آموزش تبلیغ نویسی

در مقاله قبلی توضیح دادیم که تبلیغ نویسی چیست و چه کاربرد هایی دارد. قطعا با اهمیت این موضوع در دنیای امروزی آشناییت دارید و میدانید که تبلیغ نویسی در نیای امروزی یکی از ملزومات بهبود کسب و کار است. آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای از مهمترین خدماتی است که در آریا تهران توسط متخصص […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: مقالات سئو
  • زمان مطالعه: 14 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در مقاله قبلی توضیح دادیم که تبلیغ نویسی چیست و چه کاربرد هایی دارد. قطعا با اهمیت این موضوع در دنیای امروزی آشناییت دارید و میدانید که تبلیغ نویسی در نیای امروزی یکی از ملزومات بهبود کسب و کار است. آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای از مهمترین خدماتی است که در آریا تهران توسط متخصص ترین استادان و مطابق با جدیدترین تکنیک های روز دنیا ارائه میدهیم.

شما میتوانید برای آموزش تبلیغ نویسی تخصصی با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و در ادامه این صفحه نیز آموزش رایگان تبلیغ نویسی را با آموزش تکنیک های تبلیغ نویسی به صورت رایگان داریم که میتوانید رد ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آموزش تبلیغ نویسی

شاید تصور کنید که تبلیغ نویسی نیازی به آموزش تخصصی نداشته باشد و شما بتوانید آن را به صورت تجربی و با آزمون و خطا یاد بگیرید. بله شما میتوایند این کار را ناجام دهید و به این صورت تبلیغ نویسی را یاد بگیرید اما مسئله ای که مطرح است زمان است.

اگر برای شما این موضوع مطرح نیست که در چه مدت زمانی این تکنیک را یاد بگیرید بله این روش جواب میدهد و میتوانید آن قدر روش های مختلف را امتحان کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

اگر میخواهید در زمان بسیار کوتاهتری تکتنیک های تبلیغ نویسی را یاد بگیرید و از این مهارت های کسب شده به سرعت کسب درامد کنید و پروژه های متنوع دریافت کنید باید در دوره های آموزش تبلیغ نویسی آموزشگاهی شرکت کنید.

در دوره های تبلیغ نویسی تمامی مواردی که برای ورود به بازار کار لازم است آموزش داده میشود و دیگر نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف آزمون و خطا و پیدا کردن بهترین تکنیک ها کنید.

شرکت در کلاس آموزش تبلیغ نویسی آریا تهران این مزیت را به همراه دارد این است که تمامی سرفصل ایی که برای ورود به بازار کار نیاز است به شما اموزش داده میشود و شما برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

مزیت دیگری که کلاس آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای آریا تهران دارد این است که کلس ها در ساعات و روز های متنوع برگزار میشود و شما میتوانید بدون محدودیت در این کلاس ای آموزشی شرکت کنید و ساعت کاری شما مانع شرکت تان در این کلاس های آموزشی نخواهد بود.

با شرکت در کلاس های آموزش کپی رایتینگ مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

آموزش تبلیغ نویسی
آموزش تبلیغ نویسی

هزینه آموزش تبلیغ نویسی

مجتمع فنی آریا تهران یکی از بهترین ها در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ است که خوش بختانه در این حوزه بسیار تخصص عمل کرده است و توانسته صدها کارآموز متخصص را روانه بازار کار کند.

مهمترین ویژگی که مجتمع فنی آریا تهران را از سایر آموزشگاه ها متمایز کرده است هزینه مناسب کلاس های آموزشی است . شما میتوانید با یک چهارم هزینه ای که برای شرکت در کلاس هاس دیگر میکنید در کلاس های آموزشی آریا تهران شرکت کنید و همان مطالب آموزشی را مطابق با سرفصل های سشازمان فنی و حرفه ای کشور فرا بگیرید.

کیفیت تدریس در آموزش تبلیغ نویس یدر آریا تهران از رضایت کاربان کاملا مشهود است و شما میتوانید از وجود صد ها کارآموز اریا تهران که امروزه مشغول به کار هستند از کیفیت آموزش اطمینان داشته باشید.

هزینه آموزش تبلیغ نویسی بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه ها تعیین شده و هدف ما از تعیین هزینه آموزش تبلیغ نویسی با کمترین سود، کسب رضایت بیشتر کاربران و بالا بردن سطح کیفی خدمات آموزشی است .

شما میتوایند برای اطلاع از هزینه آموزش تبلیغ نویسی با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برا ورود به هر دوره آموزشی که مد نظرتان است دریافت کنید.

البته باید این نکته را به اطلاع شما برسانیم که هزینه آموزش تبلیغ نویسی در کلاس های عمومی و کلاس های خصوصی متفاوت خواهد بود و بر اساس ساعات آموزشی این هزینه تعیین میشود.

در انتهای دوره به شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید با استفاده از این مدرک وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

هزینه آموزش تبلیغ نویسی
هزینه آموزش تبلیغ نویسی

انواع دوره تبلیغ نویسی

دیگر ویژگی که مجتمع فنی آریا تهران را از سایر آموزشگاه ها متمایز کرده است برگزاری دوره تبلیغ نویسی به صورت های متنوع است . شما میتوانید در انواع دوره تبلیغ نویسی شرکت کنید و از جهت کیفیت آموزش در این دوره ها تردید نداشته باشید.

سرفصل های آموزشی در کلاس های عمومی و خصوصی یکسان بوده و اساتید یکسان این کلاس های آموزشی را ارائه میدهند. تنها گزینه ای که این کلاس ها را از هم متمایز کرده است تعداد شرکت کننده ها در این کلاس های آموزشی است. شما در کلاس های خصوصی فضای بهتری برای آموزش خواهید داشت و میتوانید بیشتر از حضور استاد بهره مند شوید.

آموزش تبلیغ نویسی عمومی

آموزش تبلیغ نویسی عمومی در روزه های متنوع و در ساعات مختلف برگزار میشود و سرفصل های این کلاس های عمومی مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و شما میتوایند این اطمینان را داشته باشید که با شرکت در این کلاس ها برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

هزینه آموزش تبلیغ نویسی عمومی ارزان تر از قیمت آموزش تبلیغ نویسی خصوصی است و تعداد نفرات این کلاس ها ۴ نفر به بالا میباشد. مطالب آموزشی در این کلاس ها تمام نیاز های بازار کار است و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در انتهای این دوره تمام مهارت هایی که برای ورود به بازار کار نیاز است را یاد گرفته اید و میتوانید جذب بازار کار شوید.

آموزش تبلیغ نویسی خصوصی

در کلاس آموزش تبلیغ نویسی خصوصی مطالب به صورت اختصاصی به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید تمام اشکالات خود را مستقیم از اساتید بپرسید.

مهمترین مزیت آموزش تبلیغ نویسی خصوصی این است که چون تمرکز استاد روی آموزش اختصاصی شماست و روند آموزش سریع تر پیش میرود. به این ترتیب شما در ساعات کمتری میتوایند مهارت های لزم را کسب کنید. تمام مطالب آموزشی این دوره های خصوصی و عمومی یکسان بوده تنها تفاوت آن ها در تعداد نفرات شرکت کننده و هزینه آموزش تبلیغ نویسی است.

آموزش تبلیغ نویسی رایگان

در این قسمت سعی میکنیم بهترین تکنیک های آموزشی تبلیغ نویسی را به شما توضیح دهیم تا تخصصی تر با این نکات آشنا شوید. اگر میخواهید از آموزش تبلیغ نویسی رایگان بهره ببرید میتوانید از فیلم های آموزشی رایگان که در اینترنت قرار داده شده است . یکی از بهترنی منابع برای آموزش رایگان تبلیغ نویسی سایت یوتیوب است. شما میتوانید تخصصی ترین آموزش ها را در این سایت به زمان های مختلف دریافت کنید و این مهرات ها را تخصصی یاد بگیرید.

  • ساخت سایت

یکی از بهترین کار هایی که برای بهبود کسب و کارتان باید انجام دهید راه اندازی وب سایت میباشد. برای طراحی سایت به روش های مختلف باید هزینه ای بپردازید اما اگر میخواهید یک سایت ارزان داشته باشید و از خدمات پشتیبانی آن نیز بهره مند شوید آریا تهران یکی از بهترین گزینه هاست.

شما میتوایند برای مشاهده نمونه کار های طراحی سایت و حدو د هزینه طراحی سایت در پنل های مختلف به صفحه زیر مراجعه کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

آموزش تبلیغ نویسی رایگان
آموزش تبلیغ نویسی رایگان

ریپورتاژ نویسی و تبلیغات پولی گوگل

وقتی یک سایت راه اندازی میکنید باید از خدمات ریپورتاژ نویسی و تبلیغات پولی گوگل برای بهبود کسب و کارتن استفاده کنید و این را در نظر داشته باشید که برا شناخته تر شدن باید هزینه هایی را پرداخت کنید که این دو مورد گفت شده بخشی از این هزینه هاست.

برای ریپورتاژ باید متن خود را به گونه ای بنویسید که اول از همه کاربارن را جذب کند و بعد از ان اصول سئو در آن رعایت شده باشد. تبلیغ نویسی در ریپورتاژ و تبلیغات پولی گوکل بسیار اهمیت دارد زیرا شما برای این کار هزینه میکنید و اگر متن درستی را ننویسید بازده خوبی نخواهد داشت.

  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار شما یک امر ضروری است. رسانه های اجتماعی مطرح برای هدف قرار دادن این تبلیغات فیس بوک، توییتر و +Google و اینستاگرام هستند.
فیس‌بوک و توییتر پایگاه کاربری عظیمی دارند که می‌تواند تعداد افرادی را که شرکت شما به آنها دسترسی پیدا می‌کند به حداکثر برساند، در حالی که +Google نمایش کسب و کار شما را در نتایج جستجوی محلی نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند از رقبای خود متمایز شوید.

بهره گیری از قدرت شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در ایران سبب چندین برابر شدن سود و رونق کسب و کار میشود و این شبکه اجتماعی میتواند سبب شود شما راه صد ساله را یک شبه بپیمایید.
می توانید فردی را استخدام کنید که در بازاریابی رسانه های اجتماعی متخصص است و از تبلیغ نویسی تخصصی در این حوزه استفاده میکند.
به یاد داشته باشید که هدف اصلی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ایجاد رابطه و تعامل با مشتریان و اجازه دادن به آنها برای آشنایی با محصول یا خدمات شما است.
البته، باید از صفحات رسانه های اجتماعی خود به عنوان راهی برای تبلیغ پیشنهادات یا معاملات ویژه ای که در حال حاضر دارید استفاده کنید، زیرا به همین دلیل است که اکثر مردم در وهله اول شما را دنبال می کنند.
علاوه بر این، باید سعی کنید از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای تعامل با فالوورهای خود در سطح شخصی استفاده کنید. تعاملی باشید: سؤال بپرسید، پاسخ دهید و سعی کنید هر گونه بازخورد مشتری را در نظر بگیرید. این می تواند در ایجاد حس وفاداری به برند شما در میان دنبال کنندگان تان کمک کند، که این جنبه از تبلیغ نویسی تخصصی برای هر کسب و کاری مهم است.

ما در دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت اختصاصی آموزش تبلیغ نویسی را نیز ارائه میدهیم و شما میتوانید در این دوره به صورت تکنیکی این مهارت را نیز یاد بگیرید.

  • از مزایای وبلاگ نویسی استفاده کنید.

وبلاگ نویسی شاخه دیگری از رسانه های اجتماعی است که می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار گیرد. البته، شما می توانید مقالات و تبلیغات را در وبلاگ کسب و کار خود ارسال کنید، اما ایده عالی دیگر این است که مقالات خود را به تعدادی از وبلاگ های خارجی مرتبط با صنعت خود بفرستید و از آنها بخواهید که مقالات را نیز در سایت های خود پست کنند.

به این بک لینک گرفتن گفته میشود که در مبحث سئو خارجی چیست به شما آموزش داده شده است و میتوانید از این کار حتی برای بهبود رتبه سایت تان استفاده کنید.
از آنجایی که این وبلاگ ها در حال حاضر دارای خوانندگان وفاداری هستند که به محتوای آن سایت اعتماد دارند، آنها تمایل بیشتری به خواندن این مقاله خواهند داشت. در نتیجه، می توانید به یک بازار کاملاً جدید برسید و از طریق سایت های دیگر خدمات و محصولات تان را تبلیغ کنید. ایتن نوع از تبلیغات در آموزش تبلیغ نویسی تخصصی حرفه ای آریا ترهان آموزش داده میشود و شما میتوانید به راحتی بک لینک گذشتن در سایت های معتبر را که سبب هدایت ترافیک به سایت تان شد را یاد بگیرید.

مقالاتی که برای پست های وبلاگ می نویسید باید جالب و آموزنده باشند. اگر آنها جز تبلیغات آشکاری که اصرار دارند مثلا “هم اکنون محصولات ما را بخرید!” باشند جدی گرفته نخواهند شد و احتمالاً اثر خود را از دست خواهند داد.

  • مخاطب خود را بشناسید.

شما باید به عنوان یک کتپی رایتر مخاطبان خود را بشناسید و سپس برای تولید تبلیغات تلاش کنید. اگر نمیدانید یک کپی رایتر باید چه ویژگی هایی داشته و درامد کپی ایتر در چه حدودی است حتما مقاله کپی رایتر کیست را مطالعه کنید.

تنها نکته مهم در مورد تبلیغات موثر این است که مخاطب خود را بشناسید. در مورد آن فکر کنید. تبلیغی که برای مردان بازنشسته جذابیت دارد، با تبلیغی که برای دختران نوجوان طراحی شده است بسیار متفاوت است.
اگر با مخاطبان خود هماهنگ نباشید، نمی توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که بموثر و پر بازده باشند و محصول/خدمات شما مورد توجه بخش عظیمی از بازار هدف شما قرار نمیگیرد. تبلیغات هومند داشته باشید و آن را به طور خاص برای مخاطبان خود تنظیم کنید. در غیر این صورت پول را دور می ریزید.

  • انتخاب مکان درست تبلیغات

هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید، گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به درستی برای دستیابی به آن مخاطبان در جای درست قرار داده شده است.
ممکن است تبلیغ شما کاملاً برای جذب بازار هدف شما تنظیم شده باشد، اما اگر در مکان اشتباه باشد، ممکن است مخاطبان شما هرگز فرصتی برای دیدن یا شنیدن آن پیدا نکنند.

برای مثال، تبلیغ رادیویی برای چسب دندان مصنوعی ممکن است در ۴۰ ایستگاه برتر موسیقی به خوبی کار نکند، در حالی که تبلیغ این محصولات در برنامه های پزشکی و علمی ایده آل باشد.
به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما احتمالاً کجا تبلیغات را می بینند، بر اساس ترجیحات شخصی خود تصمیم نگیرید. فقط به این دلیل که به رادیو گوش می‌دهید در رادیو تبلیغ نکنید، و فقط به این دلیل که تبلیغات در مکانی مد شده است آن را بدون تحقیق انجام ندهید. تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم خود را تنها بر اساس شناخت مشتریان و نظرات آن ها بگیرید.
آنچه مهم است این است که رسانه ای که انتخاب می کنید به مشتریان بالقوه شما برسد.
استفاده از این استراتژی همچنین سود بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، زیرا قرار دادن تبلیغات خود در مکان‌هایی که می‌دانید مخاطبان شما آن‌ها را خواهند دید، نیاز به تبلیغ در همه جا را از بین می‌برد و به سادگی امیدوار هستید که افراد مناسب آن را ببینند. اینجاست که هماهنگی با مخاطبان هدف واقعاً تفاوت ایجاد می کند.

  • برندینگ سازی خدمات

یکی از اهداف اصلی تبلیغات ایجاد شناخت برند در بین مشتریان بالقوه است. این به این دلیل است که تحقیقات و تجربیات تجاری تبلیغ نویسی بازار بارها و بارها نشان داده است که مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد محصولات و خدماتی را که با آن‌ها آشنا هستند انتخاب می‌کنند تا جایگزین‌های کمتر شناخته شده عمومی.
بنابراین، هنگام ایجاد یک تبلیغ برای کسب و کار، محصول یا خدمات خود، باید سعی کنید تصویر لوگو ساده و در عین حال چشم نواز داشته باشید که مشتریان فوراً آن را تشخیص دهند.
بسته به نوع تبلیغ، مواردی مانند رنگ‌های استفاده شده، فونت، عکس‌ها، موسیقی یا سخنگوها/ افراد مشهوری که برای تبلیغ از آنها استفاده می‌شود متفاوت خواهد بود.

  • سعی نکنید همه را راضی کنید.

برای اینکه همه را راضی نگه دارید، پیام تبلیغ شما باید بسیار ملایم و غیر متعهد باشد و این رویکرد به ندرت جواب می دهد. مجدداً به جمعیت هدف خود فکر کنید و از تبلیغات خود برای ارسال پیامی استفاده کنید که به طور خاص برای آنها جذاب باشد.
پیام تبلیغات باید در سطح شخصی برای مصرف کننده جذاب باشد، این کار را می تواند به دو روش اصلی انجام دهد: با بازی با نگرانی های عاطفی و صحبت با احساس قلبی مشتری، یا با سرگرم کردن مشتری با چیزی که حس شوخ طبعی آنها را به خود جلب می کند.
به عنوان مثال، به کمپین های تبلیغاتیی که هدف آن ها فروش اسپری بدن، ژل دوش و محصولات مراقبت از مو به مردان جوان است دقت کنید. برند های بسیار موفقی وجود دارند که Axe یکی از آن هاست که شعاری را طرح کرده است که کاملاً متناسب با خواسته های بازار هدف خود است : “محصولات ما را استفاده کنید و همه را جذب کنید”. Axe اهمیتی نمی دهد که محصولات آنها برای زنان یا مردان متاهل جذاب نباشد، زیرا آنها بازار مردان ۱۲ تا ۲۴ ساله را درگیر کرده اند.

  • قبل از انتشار تبلیغ نویسی را تست کنید.

قبل از اینکه تبلیغات خود را به سراسر اینترنت بفرستید، ایده خوبی است که آنها را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که توسط مخاطبان هدف شما قابل درک و قدردانی است.
می‌توانید از اعضای باشگاه مشتریان هدف خود در مورد آگهی سؤال بپرسید : آیا از آن لذت می‌برند، آیا با آنها تعامل برقرار می‌کند، چه چیزی در آن را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند.
این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا آگهی برای انتشار آماده است، آیا نیاز به تغییراتی دارد یا اینکه باید به طور کلی به طراحی مجدد آن فکر کنید. راه دیگری که می توانید در مورد تبلیغات خود بازخورد کسب کنید، پرسشنامه است.

حتی پس از انتشار آگهی، باید تلاش کنید تا بر واکنش مشتریان نسبت به آن نظارت کنید. می‌توانید سؤالات دقیق‌تری در مورد اینکه آن‌ها از تبلیغ چه چیزی را دوست داشتند و کدام عناصر واقعاً توجه آنها را جلب کرده است، بپرسید. اگر انتقادی دارند، سعی کنید آنها را سازنده نگاه کنید و هنگام قرار دادن آگهی بعدی خود، پیشنهادات مشتری را اجرا کنید.
اگر تبلیغ نویسی خود را از طریق چندین نوع رسانه مختلف اجرا کرده اید، درخواست بازخورد مشتری نیز می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام فرم (چاپ، تلویزیون، شبکه اجتماعی) برای شرکت شما سودآورتر است. سپس می توانید دفعه بعد بیشتر از بودجه خود را به تبلیغات در آن حوزه اختصاص دهید.