برگزای، هزینه و مدت زمان دوره آموزش نصب ویندوز است. قطعا در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی زمان دوره کمتر و هزینه آن بالاتر خواهد بود. و اساتید بهتر می توانند به مطلب مورد نظر خود را به هنرجویان ارائه دهند.

قیمت دوره آموزش نصب ویندوز

نرخ آموزش نصب ویندوز در تمام آموزشگاه های مختلف یکسان است. چرا که دور آموزش نصب ویندوز یکی از پرطرفدار ترین دوره های مد نظر هنرجویان مختلف است.
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران نیز به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر و icdl در تهران با توجه به کیفیت آموزشی خود برای دوره های مختلف خود قیمت های مختلفی تعیین نموده است.

قیمت آموزش نصب ویندوز در کلاس عمومی

نرخ آموزش نصب ویندوز در کلاس عمومی بسیار کمتر از نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است. البته حتی با این قیمت شما در ایام و اعیاد خاص می توانید از تخفیفات این مجموعه علاوه بر قیمت پایین دوره استفاده کنید.
قیمت دوره نصب ویندوز عمومی عمومی :۵۰۰ هزار تومان

قیمت آموزش نصب ویندوز در کلاس خصوصی

قیمت آموزش کاربردی نصب ویندوز بصورت فشرده در مجتمع فنی آریا تهران بسیار پایین تر از کل تهران می باشد. این قیمت کلاس خصوصی نصب ویندوز بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

قیمت تدریس خصوصی نصب ویندوز برای هر ساعت : ۲۵۰ هزار تومان

توضیحات بیشتر در مورد دوره آموزش نصب ویندوز :

در دوره آموزش نصب ویندوز شما در مدت زمان ۵ ساعت که برای کلاس خصوصی و عمومی این دوره در نظر گرفته شده است با آموزش کامل نصب ویندوز ۷، نصب ویندوز ۸، و نصب ویندوز ۱۰ به طور کامل آشنا خواهید شد

 شیوه ثبت نام دوره آموزش نصب ویندوز

برای ثبت نام در دوره آموزش نصب ویندوز ابتدا روز مورد نظر را انتخاب کرده پس از آن به سه طریق می توانید ثبت نام کنید. پرداخت آنلاین، پرداخت حضوری در آموزشگاه و واریز به حساب.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

3ساعت

مهارت پیش نیاز

Icdl درجه دو یا کاربر رایانه

مخاطبین

علاقمندان به کسب درآمد از طریق رشته کامپیوتر, کسانی که قصد تعویض ویندوز سیستم شخصی خود را دارند

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۰ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 15 الی 20 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

2 دیدگاه برای دوره آموزش نصب ویندوز

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مریم محمدی

    ممنون از استادم اقای مهرانهر و پیگیری آریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنون از نظرات مثبت شما

  2. عرفان بهمن اف

    کاش تو دوره icdl نصب ویندوز میزاشتین