اگر به دنبال جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا در تهران هستید و میخواهید در بهترین دپارتمان تولید محتوا از حضور برترین اساتید بهره ببرید و جدیدترین تکنیک های تولید محتوا متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی را فرا بگیرید دپارتمان تولید محتوا آریا تهران در خدمت شماست. ما برای چندمین سال پیاپی از نظر کارآموزان برترین برگزارکننده مسترکلاس تولید محتوا در تهران شناخته شده ایم و شما را در کوتاهترین زمان به اهداف تان در این حوزه خواهیم رساند.

شما با شرکت در دوره تولید محتوا آریا تهران میتوانید مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

دوره تولید محتوا فنی حرفه ای
دوره تولید محتوا فنی حرفه ای

دوره تولید محتوا فنی حرفه ای

آریا تهران یکی از برترین آموزشگاه تولید محتوا تهران در زمینه برگزاری دوره آموزش تولید محتوا از پایه تا پیشرفته در تهران است که با برگزاری کلاس تولید محتوا توانسته نزدیک به صد ها کارآموز را وارد بازار کند و آن ها را به نیروی کار قدرتمند تبدیل کند.

مهمترین ویژگی که دوره های تولید محتوا اریا تهران دارد این است که مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش های خود را پیش میبرد و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هر آنچه که تمام آموزشگاه ها در مدت زمان طولانی به شما آموزش میدهند را ما به صورت فشرده آموزش خواهیم داد و شما سریعتر میتوانید وارد بازار کار شوید.

ما در حوزه تولید محتوا نیز فعالیت میکنیم و شرکت تولید محتوا آریا تهران در سال های اخیر توانسته با رزومه قوی خود پروژه های زیادی را به بهترین شکل انجام دهد و رضایت مشتریان را جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه نمایید.

ما نیاز بازار کار را میشناسیم و با توجه به درخواست های مشتریان خود آموزش هایی که برای ورود به بازار کار نیاز است را به شما یاد میدهیم. به این ترتیب شما میتوانید علاوه بر آموزش هایی که در همه آموزشگاه ها به کارآموزان آموزش داده میشود آموزش های تخصصی برای ورود به بازار کار دریافت کنید و در کوتاهترین زمان وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

دوره تولید محتوا و سئو (دوره تولید محتوا از مبتدی تا پیشرفته) فنی حرفه ای اریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود و اگر شما شاغل هستید و یا محدودیت زمانی دارید میتوانید بدون هیچ گونه محدودیتی از مطالب آموزشی ما بهره ببرید و در کلاس های ما شرکت کنید.

مهمترین ویژگی دوره آموزش تولید محتوا فنی حرفه ای در اریا تهران این است که در انتهای دوره به شما مدرک داخلی و همچنین مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید با امتیازات مدرک تولید محتوا وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

با دریافت مدرک تولید محتوا بین المللی فنی و حرفه ای میتوانید به راحتی برای مهاجرت به کشور های خارجی نیز اقدام کنید و از امتیازات این مدرک برای مهاجرت نیز بهره ببرید.

تکینک های کاربردی تولید محتوا را در صفحه آموزش تولید محتوا رایگان مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

کلاس تولید محتوا در تهران
کلاس تولید محتوا در تهران

کلاس تولید محتوا در تهران

اگر به دنبال بهترین کلاس تولید محتوا در تهران هستید باید به شما بگوییم یکی از بهترین کلاس های تولید محتوا در تهران در خیابان توحید واقع شده است که شما میتوانید از هرجای تهران به این آموزشگاه دسترس داشته باشید.

آموزشگاه اریا تهران در نزدیکی مترو توحید واقع شده است و شما میتوانید بدون هیج محدودتی به این کلاس تولید محتوا در تهران دسترسی داشته باشید.

مهمترین ویژگی که کلاس تولید محتوا اریا تهران را از سایر کلاس ها متمایز کرده است این است که شما بعد از شرکت در این کلاس میتوانید در صورت تمایل به عنوان یک نیروی کار در شرکت تولید محتوا اریا تهران مشغول به کار شوید.

این شرایط در انواع کلاس آموزش تولید محتوا در تهران فراهم نیست و ما برای آن که شما با خیال آسوده برای یادگیری اصول تولید محتوا متناسب با نیاز بازار کار ما را انتخاب کنید این شرایط را فراهم کرده ایم تا مطمئن باشید هرآنچه که برای ورود به بازار کار نیاز است در این کلاس ها به شما اموزش داده میشود.

هزینه کلاس های تولید محتوا در تهران متنوع است و در آموزشگاه های مختلف هزینه های متفاوتی را به اطلاع شما میرسانند اما خوشبختانه قیمت کلاس آموزش تولید محتوا در اریا تهران مناسب تر از هر آموزشگاهی است و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با این کیفیت هیچ تدریسی در هیچ آموزشگاهی در تهران تدریس نمیشود.

شما میتوایند برای اطلاع از شرایط برگزاری و هزینه کلاس های تولید محتوا با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ما شوید.

کلاس تولید محتوا چیست

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اصلا کلاس تولید محتوا چیست و در این کلاس ها چه مباحثی تدریس میشود. در این کلاس ها تنها تولید محتوا متنی آموزش داده نمیشود و شما میتوانید با شرکت در دوره محتوا نویسی جدیدترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال و تبلیغ نویسی را یاد بگیرید.

در کلاس تولید محتوا تا حدودی به مسائل روانشناسی رنگ ها و کاربران پرداخته میشود تا شما بتوانید با جدیدترین روش هایی که میتوان کاربر را به مشتری تبدیل کرد آشنا شوید.

در کلاس تولید محتوا به شما آموزش داده میشود که برای حوزه های مختلف و کسب و کار های متنوع چگونه تولید محتوا داشته باشید که برای کاربران خاص آن حوزه جذابیت داشته باشد و بتوان کاربران را بیشتر جذب کرد و آن ها را به مشتری تبدیل کرد.

البته که در یک کلاس تولید محتوا نمیتوان نحوه تولید محتوا ویدیویی، تصویری و متنی و صوتی را آموزش داد و به هر حوزه به صورت جزیی پرداخته میشود تا هر کس علاقه خود را پیدا کرده و باتوجه به علاقه خود حوزه تولید محتوایی که در آن استعداد دارید را برگزینید و به صورت تخصصی در کلاس های آموزش حرفه ای آن شرکت کنید.

همان طور که میدانید تبلیغ نویسی با تولید محتوا رابطه تنگاتنگی دارد و در صورتی که بتوانید آشنایی کامل با تبلیغ نویسی داشته باشید میتوانید محتوایی تولید کنید که مخاطبان بیشتری را جذب کند. شما میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش تبلیغ نویسی به صورت رایگان اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تبلیغ نویسی کسب کنید و با اگاهی وارد این حوزه کاری شوید.

دوره تولید محتوا رایگان
دوره تولید محتوا رایگان

دوره تولید محتوا رایگان

ما برای آن که شما بتوانید بدون هزینه از محتوای اموزشی تا حدودی بهره مند شوید تعدادی ویدیو در این صفحه با عنوان دوره تولید محتوا رایگان قرار داده ایم تا بتوانید با نحوه تدریس اساتید ما آشنا شوید و آموزشگاه ما را برای یادگیری این حوزه انتخاب کنید.

البته که سایت های دیگر هم آموزش های رایگان به عنوان دوره های تولید محتوا رایگان را ارائه میدهند اما بهتر است برای آن که اصولی تکنیک های تولید محتوا را یاد بگیرید از منابع خارجی و اصلی استفاده کنید. یکی از مهمترین منابعی که میتوانید از فیلم های آموزش تولید محتوا رایگان بهره ببرید سایت یوتیوب میباشد.

در یوتیوب شما میتوانید از فیلم ای آموزشی در حوزه های مختلف به صورت رایگان بهره مند شوید و به صورت تخصصی اصول و تکنیک های به روز تولید محتوا در فضاهای مختلف را یاد بگیرید. اصلا نگران خارجی بودن این فیلم ها نباشید شما نیازی نیست در این فیلم ها تسلطی به زبان انگلیسی داشته باشید بلکه میتوانید با مشاهده هرچه بیشتر این فیلم ها با اصطلاحات بین المللی بیشتر آشنا شوید و در این حوزه حرفه ای تر شوید.

اگر میخواهید مبحث خاصی در دوره رایگان تولید محتوا در این بخش قرار گیرد خوشحال میشویم در بخش نظرات بنویسید تا همکاران ما متناسب با درخواست های شما بهترین آموزش ها را در این قسمت قرار دهند.

برای اینکه درک بهتری از تولید محتوا داشته باشید و با کاربرد های آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله تولید محتوا چیست را مطالعه نمایید.

دوره حضوری تولید محتوا

خوشبختانه آریا تهران برای آن که همه بتوانند از محتوا آموزشی دوره تولید محتوا و سئو بهره مند شوند دوره های خود را به روش های مختلف حضوری و آنلاین برگزار میکند تا همه بتوانند بدون هیچ گونه محدودیتی در آن ها شرکت کنید.

دوره حضوری تولید محتوا به این صورت میباشد که در آریا تهران با حداقل ۴ الی ۶ نفر کلاس تولید محتوا برگزار میشود و این کلاس ها در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود.

سرفصل های آموزشی در دوره حضوری تولید محتوا اریا تهران با دوره های مجازی تفاوتی ندارد و تمام مطالبی که در هر دو دوره تدریس میشود یکسان است.

دوره حضوری تولید محتوا به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار میشود:

دوره حضوری عمومی تولید محتوا

دوره حضوری عمومی تولید محتوا با حداقل ۴ الی ۶ نفر برگزار میشود و شما میتوانید از حضور برترین کارشناسان تولید محتوای تهران در این دوره های حضوری بهره مند شوید.

در انتهای دوره حضوری عمومی تولید محتوا به شما مدرک داخلی و در صورت تمایل مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا میشود و میتوانید از امتیازات این مدرک برای ورود به بازار کار و یا حتی مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرید.

دوره حضوری خصوصی تولید محتوا

کیفیت مطالب آموزشی در دوره حضوری خصوصی تولید محتوا آریا تهران با دوره های عمومی تفاوت ندارد و مطالب توسط اساتید یکسان تدریس میشود تنها تفاوت تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس تولید محتواست. در کلاس خصوصی تولید محتوا فضا برای بهره مندی از مهارت های استاد بیشتر فراهم است و میتوان تمام سوالات را مستقیم از استاد پرسید.

در این کلاس های عمومی و خصوصی نحوه تولید محتوا سئو شده برای بهبود رتبه سایت به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید بعد از این دوره در صورت علاقه مندی در دوره سئو و تولید محتوا ما شرکت کنید تا به عنوان یک سئو کار مشغول به کار شوید و درآمد چندین برابر یک تولیدکننده محتوا داشته باشید.

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

دوره آنلاین تولید محتوا

با توجه به سختی های رفت و آمد و گسترش بیماری ها از جمله ویروس کرونا خیلی از علاقه مندان به یادگیری تولید محتوا خواهان برگزاری کلاس های آنلاین هستند که هم در هزینه رفت و آمد آن ها صرفه جویی میکند و هم آن ها را از بیماری مصون نگه میدارند.

دوره آنلاین تولید محتوا برای شما این امکان را فراهم میاورد که بدون محدویت مکانی در این کلاس ها حضور یابید و از مطالب آموزشی بهره ببرید. شما میتوانید این ویدیو ها را برای چندین بار مشاهده کنید و از مطالب آموزشی بار ها استفاده کنید که این یکی از مزایای دوره آنلاین تولید محتوا میباشد.

قیمت دوره تولید محتوا

قیمت دوره ی تولید محتوا در آموزشگاه های مختلف متغیر میباشد و این هزینه به کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده به کارآموزان عزیز و فضای برگزاری دوره ها و اعتبار مدرک ارائه شده و تخصص اساتید و اعتبار آموزشگاه بستگی دارد.

خوشبخانه اریا تهران با ده ها سال سابقه درخشان در زمینه آموزش حوزه های مختلف توانسته عنوان برترین آموزشگاه فنی حرفه ای را به خود اختصاص دهد و همین امر سبب افزایش اعتبار مجموعه شده است و شما میتوانید با خیالی آسوده در دوره مورد نظرتا در آموزشگاه ما شرکت کنید.

هزینه دوره تولید محتوا سئو در آریا تهران با توجه به آن که مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا میشود، برترین اساتید ایران حضور دارند، دوره به صورت تخصصی و ذکر نکات بازار کاری صفر تا صد برگزار میشود، فضای کلاس کاملا از نظر روانشناسی مناسب برگزاری دوره آموزشی است، هزینه بسیار مناسب و منصفانه و کمتر از ساییر آموزشگاه ها در نظر گرفته شده است.

شما میتوانید با پرداخت این هزینه کلیه سرفصل هایی که به آن ها اشاره کردیم را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بیشتر آماده شوید.

سرفصل دوره تولید محتوا
سرفصل دوره تولید محتوا

سرفصل دوره تولید محتوا

در جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا تمام سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور تدریس میشود و تمرکز اساتید ما بر تدریس نکات بازار کاری میباشد. اساتید ما هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را به شما آموزش میدهند و شما را برای کسب درآمد هرچه بیشتر و اشتغال در این حوزه اماده میکنند.

سرفصل کلی دوره تولید محتوا

آموزش مبانی تولید محتوا

مبانی اصلی تولید محتوا و بازاریابی محتوا آموزش داده می شود

آموزش تولید محتوای گرافیکی

آموزش طراحی گرافیکی بنر سایت، طراحی پوستر و اعلامیه، بنر های کلیکی، پست و استوری اینستاگرام، تایپوگرافی، کارت ویزیت های حرفه ای، تراکت، بروشور، ست اداری، طراحی لوگو و آرم های مختلف، طراحی اینفوگرافیک‌ها، جلد کتاب‌ها و مجلات و….. به کمک نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور

آموزش تولید محتوای ویدئویی

آموزش ساخت پست و استوری ویدئویی اینستاگرام، لوگو موشن، استوری موشن، ساخت و تدوین تیز تبلیغاتی برای یوتیوب، تدوین فیلم و…. به کمک نرم افزار پریمیر

آموزش تولید محتوای متنی

آموزش کامل تولید محتوای متنی سئو شده برای سایت ها وردپرسی و وبلاگ ها، تبلیغ نویسی و کپی رایتینگ و…

آموزش تولید محتوای صوتی

آموزش ضبط و ادیت صدا در سطح تولید محتوا برای سایت و سوشال مدیا به کمک ادوبی ادیشن

سرفصل جزیی دوره تولید محتوا

در آموزشگاه آریا تهران برای آن که کارآموزان آماده ورود به بازار کار شوند و هرآنچه برای کسب درآمد در حوزه تولید محتوا نیاز است یاد بگیرند را آموزش ببینند در این بخش جزییات سرفصل هایی که در دوره جامع تولید محتوا آموزش داده میشود ذکر کردیم.

سرفصل جزئی دوره تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟
انواع تولید محتوای حرفه ای چیست؟
بررسی فرمت های محتوا و تولید آن
تولید کننده محتوا کیست؟
روش های درآمدزایی از تولید محتوا
استراتژی و بازاریابی تولید محتوا
پرسونای مخاطب چیست؟
ایده خلاقانه تولید محتوا در سال
هر آنچه که باید درباره تقویم محتوا باید بدانید
تولید محتوا در توییتر
تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوا در یوتیوب و آپارات
چگونه یک محتوای تبلیغاتی (متن تبلیغاتی) حرفه‌ای بنویسیم؟
چگونه توضیحات محصول (منجر به فروش) بنویسیم؟
ترفندهای جستجوی حرفه ای در گوگل
مهارت نوشتن مقاله‌های فوق‌العاده
مهارت تحقیق کلمات کلیدی
مهارت قصه‌گویی در نگارش محتوا
کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
جستجوی تصاویر و ویرایش آن‌ها برای مقاله
تولید پست و استوری برای شبکه های اجتماعی
تولید ویدئو و کلیپ برای سایت و شبکه های اجتماعی
تولید فیلم و تیزر های تبلیغاتی برای سایت و سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات
تولید لوگو موشن و استوری موشن
تولید پوستر و بنر برای سایت
تولید تراکت، بروشور و…
تولید و ویرایش نریشن و صوت های تبلیغاتی بهینه سازی تولید محتوای شبکه های اجتماعی

در این بخش توضیحات تکمیلی سرفصل دوره های آموزش تولید محتوا که با سرفصل های دوره تولید محتوا سازمان فنی حرفه ای یکسان می باشد را برای شما عزیزان قرار داده ایم. اگر سوالی در این حوزه دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید.

  • تعیین استراتژی و بازاریابی تولید محتوا

در این دوره به شما آموزش داده میشود برای بازاریابی محتوا و جذب مخاطب در فضاهای مختلف چه استراتژی داشته باشید و برای جذب مخاطبان انواع فضای مجازی به شما آموزش داده میشود از چه استراتژ هایی برای حوزه های مختلف کاری استفاده کنید.

  • آموزش تولید محتوا تصویری گرافیکی

در این بخش از سرفصل دوره آموزش تولید محتوا به شما کار با نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ در حد طراحی بنر های تبلیغاتی و پست های اینستاگرامی آموزش داده میشود. البته شما با سپری کردن این دوره در صورتی که علاقه به تولید محتوا اختصاصی تصویری داشتید میتوانید در دوره های حرفه ای فتوشاپ ما شرکت کنید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آماده وورود به بازار ککار تولید محتوا تصویری حرفه ای شوید و درآمد بالایی را کسب کنید.

اگر علاقه خود را پیدا کرده اید و صرفا میخواهید تولید محتوا تصویری به صورت حرفه ای انجام دهید و در این حوزه اشتغال داشته باشید میتوانید به صفحه آموزش فتوشاپ مراجعه کنید و ده ها قسمت فیلم آموزش فتوشاپ رایگان را مشاهده کنید.

  • آموزش تولید محتوا متنی تخصصی

در بخش آموزش سئو و تولید محتوا رایگان برای آن که بتوانید وارد حوزه سئو و کسب درآمد از آن شوید به شما نحوه تولید محتوا متنی سئو شده برای سایت آموزش داده میشود. در این دوره به شما اموزش داده میشود که چطور برای سایت و یا سایر بستر های دیگر تولید محتوا متنی سئو شده داشته باشید.

در صورتی که شما به صورت تخصصی به تولید محتوا متنی حرفه ای علاقه داشته باشید میتوانید در دوره سئو و تولید محتوا آریا تهران شرکت کنید و وارد حوزه تولید محتوا متنی و سئو شوید.

  • تولید محتوا صوتی حرفه ای

در این بخش از سرفصل های جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا به شما نحوه ضبط صدا و ادیت صدا آموزش داده میشود و شما میتوانید فایل های صوتی مناسبی را برای بازاریابی تولید نمایید. در این بخش به شما کار با نرم افزار آدیشن آموزش داده میشود و شما میتوانید به راحتی حرفه ای ترین تولید محتوا صوتی را انجام دهید و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشید.

  • آموزش تولید محتوا ویدیویی حرفه ای

در تولید محتوای ویدیویی به شما نحوه ادیت و ویرایش فیلم های خام آموزش داده میشود و شما میتوانید با یادگیری نرم افزار های ادیت ویدیو مانند پریمیر به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب درامد بالایی داشته باشید.امروزه کار با نرم افزار ادیت فیلم پریمیر بازار کار خوبی دارد و در صورتی که شما بتوانید به این نرم افزار تسلط یابید میتوانید کسب درآمد خوبی از این راه داشته باشید و در حوزه های مختلف مشغول به کار شوید.

اگر به تولید محتوا ویدیویی علاقه زیادی داشته باشید میتوانید به صورت اختصاصی در کلاس های آموزش پریمیر آریا تهران شرکت کنید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای کسب درآمد از طریق اشتغال در این حوزه داشته باشید.

  • تولید محتوا اینستاگرام

همان طور که میدانید اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروز میباشد که در صورتی که افراد به درستی در آن فعالیت داشته باشند میتواند درآمد زیادی برای آن ها به همراه داشته باشد. تولید محتوا اینستاگرام از دیگر سرفصل های دوره آموزش تولید محتوا از پایه تا پیشرفته میباشد که شما نحوه تولید پست و استوری اینستاگرام را متناسب با حوزه کاری خود یاد میگیرید.

البته در صورتی که علاقه دارید کار با اینستاگرام را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و از این راه اختصاصی کسب درامد داشته باشید میتوانید در دوره های تخصصی آموزش اینستاگرام شرکت کنید و صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام را یاد بگیرید.

  • آموزش بهینه سازی تولید محتوا ویدیویی

در این بخش از دوره آموزش تولید محتوا از پایه تا پیشرفته به شما آموزش داده میشود چطور ویدیوهای تولید شده را برای استفاده در سایت های مختلف مانند یوتیوب و آپارات بهینه سازی کنید و هم از نظر حجم و کیفیت بهینه سازی انجام دهید و هم از نظر محتوایی.

  • آموزش بهینه سازی تولید محتوا صوتی

در این بخش از سرفصل های دوره آموزش تولید محتوا از پایه تا پیشرفته به شما آموزش داده میشود پادکست های بهینه سازی شده برای گوگل طراحی کنید.

دوره تولید محتوا مناسب چه کسانی است

همۀ کسانی که به نوشتن علاقه دارند و می‌خواهند از این راه کسب درآمد کنند افرادی که می‌خواهند به‌عنوان کارشناس تولید محتوا، در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوند، کسانی که دوست دارند یک نویسندۀ فریلنسر باشند و درآمد فریلنسری داشته باشند، افرادی که به حوزه بازاریابی محتوا علاقه دارند و می‌خواهند وارد این حوزه شوند، شرکت‌هایی که می‌خواهند نیروهای خود را آموزش دهند و همۀ کسانی که به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارند و تمام کسانی که که می‌خواهند مقاله‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده بنویسند

دوره تولید محتوا مجتمع فنی تهران

یکی از راه هایی که میتوانید اعتبار دوره آموزشی تولید محتوا برای سایت و رسانه های اجتماعی را بسنجید این است که این آموزش را در آموزشگاه هایی که تحت نطر سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش خود را ارائه میدهند بگذرانید.

دوره تولید محتوا مجتمع فنی تهران در آریا تهران با تدریس برترین اساتید ایران برگزار میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود شما به بازار کار نیاز است بدانید در این دوره به شما آموزش داده میشود.

در دوره صفر تا صد تولید محتوا در مجتمع فنی آریا تهران به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید از اعتبار و مزایا این مدرکک برای اشتغال و ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد بالاتر استفاده کنید.

در دوره تولید محتوا مجتمع فنی اریا تهران شما میتوانید از پشتیبانی اساتید بهره مند شده و حتی بعد از اتمام دوره کلیه سوالات خود را از اساتید بپرسید.

دوره تولید محتوا اینستاگرام
دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوا اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در دنیای امروز میباشد و کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به یکی از روش های درآمدزایی بدون نیاز به دانش آکادمیک تبدیل شده است و افراد در صورتی که یک سری آموزش های صحیح در این حوزه ببینند میتوانند درآمد های بالایی کسب کنند.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین دوره هایی است که در آریا تهران برگزار میشود و متقاضیان این دوره به قدری زیاد است که درخواست برگزاری دوره های متعددتری در روز ها و ساعات مختلف را دارند.

شما با پست سر گذاشتن دوره تولید محتوا اینستاگرام میتوانید پست ها و استوری های جذاب و منحصر به فردی تولید کنید و از این راه درآمد زایی بالایی داشته باشید. تولید محتوا ایسنتاگرام امروزه بازار کار خوبی دارد و شما با یادگیری نکات این حرفه میتوانید به عنوان ادمین اینستاگرام و یا تولید کننده محتوا اینستاگرام مشغول فعالیت شوید.

برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای در اینستاگرام تولید محتوا کنید و یا به دنبال ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام هستید به صفحه آموزش تولید محتوا در اینستاگرام مراجعه کنید.

دوره تولید محتوا با موبایل

یکی از مهمترین کار هایی که در دوره تولید محتوای دیجیتال حرفه ای به شما اموزش داده میشود این است که بتوانید با کمترین امکانات و تنها با یک گوشی تولید محتوا انجام دهید و کسب درامد داشته باشید.

دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه‌ای که یکی از بهترین دوره های تولید محتوا مجتمع آریا تهران می باشد، می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم برای ایجاد و مدیریت محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در دنیای دیجیتال را کسب کنید. این دوره به شما نکات و تکنیک‌های لازم را درباره استراتژی‌ها، ابزارها و روش‌های تولید محتوا در محیط آنلاین آموزش می‌دهد.

در دوره های آموزشی تولید محتوا دیجیتال مفاهیم و مباحث زیر را یاد میگیرید:

  • استراتژی محتوا
  • نوشتن محتوا
  • تصویرسازی و طراحی گرافیک
  • تولید ویدئو
  • مدیریت و انتشار محتوا

دوره تولید محتوا با موبایل در آموزشگاه آریا تهران با تدریس برترین اساتید برگزار میشود و شما در این دوره آموزش تولید محتوا یاد میگیرید چطور با کمترین امکانات کسب درآمد داشته باشید.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره تولید محتوا با موبایل صفر تا صد با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دوره تولید محتوا در یوتیوب
دوره تولید محتوا در یوتیوب

دوره تولید محتوا در یوتیوب

تولید محتوا در یوتیوب یکی دیگر از پرطرفدارترین دوره های مجتمع آریا تهران می باشد. تولید محتوا در یوتیوب می‌تواند یک فرصت عالی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب و به اشتراک گذاری آن با جمعیت بزرگی از مخاطبان باشد. در این دوره مفاهیمی مانند تعیین هدف، تحقیق در مورد موضوعات مورد علاقه و درخواست‌های مخاطبان، برنامه‌ریزی و ساختاردهی و… به شما آموزش داده می شود.

دوره تولید محتوا متنی

دوره تولید محتوا متنی آریا تهران می‌ تواند به شما کمک کند تا مهارت‌ های لازم برای ایجاد محتوای متنی جذاب، ارزشمند و مؤثر را در دنیای دیجیتال بیاموزید. این دوره شامل تکنیک‌ ها و روش‌ هایی است که به شما کمک می‌ کند تا محتوای متنی خود را به شکل حرفه‌ ای بهبود دهید و برای مخاطبان خود جذابیت بیشتری ایجاد کنید. با شرکت در این دوره مفاهیم زیر را به صورت جامع آموزش خواهید دید.

نوشتن محتوا با استراتژی: یادگیری روش‌ ها و راهکارهایی برای تعیین هدف و استراتژی مناسب برای تولید محتوا متنی، شناخت مخاطبان هدف و تعیین رویکردهای مناسب برای جذب آن‌ ها.

ساختاردهی محتوا: آموزش تکنیک‌ ها و روش‌ های ساختاردهی محتوا برای ارائه اطلاعات به صورت منطقی و جذاب. این شامل تهیه عناوین جذاب، استفاده از پاراگراف‌ ها و بندهای متناسب، استفاده از نکات و تصاویر توضیحی، و بهره‌ گیری از قالب‌ بندی و عناصر ظاهری مناسب می‌ شود.

ایجاد محتوای ارزشمند: آموزش روش‌ ها و تکنیک‌ هایی برای ایجاد محتوای متنی با ارزش برای مخاطبان. این شامل تحقیق و جمع‌ آوری اطلاعات و ارتقای دانش مخاطبان است.

نحوه نگارش محتوا هنگام تولید محتوای متنی بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات آنلاین تولید محتوا متنی و سفارش تولید محتوا کد سئو به صفحه تولید محتوا متنی مراجعه کنید.

تولید محتوای آموزشی

از دیگر مباحثی که در دوره جامع آموزش تولید محتوا به شما آموزش داده میشود ورود به بخش آموزش میباشد و شما یاد میگیرید چطور تولید محتوا اموزشی متناسب با استاندارد های لازم داشته باشید.

همان طور که میدانید تولید محتوا آموزشی با سایر تولید محتوا ها تفاوت دارد و شما باید بدانید چگونه تولید محتوا منحصر به فردی داشته باشید که کاربران بیشتری را جذب کنید.

در دوره آموزش تولید محتوای متنی به شما نحوه تولید محتوا متنی و ویدیویی و صوتی برای امور آموزشی تدریس میشود و شما صفر تا صد نکات بازار کاری را یاد میگیرید و میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

رضایت کارآموزان دوره تولید محتوا

مزایا دوره آموزش تولید محتوا

سوالی که برای کاربرانی که به این حوزه علاقه دارند مطرح میشود این است که مزایا دوره آموزش تولید محتوا آریا تهران چیست و چرا در تولید محتوا سایت و اینستاگرام آریا تهران شرکت کنیم؟

مزیت این دوره این است که شما میتوانید در مدت زمان فشرده به کلیه مباحث استاندارد سازمان فنی حرفه ای برای تولید محتوا متنی و ویدیویی و تصویری تسلط یابید و هرآنچه برای ورد به بازار مار و کسب درامد بیشتر نیاز است بدانید را یاد بگیرید.

مزیت این دوره این است که شما میتوانید درآمد خود را با پشت سر گذاشتن این دوره چندین برابر کنید و به راحتی در حوزه های مختف مشغول به کار شوید.

مهمترین مزیتی که تولید محتوا سایت و اینستاگرام آریا تهران دارد این است که در صورتی که شما به بخش های مختلف تولید محتوا متنی، ویدیویی، صوتی و تصویری علاقه داشته باشید میتوانید در همین آموزشگاه در کلاس های تخصصی شرکت کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید و به صورت تخصصی در آن فیلد کاری مشغول شده و کسب درآمد کنید.

دوره تولید محتوا جهاد دانشگاهی

دوره تولید محتوا جهاد دانشگاهی می‌ تواند به شما کمک کند تا مهارت‌ ها و روش‌ های لازم برای تولید محتوای و ارزشمند در حوزه جهاد دانشگاهی را یاد بگیرید. در این دوره، می‌ توانید به طور خاص به موضوعات مربوط به جهاد دانشگاهی بپردازید و راهکارهایی را برای ارتقای فعالیت‌ های جهادی در دانشگاه بیاموزید. مفاهیمی که در دوره تولید محتوا جهاد دانشگاهی یاد میگیرید را در بخش زیر قرار داده ایم:

  1. مفاهیم و اهداف جهاد دانشگاهی
  2. تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات
  3. تدوین و تولید محتوا
  4. استفاده از فناوری در جهاد دانشگاهی

آموزش کسب درآمد از تولید محتوا

یکی از مهمترین کار هایی که ما در جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا از مبتدی تا پیشرفته در آریا تهران به شما یاد میدهیم این است که چطور از مهارت های آموخته خود کسب درآمد کنید. آموزش کسب درآمد از تولید محتوا توسط اساتید برتر آریا تهران انجام میشود و شما متوجه میشوید که برای تولید محتوا و کسب درامد در حوزه های کاری مختلف باید به چه صورت عمل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره و شرایط شرکت در دوره آموزش تولید محتوا میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سوالات متداول

بهترین دوره تولید محتوا فنی حرفه ای چیست؟

بهترین دوره جامع آموزش تولید محتوا در آریا تهران برگزار میشود که مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه میشود و سرفصل های بازار کاری تولید محتوا سایت و اینستاگرام که در دوره تولید محتوا دانشگاه صنعتی شریف آموزش داده می شود به کارآموزان تدریس میشود و افراد برای ورود به بازار کار اماده میشوند. هزینه دوره تولید محتوا بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و همین امر سبب جلب رضایت کارآموزان و معرفی آریا تهران به عنوان بهترین برگزارکننده دوره تولید محتوا سایت و اینستاگرام شده است.

هزینه دوره تولید محتوا مقدماتی تا پیشرفته چقدر است؟

هزینه دوره تولید محتوا مقدماتی تا پیشرفته در آریا تهران ارزان تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و شما میتوانید با پرداخت مناسب ترین قیمت از تخصص برترین اساتید ایران بهره مند شده و برای اشتغال آماده گردیده و مدرک فنی و حرفه ای دریافت نمایید. هزینه دوره در این صفحه به اطلاع رسانده شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۳ اردیبهشت – فقط پنجشنبه ها – 11 الی 14 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

مدرس

زهرا کلیچ

9 دیدگاه برای دوره تولید محتوا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. شوندی

    دوره پروژه محور و ارزشمندی بود، من با استاد کلیچ داشتم کلاس و عالی بودن.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام استفاده از مجرب ترین اساتید برای ارائه بهترین اموزش ها است

  2. مهناز مجد

    عالی و بسیار مفید

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات خوب شما

  3. فرزانه آخوندی

    دوره بسیار خوبی بود مخصوصا با تدریس استاد محترم خانم کلیج

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما

  4. مریم

    دوره جذابی بود کاملا پروژه محور و کاملا کاربردی ممنون از استاد و آموزشگاه آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام جلب رضایت شما و اموزش کاربردی و بازار کاری شما است

  5. مسعودی

    بیشتر مفید و کاربردی بود حتما پیشنهاد میکنم مخصوصا با تدریس بینظیر استاد کلیج

    • aryatehran_B

      درود خیلی از حسن انتخاب شما خوشحالیم و باعث دلگرمی مجموعه است که از شرکت در دوره رضایت داشته اید

  6. رضایی

    دوره بسیار خوبی بود ممنون از استاد کلیج عزیز موارد آموزشی کاملا کاربردی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  7. خالد مرادی

    واقعا عالی بود من خودم آموزشگاه طراحی لباس دارم
    خیلی بدردم خورد ممنون از مجموعه آموزشی آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف ما ام اموزش اهای کاربردی به کار اموزان عزیز است

  8. سوگند یوسفی یکتا

    کلاسی بسیار حرفه ای ،جامع، استادی مجرب (استاد کلیچ) و در مجموع آریا تهران پکیجی تکمیل آموزشی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیزهدف مجموعه ام رضایت شما از شرکت در دوره است دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  9. مریم علیان

    بنده در کلاس های تولید محتوا با حضور استاد کلیج حضورداشتم که کلاس های خیلی عالی وبدون نقص برامون تشکیل شد ممنون از کادر واستادان اموزشگاه اریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام جلب رضایت شما است خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز