افراد را در اینستاگرام با شماره تلفن پیدا کنید

چطوری از طریق شماره اینستا پیدا کنیم؟ گاهی ممکن است بخواهید آیدی پیج اینستاگرام کسی را که داخل مخاطبین خود ذخیره کرده اید پیدا کرده و آن فرد را فالو و یا بلاک کنید. چگونه از طریق شماره پیج اینستاگرام پیدا کنیم؟ در این مقاله میتوانید به صورت کامل افراد را در اینستاگرام با شماره […]
  • تعداد نظرات: 1
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 17 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

چطوری از طریق شماره اینستا پیدا کنیم؟ گاهی ممکن است بخواهید آیدی پیج اینستاگرام کسی را که داخل مخاطبین خود ذخیره کرده اید پیدا کرده و آن فرد را فالو و یا بلاک کنید. چگونه از طریق شماره پیج اینستاگرام پیدا کنیم؟ در این مقاله میتوانید به صورت کامل افراد را در اینستاگرام با شماره تلفن پیدا کنید و روش های مختلف پیدا کردن افراد در اینستاگرام (پیدا کردن پیج با شماره) را مطالعه کنید.

۵ روش دسترسی به اکانت مخاطبین در اینستاگرام

۵ روش دسترسی به اکانت مخاطبین در اینستاگرام

چطور از روی شماره پیج اینستا پیدا کنیم؟ پیدا کردن افراد در اینستاگرام کاری بسیار آسان می باشد به طوری که شما میتوانید تنها با جستجو کردن نام فرد مورد نظرتان از بین پیج ها و اکانت های اینستاگرام او را پیدا کنید، در این بخش روش پیدا کردن افراد در اینستاگرام را مشاهده می کنید

چجوری با شماره پیج اینستا را پیدا کنیم؟ پیدا کردن افراد در اینستا با شماره، شما می توانید پیج اینستاگرام اقوام و یا اشنایان خود را که شماره تلفن ان ها را دارید به راحتی داخل اینستاگرام پیدا کنید، با طی کردن مراحل زیر به صورت مرحله به مرحله افراد را در اینستاگرام با شماره تلفن ( پیدا کردن ایدی اینستا با شماره) پیدا کنید! با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی ۵ روش دسترسی به اکانت مخاطبین در اینستاگرام و معرفی پیج یاب اینستا (ایدی یاب اینستا با شماره) بپردازیم.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟ برخی فراد دارای چندین اکانت در اینستاگرام هستند که اگر می خواهید بدانید یک نفر دارای چند اکانت در اینستاگرام می باشد بر روی لینک مقابل کلیک کنید: چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

چگونه با شماره تلفن اینستاگرام را پیدا کنیم؟ پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن (پیدا کردن پیج اینستا با شماره)، در این بخش قصد داریم به بررسی پیدا کردن اکانت اینستا با شماره بپردازیم.

برای پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن (پیدا کردن اینستا با شماره) تنها کافیست مطابق مراحل زیر پیش بروید: ۱- ابتدا اینستاگرام را باز کنید. ۲- سپس به برگه نمایه بروید. ۳- حال بر روی نماد همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید. ۴- در این مرحله باید Discover People را انتخاب کنید. ۵-در صورت درخواست، به اینستاگرام اجازه دهید به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. ۶- لیست افراد روی صفحه را مرور کنید. مواردی که “برای شما پیشنهاد شده است” از مخاطبین شما هستند. بهترین برنامه پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن کدام است؟ شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص اینستاگرام اقدام به پیدا کردن افراد با استفاده از شماره تلفن نمایید.

لازم است بدانید آریا تهران برگزار کننده بهترین دوره های اینستاگرام می باشد که شما می توانید در این دوره ها ثبت نام کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره اینستاگرام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن اندروید

چگونه از طریق شماره پیج اینستا را پیدا کنیم؟ پیداکردن پیج اینستا با شماره برای تلفن اندروید را در بخش بالا به طور کلی مورد بررسی قرار داده ایم به همین منظور کاربران اندروید می توانند به راحتی با مخاطبین خود با استفاده از شماره تلفن در اینستاگرام دسترسی داشته باشند.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در ایفون

نحوه پیدا کردن اینستاگرام از روی شماره موبایل چگونه است؟ پیدا کردن پیج از روی شماره برای کابران آیفون به دو صورت کلی می باشد که ما می توانید با استفاده از این شیوه ها اقدام به پیدا کردن افراد در اینستاگرام نمایید. این دو روش به شرح زیر می باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

  1. استفاده از گزینه یافتن افراد یا Discover people
  2. بگذارید تا اینستاگرام، دوستان شما را بیابد

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید

در بخش بالا با نحوه پیدا کردن اینستا از شماره ( پیدا کردن پیج با شماره ) آشنا شدید در این بخش نیر قصد داریم به بررسی پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید بپردازیم. همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام ، عده زیادی از افراد به دنبال دسترسی به اکانت اینستاگرام مخاطبین خود هستند به همین علت ما در این بخش قصد داریم به شیوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید اینستاگرام بپردازیم.

برای دسترسی به این بخش تنها کافیست از بخش تنظیمات (Settings) گزینه اکانت (Account) را انتخاب نمایید و در مرحله بعدی بر روی گزینه Contact Syncing کلیک کنید در نهایت با کلیک بر روی گزینه Connect contacts می توانید لیستی از مخاطبین شما که با استفاده از شماره تلفن خود حساب کاربری در اینستاگرام دارند، را مشاهده نمایید.

یافتن مخاطبین در اینستاگرام با سرچ کردن درصفحه‌ اکسپلورر

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با اسم، همانطور که در بخش بالا با روش جستجو افراد با شماره تلفن آشنا شدید در این بخش نیزی قصد داریم یکی از رایج ترین شیوه هایی که اکثر افراد برای پیدا کردن افراد مورد نظر خود در اینستاگرام از آن استفاده می کنند، بپردازیم. بخش اکسپلور یا همان قسمت جستجوی اینستاگرام می باشد. در زمان ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام باید یک نام کابری وارد نمایید. یکی از ضروری ترین موارد نام کاربری یا همان آیدی اینستاگرام برای تولید اکانت اینستاگرام می باشد. بنابراین اگر آیدی اینستاگرام کاربر همان نام او باشد به آسانی می توانید شخص مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنید. اما لازم است بدانید استفاده از این شیوه همیشه کارساز نمی باشد چرا که امکان دارد کاربری که به دنبال آن هستید از یک نام کاربری متفاوت استفاده کرده باشد.

برای دسترسی به صفحه اکسپلور اینستاگرام مطابق با مراحل زیر پیش بروید.

با کلیک بر روی آیکون ذره بین می توانید روی کادر جستجو موجود در ابتدای صفحه کلیک نمایید.

با وارد کردن نام یا وارد کردن نام کاربری فرد مورد نظر صفحاتی برای شما نشان داده می شود. از میان صفحات نشان داده شده می توانید صفحه مورد نظر را انتخاب نمایید.

علت نشان ندادن ریلز در اینستاگرام چیست؟ اگر نمی دانید علت نشان ندادن ریلز در اینستاگرام از چیست می توانید برای کسب اطلاع در خصوص آن به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

جستجوی مخاطبین در اینستاگرام توسط Scan QR Code 

در سال های گذشته اینستاگرام یکی از قابلیت های فوق العاده که به اینستاگرام اضافه شده است، QR CODE می باشد. که با استفاده از این قابلیت می توانید بدون استفاده از اکسپلور یا فهمیدن شماره تلفن، صفحات همدیگر را در اینستاگرام به آسانی پیدا کنید. البته در خصوص این QR CODE باید بدانید همانند اثر انگشت برای هر کاربری منحصر به فرد می باشد یعنی اینستاگرام برای هر کاربر یک کد اختصاصی ارائه می کند.

با اسکن QR CODE می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان به پیج شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به پیج خود بخش پروفایل بروید و بر روی آیکون سه خط در سمت راست ابتدای صفحه کلیک نمایید.

در منوی باز شده گزینه QR CODE را انتخاب کنید. شما به صفحه QR CODE منتقل می شوید. در این صفحه کد منحصر به فردی ظاهر می شود که متعلق به شماست که می توانید با استفاده از آیکون اشتراک در بخش بالای صفحه آن را با همدیگر به اشتراک بگذارید.

برای پیدا کردن اکانت شخص دیگر می توانید در پایین صفحه بر روی Scan QR CODE کلیک نمایید. حالا از طریق صفحه ای که باز شده است می توانید به آسانی کد طرف مقابل را اسکن کنید و پیج او را پیدا کنید.

از طریق فیسبوک دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید

یکی دیگر از روش های دسترسی به اکانت مخاطبین و پیدا کردن آنها از طریق فیسبوک می باشد. حتما در زمان تولید اکانت اینستاگرام متوجه این موضوع شده اید، که اینستاگرام از شما می خواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگرام متصل کنید و یا در صورتی که حساب کاربری در فیسبوک ندارید، توصیه می کند یک اکانت در فیسبوک ایجاد کنید.

در صورتی که حساب کاربری فیسبوک دارید، مسلما با افراد زیادی از طریق این شبکه اجتماعی در ارتباط هستید. توجه داشته باشید هنگامی که اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل می کنید به آسانی می توانید دوستان فیسبوکی خود را در اینستاگرام دنبال کنید. شما می توانید با استفاده از مراحل زیر این روش را انجام دهید.

ابتدا وارد صفحه پروفایل خود شوید سپس بر روی آیکون سه خطی که در بخش بالا قسمت سمت راست بالای صفحه موجود می باشد، کلیک نمایید.

سپس از بخش setting گزینه Follow & Invite Friends را انتخاب کرده، در مرحله بعدی بر روی گزینه Follow Contacts کلیک نمایید. حالا دوستان فیسبوکی شما می توانند به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است این اقدام در ورژن های قبلی با استفاده از گزینه discover people انجام می شد. به این گونه که با کلیک بر روی گزینه discover people به صفحه ای هدایت می شود که در آن باید گزینه Connect to People را انتخاب نمایید. برای پیدا کردن دوستان فیسبوکیان در اینستاگرام به بخش Follow Contacts و قسمت Suggestions بروید.

پیشنهاد ویژه: آموزش رایگان و صفر تا صد اینستاگرام در آموزش صفر تا صد اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید

نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام

همانطور که بالاتر نیز گفته شد برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد، یکی از این روش ها شماره تلفن می باشد. شما میتوانید با جستجوی افراد با شماره تلفن ان ها پیج اینستاگرام آن ها را پیدا کنید.

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام ابتدا به قسمت setting اکانت اینستاگرام خود بروید. سپس سه خط بالای صفحه سمت راست را ضربه بزنید تا گزینه های زیر برای شما نمایش داده شود.

نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام
نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام

پس از انتخاب گزینه Discover People میتوانید مخاطبینی که شماره تلفن ان ها را د ارید را شماهده کرده و در اینستاگرام پیدا کنید. در این مرحله اینستاگرام به شما یک هشدار با عنوان اینکه میخواهد به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد میدهد که شما با انتخاب گزینه اجازه دادن و یا Accept این اجازه را به اینستاگرام میدهید تا به مخاطبین و شماره تلفن های تلفن همراه شما متصل شود.

پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام
پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام

پیشنهاد ویژه: بررسی دقیق نرم افزار اینستاگرام در مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران!

پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام

پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام (پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام)، اولین روش برای پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام، استفاده از نوار جستجو ارائه شده در برنامه است. وقتی برنامه را باز می کنید، بلافاصله می توانید نمادی را ببینید که شبیه یک ذره بین است. اکثر کاربران اینترنت به طور قطع می دانند که این نماد اغلب توسط موتورهای جستجو استفاده می شود و Instagram نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی اگر از مرورگر برای مشاهده نمایه IG خود استفاده می کنید، می توانید آن را به راحتی پیدا کنید. بعدش چی؟

به طور طبیعی، ابتدا باید حساب خود را وارد کنید. بهتر است نام کاربری اینستاگرام فرد مورد نظرتان را بدانید تا به نتیجه مطلوب برسید. وقتی روی نماد ضربه می زنید یا کلیک می کنید، بسته به نوع حساب هایی که می خواهید انتخاب کنید، یک نوار جستجو و چندین گزینه مشاهده می کنید. آنها بر اساس Top ، Account ، Tags و Places فیلتر می شوند. اگر قصد استفاده از این گزینه ها را ندارید، کافی است دوباره روی نوار جستجو ضربه بزنید و خطی را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید نام کاربری را وارد کنید. با ضربه زدن روی یکی از گزینه های ارائه شده توسط فیلتر، می توانید انتخاب نتایج جستجو را محدود کنید:

قسمت TOP : برای رتبه بندی نتایج جستجوی نمایه ها بر اساس محبوبیت و میزان تعامل آنها استفاده می شود.
برچسب ها: این جستجوی پست ها بر اساس هشتگ های ارائه شده است.
حسابها / افراد: انتخاب این گزینه فقط افراد یا حساب ها را در نتایج جستجو ارائه می دهد.
مکان ها یا Location: . سیستم جستجو حساب های نزدیک به مکان شما را شناسایی می کند.

بروز رسانی خودکار اینستاگرام چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بروز رسانی خودکار اینستاگرام به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم
چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم

چگونه در سرچ اینستاگرام پیدا نشویم

اگر این ایده را دوست ندارید که کسی بتواند شما را در اینستاگرام جستجو کند راه های زیادی برای شما وجود دارد، مراحل زیر بسیار ساده است و یادگیری نحوه پنهان کردن حساب اینستاگرام از جستجو می تواند کمک بزرگی باشد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها و استوری ها استفاده می شود. می توانید ویدئوهای طولانی تری را در IGTV تماشا کنید که برای به اشتراک گذاشتن ویدیوهای طولانی با ایجاد کانال در حساب کاربری شما کاملاً جدید است.

اخیراً بسیاری از ما از اینستاگرام برای چت با دوستان خود استفاده می کنیم، این ویژگی به موقع ارتقا یافته است و به شما امکان می دهد تماس ویدیویی نیز برقرار کنید.

برای بسیاریاز افراد، اینستاگرام جایی است که کاربران دوست دارند اغلب با دوستان خود در مورد الگوهای رفتاری به اشتراک بگذارند. اینستاگرام ماهانه توسط ۱ میلیارد کاربر استفاده می شود و یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در زمان های اخیر است. از آنجا که همه به اینستاگرام می روند، اولین قدم این است که آنها می خواهند تعداد بیشتری از افرادی را که می شناسند اضافه کنند. ممکن است برای همه کاربران اینستاگرام جالب نباشد، زیرا شما علاقه ای ندارید که حساب اینستاگرام خود را به همه نشان دهید.

پیشنهاد ویژه: اگر میخواهیدبرای اینستاگرام خود یک بنر حرفه ای طراحی کنید آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید.

ابتدا، ممکن است بخواهید بدانید که حساب اینستاگرام شما دارای تنظیماتی است که به شما امکان می دهد حساب خود را با سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Tumblr ، Ameba و Ok.ru پیوند دهید. اگر عادت دارید پست های خود را از اینستاگرام در فیس بوک ، توییتر یا Tumblr به اشتراک بگذارید، این را از قبل می دانید. اکنون آنچه شما از آن آگاه نیستید این است که این پیوند شما را برای افرادی که با آنها در این بسترها دوست هستید بیشتر نمایان می کند.

بیایید یاد بگیریم که چگونه حساب های پیوندی را از حساب اینستاگرام حذف کنیم:

مرحله ۱: برنامه Instagram را در تلفن خود راه اندازی کنید ، با ضربه زدن در گوشه پایین سمت راست صفحه اصلی خود به نمایه خود بروید.

مرحله ۲: به گوشه سمت راست بالا بروید و برای گزینه های بیشتر ضربه بزنید، این صفحه را از سمت راست باز می کند و می توانید به تنظیمات نشان داده شده در پایین آن بروید.

مرحله ۳: در گزینه های داده شده Account را انتخاب کنید و در آنجا می توانید گزینه Accounts Linked را مشاهده کنید.

مرحله ۴: در اینجا می توانید تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود را که به حساب اینستاگرام خود پیوند خورده اند مشاهده کنید.

نحوه اضافه کردن لوکیشن به بیو اینستاگرام چگونه است؟ شما می توانید برای کسب اطلاع در خصوص ان بر روی لینک مقابل کلیک نمایید: اضافه کردن لوکیشن به بیو اینستاگرام

حذف شماره تلفن از اینستاگرام
حذف شماره تلفن از اینستاگرام

حذف شماره تلفن از اینستاگرام

وقتی یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد می کنیم، افرادی را که قبلاً در اینستاگرام هستند به ما نشان می دهد. این کار به کمک لیست مخاطبین شما انجام می شود زیرا ما به Instagram اجازه دسترسی می دهیم. در حالی که برای برخی خوب است و نه برای برخی دیگر مانند کسانی که می خواهند حساب های اینستاگرام را پنهان کنند. اکنون باید شماره تلفن را از حساب خود حذف کنید تا این ویژگی غیرفعال شود.

مرحله ۱: برنامه را در تلفن خود راه اندازی کنید، به پروفایل بروید. روی ویرایش نمایه کلیک کنید.

مرحله ۲: در بخش اطلاعات خصوصی می توانید شماره تلفن خود را مشاهده کنید، باید روی آن کلیک کرده و با کلیک بر روی backspace شماره خود را حذف کنید. اکنون روی Next ضربه بزنید و مطمئن شوید که تغییرات را با ضربه زدن روی علامت راست در جلوی Edit Profile ذخیره کنید.

چرا در اینستاگرام مخاطبین بالا نمیاد

چرا در اینستاگرام مخاطبین تلفن را نشان نمی دهد؟ در مقاله فعلی، علل این اشکال را تجزیه و تحلیل می کنیم. ما همچنین به روش های حل مشکل توجه می کنیم ..

با معرفی فیس بوک برای دسترسی به نظارت مخاطبین ، اعتراضات گسترده طرفداران میزبانی عکس تشدید شد. اما زمان گذشت و مردم به “ترفند” جدید عادت کردند. علاوه بر این، مشاهده دفترچه تلفن هنگام کشف پروفایل دوستان یک کار راحت محسوب می شد.

هنگامی که همگام سازی رخ می دهد، لیست مشترکان در پایگاه داده FB قرار می گیرد. به محض ایجاد حساب کاربری، برنامه اعلان را در حالت خودکار ارسال می کند. اما اگر به روزرسانی اطلاعات فعالیت در اینستاگرام فعال باشد، این گزینه معتبر است.

هنگام جستجوی پیج اینستاگرام شخص مورد نظرتان، افزودن اولیه شماره تلفن الزامی است. این روش برای آن دسته از دوستان یا سازمان هایی که مختصات آنها در حافظه دستگاه نشان داده شده است، معتبر است. در این صورت هیچ موقعیت آزاردهنده ای در ارتباط با اینکه چرا مخاطبین در اینستاگرام نشان داده نمی شوند وجود نخواهد داشت. از طریق تلفن برای همگام سازی لیست افرادی که در دفترچه تلفن وارد شده اند دشوار نخواهد بود:

روی نماد در سمت قسمت راست پایین برنامه اینستاگرام کلیک کنید ؛
برای دیدن منوی تنظیمات روی بیضی کلیک کنید ؛
خط “تشخیص افراد” را انتخاب کنید ؛
کلمه “مخاطبین” را لمس کنید ؛
روی کلمه یه پیوستن به افراد و سپس روی عبارت “Allow access” ضربه بزنید ؛
علامت “مشترک شدن” در کنار نام شخص ، که در بخش “مخاطبین” نشان داده شده است. در مرحله کنونی ، نظارت برای کسانی که ادعا می کنند در فالوورهای شما هستند وجود دارد (بخش “ارائه شده”) ؛
در نهایت ، روی دکمه پیکربندی زیر کلیک کنید تا تنظیمات اصلی را وارد کنید.
روی دنبال کردن ضربه بزنید و دوستان را دعوت کنید.

سخن آخر

شما می توانید بدون استفاده از برنامه پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن و یا ربات پیدا کردن شماره تلفن از روی آیدی اینستاگرام با استفاده از مراحل ذکر شده در پست به راحتی به پیج مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. چگونه با شماره پیج اینستا پیدا کنیم؟چگونه از طریق شماره پیج اینستا پیدا کنیم؟ همانطور که در ابتدای پست ذکر شد تنها کافیست تنظیمات مربوطه را انجام دهید و بهراحتی مخاطبین خود را پیدا کنید. همچنین اگر در جستجوی پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن در اپدیت جدید هستید حتما به طور کامل مقاله را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

پیدا کردن اکانت اینستا با شماره به چه صورت می باشد؟

به صورت کلی روش های متفاوتی برای دسترسی به کاربران در اینستاگرام وجود دارد که یکی از این راه حل ها استفاده از شماره تلفن است. شما می توانید برای اطلاع از این شیوه پست را مطالعه نمایید.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید چگونه است؟

برای پیدا کردن اکانت اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن تنها کافیست، بخش تنظیمات (Settings) گزینه اکانت (Account) را انتخاب نمایید و در مرحله بعدی بر روی گزینه Contact Syncing کلیک کنید در نهایت بر روی گزینه Connect contacts کلیک نمایید.

نحوه پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام چگونه است؟

اولین روش برای پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام، استفاده از نوار جستجو ارائه شده در برنامه است. می توانید انتخاب نتایج جستجو را محدود کنید. شما می توانید با انتخاب گزینه مکان ها یا Location از سیستم جستجو حساب های نزدیک به مکان خود را درخواست نمایید.