نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید و کامپیوتر

سلام دوستان. حتما برای شما هم پیش اومده که بخواهید حتی برای یک بار هم که شده از این اینستاگرام فیلم و یا عکس دانلود کنید. ما در این مقاله می ریم تا ببینیم چطور می تونیم این کار رو به راحتی انجام بدیدم، هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های ios […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

سلام دوستان. حتما برای شما هم پیش اومده که بخواهید حتی برای یک بار هم که شده از این اینستاگرام فیلم و یا عکس دانلود کنید. ما در این مقاله می ریم تا ببینیم چطور می تونیم این کار رو به راحتی انجام بدیدم، هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های ios

باید بدونید که ما به چندین روش می تونیم از اینستاگرام دانلود کنیم.

استفاده از سایت های دانلود از اینستاگرام، اپلیکیشن های اندرویدی و روش مستقیم که فقط و ۱۰۰ صدی که مطئنم هیچ جا ندیدینش بدون نرم افزار است و فقط داخل کامپیوتر اجرا میشه 🙂

روش های اول و دوم یعنی استفاده از سایت ها و اپلیکیشن ها برای اکانت های خصوصی کارامد نیست اما روشی که من می گم از اکانت های خصوصی هم می تونید استافده کنید. خب بریم شروع کنیم.

سلیت دانلود فیلم و عکس اینستاگرام

سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

یکی از بهترین و سریع ترین روش های دانلود فیلم از اینستاگرام و البته عکس استفاده از سایت های فعال در این حوزه می باشند.

از جمله سایت های معروفی که به شما امکان دانلود فیلم از اینستاگرام را می دهند سایت های زیر می باشند. لازم به ذکر است که استفاده از این سایت های هم برای دستگاه های اندرویدی و هم برای دستگاه های ios یا آیفن و هم برای استفاده و دانلود از اینستاگرام های تحت وب یا همان کامپیوتر کاربرد دارد.

  • downloadgram.com — عکس و فیلم
  • downloadinstagramvideos.net — فقط فیلم
  • ingramer.com — دانلود عکس و فیلم و استوری و igtv و پروفایل
  • instadownloader.co — دانلود عکس و فیلم
آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

روند کار برای دانلود از همه این سایت های یکی هستش. ابتدا مانند تصویر url یا link یا پیوند پست رو کپی می کنید و سپس وارد یکی از سایت های معرفی شده می شوید و پیوند کپی شده را در باکس متنی و مشخص شده در سایت پیست (جایگذاری) نمایید.


  1. روی سه نقطه بالای عکس کلید نمایید
  2. روی دکمه Copy link ضربه بزنید تا لینک مربوط به پست کپی شود.
  3. وارد سایت downloadgram.com شوید.
  4. پیوند کپی شده را در باکس شماره ۴ جایگذاری نمایید.
  5. روی دکمه download ضربه بزنید تا باکس شماره ۶ ظاهر شود
  6. روی دکمه download video یا download image کلید نمایید.
  7. ویدیو با بالا ترین کیفیت از اینستاگرام برای شما دانلود می شود.

برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام

باید بدانید که برنامه های زیادی هم برای دانلود فیلم از اینستاگرام به وجود آمده اند که شما حتی می توانید از آن به عنوان برنامه اصلی اینستاگرام استفاده نمایید. علاوه بر آن امکان دانلود فیلم و عکس از اکانت های پرایوت و خصوصی هم این برنامه ها به شما می دهند.

دو برنامه که برای این کار استفاده می شوند و من نیز خودم از آن ها استفاده می کنم برنامه های زیر هستند.

  • vidmate — دانلود فیلم از یوتوب، پینترست، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی با کیفیت بالا
  • gb instagram — اینستاگرامی که قابلیت دانلود رو هم در اختیار شما می گذاره

دانلود فیلم از اینستاگرام

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام دیدن یک عکس یا دانلود ویدیو در اینستاگرام بخواهید آن عکس یا ویدیو را برای خودتان ذخیره داشته باشید.

از آنجاکه اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران خود قرار نداده است و شما امکان دانلود فیلم از اینستاگرام و یا دانلود عکس از اینستاگرام را ندارید و نمیتوانید دانلود ویدیو از اینستاگرام را انجام دهید.

به همین دلیل ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام برای شما دشوار خواهد شد، اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید کرد چگونه فیلم های اینستاگرام را ذخیره کنید و یا بهترین روش های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام چه روش هایی می باشد این مقاله برای شماست.

گاهی ممکن است شما یک پیج و یا صفحه اینستاگرام را ببینید که شخصی می باشد به صورت عمومی نمی‌توان ویدیو ها و یا عکس ها را نگاه کرد و در نتیجه امکان ذخیره کردن و سیو کردن آنها نیز وجود ندارد .

برای این کار شما باید نحوه ذخیره فیلم از پیج شخصی اینستا و همینطور دانلود استوری های پیج های شخصی اینستاگرام و دانلود استوری پیج های شخصی اینستاگرام این را بدانید.

آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

برای دانلود فیلم از اینستاگرام ذخیره در گالری شما می توانید یک نوع اینستاگرام را دانلود کنید که قابلیت ذخیره فیلم و عکس را دارد بسیاری از اینستاگرام ها هستند که تمامی کار ها و قابلیت های اینستاگرام اصلی را دارند و در کنار آنها دارای قابلیت ذخیره فیلم و عکس نیز می باشند برای دانلود اینستاگرام با قابلیت ذخیره فیلم و عکس شما باید اگر دارای گوشی اندروید هستید در قسمت play store اینستاگرام دانلود را نصب کنید.

اگر هنوز روش صحیح نصب و یا کار کردن با اینستاگرام را نمی دانید و بلد نیستید حتما به مقاله کلاس آموزش اینستاگرام ما سر بزنید !

پس از نصب کردن این اینستاگرام ها با قابلیت ذخیره فیلم و عکس شما می توانید فیلم ها و عکس های موجود در اینستاگرام را ذخیره کنید همینطور می توانید برای اینکه از نرم افزار خاصی استفاده نکنید و رمز پیج خود و اطلاعات شخصی پیج خود را به این نوع اپلیکیشن ها ندهید میتوانید با کپی کردن لینک عکس و یا فیلم مورد نظرتان در اینستاگرام به راحتی از طریق تلگرام را دانلود کنید و ذخیره کنید .

آموزش دانلود عکس و ویدیو از برنامه اینستاگرام


همانطور که در قسمت بالا گفته شد بهترین روش‌های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روش کپی لینک ویدیو و عکس مورد نظرتان می باشد پیج شخصی شما می توانید با کپی کردن لینک وارد برنامه اسنپ تیوب بشید ولی اینکه مورد نظر را آنجا الصاق کنید در کمتر از چند ثانیه عکس و ویدئوی مورد نظر شما برای شما نمایش داده بشود و شما با کیفیت های گوناگون و متنوع می توانید ویدیو و عکس مورد نظرتان را دانلود و ذخیره کنید.

نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

نحوه دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر تفاوتی با نحوه دانلود از اینستاگرام با گوشی ندارد و شما می توانید تمامی ترفند هایی که در قسمت بالا گفته شد را نیز در کامپیوتر انجام دهید برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در ویندوز با کپی کردن لینک فیلم و عکسی که می خواهید ذخیره کنید به راحتی می توانید در ویندوز نیز عکس و ویدیو مورد نظرتان را دخیره سازی کنید.

ذخیره کردن فیلم از اینستاگرام در آیفون

برای ذخیره کردن فیلم از اینستاگرام در آیفون شما میتوانید از ترفند تلگرام استفاده کنید در ابتدا شما باید از قسمت کپی لینک لینک مورد نظرتان را کپی کنید و در قسمت پیام های حذف شده تلگرام در قسمت شروع تایپ الصاق کنید .
در کمتر از چند دقیقه فیلم مورد نظرتان برای شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید هر قسمتی که دوست دارید ویدیو را ذخیره کنید چه در گالری و چه در جای دیگر به راحتی ویدیو را ذخیره کنید.

خب اگر از من بپرسید کدوم بهتره من میگم vidmate چون یه نرم افزار همه کاره هست و ویدیو هارو با کیفیت های مختلف برای شما برای دانلود قرار میده. علاوه بر اون نیز امکان دانلود از تمامی شبکه های اجتماعی رو بعلاوه یوتیوب برای شما فراهم می کنه.

فقط کافیه با این نرم افزار وارد اکانت اینستاگرام خود بشوید (دقیقا مثل خود اینستاگرام) و سپس به هر پستی که سر بزنید یه علامت دانلود پایین هر پست ظاهر میشه که روش بزنید ویدیو برای شما دانلود میشه.

همانطرو که می بینید در نرم افزار معرفی شده لینک دانلود هر پست رو در زیر اون پست مشاهده می کنید.

نرم افزار gb instagram هم دقیقا مثل خود اینستاگرام هست. ابتدا اون رو دانلود و نصبش کنید و سپس وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. روی هر پستی که بروید فقط کافیه روی اون سه نقطه بالای هر پست بزنید و سپس روی دکمه Download کلید نمایید.

استفاده از تلگرام برای دانلود فیلم از اینستاگرام

برای دانلود فیلم از اینستاگرام کافیه که وارد پستی که میخواهید آن را دانلود کنید شوید. سپس اقدام به کپی کردن لینک پست مربوطه اینستگرام نمایید.

سپس وارد تلگرام شوید و در یکی از چت ها یا pv خودتان اقدام به جایگذاری لینک کپی شده نمایید و سه چهار ثانیه صبر کنید تا یکسری اطلاعات مربوط به اون پست برای شما لود بشود. سپس اقدام به ارسال اون پیام برای خودتان یا شخص مورد نظر نمایید.

خب همانطور که در تصویر زیر می بینید. پست شما همراه با ویدیو پیام شده است. حالا برای دانلود آن کافیست مانند تصویر روی سه نقطه فیلم یا عکس مورد نظر کلید نمایید و روی گزینه save to gallery یا ذخیره در گالری کلید نمایید.

روش من چیه

خب روش من چیه

من که خودم است سایت اولی که معرفی شد و سایت ingramer برای دانلود استفاده می کنم اما شما کافیه شما یه نرم افزار دانلود منیجر یا IDM رو روی سیستمتون نصب کنید و با کامپیوتر وارد هر سایتی که می خواهید و فیلمش رو دانلود کنید بشید، منجمله خود اینستاگرام. حالا شما کنار ویدیو ها یه آیکن سبز رنگ برای دانلود هر ویدیو می بینید. کافیه روش کلید کنید تا عملیات دانلود شروع بشه.

البته شما می تونید فیلم آموزش دانلود از اینستاگرام با یک برنامه کاربردی برای این کار هم در لینک زیر مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات جامع تر و یادگیری شیوه کسب درآمد از اینستاگرام حتما مقاله جامع آموزش اینستاگرام صفر تا صد را مطالعه کند. همچنین اگر در مورد این مقاله، سوالی ذهن شما را مشغول کرده حتما در قسمت نظرات سوال خود را مطرح فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم.