تبلیغات گوگل برای سایت

بدنبال راهی سودمند برای تبلیغات کسب و کار خود هستید؟

ما بهترین و پر سود ترین روش تبلیغات که تبلیغات گوکل برای سایت می باشد را به شما معرفی می کنیم!

با راه اندازی یک وب سایت و به کمک تبلیغات گوگل رقبای خود را کنار بزنید!

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

تبلیغات گوگل برای سایت یک سیستم هدفمند تبلیغات در اینترنت می باشد که می تواند بسیار به کسب درآمد اینترنتی کمک کند و باعث رونق هر کسب و کاری باشد.

تبلیغات گوگل را می‌توان برای وب سایت تنظیم نمود، بسیاری از مشاغل اینترنتی وجود دارند که از این سیستم تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

اگر نمونه بارز آن را بخواهیم نام ببریم دیجی کالا نمونه ای شاخص در این زمینه می باشد.

البته برای آن که بتوانیم تبلیغات گوگل انجام دهیم داشتن یک وب سایت الزامی نیست اما وجود وب سایت می تواند کمک بزرگی برای ما باشد.

چرا تبلیغات گوگل برای سایت می تواند سودمند باشد ؟

همانطور که اشاره کردیم اگر وب سایت داشته باشیم تبلیغات گوگل می‌تواند برای ما نفع داشته باشد.

اجازه دهید تعدادی از مزایای استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل را نام ببرم.

ریمارکتینگ (remarketing) به کمک تبلیغات گوگل

ریمارکتینگ در لغت انگلیسی به معنای فروش دوباره است و ارتباط آن با تبلیغات گوگل توسط وب سایت می باشد

که توسط سیستم گوگل آنالیتیکس می توانید افرادی که وارد وب سایت شما شده اند و یا خرید و سفارشی ارسال کرده اند را ذخیره کنید و در اصطلاح آنها را ترک (track) یا دنبال کنید و به گوگل بگویید که تبلیغات ما را دوباره به آنها نشان بدهد.

بنابراین زمینه برای فروش دوباره و کسب درآمد با هزینه تبلیغات کمتر فراهم می شود

زیرا تبلیغات خود را به افرادی که به محصولات شما علاقه مند بوده اند دوباره نشان می دهید و به احتمال زیاد در صورت رضایت آنها با موفقیت بیشتری روبه رو خواهید شد.

اما در صورتی که تبلیغات خود را به افراد ناشناس و غیر مشتری نشان بدهیدشانس شما در فروش کمتر خواهد شد

بنابراین هزینه تبلیغات برای پیدا کردن افرادی که به خدمات و یا محصول شما علاقه مند هستند بیشتر می شود.

در نتیجه ریمارکتینگ یکی از مزیت‌های استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل است که  به کمک گوگل آنالیتیکس می توانید آن را اجرا کنید.

با استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل می توانید کمپین cpa انتخاب کنید!

شاید نام کمپین cpa برای شما ناشناخته باشد و تا به حال آن را نشنیده باشید اما…

در علم دیجیتال مارکتینگ کمپین های cpa به کمپین هایی در تبلیغات گفته می شود که به ازای هر اکشن یا عملکرد کاربر هزینه پرداخت میشود.

برای مثال فرض کنید یک وب سایت فروشگاهی دارید، مسلماً زمانی که کاربر ها روی دکمه خرید کلیک کنند به احتمال زیاد محصول شما را خواهند خرید

بنابراین بسیار می‌تواند سودمند باشد اگر هزینه تبلیغ به ازای هر کلیک روی دکمه خرید باشد در نتیجه شما تنها بابت هر مشتری پول پرداخت می کنید.

کمپین cpa مخفف cost per action و به معنای هزینه به ازای هر عملکرد می باشد که منظور از عملکرد کلیک کردن روی دکمه ها، پر کردن فرم تماس و یا موارد دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تبلیغات گوگل

با استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل می توانید اپلیکیشن خود را برای دانلود قرار دهید!

فرض کنید یک اپلیکیشن جدید طراحی کرده اید و می خواهید به کاربران متفاوتی آن را معرفی کنید

داشتن یک وب سایت که عکس هایی از صفحه های متفاوت اپلیکیشن شما داشته باشد و توضیحات مربوط به اپلیکیشن و همچنین لینک دانلود آن را به دیگران نمایش دهد می تواند بسیار به رونق کسب و کار، معرفی و همچنین برندسازی شما کمک نماید.

البته افرادی که کمپین های تبلیغاتی گوگل را می شناسند این نکته را می دانند که می توان به صورت مستقیم لینک دانلود اپلیکیشن را در کمپین های متفاوت تعریف کرد

مثلاً اگر کمپین کلیکی را انتخاب کنید می توانید به صورت مستقیم لینک دانلود اپلیکیشن خود را زیر متن تبلیغات خود قرار داده و پس از آنکه هر شخصی روی لینک شما کلیک نمود اپلیکیشن برای او دانلود خواهد شد.

با استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل می توانید برند سازی کنید!

برند سازی یکی از اهداف مهم در دیجیتال مارکتینگ می باشد

با استفاده از وب سایت در تبلیغات گوگل می توانید به روند برندسازی خود کمک شایانی نمایید

به این صورت که نام، لوگو، مشخصات و سابقه کاری و یا معرفی محصولات و خدمات شما می‌تواند در وب سایت گنجانده شود

بنابراین اگر محصولات و خدمات شما برای کاربران مفید بوده باشد احتمال آنکه بین مشتریان و مردم معروف شوید بالاتر می رود.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که برندسازی تنها توسط یک وب سایت و تبلیغات کلیکی گوگل شدنی نیست و اگر بخواهید برندسازی کنید نیاز دارید که از کمپین های متفاوت تبلیغاتی گوگل استفاده کنید

همچنین به تولید ویدیو های جذاب تصویر ها و فعالیت در شبکه های اجتماعی بپردازید.

تبلیغات گوگل برای وب سایت شما می تواند بسیار سود آور و کمک کننده باشد به شرط آنکه کمپین درست و تنظیمات صحیح انجام داده و وب سایتی متفاوت، منحصر به فرد و حرفه ای طراحی کرده باشید

پیشنهاد می کنیم برای آن که بهترین نتیجه در تبلیغات گوگل را بگیرید از گروه متخصص و حرفه ای آریا تهران در تبلیغات گوگل و همچنین طراحی وب سایت کمک بگیرید.

سخن آخر

با توجه به آنچه توضیح داده شد، پیشنهاد می شود اگر صاحب وب سایت هستید و یا قصد راه اندازی آن را دارید حتما از تبلیغات گوگل استفاده کنید، بسیاری از رقبای شما به کمک تبلیغات گوگل درآمد خوبی کسب کرده اند، ما در راه اندازی و آموزش استفاده از تبلیغات گوگل شما را یاری خواهیم کرد.