نمونه سوالات ورد با جواب

مدت زمان دوره 03:12:00
تعداد ویدیو ها 24
نظرات 3
با خرید این پکیج 50 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.
  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 93
آزمون دارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال

اگر به دنبال دانلود نمونه سوالات ورد با جواب هستید، یا برای آزمون ورد نیاز به فیلم تمرین عملی ورد دارید، ما در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران بستری را فراهم کرده ایم تا علاوه بر امکان دانلود رایگان نمونه سوالات ورد و اکسل با جواب، سوالات تخصصی ورد آزمون فنی حرفه ای را نیز بتوانید به ساده ترین شکل دریافت کنید. برای اطلاع از محتویات پکیج نمونه سوالات word pdf این پست را تا انتها دنبال کنید.

اگر میخواهید صفر تا صد ورد را به صورت حرفه ای یاد بگیرید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگان را مشاهده کنید و دانش خود را در این حوزه بهبود بخشید.

برای یادگیری ورد مقدماتی تا پیشرفته پیشنهاد می کنیم پکیج آموزش ورد آموزشگاه آریا تهران را از دست ندهید!

نمونه سوالات ورد

پکیج حاضر مجموعه ای کامل از نمونه سوالات ورد ۲۰۰۷ الی ۲۰۱۶ است. مجموعه از سوالات عملی و تستی ورد با جواب تشریحی.

لازم به ذکر است که با خرید این پکیج علاوه بر دریافت نمونه سوالات ورد PDF، فیلم آموزش حل نمونه سوالات عملی ورد را نیز دریافت خواهید کرد.

این نمونه سوالات شامل نمونه سوالات تخصصی ورد می باشد و برای افرادی مناسب است که قصد شرکت در آزمون فنی و حرفه ای ورد یا سایر آزمون های استخدامی را دارند.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال نمونه سوالات واژه پرداز word 2007، نمونه سوال word 2010 با جواب و یا نمونه سوال عملی ورد ۲۰۱۳ هستید، همین پکیج برای شما کامل و کافی می باشد.

جزوه نمونه سوالات WORD آموزشگاه آریا تهران علاوه بر سوالات تستی ورد حاوی نمونه سوالات عملی word 2016 نیز می باشد که برای افرادی که به دنبال نمونه سوالات فصل به فصل word 2007 و word 2016 نیز هستند مناسب است.

برای دریافت نمونه سوالات ورد استخدامی و فنی حرفه ای از گزینه ثبت نام استفاده کنید تا بعد از تکمیل فرایند خرید، فایل دانلودی نمونه سوالات word pdf و فیلم تمرین عملی ورد در اختیار شما قرار بگیرید.

نمونه سوالات ورد رایگان

در ادامه برای اینکه از خرید خود اطمینان داشته باشد برخی نمونه سوالات ورد رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا قبل از خرید کل پکیج از محتوای نمونه سوالات ورد فنی حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران اطلاع پیدا بفرمایید.

پیشنهاد ویژه : اگر برای استخدام به یادگیری کامل word  نیاز  دارید حتما در کلاس های حضوری دوره ورد ما شرکت کنید.

برای دانلود رایگان برخی نمونه سوالات ورد با جواب از لینک زیر استفاده کنید. لازم به ذکر است که این فایل فقط بخشی از نمونه سوالات تستی ورد است، و شما برای دریافت پکیج کامل می بایست فرایند ثبت نام را تکمیل کنید.

دانلود نمونه سوالات ورد رایگان

سوالات تستی ورد با جواب

این مجموعه شامل بیش از ۱۰۰ سوال تستی ورد با جواب بوده که تمام نمونه سوالات فصل به فصل word را بصورت یک فایل PDF در بر می گیرد.

در پکیج سوالات تستی ورد با جواب تلاش شده است تا نمونه سوالات تستی ورد ۲۰۱۶ با جواب pdf، سوالات تستی ورد ۲۰۱۳ pdf، نمونه سوالات تستی ورد فنی حرفه ای نسخه های مختلف برای سال های متفاوت گنجانده شود تا علاقه مندان به شرکت در آزمون های استخدامی بتوانند موفقیت خود را تضمین کنند.

شما با در اختیار داشتن نمونه سوالات ورد با جواب pdf میتوانید بیشتر با نحوه سوال طرح کردن آزمون های فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی بیشتر آشنا شوید.

نمونه سوال عملی ورد با جواب

این مجموعه نیز شامل بیش از ۱۰۰ نمونه سوال عملی ورد با جواب می باشد، که برای تسهیل یادگیری فراگیران جواب این سوالات دانه به دانه در قالب ۲۴ فیلم آموزشی تهیه شده و با خرید این پکیج در اختیار شما قرار می گیرد.

مدت زمان این فیلم های تمرین عملی ورد تقریبا ۲ ساعت بوده که حجم دانلودی این پکیج ۳۲۹ مگابایت است.

این مجموعه شامل نمونه سوالات عملی ورد ۲۰۱۶ با جواب pdf، نمونه سوالات عملی word 2007 با جواب+pdf، نمونه سوالات عملی word فنی و حرفه ای با جواب برای نسخه های مختلف ورد میباشد و به شما این امکان را میدهد تا با حل چندباره این سوالات آمادگی لازم را برای شرکت در دوره کسب کنید.

نمونه سوالات عملی ورد با جواب pdf طی سال های پیاپی جمع آوری شده است و شما میتوانید با حل کردن این نمونه سوالات آشنایی لازم را با نحوه طرح کردن سوالات به دست آورید.

نمونه سوالات ورد ۲۰۱۶ با جواب

یکی از پرتقاضاترین نمونه سوالاتی که کاربران به دنبال آن بودند نمونه سوالات ورد ۲۰۱۶ با جواب بود که تیم آریا تهران تصمیم گرفت جامع ترین نمونه سوالات ورد ۲۰۱۶ با جواب را برای کاربران خود ارائه دهد.

شما میتوانید در این صفحه هم نمونه سوالات ورد ۲۰۱۶ با جواب pdf رایگان را دریافت کنید و هم در صورت تمایل برای اماده سازی بیشتر اقدام به خرید نمونه سوالات تستی ورد ۲۰۱۶ با جواب کنید. قیمت نمونه سوالات ورد با جواب در آموزشگاه آریا تهران بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای جزیی قبولی خود را در آزمون فنی حرفه ای و یا آزمون های استخدامی تضمین کنید.

نمونه سوالات عملی ورد ۲۰۱۶ با جواب

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری آریا تهران با در اختیار داشتن بهترین و با تجربه ترین مربیان سازمان فنی و حرفه ای، در راستای هدف خود، مبنی بر افزایش دانش و تخصص عمومی، و همچنین برای تسهیل یادگیری کارآموزان سازمان فنی و حرفه ای و افرادی که قصد شرکت در آزمون استخدامی را دارند فیلم آموزش سوالات عملی ورد ۲۰۱۶ را تهیه کرده است.

شما با خرید این پکیج علاوه بر یادگیری بیش از ۱۰۰ سوال عملی WORD 2016 می توانید نمونه سوالات تستی word به همراه جواب را در قالب یک فایل PDF دریافت نمایید.

در صورتی که در هر بخش از نمونه سوالات عملی ورد ۲۰۱۶ با جواب سوالی داشتید میتوانید در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع پاسخ سوالات شما را بدهند.

تمرین عملی نمونه سوالات word

در این بخش تعدای از مجموعه فیلم های تمرین عملی ورد را دراختیار شما قرار خواهیم داد تا با مشاهده آنها با خیالی آسوده تر اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است که برای تهیه مجموعه کامل فیلم تمرین عملی ورد ۲۰۰۷ الی ۲۰۱۶ می بایست این پکیج را خریداری کنید که در آن صورت میتوانید از خدمات پشتیبانی نمونه سوالات word ما و پاسخ به سوالات توسط برترین اساتید بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه : اگر برای استخدام نیاز به فراگیری word و مهارت های هفتگانه کامپیوتری دارید حتما در کلاس های حضوری آموزش ICDL ما شرکت کنید. ما از نظر مخاطبان بهترین کلاس های کامپیوتر تهران را برگزار می کنیم.

خرید نمونه سوالات word pdf + فیلم آموزشی

اگر از دانلود رایگان فیلم نمونه سوالات عملی WORD 2016 لذت برده اید حالا وقت خرید پکیج کامل نمونه سوالات word pdf است. شما به روش خرید دانلودی می توانید فرایند خرید نمونه سوالات word با جواب+pdf که مجموعه کامل سوالات تستی و عملی آزمون ورد فنی و حرفه ای است را تکمیل کنید.

ما تضمین می کنیم که شما با خرید نمونه سوالات عملی ورد آموزشگاه آریا تهران، سوالات تخصصی ورد ۲۰۱۶ را به سادگی حل خواهید کرد و شانس قبولی خود را در آزمون فنی حرفه ای افزایش دهید.

ما تضمین می کنیم که با خرید نمونه سوالات تستی ورد و آموزش تصویری سوالات عملی هیچ نیازی به نمونه سوالات فصل به فصل word 2007  و word 2013 نخواهید داشت و میتوانید در این پکیج به صورت مجزا نمونه سوالات ورد مجتمع فنی تهران برای نسخه های مختلف ورد را در اختیار داشته باشید.

قیمت نمونه سوالات ورد با جواب ارائه شده در این صفحه بسیار مناسب تر از سایر سایت هاست و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای جزیی آشنایی بیشتری با نمونه سوالاتی که ممکن است در آزمون فنی حرفه ای و یا آزمون های استخدامی با آن رو به رو شوید پیدا کنید.

شیوه خرید نمونه سوالات word pdf

توجه داشته باشید که برای خرید نمونه سوالات تستی و عملی word 2016 حتما باید ایمیل و شماره تماس معتبر وارد کنید. چرا که فایل های دانلودی به ایمیل شما ارسال می گردند و برای تکمیل فرایند خرید با شما تماس گرفته خواهد شد.

برای خرید نمونه سوال عملی word 2016 در دسکتاپ از سایدبار سمت راست گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

برای خرید نمونه سوالات ورد ۲۰۱۶ با جواب در موبایل از ابتدای صفحه قبل از شروع توضیحات گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

بعد از تکمیل فرایند خرید لینک های دانلود نمونه سوالات word pdf و فیلم تمرین عملی ورد در اختیار شما قرار می گیرند.

پیشنهاد ویژه :  ما مجموعه ای کامل از نمونه سوالات ورد و اکسل با جواب را برای شما فراهم دیده ایم برای اطلاع از سایر نمونه سوالات فنی و حرفه ای حتما سایر نمونه سوالات را بررسی کنید.

آزمون آنلاین ورد

آنچه که باید در مورد نمونه سوالات ورد با جواب گفته می شد، گفته شد. یکی دیگر از قابلیت های وب سایت آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران امکان برگزاری آزمون آنلاین ورد در بستر وب است.

آزمون آنلاین ورد آموزشگاه آریا تهران کاملا شبیه آزمون ورد فنی حرفه ای بوده و کارآموز بعد از شرکت در دوره امکان دریافت کارنامه و مشاهده جواب های صحیح و خطا را دارد.

قبل از شرکت در این آزمون و محک زدن دانش خود، حتما سوالات آزمون ورد آموزشگاه آریا تهران را خریداری کرده و مروری کوتاه داشته باشید. این سوالات کاملا برگرفته از نمونه سوالات ورد فنی حرفه ای و استخدامی کشور است.

برای یادگیری ورد مقدماتی تا پیشرفته پیشنهاد می کنیم در دوره ورد پیشرفته آموزشگاه آریا تهران با دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید.

ویژگی نمونه سوالات ورد با جواب

برای آن که بتوانید با خیالی آسوده اقدام به دانلود نمونه سوالات ورد با جواب pdf از سایت آریا تهران کنید در این قسمت لازم دانستیم تعدادی از ویژگی های برتر نمونه سوالات ورد با جواب pdf را برشماریم.

از مهمترین ویژگی های نمونه سوالات ورد با جواب pdf آریا تهران جامع بودن این سوالات و پکیج شده آن ها از سال های اخیر میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با حل کردن این نمونه سوالات احتمال قبولی خود را افزایش دهید و این اطمینان را داشته باشید که در آزمون نیز سوالاتی مشابه نمونه سوالات ورد عملی و تئوری ارائه شده در این سایت مشاهده خواهید کرد.

در این پکیج نمونه سوال عملی ورد با جواب رایگان به کاربران ارائه شده است و در مقابل خدمات پشتیبانی و پاسخ به سوالات کاربران نیز ارائه میشود. به این ترتیب شما میتوانید تمامی سوالات خود را در همین صفحه از اساتید بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ شما داده شود.

در این پکیج شما میتوانید نمونه سوال word 2010 با جواب، نمونه سوالات word 2007 با جواب+pdf، سوالات تستی ورد ۲۰۱۶، نمونه سوالات ورد ۲۰۱۹ و نسخه های بالاتر را در اختیار داشته باشید و برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی آماده شوید.

سوالات متداول

هزینه نمونه سوالات ورد با جواب چقدر است؟

در این صفحه مجموعه ای از نمونه سوالات ورد با جواب رایگان ارائه شده است که میتوانید با دانلود آن به بانکی از سوالات دسترسی پیدا کنید و در صورت تمایل نیز میتوانید پکیج پیشرفته نمونه سوالات ورد با جواب pdf را با هزینه ای بسیار جزیی در این صفحه خریداری کنید.

ویژگی نمونه سوالات ورد با جواب pdf آریا تهران چیست؟

در آریا تهران این نمونه سوالات طی سال های پیاپی جمع آوری شده اند، قیمت مناسبی دارند، نسخه های رایگان ان نیز ارائه شده و خدمات پشتیبانی برایشان فراهم است و میتوانید تمامی سوالات خود را در این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

2 دیدگاه برای نمونه سوالات ورد با جواب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. saeed

    سایت خوبیه

  2. Ehsan

    بعد از تکمیل وجه چرا لینک دانلود سوالات رو نمیدین

    • ترکیان

      سلام
      شما باید در همون صفحه خریداری کنید اگر مشکلی هست با اموزشگاه تماس بگیرید ۶۶۹۱۹۶۳۴