معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی برای ویندوز و لینوکس

در این مقاله به بررسی معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی برای ویندوز و لینوکس ، و همچنین نرم افزار تست سرعت تایپ فارسی می پردازیم.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: آموزش مجازی
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی برای ویندوز و لینوکس ، در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار هایی که شما می توانید برای تایپ کردن در محیط ویندوز و لینوکس از آن ها استفاده نمایید را به شما معرفی کنیم.

شما با یادگیری تکنیک های تایپ ده انگشتی می توانید با تسلط بر برخی از نرم افزار های کاربردی سرعت و کیفیت تایپ کردن خود را افزایش دهید.

پس در ادامه با ما همراه باشید، تا با نرم افزار های کاربردی در زمینه تایپ متون انگلیسی و فارسی و تایپ اعداد و ارقام مختلف آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه : آموزش icdl در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران تحت نظر اساتید مجرب

معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی

نرم افزار آموزش تایپ ۱۰ انگشتی فارسی و انگلیسی

تایپ ده انگشتی یک نوع مهارت است که شما با کمک آن می توانید مهارت خود را در زمینه تایپ انواع متون فارسی و انگلیسی افزایش دهید.

و در صورتی که شما به تایپ ده انگشتی تسلط کافی داشته باشید ، بدون نیاز به نگاه کردن مداوم به صفحه کلید با  سرعت و دقت بسیار بالا و در کمترین زمان ممکن متون خود را تایپ می کنید.

به عنوان مثال یکی از اشتباهات رایج در زمان تایپ کردن افراد مبتدی که به اصول تایپ آشنا نیستند این است که در زمان تایپ کردن زبان سیستم خود را به آشتبباه در وضعیت فارسی یا انگلیسی قرار می دهند.

در صورتی که اگر شما تسلط کافی به اصول تایپ ده انگشتی داشته باشید، بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه کلید با سرعت و دقت بالا و در زمان خیلی کم متون خود را تایپ می کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران ، بهترین آموزشگاه کامپیوتر و نرم افزار در غرب تهران ، پذیرای علا قه مندان به یادگیری کامپیوتر و نرم افزار می باشد.

نرم افزار تایپ ده انگشتی برای لینوکس

در صورتی که شما از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنید و به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای تایپ کردن در نرم افزار لینوکس هستید ، مجموعه برنامه های Kdeedu در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

در ادمه مقاله معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی برای ویندوز و لینوکس با ما همراه باشید تا دیگر ابزار های قدرتمند تایپ ده انگشتی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه : برای دریافت مدرک icdl همین حالا با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

نرم افزار تایپ در ویندوز چیست

نرم افزار های زیادی هستند که شما با کمک آن ها می توانید در محیط ویندوز تایپ کند ، نرم افزار هایی مانند نرم افزار واژه پرداز ورد که یکی از معروفترین آن هاست ، و با داشتن قابلیت های زیادی که این نرم افزار دارد شما می توانید تایپ متون فارسی و انگلیسی را در به بهترین شکل انجام دهید.

نرم افزار های دیگری مانند Wordpad ، Notr pad و غیره هم نرم افزار هایی هستند که شما به عنوان یک ویراستار می توانید از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزش تایپ ده انگشتی در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای کامپیوتر و ICDL در تهران

نرم افزار تست تایپ

با استفاده از تمرین های متنوع و کاربردی ارائه شده توسط نرم‌افزار افزایش مهارت و سرعت تایپ می توانید به صورت گام به گام در زمینه تایپ سریع و کاربردی پیشرفت کنید

و با آگاهی یافتن از نقاط ضعف و قوت خود در زمینه تایپ، نقاط قوت خود را تقویت نمایید، از طریق نمودارهای آماری ارائه شده توسط نرم افزار Typing Master از میزان دقیق پیشرفت خود اطلاع می یابید.

پیشنهاد ویژه : در صورت تمایل می توانید در کلاس های دوره آموزش ورد آریا تهران شرکت نمایید.

نرم افزار تست سرعت تایپ فارسی

همچنین نرم افزار های کاربردی نیز وجود دارد که شما با کمک آن ها می توانید سرعت تایپ خود را تست کنید.

مطمئنا تایپ کردن با سرعت بسیار بالا یکی از ویژگی های یک تایپیست حرفه ای است ، و اگر شما می خواهید سرعت تایپ خود را تست کنید می توانید از نرم افزار Faster Typer استفاده نمایید.

برای مطالعه 

در نهایت امیدواریم که ارائه مقاله معرفی بهترین نرم افزار تایپ ده انگشتی برای ویندوز و لینوکس ، مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، لطفا نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید.