نمایندگی تبلیغات در گوگل

در مورد نمایندگی تبلیغات گوگل چه می دانید؟

نمایندگی تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهد که ارزان و با کیفیت تبلیغ کنید!

ما نمایندگی معتبر تبلیغات در گوگل ثبت شده در کشور کویت می باشیم

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

نمایندگی تبلیغات در گوگل شرکتی می باشد که در اصطلاح پارتنر گوگل است یعنی همکار گوگل است شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد مگر شرکتی وجود دارد که همکار گوگل باشد؟

پاسخ مثبت است!

بله گوگل سیستمی به نام پارتنر شیپ ایجاد کرده است که افرادی که شرکت موسسه و یا یک آژانس تبلیغاتی دارند و برای دیگر افراد تبلیغات انجام می دهند می توانند به عنوان همکار گوگل اکانت مدیریتی راه اندازی کنند و در اصل نمایندگی تبلیغات در گوگل راه اندازی کنند.

نمایندگی تبلیغات گوگل چه مزیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نمایندگی تبلیغات گوگل این است که می تواند از تخفیف های ویژه گوگل استفاده کند.

گوگل کوپن هایی به عنوان تخفیف به مشتریان خوش حساب می دهد که اصطلاحاً به آنها پروموشنال کد یا کد تخفیف گوگل گفته می شود.

همچنین به آژانس های تبلیغاتی که دارای نمایندگی تبلیغات گوگل می باشند یک اکانت مدیریتی از طرف گوگل داده می شود که با استفاده از آن نمایندگی ها می توانند تمامی اکانت ها و مشتریان خود را به صورت یکجا مدیریت کنند و با آنها در ارتباط باشند.

همچنین می توانند به مشتریان خود دسترسی استفاده از تنظیمات تبلیغات گوگل به صورت مستقیم بدهند.

چگونه آژانس های تبلیغاتی می توانند تبدیل به نمایندگی تبلیغات‌گوگل شوند؟

کافی است در وب سایت گوگل پارتنرشیپ ثبت نام کنند و پس از آن که در دوره های آموزش گوگل ادورز شرکت کنند و مدارک آن را از آکادمی گوگل دریافت کنند.

همچنین تعداد مشتریان آنها به اندازه ای باشد که سقف مشخص شده مبلغ را برای تبلیغات به گوگل پرداخت کنند می توانند به نمایندگی تبلیغات گوگل تبدیل شوند که با این کار به طور مستقیم خواهند توانست از کدهای تخفیف تبلیغات‌گوگل استفاده کنند.

از کجا بفهمیم نمایندگی تبلیغات گوگل معتبر است؟

بعد از اینکه یک شرکت به نمایندگی تبلیغات گوگل تبدیل شود گوگل به آنها یک نشان می‌دهد که اصطلاحاً به آن بج گفته می شود.

روی این بج با عبارت انگلیسی نوشته شده است گوگل پارتنر و اگر روی آن کلیک بکنید مستقیماً وارد وب سایت خود گوگل خواهید شد که در صفحه ای که برای شما باز می شود مشخصات آن نمایندگی برایتان نمایان می شود.

دقت کنید که!

حتماً باید روی نشان گوگل پارتنر کلیک بکنید و حتما باید چک کنید که وارد وب سایت خود گوگل شده‌اید برای این کار دامنه ای که در مرورگر شما باز می شود را چگ کنید که گوگل دات کام (google.com) باشد.

آیا در ایران نمایندگی تبلیغات‌گوگل داریم؟

تبلیغات گوگل برای ایران تحریم است و مستقیماً در ایران نمایندگی تبلیغات گوگل وجود ندار

امــــــا!

به طور غیر مستقیم شرکت هایی به عنوان نمایندگی تبلیغات گوگل در ایران وجود دارد، این شرکت‌ها که عموماً در خارج از کشور ثبت شده اند با ارائه دادن مشخصات خارج از کشور به گوگل توانسته اند نمایندگی گوگل را دریافت کنند.

مثلاً شرکت ما در کویت ثبت شده است و ما مشخصات شرکت کویت را به گوگل داده‌ایم و با شعبه دوم که در ایران داریم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به صورت نمایندگی برای مشتریان خود تبلیغات گوگل انجام می‌دهیم.

چرا گوگل نمایندگی های ایرانی تبلیغات گوگل را مسدود نمی کند؟

گوگل ایران را تحریم کرده است و تحریم آن برای ایرانی ها نمی باشد، بنابراین شما اگر به صورت فیزیکی در ایران نباشید اما یک فرد ایرانی باشید این حق را دارید که از تمامی خدمات گوگل استفاده کنید به شرط آن که مشخصات شما مشخصات ایران نباشد.

با استفاده از این قانون بسیاری از نمایندگی های ایرانی در گوگل با مشخصات کشور های دیگر در حال فعالیت هستند.

چرا قیمت تبلیغات در گوگل در نمایندگی های آن کمتر می باشد؟

برخی از شرکت ها بدون آنکه نمایندگی تبلیغات‌گوگل دریافت کرده باشند اقدام به ارائه خدمات تبلیغات گوگل می کند

اما اگر به قیمت تبلیغات در گوگل در این شرکت ها توجه کرده باشید متوجه می شوید که هزینه تبلیغات در گوگل در شرکت هایی که نمایندگی تبلیغات گوگل را ندارند بسیار بیشتر است و اما چرا؟!

دلیل اصلی این موضوع این است که آنها نمی توانند از تخفیف ها و هدایای گوگل استفاده بکنند و شارژ کردن اکانت برای آنها به دلیل آنکه اکانت مدیریتی ندارند سخت تر می باشد.

برخی از شرکت‌های نمایندگی تبلیغات گوگل تا ۱۵۰ دلار به مشتریان خود را تخفیف می‌ دهند

ولی در اصل آنها نیستند که به مشتری تخفیف می دهد، این گوگل است که ۱۵۰ دلار به آنها جایزه داده است و آنها نیز برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر آن را به عنوان تخفیف به مشتریان ارائه می دهد

بنابراین اگر به طور کلی حساب کنیم هزینه تبلیغات در گوگل مسلما در نمایندگی‌های آن کمتر می باشد.

نمایندگی تبلیغات در گوگل در کجا قرار دارد؟

یکی از معتبرترین نمایندگی های تبلیغات در گوگل شرکت ما می باشد که بالاتر از میدان توحید نبش کوچه حاج رضایی قرار گرفته است

و با تیمی مجرب و کاربلد آماده ارائه خدمات تبلیغات گوگل به مشتریان و مخاطبین گرامی می باشد.

یک نمایندگی تبلیغات در گوگل چه وظایفی دارد؟

وظیفه نمایندگی تبلیغات در گوگل مدیریت بهینه سازی و شارژ اکانت گوگل ادز می باشد.

در نمایندگی های تبلیغات گوگل ارائه خدمات به دو صورت ارائه می شود:

  1. فقط شارژ اکانت گوگل ادز

اگر یک نمایندگی تبلیغات‌گوگل فقط بخواهد اکانت گوگل ادوردز شما را شارژ کند ده درصد کارمزد برای شارژ کردن آن به مبلغ شارژ شما اضافه می کند

اما اگر بخواهد مدیریت و بهینه‌سازی آن را نیز انجام دهد هزینه متفاوت خواهد شد.

۲٫ شارژ و مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر نمایندگی تبلیغات گوگل علاوه بر شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز بخواهد آن را مدیریت و بهینه سازی نیز بکند که از تبلیغات خود بهترین نتیجه را بگیرید ۱۰ درصد نیز به این خاطر به هزینه تبلیغات موبایل شما اضافه خواهد شد.​

بهترین نمایندگی تبلیغات در گوگل

بهترین نمایندگی تبلیغات در گوگل شرکت ما یعنی تبلیغ گوگل می باشد که با تیمی مجرب و متخصص و مدیریت صدها اکانت گوگل ادورز به صورت صحیح و بازدهی بالا مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید.