آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز

برای آن که بتوانید اکانت‌ گوگل ادوردز بسازید اول باید در گوگل ثبت نام کرده و حساب کاربری ساخته باشید منظور از حساب کاربری همان جی میل میباشد.

بعد از ساختن جی میل باید وارد سایت گوگل ادز شوید.

سپس باید نوع کمپین را انتخاب کنید، با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا کلیه تنظیمات لازم را جز به جز برایتان توضیح دهیم.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

برای ساخت اکانت
گوگل ادوردز اول جیمیل بسازید

جیمیل بسیار معروف می باشد و نیاز به معرفی ندارد جیمیل حساب کاربری در گوگل است که با ثبت نام در وب سایت جی میل گوگل می توانید آن را بسازید.

بعد از ساختن جی میل باید وارد سایت زیر شوید

نکته مهم: برای اینکه بتوانید وارد سایت تبلیغات در گوگل شوید و یک اکانت گوگل ادوردز بسازید حتما باید فیلتر شکن داشته باشید.

پس یک فیلترشکن مناسب پیدا کنید و یا بخرید تا در آینده که اکانت گوگل ادوردز را شارژ یا تنظیم خواهد کرد با مشکل مواجه نشوید.

بعد از آنکه جیمیل ساختید وارد وب سایت ads.google.com شوید.این وب سایت صفحه اصلی گوگل برای پذیرفتن تبلیغات می باشد، بعد از اینکه وارد این وبسایت شدید گزینه ای آبی رنگ به نام sign in را بزنید.

نوع کمپین را انتخاب کنید

حالا مطابق تصویر زیر باید نوع تبلیغ خود را انتخاب کنید. به صورت مختصر هر یک از انواع تبلیغات در گوگل را توضیح می دهیم:

انتخاب کمپین در تبلیغات گوگل

search network: این گزینه یعنی هر کسی در گوگل چیزی را سرچ بکند شما را پیدا خواهد کرد مثلاً اگر سرچ کند خرید کتاب وب سایت یا شماره تماس شما را پیدا خواهد کرد. شما باید این گزینه را انتخاب کنید.

display network: این گزینه یعنی در شبکه تبلیغات نمایشی گوگل تبلیغ شما قرار خواهد گرفت، منظور از شبکه نمایش تبلیغاتی وب سایت ها، اپلیکیشن ها و برنامه های وابسته به گوگل می باشد که بنر، فیلم و یا متن و لینک وب سایت شما را نمایش می دهد برای درک بیشتر این موضوع به عکس زیر دقت کنید.

شبکه نمایش تبلیغات گوگل

shopping: این گزینه مربوط به قسمت فروشگاه گوگل می باشد و اگر این گزینه را انتخاب کنید میتوانید در قسمت فروشگاه گوگل تبلیغات کنید اما به دلیل تحریم و عدم حضور وب سایت های ایرانی در قسمت شاپینگ گوگل از این قسمت نمی توانید استفاده کنید.جهت درک بهتر به تصویر زیر دقت کنید همانطور که مشاهده می کنید با سرچ کردن کلمه ای خود گوگل نتایجی برای فروش نسان میدهد به این قسمت فروشگاه گوگل یا google shopping گفته می شود.

تبلیغات فروشگاه گوگل

video: این گزینه مربوط به قسمت ویدئو گوگل می باشد مثلا با انتخاب این گزینه میتوانید در یوتیوب و یا وب سایت های همکار گوگل که ویدئو برای تبلیغ قرار می دهند تبلیغ کنید. جهت درک بهتر به تصویر زیر دقت کنید

تبلیغات ویدئویی در گوگل