آموزش فارسی گوگل ادوردز

گوگل ادوردز سیستمی است که با آن می توانید با پرداخت هزینه ای در گوگل تبلیغ کنید بدون آنکه کار خاصی مانند بهینه سازی روی وب سایت انجام داده باشید.

برای یادگیری گوگل ادوردز بهتر است که یک منبع و مرجع فارسی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل آن گوگل را یاد بگیرید.

ما برای شما آموزش فارسی گوگل ادوردز را آماده کرده ایم که به صورت ساده روان و بدون هیچ سختی کاملاً هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید را به شما آموزش می دهد.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز به فارسی

هر کجا که دنبال آموزش ساخت اکانت گوگل در اندروید میگردید معمولاً انگلیسی است و اصطلاحات نامفهوم و گیج کننده ای را به مخاطبین می گویند اما ما توانسته ایم با توجه به سابقه کاری طولانی که در مدیریت اکانت های گوگل ادوردز داریم و و به کمک اساتید مجرب آموزش فارسی ساخت اکانت گوگل خود را برای علاقه مندان آماده کنیم.

آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز به فارسی

هر کجا که دنبال آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز میگردید معمولاً انگلیسی است و اصطلاحات نامفهوم و گیج کننده ای را به مخاطبین می گویند اما ما توانسته ایم با توجه به سابقه کاری طولانی که در مدیریت اکانت های گوگل ادوردز داریم و و به کمک اساتید مجرب آموزش فارسی ساخت اکانت گوگل خود را برای علاقه مندان آماده کنیم.

آموزش فارسی پنل گوگل ادوردز

پنل گوگل ادوردز قسمتی است که بیشتر تنظیمات وب سایت در آن قرار دارد و برای آنکه بتوانید از آن به درستی استفاده کنید نیاز دارید که به آن مسلط باشید پس به کمک یک آموزش فارسی ساده و روان می توانید تسلط خود را هرچی بیشتر بالا ببرید بنابراین توصیه می شود که آموزش فارسی پنل گوگل ادوردز را مشاهده کنید، جهت مشاهده  آموزش فارسی پنل گوگل ادوردز روی دکمه صورتی زیر بزنید. 

آموزش تبلیغات گوگل

فیلم آموزش گوگل ادوردز به زبان فارسی

برای اینکه گوگل ادوردز را هر چه ساده تر یاد بگیریم بهتر است از فیلم های آموزشی استفاده کنیم مانند مقالات آموزشی فیلم ها نیز معمولاً به زبان انگلیسی هستند بنابراین امکان دارد مخاطبان فارسی زبان در استفاده از آنها به مشکل بربخورد و اذیت شوند به همین دلیل مجموعه کاملی از فیلم های آموزشی گوگل ارث به زبان فارسی ایجاد کرده ایم که در آن ها می توانید به موضوعات زیر به طور کامل مسلط شوید.جهت مشاهده  فیلم آموزش گوگل ادوردز روی دکمه صورتی زیر بزنید. 

مشاهده تمام فیلم های آموزش گوگل ادوردز

آیا برای یادگیری گوگل ادوردز به زبان انگلیسی نیاز خواهیم داشت؟

با توجه به اینکه تمامی آموزش های ما برای یادگیری گوگل ادوردز به زبان فارسی می باشد اما چون که این پنل آن و قسمت تنظیمات به زبان انگلیسی می باشد ایران نیز از طرف گوگل تحریم است و هیچ ترجمه‌ای از این بدل در دست ما نمی باشد بنابراین برای انجام تنظیمات آن به زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت.

دوره آموزش گوگل ادوردز چیست و چه ویژگی هایی دارد

دوره آموزش گوگل ادوردز شامل آموزش فارسی تبلیغات گوگل گوگل به صورت تصویری و ویدیویی و متنی است که برای استفاده از آن باید در دوره های آموزش گوگل ادوردز ما شرکت کنید تا به صورت حضوری گوگل را آموزش ببینید.

مشاهده دوره آموزش گوگل ادوردز

آموزش حضوری گوگل ادوردز چه ویژگی هایی دارد؟

مسلما زمانی که در دوره حضوری شرکت می کنید مستقیماً با استاد در ارتباط هستید و هر سوالی که دارید می توانید به صورت شفاهی و بدون فوت وقت از استاد بپرسید این موجب می‌شود که روند یادگیری سریع تر باشد و با سهولت گوگل ادوردز را یاد بگیرید.

وقتی به صورت حضوری گوگل ادوردز را یاد می گیرید و می توانید از دوستان و همکلاسی های خود نیز کمک بگیرید و این موضوع نیز به روند یادگیری گوگل ادوردز و یا هر موضوعدیگری کمک می کند همچنین زمانی که به صورت جمعی موضوعی را یاد می گیریم روحیه کار تیمی و امید به آینده در ما تقویت شده و انرژی ما برای یادگیری بیشتر می شود.

آموزش حضوری گوگل ادوردز چه قیمتی دارد؟

آموزش حضوری گوگل ادوردز با توجه به آنکه بخواهید در کلاس عمومی و یا کلاس خصوصی شرکت کنید و قیمت آن متفاوت می باشد و برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با آن ها تماس بگیرید.

مشاوره رایگان

۶ – ۰۲۱-۶۶۹۱۹۶۳۴